بازدید 2375

اریکسون ادعای کمپبل را تکذیب کرد

کد خبر: ۳۸۴۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۰ 04 March 2014
سرمربی سابق تیم ملی انگلیس ادعای ˈ سول کمپبل ˈ را مبنی بر این که اگر وی یک سفید پوست بود می توانست حتی ˈ بیش از ده سال ˈ کاپیتان این تیم باشد، رد کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه ، کمپبل که یکی از فوتبالیست های سرشناس نسل خود در انگلیس بود ، این اتهامات بحث برانگیز را در یک زندگینامه جدید که خلاصه ای از آن به طور مجموعه در نشریه ساندی تایمز آخر هفته انتشار یافت مطرح کرد.

این مدافع سابق تاتنهام و آرسنال که اکنون 39 سال دارد، گفت :به گمانم ، اگر من یک سفید بودم بیش از ده سال کاپیتان انگلیس می شدم -- به همین سادگی .

وی افزود : من فکر می کنم اتحادیه فوتبال نهاد حاکم بر فوتبال انگلیس آرزو داشت که من سفید پوست بودم . من از حیثیت و اعتبار و همچنین درایت در عملکرد برای کاپیتانی برخودار بودم . 

کمپبل سه بار رهبری تیم ملی انگلیس را در داخل زمین به عهده داشت . 

اما ˈ سون اریکسون ˈ سرمربی سابق انگلیس در مصاحبه با روزنامه دیلی تلگراف که روز دوشنبه انتشار یافت ضمن رد این ادعا گفت : وی هیچ شانسی در طول سالهای سرمربیگری من نداشت. 

وی افزود : همان طور که شما می دانید، من از نخستین تا آخرین بازیهایم دیوید بکام را به عنوان کاپیتان برگزیدم و هرگز و هیچگاه در تیم یا اتحادیه فوتبالی بحثی در مورد این کاپیتانی صورت نگرفت. 

ایان رایت مهاجم سابق انگلیس که خود همچون کمپبل یک سیاهپوست بود اظهار نظر این هم تیمی سابق ملی پوش خود را رد کرد و گفت در آن زمان نامزدهای بهتری برای کاپیتانی در آن زمان وجود داشتند. 

رایت افزود : به نظر من ، وی از حیثیت و اعتبار کاپیتانی برخوردار بود ولی نه تا آن حد که بیش از ده سال کاپیتان بماند
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج
وب گردی