بازدید 59600
درباره ویدئوی عجیب و وهن‌آلودی که دست به دست می‌شود؛

چرا تریبون را دست چنین افرادی می‌سپاریم؟!

امیدواریم این ذهنیت اشتباه باشد که چون این اشخاص می‌توانند هر چیزی را به فراماسونری، شیطان‌پرستی و هزار و یک فرقه دیگر بچسبانند، باید تریبون بگیرند تا در وقت مناسب مورد بهره‌برداری مناسب قرار بگیرند... برخی در دعوت از سخنرانان، سراغ بزرگانی نظیر دکتر مجتبایی، استاد خرمشاهی، دکتر حسن انوری، دکتر مهدی محقق، دکتر الهی قمشه‌ای و... نمی‌روند و علاقه‌مند به اشخاصی هستند که...
کد خبر: ۳۹۱۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰ 08 April 2014
انتشار بخشی از سخنرانی یکی از اشخاصی که سابقه طرح برخی مباحث عجیب و باورنکردنی را دارد و دست به دست شدن گسترده این ویدئو در فضای مجازی و تبعاتی که طرح چنین ادعاهایی به عنوان دفاعِ بد بر عمق اعتقاد و ارادت مردم می‌گذارد، این پرسش را پیش کشیده که چرا بسیاری از نهادها، عرصه را برای جولان این تیپ اشخاص ـ که ‌خوشبختانه شمار آنان از انگشتان دو دست کمتر است ـ فراخ کرده‌اند و زمینه‌ساز چنین رخدادهایی شده‌اند؟!

به گزارش «تابناک»، «... به خدا چیزهایی را راهپیمایی اربعین (کربلا) شنیدم که نمی‌توانم بگویم... یعنی تا آنجا نباشی باور نمی‌کنی... چطور برای برخی باورپذیر نیست؟ یعنی چی، یعنی هیچ مریضی دیگر روی زمین نیست؟ برید این راهپیمایی را امتحان کنید... تا آنجا نباشی باور نمی‌کنی که این‌ها نمک غذایشان در طول سال چیست؟ باید خشک کرده جوراب زائرای امام حسینه... جورابا رو با آب می‌شورند و خشک می‌کنند، تهش یک چیزی می‌ماند. آن را می‌سابند و به عنوان نمک روی غذایشان می‌ریزند...».

این گفته‌ها در روزهای اخیر در قالب ویدئویی از بخشی از یکی از سخنرانی‌های یک جوان که همچون برخی اشخاص دیگر با لفظ بزرگ «استاد» در پسوند نامش خطاب می‌شود، منتشر شده و آنچنان گسترده دست به دست شد که واکنش به آن اجتناب‌ناپذیر شود. این گسترش در پخش اما نه در قالب تأکید و اعتقاد، بلکه همراه با وهن این ادعای غیرمستند بود؛ ادعایی که اساساً مشخص نیست حتی در صورت درستی ـ که نشانه عمق حماقت و نه ایمان یک شخص یا چند تن بوده ـ چه کمکی درک به ایمان مردم درباره عاشورا یا دوران ظهور حضرت مهدی (عج) می‌کند؟

در چند سال اخیر، بازار گروهی از اشخاص گرم شده که به رغم ‌برخوردار نبودن از سطح دانش آکادمیک بالا، در همه عرصه‌ها ‌اظهارنظر می‌کنند و ویژگی مشترک این اظهارنظر عجیب بودن آن‌هاست. این اشخاص که محور فعالیتشان تمرکز بر نشانه‌شناسی است و هر نشانه‌ای را که صرف داشته باشد، می‌توانند با استدلال‌های منتسب یک جریان عجیب و غریب نمایند، تقریباً در تمامی حوزه‌ها چنین تحلیل‌های شاذی برای ارائه دارند.

این اشخاص ظاهراً قرار است به کمک مسئولان بیایند و ضعف عملکرد برخی از ایشان را با پررنگ کردن وجود جریان‌های مخفی، پوشش دهند و به هر حال باید گروه‌هایی باشند که تقصیر را به گردن آن‌ها بیندازیم، وگرنه چه توجیهی برای برخی تصمیمات اشتباه که هزینه‌های فراوانی در سال‌های اخیر در پی داشته، می‌توان مطرح کرد؟

این نشانه شناسی‌ها به نقطه‌ای می‌رسد که به شدت برای مخاطب آگاه، فیلم «ذهن زیبا / A Beautiful Mind» را تداعی می‌سازد که متأسفانه به رغم نبوغ، چیزهایی می‌دید که دیگران نمی‌دیدند و به همین دلیل در رفتاری ناجوانمردانه او ‌یکی از بیماران اسکیزوفرنی معرفی شد!

در واقع شاید این اشخاص همچون جان نش، ریاضیدان بزرگ و برنده جایزه نوبل حتی جزو نوابغ ‌و از توان ذهنی بالایی برخوردار باشند؛ اما حقیقتاً اگر ریاکاری در گفتارشان نباشد و به آنچه می‌گویند اعتقاد قلبی داشته باشند و شبیه جان نش چیزهایی ببینید که مردم عادی توان دیدنش را نداشته باشند، باید نگران بود که روزی ایشان نیز همچون جان نش در رفتای ناجوانمردانه، با اتهامات مشابه مواجه شوند که برای جلوگیری از وقوع این اتفاقات، توصیه می‌کنیم در عرضه تولیدات فکری‌شان اندکی احتیاط کرده و اندکی شعور برای برخی شنوندگان این اظهارات قائل شود.

در عین حال، اگر طرح این اظهارات در راستای معرفی دشمن‌های تازه به عنوان عامل عملکرد ضعیف برخی مسئولان و شریک‌تراشی برای بی‌تدبیری‌هایشان نبوده باشد، باید درباره نوع تفکرات این تیپ اشخاص و ریشه‌هایش سخن به میان آورد، چرا که مثلا هیچ گروهی به جز این چند تن، جریان‌هایی نظیر فراماسونری را بارها معرفی و تبلیغ مجانی نکرده‌‌ و نفوذش را در تمام ارکان زندگی جلوه نداده‌اند!

شاید همین نگاه نزد برخی مسئولان بوده که به ‌رغم آشکاری‌ موهوم بودن بسیاری از اظهارات این تیپ اشخاص، هر روز تریبون‌های بیشتری ـ آن هم در نهادهای مهم ـ به ایشان سپرده می‌شود و سفارش سخنرانی‌ می‌گیرند و عملاً بر این ذهنیتشان که گفته‌های مهمی و اسرار ازلی را مطرح می‌کنند، دامن زده می‌شود. در واقع باید گفت، آنهایی که در طرح این مباحث مقصرند، نه مطرح کنندگان این اظهارنظر‌ها ـ که به هر حال هر کالای دارای مشتری تولید می‌شود ـ بلکه تریبون دهندگان و دعوت کنندگان این اشخاص به نهادهای گوناگون است.

جای تأسف دارد ‌در مملکتی که بسیاری از فرزانگانش یک بار در ‌عمرشان به بسیاری از نهاد‌ها دعوت نیز نشده‌اند، این اشخاص نه چندان باسواد و فاقد مدارج علمی برجسته، به عنوان سخنران دعوت می‌شوند و چنین مباحثی را مطرح می‌کنند که نمونه آخرش، منجر به شکل‌گیری حجم انبوهی از استهزای اعتقادات شیعه بوده است.

بنابراین، آیا بهتر نیست پیش از آنکه تریبون را به جای اندیشمندان بزرگ کشورمان به دست این اشخاص بسپاریم، به پیامدهایی که یکی از آن‌ها آشکار شده، بیندیشیم؟

امیدواریم این ذهنیت اشتباه باشد که چون این اشخاص می‌توانند هر چیزی را به فراماسونری، شیطان‌پرستی و هزار و یک فرقه دیگر بچسبانند، باید تریبون بگیرند تا در وقت مناسب مورد بهره‌برداری مناسب قرار بگیرند و این خطای راهبردی به سرعت اصلاح شود. ضمن عذرخواهی از ساحت اساتید بابت این مقایسه، باید تنها پرسید حقیقتاً برخی چرا و با چه انگیزه‌هایی، برخی دستگاه‌ها و نهاد‌ها و حتی برخی محافل دانشگاهی در دعوت از سخنرانان سراغ بزرگانی نظیر دکتر مجتبایی، استاد خرمشاهی، دکتر حسن انوری، دکتر مهدی محقق، دکتر الهی قمشه‌ای و... نمی‌روند و علاقه‌مند به اشخاصی هستند که سوابق چندان شفافی نداشته و حتی اساساً از طرح نامشان برای تبلیغ بیشترشان باید پرهیز کرد؟!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۷۲۶
انتشار یافته: ۹۴
احسنت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
چه عجب تابی کامنت گذاشت!
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
با دشمنت، دشمنی نکن از او بد دفاع کن که ضربه ی آن بیشتر است.
عالی بود
شایسته سالاری !
انقدر مراسم های زشت داریم که واقعا نیاز هست هم تو عمل و هم تو عقیده یکسری اگاهی بخشی از جانب متعادلین و معقلین در جامعه. صورت بپذیرد
پاسخ ها
Hosseinzadeh
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
آقا ابراهيم. نميشه زير ديپلم حرف بزني آيا?????? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
متعادلين....... معقلين.....!!!!!!!
اي با سواااااااااااااااد.
اي جاااااااااااانم!
امیدواریم این باور اشتباه باشد که چون این اشخاص می‌توانند هر چیزی را به فراماسونری، شیطان پرستی و هزار و یک فرقه دیگر بچسبانند باید تریبون بگیرند تا در وقت مناسب مورد بهره برداری مناسب قرار بگیرند "

در دانشکده روان شناسی دانشگاه شهید چمران استاد محترم و نورچشمی مخالفت دانشجویان با عقایدش را به فراماسونری نسبت می دهد. و این یعنی هیچ کس دیگر حق اظهار نظر ندارد اگر نه .....
تابناک جان این آدمها متاسفانه فراوانند . شما توجه
نکرده اید .
دمت گرم تابناک که حرف دل من رو زدی
افسوس و صدافسوس
حرف دل خیلیا رو زدی تابناک
باید از شنیدن این گونه اخبار دق کنیم
واي استاد من رو تخريب نكنيد من عاشقش حرفاشم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
احسنت
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
غلط املایی داری که ؟
معلوم استاد خوبی نبوده .
اساسا مردم کشور های در حال توسعه بسایار کنجکاو و نیز علاقه مند به اظهار نظر در تمام مسائل هستند واز کسانی که در همه موارد صاحبنظر هستند و را ه حل های میانبری ارائه می کنند یا موضوع خاصی را به عنوان سر منشا مشکل بیان می کنند مورد توجه وافر قرار می گیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
احسنت. بسیار بسیار عالی تحلیل مردی محسن.
خیلی خوب بود ولی در همه قسمتها این مشکلات دیده می شود. امیدوارم شایسته سالاری برجامعه ما حاکم شود.
خرافات مثل شپش از سر و رویمان بالا می‌رود.
خوب ویدئو را میزاشتی ببینیم داستان چیه
جان نش، برنده جایزه نوبل ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
بله دوست عزیز!!! جان (فوربز) نش ریاضیدان نابغه و برجستهٔ آمریکایی و برنده جایزه نوبل اقتصاد است که در سنین جوانی به بیماری روان‌گسیختگی (اسکیزوفرنی) از نوع پارانوئید مبتلا میشه.
جان نش همچنین پژوهشگر در بهترین دانشگاه های دنیا از جمله MIT و پرینستون و کارنگی ملون بوده.
ناشناس
| Hong Kong |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
بله جان نش برنده نوبل اقتصاد!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
فیلم ذهن زیبا از زندگی ایشون ساخته شده
بزار برات بگم تابناک جان
از فردا شما هم با صد و یک دلیل جزو فرقه های فراماسونری و شیطان پرستی و ... میشوی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
اصلا الان که دقت کردم دیدم آرم تابناک شبیه حرف "ت" هستش که در مصر باستان مورد استفاده بوده و بعدا در فراماسونری هم بعنوان نماد بارها استفاده میشه!!!!
مانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
الان مثلث تابناک چیه :دی
آفرین
بنده ایشون رو می شناسم و برای چیزهایی که می گویند دلیل دارند و اعتقاد قلبی هم دارند
چرا به خاطر یک حرف به ظاهر و یا واقعا اشتباه یک نفر کامل او را تخطئه می کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
دوغ و دوشاب و سه پایه و الک و همه چیز را بدون هیچ دلیلی به هم ربط میده ...
این ورژن جدید اون دکتر ح.ع است
اینا مسئولین ما هستند در امور کشف برنامه های مخفی شیطان و هیچ وقت هم فکر نمی کنند ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
اول مشخص كنيد ظاهرا اشتباه حرف زده يا واقعا اشتباه چون با هم خيلي فرق مي كنند، مخصوصا وقتي كه در سخراني باشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
دوست عزیز ایشان باید چه می گفت که بشود ایشان را نقد کرد ... ملت ایران برای شما خرافه پرستان متاسف است
من ماست دیده ام که توی جوراب می کنند بشود ماست چکیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
خسته نباشید
علی
| - |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
هزار تا لایک
خیلی هم این آدمها با حال و با نمک اند!! چرا نباشن تابی جون بعضیاشون بیشتر از فیلم قهوه تلخ مهران مدیری من میخندونن!
پاسخ ها
محمد
| - |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
همین آقای استاد، مهران مدیری رو به فراماسونر متهم میکرد
ممنون از اینکه درد دین داریدوعلیه خرافات مطلب مینویسید ممنون
ممنون از اینکه درد دین داریدوعلیه خرافات مطلب مینویسید ممنون
مدتها بود که کسی از این جناب استاد و اقای دکتر که دقیقا مشخص نیست کی و کجا به این حد از سطح علمی رسیدن انتقاد درست نکرده بود تابناک جان تشکر خوب گفتی
ماجرای دختر 16 ساله و انرژی هسته ای هنوز از یادها نرفته!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
جدي، اين دختر خانم دانشمند الان كجاست؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
احتمالا توی زیرزمین خونشون در اثر انفجار اتمی ناشی از اشتباه ترکیده!!!
اصل چیزی که اون بنده خدا گفته دقیقا اینه نه اونی که شما نوشتید:
«...به خدا چیزهایی را راهپیمایی اربعین (کربلا) شنیدم که نمی توانم بگویم... یعنی تا آنجا نباشی باور نمی کنی... چطور برای برخی باورپذیر نیست؟ یعنی چی، یعنی هیچ مریضی دیگر روی زمین نیست؟ برید این راهپیمایی را امتحان کنید... تا آنجا نباشی باور نمی‌کنی که اینها نمک غذایشان در طول سال چیست؟ آب خشک کرده شست و شوی جوراب زائرای امام حسینه... جورابا رو با آب می‌شورند اون آب رو خشک می‌کنند، تهش یک چیزی می‌ماند. آن را می‌سابند و به عنوان نمک روی غذایشان می‌ریزند...»
اگه اونی که این مقاله رو نوشته خودش ریگی به کفشش نیست چرا حرف رو تغییر داده؟! نه که بخوام از این آقا دفاع بکنم یا از این کاری که این میگه اونا انجام میدن دفاع بکنم، اما خیییلییی فرق هست بین پودر به دست اومده از آب کثیف نمکی خشک شده یا جوراب خشک شده ی سابیده شده!!!!!!! تابناک اگه ریگی به کفشت نیست اینو منتشر کن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
مهندس اين دو تا نقل قول كه معني اش يكيه ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
الان فرقی در نوع نمک استحصال شده از جوراب با این نوشتتون ایجاد می شه . چرا بعضی ها که با سیمی نازک و لحیم شده به اسلام متصل هستند را با این وهنیات خود کافر می کنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
چرا ... میگی...؟ خوب مگه تابناک چی نوشته؟ اگه سواد نداری حرف نزن عزیزم... اجبارت که نکردن..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
اینکه همونه !!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
آقا نوش جانتان. بخورید شاید عقلتان سر جایش بیایید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
آب رو چطور خشک می کنن؟ منظورشون تبخیر آبه؟
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
مضمون این جمله شما با جمله ای که تابناک گفته تقریبا یکی است . بقول یکی از کسانی که در همین بخش اعلام کرد دفاع بد کمتر از دشمنی با فرد نیست...
amiri
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
باباااااا
به چه زبونی بگه :موضوع اصلی خرافه پرستی نه نوع نمک !!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
نمی خوای از اون نمک یه کم برات بفرستن؟
بنام خدا- ائمه اطهار مقصد و هدف نیستند بلکه وسیله تقرب الی الله هستند. متاسفانه امروزه تند روی های عده ای بعضا" سبب گردیده اصل مطلب که همان توحید است به حاشیه رانده شود. امام حسین علیه السلام که باب تقرب به خداست نیازی به قمه زن و خیلی کارهای این چنینی ندارد.در دستگاه امام حسین بودن و در مسیر توحید و انسانیت حرکت کردن ارزش است.
اگر منصفانه رد پای این افراد را دنبال کنید، ادامه دار تفکرات انحرافی 8 ساله گذشته هستند و در این مدت تا توانستند از تریبون مفت دولت برای بالا کشیدن خود استفاده کردند. اگر فکری بحال امروز اینها نشود، در آینده فقط و فقط و فقط پوسته ای از اسلام بیشتر نخواهد ماند. ...
A Beautiful Mind
با تشكر از سايت تابناك در خصوص بازتاب اين گونه سخنان وهن آلود بي أساس سر تاپا خرافات كه متأسفانه تريبون كه هيچ مبالغ هنگفتي در رابطه با اين أفراد خرج مي شود آنهم از بيت المال كه ريشه اين خرافه سرايي ها در همان هاله ي نور ديدن ها وأمثالهم است.
اون قسمت که از جان نش گفته بودی خیلی با حال بود
فکر کن، جان نش و ...
اصلا آوردن اسم این دو نفر کنار هم خودش جک ساله :) :)
من نمیدونم این اساتید چرا مهاجرت نمیکنن.بالاخره این بابا هم در نوع خودش مغزیه.واقعا داره حروم میشه اینجا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
مهاجرت به ماه!!
انتظار می رفت زودتر از این به این موضوع پرداخته بشه.
قبل از اینم کم صحبتای نامربوط نکرده!
کلی مشهور شده الان!
like
من اصلا نمیدونم چرا این ... رو اینا میگن یکی نیست بپرسه چندتا جوراب باید بشورن تا نمک یک روز غذا باشه حالا هفته و ماه و سال پیشکش....
اگه منظورت علی اکبر ر. شما ها و امثال شما حالا حالاها باید بدوید تا به خاک پای ایشان برسید شما در سطحی نیستید که از ایشان انتقاد نماید . اون بنده خدا کلی حرف های جالبی توی اون سخنرانی زده اگه ریگی به کفشت نیست چرا فقط این قسمت و نوشتی ؟؟
حضرت نوع (ع) را هم افرادی مثل شما ها مسخره میکردند وای برشما ادم ها سبک بین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
حضرت نوع (ع) ؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
شما اول فرق حضرت نوع و نوح را تشخیص بده بعد دهان مبارک را گشایش کن
خودش يه بار آب جوراب زايربن رو امتحان كنه اگه به چيزي كه مي گه اعتقاد داره
والا! بره مشهد جوراب بدن بشووه ابشو بگيره بريزه رو نهارش
مسلمون تميزه برادر من! مسلمون خوراكش سالمه ! ظاهر اراسته داره !
به ما كه اينجوري گفتن
متاسفانه اين قبيل استادان نان را از زود باوري من وامسال من ميخورند واينکه صحبت ايشان کجاي اعتقادات کسي را نشانه رفته است دقيقا ميدانند ....
تنها چیزی که حد ندارد... است
اگر عقلانیت را از جامعه بگیرند، در پی اون اخلاق در جامعه از بین خواهد رفت.
اگر کمی تفکر کنی اینها همش ضربه زدن به شیعه است یعنی چه میکروب وکثافت را روی غذا ریختن این کارها ازنظر اسلام محکوم است مثل خیلی از عزاداریهای ما عمل به دستورات دین اسلام مهم است نه ترویج خرافات
این حرفها یک مشت... و... میباشد . من 2 سال توفیق پیاده روی اربعین را داشته ام اما چنین چیزی ندیده ام . پای زوار را با آب گرم می شویند و ماساژ می دهند . اما باید جورابها رو در بیاوری .
اسلام همیشه از انسانهای ... ضربه دیده و این دین خدا را شکر دین عقل است و بزرگترین موفقیت این دین مبارزه باخرافه پرستی است ودر این مورد استاد شهید مرتضی مطهری نکات ارزنده دارد که این زمان نیاز به تبین اندیشه های این شهید اندیشه دارد تا در مقابل این .... بتواند باطل السحر این موارد باشد .
(شبیه جان نش چیزهایی ببینید که مردم عادی توان دیدنش را نداشته باشند، باید نگران بود که روزی ایشان نیز همچون جان نش در رفتای ناجوانمردانه، با اتهامات مشابه مواجه شوند) دوست عزیز جان نش واقعا اسکیزوفرنی داشت و رفتار پزشکان باهاش ناجوانمردانه نبود.در فیلم هم این موضوع نشان داده شد.ابتدا تصور می شد که بقیه باهاش رفتار ناجوانمردانه می کنند اما در صحنه ای به ناگاه به خودش اومد و فهمید این اونه که در توهمه نه بقیه.چنانچه گفت اون دختر کوچیکه که بهش علاقه داشت اصلا بزرگ نمیشه و اونجا بود که فهمید یه جای کار داره میلنگه. یا صحنه های پایانی که وقتی نماینده جایزه نوبل اومد پیشش از شاگرداش پرسید این آدم واقعیه؟ برای اینکه مطمئن بشه به خاطر توهماتش نیست.برو فیلم و زندگینامه اونو بخون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
تیکه انداخته تابناک! در واقع گفته این بابا ... است و "ناجوانمردانه" رو هم از باب طنز ماجرا مطرح کرده
تورو به خدا به صحبتهاي اين افراد گوش دهيد براي انبساط خاطر بد نيست.
اساتیدی که شما نام بردید مثل استاد خرمشاهی آنچه را درست است و درست می داند و از حافظ، قرآن و ... فهمیده عنوان می کند نه هر چه به ذهنش آمد که خوشایند ظاهرمداران این سرزمین است.
تابناک جان توام کردن فراماسون یه سرچی بزن می بینی!
اربعین حسینی (ع) بزرگترین، پرشورترین و خالصانه ترین و زیباترین اجتماع بشری در دنیاست.
شاید هیچ دشمنی نمی توانست اینگونه علیه این اجتماع بزرگ حرف بزند که این به اصطلاح استاد حرف زده است!
البته سر و صدای این جماعت چند صباحی بیش نیست چون بنیان محکمی ندارد و حرف هایشان نیز نمی تواند به شور حسینی ضربه بزند چون گنده تر از اینها هم نتوانستند ولی فقط آبروی خودشان را می برند!
چرا نام این افراد برده نمی شود؟ چرا در لفافه از آنها یاد می شود؟ وقتی دوبار اسمشان بر سر زبانها بیافتد آنها هم مراقبت بیشتری در کلامشان می کنند.
برو به جهنم تابناک با این مقالاتت کوته بین تو هستی که اینقدر عقلت نمیکشه که سواد مدرک نیست همین شماها هستین که چهار تا بنده خدا هم که میخواد مردم رو اصلاح کنه چرت و پرت مینویسین و تخریبش میکنین برو به جهنم...
فکر کنم پروفسور نش اگر از این مقایسه باخبر بشه در جا سکته را بزند وخونش بیفتد پای شما
من دو بار به پیاده روی اربعین رفته ام
چنین چیزی ندیده ام . فکر کنم آقا قاطی کرده.
کاری که یکی ار آنها گفته بود که میکنم این است که آبی که از شستن پای زوار باقی میماند را روی زمین کشاورزی میریزم.
همین مورد را هم ما ندیدیم
بله، جان نش برنده جایزه نوبل اقتصاد. تعجب داره؟ حالا شما اطلاعاتت کمه گناه ما چیه.
اگر ميشه اين لطف بكنند اين مردم رو درياچه اروميه هم راه برند كه نمك اون طبيعتر سالمتر مزه غذا رو بهتر ميكنه
معلومه خوب حالی ازتون گرفتن !!
حرف اصلی مقاله که حرف حسابه، حرفهای ایشون و آن شخص مشابهشون دکتر حکیم معروف وهن همزمان علم و دینه و حرفهایی که میزنند را با سطح سواد دیپلم هم میشه رد کرد. حالا چرا بهشون تریبون داده میشه بر ما معلوم نیست.
اما حالا این وسط رفتار "ناجوانمردانه" چی بود؟ خوب جان نش بیماری اسکیزوفرنی داشت دیگه، خودش هم بارها در مورد اینکه توهم داشته صحبت کرده و نوشته. اسکیزوفرنی که فحش نیست که عذاب وجدان داشته باشیم بگیم، یک بیماری علمی و شناخته شده است، روشهای کنترلش هم شناخته شده است. شما بعنوان رسانه باید سعی کنید تابوی بیماریهای روانی را از این که هست سنگینتر نکنید. بلکه همه بیماران با و بدون تریبون هم برند دنبال درمانشون.
از این که انسان های پاک و بی نظیری چون امام حسین ع و حضرت عباس قداست و اعتبار خاصی نزد پروردگار و همه مسمانان و آزادگان جهان دارند شکی نیست اما به نظر من ایمان و اعتقاد را به خرافات تبدیل کردن نوعی دشمنی با این بزرگواران است . البته این مسئله که برخی با اینچنین سخنرانی ها عامدا تیشه به ریشه دین می زنند جای تامل دارد و می بایست توسط دست اندرکاران و کارشناسان مورد بررسی و در نتیجه برخورد جدی شود .
این ها دکترای "توهم توطئه" دارند. دو سه تا سایت بالا پایین کردند، چند تا مقاله راجع به فراماسونری و ایلومیناتی و ... خوانده اند و حالا شروع به در فشانی کرده اند!
مام صادق (ع) از پیغمبر اکرم (ص) می فرمایند: چون مردی را پر نماز و روزه دیدید به او ننازید تا بنگرید عقلش چگونه است

همچنین هشام بن حکم گوید: موسی بن جعفر علیه السلام به من فرمودند: ای هشام خدای تبارک و تعالی صاحب عقل و فهم را در کتاب (قرآن) مژده داده است و فرموده: (الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ- زمر-18) آن بندگانم را که هر سخن را شنوند و از نیکوترش پیروی کنند مژده بده، ایشانند که خدا هدایتشان کرده و ایشان صاحبان عقل هستند.
خدا شفا بده
دین ما از همین افراد ضربه خورده است
دروغی که زیاد تابلو باشه باعث تمسخر و حقارت میشه نه باور
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی