بازدید 29320

آخرین گمانه‌زنی‌ها درباره هواپیمای گمشده مالزی

کد خبر: ۳۸۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۳ 19 March 2014
با گذشت 10 روز از ناپدید شدن هواپیمای مالزی، تحقیقات درباره این حادثه وارد فاز جدیدی شده و احتمال جنایی بودن این حادثه قوت گرفته است.

به گزارش ایسنا، آخرین تجسس‌های مقامات و کارشناسان مالزیایی حاکی از این است که احتمالا دو خدمه پرواز 370، هواپیما را با 239 مسافر ربوده‌اند. آنها براین‌باورند فردی که سیستم ارتباطی هواپیما را از کار انداخته، اطلاعات فنی بالا و تجربه پرواز کافی داشته است.

شواهد جدید نشان می‌دهد، حتی پس از خارج شدن هواپیما از صفحه رادار، فردی همچنان آن را هدایت کرده است. متخصصان پرواز می‌گویند قسمتی از کامپیوتر هواپیما موسوم به «سیستم هدایت پرواز» دستکاری شده است.

یک کارشناس پرواز آمریکایی با بیان این ادعا گفت: تغییر مسیر هواپیما به جای آن که به صورت دستی انجام پذیرد به صورت برنامه‌ریزی‌شده به کامپیوتر کابین خلبان دیکته شده که این نشان می‌دهد فرد رباینده اطلاعات بالایی از سیستم‌های هواپیمایی دارد. با این حال رییس شرکت هواپیمایی «مالزی ایرلاینز» تاکنون این فرضیه را تایید یا تکذیب نکرده است.

وی می‌گوید: تحقیقات اولیه نشان می‌دهد فردی که آخرین پیام را از هواپیما به برج مراقبت مخابره کرده کمک خلبان این هواپیما بوده است.

این در حالی است که مقامات دولتی مالزی اعلام کردند هویت فردی که این پیام را ارسال کرده، مشخص نشده است. کارشناسان همچنین اعلام کردند این پیام اندکی قبل از قطع سیستم ارتباطی هواپیما مخابره شده است. از سوی دیگر پلیس مالزی نیز منزل خلبان و کمک خلبان هواپیما را بازرسی کردند.

کارشناسان پرواز مالزی گفتند: فردی که سیستم ارتباطی هواپیما را از کار انداخته قطعا اطلاعات بالای فنی داشته که در این میان انگشت اتهام به سوی خلبان و کمک خلبان پرواز 370 است.

به نقل از شبکه سی‌بی‌اس نیوز، مقامات پلیس موفق به یافتن یک سیستم پیشرفته شبیه‌ساز پرواز در خانه «زهاری احمدشاه»، خلبان هواپیما شدند که این مساله دخالت نامبرده در ربودن هواپیما را تقویت می‌کند. بنابر اعلام کارشناسان، این برنامه را شبیه‌ساز شامل برنامه‌ای برای کنترل پرواز به سوی مالدیو، سری‌لانکا و سایر کشورهای اقیانوس هند و همچنین آمریکا و اروپا بوده است.

چین نیز اعلام کرده است که بررسی سوابق 154 مسافر چینی این پرواز هر گونه احتمال تروریستی بودن این حادثه را رد می‌کند. پلیس مالزی همچنین تحقیق از کارکنان زمینی و مهندسان پرواز را که احتمالا تا پیش از پرواز با این هواپیما در ارتباط بوده‌اند در دستورکار خود قرار داده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۱۲۰
الان 12 روز شده نه 10 روز ، اصلاح کنید
پاسخ ها
حسن
| United States |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
از من بپرسین به چاله ی فضایی افتاده
آرزو دارم که این هواپیما ربوده شده باشه چون به این ترتیب میشه امیدوار بود که مسافران و خدمه بی گناه ] زنده باشند.
ینی چی آخه!
من ک میگم اینا اصلا تو اقیانوس نیستن.
به نظر من کار مریخی هاست میخوان مارو دست بندازن والان تو مریخ دارن به ما میخندن اصلا محلشون ندید.
از نظر من تو ي اقيانوس افتاده
فارغ از هر اتفاقی که افتاده فقط امیدوارم و دعا میکنم که این هواپیما و کلیه مسافرانش هر چه زودتر پیدا بشن آمین
چه هیجانی کاش منم توی اون هواپیما بودم!
پاسخ ها
سالارئال
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
آره الان اینو میگی اونجا بودی هیچ وقت نمیخواستی باشی
مهتاب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
صدای دهل از دور خوش است
به نظر من هم مریخی ها دزدیدن
پاسخ ها
نیما
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
به نظر من هم کار فضاییاست!
فردا پیدا میشه رفته ته اب تو اقیانوس هند منتهی رو اب فرود امده منفجر نشده به ارومی رفته پایین 2 فرودین پیدا میشه
پاسخ ها
سالارئال
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
چطور تو آبه که گوشیهاشون بوق میزنه؟
به نظر من کار سرویسهای اطلاعتی امریکا و انگلیس حالا میگید نه وایسید بعدا خودتون متوجه میشید
عجیبه والا
پاسخ ها
فرید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
نه کار جن ها بوده است
من میگم تو یه گرداب افتاده و همینطور پایین و پایین تر رفته
به احتمال زیاد کار فضایی هاست............چون اگه تو آب افتاده بود گوشیهاشون بوق نمیزد.اگه دزدیده بودن هم رادار باید بالاخره نشون میداد یه چیزی هست....که فرازمینیه به نظرم.
خجالت آوره که یک هواپیما با کلی سرنشین از دید یک کشور غیب بشه.خداکنه تمام سرنشیناش زنده و سالم باشند.
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
خب شاید اب به داخل هواپیمانفوذ نکرده دوما شاید اون کسی که هواپیمارو دزدیده گوشی های مسافران رو گرفته و از پنجره یایه جایی انداخته سوما هواپیما سالمه چون اوکسی که هواپیمارو دزدیده کارشو خوب بلد بوده چهارم شاید هم تو یه جای دورافتاده فروداومدن
سلام
من اميدوارم كه سقوط نكرده باشه و تمام مسافرين اون سالم باشند.
ولى مگه ميشه تمام راه هاى ارتباطى با اون هواپيما قطع شده باشه و هيچ اثرى از اون نباشه...!!!!؟؟؟
ادامه ي اين ماجرا بأيد جالب باشه نه؟من ميگم كار موجودات فضايي .اميدوارم بلايي سرشون نيومده باشه!
من و جک و هارلی وجان رفتیم دور بزنیم نگران ما نباشید
من میگم فضاییها دیدن چین همه جهان رو تسخیر کرده فهمیدن هواپیما چینی حمل میکنه !! دزدیدنش تا به نون و نوایی برسن !!!!!!
درصورتی که خلبان و کمک خلبان محترم در این هواپیما ربایی دست داشته باشند باید وقتی که این عزیزان را دستگیر کردند دست و پای هر جفتشون را قطع کنند و پوستشون را با کاه پرکنند و سر درب فرودگاه مالزی برای ماه ها نصب کنند و پایین پاشون بنویسند این است عاقبت هواپیماربایی و بازی با سرنوشت و زندگی مردم مظلوم که دیگه انشا... به یاری و مدد حضرت حق دیگر در صنعت هوانوردی و حمل و نقل مسافری شاهد این گونه جنایت ها در حق مردم مظلوم که برای آسایش بیشتر با هواپیما سفر می کنند نباشیم و درسی مفیدی باشد برای هواپیما ربایان آینده که اگه روزی هوس کردند چنین کاری انجام بدهند برای یک لحظه هم که شده تصویر بی دست و پای خودشون را که از کاه پر شده و سر درب فرودگاه نصب شده تصور کنند نه اینکه یک مشت بی وجدان برای رسیدن به منافع شوم خودشون با جان مردم مظلوم بازی کنند.

(پاکی های دنیا رو آلودیم
اینجور اگه بگذره نابودیم
آی آدما، با ندونم کاریتون
زندگی رو کشتین و خشنودین
کو کجا رفت، آسمون آبی مون
کو کجا رفت، برکه مرغابی مون
چرا باید بمیرن از تشنگی
ماهی های کوچیک و سرخابی مون)
با تشکر از شما
به آتن برده اند.
پاسخ ها
مری
| Canada |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
تو به جرم و جنایت خیلی علاقه داری جنایتو با تنبیه اشتباه گرفتی..
آره من هم با شما موافقم . باید تصویرشون که پوستشونو کندند و با کاه پر کردند ( یعنی یه چیز فوتوشاپی ) آویزون کنند .
آخه مثلا" برای القاعده درس میشه ؟ فکر میکنی اگر کار غیر القاعده یا تروریستهای از این دست باشه براشون درس میشه ؟ چقدر ساده ای شما . اگر هم که تروریست کوچکی باشه که کار به اینجا کشیده نمیشد .
پس لطفا" نظر عاقلانه بدید و .....
به نظر من که ربوده شده و توی یک جزیره سقوط کرده چون اگر درآب می افتاد گوشی ها زنگ نمی خورد
به این میگن به چالش کشیدن تکنولوژی. روی زمینی که هیچ چیزش از دید ماهواره ها پنهان نیست، تلاش ده تا کشور با کلی امکانات برای پیدا کردن یک هواپیما بی نتیجه می ماند واقعا جالبه.اگه هم هواپیماربایی باشه باید رباینده هاش نابغه باشن
هواپیما مالزی با 239 تا سرنشین تو عصر ارتباطات گم شده
بعد اونوقت بچه که بودم بابام میگفت چرا مدادتو گم میکنی
آره والله.چقد خوب میشد که وحیده هم توی اون هواپیما بود.انصافآ خودتون رو جای اون مسافرا بزارین!!!!
من با نظرحسین موافقم.آخه شرم آوره که یک هواپیما با کلی سرنشین از دید یک کشور محو بشه.همین مونده بود که هواپیما ها جیم بشن.پس امنیت کجاست؟
بیایید آبادان پیداش میکنید
فلکه فرودگاه آبادان نما نداشت بچه ها هواپیمارو تو فلکه نصبش کردند. مسافرین هم اقامت آبادان گرفتند.
به نظر من هواپیما در یک جای دنچ به زمین نشسته وگرنه چه لوزومی داره که دور بزنه یا اینکه درون یک گرد آب فرود امده تا خردادماه پیدانمیشه به حر حال زنده بودن بهتر از مردن اونم تو هواپیما قلب ادم میترکه
من میگم اصلا هواپیمایی از زمین بلند نشده
کار امریکا است .
از شوخی گذشته باید گفت که اگه مسافرای هواپیما تا الان زنده باشن پس امید به بازگشتشون باقیه ولی اینکه هواپیما الان تو کجاست یک احتمال دیگه هم هست که الان با یک هویت دیگه داره تو آسمان مسافر جابجا میکنه یعنی سیستم رو توآسمون قبل از فرود جابجا کردن تا محل فرودش مشخص نشه تو اینکار از یک کشور خاص احتمالا به هواپیمارباها کمک تکنیکی شده که بتونن هویت هواپیمارو پاک کنن. البته علت این هواپیما ربایی چنددلیل میتونه داشته باشه ولی به طور حتم مسافر یا محموله خاصی داخل هواپیما بوده که نبایستی به پکن میرسیده. خلبان و کمک خلبان به احتمال زیاد نقشی دراین عملیات نداشتن و وسایل بدست آمده در منزل خلبان یقینا برای انحراف افکارعمومی هستش. در واقع کادر پرواز احتمالا قبل یا حین پرواز جابجا شدن تا هواپیمارباها بتونن نرم افزار های هواپیمارو تغییر بدن ولی مسافرها تو یک فرودگاه تخلیه وبه محلی نامعلوم برده شده اند.اگه سرنخی از پرواز پیدا بشه که مسافران ممکنه سالم پیدا بشن ولی اگه ردی پیدا نشه جان مسافران درخطرحتمی هستش.تنها لورفتن کشور حامی این عملیات میتونه جون مسافرارو نجات بده وگرنه چند وقت دیگه چندتا تیکه پاره تو دریا پیدا میکنن ومیگن لاشه هواپیماست.یک احتمال دیگه هم هست که هواپیما رباها تو لیست مسافرای واقعی بعداز مراحل اداری خروج وقبل از سوارشدن به هواپیما جابجا شدن وداخل پرواز شدن وتا الان دوربین های امنیتی نتونستن شناسایی شون کنن .بطور حتم از هکرهای دولتی خاص در این عملیات استفاده شده تا بتونن اطلاعات موجود در برج مراقبت وسیستمهای ناوبری زمینی رو هم دستکاری کنن.هواپیمارباها تروریست انتحاری نبودن چون میخواستن سالم وبا محموله به زمین برسن.این محموله نمیتونسته از مسیر کشورحامی این عملیات به طور مستقیم به چین بره واز طریق دیگه ای یا شایدم پرواز دیگه ای به کووالا لامپور ترانزیت شده بوده ودر آخر تصمیم گرفتن که هواپیمارو بخاطر دستیابی به آن فرد یا شی خاص بدزدن.خدا فقط میتونه به مسافراش و خدمه پرواز کمک کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
یعنی میگفتی فضانوردا دزدیدن هواپیما را بیشتر باور م میشد!!! کمتر فیلم ببین
Ali
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
کم فیلم ببین عمو :D
به نظر من تا آخر این هفته معلوم میشه جریان چی بوده.میگید نه این خط اینم نشون.
احتمالا یه متخصص روانی می خواسته تکنولوژی روز دنیا را به چالش بکشه واین ضعف خطوط هوایی را عملا به جهانیان اثبات کنه و هم به شهرت جهانی برسه حتما خودش وقتی به نتایجش رسید همه را آزاد می کنه.
دوست عزیز که زحمت انتشار نظرات رو تو سایت میکشی انتشار نظریکه برتون ارسال کردم میتونه با ایجاد فضای جدید ذهنی ابعاد پنهان این واقعه رو آشکار یا حتی امید به زنده ماندن مسافران رو بیشتر کنه.میدونید که دو نفر از هموطنای ما تو اون پرواز بودن و کشور ما مظلومانه درتیررس تهمت این هواپیما ربایی قرارداره پس تکلیف شرعی و میهنی ماست که با استفاده از تمامی امکانات فضای مجازی و رسانه های ارتباط جمعی این توطئه رو افشا کنیم تا از عواقب احتمالی آن مصون بمانیمسال نوتون مبارک و موفق باشید
دوتا ايراني هم تو اين هوابيما بوده خداكنه دست اخر تقصير ما نندازن
پاسخ ها
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
چه ربطی به ما داره اصن کار اون 2 تا هم باشه 2 نفر میشن نماینده 70 میلیون نفر آخه ؟
مصطفی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
ولی اگه دزدیده باشن .دزد ها عجب نابغه هایی بودنا
دزدیده شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
بالا خره يه فرود گاهي بايد باشه كه فرود بياد وقتي جايي فرود نيومده
خوب وقتی موبایلاشون روشنه می تونن موبایل ها رو رد یابی کنن
پاسخ ها
حسین
| United States |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
نه ، نمیشه رد یابی کرد باید زنگ بزنه و اگه بعد قط کردن خاموش نکنه میشه یه کاری کرد ولی شعاع بزرگ تر میشه ولی نه اونقد که نشه کاری کرد!
من فال حافظ گرفتم حافظ میگه زنده ان همشون
نگران نباشید پیدا میشه
اخه اگه تو اب بودن نباید یه قطعه ای چیزی رو اب بیاد . بعدشم با زیردریای گشتن چیزی نبوده ..با عقل جور در نمیاد
30 سال پیش هم یه همچین اتفاقی برا یه هواپیمای روسی با 130 سرنشین افتاده که تا امروز همچنان دنبال یه اثری ازشن..من به دخالت یوفو ها دارم فکر میکنم(فرازمینی ها)
پاسخ ها
فامیل دور
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
بــــــــــــــره!(baraaa) شاید هم من بتوانم با فضایی ها صحبت کنم که در فضاپیماشونو باز کنن و در چششونو رو قضیه ببندن!سیر داغ!
هواپیما مستقیم رفته پیش خدا
امیدوارم که هم وطنان ما در این کار بی تقصیر باشند.
آرزو می کنم این هواپیما ی مفقود شده پیدا شود.
سلام.به نظربنده، این هواپیمادیگه وجودخارجی نداره واحتمال زیادوارد ابرهایCBکه خطرناک ترین نوع ابرهستش شدن وکاملانابودشدن.بحث گم شدن یاربودن خودرو یادوچرخه نیست که!این هواپیمابرانشستن به باند مخصوصی نیازداره که هرکشوری ازاین فرودگاهانداره.فقط واسه آمرزش سرنشینان این پرواز،دعاکنید.
بنظر مسخره مي آيد كه خلبان ان را دزديده باشد فرضا اين گونه باشه ان را كجا مي خواسته ببره؟ چرا نبرده؟ هدفش چه بود؟اين خلباني كه هواپيماي غول پيكر را هدايت مي كرده حتما خيلي قديمي و با تجربه و مورد اعتماد بوده چرا زودتر از اين اينكار را نكرده؟ سوالات زيادي در مورد اين فرضيه وجود دارد.
به نظر من اینا از جو جارج شدن وگرنه تو این دوره زمونه مگه میشه هواپیما به این گندگی گم بشه
مرگ بر امریکا:-)
بعد از روشن شدن ماجرا به کسی که حدس درست زده جایزه می دید؟
ای کاش عمه اقدس منم تواین هواپیما بود.تابرای همیشه ازدستش راحت میشدیم
رفته فضا یارفته تو جزیره ی برمودا
بنام خدا
با سلام
خدمت تون عرض کنم نظر بنده این نه که کار قدرت های بزرگ جهانه که میخوان با استفاده از وجود دو مسافر جوان ایرانی موجود در هواپیما این قضیه رو تروریستی اعلام کنند و با توجه به سیر مذاکرات خانم اشتن که به سمت حقوق بشر در حرکت است از این موضوع استفاده کرده و ایران رو زیر سوال ببرند
یک احتمال هم محتمله...
شاید اصلا همچین هواپیمایی وجود نداشته و مسافراش هم کذایی باشه! یعنی چه؟؟؟
یعنی اینکه به طور عملی ما را سرکار گذاشتن. بله.
من خوابشونو دیدم زیر اب بودن
من فکر مي کنم که سارق هواپيما را در جزيره اي دور افتاده فرود آورده
بعد10روزموبایل اینازنگ میخوره بعداین مدت کدوم موبایل شارژتموم نمیکنه؟
دوماوقتی سوارهواپیمامیشی برای جلوگیری ازاختلال درسیستم همه بایدگوشیهاشونو آفلاین کنن که اونااینکاروکردن الان که زنگ میزنن گوشیشون زنگ میخوره مشخص شدکه اوناجایین که فرصت کردن اینکاروبکنن چراجواب نمیدن الله اعلم
حالا کجا رفته
عايا
جا من خاليه خخخخخ
آقاما ک ميگيم توبرمودا دارن خوش ميگذرونن...!!!
ايشاا.. ک پيداميشن البته زنده...من ک داااااغون شدم اين قدبهش فک کردم...وااااااقعأ الان درچ وضعين کُجان....؟؟؟آخه این وسط گوشی هاشون چرازنگ میخورد....؟؟!!
من میگم که رفتن تو یه بعد دیگه....
اون وحیدهِ ک میگه کاش اونجابود...منم ب عنوان یک وحیده دیگ میگم خوبه هااا چون آدم کنجکاوی ام...فقط چون استرسی هم هستم زنده نمیموندم(سکته خوش بینانه)!!!فقط خوبیش این بودک دیگ ذهنم درگیرنبود خخخخ...!!!
یعنی احتمال داره تو محوطه ی مثلث برمودا رفته باشن..
آخه اینکه گوشیشون زنگ میخوره یکم عجیبه، که از برمودا
هیچی بعید نیست!
بعضی از این دوستان با نظرات مهندسیشون خوبه انیشتین نشدن.
رفتن آنتالیا برا عید کنسرت ببینند.
نگران نباشید میان.
دست خدا بالای همه دستاس اینه تکنولوژی خدا
من ميگن صد در صد يه يازده سپتامبر در راه است
مثل برج دقلو ها.آمريكا اين هواپيمارو مخفى كرده تا بعد از چند ماه باهاش مثل قبل يك عملياتى انجام بده
اون فرضيه آدم فضاييو بندازيد دور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
موافقم مستر...
اگه هواپیماربایی باشه تاحالامیبایستی خواستشونو میگفتن به نظرمن قضیه هواپیماربایی نیست.
خیلی دوست داشتم اگه امکانش بودمنم میتونستم برم اونجادنبالشون میگشتم.
امیدوارم که زنده باشن غذای کافی هم داشته باشن ازگرسنگی نمیرن.
یه جایی خوندم که سازمان اطلاعات آمریکا در زیر اقیانوس یه شهرک درست کرده خیلی مجهز برای اهداف خودشون حالابعیدهم نیست اوناروبه اونجا انتقال داده باشن البته موبایل که اونجاآنتن نمیده
پاسخ ها
apadanamostafa@yahoo.com
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
راستی کسی میدونه که هنوز ایا گوشی هاشون روشنه یا نه؟؟؟؟
و میخواستم بدونم اگه موبایل شارژش کامل باشه و کاری باهاش انجام ندی تا چند روز شارژ نگه می داره؟؟؟؟؟اخه اگه این فرضیه رو ادامه بدیم میشه فهمید که حتمآ زنده هستن و یا گوشی هاشون دست کسی هست....
تو یک جزیره دور افتاده به خاطر مشکل هواپیما خلبان مجبور به نشستن کرده و ارتباط با اونجا قطع شده
من که میگم صد درصد رفتن به آینده ها یا گذشته ها
اینکه بگیم هواپیما ربایی بوده به نظر درست میاد تازه مگه این امکانات خود غربی ها نساختن پس میتونن هردستکاری که دلشون بخواد انجام بدن.دیدید که بهترین جا برای مخفی کردن چیزایی که دنبالشون میگردیم کجاست؟؟؟لابلای جاییکه اصلا فکرشم نمیکردیم.اگه یه جوری از آن منطقه دورکرده باشنش ورفته باشه جاییکه از آن مدل هواپیما زیاد باشه و با یک شناسه جدید پرواز کنه چی؟؟تازه با یه کد جدید میتونسته تو هر فرودگاهیکه اونا بخوان بشینه وسوخت بگیره وبلندشه.بهرحال اگه هواپیما ربایی باشه که احتمالا هم هست اهداف خاصی از کارشون داشتن
به نظر من اگر کار خلبان و کمک خلبان باشه حتما یکی از بزرگان یکی از کشور ها به ان ها کمک میکرده. درضمن اگرکار خلبان و کمک خلبان باشد موقع دستگیری ان ها باید از معلومات و دانشی که برای دزدیدن این هواپیما انجام داده اند استفاده کرد. همانطوری که جان 239مسافر را به خطر انداخته بامعلومات و دانشی که دارند می توانند جان میلییارد ها نفر را نجات داد.
با سلام . نظرات همه نوعی شبه تنز داشت.
باید خدمت کارشناسان برسونم اکه این هواپیمارو فرد ندزدیده بلمه یک کشور نقشه ربودن هوا پیمارو کشیدن. یعنی دست داشتن یک کشور در این سناریو.
به دلایل مختلف که بعدا میام باز بحث میکنم.
من نمیدونم الآن همتون کارشناسید یکی میگه دزدیده شده یکی میگه آدم فضایی ها بردن یکی میگه.....!بابا آخه مگه شما پرفسورید؟ ،رفتید از نزدیک اونجا رو دیدی؟،دانشمندید؟،چی هستید آخه ؟بچسبید به زندگی خودتون خواهشن
خیلی دوست دارم بدانم الان کجا هستن
مياند نگران نباشيد
ممکنه خلبانرو جو گرفته باشه اوج بگیرن تو اتمسفر بسوزن...
ممکنم هست یه برمودای جدید درست شده باشه و اونارو به یه بعد دیگه برده باشه ..چون بنزینشون کفاف نمیداد برن تا جای اون برمودا اصلیه..
ممکنه اینا گوشی بازی کرده باشن هواپیما داغون شه...
ممکنه هواپیما رو برده باشن اون شهره که امریکا زیر دریا ساخته..
ممکنم هست از قبل خیلی برنامه ریزی شده چن تا دزد یه باند ساخته باشن هواپیمارو اونجا فرود بیارن..
سلام به همه دوستان
یه سوال برام پیش اومده کسایی که اطلاعات دارن جواب بدن.
وقتی میگن بعضی از گوش ها زنگ میخوره ایا امکان ردیابی از همین طریق وجود نداره؟ چرا؟
اینا احتملا توی یه جایی سوختگیری کردن و به جای خیلی خوبی رفتن و دارن به هممون میخندن و حالشونم خوبه نمیخوام از خودم تعریف کنم من خدای گوشی هستم من فکرنمیکنم یه گوشی 13روز شارز نگه داره اونم وقتی که مدام زنگ بخوره
الكي ميگه
من می گویم كار جنی ها بوده است
این مسئله که میگن گوشیها زنگ میخوره!!!!
کدوم احمقی باور میکنه؟؟ اگر زنگ بخوره که ردیاب تلفن همراه محل دقیق وجود گوشیها را ردیابی و مشخص خواهد کرد (عاقلان جواب دهند)
این که گوشیها شون زنگ میخوره...... یه شماره بدین ما هم بزنگیم
به نظرمن موضوع سیاسی صداشو در نمیارن یا موضوع دیگه مثلث برمو است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یه نظر من این هواپیما ساخت چین بوده خواستن امتحانش کنن جواب نداده صداش رو در نمیارن
تمامیه نقاط کره زمین و همه نوع هواپیما و موشک و هر چیز دیگه رسد میشه و با کمی فکر کردن به تکنولوژی روز مشخصه که این حرفاشون دروغه و فقط جو رسانه ای هستش...
داستان این هواپیما مثل خیلی واقعیتهای دیگه پنهان میمونه!!
امیدوارم هرچه زودترپیدابشه واقعا خیلی سخته الان چی شدن اخه
ای کاش که دزدیده باشن.از اون بهتره که تو اب بیفته و همه مرده باشن.انشا الله که پیدا شه
خواب دیدم انقد ارتفاع گرفت که از جو خارج شد و متلاشی شد..حتی مسافراش رو دیدم کاش فقط یه خواب باشه...پروردگارا با ذکر یا فتاح و یا فتاح به درگاهت نشانی از آن بنما..که خونواده هاشان منتظرند..پروردگارا ما تسلیم اراده ی توایم ومرگ های آسان به ما بده
اگه واقعاً هیچ خبری ازاین هواپیما نیست و تلاش ها هم بی فایده بوده چرا به جن گیر ها مراجعه نمی کنند؟
✿ فقط خدا کمکشون کنه...✿

♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡
خدا جون به خانواده هاي چشم به راهشون رحم كن/ انشاالله كه به زودي زود يعني همين امروز يا فردا يه خبر از سلامتيشون برسه / خدايا به چشمهاي هميشه در انتظار خانوادهاشون كه به آسمون خشك شده و آرامش زندگيهاشون از بين رفته رحم كن و نجاتشون بده و به آغوش خانوادهاشون برشون گردون/ الهي آمين
خدانکنه خلبان هادست سیامک بیفتد
صد در صد بیدا میشه
به نظر اين گم شدنم مثل روبودن هواپيمايي كه به برج دوقلو خورد و صداش از افغانستان امد خدا رحم كنه اين دفعه كجارو ميخوان بگيرن
امیدوارم زودی پیدا بشه...(اگه دزدیده شده)
نظریات دوستان بسیار جالب بوده
ولی اگه دزدی باشه باید گفت نابغه بودن یه دنیارو سر کار گذاشتن ...
خدا داند چه بلایی سرشون اومده ولی کاش مسافراش زنده باشن
دلم برا خانوادهاشون میسوزه
تورا به خدا وقران قسمتون ميدم كه توي خشكيها همه دنيا بگردننند
من که میگم وسط اتشفشانه
به نظرم ربودنش تمام کوشیها را گرفته اند وبنظرخود همه راخاموش کرداند ولی تعدادی روشن بود که بعد خاموشدکرداند
داخل فرودگاه روستای کره بند فروداومده
با عقل جور در نمياد كه5 كشور ابر قدرت نتونستند پيدا كنند خدا براي آنها رحم كند اهر
به نظرمن توی اتشفشان افتادن
سلام من می گم تو مثلث برمودا رفته میگی نه نگاه کن
به نظر من هواپیما سقوت کرده توی اقیانوس افتاده چون اون مردی که کشاورز بوده راست میگه
به نظر من يك بلايي سر اين هواپيما اومده كه ماجرا سياسي بخاطر اون حرف قانع كننده نمي گن نمي دونم از رادار خارج شده و دزديدن وگوشياشون زنگ ميزنه و توي اقيانوس افتاده و تو هوا پرواز كرده و ........
حالا واقعا توبرمودانیستن کیا موافقن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی