بازدید 26455

«کتک زدن مشروط بچه ها» تصویب شد!

نمایندگان پارلمان به این پیشنهاد جایگزین رای دادند که پدران و مادران در ادب کردن بچه های خود مجاز به کتک زدن غیرخشونت آمیز آنها هستند و تنها تا جائیکه به سلامتی روحی و جسمی آنها صدمه وارد نشود.
کد خبر: ۳۹۲۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷ 12 April 2014
نمایندگان پارلمان لبنان در جلسه قانونگذاری خود ضمن مخالفت با یک پیشنهاد، ماده قانونی « کتک زدن مشروط بچه ها برای ادب کردن آنها» را تصویب کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه لبنانی « النهار»، نمایندگان با پیشنهاد « سیمون ابی رمیا» برای لغو ماده قانونی مجاز بودن خانواده ها و معلم ها برای کتک زدن بچه ها در جریان بررسی طرح قانون مجازات ها موافقت نکردند.

براساس این گزارش ۳۶ نماینده با لغو این ماده قانونی مخالفت و ۳۴ نماینده موافقت کردند و بنابراین پیشنهاد ابی رمیا تصویب نشد.

اما نمایندگان پارلمان به این پیشنهاد جایگزین رای دادند که پدران و مادران در ادب کردن بچه های خود مجاز به کتک زدن غیرخشونت آمیز آنها هستند و تنها تا جائیکه به سلامتی روحی و جسمی آنها صدمه وارد نشود.

النهار نوشت :« تمام سلام» نخست وزیر و « نبیه بری» رییس مجلس از جمله ۳۶ تن نمایندگان پارلمان لبنان بودند که به لغو تنبیه کتک زدن بچه ها رای ندادند و با آن موافقت کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل