بازدید 4922
لیگ قهرمانان اروپا

غول فوتبال اروپا پشت دروازه "امارات"

بهترین تیم حال حاضر فوتبال جهان چهارشنبه شب در ورزشگاه امارات به مصاف آرسنال می رود. آرسنالی که البته نسبت به فصل گذشته وضعیت بهتری دارد. "کلارنس سیدورف" هم در نخستین تجربه جدی مربیگری خود در تیم میلان، میزبان آتلتیکومادرید است.
کد خبر: ۳۸۰۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۲ 18 February 2014
 بهترین تیم حال حاضر فوتبال جهان چهارشنبه شب در ورزشگاه امارات به مصاف آرسنال می رود. آرسنالی که البته نسبت به فصل گذشته وضعیت بهتری دارد. "کلارنس سیدورف" هم در نخستین تجربه جدی مربیگری خود در تیم میلان، میزبان آتلتیکومادرید است.

 دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا فردا شب با برگزاری دو دیدار پیگیری خواهد شد. در یکی از دیدارها مدافع عنوان قهرمانی اروپا، بایرن مونیخ، در ورزشگاه "امارات" با آرسنال دیدار می‎کند و در یکی دیگر از دیدارها، میلان میزبان آتلتیکو مادریدی است که در این فصل از رقابتها حتی مدعی قهرمانی لالیگاست.

آرسنال فصل گذشته در همین مرحله به بایرن باخته است. بایرنی که در نهایت به عنوان قهرمانی اروپادست پیدا کرد. هواداران آرسنال از سال 2005 رنگ جام ندیده‎اند. این تیم فصل گذشته در بازی با بایرن در ورزشگاه امارات با نتیجه 3 بر یک تن به شکست داد هرچند که در آلیانتس آرنا موفق شد این تیم را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد. این یکی از سه شکستی بود که بایرن در سال 2013 متحمل شد.

آرسنالی‎ها در 13 بازی گذشته در خانه شکست نخورده اند و "پر مرته ساکر"، مدافع آلمانی این تیم، معتقد است که توپچی‎ها نتیجه مثبتی از این بازی خواهند گرفت.

وی گفت: این یک دوئل بزرگ مقابل نماینده آلمان است. فکر می‎کنم آنها در حال حاضر یکی از بهترین‎های جهان هستند. اما این بازی خانگی با بازی فصل گذشته فرق دارد. ما در این لحظه نسبت به بازی‎های خانگی مان اعتماد به نفس داریم.

"لوکاس پودولسکی" به ترکیب آرسنال بازگشته و در بازی با لیورپول یک گل هم به ثمر رساند. این در حالی است که "آلکس اوکسلید چمبرلین" هم در شرایط خوبی قرار گرفته است. این بازیکن می‎تواند خیال "آرسن ونگر" را از بابت نبود "تئو والکات" راحت کند.

آرسنال برای این بازی "میکل آرتتا" را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. "توماس فرمائلن"، "آرون رمزی"، "ابو دیابی" و "کیم کالستروم" به دلیل آسیب دیدگی قادر به حضور در بازی فرداشب نیستند.

بایرن هم برای این بازی "خردان شکیری" را به خدمت ندارد. این در حالی است که "فرانک ریبری" هم نمی‎تواند باواریایی‎ها را همراهی کند. البته "پپ گواردیولا" از جهت در اختیار داشتن مجدد "باستین شواین اشتایگر" خوشحال است.

بایرن از 21 بازی گذشته خود در رقابتهای بوندس لیگا 19 بازی را برده و فقط دو بار مساوی کرده است. بایرن در شش بازی گذشته خود فقط یک گل دریافت کرده است. این تیم آماده است تا به رکورد شکست ناپذیری آرسنال پایان دهد. بایرن در مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا از شش بازی ، پنج بازی را با پیروزی پشت سر گذاشه است.

دیگر دیدار فردا شب بین تیم های میلان و آتلتیکومادرید برگزار می شود. "کلارنس سیدورف" مقابل تیمی قرار می‎گیرد که بسیار آماده و سر حال است و حتی شانس این را دارد که قهرمانی را از چنگ بارسلونا و رئال مادرید درآورد.

سیدورف تنها بازیکنی بوده که با سه باشگاه به عنوان قهرمانی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا ست پیدا کرده و چهار مدال قهرمانی این رقابتها را در کلکسیون دارد. وی اکنون در کسوت مربی کار مهمی پیش رو دارد.

البته میلان با تیمی که زمانی یکی از پرافتخارترین تیم‎های فوتبال اروپا بوده، فاصله دارد. سیدورف در 6 بازی گذشته خود دو بار طعم شکست را چشیده است. وی برای این بازی، "سولی مونتاری" و "ریکاردو مونتولیوو" را به دلیل محرومیت به خدمت ندارد. "استفان الشراوی"، روبینیو"، "والتر بیرسا" هم به دلیل آسیب دیدگی نمی‎توانند روسونری را در این دیدار همراهی کنند.

"دیه گو سیمئونه" در دوران بازیگری خود هرگز به توفیقی دست پیدا نکرده اما در دوران مربیگری موفق شده با آتلتیکو قهرمان رقابتهای لیگ اروپا در سال 2012 شود. این مربی شاید "تیاگو" و "فیلیپه لوییس" را به دلیل آسیب دیدگی در این بازی به خدمت نداشته باشد.

آتلتیکو مادرید از اسل 1997 نتوانسته به مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی