بازدید 2563

نبی: کی‌روش یک دستیار ایرانی انتخاب می‌کند

کد خبر: ۳۸۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۹ 02 March 2014
سرپرست تیم ملی می‌گوید کارلوس کی‌روش در موضوعات این تیم دقت خاصی دارد و افراد را تحقیر نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، مهدی محمد نبی در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی درباره آخرین شرایط این تیم گفت: بازیکنان از روز جمعه در اردو هستند. تمرین دیروز در زمین شماره یک آزادی کمک زیادی به ما کرد، اما به خاطر بازی با گینه تشخیص بر این شد که امروز در آنجا تمرین نکنیم و به چمن استراحت دادند تا مشکلی ایجاد نشود. همچنین قرار است یک فیزیوتراپ متخصص به کادر پزشکی اضافه شود و در اردوهای آفریقا و برزیل در کنار ما باشد تا از وجودش استفاده کنیم.

او در پاسخ به سوالی درباره جدایی امید نمازی از تیم ملی گفت: نمازی گفته بود که مشکل دارد و قرار بود آن را حل کند. کی‌روش هم وقتی کسی از تیم جدا شود دیگر به او فکر نمی‌کند.

سرپرست تیم ملی در پاسخ به سوالی درباره جدایی سیموئز اظهار کرد: سیموئز گفته بود که می‌خواهد از تیم جدا شود، اما نمازی بدون اطلاع کی‌روش از جمع ما جدا شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد شائبه‌هایی در مورد واسطه بودن نمازی برای دعوت بیت آشور به تیم ملی باعث جدایی او شده؟ عنوان کرد: چنین چیزی صحت ندارد. کی‌روش با کسی تعارف ندارد و اگر کسی را نپسندد او را به تیم ملی دعوت نمی‌کند. همه کسانی که به تیم ملی دعوت می‌شوند با نظر مستقیم کی‌روش به تیم ملی می‌آیند.

نبی در پاسخ به این سوال که نمازی گفته با کی‌روش درباره جدایی‌اش صحبت کرده است؟ اظهار کرد: در جریان مکالمات این دو نیستم. تا آنجا که ما می‌دانیم نمازی یک روز قبل از رفتنش از ایران به کفاشیان ایمیل زده و گفته که نمی‌تواند با تیم ملی همکاری‌اش را ادامه دهد.

او در پاسخ به این سوال که آیا نمازی از لفظ کی‌روش مبنی بر این که تدارکاتچی تیم ملی هم می توانسته کار او را انجام دهد، ناراحت است؟ گفت: قاعدتا از این لفظ استفاده نکرد، البته اگر هم چنین لفظی را به کار برده است باید از خودش بپرسید.

سرپرست تیم ملی در پاسخ به این سوال که نمازی گفته کی‌روش اخلاقش این گونه است که دیگران را تحقیر کند؟ گفت: من از ابتدای جلسه با کی‌روش بوده‌ام. ایشان دیسپلین خاصی دارند که به سرمربیگری و مربیگری‌شان در منچستر و جاهای دیگر بر می‌گردد. او در موضوعات تیم ملی دقت خاصی دارد و این موضوعات نباید با همدیگر قاطی شوند.

او در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد قرار است دستیار ایرانی به تیم ملی اضافه شود؟ اظهار کرد: بسیاری از دوستان مثل آقایان گل محمدی، استیلی، پیروانی، صالح و دیگران به تمرینات ما می‌آیند و آن را مرور می‌کنند. فعلا آقاجانیان در کنار کارلوس کی‌روش است و قطعا کی‌روش یک دستیار ایرانی به تیم ملی اضافه می‌کند.

نبی در پاسخ به این سوال که آیا در سمت سرپرستی تیم ملی باقی می ماند یا خیر؟ افزود: فعلا که هستیم تا ببینیم قسمت چه می‌شود.

سرپرست تیم ملی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره وضعیت چمن ورزشگاه انقلاب کرج؟ گفت: وضعیت چمن این ورزشگاه خوب است. هیات استان البرز همکاری خوبی داشته و مشکل کم نوری این ورزشگاه هم با کارهای انجام شده حل شده و مشکلی وجود ندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # قیام 15 خرداد