بازدید 2959
مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛

گام بلند بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن برای صعود به جمع هشت تیم

در نخستین شب از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا، موفق شد میزبان خود منچسترسیتی انگلیس را در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر با نتیجه دو بر صفر شکست دهد و گام بلندی برای راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی بردارد.
کد خبر: ۳۸۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸ 19 February 2014
دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با ثبت پیروزی‌های خارج از خانه برای تیم‌های بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن آغاز شد.

به گزارش «تابناک»، در نخستین شب از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا، موفق شد میزبان خود، منچسترسیتی انگلیس را در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر با نتیجه دو بر صفر شکست دهد و گام بلندی برای راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی بردارد.

در این بازی، اخراج مارتین دمیچلیس، ‌مدافع آرژانتینی منچسترسیتی به خاطر خطای مشکوک به پنالتی روی لیونل مسی در دقیقه ۵۳، فرصت گلزنی از روی نقطه پنالتی را برای ‌مهاجم بارسلونا خلق و میزبان را ده نفره کرد. گل دوم میهمان اسپانیایی را هم دنی آلوز مدافع برزیلی پیش تاخته کاتالان‌‌ها در دقیقه نود با پاسی از سوی نیمار به ثمر رساند.

در دیگر بازی شب نخست از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم پاری‌سن‌ژرمن فرانسه در خانه تیم بایرلورکوزن آلمان با نتیجه قاطع چهار بر صفر به پیروزی دست پیدا کرد و تقریباً صعودش به مرحله بعد را قطعی کرد. بلای متیودی در دقیقه سوم، زلاتان ابراهیموویچ دو بار در دقایق ۳۹ (پنالتی) و ۴۲ و یوهان کابایه ۸۸ گل‌های نماینده فرانسه را به ثمر رساندند.

در ادامه دیدار‌های این مرحله‌ ‌امشب، بایرن مونیخ آلمان میهمان آرسنال انگلیس است و اتلتیکومادرید اسپانیا به خانه میلان ایتالیا می‌رود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی