بازدید 2357

کلانی:دخالتی در تصمیمات پرسپولیس ندارم

کد خبر: ۳۸۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۵ 03 March 2014
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه دخالتی در تصمیمات و برنامه‌های باشگاه نمی‌کند، گفت: در نشست‌هایی که در باشگاه گذاشته می‌شود شرکت نمی‌کنم زیرا این جلسات تاثیری ندارد.

حسین کلانی در گفتگو با مهر، در مورد آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: بنده مطلقا دخالتی در تصمیمات و برنامه‌های باشگاه نمی‌کنم و خبری از اتفاقات درون آن ندارم. همچنین در نشست‌هایی هم که گذاشته می‌شود، عموما شرکت نمی‌کنم زیرا تاثیری ندارد.

وی در مورد درگیری‌های اخیر رسانه‌ای بین محمد مایلی‌کهن و علی دایی هم تاکید کرد: من امیدوارم صاحب سعه صدر شوند و دست از این صحبت‌ها و برخوردها بردارند زیرا ضربه نهایی از این برخوردها، کدورت‌ها و اختلافات تنها به باشگاه پرسپولیس وارد می‌شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه هدف همه پیشکسوتان خدمتگذاری به فوتبال کشور است، ادامه داد: دوستان باید سعی کنند در برخوردهای خود صبر، تحمل و گذشت بیشتری از خود به خرج دهند تا ان‌شاء‌الله در آینده‌ای نزدیک شاهد کاهش این اختلافات و تعامل و همفکری بیشتر بین بزرگان تیم باشیم.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند در این فصل به عنوان قهرمانی دست یابد، افزود: در ورزش و اتفاقات ورزشی نمی‌شود پیش بینی کرد زیرا یک سیب را وقتی بالا می‌اندازیم، هزار چرخ می‌خورد تا به زمین بیاید. به هر حال آرزوی من این است که پرسپولیس قهرمان شود.

کلانی در پایان گفت: پرسپولیس امروز جوانان شایسته‌ای دارد که می‌توانند با تلاش بیشتر، در 3 بازی آینده نتایج لازم را بدست آورده و به عنوان قهرمانی لیگ دست یابند، نتیجه‌ای که هواداران میلیونی پرسپولیس را خوشحال خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # قیام 15 خرداد