بازدید 5233

داماد حساب مادرزن را خالی کرد

کد خبر: ۳۹۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲ 17 April 2014
مرد جوانی که در شهرستان قوچان خراسان رضوی با سوء‌استفاده از اعتماد مادر زنش به حساب بانکی او دستبرد زده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش جام جم، سرهنگ علی حیرانی فرمانده انتظامی شهرستان قوچان با اعلام این خبر گفت: با مراجعه زنی مسن به پلیس فتا این فرماندهی و تنظیم شکایتی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد از حساب بانکی اش مبلغ پنج میلیون و 200هزار ریال بصورت غیر مجاز برداشت شده بود که هیچ گونه اطلاعاتی از حسابش در اختیار کسی قرار نداده و به کسی هم مظنون نیست.

وی ادامه داد: پس از بررسی اظهارات شاکی تیم رسیدگی کننده پرونده با یک سری تحقیقات فنی سارق را که داماد مالباخته بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی او را دستگیر و به پلیس فتا شهرستان منتقل کردند که متهم در بازجوئی های اولیه منکر هرگونه برداشت غیرمجاز اینترنتی بود که در ادامه بازجویی ها با مشاهده مستندات پلیسی لب به اعتراف گشود و اظهار داشت اطلاعات حساب بانکی مادر زنش در داخل تلفن همراه همسرش ذخیره بوده که با استفاده از اطلاعات بدست آمده طی چندین مرحله اقدام به برداشت 5 میلیون و 200هزار ریال از حساب بانکی وی کرده است.

وی در پایان با اشاره به معرفی متهم به مقام قضایی در خصوص این گونه سرقت ها هشدار داد و گفت: از ارائه رمزهای اینترنتی و کارتهای اعتباری به افراد دیگر و همچنین اعتماد بی جا به افراد غیر خودداری کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۴
دستش دردنکنه!
یه جوری تیتر زدید
من فکر کردم باز هم قضیه 3000 میلیارد تکرار شده

همش 500000 تومن ناقابل
آخه این هم شکایت داشت؟؟؟؟
صلح و سازش بره چیه؟
دمت گرم ابولی ایول بابا گل کاشتی....
عجب دامادی !!! اصلا قابل اعتماد نبوده !!
حالا اين داماد دزد, چطور روش ميشه تو چشم مادر زنش و زنش نگاه كنه؟؟؟
خداييش يه سوال دارم, ما مال به حق خودمونو ميخوريم, هزار جور درد و مرض ميگيريم, ولي اينا چرا هيچ چيشون نميشه كه هيچ, روز به روز هم گل از گلشون ميشكفد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
آخ قلبم
مهناز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
چرا فکر می کنی هیچ چیشون نمی شه ؟ مطمئن باش می شه . دیر و زود داره سوخت و سوز نداره . صبر خدا زیاده .
ای جونم

آی دلم خنک میشه این خبرها رو می شنفم
آوووووووووووو تی جان قوربان ...تابی جون لابد مادر زن بدجوری آقا داماد رو آزار داده و رو اعصاب مصابش راه رفته اونم دست به این کار زده تا مامان جونم اینا حساب کار بیاد دستش
دستخوش داری بابا
بايد اسم مرا روى اين داماد نمك نشناس گذاشت !!!
بس شکارم ز دست مادر زن یارب اورا ز دست من در زن...
دمش گرم... من جای قاضی بودم ولش میکردم.
خیلی جالبه یک داماد دزدی کرده بقیه آقایان هم از او حمایت می کنند . مردانی که از یک دزد حمایت می کنند خودشان هم ممکن است دزدی کنند . خانمها مراقب شوهرتان باشید که از مادرتان دزدی نکند . مادرزنها ، مراقب دامادتان باشید که دزدی نکند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار