بازدید 24008
هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا؛

شکست آبی‌پوشان در نخستین گام آسیایی برابر الشباب عربستان

استقلال تهران، ‌‌نخستین نماینده فوتبال ایران، نتوانست از پس الشباب عربستان برآید و در نخستین هفته رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شکست تلخی برابر نماینده عربستان، آن هم در ورزشگاه آزادی متحمل شد. سایر نمایندگان ایران امروز و فردا به مصاف حریفان خود می‌روند.
کد خبر: ۳۸۲۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۹ 25 February 2014
پخش زنده لیگ قهرمانان آسیا؛ استقلال ایران و الشباب عربستان
نمایندگان فوتبال ایران، کارشان را با شکست در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا آغاز کردند؛ آن هم در روزی که ورزشگاه آزادی پس از یک سال قهر تماشاگران، رنگ و روی هواداران فوتبال را به خود دیده بود تا در لیگ قهرمانان آسیا از تیم محبوب خود ‌حمایت کنند.

به گزارش «تابناک»، در این مسابقات که از سال ۲۰۰۳ با حضور تیم‌های بر‌تر کشورهای درجه اول آسیا این گونه برگزار می‌شود و هنوز نمایندگان ایران موفق به فتح جام قهرمانی نشده‌اند، ایرانی‌ها امیدوارند در این دوره که چهار تیم مطرح فوتبال کشورمان در مهم‌ترین تورنمنت فوتبال باشگاه‌های قاره کهن به میدان می‌روند، این طلسم را شکسته و جام قهرمانی بالای سر یک تیم ایرانی برود.

بنا بر این گزارش، مرحله گروهی دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، امسال بر خلاف دو دوره گذشته، با حضور چهار نماینده فوتبال ایران پیگیری می‌شود که در نخستین بازی، تیم پرطرفدار آبی‌پوش پایتخت در ورزشگاه آزادی، میزبان الشباب عربستان بود که متأسفانه نتوانست از پس این تیم برآید و در ورزشگاه آزدی و مقابل دیدگان هزاران تماشاگر‌ که به آزادی آمده بودند، با یک گل مغلوب تیم عربستانی شد.

استقلالی‌ها که ‌هفته گذشته، شکست سنگینی ‌در رقابت‌های لیگ ‌در انزلی متحمل شده بودند، امید داشتند تا با حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان، هم روحیه بازیکنان خود را بسازند‌ و هم تماشاگران را در سه بازی مانده به حمایت از تیم خود ترغیب کنند؛ اما در نخستین گام ـ که چندان موفق نبودند ـ این تیم جوان‌تر الشباب بود که با بازی منطقی و حرفه‌ای‌تر توانست در خانه حریف صاحب سه امتیاز شود.

البته این بازی یک صحنه مشکوک هم داشت که خطای محرز مدافع الشباب در محوطه جریمه روی محمد قاضی از سویی داور چینی پنالتی تشخیص داده نشد تا اعتراض شدید امیر قلعه‌نویی و استقلالی‌ها را به همراه داشته باشد.
 
حضور ایمان مبعلی در کنار بازگشت خسرو حیدری در نیمه دوم به ترکیب استقلال، از اخبار خوشی بود که به تماشاگران استقلال رسید؛ اما در این بازی چندان کارگر نبود. استقلال با این شکست و در پایان هفته نخست در انتهای جدول گروه A قرار گرفت و در دیگر بازی این گروه، الجزیره با نتیجه سه بر دو، الریان را شکست داد و در صدر جدول این گروه قرار گرفت.

برنامه بازی‌های هفته دوم گروه A

شکست آبی‌پوشان در نخستین گام آسیایی برابر الشباب عربستان

جدول گروه A بعد از پایان هفته نخست

شکست آبی‌پوشان در نخستین گام آسیایی برابر الشباب عربستان

کاربران تابناک این بازی را به صورت مستقیم از طریق این سایت پیگیری کردند.

ترکیب استقلال تهران:

سيد مهدي رحمتي، امير حسين صادقي، حنيف عمران‌زاده، مجيد غلام نژاد، پژمان نوري، آندرانيک تيموريان، ايمان مبعلي، جي لويد ساموئل، سياوش اکبرپور، آرش برهاني و محمد قاضي.

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب الشباب عربستان:

ولید عبدالله، حسن معاذ فلاته، سیاح، عمر القندی، عبدالله احمد، المرشدی، عماد، عبدالمالک خیبری، احمد ابراهیم، فرناندو و رافائل داسیلوا.

سرمربی: عمار السویح

گزارش بازی:

۰۴:‌۰۰ پس از چند پاسکاری خوب، ضربه پای چپ مجید غلام‌نژاد را ولید عبدالله دروازه‌بان ملی پوش الشباب دفع کرد.

۰۹:‌۰۰ عماد بازیکن شماره ۲۱ الشباب روی غفلت مدافعات استقلال با رحمتی تک به تک شد که جاگیری مناسب رحمتی مانع گل شدن توپ شد.

۱۳:‌۰۰ آرش برهانی می‌رفت ‌با یک فرار خوب، خود را در موقعیت تک به تک قرار دهد که پرچم زدن کمک داور به معنی آفساید مانع ادامه حرکت او شد.

۱۷:‌۰۰ بهترین موقعیت استقلال تا اینجای بازی ضربه کاشته مبعلی بود که به طرز عجیبی در دو قدمی دروازه جلوی پای حنیف عمران‌زاده افتاد؛ اما مدافع پیش‌تاخته استقلال نتوانست به توپ ضربه بزند.

۲۰:‌۰۰ فرناندو هافبک بازی‌ساز الشباب با یک حرکت در میانه زمین، ضربه سرکشی را از پشت محوطه جریمه راهی دروازه استقلال کرد که رحمتی توپ را از آن خود نمود.

۲۶:‌۰۰ همکاری خوب قاضی و برهانی مهاجم استقلال را در موقعیت گلزنی قرار داد که ولید عبدالله، توپ برهانی را از آن خود کرد.

۳۷:‌۰۰ ارسال بی‌نقص ایمان مبعلی با ضربه سر حنیف عمران‌زاده همراه شد و توپ به تور دروازه الشباب چسبید؛ اما داور گل استقلال را آفساید اعلام کرد.

پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل دو تیم


۵۷:‌۰۰ ارسال خوب سیاوش اکبرپور از سمت راست با ضربه سر شیرجه‌ای برهانی همراه بود اما ضربه زیبای برهانی راهی به دروازه الشباب نداشت.

۵۸:‌۰۰ سیاووش اکبرپور توپ را در میانه میدان از دست داد و بازیکنان الشباب‌‌ همان توپ را با یک کار تیمی خوب و در سایه اشتباهات پیاپی مدافعان استقلال توسط ولید به تور دروازه استقلال دوخته می‌شود.

۶۰:‌۰۰ خسرو حیدری جای ایمان مبعلی را در زمین می‌گیرد.

۶۸:‌۰۰ عفلت بازیکنان استقلال منجر به یک ضد حمله خطرناک تیم الشباب شد که عماد نتوانست از موقعیت خوب به دست آمده استفاه کند.

۷۲:‌۰۰ نظری جای غلام‌نژاد را در زمین گرفت تا استقلال با سه مهاجم به استقبال‌ بیست دقیقه پایانی بازی برود.
 
۷۸:‌۰۰ خطای مدافع الشباب روی محمد قاضی در محوطه جریمه از سوی داور چینی پنالتی تشخیص داده نشد تا امیر قلعه‌نویی حسابی به داور بازی اعتراض کند.

۸۲:‌۰۰ محمد مهدی نظری روی یک پاسکاری خوب با پژمان نوری، ضربه زیبایی را راهی دروازه الشباب کرد که توپ او با فاصله کمی از کنار دروازه ‌بیرون رفت.

پایان بازی با پیروزی یک برصفر الشباب برابر استقلال
حاشیه‌های بازی:
  • مأموران ورزشگاه آزادی با گرمکن‌های بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ قطر در ورزشگاه حضور دارند.

  • تماشاگران استقلال عليه علي پروين شعار دادند.
  • مسئولان سفارت عربستان در ورزشگاه آزادی حضور دارند تا بازی الشباب مقابل استقلال را ببینند. 
  • داوران چینی این بازی در ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه وارد زمین شدند تا بدن‌هایشان را گرم کنند. داور وسط این بازی تان ‌های از کشور چین است.
  • طبق اعلام هواشناسی با وجود اینکه امروز آسمان ‌‌تبریز‌ صاف و آفتابی بود، فردا احتمال ریزش باران و برف در زمان مسابقه می‌رود.
  • ميلاد ميداودي بازيکن اسبق استقلال که اين روزها در استقلال خوزستان بازي مي‌کند، به ورزشگاه آزادي آمده تا بازي تيم سابقش را از نزديک ببیند.

  •  ايوب اصغرخاني‌، علي نظري جويياري، علي اميري، سيروس دين‌محمدي، احمد شهرياري عضو هيأت مديره باشگاه استقلال اين بازي را از جايگاه ويژه تماشا مي‌کنند.
  • طرفداران استقلال با شعار «يک افتخار تو آسيا وسط پرسپوليسي‌ها» براي طرفداران اين تيم کري مي‌خواندند.
اظهار‌نظرها:

عمار السویح، الشباب عربستان: استقلال فقط به فکر بازی هوایی بود

بازی خوبی بود و ما دیدار بسیار سختی داشتیم. استقلال و ما بسیار با تجربه بودیم. در لیگ عربستان بازی را باختیم اما با یک سازماندهی تیمی این مسابقه را بردیم. استقلال موقعیت گل چندانی نداشت و ما بهتر بودیم. استقلال فقط به دنبال بازی مستقیم و هوایی بود و در این کار هم موفق بودند و به آنها تبریک می‌گویم،‌ اما سه امتیاز حق ما بود.

استقلال تیم بزرگی است و از هجوم به دفاع و برعکس بسیار خطرناک است. مطمئن باشید که فاکتور سن در نتیجه موثر بود. بدون شک تیمی که اینقدر خوب بازی می‌کند همیشه دفاع کردن مقابلش سخت است اما ما خوب دفاع کردیم و از فرصت‌‌مان برای پیروزی نهایت استفاده را کردیم.
سرمربی الشباب در مورد پنالتی گرفته نشده استقلال و نحوه قضاوت داور چینی، گفت: من از صحنه دور بودم و نظر خاصی در مورد پنالتی نمی‌دهم و نمی‌توانم عملکرد داور را ارزیابی کنم.

امیر قلعه‌نویی: باید قدر داورهای خودمان را بدانم

من به الشباب برای این پیروزی تبریک می‌گویم. به بازیکنان استقلال هم خسته نباشید می‌گویم. آنها بازی منطقی و خوبی‌ کردند. این بازی باعث شد تا ما قدر داوران خودمان را بیشتر بدانیم. هیچ وقت داوری به این ضعیفی ‌ندیده بودم. دو پنالتی ما را نگرفته‌اند که حداقل یکی از آن‌ها‌ قطعا پنالتی بود. به نظرم عدالت در این دیدار رعایت نشد. ما در حمله و دفاع خوب بودیم و از موقعیت‌هایمان نتوانستیم به خوبی استفاده کنیم. به نظرم فدراسیون فوتبال باید فیلم داوری این دیدار را به AFC بفرستد. واقعا این ضعیف‌ترین داوری بود که من در دوران مربی‌گری‌ام دیده بودم.

تیم ما امروز بد بازی نکرد و تماشاگران ما نباید به بازیکنانمان بی‌غیرت می‌گفتند. دستشان درد نکند که به استادیوم آمدند و ما را تشویق کردند اما این بازیکنانی که الان در استقلال هستند، دریافتی نداشتند و آن‌ها بازیکنان باغیرتی هستند. یکی از آن‌ها که به او در این دیدار تشر هم زدم، عمران‌زاده است که در این فصل هیچ دریافتی نداشته است. به نظرم برخی از این پرسش‌ها برای این است که ما باخته‌ایم. اگر برده بودیم اینها را نمی‌پرسیدید. آن‌ها که در استقلال مانده‌اند باغیرت هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱۷۳
تابی این تیم بود همیشه سپاهان رو4تایی می کرد؟
پاسخ ها
توفان زرد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
نمکدون اون الاهلی بود که امسالم تو گروه سپاهانه و انتقامشم سر جاش هس
شما سراغ الاهلی را نمیخواد بگیری اگه میتونید همین تیمای درجه 2 و 3 که تو گروهتونن ببرید
زرد قناری :)
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
اس اس جان نیمتون که سوراخ شد!!! فقط از پس تیمها بی بضاعت مثل گهر بر میاد هه هه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
خداییش یه فکری به حال تاکتیک سانترهای بی هدف و متوالی استقلال بکنند واقعا خسته شدیم از این سیستم علی اصغری.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
از این به بعد باید با سیستم علی پروینی بجای علی اصغری بازی کنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
چقدر زشته که در بازی بین المللی علیه یه پیشکسوت داخلی شعار داده میشه!!! کاش این رفتارها از فوتبال ما برجیده بشه
آرما
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
استقلال تیم دسته شش ایران ، آبروی فوتبال ایران
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
اشکالی نداره استقلال خوب بازی کرد ولی شانس نداشت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
آخی. تو ورزشگاه آزادی آبکش شدین حالا از سپاهان حرف میزنین؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
سپاهان سرور اسقلال و پرسپولیسه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
تو و تیمتون اگه عرضه داشتین با اینهمه تماشاگر تحقیر نمیشدین
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
باید قبول کنیم فوتبال ایران بسیار ضعیف شده و تیم های عربی هم بسیار قدرتمند شده اند. استقلال مقابل حریفش حرفی برای گفتن نداشت.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
ديگه وقتشه كم كم گروهبان قندلي با اون باند مافياييش از استفراغ بره
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
استقلال باخت تا دوباره مشخص بشه که باند قلعه نوعی فقط تو ایران کارسازه نه تو بازی بین المللی- ما از پرسپولیسیها از باخت استقلال خوشحالیم چون باند بازی قلعه نوعی تو لیگ همه ی تیمهارو نابود کرده- آسیا نرفتن بهتر از باختن به یک تیم عربیه
فردا هم یادگار امام بازی تراختور الاتحاد است.پخش زنده بذار
پاسخ ها
خلیج فـــــــــــــــارس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
امیدواریم بتونید ازحیثیت فوتبال خلیج همیشه فارس در مقابل اعراب دفاع کنید.اس تقلال که ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
عجب دفاعی کرد استقلال
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
همچین میگن حیثیت که انگار قراره تا 20 سال دیگه لیگ قهرمانان برگزار نشه
هر سال این مسابقات برگزار میشه یه سال ما میبریم یه سال اونا .... برد و باختش هم هیچ ربطی به حیثیت نداره...چه بسا در بازی برگشت اونا ببازن
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
آسیا نرفتن بهتر از باختن به یک تیم عربیه
تیم فقط اف سی کیسه
سقوط فقط به دسته سه!!!
فعلا که از یه اجنبی یک هیچ عقبید!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
بازی با این اجنبیا ..... حسرت پرسپولیسیا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
نه که شما تو تاریخ باشگاهتون تا حالا به اجنبی ها نباختید!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
تو همیشه بیا اینو بگی پرسپولیسی
چون تیمت تو 8 سال اخیر هیچ موفقیتی نداشته
از عدم موفقیت استقلال خوشحال باش
حاج حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
آبروی استقلال و فولاد و تراکتور آبروی پرسپولیس
و همه تیمهای ایران است . حالا موقع کری
خوندن نیست بچه جون .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
قلعه نوعی راست می گه قدر داور ایرانیا باید بدونه چون همینجور کشکی تیم های مقابل استقلال را اوت می کنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
لونگی برو تیم خودتو بچسب
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
تیمی که هواداراش شعورش نمیرسه که بازی با عربستانه و نباید به پرسپولیس و پیشکسوتاش فحاشی کرد حقشه این طور تحقیر بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
سوراخ شدن تو آسیا خنده پرسپولیسیا
دست شما درد نکنه. بقیه فوتبالها را هم نشان دهید. مرسی
80درصد تیم استقلال باید کنار گذاشته شوند"پیرمردهای میلیادر"فقط مایه ی آبرو ریزیند.خوب شد5تا نخوردیم؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
باضافه مدیر و مربی هارت و پورتی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
قلعه دیگه داره فرو میریزه...
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
اون داییتونه که فرومی ریزه ....
کاش پرسپولیس نماینده ی ایران بود پرسپولیس همیشه فوتبال اعراب رو5تایی میکرد!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
البته یادمون نرفته که از الغزافه 5 تا خوردین ، بار آخر هم 3 تا از الاتحاد خوردین و از اون موقع ارزوی اسیا تو دلتونه :)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
لابد اون من بودم از الغرافه قطر 6 تا خوردم!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
آره انصافا الغرافه یادمونه
بازی با توپ آسیا
حسرت پرسپولیسیا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
شما که میرید لیگ قهرمانان چ گلی به سر ایران زدین؟؟
تیمی بره اسیا ک ابروی کشورشو حفظ کنه ن ابروی کشورو با بازی کردنشون ببره!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
شما تو لیگ ایران هم نمیتونید آبروی خودتونو حفظ کنید
لابد اعتصاب بازیکنان بخاطر پول آبرو داریه !!1
به قول معروف تو اگه بیل زنی باغچه خودتو بیل بزن
اول بیاید اسیا بعد دم از ابروداری بزنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
منظورت اینه که 5 تا از الغرافه بخوره ..
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
بازی کنای ما اعتصاب کردنو موندن مال شما چی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
برو بابا دلت خوشه ، آخرین بار فکر کنم همون زمانه کورشی جونت بود که یه بازی بین المللی داشتین
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
پرسپولیس یا استقلال یا سپاهان یا بقیه تیم ها فرقی ندارند. فوتبال ایران بسیار ضعیف و از هم پاشیده شده است. بهتر است چند سالی بی خیال این فوتبال شویم.
اميرارسلان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
ناشناس 9:58 شمام كه همون سالا با برد تيماي بنگلادشي اول شدين.خخخخخخخخخ
ژنرال چند روز پیش مخالفین خودتو مخالفین دین و کشور دونستی حالا درچه هاتو بکن بنداز بیرون که همه فهمیدن سرباز صفر هم نیستی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
امیر خان دوست داریم به کوری چشم دشمنانت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
ژنرال نه گروهبان
استقلول استقلول که میگفتند همین بود..!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
داداش ما که میدونیم یه باخت تو آسیا هم واسه شما لنگیا آرزو شده!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
اره داداش همین بود یه تار موش هم میرزه به 100 تا پرسپولیس که 4 ساله رنگ آسیا هم ندیده
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
درست صحبت کن بچه
ههههه
تیم 55 جهان رو داشته باش.
حالا هی اسیا اسیا کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
هوهوهو
تیم 1 جهان هم همیشه برنده نیست
حالا هی قارقار کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
شما ک 55 جهانید چ گلی ب سرمون زدید؟؟
هوهوهو نکن چون زشته برات؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
ما خیلی گل به سر فوتبال ایران زدیم که بهتر از من میدونی اما شما باید برید یه گلی به سرتون بگیرید که 4 ساله حسرت به دل موندین
تو هم زیاد ههههه نکن یاد هندونه میفتم
راستی در دقیقه 90 دیدم نیکبخت در میدان است .
کجا بود .
همیشه پای یک اجنبی در میان است
پاسخ ها
کیومرث
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
اجنبی ف استقلال فقط خود قلعه ست.....کسی که هرموقع بیرون استقلاله بیشترین دشمنی رو با این تیم داره....و اکثریت استقلالیهای واقعی وهوپیشکسوتان اینو میدونن وهتر ازهمه اسطوره جاویدان اس اس اونو شناخت ...که در موردش گفته بود تا زنده م نمیزارم پاشو به اس اس بزاره....وچه خوب گفت....غم قفس به کنار ...آنچه عقاب را پیرمیکند ...پرواز زاغهای بی سروپاست
خدار رو شکر که 6 تایی ها بووق شدند
این چوب خداست که صدا نداره
خجالت نمی کشید تو ورزشگاه در یک بازی ملی علیه علی پروین اسطوره جاوید و پرسپولیسی ها شعار میدید؟
آخه کی آدم میشید جنبه حمایت کردن رو هم ندارید ...
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
4 تایی ها ی حسرت آسیا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
پروین اسطوره و پیشکسوت فوتبال ایران است
اميرارسلان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
آقا محمد منظورت همون 4تاييه كه از ملوان خورديد يا از پگاه گيلان يا از ما اونم نه 1بار بلكه 2 بار
قبول کنید که مسی به تنهایی باارزشتر از 22 بازیکن میدان بود
همون بهتر که باختند چون اگر می بردند طلبکار بودجه بیت المال می شدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
ایول واقعا حرف حقئو زدی. من نمیدونم اینا کین میرن ورزشگاه بازی و ببینن!!!
کیومرث
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
بعنوان یه استقلالی باید بگم تقریبا 5تا 10هزار نفرازاینایی که رفتن نوچه های قلعه هستن که با قلعه میرن ورزشگاه وهرموقع قلعه نیست تعدادی از اینا میرن ورزشگاه وبرعلیه کادر فنی شعار میدن....که تیم رو به حاشیه ببرن وقلعه روبیارن....باسرکردگی علی و باند مافیایی....بقیه هم که میرن ورزشگاه طرفداران واقعی اس اس هستن که که دوس دارن اس اس نتیجه بگیره...اما توصیه من به اونها اینه اس اس که که تو دست زاغهای بی سروپاست ارزش نداره برین واین فوتبالای علی اصغری رو ببینین ....فقط منتظر باشین که بااین باند ...علی و......ع....با خواری وخفت از اس اس برن...تا اس اس دوباره صاحبان اصلی خودش رو پیدا کنه....با بودن قلعه آبرو وانضباط چندین ساله اس اس هم داره از بین میره....آخه کی همچین حرکتی که رحمتی کرد رو از یه استقلالی شاهد بودیم ....یا کی حرکات اکبرپور وآندو ...رو دیده بودیم ...این حرکتا مخصوص بازیکناییه که قلعه مربیشون باشه
جهش استقلال برای قهرمانی آسیا!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
دادا علی بخدا اینها باخت و برد واسشون تفاوتی نداره فقط پپپپپپپپپووووول وبس
شکست در اسیا فاجعه بارتر از چندین سال حضور نداشتن در آسیا نیست
پاسخ ها
غلوم شيشلول
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
هست ناشي جون هست. توخونه باختن فاجعه بارتره!!!ميگي نه؟
استقلال تیم پیری هست و این یک واقعیت هست باید جوان گرایی کرد با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشه امیرخان
به مربیه بین المللی پیشنهاد میکنم به جای پانتومیم بازی کردن بره دو کلمه زبان یاد بگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
مربی حرص پولیس وقتی میبره انگار قهرمان جهان شده . همیشه هم میگه به نام خدا ..
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
چه ربطی داشت من دارم میگم زبا ن بلد باشه ..که خدارو شکر علی دایی هم آلمانی هم انگلیسی وهم عربی بلده
تاسف من از باخت استقلال نیست
از خوشحالی عده ای است که تیمشان 400 جهان هم نیست و در حسرت حضور در اسیا میسوزند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
بشین سرجات بزار نسیم بوزد!!!
شماکه میرید اسیا چه گلی به سرمون زدید؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
جملت خیلی قشنگ بود
در جواب دوستمون هم بگم با همین حضور در اسیاست که 55 جهانیم و با همین حسرت به دل موندن شماست که 400 جهان هم نیستید
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
ای ول به این کلامت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
راستی تیم وزین لونگ چندمه جهانه
ششكلاني
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
تيم هزارم جدول باشه توزمين خودش خون به دل طرفداراش نكنه!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
تاسف واسه تیمی بخور که از دقیقه یک تا اخر تا بازی مستقیم میکرد با آرش برهانی که چند بار تو آفساید بود یا سانتر ار طرفین میکرد که حنیف عمران زاده بره رو سرودوش دفاع سر بزنه!دوستان عزیز این تیم استقلال چه استقلالی خوشش بیاد چه بدش بیاد الان در حدی نیست که بخواد حرفی بزنه،تیمی با میانگین سنی 30 سال اونم با شروع فصلی که کامل بدنسازی انجام نشده چه انتظاری میشه ازش داشت؟!!فقط اعصاب طرفداراشو خورد میکنه!دیروز که دیدید ججوری طرفدارا عصبی شده بودن!استقلال از دقیقه 70 به بعد تعطیل شده بود.بدناشون تحلیل رفته بود.حالا بگیم داور پنالتی نگرفت،خدا خیرش بده اون پلانتی رو نگرفت که لااقل قلعه نوعی یه حرفی داشته باشه بزنه!مبعلی رو آوردن سانتر کنه،این که نشود تیم
داور برای استقلال پنالتی تگرفت به هر حال امیدوارم همه ی نماینده های ایران موفق باشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
جای ترکی، مرادی یا همین قهرمانی خودمان کم بود که یه تنه الشباب را .... کنند
روحانی مچکریم!!!
اين نشان دهنده فوتبال ايرانه كه جلوى يك تيم عربى ميبازه، گوله تيم ملى رو نخوريد چون بيشتر بارش رو دوش لژيونرهاست. فوتبال ما خيلى ضعيف تر از باورهاست.
پاسخ ها
زادفر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
گول تیم ملی باید نوشت نه بقول تو گوله تیم ملی! بقول دوستی شما خودشو ناراحت نکن!
خودش خشک میشه . میفته!
چشمهای داور و کمک داوران چینی اندازه یک
چشم حنیف نیست . واسه همین خطای محرز
پنالتی روی قاضی را ندیدند!
پاسخ ها
6666666
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
خداییش چ ربطی داشت؟؟
44444444444444444444444444
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
حتما چشم تو هم ریزه گوگوری مگوری 4 تایی!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
من پرسپولیسیم ولی باید قبول کرد که پنالتی بود
ملوانو بگو چهار تا به اینها زد!! میخواستی از عربهای فرصت طلب نخورند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
فرصت طلب تر از تو و امثال تو که منتظر باخت نماینده های ایرانن تا بیان اینجا وراجی مفت بکنن نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
شما همون اتریش باش درستو بخون فوتبال برات خوب نیست
استقلال استفراغ که میگفتین این بود؟؟؟
تا وقتی قلعه نویی و فتح الله زاده هست همینه ک همینه!!!
ب امید خدا فولاد ببره♥♥♥♥♥
66666+4+3+10
وای همش سوراخه این اس دق لال
پاسخ ها
طوفان زرد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
جای مسخره کردن دیگران برید یه لقب از خودتون برای تیموتون پیدا کنید
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
درست صحبت کن بچه تابناک چی چاپ می کنی
ژنرال ؟ ! گروهبان قندلی بهتره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
دوست نداشتی قندلی بودی اما بهترین مربی داخلی فوتبال ایران بودی؟
ناداوران بی وجدان تیمهای ایران را مثل مرغ عزا و عروسی سر می برند و آمیزعلی کفاش مدیر مادام العمر خنده بازاره!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
چی چی میگی دادا؟
ثنکیو وری ماچ مستر روحانی
یو آر ا پرفکت پرزیدنت
این باخت غیورانه رو به همه بچه های خخخخخخخخخخخخ
تو آسیا بی مافیا نمیبرن اس اسی ها
باید بشینن این دفه خیره به پرسپولیسیا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
چقدر زور زدی این ... شعر ها رو گفتی؟
آقای قلعه نویی فکر کرده این بازی هم لیگ ایرانه که اعتراض میکنه تاداور تحت تاثیر قرار بگیره .
ضمنا همیشه این را بدانید وقتی فوتبال کثیفه و بازیهای داخلی با زدوبند همراه باشه نتیجه ی واقعی را در بازیهای خارج از خانه می توان دید. تاکنون کدام یک از تیمهای داخلی در لیگ قهرمانان آسیا مقام آورده ؟
پاسخ ها
محمد ابوالفتحي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
ABI جان استقلال دو بار قهرمان و سه بار نايب قهرمان آسيا شده
مبارکه!!
چقدر این اتفاقات جامعه افسرده را بیشتر تو خودش فرو می بره.
از نظر من قرمز پوش.استقلال واقعا تیمه خوبیه.امیدوارم در همه جا موفق باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
60
حضور اندک تماشاگران در آزادی که قبل از این
اشک حریفان قدر را در می آورد و دست نیاز دراز کردن سر مربی تیم ملی به طرف ادینهوی
برزیلی نشان دهنده چیست؟ بنویسید تا از نظرات دوستان بهره مند شویم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
نشان دهنده نابودی فوتبال ایرانه
با سلام استقلال نشان داد احتیاج به چند بازیکن خوب دارد از این تیم بیشتر خواستن اشتباه است ضمن تشکر از تیم به اعصاب خود مسلط باشید و کارگردان تلوزیون هم هم خسته نباشد و باید به او جایزه داد برو و مسابقات جام جهانی را هم پخش کن .
فرهاد...مجتبی....نکو....پژمان........تکرارمصدومیت....آخرش میشه این
پاسخ ها
کیومرث
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
مث اون گروهبان بهونه واهی نیار....فرهاد که ذخیره بود وقلعه میخواست تخربیش کنه که فرار کرد...مجتبی که قلعه رو قبول نداشت واول فصل رفت و بجاش جمشیدیان وارزه وآندو نوری رو آوردن...مبعلی به کنار....نکو رو که همه عالمو آدم میدونن....قلعه همش میگفت نکو باعث افت تیمه و فراریش دادن واون جاکه قلعه گفت نیازش دارم فیلم بود ومیخاست بااحساس طرفداری مث تو بازی کنه وخودشو حق به جانب نشون بده...برا اطمینان برو مصاحبه نکونامو بخون....تنها کسی که قلعه محدوست داشت بمونه ونره ومجبور بود نگهش داره پژمان بود که یادت باشه ساموئلی جاشو پر کرد که رحمتی گفته بود با بهترین مدافعی که کار کردم ساموئله و همه میدونیم که قبل از ساموئل با حنیف پژمان بنگر عقیلی وحسینی کار کرده بود
مسئله ی نیست هنوز وقت برای جبران داریم اگر این دوره هم نشد دوره بعد باید تلاش بیشتری کرد و از شکست ها باید درس گرفت
به عنوان یک استقلالی از قلعه نوعی می خوام هرچه زودتر از این تیم بره. ما مربی باندبازو از خود راضی نمیخوایم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
قطعا استقلالی نیستی
امیرخان با استقلال کلی قهرمانی و موفقیت داره
فقط پرسپولیسی ها میخوان قلعه نوعی بره تا کمتر شرمنده باشن جلوی استقلالی ها
آره داداش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
اره حتما تو استقلالی هستی و ما هم باور میکنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
تابلو که حرص پولیسی هستی ناشناس جون . امیر خان عشق استقلالی هاست به کوری چشم بعضی ها
این چه وضع حبر زدنه !!!!1
دو ساعت خوندم تا آخر فهمیدم یک هیچ شده
خیلی به تیموشون می نازیدند این استقلالی ها. با اینکه از تیم های عربی خوشم نمی آید اما اس تق لولی ها کلا لوله شدند رفت...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
وقتی یه تیمی جنبه های مثبت زیادی داره باید هم بش نازید.پرسپولیس چه جنبه مثبتی در چند سال اخیر داشته که ارزش نازیدن داشته باشه؟ لقب پرسپولیس 04؟ 4 سال نبودن در آسیا؟ چند سال دوری از جام قهرمانی لیگ برتر؟اعتصاب بازیکنان بخاطر پول برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران؟ تیم 400 جهان؟ انگشت نمایی بازیکنان مقابل دوربین؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
لوله تیم لونگیه
محمد ابوالفتحي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
بي تعصب وطن فروش
آقای نوعی دیگه بسه
اس تق لول لوله شد
نوش جانش
پاسخ ها
محمد ابوالفتحي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
وطن فروش
با این همه پولی که این بازیکنان ومربیان میگیرند ، دیگه انگیزه ای براشون نمیمونه که خوب بازی کنن کجای دنیای به بازیکن این اندازه پول میدن که ما داریم بهشون پول میدیم.؟؟؟!!!
ممنون از شما
نشانه کیفیت فوتبال ایران بود
چند ماه دیگه در جام جهانی
ایران 0 آرژانتین .............iiiiiiiiii
استقلالیهای عزیز ناراحت نباشید قلعه نوعی همینه............
قلعه نوعی مربی بزرگی نیست
همیشه دنبال جذب بازیکنای بزرگ بوده تا کار اون هارو به اسم خوش تمام کند
الان بدون چند بازیکن مطرح توی گل گیر کرده
من یه پرسپولیسیم اما دلم میخواد تیم های ایران ببرد یادتون نره ایران و ایرانی همیشه عزیز و مایه افتخار است پس باید برای سربلندی همه تیم های ایران دعا کنیم ان شاءالله بازی های بعدی برنده میشن
حیف که توی بازی های خارجی دیگه نمیشه مافیا بازی در آورد و الا این اس دق لولیا توی باشگاههای درپیت آسیا که هیچ با داور دوپینگ تبانی قهرمان چمپونز لیگ اروپا هم میشدن ولی فعلاً دربدرا بین 4 تا تیم درپیت هم چهارمن بدبختای توهم 55 جهان !!!!!
تبریک و تسلیت عرض میکنم و صبرجمیل آرزومندم
تساوی فولاد هم خوشحالمون کرد ایشاللا موفقتر باشه و بازیهای بعدی هم امتیاز بگیره
(تراختورچی)
بهتر نبود به جای این بابا بزرگا نوه هاشون تو زمین بازی میکرن
این احتمالا یه باخت تاکتیکی بوده واسه رد گم کردن، وگرنه هدف استقلال همانا قهرمانی آسیاست خخخخخخخ. داور اگه قهرمانی بود شاید اما نبود.
دوستان ناراحت نباشن تا ابد فرصت هست هر سال که نتیجه نگرفتیم اینو به خودتون یاداوری کنین که تا ابد فرصت هست!
باید این دو تیم استقلال و پرسپولیس را حذف کنن. به درد فوتبال ایران نمی خورند
واقعا این دو تیم پر هزینه و بی لیاقت استقلال و پرسپولیس از جون این مملکت چی میخوان؟
پول بیت المال حیف شد
جمله ای زیبا از ژنرال!! : باید قدر داورهای خودمان را بدانیم!! منظورش اینه که کاش داورهای آسیا هم مثل داورهای خودمون به نفع بعضی تیمها سوت میزدن !!
به امید نابودی مافیای فوتبال
استقلال تیم محبوب.قرمز لنگ سوراخه .فولاد ی ها هم بیخودی زور نزنن
فوتبال دولتي اينه بايد براش فكري كرد واقعا
آقای قلعه نویی این بازیکنها پول نگرفتن شما انگار تو ایران زندگی نمی کنی
همون بهتر که باختند چون اگر می بردند طلبکار بودجه بیت المال می شدند.
من نمیدونم چه به سر بعضی هامون اومده که از باخت تیم کشورمون مقابل یه نماینده ی عربستانی خوشحال میشیم!
استقلال همیشه در حد یه قهرمان بوده این بازی اول بود و 5 تا دیگه مونده . یادتون نره لونگیها که همین استقلال فصل پیش سوم آسیا شد . شما فعلا برید دست و پا بزنید شاید این فصل تو سه تا تیم باشین .. تا شاید رنگ آسیا رو ببینین . عشق است استقلال ، عشق است امیر خان ، عشق است بازیکنای با غیرت استقلال
داوری مشکل داشته یا چیزی تو غذای بچه ها ریخته بودند که نتونستند بازی خودشون را انجام بدند.
استقلال همیشه در حد یه قهرمان بوده این بازی اول بود و 5 تا دیگه مونده . یادتون نره لونگیها که همین استقلال فصل پیش سوم آسیا شد . شما فعلا برید دست و پا بزنید شاید این فصل تو سه تا تیم باشین .. تا شاید رنگ آسیا رو ببینین . عشق است استقلال ، عشق است امیر خان ، عشق است بازیکنای با غیرت استقلال
پاسخ ها
کیومرث
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
وعشق است نوچه ای مث خودت که میگی امیرخان....سوم آسیا!!!!!با این همه ستاره ...والا خجالت داره...این مهره ها دست یه مربی درجه 3بود تا الان قهرمانیش تو لیگ مسجل بود وشباب رو راحت میبرد....تازه تا اینجای کار مدیون مربی بزرگی مث صالح هستیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
جام باشگاههاي آسيا سومي نداره ...
اين توهمات كي تموم ميشه
من پرسپوليسيم ولى واقعا سر استقلال رو بريدند اين نامردا... ايشالا جلو بقيه عرباى نامرد برنده باشه هميشه... براى كل آسيا با اين وضع داورى متاسفم. رسما يه پنالتى اخراج واضح رو نگرفت.
قلعه نويي يك گام ديگر به سر مربي شدن تيم ملي نزديك شد!!!!!!!!!!!!!!!!خخخخخخخخخخ.
قلعه نوئی شماره موبایل مدافعان الشباب را نداشت در ضمن داور چینی در منزلش LCD داشته وگر نه شک نکنید استقلال می برد !!
استقلال متاسفیم
باختن ما تو آسيا
آبرو ريزي تو آسيا
ضايع شدن تو آسيا

حسرت پرسپوليسيا ....

خخخخخخخخخخخخخخخخخ
من خودم پرسپولیس ام ولی اون شعاری رو که تو استادیوم می دادن این بود: یه افتخار تو آسیا حسرت پرسپولیسیا
وسط پرسپولیسیا یعنی چی آخه؟
بازيكنان استقلال چه انتظاري دارند؟ من يك استقلاليم اما متآسفم براي اين بازيكنان كه خيلي راحت نتايج بازيها رو واگذار كردند. چه توجيهي داريد براي اين باختهاي پشت سر هم. از انزلي چي ها براحتي چهار گل خورديد. به تيم الشباب براحتي باختيد . تا كي بايد بگوييد زمين كج است ، داور خوب نبود ، تماشاگر نداشتيم و...حتي از ارائه يك بازي زيبا هم ناتوانيد.نميتونيد جوابگوي نياز هواداران باشيد تيم را رها كنيد. كجاست تعصبتان. تعصبتان فقط در قراردادهاي چند صد ميليون توماني است.اشك هواداران را درآورديد. غيرتتان كجاست.
این از فوتبالمون در قبال عربها. دوباره عربها بر ایرانیا غلبه کردن. ای وای ای وای
دوساله از تاکتیک تو اس اس هیچی ندیدیم ...فوتبال علی پروینی وعلی اصغری....البته گروهبانی که بگی الگوم پروینه باید تاکتیکش مث اون باشه....
هرموقع باخت میاره بیانیه میده وازمین وزمان و...همه رو مقصر میکنه به غیر ازخودش وباندش....همه رو متهم به اجنبی پرستی میکنه...اما هرموقع خودشو باندش که بیرون اس اس هستن برعلیه اس اس بزرگترین خیانتا رو میکنن ....خوبن....این قلعه باید بدونی فوتبال علی اصغری دیگه دوام نداره....بزن زیرش تاکی....تو سپاهان واس اس با 20ستاره وملی پوش با شانس وداور وتبانی وعده ووعید به بازیکنای حریف قهرمان شدی فکر کردی تا کی میتونی دوام بیاری....ما طرفداران واقعی اس اس فوتبال پاک وقهرمانی جوانمردانه میخایم....
دست در دست هم دهيم به مهر !
پرسپوليس رو تو رده بندي فيفا كنيم پيدا !!!!!!!
با سلام برادر عزیزم جناب اقای قلعه نوعی این قانون فوتبال است فوتبال برد وباخت دارد قرار نیست که اگر باختید به زمین وزمان بدو بیراه بگوئید شما بخوبی میدانید که ان عزیزانی که از این تیم رفتند علتش چه بود عزیز من اینکه شما میفرمائید انها که در استقلال ماندند باغیرت هستند یعنی چه ؟؟؟؟؟یعنی انها که رفتند بی غیرت هستند اصلا از شما که موی شفید کردید این جملات شنیدن اصلا صحیح نیست امیر خان شما که همیشه خودتان را مرید ائمه (ع) میدانید وهمیشه خودتان را پیوند به ان بزرگوارام میدهید اینقدر راحت تهمت بی غیرت به افراد زدن را میشود بگوئید کجای دین واسلام خدا فرموده که شما اجرا میکنید یکروز در رختکن همین بازیکنها را که در استقلال مانده اند را بی غیرت خواندید یاذتان هست مدت زیادی نگذشته است و امروز میفرمائید که اینها که ماندن با غیرت هستند خیلی خوب بود اگر ملاک غیرت را شما بازگو میکردید عزیز من بکار بردن این جملات بنظر من برای شما که الگوی برای شاگردانتان هستی اصلا صحیح نیست مگر مبنای این جملات را در امر مربیگری ندانید ومبنایتان همامن بچه نازی اباد بودنتان باشد (البته که بچه نازی اباد هم من سراغ دارم که از اساتید دانشگاه هستند وحتی همکار بنده پزشک متخصص هم هستند پس محل خاصی از تهران هم نمیتواند ملاک طرح این سخنان باشد)عزیز دل برادر این عزیزان بزرگواری که در تیم ماندند مطمئن باشید با این بازیها هیچ مشتری در هیچ کجای این کره خاکی ندارند وهیچ تیمی در هیچ کجای این دنیا به اندازه تیم استقلال به اینها پول نمیدهد وگرنه همین پیر مردهای فوتبالی هم اگر پیشنهاد بهتری داشتند شبانه بدون خداحافظی میرفتند اخه تقصیر هواداران بیچاره چه است که شما ابتدا فصل بازیکنی که دیگه تیمهای دسته 3 ومحلات هم ایشان را با ان سابقه درخشان نمیخواهند حالا چه موضوعی بوده که به یکیاره نیکبخت میشود بازیکن انتخابی شما ودر طول فصل هم فقط پشت دروازه ها میدود خدا میداند کمی به اخرتت هم فکر کن همه ما رفتنی هستیم ولی این پولی که شما میگیری وبازیکنهای از رده خارج شده ات همه از نان شب این ملت بدبخت است که برای یک گونی برنج هندی ساعتها در صف می ایستد دست حق نگهدارت پیرو اهل بیت
استقلال همیشه در حد یه قهرمان بوده این بازی اول بود و 5 تا دیگه مونده . یادتون نره لونگیها که همین استقلال فصل پیش سوم آسیا شد . شما فعلا برید دست و پا بزنید شاید این فصل تو سه تا تیم باشین .. تا شاید رنگ آسیا رو ببینین . عشق است استقلال ، عشق است امیر خان ، عشق است بازیکنای با غیرت استقلال
قلعه نوعی فقط زودتر برو ....بزار استقلالیهای واقعی بیان این تیمو اداره کنن....آبروی اس اس رو بردی
قلعه نوعی فقط زودتر برو ....بزار استقلالیهای واقعی بیان این تیمو اداره کنن....آبروی اس اس رو بردی
فوتبال را سیاسی نکنید. جنگ ایران و اعراب که نیست ورزش هستش.اونا بهتر خرج کردن بهترین امکانات رو دارن فوتبالیست هاشون هم از همه لحاظ شارژ میشن باید هم تو تهران ببرند.
آقایون من تراکتوری هستم ولی شما را بخدا بس کنید انشاء الله استقلال در بازی برگشت تلافی می کنه و فولاد و تراکتور هم بازیها رو می برند مهم اینه که کشورهای عربی رو نذاریم عرض اندام کنند ما همه با همیم.
با سلام امید است که روزی همه مسئولین کشور به نتیجه برسند که این تیم ها با هر رنگی که هستند جز غارت بیت المال نفعی برای کشور ندارند.
انشاء ا... که بودجه دو تیم آبی و قرمز برای برای کار های پژوهشی اختصاص داده شوند تا پژوهشگران بتوانند کار پژوهشی مناسب ارائه دهند.
این همون تیمی اس که پارسال به تراکتور باخت و آقایان می گفتند این تیم خیلی ضعیف است.
زنده باد تیم های شهرستانی؛ تراختور, سپاهان و فولاد
چرا قلعه نویی فقط تو لیگ داخل کشور موفق اونم همش قهرمان ولی بیرون.....البته من فوتبالی نیستم
اعدام
من خودم طرفدار استقلالم ولی قلعه نویی شورشو درآورده،همش باندبازی و فرافکنی میکنه
از قلعه نوعي بپرسيد كه چرا امام زمان ع ديگر كمكش نمي كند ؟
از او بپرسيد كه چرا شب بازي با تيم ملوان بايد مربي آنها را براي صرف به هتل دعوت كند ؟
واقعا یدور از تعصب به عنوان یک استقلالی خواهش میکنم که یکم راجع به کارهایی که قلعه نویی انجام میده دقت کنید امثال تیم استقلال رو ضعیف بسته تا اگه هم قهرمان نشد بگه که آی من بازیکن نداشتم بازیکنام رفتن تیمای دیگه سال بعدم میره تو یک تیم دیگه سرمربیگری میکنه اونقت ما استقلالی ها با عز و التماس سال بعد ازش خواهش میکنیم دو باره برگرده که داره استقلال نابود میشه این سیاست همیشگی امیر قلعه نویی بوده
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # قیام 15 خرداد