بازدید 2431
هفته بیست و سوم بوندس‌لیگا

جشنواره گل هوفنهایم برابر ولفسبورگ

کد خبر: ۳۸۳۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۵ 03 March 2014
با پیروزی قاطعانه هوفنهام برابر ولفسبورگ پرونده هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال آلمان بسته شد.

به گزارش تسنیم، در پایان هفته بیست و سوم بوندس‌لیگای آلمان، شب گذشته (یکشنبه) 2 دیدار برگزار شد که در جریان آنها تیم‌های هوفنهایم و اینتراخت فرانکفورت برابر رقبای خود به برتری رسیدند.

تیم هوفتهایم میزبان ولفسبورگ بود و در پایان موفق شد میهمان خود را با نتیجه قاطع 6 بر 2 شکست دهد. در این بازی که ولفسبورگ از دقیقه 81 با یک بازیکن کمتر کارش را ادامه داد، روبرتو فرمینو در دقیقه 4، نیکلاس سوله در دقیقه 38، آنتونی مودسته 2 بار در دقایق 39 و 43، سجاد صالیهوویچ در دقیقه 82 از روی نقطه پنالتی و اسون شیپلاک در دقیقه 86 برای هوفنهایم گلزنی کردند و گل‌های ولفسبورگ را نیز باس دُست در دقیقه 15 و ایوان پریسیچ در دقیقه 76 به ثمر رساندند.

هوفنهایم با این پیروزی 29 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده دهم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا تثبیت کرد.

در دیگر بازی شب گذشته، اینتراخت فرانکفورت با نتیجه 2 بر یک میهمان خود، اشتوتگارت را شکست داد. یان روسنتال در دقیقه 80 و الکساندر می‌یر در دقیقه 89 گل‌های اینتراخت فرانکفورت را به ثمر رساندند و مارتین هارنیک هم تک اشتوتگارت را به نام خود ثبت کرد.

در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا، بایرن مونیخ 65 امتیازی صدرنشین است و تیم‌های بورسیا دورتموند و بایرلورکوزن به ترتیب با 45 و 43 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # قیام 15 خرداد