بازدید 7405
۵

پسر 35 ساله به دست پدرش به قتل رسيد

کد خبر: ۳۹۵۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳ 24 April 2014
فرمانده انتظامي شهرستان ماهنشان گفت: پسر 35 ساله ماهنشاني به دست پدرش به قتل رسيد.

به گزارش اعتماد، حميدرضا قديمي اظهار داشت: در پي اين نزاع خانوادگي پسر 35 ساله به قتل رسيد. فرمانده انتظامي شهرستان ماهنشان با اشاره به اينكه قاتل توسط ماموران آگاهي فرماندهي شهرستان ماهنشان در زنجان دستگير شد، تصريح كرد: اين قاتل در كمتر از هشت ساعت در شهر زنجان شناسايي و دستگير شد.

اين مسوول با بيان اينكه اين قتل در يكي از روستاهاي شهرستان ماهنشان صورت گرفته است، خاطرنشان كرد: با حضور ماموران در محل مشخص شد فردي به نام ع- م با سلاح سرد از پاي در آمده است.

وي با اشاره به اينكه پس از بررسي‌هاي انجام شده مشخص شد نزاع بين پدر و پسر بوده است، عنوان كرد: در اين نزاع مقتول با پدر خويش درگير شده و در اين درگيري به قتل رسيد.

قديمي با بيان اينكه ضارب در ابتدا منكر هرگونه درگيري با مقتول بوده است، اعلام كرد: پس از جمع‌آوري مدارك و قرار دادن متهم در مقابل اين مدارك، وي لب به اعتراف گشود و قتل را بر گردن گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان ماهنشان با بيان اينكه پدر خانواده كه از اعتياد پسر و آزار و اذيت‌هاي وي به اعضاي خانواده زير فشار بوده، اذعان داشت: قاتل و مقتول بارها با هم درگيري لفظي داشتند.

اين مسوول با بيان اينكه قاتل در شب حادثه با نامبرده درگير شده بود، اعلام كرد: پدر خانواده فرزند خود را با ضربات چوب دستي به قتل رساند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
با سلام،
مسبب بيشتر قتل هائى كه اتفاق ميافتد اين اعتياد لعنتى است كه متاسفانه هر روز بيشتر ميشود و مانند خوره بنياد خانواده ها را سست و نابود ميكند بطوريكه پدر خانواده انقدر از دست اذيت و ازار پسرش در اثر اعتياد ذله ميشود كه حاضر است جگرگوشه خود را به قتل برساند. لعنت خدا بر هر چى توليد كننده، قاچاقچى و خرده فروش مواد مخدر اعم او سنتى و يا صنعتى باد.
پسر35 ساله که بچه نیست باید گفت مرد 35 ساله .
پدر خانواده تحمل ديدن اعتياد جگر گوشه خودش را نداشته شايد اگرپدر اين عمل را انجام نمى داد در اينده نه چندان دورى بر عكس اين عمل اتفاق مى افتاد يعنى پسر معتاد دست روى پدر بلند مى كرد ، اعتياد بدترين گزينه در زندگى جوانان مى باشد ، اميدوارم روزى كشورى دور از اعتياد داشته باشيم ، به اميد سر بلندى همه جوانان عزيز
این پدر چطوری با وجدانش کنار میاد؟ معتاد رو باید ببرند ترک کنه. اصلا خانواده هم تا اندازه ای در اعتیاد بچه ها نقش دارند چون در کنترل و تربیت آنها کوتاهی کردند. البته درسته که بچه ها در خارج از منزل با امکانات و وسوسه های زیادی روبرو میشوند اما تربیت در سنین پایین و هوشیار کردن بچه ها بسیار مهم است که اغلب خانواده ها کوتاهی میکنند. به هرحال مرگ حقش نبوده.
لعنت بر کسانی که مواد مخدر را میسازند ، وارد میکنند ، پخش میکنند ، میفروشند .
و لعنت بر کسانی که راضی هستند به اعتیاد جوانان و ویرانی خانواده ها !!!!
برای آن پدر رنج کشیده هم صبر و اجر مسئلت دارم و از خدا میخوام که فرزندش رو هم که قربانی مطامع عده ای از خدا بی خبر شده مشمول رحمت خودش قرار بده ! خداوند نابود کنه دست اندرکاران مواد مخدر رو
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار