بازدید 4229
۹

دستگيري خانواده جيب برها

کد خبر: ۳۹۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶ 16 April 2014
سرهنگ محمديان از شناسايي و دستگيري يک باند جيب‌بر و کيف‌قاپ که به صورت خانوادگي به سرقت در مکان‌هاي پرازدحام مي‌پرداختند، خبر داد.

به گزارش مردم سالارری، سرهنگ عباسعلي محمديان با اشاره به اينکه يکي از جرايمي که در محدوده‌هاي پرتردد و شلوغ از جمله ايستگاه‌هاي مترو، اتوبوس‌هاي بي‌آرتي و محدوده بازار که ازدحام و تراکم زياد است، جرم جيب‌بري است.

رييس پليس آگاهي تهران بزرگ ادامه داد: در شب عيد پليس آگاهي بصورت کاملاً نامحسوس با حضور در اين مکان‌ها توانست تعدادي از اين نوع سارقان را دستگير و از مجموع اعترافات اين سارقان موفق به شناسايي باند ديگري از جيب‌برها که به صورت خانوادگي اقدام به سرقت مي‌کردند را دستگير کند.

سرهنگ محمديان اظهار داشت: پليس با استفاده از اطلاعات بدست آمده موفق به دستگيري 14عضو اين باند که متشکل از 8 مرد و 6 زن که از يک طايفه خاص هستند، شد.

رييس پليس آگاهي تهران بزرگ با اشاره به اينکه متهمان در سال 92 چند مرتبه دستگير و در فاصله زماني کوتاه آزاد شده بودند، گفت: شهرونداني که در محدوده بازار خط بي‌آرتي ميدان انقلاب و ايستگاه مترو امام‌خميني(ره) مورد جيب‌بري واقع شده‌اند مي‌توانند براي طرح شکايت به اداره آگاهي مرکز اداره 17 مراجعه کنند.

سرهنگ محمديان با اشاره به کشفيات بدست آمده از اين باند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر پرونده مراحل اوليه تحقيقات را طي مي‌کند و هنوز جمع‌بندي دقيقي از سرقت‌هاي اين سارقان نشده است اما کماکان مقداري وجوه نقد، کارت‌هاي اعتباري، تعدادي خودروي گران قيمت، گوشي همراه از کشفيات پليس آگاهي از اين سارقان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۹
متهمان در سال 92 چند مرتبه دستگير و در فاصله زماني کوتاه آزاد شده بودند!!

تشکر - تشکر
چه فايده زندان ميروند در انجا ازموده تر پس از ازادى روز از نو روزى ازنو
اعدام
بد نیست تصویر بدون پوشش پخش بشه که حداقل برخی از مردم بشناسن
که اگه مثل قبل زود از زندان آزاد شدن خود مردم مواظب باشن....
فقط اعدام
چه خانواده ی بی اصل و نصبی.
اینا دالتون های معروف نیستند که دوباره زنده شدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ببخشید اشتباه تایپ شد :بی اصل و نسبی
آقا پیشنهاد:
به جای زندان از این جانوران در کارهای عمرانی استفاده شود و حداقل حقوق پرداخت گردد تا آدم بشن بیمه هم فراموش نشه !
از پول کارکردشونم هزینه های خورد و خوراک و نگهداریشون رو ازشون بگیرن تا هیکل مبارک بیاد دیگه از این مفت خوریا نکنن ! مگه کشور چقدر بودجه داره تو حلفوم اینا بریزه ؟ هزینه نگهداری هر زندانی تو کشور میدونید چنده؟( منم نمیدونم) ولی خوب حداقل روزی 15 تومن هستش دیگه!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار