بازدید 10761

اشد مجازات برای پدرخوانده قاتل

کد خبر: ۳۹۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴ 17 April 2014
مرد شیشه ای که فرزند خوانده خود را به قتل رسانده بود ، با رضایت اولیای دم به 10 سال زندان محکوم شد.قضات دیوان عالی کشور پس از بررسی پرونده حکم مجازات مرد جنایتکار را تايید کردند.

به گزارش قانون، 14 دي ماه سال 90 پيكر بي جان پسر سه ساله ای به نام متين به بيمارستاني در جنوب پايتخت منتقل شد. روي سر و صورت اين كودك آثار متعدد خون مردگي به چشم مي‌خورد و قلبش از تپش ايستاده بود. بررسي‌ها نشان مي‌داد ساعت‌ها از مرگ متين گذشته است.

در همين حال زن جواني كه متين را به بيمارستان برده بود دقايقي بعد از آنجا خارج شد و همين موضوع احتمال قتل پسر سه ساله را تقويت مي‌كرد. در چنين شرايطي اين ماجرا از طريق ماموران كلانتري 132 نبرد به بازپرس شعبه سوم دادسراي امور جنايي تهران گزارش و تحقيقات در اين خصوص آغاز شد.

 با گذشت چند روز از اين ماجرا مادر متين به نام پريسا-30ساله- بازداشت شد تا درباره كشته شدن فرزندش پاسخگو باشد. او اتهام كودك آزاري را انكار كرد و گفت: مدتي قبل شوهرم كه مرد معتادي بود من و فرزندم را رها كرد و من مجبور شدم صيغه مردي به نام محمود شوم. او مرد خوبي بود و از من و پسرم نگهداري مي‌كرد. متين دچار نوعي بيماري پوستي بود و مدام بدنش عفونت مي‌كرد. چند روز قبل پسرم سرماخورده بود و روز حادثه دچار تشنج شد. من هم او را به بيمارستان رساندم اما پزشكان گفتند پسرم فوت شده است.
 
اظهارات اين زن در شرايطي بود كه چند نقطه از بدن متين با سيگار سوزانده شده و بيشتر نقاط بدن نحيفش كبود بود. همچنين در كالبدشكافي داخل شكم متين پر از خون‌هاي لخته شده بود.
 ادامه تحقيقات از اين زن كه اعتياد شديدي به مواد مخدر داشت نشان داد هنگام وقوع حادثه او در خانه نبوده و شوهر صيغه‌اي‌اش در كنار متين بود.

پريسا گفت: آن روز من بيرون از خانه بودم و وقتي برگشتم محمود گفت حال متين خوب نيست. من هم پسرم را به بيمارستان بردم. در چنين شرايطي ماموران به خانه محمود واقع در منطقه اتابك رفتند اما او پيش از حضور ماموران از آنجا گريخته بود. تحقيقات درباره اين مرد كه اعتياد شديدي به شيشه داشت نشان داد او بارها به دليل خريد و فروش مواد مخدر دستگير شده است. با اين حال هيچ ردي از اين مرد وجود نداشت.

با گذشت چند روز از مرگ متين كارآگاهان آگاهي به اطلاعاتي دست يافتند كه نشان مي‌داد محمود چند روز قبل به اتهام فروش مواد مخدر دستگير شده و در بازداشت به سر مي‌برد. به اين ترتيب وي به اداره دهم پليس آگاهي منتقل شد و تحت بازجويي قرار گرفت.
   
هرچند اين مرد ابتدا حاضر نبود اتهام قتل متين را بپذيرد اما در ادامه گفت: زماني كه مقدار زيادي شيشه مصرف كرده بود متين را به زمين كوبيده و باعث مرگش شده است.

او در اعترافاتش گفت: آن روز من شيشه مصرف كرده بودم و متين هم به دليل بيماري اش بي‌تابي مي‌كرد و اعصابم را به هم ريخته بود. صداي گريه اش آزارم مي‌داد. به همين دليل در يك لحظه او را بلند كردم و به زمين كوبيدم. سپس براي اينكه همسر صيغه‌اي‌ام از اين ماجرا بويي نبرد او را در رختخوابش گذاشتم و وانمود كردم اتفاقي نيفتاده است.
  
 به دنبال اعترافات پدرخوانده متين، پرونده با صدور قرار مجرميت و كيفرخواست عليه او به دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد. اما پيش از آنكه موعد محاكمه اين مرد فرا برسد پدر و مادر متين به عنوان اولياي دم در دادسراي امور جنايي حاضر شده و رضايت خود را اعلام كردند. به اين ترتيب صبح ديروز اين مرد براي بررسي جنبه عمومي‌جرم در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شد.   

در اين جلسه كه به رياست قاضي حسين اصغرزاده در شعبه 113 برگزار شد ابتدا نماينده دادستان در دفاع از كيفرخواست گفت: بر اساس محتويات پرونده محمود به قتل عمدي متين و كودك آزاري متهم است. صرف نظر از اعلام گذشت اولياي دم، از آنجا كه متهم به صراحت كشتن متين را بر عهده گرفته و پزشكي قانوني نيز سلامت رواني متهم را تاييد كرده است خواستار مجازات محمود هستم.
   
در ادامه رئيس دادگاه با تفهيم اتهام به محمود از وي خواست به دفاع از خود بپردازد. او گفت: من اتهام قتل عمدي را قبول ندارم. متين از دست من افتاد و قتل او غير عمد است.

وي ادامه داد: من زن و بچه داشتم كه با پريسا آشنا شدم. شوهرش او را با متين كه آن زمان دوماهه بود رها كرد. من هم پريسا را صيغه كردم. چند روز پيش زن و بچه ام بودم و چند روز هم به خانه‌اي كه براي پريسا گرفته بودم مي‌رفتم. متين بيماري پوستي اگزما داشت. بدنش چرك مي‌كرد و زخم مي‌شد. زخم‌هاي دردناك و بدبويي داشت و بايد اين زخم‌ها را شست وشو مي‌داديم. پريسا نمي‌توانست اين زخم‌ها را شست وشو دهد و من چند روز يك بار متين را به حمام مي‌بردم. روز حادثه وقتي مثل هر روز متين را به حمام برده بودم او از دستم افتاد و سرش به زمين خورد. آن زمان اتفاقي نيفتاد اما دو روز بعد او تشنج كرد و حالش بد شد. او را به بيمارستان برديم اما گفتند مرده است.

متهم به قتل ادامه داد: من دو سال و هشت ماه از متين و مادرش نگهداري كردم و دليلي نداشت كه او را بكشم. در اين مدت كه با پريسا زندگي مي‌كردم همسرم از من جدا شد. با اين حال من پريسا و متين را دوست داشتم. او آزاري به من نمي‌رساند كه بخواهم از روي قصد و عمد او را بكشم. روز حادثه وقتي فهميدم حالش بد شده اورژانش خبر كردم. در اين مدت كه در زندان هستم هر كدام از زندانيان كه از اين ماجرا با خبر مي‌شود، مي‌گويد كه بهتر بود 100 هزار تومان پول مي‌دادي و براي بچه گواهي فوت مي‌گرفتي و آنقدر به دردسر نمي‌افتادي.

متهم در آخرين دفاع از خود گفت: مرگ متين غير عمدي است و تقاضا دارم در مجازاتم تخفيف داده شود. به دنبال دفاعيات محمود هيات قضايي شعبه 113 وارد شور شده و متهم را به 10 سال زندان محكوم كردند. حكم مجازات مرد جنايتكار در ديوان عالي كشور تاييد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۴۹
مردک کثافت کودک آزاری کرده بود قبلا هم با سیگار بدن بچه را سوزانده بوده و ضربه زده بوده . " چند نقطه از بدن متين با سيگار سوزانده شده و بيشتر نقاط بدن نحيفش كبود بود. همچنين در كالبدشكافي داخل شكم متين پر از خون‌هاي لخته شده بود."
چه سنگدل است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
مهناز از کجا میدونی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
پدر بچه از کجا پیداش شدو سرییییع رضایت داد اونوقت؟
ناشناس
| United Kingdom |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
قانون نباید رضایت دوتا معتاد قبول میکرد ان هم مادری که حتی برای گرفتن جنازه کودکش صبر نکرده انشالله بدن هر سه تاشون کرم بزن و با درد بمیرند
این واقعا باید اعدام میشود
نکبت های شیشه ای هر روز یک قتل
بخصوص قتل کودک مرتکب می شوند!!

من واقعا چند روزه از خوندن فجایعی که این شیشه ای ها ببار می آورند اعصابم بهم ریخته
فقط اعدام
مجازات استعمال شیشه را باید مرگ در نظر گرفت
این ها دارند امنیت جامعه را به خظر می اندازند
اون پدر و مادر که اعلام رضایت کردند خوب شد این بچه مرد تا از دست این پدر و مادر راحت بشه پدرو مادر که اینقدر بی عاطفه باشند از دیگرون چه انتظاری میشه داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
عزیزم اون پدر و مادر بیصفت چشمشون دنبال پول دیه است خدا لعنتشون کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
کدوم دیه
آخه یه معتاد مفنگی چی داره؟؟؟
من نگران پسر عمم هستم،داره راشو کج میره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
مگه چیکار کرده؟؟؟؟نکنه شیشه میکشه؟؟
سریع زنگ بزن به پلیس بیان ببرنش آدم بشه......
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
اول از همه پاشو از خونه زندگین ببر اینا خیلی خطرناکند به خدا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
اونایی که نظر مثبت دادند یعنی نگران پسر عمشون هستند؟
فرشته ی شکسته دل سه ساله ما.
رفت پیش خدا .فارغ از زخمهای چرکین و بدبو.
و البته فراغ از حیوانیت ما انسان ها....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
خدایش احساسات منو برانگیختی خدا به دادانسانیت برس............
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
یک جورایی راحت شده طفلی. فکر کنین که وقتی ۴ یا ۵ سالشم میشد باید شکنجه تحمل میکرد.
پسر سه ساله !!!!؟؟؟؟؟

آخه آدم لجن پسر ساله را بلند می کنند و به زمین می کوبند

بخدا که انسان نیستی اگر بودی خودت راضی به ادامه زندگی نبودی!!
من که خون جلوی چشمامو گرفته اگه جای مسئولین بودم بلایی سر این شیشه ای ها می آوردم که روزی100 بار آرزوی مرگ کنند
واقعا بايد مجازات استفاده ازشيشه را در كشورمان اعدام بكذارند هرروز جندين فاجعه اجتماعي دراثر استعمال واعتياد به اين ماده رخ ميدهد، ايا مسولين خواب هستند؟
ای شیشه ای برو بمیر
فقط اعدام
نکته اخلاقی:
پریسا: مدتي قبل شوهرم كه مرد معتادي بود من و فرزندم را رها كرد و من مجبور شدم صيغه مرد معتاددیگری بدتر از اولی به نام محمود شوم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
تو متن نوشته خودشش معتاد بوده!
سلام
من نفهمیدم "... بهتر بود 100 هزار تومان پول مي‌دادي و براي بچه گواهي فوت مي‌گرفتي و آنقدر به دردسر نمي‌افتادي...." یعنی چی؟
م که واقعا دارم 4 شاخ می شم؟
آخه چه جوری یه هچین آدم سنگدلی باید تنها به 10 سال زندان محکوم شود؟
تازه اعتراض هم داره
دروغگوی پست؛ تمام بدن بچه ی بی گناه را بسیگار سوزانده بوده از کجا معلوم که اگزما داشته شاید این ملعون دائما بدن نحیف این کودک را می سوزانده و تاول ها چرک می کرده...خیلی پسته خیلی پستو کثیفه الهی به عذاب الهی دچار بشه
چشم مادر و پدر بچه روشن . آقا زن و بچه را رها کرده رفته مادر هم رفته زن آدم شیشه ای شده هر سه تاشون بچه رو کشتند...
چین کار جالبی برای ریشه کنی اعتیاد که میراث انگلیسی ها بود کرده بود. اونهایی که هیچ امیدی برای ترکشون نبود سوار چندتا کشتی فرسوده کردند و بعد رو اقیانوس کشتی ها رو غرق کردند. برای شیشه ای ها راه خوبیه
واقعا این اشد مجازات بود؟؟

حداقال مجازات چیه پس؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
حداقل ش اینه که برای دل داغدار این پدر! یک پسر بچه سه ساله رو به فرزندخوندگی بگیره!!! والا بخدا
اعصابم داغون شد
مردک مفنگی پدر این بچه رو نگاه کنید.
با حضور در دادسرا اعلام رضایت کرده!!!
واقعاچه احمق هایی که پیدا نمی شوند!!!
حالا می فهمم چرا عرب ها هیچ رحمی برای حمل مواد مخدر ( چه استفاده و چه فروش ) قائل نیستند
تو کشورهای پیشرفته تا یک کودک مورد آزار قرار می گیره سریع پلیس- مددکار اجتماعی محله و.. به میدون می آیند تا جلوی همچین حوادثی را بگیرند
به نظر شما نمی شد جلوی این حادثه و همچنین جلوی زنده بگور شدن اون دو طفل معصوم 1 ساله را که هفته پیش دچار اون اتفاق شدند گرفت؟؟؟؟
الان مواد مخدر رو راحت تر از نقل ونبات میتونی بخری خواهشا یه نفر یه کاری بکنه باید مصرف کننده ها و فروشندگانش رو از جامعه محو و نابود کنن
اگر من قدرت داشتم، دستور میدادم بدن این مرد را با شیشه شکسته آنقدر زخمی کنند تا از سوزش خروج قطره قطره خونش زجرکش شود.
پاسخ ها
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
اونوقت تو الان مشکلی نداری؟
راحت خوابت می بره؟
اصلا تا حالا خودتو به دکتر نشون دادی؟
این ماجرا که تموم شد، تو یه فکری به حال سلامت روحی خودت بکن. جدی می گم
این پدر و مادر بی رحم لابد فقط دیه می خواستند
چه با حال:
در اين مدت كه در زندان هستم هر كدام از زندانيان كه از اين ماجرا با خبر مي‌شود، مي‌گويد كه بهتر بود 100 هزار تومان پول مي‌دادي و براي بچه گواهي فوت مي‌گرفتي و آنقدر به دردسر نمي‌افتادي.
مواد مخدر جاى سيگار را گرفته، مسئولين به فكر باشيد
تابناک به این 10سال زندان میگی اشدمجازات؟ اون لایق زنده بودن نیست وحکم قانون برایش بسیار کم است
خواهشا دیگه اسم پدر و مادر را برای بعضی افراد حذف کنید
خدا لعنت کنه کسایی که برای کسب مال ، مواد افیونی رو وارد جامعه می کنند .
کسیکه شیشه ای میشه انسانیتی براش نمی مونه که بخواد انسانی برخورد کنه .
این اشد مجازاتش منو کشته
عجب اشدی بوده والله!
نباید خون این کودک مظلوم پایمال بشود. چون کودک بوده از هر کسی مظلوم تر است. نباید به این جانی رضایت می دادند.
خدا به فرياد مون برسه
فقط اعدام
این همه کمپین میذاریم که از اعدام جلوگیری کنیم و از خانواده های مقتولین می خواهیم که گدشت کنن.. نمیشه یکبار هنرمندا و کسایی که کمپین راه میندازن یک فکری هم به حال کودک آزاری کنن و از مسئولین بخوان در این مورد یک فکری بکنن آخه پدر و مادری که لیاقت بچه داشتن ندارن نباید بچه دستشون بمونه باید دولت بچه رو بگیره از اینا..این بچه اگر زیر شکنجه این پدر و مادر نمیره در بهترین حالت میشه یکی مثل پدر و مادر معتادش و میتونه کلی برای جامعه مشکل به وجود بیاره.. من به نظرم باید یک کمپین راه بندازیم برای اینکه مجازات پدر ها و مادرهایی که بچه رو میکشن یا آزار میدن شدید تر باشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی