بازدید 3039
از نمازی خسارت می‌خواهیم

کفاشیان: در این فوتبال فساد و تبانی ندیدم

کد خبر: ۳۸۵۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸ 11 March 2014
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در فوتبال ایران فساد و تبانی ندیدم و این حرف‌ها را مربیان ضعیف برای توجیه خود می‌زنند.

به گزارش تسنیم، علی کفاشیان گفت: امید نمازی با رفتار خود به ما توهین کرد و در حالی که قرارداد 3 ساله داشت بدون توضیح و تنها با ارسال یک ایمیل با ما قطع همکاری کرد.

وی افزود: مربی که قصد جدایی دارد باید مدتی جلوتر اعلام کند و دلایل آن را بگوید تا برایش جایگزین پیدا کنیم. ضمن آنکه وقتی مربی قصد ترک تیم را دارد نباید 3 -4 ماه حقوق خود را دریافت کند که قطعا در این مورد از نمازی ادعای خسارت خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال با انتقاد از کسانی که بحث تبانی در فوتبال را مطرح می کنند، تاکید کرد: این انتقاد من به کل جامعه ای است که این حرف ها را می زنند. من در این فوتبال فساد و تبانی ندیدم. این حرف ها را مربیان ضعیف برای توجیه خود می زنند.

کفاشیان افزود: آنهایی که ادعای فساد و تبانی دارند باید مدارکش را هم ارائه دهند در غیر این صورت خود آنها جزو جریان فاسد هستند.

وی درباره بازی ایران و آرژانتین گفت: مردم از تیم ایران انتظار دارند که بازی خوبی انجام دهند و نتیجه را نمی توان پیش بینی کرد.

کفاشیان در مورد استعفای مریم ایراندوست از تیم فوتبال بانوان گفت: تیم بزرگسالان بانوان هنوز برنامه ای پیش رو ندارد و اصلا تشکیل نشده که بخواهیم برای آن سرمربی انتخاب کنیم. این تیم اصلا سرمربی نداشته که بخواهد استعفا بدهد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر