بازدید 26078

قیمت مسکن مهر پردیس باز هم افزایش یافت

کد خبر: ۳۹۴۵۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۴ 20 April 2014
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از افزایش 50 تا 130 هزار تومانی قیمت هر متر مربع مسکن مهر پردیس خبر داد و گفت: پروژه های مسکن مهر در این شهر متوقف نیست.

به گزارش مهر، مهدی هدایت در نشستی خبری با اشاره به اینکه سیاست ما در شهرهای جدید ایجاد یک شهر با تمام امکانات زیربنایی و روبنایی است، گفت: تکمیل روبناها و امکانات مورد نیاز مانند مراکز آموزشی، تفریحی و فضاهای سبز مورد تاکید دولت قرار دارد.

وی با بیان اینکه مبلغ سه هزار میلیارد تومان برای کل شهرهای جدید در نظر گرفته شده است، افزود: این مبلغ برای طبقات روبنایی، حل تهاتر زمین در شهرهای جدید اختصاص یافته است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه تکمیل روبناهای مسکن مهر در شهر جدید پردیس در دستور کار قرار دارد، افزود: بخش زیادی از این پروژه ها تا آخر امسال به پایان می رسد که ساخت حدود 40 واحد آموزشی شروع شده است و یک واحد ورزشی در هر فاز از محل درآمدهای شرکت به اجرا می رسد.

هدایت در خصوص تامین حمل و نقل ریلی گفت: امسال موضوع مترو را پیگیری می کنیم و مجری در حال تهیه نقشه مترو است و در حال حاضر در مرحله انتخاب پیمانکار به روش EPCF از محل درآمدهای شرکت عمران هستیم.

وی با تاکید بر اینکه مترو پردیس در کوتاه مدت عملیاتی می شود، افزود: تا چند ماه آینده عملیات اجرایی مترو پردیس آغاز می شود که در کنار آزادراه بخش زیادی از حمل و نقل این شهر را پوشش می دهد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اظهار داشت: در صورتیکه تامین آب و برق پروژه ها انجام شود، از شهریور ماه تحویل پروژه های مسکن مهر را در دستور کار داریم.

هدایت با اشاره به اینکه عمده مشکل ما تامین خدمات زیربنایی از سوی وزارت نیرو است، افزود: در فاز 11 و 8 در صورت تامین خدمات زیربنایی از شهریور ماه تحویل واحد داریم.

وی با بیان اینکه در فاز 11، 5 هزار واحد برای تحویل انتخاب شده است، اما در بخش امکانات زیربنایی مشکل دارد، ادامه داد: موضوع اتصال فازها به آزادراه و بزرگراه با پیشرفت 90 درصدی در حال تکمیل است همچنین اتصال به فاز 9 پردیس قدیم هم انجام می گیرد که تا دو ماه آینده این پروژه ها هم تکمیل می شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به اینکه از متقاضیان درخواست می شود تا آورده خود را تکمیل کنند، گفت: بر اساس ابلاغیه شماره 3 افزایش قیمت در هر متر مربع بین 50 تا 130 هزار تومان است که در صورت پرداخت دستورالعمل شماره یک و دو این رقم کسر می شود.

هدایت با بیان اینکه نمی توان گفت این آخرین دستورالعمل افزایش قیمت است، بیان کرد: اگر افزایش قیمت زیادی در مصالح ساختمانی اتفاق بیافتد احتمال افزایش قیمت دوباره وجود دارد، اما تاکنون چنین موضوعی اتفاق نیفتاده است.

وی با اشاره به اینکه مشکلی با انبوه سازان پردیس نداریم، اظهار داشت: برخی از شرکت هایی که وارد پروژه مسکن مهر شده اند، درجه یک نبودند و اغلب انبوه ساز هستند. به همین جهت زمان زیادی طول می کشد تا پروژه را به پیمانکاران جدید انتقال دهیم. ضمن آنکه با توجه به نوسان قیمت ها در بازار، شرکت های جدید هم تمایلی به حضور در پروژه مسکن مهر ندارند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در پاسخ به پرسشی در خصوص توقف کار انبوه سازان در برخی از پروژه های مسکن مهر گفت: پروژه های انجمن انبوه سازان در پردیس متوقف نشده، اما راضی کننده هم نیست و با توجه به اینکه سیستم های قالب تونلی برای اولین بار در کشور اجرایی شده برای این انبوه سازان که با درجه پایین کار می کردند، قدری مشکل بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر