بازدید 4623
۳

بتن‌ دزدهاي رشت به دام افتادند

کد خبر: ۳۹۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹ 17 April 2014
سرهنگ رحيم شعباني، فرمانده انتظامي رشت از دستگيري سه سارق حرفه‌يي كه در اين شهرستان با همدستي نگهبان شركت فرآورده‌هاي بتني اقدام به سرقت مي‌كردند خبر داد.

به گزارش اعتماد، سرهنگ شعباني با اشاره به چگونگي دستگيري سارقان مذكور توضيح داد: صاحب يك شركت فرآورده‌هاي بتني در رشت به صورت تلفني ماجراي به سرقت رفتن اموال شركت خود را به پليس اطلاع داد.

وي با بيان اينكه ماموران انتظامي با حضور در محل تحقيقات خود را در اين زمينه آغاز كردند، تصريح كرد: ماموران انتظامي در تحقيقات اوليه پليسي به نگهبان شركت مشكوك شدند و وي را دستگير كردند. به گفته رييس پليس رشت، نگهبان شركت در تحقيقات پليسي به سرقت اموال با همدستي سه سارق حرفه‌يي اعتراف كرد.

وي با بيان اينكه همدستان اين متهم نيز در عمليات پليسي دستگير شدند، گفت: اين افراد در تحقيقات پليسي به سرقت اعتراف كردند و با تشكيل پرونده به مقام‌هاي قضايي معرفي شدند.

وي شناسايي و دستگيري مالخر اموال مسروقه را از ديگر اقدام‌هاي پليس عنوان كرد و يادآور شد: در بازرسي از ضايعات فروشي مالخر اموال مسروقه، تعداد 5 دستگاه دينام، يك دستگاه گيربكس سنگين، جك نيوماتيك و پمپ گازوييلي كشف شد.

شعباني، كشف دستگاه فرآوري بتن، دستگاه رنگ‌كاري، خازن برق، دستگاه ميكسر، پمپ آب، موتور ويژه بتن‌ريزي، 30 متر سيم و قطعات دستگاه لودر را از ديگر كشفيات پليس از سارقان مذكور ذكر كرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
این نگهبان نبوده شاه دزد بوده...تمام اموال صاحب کار را که یک شبه بالا کشیده
پاهاشو بزارید رو زمین و از سر تا پا بتون بریزید روش و مجسمه ی بتونیش رو بزارید تو یکی از میادین شهر تا عبرتی شود برای دیگر دزدان آدم نما
هر روز یک واژه در ادبیات سرقت
بتن دزد نشنیده بودیم که شنیدم
قبلا دریچه دزد - تابلو دزد - کابل دزد - شاه دزد و....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی