بازدید 4433
۵

کلاهبرداري ميلياردي با عناوين جعلي کشوري و لشکري

کد خبر: ۳۹۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷ 17 April 2014
رئيس پليس آگاهي غرب استان تهران از دستگيري کلاهبردار ميلياردي با 15شاکي در شهريار خبر داد که با جعل عناوين دولتي طعمه هايش را فريب مي‌داد.

به گزارش ابتکار، سرهنگ”منصور خدادادي” در تشريح اين خبر گفت:همزمان با دريافت پرونده اي از کلانتري 18باغستان شهريار مبني بر کلاهبرداري فردي به نام”ح-” که با چهره موجه خود را از کارکنان دولت معرفي مي‌کرد، بررسي موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

سرهنگ خدادادي ادامه داد: شاکي با فريب يکي از مالباختگان به او وعده داده بود مي‌تواند برايش تخفيف مجوز ساخت بگيرد و در اين زمينه 104 ميليون و 500 هزار ريال از وي گرفته و هيچ کاري انجام نداده بود.

وي افزود: با توجه به حساسيت موضوع، با تحقيق از شاکي مشخص شد که متهم با نشان دادن دستبند و انواع کارت‌هاي شناسايي از نهادهاي کشوري و لشکري، شاکي را فريب داده و اعتماد وي را جلب کرده و در فواصل مختلف به بهانه پيشرفت کار مبالغي اخذ کرده است.

خدادادي تصريح کرد: به مرور زمان شاکيان ديگري که به بهانه‌هاي مختلف و متناسب به نياز آنها، مانند اخذ وام‌هاي سنگين، آزادي زنداني، اعطاء نمايندگي، با چهره موجه و با استفاده از عناوين جعلي و دادن شماره حساب خود کلاهبرداري کرده بود به پليس آگاهي مراجعه کردند.

رئيس پليس آگاهي غرب استان تهران عنوان داشت: با بکارگيري مخبرين و اقدامات فني سرانجام متهم در منطقه فرديس مورد شناسايي قرار گرفته و پس از دستگيري براي تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي منتقل شد.

اين مقام ارشد انتظامي اظهار داشت: در بازجويي از متهم، وي ضمن اعتراف به جرمش،به کلاهبرداري از 15 نفر بالغ بر يک ميليارد و 8 ميليون ريال اعتراف کرد.

سرهنگ خدادادي افزود: متهم اعتراف کرد با همراه داشتن دستبند و گاز اشک آور، در کلاهبرداري هايش، کارت‌هاي مربوط به نمايندگي شرکتش را به مالباختگان نشان مي‌داده و به بهانه وام گرفتن از آنها پول مي‌گرفته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۵
جعل اسناد لشگری و کشوری؟؟؟؟؟؟؟؟ خب چرا این اسناد را طوری طراحی نمی کنند که نتوانند جعل کنند؟؟؟؟ این سارق را ازاد کنید این بار با جعل شناسنامه ی رییس چمهور آمریکا دزدی می کند
آخه چرا اين مردم اينقدر ساده و زودباورند؟؟؟ چرا به هر كسي اعتماد مي كنيد؟ به خدا, سادگي زياد مترادف با ابله بودن است.
ایرانی 00 شما طوری در همه جا کامنت می گذاری که خودت فقط خودت فکر می کنی عقل کلی؟؟؟؟؟؟ بابا وقتی کسی مشگل جدی براش پیش میاد فقط دنبال راه حل آن است و دیگه فکر اعتماد کردن و نکردن را نمی کند
مردم چوب سادگى خود را مى خورند
چرا اسم کاملش رانمی گویید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها