بازدید 32069

قتل مزاحم تلفنی نوعروس به دست همسر جوان

کد خبر: ۳۹۳۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷ 16 April 2014
پسر جوان که مزاحم تلفنی همسرش را به قتل رسانده است در انتظار اجرای حکم اعدام است.

به گزارش ایران، 21 سال دارد و کوچکترین فرزند خانواده‌ای است که در یکی از روستاهای  حاشیه شهر مشهد زندگی می‌کنند. او تا دیپلم درس خوانده سپس راهی خدمت سربازی شده است.

پسر جوان هیچ وقت فکر نمی‌کرد مهر قاتل بر صفحه زندگی‌اش بخورد و به این اتهام در انتظار صدور حکم قضایی روزها و شب‌های وحشتناکی را سپری کند.  وی در بیان داستان زندگی خود گفت: پدرم کشاورزی ساده و مادرم خانه‌دار است. سه سال قبل در مسیر مدرسه با دختری آشنا شدم و حدود یک سال با هم رابطه تلفنی داشتیم. دیپلمم را که گرفتم خانواده‌ام را مجبور کردم به خواستگاری مریم بروند. پدر و مادرم راضی نبودند و می‌گفتند دهانت بوی شیر می‌دهد، عجله نکن، برو سربازی و بعد....

اما کو گوش شنوا؟ هر دوپای خود را در یک کفش کردم و گفتم باید به خواستگاری بروید. آنها از ترس آبرویشان خواسته‌ام را پذیرفتند و تنها شرط پدر مریم نیز این بود که باید هر چه زودتر به خدمت سربازی بروم و این دوران را سپری کنم.  

به این ترتیب بود که به سربازی رفتم و بعد هم دختر مورد علاقه ام را به عقد خودم در آوردم.  دوران نامزدی بسیار شیرینی را سپری کردیم.  در طول خدمت سربازی هم همه وظایفم را به خوبی انجام می‌دادم تا اضافه خدمت نخورم و مشکلی پیش نیاید. 

همه چیز خوب پیش می‌رفت و من برنامه‌های زیادی برای آینده‌ام داشتم. اما یک روز که همراه نامزدم  بیرون رفته بودیم متوجه  شدم گوشی تلفن همراهش زنگ می‌خورد و وی که مضطرب و نگران به نظر می‌رسید گوشی را  قطع می‌کند. 

ابتدا اهمیت ندادم ولی  حرکات و رفتارش شک و ظن مرا بر انگیخت. به خانه برگشتیم. در فرصتی مناسب گوشی مریم را برداشتم و آن را چک کردم.  من پیامک‌های عاشقانه‌ای را روی گوشی همسرم دیدم  و در این باره از مریم توضیح خواستم ابتدا طفره می‌رفت. اصرار کردم که باید واقعیت را برایم تعریف کند. او گفت که از چندی پیش پسری مزاحمش می‌شود و پیامک‌های عاشقانه می‌فرستد.

با شنیدن این حرف عصبانی شده بودم. از طریق مخابرات موضوع را پیگیری کردم و مرد مزاحم که هم روستایی‌ام نیز بود، شناسایی شد. موضوع را با برادر زنم مطرح کردم. من و هادی تصمیم گرفتیم  مرد مزاحم را درست و حسابی گوشمالی بدهیم. او را به مکانی خلوت  کشاندیم.  بدون مقدمه، موضوع را پیش کشیدیم. وی منکر قضیه شد ولی وقتی با عصبانیت و خشم ما روبه‌رو شد اعتراف کرد که برای مریم مزاحمت ایجاد کرده است. 

مرتضی  در برابر ما ایستاد و گفت  مریم را دوست دارد و دلش می‌خواهد با او ازدواج کند. با شنیدن این حرف دیگر نتوانستم خودم را کنترل کنم. خون جلوی چشمانم را گرفته بود و نمی‌فهمیدم چکار می‌کنم. با او درگیر شدم. هادی هم جلو آمد و چاقویی را از جیبش درآورد و آن را به دستم داد.  با چاقو چند ضربه به مرتضی زدم و وقتی به خودم آمدم دیدم او غرق در خون روی زمین افتاده است.

من و هادی بدون آن که موضوع را به کسی بگوییم فرار کردیم.  خیلی نگران بودیم.  پس از چند ساعت باخبر شدیم مرتضی در بیمارستان جان باخته است.

 با گزارش موضوع به پلیس 110، مأموران پلیس وارد عمل شدند. فکر نمی‌کردیم کسی از این ماجرا بویی ببرد. ولی یکی از اهالی محل ما را دیده بود و با اطلاعاتی که در اختیار پلیس گذاشت  من به خاطر قتل و هادی به عنوان همدست دستگیر شدیم.

 ما در بازسازی صحنه قتل نیز حقیقت را گفتیم و الآن در انتظار حکم هستیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۲
در انتظار بررسی: ۵۰
انتشار یافته: ۱۳۱
خوب حکم عادلانه چیه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
من آقای اعدام هستم ولی الان میگم بخشش
عادل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
باید پدر و مادر مقتول را اعدام کرد برای اینکه همچین جرثومه ای را تحویل جامعه دادند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
راستش همیشه با خودم می گفتم این آقای اعدام که حتی برای صاحب ماست ترشیده هم حکم اعدام می دهد، آیا ممکنه از حداقل رحم و شفقتی برخوردار باشد! الان می بینم که بله برخوردار هستی ولی به خدا حکم اعداد دادن، فقط پاک کردن مشکله نه راه حل، برادر من!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
با نظر عادل موافقم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
حکم عادلانه اینه که آزادش کنن تا بقیه مزاحمان ناموس مردم حساب کار دستشون بیاد و بفهمن اگه مزاحم نوامیس دیگران بشن ممکنه خونشون هدر بره.
البته زنه رو هم باید یه گوشمالی بدن چون به احتمال بسیار زیاد مقصر بوده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
کی گفته تو آای اعدامی!!
من خودم اعدامی اصل هستم برادر خودتو قاطی نکن
النه که اعدامیه ها بریزند تو سایت!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
خیلی ناراحتی برو اروپا زندگی کن. خوابشو ببینی که اعدام حذف بشه. هر چند توفیق خواب دیدنش را هم نخواهی داشت.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
بخشش
تا درس عبرتی باشه برا مزاحمین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
ناشناس 12:06
اصلن خودت فهمیدی چی گفتی؟! چه ربطی به حرف اون بابا داشت!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
ناشناس 12:06 من کامنت دهنده هستم و کلی از مطلبت از ته دل خندیدم
شاد باشی و لحظاتت اعدامی باشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
بخند. بخند جانم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
مگه دیدن اعدامهم توفیق می خواهد
این هم از اون نظرای ... بودا
پناه بر خدا خدايا خودت كمك كن و از مرگ نجاتش بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
چی چی رو نجاتش بده؟؟؟ یه جوون رو زده کشته ها . حالا درسته اونم کارش درست نبوده اما حقش مرگ هم نبوده.......
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
ببخشيد مگه مملكت قانون نداره، جديداً همه ياد گرفتند هر مزاحمي رو با چاقو مي‌كشند. خوب برو شكايت كن يا موضوع رو از طريق بزرگترها حل كن، فوري مي‌روند طرف رو گوش مالي بدن، اين هم مي‌شه عاقبتش. معلومه كه اين فرد بايد اعدام بشه، بخاطر چند تا پيامك عاشقانه اون هم از طرف يه جوونه احمق‌تر از خودش، زده يارو رو كشته.
محمد
| - |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
سه نفر رو بدبخت کرد
خودش نامزدش مقتول
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
نخیر چهار نفرو بد بخت کرد
خودش نامزدش مقتول و دوستش
نانزد مرد جوان هم کم مقصر نیست
یخدا صداقت بهترین چیزه

در ضمن تلفن شما را مقتول از کجا آورده بوده؟

واقعا دلم به حال این پسر جوان می سوزد که با یک عق خیابانی زندگیش نابود شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
عشق خیابانی چیه میگه روستا کلا یکی دوتا خیابان بیشتر نیست همه همدیگرو میشناسن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
محمد,چهار نفر,برادر نامزدش رو یادت رفت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
همون سه نفر. اون كه مرده ديگه بختي نداره كه خوشبخت باشه يا بدبخت
اگر واقعا مزاحم همسرت بوده، دمت گرم. خیلی مردی.
ولی حکم اعدام هم برای تو حقه. پس ناراحت نباش. انشاالله که تو اون دنیا هم بخشیده شی.
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
برو قرصاتو بخور
پس قانون و پلیس و دادگاه برا چیه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
خودت قرصاتو بخور. ما مثل شما اهل قرص و اینجورچیزا نیستیم داداش.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
يعني مثل يه مرد اعدام ميشي
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
اگه خودتم میخاستی اعدام شی میگفتی حقه!!!؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
والله قسم که میگفتم حقمه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
غیرت و مردونگی به این نیست که بری مزاحم زنت رو بکشی داداش. عقل داریم خدای نکرده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
نه پس غیرت و مردونگی اینه که شماره خواهرتم بهش بدی!!
ناشناس
| Korea, Republic of |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
غیرت و تعصب و مردانگی چیزهایی هستند که باید برای زندگی اسایش و راحتی و ارامش ببار بیارند. وقتی اینجوری میشه دیگه اسمش حماقت میشه.
تازه به نظرم خشت کج اول، زن گرفتن این آقا در سن کم بوده
کارش درست یا غلط ، نباید اعدام بشه در دفاع از ناموس و جلوگیری از هم پاشیدن خانوادش این کار رو کرده واسلام...........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
این دفاع از ناموس نیست
می تونستند به پلیس اطلاع بدهند
اگر هر کس بنابر چنین مسائلی دست به جنایت بزند که سنگ رو سنگ بند نمیشه
البته من با اعدام موافق نیستم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
پس می3رمایید پلیس کشکه من خودم متاهلم مگه هر کی مزاحم شد باید با چاقوکشت یه زمانی مزاحم حمله میگنه اون موقع ادم دفاع میکنه ولی وقتی مزاحم غیر مسلح کله شقی میکنه و داره رو اشتباهش با حرف اصرار میکنه در ابتدا باید شکایت کرد بعدش درگیری
افشار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
اگر قرار باشه که هر کسی برای هر کاری آدم بکشه و بعد هم انتظار بره که ببخشن دیگه سنگ روی سنگ بند نمی شه
قانون مداری کلاً چیز خوبی هست حتی اگر احساس کنیم قانون قلط یا نادرسته
الحكم الا ا... قصاص يا بخشش بستگي به والدين ان مقتول داره
به نظر من حقش بود که مرد .... آدم اینقدر پست
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
چی میگه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
چی شده؟؟؟
مهدی همدان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
اینو کی کشته
کار درستی کرده. یک خیر پیدا بشه دیه مقتول رو بده آین پسر ازاد بشه.
پررو پررو توی چشم آدم نگاه کنن بگن زنتو دوست داریم. می خواستین چکار بکنه؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
نه جانم قضیه مشکوکه.....
هيشكي موافق با حكم اعدام نيست و البته اگر حكم اعدام هم نباشه سنگ رو سنگ بند نميشه اما تو اين جور قضايا قضات ، داديارها و بازپرسين محترم در صدور حكم بايد برسي هاي عميق و دقيقي انجام بدن و با سعه صدر بيشتر برخورد نمايند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
چرا. من موافق با حکم اعدام هستم. اگر دست من بود اعدام با چوبه دار را حذف و روشهای بسیار زجرآورتری را هم پیاده میکردم تا درس عبرت شود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
شما فامیل مزاحمه ای آیا؟؟؟
فقط اعدام
ای دوستان مشکل اصلی را حل کنید
"فقر و فلاکت فرهنگی"
عاقبت تماشای برنامه های مبتذل شبکه های ماهواره ای!
مزاحمين تلفني انسانهاي بي شرف و بي اصل و نسبي هستند.ولي حكم مزاحمت تلفني قتل نيست برادر. ضمن اينكه نامزد جنابعالي هم در اين قضيه معلوم نيست چقدر مقصره؟
تقصیر اون زن لاابالی چی میشه؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
اون هم باید گردن زده بشه. پست فطرت زذل هوسباز
ايراني00
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
رضا جان اينقدر تند نرو و در قضاوتها خدارو ناظر بر دل و اعمال و فكرمان بدانيم. هنوز كه لاابالي بودن زنش معلوم نيست!
به خاطر یک زن دو مرد بایدبمیرند
پاسخ ها
زینب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
آره بمیرن. چه اشکالی داره. چطور واسه یه مرد دو تا زن مردن؟ یکی اعدام شد یکی هم خدا میدونه چطوری به قتل رسید. یه کم فکر کن یادت میاد.... چرا بی ربط میگید؟ شمایی که میگید دختره مقصره. زنها اصولا دنبال شر و دعوا نمیگردن. واسه همن نگفته. شاید هم میدونسته شوهرش با این مساله احساسی برخورد میکنه و کار دست همه میده که داد
عادل به داد اين بنده خدا برس!!
هر دو را اعدام کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
موافقم با سه تا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
مقتول رو هم اعدام كنن؟ بد فكري هم نيستا !
دمش گرم کارش درسته
اگر نامزدشم مقصر شناخته بشه اونم باید بکشه که دیگه خیانت نکنه
خدا با توست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
آفرین حرف حق رو زدی
منفی ها برای چیه؟؟؟
اگه عاقلانه رفتار میکردن اینطوری نمیشد.مثل ادم با زنش میرفت (البته اگه ریگی تو کفش زنش نبوده باشه) شکایت میکرد
میخوام بدونم مزاحمت گناهش بیشتره یا قتل؟!خدا به انسان عقل داده اگه قرار بود برای هر کاری ادم کشت که دیگه یه ادم رو کره زمین پیدا نمیشد
اگر حکم اعدام باشد چه فرقی بین ما و کشورهای غربی بی بندبار وجود دارد.دیگر کسی جرات نمی کند از ناموس خود در ایران دفاع کند
ان مرد ،چه گونه تلفن خانم را داشت? اگر خود ان خانم از مزاحمت ان مرد ناراحت بود،که می رفت مخابرات و یا سیم کارتش و شماره اش را عوض می کرد. بیچاره هر سه تا مرد،که بازیچه ی دست یک دختر جوان و هوس رانی اش شدند،اگر این خانم رابطه نداشت ان مرد ،با پررویی نمی گفت،دوستش دارم و.و.مطمن باشید، در زمان سربازی،وعده هایی هم به او داده بود.
پس میفرمایید پلیس کشکه من خودم متاهلم مگه هر کی مزاحم شد باید با چاقوکشت یه زمانی مزاحم حمله میگنه اون موقع ادم دفاع میکنه ولی وقتی مزاحم غیر مسلح کله شقی میکنه و داره رو اشتباهش با حرف اصرار میکنه در ابتدا باید شکایت کرد بعدش درگیری شاید با شکایت مسءله حل میشد اون خانوم هم اشتباه کرده باید از همون اول سریعا مسءله رو با خانواده مطرح میکرد من خودم جوی در خونه خودم به وجود آوردم هر اتفاقی تاکید میکنم خانوادم هر اشتباهی ببکنه میتونن رو کمک من حساب کنن و بهم بگن اتفاقا خان مم میگه تو خیلی گیر میدی خانومم مانتو شلواری آرایش معقول میکنه ولی دور ادور نظارت میکم نظر میدم لی هیچ وقت خشن برخورد نمیکنم که از من بترسه اتفاق پیش میاد مهم اینه که مرد بتونه حادثه رو مدیریت کنه و جلوی تبعاتشو بگیره با چاقو کشی کسی با غیرت نمیشه با شکایت کردن و اروم با مسءله برخورد کردنم کسی بی غیرت نمیشه ما مردها خیلی وقتها از ترس اینکه متهم به بی غیرتی نشیم با خشونت برخورد میکنیم گفتم شرایط فرق میکنه یه بار فرد مزاحم مهاجمه ادم دفاع میکنه ولی وقتی شرایط به گونه ای است که میشه پله پله از راه خانواده و قانون جلو رفت نباید از ابتدا درگیر شد در ضمن تور و خدا من الان 33 سالمه ما سنمون کمتر بود طرف زن شوهر دار نمیرفتیم از ترس اینکه در آینده سر خودمون میاد چرا الان جوونا اینجوری میکنن بابا یه چیزایی خیلی زشته زن شوهر دار مزاحمش شدن پاخوری داره آقایون هم خاهشا تو خونه یه جوری برخورد کنن چون این مسایل در جامعه زیاد شده خونواده اگه اشتباهی هم کردش بتونه زمان جبران اشتباه رو داشته باشه میدونم سخته ولی من غیرتم اجازه نمیده یه کثافتی بیاد و از غیرت من و برخورد خشن من از خانوادم سوء استفاده کنه خیلی از زنها از ترس فاش شدن اشتباهات گذشته بیشتر در منجلاب فرو میرن خدا رو شکر تو خونه من از این برنامه ها نیست جو سالمه ولی خانوما هم باید نسبت به شوهرشون غیرت داشته باشن واجازه ندن کسی وارد حریم زندگیشون بشه اگه هم یه جایی یه وقتی یه شیطنتی کردن خدای ناکرده بدونن اینجور پسرا خیلی نامردن بلافاصله از خانواده و پلیس کمک بگیرن قبل از اینکه دیر بشه اگه این خانوم هم همون اول با اولین پیغا م مسءله رو به خانواده اطلاع رسانی میکرد و این تعداد پیغام رو یهو شوهرش نمیخوند اینجوری خونش به جوش نمی اومد خیلی تایپ کردم جون من تابی چاپ کن
پاسخ ها
مصطفی نبی لو
| - |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
ای بی غیرت اگه مزاحم زن شوهر دار شدن پاخوری داره مزاحمت برای دختران هم پاخوری داره چون هم خواهر داری هم صاحب دختر می شوی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
ابناک جان بدلیل توهینی که به بنده شده لطفاً بر اساس قانون مطبو عات پاسخ بنده رو چاپ کنید آقا مصطفی نبی لو حالا که گفتی بی غیرت بهت میگم عزیزم چرا اینقدر سریع قضاوت میکنی بنده چه زمان دانشجویی چه الان که دارم کار میکنم هیچوقت پیش نیومد ارتباط خارج از عرف با کسی داشته باشم تقریبا سنتی ازدواج کردم وقعا هم خوشبختم ولی افتخار هم نمیکنم واسم پیش نیومد پیش نیومده درست میگی شما همه کارهای بد پا خوری داره ارتباط دختر مجرد و پسر مجرد که منجر به سوء استفاده عاطفی و جنسی باشه میتونه عواقب بدی تو زندگی هر دو نفر داشته باشه ولی قبول دارم و قبول کن در جامعه خیلی از جوونها ارتباط دارن ایکاش آسیب شناسی بشه و خطرات این مسءله و پیامدهای اون رو واسه جوون روشن کنیم کنترل کنیم من میگم بعضی چیزا غیر قابل قبوله مثل مرد زن دار و یا زن شوهر دار فرقی نمیکنه ولی حرفم اینه که بعله ارتباط خواهر من یا خواهر شما زشته و ولی اگه اتفاق افتاد غیرت این نیست که با چاقو بیفتی به جونشون باید یه کاری کنی که اگه قرار باشه این خواهر 60 سال دیگه عمر کنه این عمر کردن سالم بدون دغدغه بدون اشتباه و بدون خاطرات تلخ مثل اعدام برادر و غیرو باشه مطمءن باش من از شما باغیرت ترم الان افتخار میکنم که در موقعیتی هستم که اگه امثال شما با غیرتها بودید با 1000 تا کلاه شرعی به زن و بچتون خیانت میکردید این که آدم در مجردی با دختر مجرد دوست بشه و یا حتی نشه افتخار نداره این افتخار داره و این غیرت داره که که در زمانی که متعهد و متاهلی و شرایطش پیش اومد به زنو بچت خیانت نکنی شما با غیرت نیستی خود خواهی خود بزرگ بینی که با این اداها خودتو بزرگ جلوه بدی و بقیه رو بی غیرت می دونی روشها متفاوته مثلاً من اگه خانومی زیباتر از خانومم رو ببینم بلافاصله به نکات مثبت زنم فکر میکنم به بچم فکر میکنم و فوراً بهشون تلفن میکنم و حال و احوال میکنم ممکنه یه نفر روش دیگه ای داشته باشه این مدلی غیرت بهینه تر از اون مدل غیرت مورد نظر شماست توهین به بنده و بی غیرت شمردن من شما رو باغیرت نمیکنه برادر من
دمش گرم
ننه بابات درست ميگفتن دهنت بوي شير ميده . بچه جون كرم از خود درخته
با سلام، متاسفم که اشد مجازات اعدام است، اما رعایت قانون واجب و کسانی که آنرا رعایت نمی کنند، اشد مجازات تا قانون اجرا شود. اگر هر کس به سلیقه خود عمل کند سنگ روی سنگ بند نمی شود، امیدوارم قانون اعدام به حبس طولانی مدت تبدیل شود. بالاخره این آدم روزی از کرده خود پشیمان خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
امیدوار باش تا صبح دولتت بدمد.
برو عموووو
فاطمه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
قانون اعدام به حبس طولانی مدت تبدیل شود؟
بعد حق اون بیچاره ای که فرصت زنده بودن و زندگی کردن رو از دست داده چی میشه؟
به نظر من کار درستی کرده
من هم بودم میکشمتش
پاسخ ها
محمد
| - |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
به همین سادگی!
بعدشم اعدام میشدی
به همین سادگی!
چی میشد اگه قبل از انجام هر کاری آدم خودش محاکمه نکنه خودش حکم صادر نکنه وخودش حکم رو اجرا نکنه.
مسائل این دستی رامی شد راه حل هایی فراوانی برایش پیدا کرد متاسفانه باید جان 2تا جوان گرفته شود بخاطر احساسات غلط وبدون کسب اجازه ازتفکر معقول.....
کلا همه رو اعدام کنید
اگر دختره انسان بوده و اون مقتول واقعاً همچین جسارتی رو به خودش داده که میدونسته خانم متاهله پیام عاشقانه میداده به نظر من در صورت اثبات قاتل باید عفو بشه واسه ناموسش این کارو کرده باید عبرت بشه واسه دزدهای نوامیس
تمام این مشکلات بخاطر زود ازدواج کردن بوده حالا زود ازدواج میکنه چرا نامزدی طولانی میشه یعنی هم زود ازدواج وهم طولانی شدن نامزدی هردو اشتباه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
آخه چه ربطي داشت؟؟؟
واقعا دلم برای مردای ساده میسوزه که بخاطر زنها همدیگر رو می کشند
منم يه مزاحم تلفني خانم دارم ! ول كن نيست و نمي شناسمش و نمي دونم از كجا شمارمو گير آورده حالا برم بكشمش ؟!!!!
خدایا خودت نجاتش بده.
مقصر دختره بود! چون اگه شیشه خورده نداشت پسره پیله نمیکرد بهش.
ازطریق قانون وارد عمل میشد الان کنار مریم بود نه اول زندگی گوشه زندان خداوند به انسان عقل داده باید بیشتر فکر می کرد .... معلومه فکر نکرده عمل کرده اما با اعدامش موافق نیستم.
عاقبت تماشای برنامه های مبتذل شبکه های ماهواره ای!
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
یه بار منفی خوردن کمت بود؟
مقصراصلی مخابرات است که به راحتی ادرس ومشخصات تماس گیرنده رابدست کسی داده که جوان وبه شدت غیرتی وعصبانی بوده ،قرارداد ه است.هرچنددیگردیراست ولی بایدسرمشق قرارگیردوبه همین راحتی جان انسانها به خطر نیفتد.به دختران جوان هم باید یلددادکه هر موضوعی رابه شوهرانشان نگویند.اولا به تلفنهای ناشناس اهمیتن ندهندواگربامزاحمت تلفنی یا حضوری مواجه شدند،بابی اعتنایی وجواب ندادن طرف راازخودشان دورکنند.وقتی ازدواج کردیم،دیگر به بقیه نباید اهمیت داد.تنها نگاهمان باید به همسر باشد. ضمنا فکرنمیکنید دیدن سریالهایی که رابطه پنهانی رابین زن وشوهرها به تصویرمیکشدوگاهاداشتن چنین رابطه هایی راعادی جلوه میدهند،دربروز هنجارهای اجتماعی نقش داشته باشند؟ماهواره هافسادوبی دینی رابه درون خانه هامیبرند!هرکجاماهواره امد،ازدردیگربرکت وعشق وایمان خارج میشود!غرب دنبال فراراز ماهواره هایی است که کانون خانواده راهدف گرفته اند!مادنبال احیای ان بدون شناخت ازتبعات ان افتاده ایم!
مقصر اصلی خانمش است او را باید محاکمه کنند اگر جواب تلفن طرف را نمیداد یا همون روز اول به همسرش میگفت کار به اینجا نمیگشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
خب برادر من اگه روز اولم میگفت باز همین آش بود و همین کاسه، دختره چون شوهرشو میشناخته که احساساتی برخورد میکنه جرات نکرده بهش بگه دیگه، این که تابلو
علی2
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
کاربر 20:29 عوض کردن سیمکارت خیلی راحتتر بود تا ادامه دادن به وضعی که پایانش معلومه.
مزاحمت آخرش اینه
مقصر اصلی منم بابا تمومش کنید بره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
تموم شد برو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
رفتی؟؟
من با اعدام مخالف هستم باید فرهنگ را درست کرد. این آقا اگر به پلیس مراجعه می کرد بهتر بود.
آخه چرا اولين گزينه كه به ذهن اينا ميرسه, قتل طرفه؟؟؟ خوب خط زنتو عوض كن, ببين باز سر و كله طرف پيدا ميشه يا نه. اگه دوباره پيداش شد كه بدون مشكل از جاي ديگه است...
تلفن زنتو از کجا گیر آورده بود ، بزور که نمیشه تلفونشو گرفت پس این خانم هم مشکلی داشته.
خیلی احتمالش کمه که دختره هیچ تقصیری نداشته باشه .
دختره هم مقصر بوده بايد طلاقش ميدادتا هر كس به سوي سرنوشت خودش برود
"فقط اعدام" کو؟ نیست چرا؟
پاسخ ها
د
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
چرا هس یکم برو بالاتر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
رفته تفریحی اعدام ببینه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
فقط اعدام منم
کامنت اول هم مال منه
چرا فکر می کنی همه جا می گم فقط اعدام؟؟
هان؟؟
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
آخه معنی فقط اعدام اینه که همه جا بگی فقط اعدام. عزیزم تو خودت هم مخالفی، نمیدونی اینو فقط.
مردم باید صبور باشند ، از کوره هم در نروند ، یک بار خانومی از آشنایان که خیلی چهره اش شبیه شوهرش است و خیلی ها فکر میکنند خواهر و برادر هستند میگفت گاهی با همسرم بیرون میریم و مردی از من خواستگاری میکنه و من هم میگویم ببخشید دیر اقدام کردید ، این آقا همسرم است یا اگه همسرم نباشه همراهم میگم ازدواج کردم ، طرف هم خجالت میکشه و میره ، مردم ما اصولا حرمت قادل هستند برای افراد متاهل و کم اتفاق میافتد که زندگی دیگران را برای کام خودشان خراب کنند ، اون خانم هم میتونسته یک اس ام اس بده بگه ببخسید شوهر دارم مزاحم نشوید و تمام . فرض ادامه داد شوهرش هم طرف رو دید میتونست بگه من شوهر ایشان هستم این کار شما زشت است و .. 99% طرف خجالت میکشید و ادامه نمیداد .. به خاطر چی واقعا باید یک نفر رو کشت ؟؟
پاسخ ها
چاپ کن دیگه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
اقای باهوش اونجا روستا بوده مطمئن باش همروستاییاش تو دنور کانادام میدونستم اونا زن وشوهرن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
به شوهرش گفته زنتو دوست دارم چي داري ميگي؟
چرا ما به خود اجازه می دهیم قانون گذار باشیم ؟؟؟؟؟؟اگر این آقا مزاحمت مقتول را به پلیس اطلاع داده بود و از راه قانون وارد می شد الان نه خودش درگوشه ی زندان و کنتشر حکم قصاص بود نه مقتولی وجود داشت افسوس که اکثریت مردان ما خود یک تنه یه میدان قانون گذاری می روند بدون درنطر گرفتن عواقب آن...
اول اینکه مملکت قانون داره و کسی نباید خودش تصمیم بگیره و اقدام کنه،اگر قانون رعایت نشه همه همدیگر را میکشند و دوم اینکه از مطالب بالا مشخص است که اون دختر هم ریگی به کفش داشته،سوم این مسائل نباید رنگ خون به خودش بگیره.
مقصر اصلی دختره است
اون بابا که آدم کشته اون یکی که کمکش کرده تکلیف حکمشون معلومه اما اون دختر اگر قصوری داشته و با مقتول سر و سری داشته؟.. و ار اون مهمتر رو چه حسابی مخابرات ادرس و مشخصات مزاحم را به مراجعه کننده اعلام کرده ؟..
چاقو رو برادر دختره به فرد ضارب داده
اگر عقد بوده پس حق مزاحم مرگ بوده
غيرت و حساسيت به مسايل ناموسي سالانه عده زيادي را به كام مرگ مي كشاند بايد از حساسيت مردم كاسته شود و مشكلات را قانوني و با ريش سفيد حل كنند
فط می تونم بگم زندگی کردن مثله را رفتن رو لبه تیغ..فرق بدبختی و خوشبختی یک لحظه است
آخه احمق دیوانه مگه عقل توکله ات نیست؟مگه مملکت قانون نداره اینجورخون جلوی چشمات رو گرفت ؟حماقت تاچه حد؟ازش شکایت میکردی حالا اون بودکه بایدمجازات میشد.حقته هربلایی سرت بیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
صدتا منفی
يكي نيست بپرس اون كسي كه مزاحم اين خانم شده شماره موبايل اونو چطوري گير آورده
بجای این کار احمقانه بهتر بود به خانواده مقتول مرجعه میکرید وازاو نزد پدرش شکایت میکردید. احتمالا این خانم قبلا با این مقتول ارتباط پنهانی داشته چون اگر میدانست به عقد مرد دیگری در آمده بی جهت ایجاد مزاحمت نمیکرد. بجای اقدام جاهلانه کمی تدبیر بکار میبردید،عهد جاهلیت نیست،آنهم در روستا.خدا عقل عنایت فرماید.
ادام لازم نیست، بخش بخشش کنید!
عروس چرا از اول به همسرش نگفته بود
تازه اس ام اس های عاشقانه رو هم تو گوشی اش نگه داشته
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
آاااا. این نکته رو کسی نگرفته بود تا حالا...ایول
فقط اعدام
نبايد اعدام بشه
بزرگترین اشتباه تو این بود که به اموال واطلاعات نامزدت با تجسس وجاسوسی دست برد زدی قتل ازهمان زمانی شکل گرفت که برای رفع بد گمانیت تجاوز به حریم اطلاعات همسرت کردی .دیگران اگر بخواهند عبرت بگیرنت نه از اعدام تو یا از مزاحمت مقتول باید عبرت بگیرند در مقابل وسوسه های شیطانی تجسس و جاسوسی .باید عبرت بگیرند تحت هیچ عنوانی به اموال وحریم شخصی افراد چه پدر ومادر باشند وفرزند یا دوست وهمسر اینها همه افراد هستند . هیچ کدام ناموس تو نیستند حتی همسرت .هرکسی فقط یک ناموس دارد وان هم ناموس خودش است .یا قبول کن یا جدا شو
مقصر صد در صد و اصلی دختره است. دختره باید محاکمه بشه. اگه از همون اول به مزاحم میگفت من نامزد دارم یا به بزرگترش میگفت یا اصلا به مخابرات شکایت میکرد موضوع به اینجا کشیده نمیشد. به هر حال ممکنه طرف نمیدونسته باشه و تو خیابون باهاش دوست شده (مثل اولیه). بالاخره موضوع پیامکها باید یه جایی تموم میشد دیگه نمیشد که تا ابد ادامه داشته باشه. حالا اگه پسره گوشی دختره رو نمیدید چی میشد؟
تازه پسره دختره رو نکشته خودش جای تقدیر و تشکر داره.
جوان نادان قاتل می توانست به جای از بین بردن یک انسان همان گوشی و خط دخترک را از بین ببرد. و همه اینها به علت عدم اموزش درست در مدارس و پاک کردن مشکلات است . مقصر اموزش و پرورش است .
پاسخ ها
سروش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
. احسنت
فقط بخشش
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار