بازدید 5320
۴

خودسوزی مقابل وزارت نفت

کد خبر: ۳۷۹۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۵ 18 February 2014
یکی از کارکنان صنعت نفت روز گذشته دقایقی پس از خروج رییس‌جمهور از وزارت نفت اقدام به خودسوزی کرد.

به گزارش شرق، این فرد اکنون در بیمارستان بستری است و تلاش برای درمان او ادامه دارد.

این مرد 55ساله که کارمند نفت و گاز گچساران است و همراه خانواده‌اش در دزفول زندگی می‌کند عازم تهران شده بود تا وزیر نفت را ملاقات کند و با او درباره مشکلاتش صحبت کند.

 او صبح دیروز به ساختمان وزارت نفت رفت اما در قسمت نگهبانی به او گفتند به‌دلیل حضور رییس‌جمهور امکان ملاقات با وزیر وجود ندارد.

مرد میانسال که از شنیدن این جواب ناامید شده بود مقداری نفت را که در بطری همراه داشت روی خودش ریخت و خودش را آتش زد. او سپس از لابی ساختمان وزارتخانه بیرون دوید و نگهبانان نیز دنبالش رفتند و در مدت دو تا سه‌دقیقه آتش را خاموش و او را به بیمارستان منتقل کردند.

این مرد که «منوچهر- ح» نام دارد در بیمارستان وزارت نفت تحت مداوا قرار گرفت و مشخص شد وی دچار 58درصد سوختگی شده است.

این در حالی است که منوچهر از جانبازان 45درصد است و به گفته خودش از نظر روحی نیز مشکلاتی داشت و دارو مصرف می‌کرد. 

این فرد که قرار است به‌دلیل سوختگی به بیمارستان شهیدچمران منتقل شود تاکنون درباره انگیزه‌اش از خودسوزی توضیحی نداده و گفته است حقوقش را نیز به‌موقع دریافت می‌کرد. او همچنین نگفته به چه دلیل قصد داشت با وزیر نفت ملاقات کند. 

نعمت‌اللهی، سخنگوی وزارت نفت، در این‌باره به خبرنگار ما گفت: «این حادثه مقابل ساختمان وزارت نفت رخ داد و فرد موردنظر سریع به بیمارستان منتقل شد اما درباره انگیزه او از این اقدام و خواسته‌اش اطلاعی کسب نکرده‌ایم.»

 وی افزود: این حادثه ارتباطی با حضور رییس جمهور در وزارت نفت نداشت و پس از خروج وی از وزارتخانه اتفاق افتاد.

در همین حال یکی از کارمندان بانکی در نزدیکی محل حادثه که شاهد این واقعه بود به خبرنگار ما گفت: «حدود ساعت 10:30صبح وقتی داشتم کارهایم را انجام می‌دادم ناگهان بوی سوختگی احساس کردم و بیرون دویدم و مردی را دیدم که آتش گرفته بود. او قد متوسطی داشت اما چهره‌اش را ندیدم نگهبانان وزارت نفت خیلی سریع او را خاموش کردند و با آمبولانس به بیمارستان بردند.»

یکی دیگر از شاهدان عینی نیز گفت: «نگهبانان از صبح مراقب اوضاع بودند و وقتی این مرد خودسوزی کرد خیلی سریع به طرفش دویدند و چنددقیقه بیشتر طول نکشید تا او را خاموش کنند.»

وی افزود: «من نشنیدم آن مرد حرف خاصی بزند.»

بنا بر این گزارش خانواده منوچهر در جریان این واقعه قرار گرفته‌اند و در حال حاضر، درمان مرد مصدوم ادامه دارد.
 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴
خیلی راحت میگید حقوقشو به موقع میگرفته جانباز بوده روحیه شم خراب ؟؟؟؟؟ مگه همه مشکلات مردم پولیه ؟ معلوم نیست چه مشکلی داشته که طاقت نیاورده و خودشو سوزونده ! هر چی هست حتماً مربوط به محل کارش بوده و الا اگه مشکلی نداشته نمی اومده این همه راه تا تهران که وزیر رو ببینه !
اگه این اتفاق توی آمریکا افتاده بود تا حالا 100 بار خبرش از صدا و سیما پخش شده بود
اگر کارکنان شرکت نفت خود سوزی کنند وای به حال کارکنان دیگر دولت
اگه حقوقش خوب بود به موقع بود مشکلی نداشته راحت بوده بچه هاش سر به راه بودن و........ برا چه اینهمه راه اومد تهران خوب همین جا دز فول خودشو بسوزوند.....چرا؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار