بازدید 3714
۱
چشم امید مدعیان به ملوان؛

راه صدرنشینی از مزداب انزلی می‌گذرد

تیم فوتبال استقلال تهران درحالی روزچهارشنبه به مصاف ملوان بندرانزلی می رود که نتیجه پایانی این دیدار تاثیر زیادی در تعیین قهرمان فصل جاری لیگ برتر ( جام خلیج فارس) دارد. چشم امید مدعیان قهرمانی سیزدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور (فولادخوزستان، نفت تهران، سپاهان و البته پرسپولیس) به ملوان است تا با شکست یا توقف استقلال بتواند مسیر را برای آنان هموار کند.
کد خبر: ۳۸۰۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۸ 18 February 2014
تیم فوتبال استقلال تهران درحالی روزچهارشنبه به مصاف ملوان بندرانزلی می رود که نتیجه پایانی این دیدار تاثیر زیادی در تعیین قهرمان فصل جاری لیگ برتر ( جام خلیج فارس) دارد.

 چشم امید مدعیان قهرمانی سیزدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور (فولادخوزستان، نفت تهران، سپاهان و البته پرسپولیس) به ملوان است تا با شکست یا توقف استقلال بتواند مسیر را برای آنان هموار کند.

استقلال تهران مدافع عنوان قهرمانی که باوجود مشکلات زیاد و جدایی بازیکنانش در طول فصل، بازهم مدعی اول قهرمانی محسوب می شود خاطره خوبی از رویارویی با ملوان در ورزشگاه تختی انزلی ندارد.

آبی پوشان پایتخت در نخستین دوره لیگ برتر و در هفته پایانی درحالیکه برای رسیدن به جام قهرمانی فقط به یک امتیاز نیاز داشتند در انزلی با یک گل مغلوب شده و جام را تقدیم پرسپولیس کردند و حالا دیگر مدعیان لیگ سیزدهم امید به تکرار تاریخ دارند.

امیرقلعه نویی سرمربی استقلال نیز در آخرین اظهار نظر خود به این مساله اشاره کرده که استقلال می خواهد شکست دوره نخست لیگ برابر ملوان در انزلی و از دست دادن جام را جبران کرده و خود را در مسیر رسیدن به عنوان نخست قرار دهد.

ملوان انزلی که درفصل جاری با ارائه بازیهای زیبا و محکم برابر حریفان به یکی از بهترین تیم ها تبدیل شده است همواره نشان داده که در زمین خود به حریفی باج نمی دهد و درواقع تیم های لیگ برتری به سختی می توانند دست پر، مرداب انزلی را ترک کنند.

موفقیت های ملوان در فصل جاری سب شده تا دراگان اسکوکیچ سرمربی ملوان خواهان زیادی در فوتبال ایران پیدا کند، چرا که وی با استفاده از جوانان با انگیزه تغییرات شگرفی در این تیم قدیمی و پرطرفدار ایجاد کرده است.

استقلال نیزکه متکی به بازیکنان باتجربه و تاثیر گذار خود است پس از کنار رفتن از جام حذفی تمامی توان خود را برای قهرمانی در لیگ برتر معطوف کرده و به دنبال تداوم صدرنشینی است تا بتواند هفته های پایانی را به سلامت طی کند.

باتوجه به تساوی فولادخوزستان و نفت تهران که رقابت نزدیکی با استقلال دارند بهترین فرصت برای شاگردان امیرقلعه نویی ایجاد شده تا با برتری مقابل ملوان یکه تاز جدول باشند و 3 هفته باقی مانده را با خیالی آسوده تر دنبال کنند. اما به واقع استقلال می تواند از مرداب انزلی به سلامت عبور کند؟ 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
این غوله کیه دفاع استقلال را میگم .زر زده بود که به قهرمان نیم فصل جام نمیدند .گفتم تا چشمت دراد 4تایی ها از ملوان 4تا خوردن گریه داره .حال کردم 4تا خوردید.ضمنا بشین تا در لیگ برتر هم قهرمان بشی جون عمت
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی