بازدید 26166
هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر فوتبال؛

پرسپولیس روی موج ناکامی رقبا به جمع مدعیان قهرمانی پیوست

آخرین بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر که از قضا آخرین بازی لیگ در سال ۱۳۹۲ هم بود، با پیروزی شیرین سرخ‌های پایتخت‌ همراه بود تا شاگردان دایی در جمع سه تیم بالای جدول قرار گیرند و به قهرمانی امیدوار شوند. با انجام این بازی لیگ برتر، سی‌وچند روز تعطیل ‌و بازی‌ها در آغاز سال ۱۳۹۳ از سر گرفته می‌شود.
کد خبر: ۳۸۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰ 21 February 2014
تساوی نفت، فولاد، سپاهان و شکست سنگین استقلال در انزلی، این فرصت را در اختیار پرسپولیس و علی دایی قرار داد تا با یک پیروزی شیرین در آزادی سال را با جایگاه سومی در لیگ به پایان ببرد و به سه بازی حساس و مهم سال آینده بیندیشد.

به گزارش «تابناک»، پرسپولیس که در هفته‌های حساس پایانی لیگ دچار مشکلات و حواشی بیرونی شده روند نوسانی را در لیگ پیمود. چنانکه پس از شکست برابر گسترش هوادارانش را ناامید کرد و بعد با یک پیروزی دلچسب برابر سپاهان، بار دیگر به کورس قهرمانی بازگشت و دوباره با تساوی برابر فجر به جایگاه پنجم جدول رفت و سرانجام در هفته حساس بیست و هفتم از توقف همه رقبا استفاده کرد و با یک پیروزی برابر صبا به جایگاه سوم جدول بازگشت.

هرچند پیام صادقیان در پایان بازی جایزه بازیکن فن زمین را از آن خود کرد، نباید از درخشش نیلسون در بازی امروز بگذریم که با واکنش‌های خوب خود مانع گشوده شدن دروازه پرسپولیس شد و اوج هنرنمایی‌اش را در گرفتن پنالتی رضا عنایتی نشان داد.

صبا با این شکست و با‌‌ همان ۲۸ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار گرفت و اگرچه بالا‌تر از همه تیم‌های فانوس به دست است، خطر سقوط را بیخ گوش خود احساس می‌کند. چه اینکه راه‌آهن با ۲۷، داماش با ۲۵، فجر با ۲۴ و ذوب‌آهن با ۲۳ امتیاز در رتبه‌های پایین‌تر قرار دارند.

کاربران تابناک امروز این بازی را به صورت زنده از ‌این سایت پیگیری کردند.

ترکیب پرسپولیس: 

نيلسون، رضا نورمحمدي، محسن بنگر، حسين ماهيني، مهرداد پولادي، قاسم دهنوي، رضا حقيقي، محمدرضا خلعتبري، پيام صادقيان، محمد عباس‌زاده و حميد علي‌ عسگر

سرمربی: علی دایی

ترکیب صبا:

طهماسبی، چشمی، پیمان، محمدی، آرام طبع، کریمی، شکوری، حسن‌پور، مومنی، بادامکی و عنایتی

سرمربی: صمد مرفاوی

گزارش بازی:

۰۵:۰۰  فرید کریمی در اوایل بازی با یک فرار خوب در موقعیت تک به تک با نیلسون قرار گرفت که نتوانست از این موقعیت استفاده کند و توپ وی توسط نیلسون دفع شد.

۱۲:۰۰  روی ضربه‌ای که پیام صادقیان راهی دروازه صبا کرد و با اشتباه دروازه‌بان این تیم عباس‌زاده، مهاجم جوان پرسپولیس نخستین گل بازی را به ثمر رساند.

۱۹:۰۰  ضربه سنگین رضا عنایتی را نیلسون به زیبایی دفع می‌کند.

۲۴:۰۰  ضربه سر دیدنی عنایتی را نیلسون در دو مرحله دفع می‌کند. آسیب دیدگی نیلسون در اسن صحنه منجر به توقف کوتاه در روند بازی شد.

۳۴:۰۰  نورمحمدی که امروز در غیاب سید جلال حسینی و محمد نوری بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را به بازو بسته بود روز یک ضربه کرنر با یک ضربه سر دروازه صبا را برای دومین بار باز کرد.

۳۸:۰۰  در یک رفت و برگشت برخوردی در محوطه جریمه رخ داد که فغانی خطا روی شکوری را پنالتی اعلام کرد.

۳۹:۰۰  رضا عنایتی نتوانست ضربه پنالتی خود را به گل تبدیل کند و نیلسون ضربه او را به صورت کامل جمع کرد.

پایان نیمه نخست بازی با برتری دو بر صفر پرسپولیس

۶۸:۰۰  رضا عنایتی در یک کورس با مدافع پرسپولیس خودش را در موقعیت گلزنی قرار می‌دهد که ضربه وی توسط نیلسون دفع شد.

۸۸:۰۰  دفع ناقص توپ توسط دروازه‌بان صبا موجب شد تا توپ در پشت محوطه جریمه به پیام صادقیان برسد و هافبک تکنیکی پرسپولیس با یک دریبل زیبا توپ را به تور دروازه صبا دوخت.

۹۰:۰۰+۰۰  رضا عنایتی در حالی آخرین ضربه به توپ را در این بازی زد که این توپ به تور دروازه پرسپولیس دوخته شد.

پایان بازی با نتیجه ۳-۱ به سود پرسپولیس

حاشیه‌های بازی:

مارکار آقاجانیان، دن گاسپار و میکو، مربیان تیم ملی فوتبال کشورمان به همراه محمد پنجعلی، بهنام ابوالقاسم‌پور، مهرداد میناوند و جمعی از مسئولان باشگاه صبای قم در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

* پیش از آغاز بازی، یاد و خاطره شهید خرازی در ورزشگاه آزادی زنده نگه داشته شد.

* هواداران پرسپولیس هنگام ورود بازیکنان صبا به زمین علیه غلامرضا عنایتی، مهاجم صبا شعار سر دادند.

* هواداران پرسپولیس که از باخت ۴ بر ۲ استقلال برابر ملوان خوشحال بودند، علیه آبی‌پوشان شعار دادند و شکست آن‌ها را به تمسخر گرفتند.

* در غیاب محمد نوری و سیدجلال حسینی، رضا نورمحمدی بازوبند کاپیتانی سرخپوشان را به دست بسته بود.

* به غیر از مهدی محمدی، تمام بازیکنان صبای قم به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند و با علی دایی خوش‌وبش کردند اما در طرف مقابل هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس به سمت نیمکت صبا نرفتند، نکته جالب اینجا بود که رضا عنایتی برای رفتن به سمت نیمکت پرسپولیس مردد بود. او در ‌‌نهایت این کار را انجام داد و به سمت علی دایی رفت.
 
* هنگامی که نیلسون در دقایق ابتدایی مسابقه یک موقعیت صددرصد گل را از مهاجم صبا گرفت، هواداران پرسپولیس برای لحظاتی به شدت دروازه‌بان برزیلی تیم خود را ‌تشویق کردند.

بازیکن فنی و اخلاق:

در پایان دیدار پرسپولیس - صبای قم پیام صادقیان، هافبک گلزن پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن فنی زمین و فرید کریمی،‌ مهاجم تیم صبای قم به عنوان بهترین بازیکن اخلاق مسابقه برگزیده شدند.

اظهار‌نظرها:

مرفاوی: گل نزدیم‌، اما خیلی راحت گل خوردیم

بازی خوبی بود. ما و پرسپولیس خوب بازی کردیم. هر دو تیم فوتبال خوبی داشتند، ولی فرق ما با پرسپولیس دروازه‌‌بان‌ها بود. دروازه‌بان آن‌ها چند توپ خوب مهار کرد؛ اما متأسفانه در دروازه‌‌ ما توپ‌هایی که خطرناک نبود‌ و ساده و معمولی بودند، تبدیل به گل شد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم روحیه و انسجام تیمی پایین آمد. ما موقعیت گل داشتیم حتی پنالتی را هم گل نکردیم. وقتی تیمی موقعیت‌های خوبی پیدا می‌کند و گل نمی‌زند، طبیعی است گل بخورد و روی اشتباه فردی بازیکنانمان گل خوردیم و این بازی را واگذار کردیم.

مرفاوی تأکید کرد: پرسپولیس خیلی سر‌تر از ما نبود و ما بودیم که با اشتباه فردی موقعیت‌ گلزنی به آن‌ها دادیم و آن‌ها گلزنی کردند.

دایی: تیم‌هایی که لیگ را شُل می‌گیرند به دیگر تیم‌ها خیانت می‌کنند

‌تیم ما به ویژه در نیمه دوم، یکی از زیبا‌ترین بازی‌های خود را انجام داد. در نیمه نخست کمی مشکل داشتیم، اما خدا را شکر به ۲ گل رسیدیم.

وی افزود: ‌ کمی هم خوش‌شانس بودیم که پنالتی صبا به گل تبدیل نشد؛ البته آن پنالتی شبهه‌برانگیز بود و نمی‌دانم، چگونه پنالتی اعلام شد. همچنین یکی، دو صحنه برای تیم صبا هم مشکوک به آفساید بود. خدا را شکر می‌کنم که در پایان نیمه نخست را دو بر صفر به سود خود پایان دادیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: در نیمه نخست با سیستم ۲-۴-۴ بازی می‌کردیم و دو مهاجم ‌داشتیم؛ اما در نیمه دوم با توجه به اینکه به اهداف خود رسیده بودیم، یک مهاجم کم کردیم و با سیستم ۱-۳-۲-۴ بازی کردیم که خوشبختانه باز هم صاحب موقعیت شدیم و تنها نباید آن گل آخر را دریافت می‌کردیم.

دایی ادامه داد: به غیر از آن یک گل، در سایر زمان‌ها به نحو احسن بازی کردیم. من این نتیجه را به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم و از هواداران تیم خود تشکر می‌کنم.

وی در واکنش به این اظهارنظر مرفاوی که تأکید کرده بود، پرسپولیس خوب نبوده و بیشتر با اشتباهات تیمش، صاحب موقعیت شده است، گفت: به نظر ایشان احترام می‌گذارم. او بزرگ‌تر من است و هر کسی نظری دارد؛ اما بازی نیمه دوم را مرور کنید و ببینید که ما چقدر بی‌دقت بودیم و در پاس‌های نهایی دقت زیادی نداشتیم که اگر این گونه بود، نتیجه به طرز دیگری رقم می‌خورد. ما موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم و بچه‌های ما خوب بازی کردند که از آن‌ها تشکر می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس در بخش پایانی سخنان خود در نشست خبری پایان بازی پرسپولیس - صبا عنوان کرد: جا دارد همین جا از تیم‌هایی مانند ملوان یک تشکر ویژه داشته باشم. آن‌ها فیرپلی را نشان می‌دهند و می‌گویند که بازی جوانمردانه چگونه است. این تیم‌ها کار بزرگی ‌انجام می‌دهند، با تمام وجود کار می‌کنند و با قوای زیاد به مصاف حریفان می‌روند. جا دارد همین جا از محجوب رفیق خوبم تشکر کنم که یک تیم خوب را با مدیریت مناسبش در نیم‌فصل دوم روانه مسابقات کرده است.

دایی ادامه داد: به نظرم تیم‌هایی که لیگ را شُل می‌گیرند، به تیم‌های بالای جدول و پایین جدول خیانت می‌کنند. ‌چهار، پنج تیم در بالای جدول به دنبال قهرمانی هستند و ‌‌چهار، پنج تیم در پایین جدول برای بقا تلاش می‌کنند. بهتر است تیم‌ها لیگ را شُل نگیرند و بیشترین تلاش خود را به کار گیرند. امیدوارم در پایان آن تیمی که شایسته است قهرمان شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۱۰۰
اگه انتهای لیگ تیم ها امتیاز برابر داشته باشن،تفاضل گل ملاکه یا بازی رودررو؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
هيچكدوم ملاك نيست هر تيمي شما بفرمائين قهرمان ميشه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
تفاضل گل
طرفدار تابی
| Kazakhstan |
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
تبانی رودرو ملاکه جیگررررر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
ببین عزیز دلم فدات شم هر تیمی قهرمان شه مطمئنا تیم لنگیها نیستن..
غضنفر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
سوالت تو حلقت!!!
آخه اين چيه پرسيدي...
پرپولیس سرور استقلاله
پاسخ ها
آرما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
پرسپولیس سالار و سرور و جیگره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
قربونه اون پرپولیس گفتنت.
علی 6 آتیشه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
فعلا که تو جدول سرور استقلاله ...... هوم ....!!
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
چطور 4 دربی باختین بازم سرورین.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
شتر در خواب بیند قهرمانی.. لنگی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
حالا این موجودی که گفتی "پرپولیس" چی هست؟!
تا اینجا که نیلسون یه تنه 3 تا گل رو از صبا گرفته
پاسخ ها
ستار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
حیف شد از گل آخری، این بازی باید به کلین شیتاش اضافه می شد.
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
3 امتیاز هدیه فدراسیون به پرسپولس
عشق است پيام صادقيان
پرسپولیس رو عشقه
اگر امسال استقلال قهرمان نشه علت اصليش تماشاگران تهرانيش هستن كه حتي وقتي استقلال تو صدر بوده به ورزشگاه نرفتن . تو آزادي خيلي امتياز از دست دادن
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
سلام اس اس. استقلال شدتیم که هوادارداشته باشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
همه هواداراش می رفتن ورزشگاه ،بیشتر از این طرفدار نداشت خوب!
صالح
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
اس اس جان من نمی دونم شما از کدوم شهری ولی استقلال نصف بیشتر بازهیاش تهران انجام می شه
استادیوم آزادی هم جاش برای 95% مردم خیلی دور افتاده است
امکانات استادیوم هم که کلا شبیه حیاط مدرسه است (البته از نوع دولتی)
طرف باید هر دو هفته 10 تومن پول بلیط بده 10-15 تومن هم پول رفت و آمد بده کلی هم برای ورود به استادیوم مثل مجرمین بگردنش و همه ی این حرفها آخرش هم یه بازی سرد ببینه برگرده
شما اول فصل که فرهاد مجیدی بود رو اگه نگاه می کردی بازیهای استقلال پر از تماشاگر بود بعد آقای قلعه نویی اومده می گه اگه تماشاگر به خاطر فرهاد میاد می خوام نیاد !
خب بیا اینم نتیجش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
حداكثر طرفداراشون ميومدن ديگه همينه چاره اي ندارن
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
با اخلاق گند وغرور بی جایی که مربی استقلال داره. و کارهایی که میکنه نه تنها بازیکنان بلکه هواداران استقلال نیز روزبه روز ازاین تیم نا امید می شوند. نباید به این آدم مغرور تا این حد میدان داده می شد .
نتیجه اون از قبل قابل بیشبینیه باخت قرمز . ... فقط ابی
پاسخ ها
آرما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
کیسه کشا اینجا چیکارن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
اینجا محل ابراز علاقه به خواننده ها نیست...
انشالله پرسپولیس جام راخواهدبرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
تا کور شود هر آنکس که نتواند دید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
به همین خیال باش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
خدا نکنه
ابوالفضل
| - |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
باز با یه برد شانسی این لنگیا از سوراخ موشها اومدن بیرون . رو که نیست سنگ پای قزوینه
برد پرسپولیس را به همه قرمزهای دو آتیشه از جمله پسرم که یک قرمز متعصب است،تبریک می گم
پاسخ ها
تاجی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
آخه پریپولیس هم شد تیم ، شما نظر ندین ، مواظب باشین لنگتون باز نشه
ramtin
| Netherlands |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
فکر کنم این ناشناس آقای امیر جعفری هست. خدا رو شکر که ایشون و پسرشون طرفدار پرسپولیس شدند ;)
از طرف پسر ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
ممنون پدر خوب و مهربونم
با یه پیروزی کسی مدعی نمیشه ببم جان
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
سوراخ کیسه کش 4 تایی خاموش..............هیس 6 تایی های فریاد نمی زنند.........
آرما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
`cs `,gds d,vled lldllm dkkd
.. یعنی : اینم یه صحبت از مادر عروس ~.~
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
با یه غوره سردیشون میشه با یه مویز گرمی
یه باخت میارن دیگه فوتبال نگاه نمیکنن و با یه برد فکر میکنن دیگه قهرمانن ..... آدم خندش میگیره به این همه ادعای پوچ
iv ]d hsjrghg 'g kcn T `vs`,gds cn .
یعنی : پرسپولیس سرور و سالار استقلوله
پاسخ ها
عموش آبیته
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
ajv nv o,hf fdkn \kfi nhki
یعنی شتر در خواب بیند پنبه دانه
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
تو اول حرف زدن یاد بگیر بعد بیا تو سایت ها نظر بده
آرما
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
آقا مهدی !! شما نیاز به یه روانکاو درجه 6 داری .
خوشم اومد. اگه پرسپولیس دور از حاشیه باشه حتما نتیجه میگیره. پرسپولیس سروره
لامصب اين روزها بازی ها یا یک طرفشون 4 گل میزنه یا مجموع گل ها 4 می شوند
نمی دونم این چهارششتایی ها چطور رو دارن عدد 4 که با خیال خودشون درست کردن رو نشون مردن بدن والا ...
دقیقا اومد زیر استقلال :)))))
من به عنوان یک پرسپولیسی این برد رو تبریگ میگویم .اما اگر آقای دایی به فکر هواداران میلیونی پرسپولیس بود اجازه نمی داد بازیکنان در این شرایط حساس و کورس قهرمانی اعتصاب کنند و دو امتیاز حیاتی رو در شیراز از دست بدیم. این بازیکنان فقط پول می شناسند نه هوادار. آقای پیروانی حرف خوبی زدو میگفت بعد از بازی با گسترش فولاد با کریم باقری تماس گرفتم و ایشان می گفت افشین اینا نمیدونند در چه تیمی بازی می کنند . انگار نه انگار در پرسپولیس با سی میلیون هوادار عاشق بازی می کنند . امیدوارم در سه بازی آینده 9 امتیاز بگیریم و با تقسیم امتیاز تیمهای رقیب بتوانیم قهرمان بشیم و سی میلیون پرسپولیسی عاشق رو خوشحال ببینم . بدرود
پاسخ ها
صمد از تبریز
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
من هم دوست دارم پرسپولیس قهرمان بشه
ولی آیا فکر نمی کنید که در رابطه با تعداد هواداران اغراق می کنید وقتی در شهر 10 میلیونی تهران تعداد هوادار حاضر در استادیوم آزادی به سی هزار نفر هم نمی رسد چطور می توان از هوادار سی میلیونی حرف زد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
30میلیون هوادار؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! همینجور واسه خودت ی چیزی میگی لنگی
ای بابا پرسپولیس هم شد تیم دو سال رنگ آسیا روندیده واقعا جای تاسفه. راستی اسمش توی بهترین رنکینگ فیفا هم نیست معلوم نیست 505 تیمه جهان :-)
پاسخ ها
ستار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
در هر صورت سرورته 6666666666444444444444444666666666666666666644444444444444444
احمدعاشق پرسپولیس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
من دلم برای تو میسوزه با این استقلولت که یه روزچهارتا میخوره یه روزشیش تا هنوزهم رو داری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
بازی با توپ آسیا حسرت پرسپولیسی ها

آخ چه حالی میده امسال هم سهمیه نگیرن ... یعنی میترکم از خنده
ابوالفضل
| - |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
اینا به آسیا نرن بهتره اینجا با کارت به کارت و لابی و بابک زنجانی ها تو میانه های جدول خودشون و نگه می دارن اما اونجا چی از الغرافه و ... 5 تا 5 تا می خورن و حذف می شن
کسی هست جواب سئوال من را بدهد که چرا بازی پرسپولیس نسبت به سایر تیم ها اینقدر تاخیر زمانی داشت؟
کاملا روشن است که مسئولین گرامی برگزار کننده لیگ برتر برای بازگشت آرامش به پرسپولیس، به این تیم فرصت دادند. و گر نه چرا پرسپولیس روز یکشنبه بازی نکرد؟
البته این امتیاز برای استقلال هم قائل شده بودند که الحمدالله استقلال خوب باخت.
امیدوارم پرسپولیس حتی سهمیه لیگ قهرمانان را هم نتواند بگیرد.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
بزار من جوابت رو میدم چون تا حالا استقلال 16 بار بعد پرسپولیس بازی کرده بود و پرسپولیس فقط 8 بار ....حالا جوابتون رو گرفتید یا بیشتر توضیح بدم
فولاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
عمو علی!
1) املای صحیح، بذار است و نه بزار
2) مگر لیگ مال استقلال و پرسپولیس است که لیگ بر مینای این دو تیم برنامه ریزی شود؟
3) توضیحاتت را بذار در کوزه و آبش را بخور. توضیحاتت فقط بدرد خودت می خورد
مسلمانان فریاد از این بیداد:
عوارض آزاد راه تهران پردیس 2500 تومان شد!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
دادش خوابی ؟ چند وقتی می شه که اینجوره
صالح
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
تازه فهمیدی ؟
اگه اس اس آخر لیگ هم بشه شعار مااینه
یه افتخار تو آسیا حسرت پرسپولیسیا
با یه گل بهار ک نمیشه...بازی بعد مساوی میشه
هر تیمی که کری بخونه و مغرور بشه به جام نمی رسه ...... چیزی که الان پرسپولیس دچار اون شده .... قهرمانی فقط حق استقلاله ......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
شفیعی جان ،شما احیانا به چیزی دچار نشدی؟؟غروری.... کری خونی ای....
بازی زدو بندی بود .
فولاد قهرمانه
مطمئن باشید آخر فصل پرسپولیس مقامی بالاتر از پنجم نمیاره. چون شایستگیشو نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
یعنی اگه اینطور بشه من میترکم از خنده
شيش تايي
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
ميسوزيدا!!!!!!!!!!!!!
ای تابناک استقلالی صفت !!! اون زمانی که رقبا روی موج ناکامب پرسپولیس بعذ از چندین هفته مدعی شدند شما ار این تیتر ها نمی زدین ؟ حالا مه پرسپولیس جبران کرده دارین تیکه می ندازیم ؟ البته شوخی بود ها به دل نگیر اگه استقلالی بودی که اصلا سایتتو نمی خوندم :)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
راست میگه دیگه
پرسپولیسی ها یه مشت فرصت طلب موج سوار هستن که از خودشون هیچی ندارن و فقط منتظر لغزش سایر تیم ها هستن تا بتونن از اون ها بالا برن که تازه باز هم موفق نمیشن و اسباب خنده میشن
گلهای زده پرسپولیس را به مایلی کهن رفتگر تقدیم میکنیم واز شهرداری میخواهیم که وی را به استخدام دراورد
دیوونتممممممممممممممممممم پرسپولیس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
دیوونتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم.
خب میمردی اینو اول بگی
پایان بازی با نتیجه ۳-۱ به سود پرسپولیس

مردم ازار
:)
حالا تیم شما قهرمان شد به شما چی میرسه پول و شهرت مال مربی و بازیکن و اعصاب داغون در نتیحه بازی خراب مال شما هواداران و طرفداران تیم مورد علاقه.
باسلام ممنون از تا بناک که نظرات نمایش میده ..اگه آقایون حاشیه سازی نمیکردن ودر پایان لیگ تغیر مدیریت و اعتصاب بازیکنان نبود الان تو صدر بودیم دورو وتبریک به سرمربی موفق و محبوب پرسپولیس دوسسسسسسست داریم آقایی دایی .....
پاسخ ها
ناشـــــــــــــــــناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
دوس+(shift+jبه مقدار لازم)+ت=دوســـــــــــــــــــت.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
امیدوارم دایی موج سوار قهرمان نشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
دوســــــــــــــــت دارم
فجرسپاس عشقه.....................
بچه هامن مخاطبین تابناک رادرمخیله خودمردمی باشرف وسخت کوش که ازپینه دستان وعرق پیشانی گذران زندگی میکننداگه ازاین گروهیم ماراچه به زندگی پولداران بی دردوکارکه ازهمین سرمایه وحق وحقوق گروه خودمان یعنی بیت المال ارتزاق میکنند زمانی بایدبه این امورپرداخت که یک عدالت اجتماعی واقتصادی برای همه باشدوقتی یک ساله دنبال توپ دویدوبعدمیلیاردرشدوهیچ نفعی هم به مردم نرسونی وولخرجی وآن اعمالی که ازآقایان سرمیزند
بیخیال باشید
پرسپولیس زیره استقلاله جدول رو ببینید
منفی /مثبت دادن هم فایده ای نداره
پس الکی جو نگیره پرپولیسی ها رو
در ضمن حماسه 4444444444444444444
یادتون نره تا بدونید استقلال سروره
به نظر من لیگ امسال یا پرسپولیس یا فولاد قهرمان میشه.
در پاسخ به نظر دوست گرامی آقا محمد استقلالی با پیغام ساعت 18:25 ""محمدجان حالا که اینجوری وضعیت جدول را شرح دادی دقیقتر و بی رودر بایستی بگو که : "از الآن - یعنی دقیقا" از امروز - پرسپولیس از پشت سر دنبال استقلال گذاشته و اگه استقلال یه خرده وا بده و محکم وانسته پرسپولیس میگیردش و جاش میذاره." درسته یا نه؟
تابناک عزیز قسمت میدم ترا بخدا حالا که کامنت این دوست عزیز استقلالی (آقامحمد18:25) رو گذاشتی نظر این داداش کوچک خودت من روستائی از حومه شهرستان ... و طرفدار از سال 1349 و دو آتشه پرسپولیس را هم بگذار که هم دل من نشکنه و هم نگن که تابناک یک طرفه و با تبعیض نظرات کاربران را میذاره. ممنون و سپاسگزارم.
خدا با پرسپولیسه....
پرسپولیس 5 یا ششم می شه!
این اس اس سوراخیا همه مدل گل خوردن واعداد تموم شد دیگه فقط باید یاد بگیرن *یا#با دستاشون نشون بدن
اس+اس=646
سایت خبرده ‏:
غمخوار گفت:
احمدی نژاد قصد خرید استقلال
و پرسپولیس را داشت
من این پیروزی را به رفتگر ها مایلی کوچک خان جنگلی و علی کریمی خانجنگلی تبریک می گم
بازگشت به تیتر خبر: تا کور شود هر آنکه نتوان دیدن!!
با تدبیر فدراسیون بازم تیم های تهرانی
برد پرسپولیس رو از طرف پسر 4 ماهه خودم شروين که تازه به جمع شياطين سرخ آسیا پيوسته تبريک ميگم به اميد قهرمانی چون امسال حقمونه .........
من مونمدم این هواداران برای چی اینقدر خودشونو به آب و آتیش میزنن؟!
عزیز من اون بازیکن که میلیاردی پول گرفته برای 20 میلیون طلبش تمرین رو تعطیل میکنه و اعتصاب میکنه و برد و باخت پرسپولیس براش هیچ امیتی نداره
اون وقت من و شما که حقوق 90 درصدمون زیر یک میلیون هست برای چی باید برای موفقیت این بازیکنان پول پرست که ماهی 15 میلیون خرج لباسشونه حرص و جوش بخوریم؟!
ولشون کنید بابا
همین امثال ماها هستیم که با حمایت های نابجامون این تازه به دوران رسیده ها رو پر رو کردیم
بنظر شما صبا بازی رو شل نگرفته بود که سه گل از شما خورد ...
دايي عشقه
خدایی با این بازی خوبی که صادقیان میکنه اگه تیم ملی دعوت نشه نشنگر باندبازی هست
چرا نتیجه خوب تلاش بازیکنان مربیان ودیگر زحمتکشان پرسپولیس را کم ارزش نشون میدید ؟این علامت دشمنی شما و مریض بودنتان نیست ؟آقای دایی هم افتخار فوتبالمون هست !!!!
آخه استقلال هم شد تيم؟
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی