بازدید 48818
رمزگشایی از قرارداد عجیب خلعتبری؛

چند میلیاردی که خلعتبری برای خلیج جعلی پیراهنش گرفت

یکی دو خبرگزاری در هفته‌های گذشته از بازگشت‌ محمدرضا خلعتبری به تیم فوتبال عجمان خبر داده‌اند؛ این یعنی حک شدن نامی مجعول برای خلیج فارس روی بازوی بازیکن ملی‌پوش ایرانی که قرار است در جام‌جهانی هم با پیراهن تیم ملی بازی کند و همین ‌موجب شده تا بار دیگر تیم‌های ایرانی دست به جیب شوند تا هزینه قرارداد عجیب و غریب خلعتبری با باشگاه اماراتی را بپردازند؛ قراردادی که ابعاد تازه‌تری از آن منتشر شده است.
کد خبر: ۳۹۶۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰ 27 April 2014
چند میلیاردی که خلعتبری برای خلیج ع.ر.ب.ی پیراهنش گرفتیکی دو خبرگزاری در هفته‌های گذشته از بازگشت‌ محمدرضا خلعتبری به تیم فوتبال عجمان خبر داده‌اند؛ این یعنی حک شدن نامی مجعول برای خلیج فارس روی بازوی بازیکن ملی‌پوش ایرانی که قرار است در جام‌جهانی هم با پیراهن تیم ملی بازی کند و همین ‌موجب شده تا بار دیگر تیم‌های ایرانی دست به جیب شوند تا هزینه قرارداد عجیب و غریب خلعتبری با باشگاه اماراتی را بپردازند؛ قراردادی که ابعاد تازه‌تری از آن منتشر شده است.
 
به گزارش «تابناک»، از فروردین ‌سال گذشته، اخباری مبنی بر تغییر نام لیگ امارات به نام مجعلول خلیج ع. ر. ب. ی روی خروجی خبرگزاری‌ها رفت. یوسف سرکال‌ که در انتخابات ریاست کنفدراسیون آسیا شکست خورده بود، برای کسب وجه عمومی‌اش در امارات پیشنهاد تغییر نام لیگ این کشور را مطرح کرد که با استقبال شدید اماراتی‌ها و خیلی‌های دیگر از جمله شیخ سلمان بن ابراهیم، رئیس جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا و دوست صمیمی علی کفاشیان قرار گرفته بود.

این در حالی بود که لیگ امارات در سال‌های اخیر، حیاط خلوت ستاره‌های فوتبال ایران بود که صفرهای جلو‌ قراردادهای داخلی راضی‌شان نمی‌کرد و برای همین با ارقام چشمگیر شیوخ عرب، راهی لیگ امارات شده‌ بودند. مسئولان فوتبال امارات در حالی این طرح را در پیش گرفته بودند که کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران و یکی دو بازیکن دیگر مثل محمدرضا خلعتبری با پیشنهاد‌های اغوا‌کننده‌ در شرف پوشیدن پیراهن تیم‌هایی بودند که روی آستینشان، نام مجعول لیگ خلیج ع. ر. ب. ی حک شده بود.

به این ترتیب، ‌مسئولان فدراسیون فوتبال خیلی زود دست به کار شدند و بخشی از بدهی‌های استقلال را پرداختند تا به این ترتیب، جواد نکونام در لیگ ایران ماندنی شد اما در خصوص خلعتبری کار از کار گذشته بود و او با تیم فوتبال عجمان قرارداد امضا کرده بود؛ قراردادی که در جریان حسابرسی اخیر وزارت ورزش و جوانان از باشگاه پرسپولیس اخباری مبنی بر گم شدن آن منتشر شد و هنوز تکلیف آن مشخص نیست.

اما در‌‌ همان زمان، هم خلعتبری و هم مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که قرارداد خلعتبری پیش از تغییر نام لیگ امارات ثبت شده بوده و حالا باید برای این مکر و نیرنگ عرب‌ها فوتبال ایران هزینه چند هزار دلاری پرداخت شود؛ اما هفته‌نامه «تماشاگران امروز» در شماره اخیر خود سندی‌ منتشر کرده که به موجب آن، فاش شده که محمدرضا خلعتبری با علم به تغییر نام لیگ امارات و یک ماه پس از تغییر نام این لیگ با باشگاه عجمان قرارداد بسته است.

در سندی که این هفته‌نامه منتشر کرده، تاریخ ‌قرارداد خلعتبری و عجمان ۱ /۰۷/ ۲۰۱۳ (دهم تیر ۱۳۹۲) قید شده و این در حالی است که نام لیگ امارات در تاریخ ۲۷ /۰۵/ ۲۰۱۳ (ششم خرداد ۱۳۹۲) تغییر کرده است.

قرارداد خلعتبری و باشگاه عجمان که هفته نامه «تماشاگران امروز» منتشر کرده است.
قرارداد خلعتبری و باشگاه عجمان که هفته نامه «تماشاگران امروز» منتشر کرده است.

جالب اینجاست که مسئولان پرسپولیس هم در آن زمان به شدت پافشاری می‌کردند که قرارداد خلعتبری و عجمان پیش از تغییر نام این لیگ بسته شده است. سردار رویانیان، مدیرعامل پیشین این باشگاه که به گفته امیر خادم ۵۰ میلیارد از بدهی‌های پرسپولیس در زمان او ایجاد شده ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ در برنامه رادیویی «چهل تیکه» چنین می‌گوید:

 «باید درباره جذب خلعتبری حرف‌هایی به مردم بزنم. اینکه چرا او قبل از نامگذاری مجعول لیگ امارات به عجمان رفت. یا چرا محبور شدیم این مبلغ را بپذیریم. البته تیم ما مشکلی ندارد و همه بازیکنان می‌توانند یک خلعتبری شوند. اما دوست داشتیم امسال او را در تیممان داشته باشیم. اما یک کار‌شناس گفت خلعتبری باید به خاطر بستن قرارداد با تیمی اماراتی تنبیه شود یا یک کار‌شناس بزرگ می‌گوید خلعتبری می‌تواند بدون فسخ قرارداد برای پرسپولیس بازی کند، هیچ مشکلی هم پیش نمی‌آید. آخر مگر می‌شود؟ ما بررسی کار‌شناسی کردیم. از نبی، تاج و کفاشیان خواهش کردم که ببینند قرارداد خلعتبری با عجمان قبل از نامگذاری مجعول بوده یا بعد از آنکه کاملا مشخص شد قبلش بوده است.» (به نقل از ایسنا)

اما اکنون و با انتشار این سند، درستی سخنان خلعتبری، رویانیان و حتی مسئولان فدراسیون زیر سؤال رفته است. جالب اینجاست که ماجرای این قرارداد هنوز تمام نشده‌ و بدهی باشگاه پرسپولیس به عجمان، چیزی نزدیک به ۵۰۰ هزار دلار است و در صورت پرداخت نشدن همچنان افزایش می‌یابد.

محمدرضا خلعتبری که پس از بازگشت به لیگ ایران از چشم‌پوشی از میلیاردهایی که ممکن بود از اماراتی‌ها بگیرد، سخن گفته بود در جریان این قرداد عجیب و غریب، ۳۲۰ هزار دلار از عجمان گرفته و بعد پرسپولیس برای به خدمت گرفتن او ۸۳۰ میلیون تومان به خودش و ۵۰۰ هزار دلار هم به عجمان پرداخت کرده است. پرسپولیس در جریان این قرارداد ۲۵۰ هزار دلار دیگر هم به عجمان بدهکار بود که به دلیل ‌پرداخت نکردن، هر ماه ۵۰ هزار دلار به آن اضافه شده و تاکنون عددی معادل ۵۰۰ هزار دلار بدهی شده است. همه این‌ها روی هم هزینه‌هایی است که فوتبال ایران در یک سال اخیر برای نرفتن محمدرضا خلعتبری به لیگ امارات پرداخت کرده و جالب اینجاست که در همه این مدت، این ماجرا‌ها زیر لباسی از «عرق ملی» و «غیرت» و مسائلی از این دست بزک شده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۶۳
اگر این موضوع صحت داشته باشه به نظرم باید برای همیشه خلعتبری را از تیم ملی محروم کرد
چون چنین آدم هایی عرق به تیم ملی و کشورشون ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
اقای خلعنبری این خلعت برازنده تو نبوده و نیست خلعت ایرانی برازنده ایران و ایرانیست...
XXX
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
البته علاوه بر اين آقا نام نكونام رو هم اضافه كنيد ... اون هم از خلعتبري بدتره ...
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
تا وقتی این رقم های اختلاس9هزارمیلیاردی دائما صفر های جلوش زیاد میشه و هرچندسال یه بار کسی نمیتونه جلوش رو هم بگیره داره اتفاق میفته فکرمیکنم هرکسی به فکر جیبش باشه بهتره از هزارتا حرف دیگه هست.
سعید و مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
موافقم
با یک میلیون دلاری که هزینه یک وطن فروش شد،
می شد برای چند نفر شغل ایجاد کرد؟
می شد چندتا زوج رو به خونه بخت فرستاد؟
می شد برای چندتا زندونی گلریزون کرد؟
.
.
.
می شد چقدر کار فرهنگی کرد که یه فوتبالیست ملی پوش، وطن فروش نشه؟
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
با این بی غیرتی ها قوتبال ما بجایی نمیرسه
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
اشتباهی منفی زدم. اگر این مساله درست باشد باید از تیم ملی پرتش کنن بیرون. بازیکن وطن فروش نمی خوایم
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
یعنی حالم از این همه بی غیرتی به هم میخوره
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
محاکمه هم بایدبشود.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
اینها فقط یک مشت دزد سر گردنه هستند که فقط برای جیب این ملت بدبخت نقشه کشیدن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
اصلا بره هر جای دنیا که خواست ولی دیگه اسم ایران وایرانی بودن رو نیاره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
همون موقع هم من همین رو می گفتم
منتهی زیر کامنت من توی یکی از سایت ها یکی نوشته بود:...................
ولش کن...نگم بهتره
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
بعد از گرفتن جریمه تابعیت ایرانیشو بگیرن ازش بره عضو هر تیمی میخواد بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
همشون سرتاپا ی کرباسن
ناشناس
| United States |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
این حداقل کاری است که می‌توان کرد
1
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
شاید اطلاع کافی نداشته
باید از خودش پرسید اول
شهاب3
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
شک نکن حقیقت دارد.به خاطر پول نباید وطن فروشی کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
مگه فقط خلعتبریه. همه فوتبالیستها همینطوری هستن. تیم ملی کدومه؟ فوتبال چیه؟ هیچ کدومشون اهمیتی ندارن دیگه. کافیه یه نگاه بندازی به استادیوم خالی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
خیلی فقط پول را میشاسن! عرق ملی و از چیزا مهم نیست
شایان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
موافقم بازیکنی که عرق ملی نداشته باشه تو زمین بازی به مسدوم نشدنش بیشتر فکر میکنه تا پیروزی تیم کشورش
بی آشیانه
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
واقعا بهترین راه کنار گذاشتنش از تیم ملیه
تا بدونه بخاطر پول نباس هر کاری بکنه!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
ایرانی جوگیره. خداکنه سه تا بازی رو ببازن وگرنه همه مردم مفتخوریهاشونو فراموش میکنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
اگر صحت داشته باشد امیدوارم از گلویش پایین نرود..حرام خور ...
حمید 55
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
فوتبال لیست هم فوتبال لیستهای قدیم که غیرت داشتند و بخاطر پول بازی نمیکردند.
و اگر واقعا" این خبر صحت داشته باشد باید فاتحه خلعتبری رو خوند .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
یه داستان درست کردند و دور هم پولهایی رو به جیب اماراتی ها ریختند و از طریق دلالها خودشون هم سهمی بردند. تعصب و ... توی اینجور قراردادها جایی نداره داداش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
فقط توجه به فارس و فارسي يعني عرق ملي؟ ژس قوميت هاي ديگه هيچ حقي ندارن؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
ننگ بر او. وطن فروش
نقی معمولی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
به پیر به پیغمبر به کی قسم بخوریم که بزارین اینا برن تو همون تیم های اماراتی. بزارین اینا به قهقرا برن، فقط بزارین که برن!
راننده تاکسی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
مرگ بر آمریکا!
ناشناس
| United States |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
من هم موافقم و بعلاوه پیشنهاد می کنم که کلا هر ایرانی که به امارات و دوبی سفر می کنه و پول و خرج انجام این لیگ رو با این نام میریزه تو جیب اماراتی ها هم تابعیتش لغو و یا از مزایای عمومی محروم بشه. و بهتر هم هست از کسانی که اینجا نظر ذادن شروع کنیم چون خیلی وطن دوست بنظر میان و حتما از اینکار خوشحال میشن!
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
امان از این سیاست زدگی که تمام جوانب زندگی ما ایرانیها رو در بر گرفته،ای کاش توام با شعور بود ولی دریغ!!
ابرار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
میگن طرف هم از توبره میخوره هم از آخور همینه.
آنونیموس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
فقط اعدام...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
بابا فوتبالیستها فقط فکر پول هستنو کشور براشون زنگ تفریحه
ما باید اینقدر فوتبالمان را چه ز نظر سخت افزاری چه از نظری فنی به سطحی برسونیم که اماراتی ها آرزوی داشتن بازیکن درجه 3 ما را در تیم هاشون داشته باشند
ولی متاسفانه خانه از پای بست ویران است
تیم های لیگ برتری( جز دو تیم) تیمی در رده نوجوانان و جوانانندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
آقا این حرفها چیه ؟ فرض که لینگ ایران از گینه بیسائو ! هم بدتره این دلیل میشه که یک بازیکن ملی پوش وطن فروشی کنه ؟!!!
چرا باید از بیت المال خرج بشه تا این آقا وطن فروشی نکنه ؟!
پاسخ ها
بی بی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
خوبه یه هیئت به فرودگاه بروند تا موقع ورود به کشور با اب دهان از او پذیرایی کنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
احسنت. میلیاردها خرج میکنن که یه موقع یه جای روی یه چیزی خلیج ع ر ب نوشته نشه، اونوخقت دریاچه اورمیه خشک خشک ... دریغ از یک ریال. میدونم چاپ نمی کنی تابناک
آخه از یه فوتبالیست ایرانی چه توقعی میشه داشت؟!!
پاسخ ها
ایزاندوست
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
ایرانی؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
بابا مشکل خلیج فارس رو یا حل کنید یا ظرفیتتون رو بالا ببرید.
پاسخ ها
شهاب3
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
ناشناس خلیج فارس مشکلی ندارد اگر وطن فروش های داخلی از تغییر نام آن حمایت نکنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
تا وطن فروش هایی مثل خلعتبری هستند وضعیت خلیج فارس درست نمیشه. شما هم به جایی که ظرفیتتو ببری بالا با این حرفا... غیرتتو ببر بالا...از دست دادن نیم سانت خاک ایران به کل این فوتبال فاسد نمی ارزه. حیف این پول هایی که از جیب مردم میره تو حلقوم این فوتبالیست ها... از بالا تا پایین... من که راضی نیستم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
همین که افرادی با طرز تفکر تو رو تحمل می کنیم نشون میده ظرفیت بالاست بی غیرت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
مشکل خلیج فارس به وسیله خلعتبری ها بوجود آمده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
حرف حق
آقا اين اراجيف چيه
نبايد به آينده اش فكر كنه
نبايد به زمان بازنشستگيش فكر كنه
رضا زاده يادتون رفته
حالا عربي يا فارسي
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
بازنشستگی مگه فوتبالیستها بازنشت هم میشن حرفا میزنی شما
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
مگه تو فوتبال حرفه ای بازنشستگی وجود داره؟ مگه پروین و دایی و سایرین بازنشسته میشن اصلا؟

یه جوری میگی انگار کارمند اداره ی پست هستن. بابا اونقد پول دارن که از الان هم بیکار شن تا اخر عمر و فرزندشون مشکلی ندارن.بحث چیز دیگه س
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
نه هر پولي شايسته خوردن نيست آقا!!!
با نگاه شما درآوردن پول با هر روشي آزاد خواهد بود!!
تصور كنيد!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
من سی سال هم که کارمندی کنم وحقوق بگیرم به اندازه قرارداد یه فصل این بازیکن ها نمی شه. اگه هم خیلی مشتاقه که به آینده اش فکر کنه، بذارید باشگاه ها خصوصی بشن، بعد هر چقدر که دلشون می خواد به آیندشون فکر کنند.
حسین
| United Arab Emirates |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
حق انتخاب با خودش است ولی هر کس چنین پیراهنی پوشید باید از تیم ملی محروم دایمی شود. چون در شان تیم ملی نیست که یک فردی که خلاف منافع ملی کشورش رفتار کرده در آن حضور یابد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
قدیم ها یکی بود به نام شاه اونم به خاطر خدمتش به اجنبی یک خائن طلقی میشد چون اونم فقط فکر جیب خودش بود.نه آبروی ملتش .
میثم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
آخه با این پول هایی که تو لیگ ایران بهش دادن تا چند نسلشم می تونن راحت بخورن و بخوابن. بیشتر از این زیاده خواهیه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
ننگ بر شما و امثال شما وطن فروشان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
خودش که سکوت کرده، معلومه چه خبره !
شهاب3
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
بی وجود شما نمی دونیدچند جزیره ی مهم ما در این پهنه ی آبی قرار دارند وهدف امارات از تغییر نام آن در واقع زمینه سازی برای تصرف بخشی از خاک ایران می باشد؟چرا اراجیب می بافید؟
ناشناس
| United Kingdom |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
بره بازی کنه اما تیم ملی را فراموش کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
کسی هم نگفت که به خاطر این کارش اعدامش کنیم
اما حق داریم دیگه نخوایم توی تیم های داخلی و تم ملی ببینیمش
بره برای دوران بازنشستگیش هرکاری دوست داره بکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
شما حرف نزنی مشکلی پیش نمیاد،
من تحصیل کرده الانم هیچ امیدی ندارم چه برسه به بازنشستگي،اونوقت...........
خدایا شکرت
ناشناس 20
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
آقای محمود! آینده و بازنشستگی به چه قیمتی؟ به قیمت وطن فروشی؟ شاید سن شما قد ندهد که چه بسیار جوانانی که برای دفاع از وطن جان عزیز خود را فدا کردند تا ذره ای از خاک عزیز وطن به دست دشمن نیفتد آنوقت شما و امثال شما برای این مملکت نسخه تجویز میکنید واقعا شرم بر شما
ناشناس
| United Kingdom |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
وطن فروش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
اینجا جای ایرانی هاست نه شما..من که شما ها را میشناسم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
اگر خلیج ترکی بود, باز هم همین را میگفتی؟؟؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
ای بی غیرت .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
هنر این بابا چیه ؟ یه جوری صحبت میکنی مثل اینکه از مسی حرف میزنی! پول خوبه، همینی که تو ایران بهش میدن از سرشم زیاد. این آقا بخاطر بازی در تیم ملی شهرتی کسب کرده پس احترام به مردم واجبه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
از طرز تفکرت بسیار متأسفم آقا . آدم به چه قیمتی به فکر آینده اش باشه؟ بگم بگم محمودآقا
سید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
بدبخت وطن فروش!!!!‌ این نام مجعول به کار بردنش هم یه نوع تعرض به خاک ایرانه! کدوم ظرفیت رو بالا ببریم؟؟؟
واقعا متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
بابت چی؟
ولش کنید بذار بره.برای چی باید پول بیت المال را هدر بدید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینا فیلمه همش هم برای کلاهبردای و غارت جیب مردم ایران. خاک بر سر هر چی بازیکن بی غیرته و پول پرسته
این بازیکنان فقط و فقط پول را میشناسند و وقتی پای پول در میان باشه نه ایران رو میشناسند نه خلیج فارس
باور کنید این همه بال بال زدنش هم برای برگشتن به ایران بخاطر این بوده که به هر دلیلی نمیخواسته تو عجمان بمونه وگرنه عمرا برنمیگشت ایران
دروغ گوییهای مسولین ما که پایانی نداره. حالا در تعجبم که خلعتبری چرا اینقدر بی غیرت بوده. گرچه دلارهای عربها چیزی به نام غیرت در فوتبالیستها باقی نگذاشته...
اینا شرافت ایرانی را به پول فروختند و الان هم ادای عرق ملی و غیرت دارند
خجالت هم خوب چیزی است
اینا برای پول اینجا هستند اگه امریکایی ها هم پول بدند پرچم وارونه ایران را به بازوشون می بندند
فقط یک جمله فوتبال داره پول این مملکت رو به تاراج میبره و کسی هم براش مهم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
فقط پول؟ مطمئنی؟
kaka
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
10000000000000000000تا مثبت
من خودم پرسپولیسیم
ولی ربطی نداره میذاشتن میرفت که چی بشه یک میلیون دلار بدن خلعتبری رو بگیرن اصلاً به تیم ملی نباید دعوت میشد میرفتو محرومش میکردن
برا چی از جیب مردم پول بدن به عربا که بازیکنمون اونجا بازی نکنه خوب بازی کنه مگه چی میشه میرفت گل میزد زیر پیراهنش مینوشت خلیج فارس
بهتر نبود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
خب اگه به جای یک میلیارد، 500 میلیون تو همین ایران می گرفت (اون هم برای یه فصل) اموراتش نمی گذشت؟ خداییش اموراتش نمی گذشت؟!!
واقعا به شماها چه؟؟؟چرا دلتون میخواد برا همه تعیین تکلیف کنید؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
عزیزم پول بیت المال رو ندهند به اینا بعد ما هم کاری نداریم. به قول شما در این صورت به ما چه؟
مهسا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
عزیزم چون از پول بیت المال واسشون خرج میشه واسه این بی غیرتا دقیقا از پول من وتو و...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
بحث تعيين تكليف نيست. من خودم از عربهاي خوزستان هستم. اماراتي كه 50 تا 70 سال پيش درست شده غلط مي كنه تاريخ و هويت ايران را به نام معجول جعل مي كنه. عرب و فارسش مهم نيست مهم اين است كه اين خليج ايراني بوده و هست حتي كل كشورهاي اطرافش هم جزء ايران بودند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
شعور خوب چیزیه. یه فرست بهت می دم خوب ببین پیداش می کنی!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
شما میدونی وطن و منافع ملی یعنی چی؟ اگه می دونی که چرا این حرف رو می زنی؟ اگه نمی دونی خب نمی دونی دیگه چیکارت کنیم؟!!!
خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طائی شدن آسان بود . فوتبال دولتی یعنی همین هیچکس دلش برای پول دولت نمی سوزد . باید هرچه سریعتر تدبیری اتخاذ شود تا پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شود
پاسخ ها
hichkas
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
اينكه هيچكس دلش براي پول دولت نمي سوزد، درست؛ اما موضوع اينجاست كه خود دولت هم براي پول خودش كه در واقع از بيت المال ميباشد نمي سوزد. در مورد بخش خصوصي هم بايد گفت كه بنيان و اساس خصوصي سازي در ايران بد گذاشته شده بطوريكه هم مديران دولتي و هم اشخاص ويژه خواري كه در دولت نفوذ خاصي دارند و براي بدست آوردن هر نوع رانتي و پول شويي مانندي ندارند، چشم طمع به بخشهاي خصوصي كلان را دارند و به همين خاطر است كه خصوصي سازي و واگذاري بخش هايي مانند باشگاههاي پرسپوليس و استقلال چندين سال بطول كشيده شده است. يقينا"از اين دست در كشور زياد ميباشد و اساسا" عدالتي هم در اين ميان نيست و همه با فريب و نيرنگ مي خواهند آن چيزي را كه برايشان منفعت شخصي داشته باشد و به هر نحوي بدست بياورند و در حقيقت ميان امواج سهمگين و طوفانهاي چپاول و غارت از بيت المال كشور و مردم، "عرق ملي كيلويي چند؟!!!..."
ابی ریزه گیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
پول دولت چی آقا مسعود پول ملت که اینطوری حیف ومیل میشه سرمایه ملت که داره بخاطر این افراد توجیب عربها ریخته میشه
ايران بايد تابعيت خلعتبري را لغو كند زيرا او ديگر يك ايراني نيست بلكه يك ايران فروش است !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
احسن
موافقم
اين يكي مصداق كاملي از وطن فروشي است
صادق
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
ايران فروش رو خوب اومدي
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
راه توبه را به روش نبندین. شاید ، شاید آدم شد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
ای گفتی....اون حتی در یک بازی با اعراب باعث شد که اماراتی ها چند سال پیش یک گل به ایزان بزنند که مربی بلافاصله او را از بازی به بیرون کشید..من خودم این صحنه را از نزدیک دیدم...باور کنید از روی عمد بوده تا گل زده شود و ایران باخت, کسی که پولکی باشه, خیانت هم میکنه, بخصوص که او خودش یک عرب است, و فوتبال همیشه یک بازی ناسیونالیستی بوده و میباشد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
زیاده روی می کنی.
عرق ملی و غیرت!
زهی خیال باطل....
عرق ملی ؟ کلمه زیبایی است که گاهی با دلارهای مفت نفتی به تاراج می رود . . .
برای فوتبالیستهای ایرانی فقط پول مهمه.متاسفم که مجبورم دوسشون داشته باشم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
من که اصلا از فوتبال خوشم نمیادهم ورزش مزخرفی هست هم آدم هایی که تو ایران دنبالشن عجق وجق هستند.اغلبشون مفت خورنداگه نبودند این همه بدهی نداشتند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
چرا باید دوستشون داشته باشین!!!!!!! تو فقط اوقات بیکاریتو پر کن. ببین مثل ..... چی دنبال توپ میدون؟
از همون اول مشخص بود دروغ میگن
جون مادرت دیگه از فوتبال ننویس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
خب اگه ننویسه از کجا بفهمیم که کی داره چه غلطی میکنه؟به خداپول بیت المال روحروم کردندوحرام خوردند.
اگه ما این فوتبال کثیف رو نخواهیم کیو باید ببینیم؟!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
توصیه می کنم شبکه ورزش و شبکه 3 که زیاد فوتبال پخش می کنن نبین.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
کاش می شد همه پرسی می کردند
محرومش کنید برود آنور اب !!! اینهمه اسیر دست کلک و حقه بازی های دلالان اینور آب و آنور آب نشوید !!!فردا دوباره بااین کلک مرغابی و پرداخت وجه های سنگین برای خودشان دستاویز درست خواهند کرد تا دوباره جیب ملت را بزنند !!!
بهتره سیاست رو با ورزش قاطی نکنیم
بزارید بچه ها به دور از حاشیه و استرس برا جام جهانی آماده شن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
بی غیرت بعضی از اونهایی که رفتندو شهید شدند ورزشکار بودند.برای اینکه اسم وطنشون عوض نشه برای اینکه ذره ای از خاکشون کم نشه ،حالا نفهم هایی مثل تو واون خلعتبری بی غیرت اول به عوض شدن اسم خلیج پارس غیرتی نشون نمیدیدبعد هم به عوض شدن مالکیتش.تو هم یک قورباغه پخته ای اگر بفهمی؟بچه هاتون عرق ملی ندارندوگرنه عزامیگرفتن نه میرفتن قراردادببندند.
توحید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
مثل اینکه نفس شما از جای گرم در میاد!
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
به چه قيمتي
ناش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
آره آره، بهشون برسین، پول بیت المال بی هیچ حساب و کتابی براشون خرج کنید، تا آقایان بد از شکست های سنگین و پرگل در جام جهانی دچار مشکلات روحی و روانی نشن!!!!!! خخخخخخخخخخخ
خوب بذاريد بره. اينطوري مردم هم ميدونند طرفدار كي بايد باشند و طرفدار كي نبايد. چرا اينقدر هزينه برا يه تيمي كه فعلا دولتيه و از جيب مردم ارتزااق ميكنه بايد داده بشه. ماهي 000 50 دلار مگه كم پوليه كه فقط جريمه داره اضافه ميشه؟
راه حل ساده و منطقی وبدون خرج نپیوستن فوتبالیستها به لیگ امارات علاوه بر محرومیت از تیم ملی محرومیت مادام العمر از بازی در باشگاههای ایران میباشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
دقیقاً. کاش مسؤولین در این مورد فکر جدّی بکنن.
به نظرم اعدام بشه حالش میاد سر جاش
باید تابعیت این افراد لغو بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
تابعيت يكي از اين وطن فروشا لغو بشه بقيه هم عبرت مي كنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
آقا این مسخره بازیا کی قراره تموم شه؟
خلعتبری کجای این فوتبال قرار داره که باید همچین هزینه ای رو براش متحمل بشیم؟
تیم ملی و پرسپولیس هم بدون اون چیز زیادی از دست نمیدن.
مگه خداداد عزیزی، علی دایی، احمد عابدزاده، علی منصوریان و.... واسه مملکتشونو تیم ملی شون این جوری ناز میکردن؟ خدا رو شکر این بازیکنای جون و میلیاردی گلی به سر این فوتبال نزدن که یه وقت بخوان ادعایی داشته باشن.
فدراسیون باید اعلام کنه هرکی رفت به این لیگ با این اسم جعلیش حق بازی تو تیم ملی رو نداره.
کسی هم اگه با این شرایط قبول کرد و رفت امارات افکار عمومی و مردم تو کوچه و خیابون حتماً از خجالتشون در میان.
این آقا با سوء استفاده از تعصب مردم ایران فقط و فقط بدنبال منافع شخصیشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
عزیزم! یه حرفی بگو بگنجه!!
خوب همه ملت را فیلم کردی آقای خلعتبری نشان دادی که آدم پول پرستی هستی و وطن و اینجور چیزا برات اهمیتی نداره خدا نگذره از کسایی که قبح و زشتی دروغگویی را توی این مملکت از بین بردند
كسي كه وطن خودش را مي فروشد بايد ايراني بودنش مورد سوال قرار گيرد
به نظر من باید اینها رو دادگاهی کرد مگه پول علف خرس . این پول از جیب ملت باید ریخته شود توحلق اماراتیها به خدا در این فوتبال رو تخته کنید همه راحت شن
"500 هزار دلار"
با معادل آن پول می توان برای 150 مدرسه ی روستای یک دستگاه کامپیوتر خرید.
. . . .
چه فوتباليست پستي...غيرت و شرف ايراني در وجودش نيست...حالا با يك كم كمتر تو ايران نمي شد بازي كنه؟؟؟؟ والله حقوق فوتباليستاي ايراني كمم نيست
واقعا ادم چقد باید حقیر باشه واسه پول هویت خودشو ملتشو بفروشه اونم به کی به کشوری عررررررررررررررررربی
واقعا ادم چقد باید حقیر باشه واسه پول هویت خودشو ملتشو بفروشه اونم به کی به کشوری عررررررررررررررررربی
واقعا ادم چقد باید حقیر باشه واسه پول هویت خودشو ملتشو بفروشه اونم به کی به کشوری عررررررررررررررررربی
این شخص سالهاست که یکی از طرفداران کشور های عربی و مخالف ایران است...و اصلیت او عرب است....چرا باید در تیم ملی ایران بازی کند خودش سئوال برانگیز است؟؟!!
اول خودت رو اصلاح کن بعد مقال بنویس . چرا این کلمه منحوس و نجس رو بعد از خلیج می نویسی . کور میشی اگه بجاش نقطه چین بذاری ؟ حتما باید خودفروشی خودت رو ثابت کنی ؟
اين ماله سال 2012 هست الكي خلعتبري رو خراب نكنيد كه خيلي با غيرته.
اين ماله سال 2012 هست الكي خلعتبري رو خراب نكنيد كه خيلي با غيرته.
من نمي دانم اين ميزها چيست كه آقاي كفاشيان با اين همه نارضايتي همچنان بان چسبيده و ول كن هم نيست . بابا ول كن برو تا ورزش ما سروسامان بگيره
فقط اعدام
مرگ بر عمارات
مدیران ما چرا باید اینقدر دروغ تحویل مردم بدهند اگر دروغ نگن نمیشه شب خوابشون مبره بی مدیریتی تا کی به گفته خودشون سالی 400الی500 میلیارد توی فقط فوتبال پول جابجا میشه اما خروجی این فوتبال چی بوده تا حالا ......تهمت افترا بی حرمتی ریختن آبروی مردم حیف ومیل بیت المال تازه یه قورت ونیمشون هم باقی
مطمئنا تنها دلیلی که باعث شده این فوتبال اینقدر از بیت المال بخوره دست داشتن افراد بالادست در این بخور بخور هاست و گرنه هیچ توجیهی ندارد که بالای 60 درصد هزینه ورزش کشور را به فوتبالی اختصاص داد که نه ورزشی ملی است و نه اینکه تا حالا برای ایران افتخاری کسب کرده.
محرومش کنید والسلام. حالا همچین بازیکن مالی هم نیست.
هر جا سخن از فساد است نام پرسپوليس مي درخشد!
از تیم ملی باید اخراج شود.حق بازی در باشگاههای داخلی را هم نباید داشته باشد و ممنوع الخروج هم باید بشود تا درس عبرتی برای دیگر وطن فروشان باشد.
این لیگ برتر واین بازیکنان واین رئیس فدراسیون همه وهمه باید برن دنبال همون دلالی واینقدر با احساسات مردم ایران بازی نکنند.
فقط ماهي 45 هزار تومان ما فشار مياره به بيت المال والا اينا كه پول نيستن
حرام اندرحرام اندرحرام..........
برای حفظ وطن جوانها روی مین میرفتند حالا این وطن فروش را نگاه کن جای او در تیم ملی نیست
آقا محرومش کنین وطن فروش رو ... از تیم ملی هم اخراج بشه.
برای حفظ وطن جوانها روی مین میرفتند حالا این وطن فروش را نگاه کن جای او در تیم ملی نیست
هر دم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد !
آيا اين موجود حقش هست لباس مقدس تيم ملى رو بپوشه؟ دوما فردا روز اين بازيكن چه دلسوزى و غيرتى داره كه بخواد تيم ملى بازى كنه؟ غيرت ، تعصب واقعا كجا رفتند؟؟؟؟؟؟؟
یعنی شما میفرمایید ایشون باید آیندشو جوونیشو فدای یه اسم بکنه که حالا رو لباسش باشه یا نباشه؟ اگه اینجوریه پس فلان بازیکن NBA هم نباید بیاد تو ایران بازی کنه چون ما میگیم مرگ بر آمریکا! نه عزیز من این بازیکنا حرفه ای به فوتبال نگاه میکنن و کاری به بازی با کلمات ( عربی فارسی و ....) ندارن، این کار سیاستمدارهای کشوره که باید هزینه کنن تا کشور تو محافل بین المللی منزوی نشه و اسم خلیج فارس تبدیل به خلیج عربی نشه نه یه جوون فوتبالیست که کل آیندش تو 10 -12 سال فوتبال بازی کردنشه!
چه اصراری به نگهداشتن این آقا هست؟؟؟؟ اصلا ایشون مگر چقدر ارزش داره؟؟؟
شما اجازه بدید این آقا برای همیشه از تیم ملی بره، اتفاقی نمی افته... مگه الان ایشون چه گلی به سر فوتبال زدند که ممکنه در نبودشون اتفاق بدی بیفته؟؟؟ فقط چیزی که از ایشون مونده توهم مهم بودنه...همین...
مدتهاست که قریب به اتفاق (اگر نگوییم همه) بازیکنان فوتبال کشورمان جز مسائل مادی و رقم قرارداد چیز دیگری برایشان اهمیت ندارد. دیگر خصلتهای پهلوانی که قدیمترها در برخی ورزشکاران کشورمان دیده می شد، وجود خارجی ندارد. برای بیشتر بازیکنان ما فرقی ندارد که روی پیراهنشان چه نوشته شده باشد. اینکه درود بر ایران باشد یا مرگ هیچ تفاوتی ندارد، تنها چند اسکناس بیشتر همه چیز را حل می کند.
خلیج عربی یا عجمی یا هرچیز دیگر جه فرقی میکند؟اگر ما اقتدار داشته باشیم در منطقه نباید روی فقط یک اسم حساس باشیم
پاسخ ها
عباسی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
آقای ناشناس وقتی می خواهند اقتدار یک ملت را از او بگیرند ابتدا افتخار ملت را می گیرند , خلیج فارس افتخار ایران است .شما حق نداری به راحتی اسم خلیج فارس را عوض کنی . و قند توی دل تابناک آب کنی . تابناکی که پیمام های درست و حسابی را چاپ نمی کند اما این پیام با آب و تاب چاپ می کند.
آريا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
اگر كمي سواد و فهم داشتي نميگفتي عجمي
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
پس واسه شما هم نباید که فامیلی که داری مال خودت باشه یا همسایت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
اولا خلیج عربی نیست و خلیج فارسه. درست حرف بزن. دوم اگه زمان جنگ همه مثل تو فکر می کردن الان باید سایت "التابناک" رو می خوندی نه "تابناک"
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
واقعا فرقشو نمی فهمی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
آقا یا خانم محترم! از دست دادن منافع ملی از همین وادادن های به ظاهر جزئی شروع میشه بعد می رسه به کارایی که شاهان قاجار کردن! در ضمن همین امارات تازه به دوران رسیده ادعای سه تا از جزایر رو هم داره!
اگه غیرت داشت خودش نباید بره نه اینکه میلیاردها تومان هزینه بشه که آقا بمونه همون بهتر که بره و اسمش رو ایرانی نذاره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
تو هم اگه بودی میرفتی ربطی به غیرتش نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
کاملا حق دارید.
سلام
تابناک جان به قومیت توهین نکن ما در ایران هم عرب زبان داریم اینکه میگید مکر و نیرنگ عربها قشنگ نیست و کل را در نظر میگیرد که شما میتوانستید از اماراتی ها استفاده کنید. (قابل تامل)
اگر این کار بکنه به ایران نباید راهش داد
چوب وطن فروشی این اقایان را باید بیت المال پرداخت کنه اینها مگه کی هستند که ملت بدبخت که به نون شبشون محتاج هستند جور ناجوانمردیشون رو باید بکشه
البته باشگاه پرسپوليس و فدراسيون فوتبال بايد جوابگوي مردم باشن كه پول بيت المال رو به چه دليل به اين شكل خرج عربها شده البته دروغگويي در اركان دولت از 8 سال پيش شده يك ژست مديريتي كه الان اكثر مديران دولتي دارن از اين ژست استفاده مي كنن
عجب شماره موبایل رندی داره
09126060606
فقط اعدام
خیانت به ایران از دیرباز با ایرانی همراه بوده و هست.
چرا نباید مجلس به این قضایا ورود کنه؟
چطور مجلس نمایندگان آمریکا و اروپا و سنا و کنگره و ... به هر دلیلی کشورهای دیگر و منافع اونا و اتباعشون رو تحریم میکنند؟
چرا مجلس نباید قانونی تصویب کنه که تا وقتی کشوری از این نام جعلی برای لیگش استفاده میکنه هیچ ورزشکاری حق حضور در رقابتهای ورزشی و بستن قرارداد با اونا را نداره؟تا همه چیز هم قانونی بشه و همه دعواها خاتمه پیدا کنه!آمریکا نه تنها شرکتهای خودش رو ،بلکه همه شرکتهای دنیا رو مجبور میکنه تا با مثلا ایران قراردادهای نفتی و ... امضا نکنند چون منافعش این رو میگه!اونوقت مجلس ایران به این قضایا ورود پیدا نمیکنه!
من تعجب می کنم از کسانی که از دروغ گفتن این آقایون دچار تعجب شدن.
واقعا ما چه احتياجي به فوتبال و يه مشت آدم مفت خور كه تنها هنرشون دويدنه داريم؟
عرق کجا بود اینا جاش برسه وطن فروشی می کنند
باید خلعتبری از فوتبال محروم بشود برای همیشه و کسانی که دست داشتند نیز همین طور
به نظر می رسد ایشان راه کار را یاد گرفته اند هر از گاهی با تیم عربی قراردادی تنظیم می کنند بعد باشگاه های داخلی را به تلاش وا می دارند تا ایشان را برگردانتد تیم ملی شانسی در جام جهانی ندارد حذف چنین بازیکنی هم از تیم ملی تغییری در نتیجه ایجاد نمی کند
تابناك دلخورتم ...چرا نظرم رو انتشار ندادي ؟؟ عجب ...
فکر کنم آقای خلعتبری و دیگر میلیاردرهای فوتبالیست اولین نفراتی باشند که در دریافت یارانه ثبت نام کرده و خود را مستحق می دانند. حیف از بیت المال و حیف از مالیاتی که ما پرداخت کردیم و اینان آن را برای خوشگذرانی خود بکار بردند. من که راضی نیستم خدا هم راضی نباشه تا ابد الدهر. بایستی در زیارت آشورای بعد از لعن شمر و یزید اسامی اینان نیز ذکر شود.
پولی که خلعتبری از عجمان گرفته بود پس چی شد که از بیت المال باید پرداخت میشد
وطن فروش که شاخ و دم نداره! همین خلعتبری و امثال آن تو مملکت زیاد داریم متاسفانه
نوش جونش
بابا کدوم مملکت ؟ کدوم کشک ؟ برو در بقالی بگو ایرانی ام آریایی ام همسایه خلیج همیشه فارس ببین چه بهت میگه !!!! وقتی اخلاق نابود شد همه چی نابوده ملیت و فرهنگ و اقتصاد و مذهب و .....
باید با خلعتبری شدیدا برخورد بشه و حتی در صورت لزوم به اردوگاه کار اجباری با شکنجه های وحشتناک فرستاده بشه.
بنظرشما این ادم لیاقتشو داره تو تیم ملی باشه.بنظرم نه.خیلی از بازیکنان ایرانی فقط برای پول وشهرت بازی میکنن پاش بیفته تغیر تابعیت هم میدن عرق ملی پیشکش
فکر میکنم هیچکس حق نداره بیت المال پیرزن بیوه و بچه یتیم صغیر رو واسه خاطر یک وطن فروش خرج کنه. اصلا اونهایی که واسه خاطر این آدم، کشور رو بدهکار کردن باید اعدام بشن
این جریان خلیج عربی و فارس جریان همون قر قر قر کردنه.اگر اجازه بدیم بگن خلیج عربی فردا هم باید بگیم ویزا بگیریم بریم کیش و ابوموسی.همین جوری کشور بحرین رو از ایران گرفتن.حالا به هر دلیلی آدم نباید هویت اصلی خودش رو یادش بره!البته در مورد بعضی از افراد پول پرست این مطلب صدق نمیکنه.من چند سال پیش یه خبری رو دیدم که اروپایی ها یه نقشه قدیمی از خاورمیانه پیدا کرده بودند که حتی تو اون نقشه کلمه Persia Gulf ذکر شده بود.
اگه دستم بهش برسه اویزونش میکنم این نمک نشناسو.
سلام
تابناک جان به قومیت توهین نکن ما در ایران هم عرب زبان داریم اینکه میگید مکر و نیرنگ عربها قشنگ نیست و کل را در نظر میگیرد که شما میتوانستید از اماراتی ها استفاده کنید. (قابل تامل)
شرم بر افرادی که اون زمان این همه به مردم دروغ گفتند و با این کارا برای خودشون خواستن محبوبیت درست کنند
خلعتبری اگه میرفت امارات ططبق قانونی که فدراسیون گذاشته بود محروم و جریمه میشد
خب اگه رویانیان نمیپرید وسط و سوپرمن نمیشد و نمیخواست برای خودش محبوبیت دست و پا کنه این بازیکن جریمه و محروم میشد و پول مردم ایران تو جیب شیوخ امارات نمیرفت.
بعضی برای این کشور جون خودشون را دادند بعضی هم مثل این فونبالیست وطن فروشی می کنند
مرک بر وطن فروش
بااین وضع اقتصاد.بخاطر پول هر کاری می کنم تا شرمنده خونواده ام نباشم غیرت.شرف دیگه یعنی چهپا طلا خلعتبری...خوب کردی کاش منم فوتبالیست بودم
یک مشت بی غیرت که فقط از حرفه ای بودن پول حرفه ای میگرن دوست دارم توی جام جهانی از هر تیم 8 تا گل بخورن تا این فوتبال که تا خرخره از پول بیت المال توش خرج میشه از بین بره.
به نظرم نبايد بابت موندن ايشون از بيت المال خرج كرد.بذاريد بره،ضرر بيت المال رو از دست مزد تو ايرانش بر داريد و از حضور تو تيم ملى هم محرومش كنين.هم ايشون به پولى كه ميخواسته از اعراب بگيره ميرسه،و هم باشگاه هاى عربى و بازيكنان ميفهمن كه جريمه بازى با پيراهن خليج ع ر ب ى،خدا حاظى با تيم مليه
آقا چرا یک قانون نمیگذرونید ترانسفر بازیکنان در تمام رشته ها به کشورهای اینچنینی ممنوع شود؟
خارج از برگزیدن نامهای مجعول این لیگها چه سود و سطحی دارند که بازیکنان به آنجا میروند؟
آیا بجز دستمزد خوب که آنهم بخاطر ضعف ارزش پول ملی ماست دلیل دیگری وجود دارد؟
ممنوع کنید این نقل و انتقالهای بی فایده و بی ثمر را
برای یک وجب از خاک کشورمون چقدر شهید وجانباز دادیم اقای خلعتبری حالا شما ها به چه قیمت اونو میفروشین ؟
به اندازه این پولی که به هر بازیکن پول ندیده میدن فقط یه شرکت کوچیک راه بندازن و 20تا خانواده 3نفره یعنی60نفر رو نون بدن ببین تورو خدا ما جوان بیکار داریم
این خلعتبری رو من میشناسمش واقعا بچه بی.........هست*میتونی از کسایی که میشناسنش بپرسید
به اين ميگن يك مديريت ارزشي واقعا براي ملت ايران وخودم متاسفم كه ادمهايي مثل رويانيان شدن مدير كه با پول بيت المال معروف بشن اونم با اين خفت وخاري ..موقع حرف زدن مثل لاتهاي تهرون حرف ميزد يعني من مردميم .بابا ما فكر ميكرديم قرارداد تركمنچاي مال قديم واونا بي سواد بودن نگو از اون قماش خيلي داريم ..
ولش كنيد بره براي عربها بازي كنه اصلا ما همچين بازيكن بي غيرتي توي تيمهاي باشگاهي و ملي لازم نداريم.
چرا الان اینو میگید؟همون موقع تحقیق میکردید نه الان که ماهی اینهمه داریم ضرر میکنیم!
کجای کارید سیاست مداران ما نتوانستن کاری بکنند چه ربطی به فوتبالیستها دارد کی از این همه پول می گذرد.
به نظرم بذارن بره امارات پول بیت المال رو هدر ندن.ننگ این اسم هم تا ابد روی پیراهن و پیشانی این بازیکن بمونه برای دیگران هم درس عبرت بشه.
هر جا سخن از فساد است نام دو تیم سرخابی آویزون به ملت ایران می درخشد.
من همون اول گفتم یکیو اجیر کنن پای این یارو رو بشکونه برای همه کم خرج تره
افرادی که از ناکجا آباد بیان تو فوتبال و فرهنگ فوتبال رو نداشته باشند باید محروم شوند. اینگونه فوتبالیست ها با دیدن پول زیاد هنگ می کنند!!!!!!
یعنی اگه ایشون با اگاهی و در زمانیکه اسم لیگ امارات به خلیج... تغییر پیدا کرده به تیم اماراتی رفته باید ایشون رو مادم العم از حضور در تیم ملی محروم کرد
نتیجه حیف ومیل پول های بیت المال بهترازاین نمیشه .
اصلا اين پسره نچسبه گوشت تلخه هيچيش به دل نمي شينه بذاريد بره.
نباید ورزش را با سیاست قاطی کرد اگه خیلی هم نازاحت هستید بهش بیشتر پول بذیذ بمونه
عمل اين آقا و عوامل پشت پرده دست كمي از خيانت به كشور نداره
فاتتحه فوتبال با این دروغگوئیها و دغل باری ها خوندست
دست از این بازیهای کثیف رسانه ای که بدون دلیل و به واسطه یک برگ نا خوانای چاپی با حیثیت بازیکنان ملی که برای اعتلای نام ایران در میدان می جنگند تا دل بیمار ما ایرانیهارو شاد کنند دور از انصافه با مراما
اين آقا توي ليگ ايران فحاشي ميكرد. وقتي از روي فيلم بازي لب خواني كردند بعداز آن جلوي دهانش را با دست مي پوشاند.تا كسي متوجه نشود .
آش دهان سوزي نيست .... بهتره مليتش را تغيير بده تا با نام و غيرت ايراني به خاطر مقداري دلار بازي نكنه.
ایرانی به غیراش زنده است. ایرانی بی غیرت در دل مردمش مرده است . اگه این کارو کرده پس قیمتش خیلی پایینه.
به نظر من باید تابعیت ایرانی رو از این بازیکن خائن گرفت و ورود این بازیکن به ایران باید با درخواست ویزا از سفارت ایران باشد. بهتر است خلعتبری دنبال تابعیت یکی از کشور های عربی باشد.
باوركن امسالم باز همين بساط پيش مياد.كلي پول ميدن تا نره.شايدم واسه خودش كاسبي درست كرده!
از تیم ملی که سهله، از کل فوتبال ایران هم سهله، از کل کشور ایران محرونش کنید. پاسپورت ایرانیش رو باطل کنید بره قاطی همون عربها. حیف حتی یک ریال برای این جور زباله ها و تفاله ها خرج بشه
بنا به فرموده رسول اكرم حضرت محمد (حب الوطن من الايمان) چرا شما دست پاچه شده ايد وپول اين مملكت را خرج اين بابا ميكنيد ؟
وا اسفا
عاقبت آوردن مدیر غیرفوتبالی همینه دیگه
سلام
اگر اين خبر صحت داره
چه نيازي داريم به بازيكن كه غيرت ايراني نداره ؟
و چرا بايد اين هزينه ها كه حاصل تصميم مديران ناكارآمد مبياشد از جيب اين مردم وطن پرست و شهيد پرور پرداخت گردد.
همه معنی چنین عملی را می دانند.
بهترین تنبیه ایشان این است که ممنوع الورود بشه.
حالا اگر یک مدیر ارشد شرکت نفت بره قطر هیچ بنی بشری واسه برگردوندنش هیچ تلاشی نمیکنه ...
من نمیدونم چرا این قدر این آدما رو بزرگ می کنن؟؟؟
چرا پول مردم رو خرج این آدما می کنن.... تازه منتشونم رو سر ماست که "به خاطر وطن بی خیال پول میلیاردی شدیم"....
با این چند میلیاردی که واسه این آقا خرج کردن، چند تا جوونه بیکار می رفتن سر کار....
بخدا هروقت از فوتبال ايران حرف زده ميشه حالم بهم ميخوره .....
خلغتبری بی غیرت بی غیرت
تو رو به خدا قسم راحت از اين موضوع نگذيريد.
آقاى خلعتبرى پول شرافت و شخصيت نمياره، از پشت به ملتت خنجر نزن، مرد باش و بگذر ميدونم پول زياديه ولى يادت نره هزاران جوان تو هشت سال جنگ با بى پولى جنگيدن تا شرافت ميهنشون حفظ بشه.


يا حق
وطن فروش بی پایه و ریشه
تو رو به خدا قسم راحت از اين موضوع نگذيريد.
آقاى خلعتبرى پول شرافت و شخصيت نمياره، از پشت به ملتت خنجر نزن، مرد باش و بگذر ميدونم پول زياديه ولى يادت نره هزاران جوان تو هشت سال جنگ با بى پولى جنگيدن تا شرافت ميهنشون حفظ بشه.


يا حق
اگر برای تغییر نام خلیج فارس این قدر ناراحتید چرا بسیار ی از نام های ترکی را عوض یا ترجمه فارسی می کنید
تابعیت ایرانی بودن آقایان:خلعتبری و کفاشیان باید لغو گرددو از ایران اخراج گردند.
فدراسیون مشکل داره!شما کدوم کشورو دیدین که از یک لیگ سطح پایین تر از خودش بازیکن به تیم ملی دعوت کنه!باید برای دعوت بازیکن به تیم ملی یه سری ملاک وجود داشته باشه!درسته لیگه ما خودش وضع مناسبی نداره ولی به مراتب از لیگ امارات سطحش بالاتره.یه مثال میزنم:برای جذب هیئت علمیه دانشگاه ها هیچوقت مدارک دانشگاهیه کشورهایی مثل امارات اصلا قابل قبول نیست!
مني كه حقوقم برجي يك مليونه چه به اين ارقام....با اين پولا چه جاها كه ميشه آباد كرد....
اگر ریا و تزویر در این شخص و کسانی که در این ماجرا نقش داشتند باشد باید به ملت معرفی شود از نهادهای دیگر انتظاری نیست .این سواستفاده از احساسات مردم هست و لاغیر . دروغ و نیرنگ همه گیر شده .
عجب دنیایی شده !!!!!!! همش خلاصه شده به یک کلمه اونم پول! این همه گرسنه و بدبخت .... . خداااااااااااااااااا
من نمی دونم از نظر حقوقی تا چه حد ما حق داریم . از نظر ما خلیج فارس تنها نام قابل قبول می باشد ولی اگر عرب های همسایه جنوبی به خودشان حق میدهند که آن را با نامی غیر از آنچه ما قبول داریم بنامند چه باید کرد ؟ اگر دیپلماسی خارجی ما آنقدر قوی بود که میتوانست این نام را تثبیت کند که دیگر مشکلی نداشتیم . مشکل آنجاست که در عرصه بین الملل نتوانسته ایم اجماعی را بوجود بیاوریم که نام خلیج فارس مانند دماند ، اصفهان ، ایران و . . . که برای ما در سطح جهان تثبیت شده است مورد وفاق جهانی قرار بگیرد و بر آن اساس دیگر هیچ کشوری به خود حق ندهد از آن تخطی نماید .
تابی چطوره ما هم اسم آذربایجان وبه لرستان تغییر بدیم؟تا بعضی ها...
طبق قانون 5 عنوان برای ممنوع الخروجی از کشور وجود دارد که یکی از آنها اشاره به ایرانیهای دارد که با اعمال و رفتاری باعث دون شان ایران شوند این کار بازیکنان ایرانی در لیگ کشورهای عربی با نام جعلی از مصادیق این قانون است .
من هم معتقدم به شما ربطی ندارد
باید تابعیت چنین افرادی لغو شود تا بروند با پول برای خودشان تابعیت بخرند
برای امثال خلعتبری و بقیه فوتبالیست ها فقط پول مهمه.غیرت و عرق ملی معنی نداره.امیدوارم سال بعد این وطن فروش توی لیگ کشورمون نبینم.لیاقتش همون لیگ دروغین خلیج ع ر ب ی
عجب! اگه اسم کشورشون رو میگذاشتن امپراطوری ایران خیلی بیشتر از اینها پول رد و بدل می شد!
خداییش ارزش اینو داره از حلقوم بچه های صغیر این مملکت ببرن بدن به این مردک وطن فروش بی همه چیز و بعد هم بگن انصراف از یارانه بدین میخایم دم درتن بیمارستان بسازیم تف بر غیرت وهایی که این ملت بدبخت را ی شعورفرض کردن.
اگر حقيقت داشته باشد ديگر نبايد رنگ پيراهن تيم ملي را هم ببيند و براي هميشه از تيم ملي اخراج شود.
خیلی راحت باید اجازه حضور در اون باشگاه به خلعتبری داده نشه. حالا هر مشکلی هم هست خلعتبری میدونه و باشگاه طرف قراردادش.
دلیلش هم این هست که ایشون وقتی شدت حساسیت روی این موضوع رو میبینه نباید با اون باشگاه قرارداد می بست. اگه اینجوری باشه که از فردا همه میرن قرارداد میبندن با تیم های اون لیگ بعد باز هم باید باشگاههای داخلی باید دست به جیب بشن؟
آقا در مورد تاریخ قرارداد برنامه نودی که درباره این موضوع بود رو نگاه کنید اونجا مطرح شد خلعتبری قبل از اعلام نام لیگ امارات قرارداد بسته بود ولی برای اینکه بتونه قراردادشو فسخ کنه باید اون تاریخو میزد
چرا در مورد کاپیتان تیم ملی چیزی نگید که با تهدید به اینکه میرم امارات از استقلال پول بیشتر میخواست
آدم جلوی هرکس کم بیاره اشکال نداره. اما جلوی عرب جماعت نه. اونم این عربای مفت خور.
منم بودم ميرفتم
خودت بودي چند صد ميليونو به عرق وطن ميفروختي؟
عرق وطن واسه ادم پول مياره؟
می گویم عرب ها دچارپوچ گرایی شده اند ما چراهمه زندگی مان فوتبال شده است
توي برنامه نود ، براتي كلي در اين مورد اعتراض كرد ولي كسي گوش نكرد
اگه کسی برا پول میخواد تاریخ کشورش رو فراموش کنه بهتر از این بیت المال 1 ریال هم بهش ندن و بره با همونهایی که قراره با پول بخرنش زندگی کنه به نظرم اگه خلعتبری رفت دیگه نباید به ایران راهش داد و به عنوان یک وطن فروش ازش یاد کرد.......
بخدا هر كس و هر ناكسي كه به بهانه حضور اين جور اشخاص در تيم ملي ، ريالي را به هدر دهد هم در اين دنيا و هم در اخرت بايد جوابگوي مردم باشد.
تف به این فوتبال
ایشان بازی کنی لوس از خود رازی حیله گر ونان را به نرخ روز خور واز آب گل الود ماهی گیر هست که اگر دقت کنید در هیچ تیمی صداقت نداشته است
چرا پول بیت المال را به فوتبالیست ها می دهند؟ بجای قرار دادهای میلیاردی این پول را صرف گسترش ورزش و سرمایه گزاری در ورزش جوانان با ید کرد پرداخت دستمزد گزاف این فوتبالیست ها از بیت المال باید متوقف شود چرا باشگاه ها را خصوصی نمی کنند؟
من که از شنیدن اینجور چیزا ناراحت نمی شم به من چه
من که از شنیدن اینجور چیزا ناراحت نمی شم به من چه
اگر ثابت شود که این ادم دانسته اینقدر کثیف بوده لازم است تابعیت ایران بزرگ از ایشان سلب و بهمان کشور های کوچک تازه بدوران رسیده پرتاب شود روزی که نفت این بیچاره ها تمام یا نیاز بان کم شود دوباره بدنبال غذاهای قدیمی خواهند رفت
آقا بذارید بره.رو بازوش اصلا دوتا آرم بزنن.حرکت زشتیه.ولی هر کسی قیمتی داره.اینم قیمت اونه!
پول ملت رو به کیا میدن.لعنت به حرام خوارها
داداشمون راه دو در کردن رو یاد گرفته. کجان ببینن اونای که بدون پول رفتن رو مین.....
خیلی دوست دارم بدونم قیمت دوستانی که در بالا بدوبیراه میگن چقدره
چندتا ایرانی غیور وطنپرست داریم که با دیدن حتی 10000 دلار حاضرن خلیج فارس که هیچی کلا هویت ایرانی شون رو هم تکذیب کنن ؟
مشكل از بازى كن نيست مشكل از نداشتن سياست درست است وگرنه كشور هاى عربى جرات نمى كردن از اين غلط ها كنن . وقتى سياست باز باشى اين اتفاق ها را مى ببينى .
من متوجه نمیشوم. بازیکنی که اینقدر ها قیمت نداره نه قد داره نه استیل فیزیکی حالا داره نام خلیج فارسم میفروشه چرا باید اجازه بدن تو تیم ملی باشه و باز هم بازی کنه در ایران؟ این حرکت یعنی بی غیرتی منی که فوتبالی نیستم فهمیدم اینو.
از اول عم معلوم بود دروغ ميگه و نباس بيت المال خرجش مي شد
دولت و بيت المال بايد هرچه سريعتر پاي خود را از اين فوتبا كثيف كنار بكشند و آن را به عاشقان سينه چاك بفروشند و از كسب و كار اين فوتبال مالياتي به خزانه دولت برسانند.
اصفهونیه خسیس!
بايد از تيم ملي حذف و تابعيت ايراني اش هم گرفته شود هر گور كه ميخواهد برود چه گلي سر مملكت زده؟ كه اينقدر ناز مي فروشد؟؟؟؟
به جای اینکه بازیکنی این نوع قرارادادها را مثل چوب بالای سر تیم ها برای گرفتن پول بیشتر بگیرد. خیلی راحت یه قانونی بگذارند که هرکس به این لیگ برود به تیم ملی ایران دعوت نخواهد شد.
همین.
کسی از این لیگ ها به دنیا معرفی نشده است.
به نظر من باید خیلی از این مسئولین فوتبال و برخی دیگه از ایران برن . دیگه چقدر غارت بیت المال .... بخدا سیری هم ندارن
خلعت بری اصلا در حدی نیست که بخوایم در موردش حرفی بزنیم مسائل مهمتری هست.
نگذارید بیاید در تیم ملی بازی کند بدون این وطن فروش هر اتفاقی بی افته بهتره
اینها غیرت ندارن، به خدا اگر ذره ای داشته باشند
فقط ایران
فقط خلیج فارس
خلیج فارس
خلیج فارس
خیانت کار باید حذف شود
کی روش خارجی است فدراسیون باید دست بکار بشه اخراججججججججججججججججج
من یک ترکم و برایم فرقی نمی کند خلیج فارس یا عرب
عربها و فارسها هر دو برادران دینی من هستند

مسئولین حق ندارند برای دفاع از خلیج فارس از پول بیت المال خرج کنند اگر دوست دارند از جیب خودشان خرج کنند
هنوزیادمان نرفته که همین خلعتبری به بهانه مصدومیت برای تیم ملی بازی نکرد ولی دوروزبعدش به تیم سپاهان بازی کرد.
هيچكس دلش براي پول دولت نمي سوزد، درست؛ اما موضوع اينجاست كه خود دولت هم براي پول خودش كه در واقع از بيت المال ميباشد نمي سوزد. در مورد بخش خصوصي هم بايد گفت كه بنيان و اساس خصوصي سازي در ايران بد گذاشته شده بطوريكه هم مديران دولتي و هم اشخاص ويژه خواري كه در دولت نفوذ خاصي دارند و براي بدست آوردن هر نوع رانتي و پول شويي مانندي ندارند، چشم طمع به بخشهاي خصوصي كلان را دارند و به همين خاطر است كه خصوصي سازي و واگذاري بخش هايي مانند باشگاههاي پرسپوليس و استقلال چندين سال بطول كشيده شده است. يقينا"از اين دست در كشور زياد ميباشد و اساسا" عدالتي هم در اين ميان نيست و همه با فريب و نيرنگ مي خواهند آن چيزي را كه برايشان منفعت دارد و به هر نحوي مي خواهند بدست بياورند و در ميان امواج سهمگين و طوفانهاي چپاول و غارت از بيت المال كشور و جيب مردم، "عرق ملي كيلويي چند؟!!!..."
اینها همه بهانه ای هست برای بالا کشیدین پول. خوب چرا هزینه اشتباه این آقای خلعتبری رو باید مردم بدن! این آقا خودش میلیلردره، از مبلغ قرداد امسالش میگذشت و 1 پولیم از جیبش خرج میکرد و پول باشگاه اماراتیو میداد... بیچاره ما مردم که شدیم عروسک دست این سیاست مدارها که هر روز با اسم و بهانه پولامونو بلا میکشن. به خدا وقتی حرف از غیرت میزنن این بازیکنها و مسئولها حالم بهم میخوره
هيچكس دلش براي پول دولت نمي سوزد، اما موضوع اينجاست كه خود دولت هم براي پول خودش كه در واقع از بيت المال است نمي سوزد و امانتدار خوبي هم نيست. در مورد بخش خصوصي هم بايد گفت كه بنيان و اساس خصوصي سازي در ايران بد گذاشته شده، بطوريكه هم مديران دولتي و هم اشخاص ويژه خواري كه در دولت نفوذ خاصي دارند و براي بدست آوردن هر نوع رانتي و پول شويي مانندي ندارند، چشم طمع به بخشهاي خصوصي كلان را دارند و به همين خاطر است كه خصوصي سازي و واگذاري جاهايي مانند باشگاههاي پرسپوليس و استقلال چندين سال است كه طول كشيده و يقينا"از اين دست در كشور زياد ميباشد و اساسا" عدالتي هم در اين ميان نيست و همه با فريب و نيرنگ مي خواهند آن چيزي را كه برايشان منفعت دارد و به هر نحوي كه مي خواهند بدست بياورند و در امواج سهمگين و طوفانهاي چپاول و غارت از بيت المال كشور و جيب مردم، "عرق ملي كيلويي چند؟!!!..."
من یک ترکم و برایم فرقی نمی کند خلیج فارس یا عرب
عربها و فارسها هر دو برادران دینی من هستند

مسئولین حق ندارند برای دفاع از خلیج فارس از پول بیت المال خرج کنند اگر دوست دارند از جیب خودشان خرج کنند
بدو بدو تموم شد خاک ، خلیج ، آدم ایرانی ...حراجش کردم !!!!!!!!!!
جناب رئيس جمهور ،
ملت بدبخت رو از ماهي 45500 تومان محروم نکنيد . جلو اين غارت بيت المال رو بگيريد
آقای خلعتبری آزاده هرتیمی بره ، مسئولین هم آزادند ایشان را به تیم ملی دعوت نکنند نه اینکه باشگاهها رقابت کنند پول بیشتری بدهند به نام خلیج فارس و به کام دیگران از پول بیت المال، امثال خلعتبری در ایران زیاده باید چشم بصیرت داشت و دید
کسانی که وطن وهویت ملی خودرا به پول آنهم به بیگانگانی که بشدت مخالف ملیت وهویت ایرانی ما هستندمی فروشند نباید جایی درتیم ملی داشته باشند.
ما اگه تیم و لیگ و بازیکن فوتبال نداشته باشیم کسی ناراحت می شه؟؟؟؟؟؟
هر وقت سازمان لیگ اومد و صادقانه تکلیف اون قراردادهای میلیاردی که از جیب مردم میرفت را مشخص کرد این اقا هم میاد تکلیفش و با ارق و میهن و مردمش معلوم میکنه. این فوتبال جز ابروریزی در این چند سال چه چیز دیگه ای برامون داشته که حالا این یه مورد نداشته باشه.به قول دکتر از این فوتبال کسی دعوت به تقوی نمیشه (این خط و اینم نشون )
باید خلعت بری رو از یاد برد. این سخت ترین مجازاته. ایشون با این قرارداد نه تنها به مردم بلکه به تاریخ ایران نیز خیانت کرده.
اين افراد كه پول را مي شناسند نبايد درايران را بدهند جه بسا كه براي آنها هزينه هم بكند كه در ايران بازي كند واقعانكه...
به خدای احد و واحد اگر ریالی از حق من و زن و بچم کم بذارن بدن برا فوتبال من راضی نیستم..اگر متعلق به مردم هستن مفتی بازی برنده شدن جایزه بگیرن...حالا ما فوتبالیست نداشته باشیم شب اول قبر جلومون میگیرن؟؟؟
اين خلعتبري كه همش مثل جباري مصدوم بود و فوتبالي براي پرسپوليس انجام نداد.همش نقشه خودش بود كه مثل جباري در استقلال از تمرينات بدنسازي اول فصل فرار كنه و آخرش فقط مصدوميت و سر كيسه كردن دو تيم ... و هدر رفتن بيت المال
آره همش تقصیر این خلعتبریه!
بقیه ی کسانیکه در این نقل و انتقال و رفت و برگشتهای بزرگ مالی و منافعش شریک و سهیم بوده اند چندتا بچه ی 5 ساله ی معصوم و مظلومند؛ بله باید این خلعتبری را تنبیه کرد...
در ناپسند بودن حرکت خلعتبری که شکی نیست در آن زمان من به هر جا که نونستم ایمیل زدم و مطلب نوشتم تا جلوی این حرکت گرفته بشه اما عزیزان شما از مسئولین چه حرکتی دیدید؟آن آقا که رفت زیر پرچمی که نام جعلی روی آن حک شده بود نشت و آن مسئول نچسب فدراسیون که فقط می خواهد به میزش بچسبد وقتی که شیخ سلمان را به ایران دعوت کرد و او حاضر نشد در مجلسی که نام خلیج فارس به زبان می آمد حاضر شود و این آقا نه تنها چیزی نگفت بلکه همه چیز را کتمان کرد. از کدام مرجع قانونی اقدام کرده ایم و کدام ارتباطمان را قطع. کماکان تمام سرمایه گذاری هایمان و مسافرت هایمان به آنجا ختم میشود و کلی هم از دوران خوشی که در آنجا داشته ایم برای اطرافیانمان تا سالها باز گو میکنیم. حال واقعا تقصیر و کوتاهی از کی و کجاست.در این که حتی من نویسنده این مطلب هم مقصرم شکی نیست شما چه فکر میکنید؟
فوتبالیست فقط زمان دهه 50 و 60 بقیشون ادمایی هستن که غیرتشونو به پول میدن و عین خیالشونم نیست خاک بر سر فوتبال ما و با این فوتبالیستهاش
جان عزيزتون فدراسيون فوتبالو تعطيل كنيد بابا ما فوتبال نمي خايم . مفت مفت ميخورن دريغ از بازدهي ... بعد شنا گر مملكت بايد با هزينه خودش تمرين كنه تا نتيجه بگيره ... بابا فدراسيون فوتباااااال نمي خوايم اين پولا رو بدين بازياي ليگ اسپانيارو بخرين ببينيم لذت ببيرم بجاي هرس خوردن ...
فوتباليستهاي ديگه بايد اينجور آدمايي رو از قشر خودشون بندازن بيرون مثل آدمي كه براي سلامتي خودش دمل چركين رو از بدنش خارج ميكنه
نتیجه این جمع بندی ها و اعلام نظر ها را به ويژه در بخش لایک ها به آقایون فوتبالیست به ويژه آقای خلعتبری نشان بدید.
مردم از این همه بی اخلاقی و رفتارهای ناخوشایند برخی فوتبالیستهای بی توجه نگران و نا راضی اند.
من به هیچ وجه حاضر نیستم پسرم الگوئی مثل ایشان داشته باشه حتی اگه یه الگوی خارجی مثل مسی برا خودش انتخاب کنه!
بنده بعنوان یک ایرانی با صراحت تمام میگم فوتبال باید جمع بشه
حالا دور دور گیر دادن به قرارداد فوتبالیستاست ؟ خب الان فوتبال رو تعطیل کنیم و به جام جهانی هم نریم خیال شما راحت میشه ؟ ول کنید بابا شما هم مثل اینکه درد بی دردی دارید
کسانی که خلعتبری رو نکوهش میکنند .اگر میلیاردی به خودتون بدن چکار میکنید . بابا وقتی یک زن جوان شب را درصف سبد کالا میخوابد مگر میشه به دلارهای میلیاردی پشت کرد .تازه مگر خلیج فارس با گفتن عربها .عرب میشه بزار اونقدر بگن که فکشون بشکند .
فقط پول . تعصب کیلویی چند
hjlj.j
مشکل باداشتن یانداشتن غیرت نیست ' هرایرانی که به هرشکل وفورمی زیرپرچم اجانب رفته باشدخیانتکاراست ونه تنها بایستی درتیم ملی که جای خوددارددرهیچ اجتماع عمومی حق حضورندارد!این آقا اگررونالدوهم باشدنبایستی به تیم ملی دعوت شودحتی اگربه این دلیل تیم مادرجام جهانی آخرشودمهم نیست ! تمام کارهاوزحمات وسختی کشیدن های هرملتی به خاطرحفاظت ازشرفش میباشد۰
چه فرقی میکنه نام خلیج چی باشه، مگه همۀ نفعش به ایرانه و می ترسین با عوض شدن نام به عربی و آمریکایی و آفرفایی اونها سهم بیشتری ببرن؟ پس چرا وقتی آقای احمدی نژادتون می رفت شهرهای آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل و زنجان و ... و نام های ترکی شهرها و روستاها را عوض می کرد، کسی جیکش درنمی اومد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
بازنشستگی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کدوم ایرانی توی تمام عمرش 830میلیون درآمد داره مگه آقای خلعتبری با در آمد یکسالش باید فکر بازنشستگیش باشه.
یه کم فکر کنید بعد حرف بزنید
یه معلم اگه ماهی 2میلیون بگیره که البته بعیده ، در سال 24 مبیلیون ودر 30 سال 720میلیون میگیره.........
اونوقت امثال آقایون.................
خيانت به تمام ورزشكار هاي كه جلوي اسراييلي ها حاضر نشده اند
سه بار اعدامش کنید اول تو خلیج فارس دوم دریای خزر سومدریاجه ارومیه ههههههههه
هردم از این باغ بری می رسد... فقط اعدام! ااا ببخشید این نظر برای یک مطلب دیگه بود.
بی غیرت
بهنظر من هم خلعتبری مانند جباری بایداز تیم ملی برود
با یه میلیون بلیط رفت و برگشت به امارات صاحب اینهمه پول باد آورده شد و چه کلاه گشادی سر سردار و دوستاش گذاشت. این درحالی بود که رویانیات میگفت به پاس این تعصب باید مدال تعصب و افتخار بش بدن. اینا همشون فکر جیبشونن و هیچی براشون مهم نیس ..و تو این بیت خلعت بری بی خلعت از همه بدتره
تابی از چی میترسی نظر مردم نمی ذاری؟307 نظر در حال انتطار
كاش ما هم نام ليگ برتر را به ليگ خليج پارس تغيير مي داديم
تا ديگران بدانند كه نخواهند توانست نام كهن خليج پارس را از صفحات تاريخ جهان بزدايند
ایکاش همه ورزشکاران مانندرضازاده عرق ملی ومیهنی داشتندودست رد به این پولها میزدند
خوب همه ملت را فیلم کردی آقای خلعتبری نشان دادی که آدم پول پرستی هستی و وطن و اینجور چیزا برات اهمیتی نداره خدا نگذره از کسایی که قبح و زشتی دروغگویی را توی این مملکت از بین بردند
افای خلعتبری برای کشور چه کردنی شکسته که اینقدر پول بی زبان برایش پرداخت شود؟؟؟؟؟؟؟؟
غیرت که نباشه عشق به وطن معنی نداره
به این اقا یاداوری کنید که تو یک ایرانی هستی مگر اینکه باور نداشته باشد
این فوتبال خشت اول در حرفه ای شدن را کج نهاده و تا ثریا هم کج بالا میرود!
راهش تعطیلی بزرگسالان فوتبال و لیگ برتر است و از نوجوانان شروع کنند و مقررات حرفه ای را از آنها مجددا شروع نمایند.
آخه به نظر شما خلعتبری کلا روی هم رفته 50 هزار دلار می ارزه؟؟؟
ضمنا مسئولین حق ندارند پول مردم رو خرج این افراد وطن فروش و بردگان پول بکنند
خلعتبری خیلی نامردی
برو خوشه چين باش سعدي صفت اغو
اصلا باید این مملکت قید فوتبال رو بزنه. فوتبالی که نه اخلاق داره نه زیبایی و همش استرس و اعصاب خوردی اونهایی هم که فوتبالیست درست و حسابی هستند بروند دنبال تیمهای خوب!!!!!!!!!
با این عرق ملی تکلیف بازیهای برزیل معلومه
خاک بر سرش
خاک تو سر هرچی بازیکن فوتبال عوضیه بره بمیره....
چرا ايراد ميگيرن ازش؟
من طرفارش نيستم و طرفداري هم نميكنم تو زماني زندگي ميكنيم كه برا 50 هزار تومني ادم ميكشند . الان خود شما بودي ميگذشتي از پول ؟پس زوود قضاوت نكن تا خودت اون مرحله قرار نگرفتي نگو .
رویانیان .......
رویانیان !!!!!!!
رویانیان ؟؟؟؟؟؟؟
درجوانی پاک بودن شیوه ی پیغمبریست جواب شهدا راچه بدهیم.ازمن ذلیل تا بزرگان درعرصه های مختلف این مملکت عزیز.توبه نصوح تاوقت هست
عرق ملی حرفی بزنید که بهتون بیاد اصلا خلتبری را از فوتبال ایران محروم کنید این فوتبالیستهای تازه بدوران رسیده ابروی کشور را بردن
حالا برید استادیوم هی خودتونو جر بدید برای استقلال پرسپولیس بازیکنای این تیما هیچ تعصبی به تیمهاشون که هیچ به کشورشونم ندارن باید این هیایوی فوتبال توی این کشور بخوابه تا مثل آمریکا این ورزش بشه یه ورزش درجه 3 تا بقیه ورزشا شکوفا بشه و همه نفع ببرن
دیدگاه مدیریت این کار غلط بوده مگر امور دیگر از فوتبال پایین تره که با عربها همراه هستند این هم از آن نباید مستثنا باشه و مهم اینه که این قراردادمنعقد شده و انعکاس آن هم نبایستی مهم نشان داده بشوند مگر الان کم ایرانی در قالبهای حرفه ای آنجا هستند آیا نباید این روش ودیدگاه را عوض کنیم ؟!!! عوامفریبی تا کی؟
ممنوع خروجش بايد مي كردند.
معني ندارد شخصي برود و بر عليه منافع كشورش بازي كند.
یکی برای من غیرت رو تعریف کنه؟
دوستان لطفا شتاب زده عمل نکنید آقای خلعت بری بازیکن با اخلاق و شایسته ایست و قطعا همه جوانب را در نظر می گیرد مشکل جای دیگری است نباید گناه را به اسم او نوشت
اذاره دارایی و مالیات گیر هاش کجایند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مشکل ما همیشه اینه که فقط بلدیم ازدیگران ایرادبگیریم درحالی که خودمون پر ازایرادیم.چرا راه دور میرین؟هروقت تونستین توی خودایران این مشکل حل کنین بعد گیربدین به این واون.الان همه تمام لباس ورزشی هایی که توخودایران دارن مبپوشن یا نام القطر روش حک شده یا الامارات.اگه الکی میگم یه سر بزنین مدارس ببینین لباس ورزشی بچه مدرسه ایها روشون چی نوشته؟ حالا هی بگین تو امارات اینجوری واونجوری وخلعتبری و...اینها چه ربطی به خلعتبری داره؟ما مدیریتی مشکل داریم اینا واسه سرگرمی گذاشتن واسه شما
این کودن ترین فوتبالیست جهان است
چرا باید پول بیت المال به افرادی داده شود که دارن خیانت به این مملکت می کنند؟ به نظر بنده باید قانون بزارن که هر کسی می خواد با باشگاهی در خارج قرارداد ببندد اول با فدراسیون رضایت نامه بگیرد بعد اقدام شود تا پول بیچاره مردم تو جیب افراد وطن فروش نشود
آقای رویانیان که عرق ملی داری و میلیارد میلیارد پول بی زبونو میریزی توجیب این عربهای ......... بیا جواب بده. با چه رویی دروغ میگی
آقای خلعتبری باید تمام هزینه قراردادت رو خودت پرداخت کنی نه فدراسیون ایران چرا هیچکس جواب نمیده
در زمان جنگ به یاد سرهنگ موذن افتادم که میگفت: وطن جائی است که به دنیا آمده ایم وطن احتیاج به قربانی دارد و ما قربانی این وطنیم - درود به شرفش
اين همه اسامي شهرهاي اذربايجان راعوض مي كنن چي ميشه اون بشه خليج عرب
یک چنین بازی کن بی هویتی چه بسا در بازی های ملی هم حاضر شود تیمش را بفروشد.
اگر قراردادش قبل از تغییر نام آن تیم عربی امضا شده است، قانونآ میتواند قراردادش را فسخ و حتی ادعای خسارت هم بکند.
تعصب بيجا باعث از بين رفتن ميليونها تومان پول بيت المال ميشود.
روباه همیشه روباه
وقتي تو اين مملكت علم ارزشي نداشته باشه يك بازيكن بي عرضه بيسواد در سايه فوتبال ميشه همين كه هست
گذرنامه ایشون رو باطل کنید و کلا ممنوع الورود بشوند به ایران! خود فروخته بدبخت!
راهش اين بود از تيم ملي حذف بشه اگه اقايون شهامت داشتن
اینقدر هزینه از بیت المال چطور توجیه میشه ؟؟؟؟!!! چرا کسی پیدا نمیشه جلوی هزینه های بالای فوتبال را بگیره ؟
حيف پول بيت المال
فوتبال ایرانو تعطیل کنید.
خلعتبري تا خالا چه گلي به سر تيم ملي زده كه اينقدر تحويلش گرفتن ، تا زماني كه قوچان نژاد و دژاگه و بازيكنان جوان و بي ادعا و جسور تيمهاي پايه هستند نيازي به اين شومنها نداريم
هم خلعتبری هم باشگاهی که نام " پرسپولیس " رو به یدک میکشه به ایران خیانت کردند و در شرایط بحران ارزی کشور و تحریم ها پول ارزی کشور رو جیب مفت خورهای عرب ریختن
چه سودی حاصل کشورمون شد؟؟؟؟
بابا این وطن فروشه . عرق ملی کجا بوده ؟ از بیت المال ملت پول وطن فروشیه این بی عرضه پرداخت شد . اینا ( نکونام و خلعتبری ) لیاقت پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی ایران رو ندارن .
به جا این همه حرف و حدیث باید شیخ نشین امارات را به خاک ایران ملحق کرد تا موضوع برای همیشه حل بشه همون کاری که روسیه با کریمه و اکراین کرد..
خلعتبري !!! چرا خلعت ايرانيت را بري براي اين عربهاي خائن
آدم با شكم خالي شب را صبح كنه بهتره از اونه كه شكمش را با پول اين عربا سير كنه
بابا يكي جلوي اين فوتباليست هاي مفتخور را بگيره.
اختلاس تحت نام عرق ملی
قانع چو کرکس به یک استخوان بودن *
به زان که طفیل خوان ناکس بودن *
واقعا ملت هیجان زده ای شدیم ها
بابا بره بازی کنه پولش هم بگیره
مگر چی میشه! نگران اسم خلیج فارس هم نباشید، اونها یک کار اشتباهی کردند شما چرا جو میگیردتان
غیرت که به این ها نیست برادرم.
ننگ بر وطن فروش
غصه بی لیاقتی این آدماروهم باید بخوریم
بابا بزار بره
اینا لیاقت این مردمو ندارن
ای کاش این بازیکن به اندازه ییک سرسوزنی از جوانان باغیرتی که رفتن جانشان رافداکردن تا امروز ما در آرامش وامنیت زندگی کنیم یادش بیاد ، واگر نبود جانبازی های آنها معلوم نبود که امروز این آقا در خدمت کدام شیوخ عرب بود
آقا دعوا نکنید نه خلیج فارسها. نه خلیج عربها. خلیج آمریکایها
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی