بازدید 6869

قاتل آتیلا پای چوبه دار

کد خبر: ۳۹۴۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶ 22 April 2014
حکم قصاص و اعدام مردی که فرزند خردسال دوستش را شکنجه داده و کشته بود دیروز در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد.

به گزارش فرهیختگان، این مرد 26ساله که کامران نام دارد پسر چهارساله دوست معتادش به نام آتیلا را به امانت گرفت تا برای مدتی از او نگهداری کند. مرد خشن اما بیست‌وهشتم بهمن 91 پسر کوچولو را آزار داد و او را خفه کرد. پدر و مادر این مرد پیکر بی‌جان پسر کوچولو را به بیمارستان منتقل کردند اما کار از کار گذشته بود. به این ترتیب کامران بازداشت شد و گفت: پدر و مادر «آتیلا» از یکدیگر جدا شده و هرکدام زندگی تازه‌ای را شروع کرده‌اند. چون پدر «آتیلا» معتاد است از سر دلسوزی، پسربچه را به خانه‌مان آوردم و از او نگهداری کردم.

وی در تشریح جزئیات جنایت گفت: عصر بیست‌وهشتم بهمن 91 پسرعمویم با من تماس گرفت و خواهش کرد برای کمک به اسباب‌کشی، به خانه‌اش در شهرک «اندیشه» بروم. من هم همراه آتیلا به آنجا رفتم. پس از اسباب‌کشی، شیشه مصرف کردم و به همراه «آتیلا» سوار ماشین شدم تا به خانه برگردم. وقتی به انتهای اتوبان «آزادگان» رسیدیم متوجه شدم «آتیلا» صندلی ماشین را کثیف کرده است. من که حال طبیعی نداشتم پسربچه را کتک زدم و برای اینکه گریه‌اش را قطع کنم گردنش را گرفتم و فشار دادم.

به دنبال اعتراف‌های مرد معتاد کیفرخواست صادر و پرونده به شعبه 71 دادگاه کیفری تهران فرستاده و به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی به آن شد. در آن نشست که بیست‌ونهم آبان پارسال به ریاست قاضی «عزیزمحمدی» و با حضور چهار مستشار تشکیل شد، متهم به دفاع پرداخت و به شکنجه و قتل قربانی کوچولو اعتراف کرد.

 در پایان آن نشست هیات قضایی وارد شور شد و «کامران» را به یک‌بار قصاص و یک‌بار اعدام محکوم کرد. دیروز رای در شعبه 24 دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد. این مرد به‌زودی پای چوبه دار می‌رود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲۱
ان شاء الله
ان شاء الله
فقط اعدام
اعدام راه مقابله با این جنایات نیست تا کی می خواین هی بکشین و بکشین ولی ریشه یابی نکنید؟ تو سوئیس همه دادگاه ها تعطیل شدن چون هیچکس شکایتی نداره. واقعا ببینیم اونا چیکار کردن که به این مرحله رسیدن؟ با اعدام فقط یک نفر قصاص میشه و واسه هیچکس درس عبرت نمیشه. اینو آمار نشون میده که همیشه آمار اعدامی ها رو به افزایشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
دوست عزیز دقیقا کجای سوئیس دادگاه ها تعطیل شدن؟
ايوب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
اگه برادر يا بچه خودتو يه نفر با اين وضع بكشه بازم نظرت اينه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
باز هم آمارهای من دراوردی حضرات.ای استاد سوئیس شناس ای مرکز آمار!!!!!!کم‌گوی و گزیده گوی چون دُر...
معصومه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
در پاسخ به دوست عزیز حسام باید بگم که با اینکه حرفی که شما میزنید درسته از این بابت که باید مشکلات ریشه ای حل بشه و چاره اصلی کار کشتن نیست ولیکن دوست من گویا شما هنوز با آدمهای خودخواهی که حاضرن بخاطر راحتی خودشون هر بلایی سر دیگران بیارن برخورد نداشتی. آدمهایی که اصولا دیگران رو نمیبینن. بخاطر خودشون بدترین بلاهارو سر اطرافیانشون میارن. جدا از اینکه در این مورد موضوع اعتیاد و شیشه است که اون هم ام الفساده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
اول اعدام بعد ریشه یابی
بیشتر قتلها و فجایا و فحشا ریشه در اعتیاد به مواد مخدر به خصوص از نوع صنعتی اش دارد که می تواند یک انسان را به حیوانی درنده خو تبدیل کند . البته این تشبیه کردن هم به نظر میرسد توهین به حیوان زبان بسته است. یکی بگوید این مصائب تا کجا باید ادامه داشته باشد؟ هم آن طفل معصوم قربانی شده وهم یک جوان که خود هم قاتل است وهم قربانی سوداگران کثیف مواد مخدر. چه کسی باید این صورت مسئله را به جای پاک کردن و نادیده گرفتن ؛ حل کند؟ تا کی باید این دردهای جانکاه را نظاره گر باشیم؟ تا کی برای مقتول بغض کنیم و برای قاتل درخواست چوبه دار ؟ چاره ای باید اندیشید.
آقای حسام شما اول خودتو جای پدر و مادر اون بچه بذار بعد نظر بده. هرچند اونها از هم جدا هستن ولی حتما میدونی که توی تمام کشورها از جمله سوئیس مورد نظر شما به بچه ها با این سن و سال نگاه ترحم آمیز وجود داره و همیشه این طور اتفاقات قلب اکثر مردم رو جریحه دار میکنه . این که به اون سمت بریم خیلی آرمانی هست ولی اینکه هر حیوونی هر غلطی خواست رو نتونه انجام بده هم از اهمیت بالایی برخورداره. خواهش میکنم توی مسائلی که مربوط به جان آدم هاست اینقدر راحت نظر ندید.
ای لعنت خدا بر تو و هر چی آدمکشه، از روزی که سرنوشت تلخ آتیلا رو خوندم، ضعف اعصاب گرفتم
....اغدام برتش کمه. بچه 4 ساله رو خفه کرده؟ بی همه چیز.
دقت کنید.
اگه بکشنش هم خودش راحت میشه هم خانوادش راحت میشن هم درس عبرتی برای دیگران میشه هم تسلی خاطری برای بازماندگان از دست رفته .
حالا حسنات نکشتنش رو بگین ببینم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
به نظر من باید بابای آتیلا رو هم اعدام کنن
وارد كنندگان مواد مخدر را اعدام كنيد
اصلا کارش درست نبوده.
چاپدرومادربايدبچه شونودست غريبه بسپارن؟!!!!!
اونام دست كمي ازقاتل ندارن!!
فقط سنگسار
کسی که میکشه باید کشته بشه بعضیامیدونن رضایت میکیرن میکشن اکه بدونن رضایت درکار نیس هیچ وقت دس به این کار نمیزنن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار