بازدید 2275

داوری: امید زیادی به جام جهانی دارم

کد خبر: ۳۸۴۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۹ 04 March 2014
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران و تیم برانشوایگ آلمان اعلام کرد تیم ملی در جام جهانی 2014 برزیل هرچند امید اصلی صعود از گروهش نیست اما شانس صعود داریم. وی همچنین گفت: من امید زیادی به جام جهانی دارم.

به گزارش مهر، دانیل داوری در مورد وضعیت تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل، ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما به سرعت در حال آماده شدن هستیم و با این آماده‌سازی خوبی که داریم، امیدوارم بتوانیم بازی‌های خوبی را در جام جهانی ارائه دهیم.

وی در مورد اینکه تیم ملی در جام جهانی می‌تواند چند امتیاز کسب کند، تاکید کرد: نمی‌دانم این سوال سختی است، ما همه سعی‌مان را در جام جهانی انجام می‌دهیم. البته در گروه سختی قرار گرفته‌ایم، هرچند امید اصلی صعود از این گروه نیستیم اما شانس داریم. آمادگی خوبی هم داریم و کلا من امید زیادی به جام جهانی دارم.

دروازه‌بان تیم ملی ایران در مورد وضعیت دیگر دروازه‌بان‌های حاضر در اردو هم اینگونه اظهار نظر کرد: ما بازیکنان بسیار خوب و همینطور دروازه‌بانان خوبی در اختیار داریم. برای همه خیلی تیم‌های مهم است بازیکنان خوبی زیادی داشته باشند که برای تیم ملی این وضعیت وجود دارد.

داوری در در مورد وضعیت اینتراخت برانشوایگ هم تاکید کرد: در این هفته برابر مونشن گلادباخ به تساوی یک بر یک رسیدیم. متاسفانه من گل به خودی زدم اما در فوتبال این اتفاقات رخ می‌دهد.

وی که با دوربین برنامه 90 صحبت می‌کرد، در مورد عکس‌العمل‌های خوبی که در این بازی انجام داد، یادآور شد: ممنونم، این فوتبال است و دروازه‌بانی بعضی وقت‌ها کار آسانی نیست اما امیدواریم ببریم.

دروازه‌بان تیم ملی ایران در مورد اینکه آیا برانشوایگ می‌تواند در بوندس‌لیگا باقی بماند؟، گفت: بله امیدوارم که بمانیم هر کاری از دستمان در آید انجام می‌دهیم تا سقوط نکنیم. تنها به 3 امتیاز نیاز داریم تا از منطقه خطر جدا شویم، پس تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج
وب گردی