بازدید 76481

قتل هولناک دختر جوان برای افشا نشدن رابطه پنهانی

کد خبر: ۳۷۹۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۰ 16 February 2014
مرد جنایتکار که برای افشای راز ارتباط پنهانی اش با دختر جوان، او را به طرز هولناکی به قتل رسانده بود در دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار گرفت.

به گزارش قانون،ساعت 6 عصر 21 خرداد امسال از طريق مركز فوريت هاي پليسي 110 كشف جسد سوخته شده ای در جنگل سرخه حصار به كلانتري 128 تهران‌نو اعلام و با حضور ماموران كلانتري در محل و تاييد خبر، موضوع به پليس آگاهي و قاضي كشيك دادسراي امور جنايي تهران اعلام شد.

 در بررسي به عمل آمده توسط تيم بررسي صحنه جرم اداره دهم و عوامل تشخيص هويت، هيچ گونه مدارك شناسايي از محل يافت نشد اما با بررسي هاي بيشتر و با پيدا شدن آثار به جاي مانده از خون مشخص شد كه قتل در فاصله چند ده متري از محل كشف جسد صورت گرفته و جسد پس از انتقال به محل كشف، به آتش كشيده شده است.

 همزمان با آغاز رسيدگي به پرونده، كارآگاهان اداره دهم در بررسي بانك افراد فقداني متوجه شدند كه در همان تاريخ كشف جسد، فردي با مراجعه به كلانتري 110 اعلام داشته كه خواهر 30 ساله اش از منزل يكي از بستگان شان خارج و ديگر به منزل مراجعه نكرده كه با تشكيل پرونده با موضوع «فقداني»، پرونده در اداره يازدهم پليس آگاهي تهران بزرگ در حال رسيدگي است.

برادر فقداني در اظهاراتش به كارآگاهان اداره يازدهم گفت: خواهرم ساعت 8 صبح 21 خرداد براي انجام امور بانكي از منزل خاله ام در خيابان پيروزي خارج و پس از آن ناپديد شد. تلفن همراهش نيز خاموش شده است.

همزمان با شناسايي هويت جسد، نظريه پزشكي قانوني نيز اعلام كرد كه مقتول به علت اصابت ضربات متعدد به قسمت هاي مختلف بدن به ويژه اصابت چند ضربه به ناحيه گردن به قتل رسيده است.

كارآگاهان در ادامه تحقيقات خود با انجام اقدامات پليسي متوجه شدند كه مقتول از چندي پيش قصد داشته تا با فردي به نام حسن 29 ساله ازدواج كند و آخرين بار نيز با وي مشاهده شده است. با شناسايي حسن، كارآگاهان پليس آگاهي به تحقيق از وي پرداخته و او در تحقيقات اوليه گفت از چندي پيش با مقتول آشنا شده اما در ادامه تحقيقات منكر هرگونه اطلاع از وقوع جنايت شد.

در شرايطي كه تحقيقات از حسن در مراحل اوليه قرار داشت، كارآگاهان اطلاع پيدا كردند كه وي داراي همسر و دو فرزند دو قلوي دو ساله بوده و خانواده اش هيچ گونه اطلاعي از آشنايي وي با مقتول ندارند.

در ادامه رسيدگي به پرونده و با توجه به اطلاعات جديد به دست آمده و با توجه به تناقضات در اظهارات حسن، تحقيقات فني ـ پليسي از وي آغاز و حسن پس از گذشت هشت ساعت از زمان دستگيري، ديروز لب به اعتراف گشوده و به ارتكاب جنايت اعتراف كرد. 

حسن در اعترافات خود به كارآگاهان گفت: از فروردين ماه سال 1390 با مقتول آشنا شدم. ابتدا ارتباط ما محدود به تماس هاي تلفني بود اما پس از گذشت مدتي اين ارتباط هر روز بيشتر و بيشتر شد و اين در حالي بود كه من به مقتول گفته بودم، كه قصد ازدواج با وي را داشته، در حالي كه خودم پيش از آن ازدواج كرده بودم.
  

متهم در ادامه اعترافاتش به كارآگاهان گفت: ارتباط من با مقتول ادامه داشت تا اينكه من صاحب دو فرزند شدم و پس از مدتي او نيز از موضوع اطلاع پيدا كرد. از آن زمان درگيري هاي ما با يكديگر آغاز شد و او تهديد مي كرد كه موضوع را با همسر و خانواده ام در ميان خواهد گذاشت.
 

متهم درباره انگيزه جنايت و نحوه ارتكاب آن نيز به كارآگاهان گفت: زماني كه اطمينان پيدا كردم كه مقتول قصد دارد تا با مطرح كردن موضوع با همسرم به نوعي از من انتقام بگيرد، تصميم به قتل او گرفتم. به همين علت ساعت هشت صبح 21 خرداد به دنبالش در خيابان پيروزي رفته و پس از سوار كردن وي به ماشين، به سمت جنگل سرخه حصار حركت كرديم. مدتي با يكديگر حرف زديم تا اينكه با يكديگر درگيري لفظي پيدا كرديم و او تهديدهايش را مطرح كرد. در حالي كه عصباني شده بودم تصميم به عملي كردن قتل گرفته و چندين ضربه چاقو به گردن، دست و ديگر قسمت هاي بدن مقتول زدم. پس از ارتكاب جنايت در داخل ماشين، جسد را به داخل شمشادهاي داخل پارك منتقل و مخفي كردم. 

متهم در ادامه اعترافات خود گفت: سپس به محل كار خود برگشته و پس از تعويض لباس هاي خون آلود و خريد يك ظرف مواد آتش زا، به محل جنايت بازگشته و جنازه را در داخل جنگل به آتش كشيده و به سرعت به محل كار خود بازگشتم.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای محاکمه به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و صبح ديروز حسن به ریاست قاضی اصغرزاده پای میز محاکمه قرار گرفت در این جلسه وکیل اولیای دم برای متهم به قتل تقاضای قصاص کرد.

رئیس دادگاه نیز با تفهیم اتهام قتل عمدی با چاقو، جنایت بر میت وسرقت موبایل مقتول  از او خواست به دفاع از خود بپردازد.

حسن نیز با قبول اتهامش گفت: 1سال قبل از جنایت در خیابان پیروزی با اعظم آشنا شده و پس از مدتی متوجه شدم او به من علاقه‌مند شده است بخاطراینکه خودم همسر و دو فرزند دوقلو دارم از او خواستم به این رابطه پایان دهیم اما دختر جوان همچنان اصرار داشت که باهم ازدواج کنیم.سرانجام او وقتی اصرارهای من را دید از تصمیمش منصرف شد و مدتی از او بی‌خبر بودم‌.

چند روز قبل از جنایت دوباره اعظم با من تماس گرفت و گفت اگر با او ازدواج نکنم ماجرای دوستی را به همسرم می‌گوید.روز حادثه از او خواستم برای صحبت در اینباره به پارک سرخ‌حصار برویم او دوباره حرف‌هایش را تکرار کرد و از من خواست همسرم را طلاق دهم و با او ازدواج کنم با هم درگیری لفظی پیداکردیم که در یک لحظه کنترل خود را از دست داده و با چاقو او را کشتم بعد به محل کارم رفته و بعد از عوض کردن لباس‌هایم با مواد آتش‌زا به محل جنایت آمده و جسد را آتش زدم.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۸
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۴۳۱
سرگردانی دل یا چشم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
این مردک تحت تاثیر شبکه هایی مانند من وتو ..... دنبال معشوقه بوده بیچاره زندگی شو به گند کشیده یک کم تحقیق کنید ممکنه البته بار هم میگم ممکنه زنش هم دنبال معشوقه بوده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
نه بابا !!! از کجا فهمیدی تحت تاثیر شبکه من و تو بوده؟ ناقلا تجربه داری لابد!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
دوهزار سال پیش ماهواره بود مردها خیانت میکردند
بهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
یه سوالی همیشه برای من مطرح است چرا دختر خانم های ایرانی به راحتی پیشنهاد رایطه نامشروع را قبول می کنند؟.یعنی یک نفر تو خیابون بیاد بگه "خانم من از شما خوشم اومده وقصد ازدواج دارم" معنی خواندن خطبه عقد رو داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ناشناس 13:52 اون موقع زنها هم خائن بودن.ربطی نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
احتمالا زنش بهش بی محلی و بی توجهی میکرده و رفته خیانت کرده!!! (قابل توجه مدافعان بی منطق زنان)
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
خیلی از زنها هستند که شوهرانشان هر کاری که بگید انجام می دهند و عفاف و پاکدامنی خودشان را به خاطر انتقام و یا دلایل دیگه لکه دار نمی کنند.
amir
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
آقا اون شبکه ای که زنا به مردا وبرعکس خیانت میکنن عزیز شبکه فارسی وان وجم تی وی هست که از این سریال ها توش پخش میشه اگه اطلاع نداری به مردم تهمت نزنین بسه به مولا
farokh
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
بابا این که تکراری بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
انتشار همین خبر ها هم فساد انگیز است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
نه عزیز من. مردک داره مثل سگ دروغ میگه! حتما به دختر بنده خدا نگفته زن و بچه داره! تف!
جوان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
شکی نیست که قاتل باید برای کاری که کرده مجازات بشه، ولی مقتول هم با دوستی خیابونی با یک نفر و تو ادامه اصرارش به فاش کردن قضیه پیش همسر قاتل، در اتفاق افتادن جنایت مقصره.!!!
ناشناس
| France |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
این مردا چرا دروغ میگن خب؟ از اول بگه من زن دارم؛ تا زنه دل نبنده؛ یا نمیدونم
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
هر کس به زنها دل ببندد .... بعدش میفهمد که نباید دل ببندد:))
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
ناشناس 12:44 شبکه من وتو میشه شبکه ما
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
من با نظر ناشنای 12:44 موافقم. شکبه من و تو گند ترویج فحشا را با ترویج .... درآورده است، امیر خان و ناشناس 23:48 شما نمی خواد از این کثافتا حمایت کنید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
امان از تجربه
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
ما نباید به خود مان اجازه اظهار نظر در مورد مرگ یک نفر را بدهیم در غیر اینصورت چه تفاوتی با قاتل داریم؟
ناشناس
| United Kingdom |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
این دختر بدجوری تاوان این عمل رو پس داده نمیگم حقش بوده چون نبوده ، این مرد رو باید در ملاء عام اعدام کرد ولی خانومهای جامعه قدر خودشون رو بدونن و به این راحتی فریب چنین موجوداتی که اسمشون رو نمیشه انسان گذاشت نخورن
این مردک را اعدام کنید تا درس عبرتی باشد که هر بی سر وپایی عرض اندام نکند.........مردک تو که زن داشتی چرا خیانت کردی... دوبار اعدام
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
الان اگر ما هم مثل زنها بگیم حتما زنش براش کم گذاشته که دست به رابطه زده چه حسی پیدا می کنید؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ازدواج مجدد طبق قانون و شرع خیانت محسوب نمیگردد و عملی است قانونی و شرعی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
حتما برای مقتوله هم باید مجسمه عفت و پاکدامنی درست کنیم!؟!
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
نه علی آقا. این نظرت دیگه منطقی نیست و معلومه که فقط دنبال کل کل کردن با خانمهایی. (مثل خبر توطئه خانوادگی)
به نظر من این مرد باید به اشد مجازات برسد. مسلم است که وی انسان هوسرانی بوده است.
داریوش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
از کی تا حالا اسم خانوما محمده؟؟؟؟؟
فکر میکنی نمیدونیم خانومی اینطور نظر میدی؟
فاطمه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
علي آقا اگه زنش براش كم گذاشته بود صاحب دو بچه دوقلو نمي شد.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
فاطمه خانوم یعنی دو قلو زاییدن یعنی همه کار کرده؟عجب!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
محمد عزیز کاملا منطقیه.کافیه نظراتشون رو بخونی.در مجرم بودن مرد شکی نیست اما همه تقصیر گردن اون نیست
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
مطمئنم که این داریوش همون علی است.
باشه علی آقا. ما مرد نیستیم. تو مردی.
واقعا به این نتیجه رسیدم که راست میگن بقیه: خیـــــــــلــــــــــــی بیکاری.
شترشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
فقط اعدام
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
آقا محمد به جون خودم داریوش نیستم.ببین تو چه بیکاری که منو دنبال میکنی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
چی شده؟
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
شب شده
سیامک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
فقط اعدام...اگه زنش هم براش کم میذاشته میتونسه ازدواج موقت یا دوم داشته باشه.رفته دنبال هوسرانی اونوقت دختر مردم رو هم کشته.آدم بی عقل میزاشتی بره به زنت هم بگه فوقش ازت طلاق میگرفت نه اینکه بری بالای دار و اون دختر هم بره تو گور.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
یواشتر!!!!!!!!!!!!!!
شنیدم............
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
اگر منظورت از اعدام برای خیانته بهتر بگم که گر حکم شود مست گیرند در شهر هر که هست گیرند.
ناشناس
| Australia |
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
اعدام
م.ف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
درسته که داشتن رابطه با یک دختر توسط مرد متاهل خلاف عفت و عرف جامعه است , ولی آیا با اعدام که از نظر قانونی منعی برای آن وجود ندارد , درس عبرتی برای سایرین خواهد شد!؟ دوست عزیز کشش به سمت جنس مخالف به ویژه از سوی مردان همواره وجود داشته , آن چیزی که مهمه داشتن ایمان و ترس از خدا در اینگونه مواجهات است که متاسفانه حیا و حرمت امروزه در اکثر مسائل جامعه از بین رفته است.متاسفانه دستگاههای تبلیغی نیز در عمل و خصوصا"در بزنگاههای مهم به بی احترامی و خدشه دار کردن حرمت و حریم خصوصی افراد دامن می زنند!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
همیشه پای یک زن در میان است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
اگر زنش براش کم میذاشت طلاقش میداد تو ایران که راحت میشه زن طلاق داد
طلاق برای همین وقتهاست اگر زنانتون خوب نیستن طلاق بدین بعد برین سراغ اونی که فکر میکنید بهتره حداقل اینطوری اعدام نمیشید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
از مردهای بی عرضه متنفرم اگر حالا اینکارو کردی عرضه داشتی مدیریت میکردی
بدبخت دختر بیچاره . آخر سرم چون احتمالا خانواده اش از مابه التفاوت دیه زن و مرد بر نمیان ،آزاد میشه . اینها انگل جامعه اند . چه راحت تصمیم به کشتن یه آدم می گیرن
پاسخ ها
سید رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
دیه زن و مرد یکسان شده و مابه االتفاوت ندارد . فقط اگر خانواده مرحوم به دیه راضی نشوند باید چوبه دار را اماده کرد و انشاالله بکشند بالا تا درس عبرت شود برای انها که به قداست خانواده خیانت میکنند .
ناشناس
| United States |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
کدام دختر بیچاره؟؟؟ خانوم با اینکه فهمیده بود آقا زن و بچه داره با خودخواهی تمام بازم خواهان ازدواج بود!! البته حقش قتل نبود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ناشناس عزیز اول خوب خبر رو بخون بعد نظر بده :‌ داره می گه مدتها با قول ازدواج با دختر رابطه داشته و تازه بعد از مدت طولانی دختر می فهمه که این مردک خانواده داره . فکر کن دختری که دو سال به پای این مردک نشسته حالا بیاد بگه ، آقا تو زن و بچه داری برو به زندگیت برس ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
دختره وقتی فهمیده چرا ادامه داده 12:02؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
آخی!!! چه بدبخت و بیچاره بوده اون دختری که با علم به متاهل و فرزند دار بودن طرف داشته زندگی زن و بچه هاش رو نابود می کرده!!!
واقعا آدم دلش کباب میشه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ناشناس سوم! شما مثل اینکه خیلی پرتی!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
14:16 تو که پرت تر هستی که نمیخونی خبر رو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
بعضی دوستان توجه نمیکنن که یک سال دختر بیچاره رو گول زده!! این مردک بی همه چیز
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
00:29 جان ارتباط با نامحرم در حد رابطه جنسی نتیجش بهتر از این نمیشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
ناشناس 11:28مثل اینکه متوجه نیستی اینها همه اش حرفهای قاتل هست و راست و دروغش معلوم نیست.از حرفهای مقتول و اصل ماجرا کسی خبر نداره.
رهاموزیک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
الان همتون منو مسخره میکنید
ده بار اینجا نظر گذاشتم گفتم پدرومادرها اگر با دخترشون دوست باشنددختر سرخود نمیره با هر مرد بی ارزشی دوست بشه و گول بخوره هم .... هم بکشدش...
انقدر هم از مرده دفاع نکنید همینکه قاتله یعنی آدم درست درمونی نبوده
این وسط دختره پایمال شد ...
چیکار کنه ؟ تو خونه که محبت ندیده چسبیده به این یارو فکر کرده با اسب سفید اومده دنبالش ببرش کنار دریاچه منم دعوت کنه براشون پیانو بزنم اسلو راک برقصن؟؟
بابا متاسفانه برخی از شما خانوما هم ساده اید بخدا زود گول میخورین ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
دختری که به راحتی قبول معاشقه کند انگل است .
آبروی دختران پاکدامن را هم میبرند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
13:40 عزیز البته بعضی زنان دست راست ابلیس رو به پای چپش بستن.همه شان ساده نیستند.
ناشناس2
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
آآآآآآآآآآ چقدر ناشناس...
پرستو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
ناشناس2 خیلی باحال بودی...

:))))
چطور آدم می تواند خانه اش را بر روی ویرانه های خانه ای دیگر بسازد... متأسفم برای خانم هایی که به احساسات هم جنس خود اهمیتی نمی دهند و همچنین آقایانی که پایبند زندگی خانوادگی نیستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
وقتي خود قاتل ميگه نگفته بودم متاهل م دختر بيچاره علم غيب داشته؟
اوف بر اين نامرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ناشناس 12:03 بعدش که فهمیده چرا ادامه داده؟آیا خواسته انتقام بگیره؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ناشناس 12:03
بعد که فهمید باید بذاره بره؟ پس سوء استفاده ای که ازش شده چه کسی پاسخگوست؟ بحث آبرو و شرف یک دختر وسطه. اگر آن مرد قول ازدواج نداده بود که حاضر به ارتباط با او نمیشد. خودت هم میدانی از قدیم مردها برای سوء استفاده از دختران به آنها قول ازدواج میدادند بعد رهایشان میکردند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ناشناس 12:48 این نوع روابط اصلا پسندیده نیست.اگه فکر می کرده گول خورده چرا می خواسته به زنش بگه زندگی یکی دیگه رو خراب کنه؟
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
من یک بار دیگر این مطلب را خواندم اما متوجه نشدم در کجای این گزارش به رابطه نا مشروع آنها اشاره شده است. می شود راهنمایی ام کنید؟
پوآرو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ایرانی
نویسنده سعی کرده زیرپوستی این مسئله رو القا کنه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
اینهایی که میگن دختره بعد فهمیدنش خیلی راحت باید ول میکرده میرفته فکر بقیه چیزا رو نمیکنن؟ دوسال از زندگی یه ادم رو گرفته ... جدا ازین اگه این دختره خیلی راحت ول میکرد و میرفت این مردک هوسباز میرفت دنبال طعمه های بعدی... واقعا مستحق اشد مجازاته
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
00:31 جان دختره به نفع خودش بود ک بره.اگه می رفت شاید زندگی یه زن دیگه خراب نمیشد اما کار مرد بسیار بد بوده
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
00:31 عزیز کم هم نیستن زنانی که با وجود اینکه میدونن طرف زن داره دنبالش میرن.البته منظورم این مرحومه نیست کلی میگم
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
00:31 بهتر از آن بود که قتلی انجام شود
فقط اعدام اون هم از نوع تیرباران مرتیکه هرزه اشغال حیوون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ووووووووووو.................!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
فقط ماهواره !
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
فوت سرد کردن در چشمش چه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
نوش جون مرده. دلش خواشته با یه زن دیگه رابطه داشته باشه به شما چه؟
همان ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
بله. البته که به ما ربطی ندارد. اینجا دوستان در مورد نفس ارتباطات موازی نظر می دهند. وگرنه زندگی خصوصی افراد ربطی به یکدیگر ندارد.
اول اجرای حد شرعی بعد اعدام در ملا عام !
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
مقتول هم کم مقصر نبوده که به یه زن دیگه خیانت کرده.
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
مقتول خبر نداشته.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
مگه رابطه جنسي داشتن؟ اي بابا. اينقدر راحت تهمت نزنيد.
بترسيد از آن روز كه پرده ها بيفتد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
نه خیر لابد با هم شیر هویج بستنی میخوردن که مردک از ترسش که به زنش شرح ماوقع را بگویند طرف را سر به نیست کرده است !
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
مقتول بعدش فهمیده بی دلیل ادامه داده
سید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
دقیقا درسته اول اجرای حد به خاطر رابطه نامشروع و بعد هم اعدام.
کمال
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
اعدام در ملا عام که امثال جنابعالی برید فیلم خشن واقعی و زنده مرگ یک آدم را تماشا فرمایید
عجب ؟! به این میگن غفلت
نمی خواسته کسی از ارتباطش باخبر بشه ببین چطور خودش را رسوای عالم کرد خانوادش که فهمیدند که هیچ باید منتظر بی پدر شدن فرزندانش باشه ؟! دلم به حال خانومش میسوزه ؟! .... هان دل عبرت بین .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
آخر و عاقبت دوستی خیابانی .
حق دوستي هاي خياباني همين است .
اين قتلها بايد آنقدر ادامه يابد تا دوستي ها و ارتباطهاي خياباني پايان پذيرد.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
خارج از شوخي شما به يه روانشناس يا حتي روانپزشك سر بزن. بعيد نيست بري دنبال سوء استفاده بعدش بزني طرف رو بكشي كه "دوستي‌ها و ارتباطهاي خياباني پايان پذيرد" !!!!
مینا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
راست ميگه برو به روانپزشک مراجعه کن آقا رضا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
شما واقعا" به یک روانشناس نیاز دارید. حتما سر بزیند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
اگر پیش روانپزشک نمیری برو پیش دندانپزشک""""""""""" دهنت خیلی بو میده
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
مشکل ما اینه که به سازنده تلویزیون خانه امان بیشتراز خدا اطمینان داریم،یه تلویزیون که میخریم 100بار دستورالعملش رو میخوانیم که مثلا در مجاور نور شدید رطوبت ..... نگذاریم وسیله امونو بعد خدا که میگه من شمارو افریدم مواظب رفتاراتون با هم باشید راحت ازش میگذریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
دوست عزیز برو خودتو به یک روانشناس خبره نشون بده خیلی مشکل داری، اونام که مثبت دادن ایضاً
ناشناس
| United States |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
آقا رضا اميدت به خدا باشه كاري از دست دكتر برنمياد.
خانم هایی که الان اینقدر آتیشتون تند شده چطور وقتی زن خیانت می کنه مرد رو هم مقصر می دونن.اینجا هم یه زن در خیانت نقش داشته.پس زن هم مقصر بوده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ميشه بفرماييد دختر به كي خيانت كرده وقتي به كسي متعهد نبوده و از تاهل آقا هم خبر نداشته؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ناشناس 12:05 به یه زن دیگه که زندگی داشته خیانت کرده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
بابا دختر صاحب دارد ، پدر دارد ، برادر دارد، مادر دارد بايد اين مسائل با خانواده اش در ميان مي گذاشت ، بايد طرف بياد خواستگاري نه همين الكي همراش بيفتي و بري
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
این علی یا دو زنه است یا از زنش طلاق گرفته و زنش مهریه اش رو داره ازش میگیره
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ناشناس 14:32 خوشبختانه هنوز ازدواج نکردم اما اگر ازدواج کنم از حداکثر حق قانونیم برا داشتن همسر استفاده میکنم
عصبانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
اه تابی جون ،نظرات این علی رو نگذار دیگه هی بیربط گیر میده به خانوما اعصابه همه رو ریخته به هم باشه توخوبی علی آقا ، خوب،آقا، زخم خورده، حق به جانب طلبکار ، خوب خوب خوبی ...شد؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
عصبانی جان تحملت رو بیشتر کن.من کی زخم خوردم؟شما خانمها حق به جانب حرف میزنید منم مجبورم جواب بدم.این که ناراحتی نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
دختر خانم از اول که نمیدونسته بعدش فهمیده موقعی که وابسته شده فهمیده اگر دختر از همون اول میدونست بله مقصر بوده اما وقتی وابسته شده نمیشه بگیم دختر مقصره اونم انسان بوده ولی در کل اموات خود را به نیکی یاد کنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
21:35 عزیز تا حدودی درست ولی هیچوقت برای پایان دادن به اشتباه نباید دیر باشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
علی جون با این طرز فکرت مطمئن باش یدونه زنم گیرت نمیاد چه برسه به حداکثر حق قانونیت!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
1:48 عزیز زنان خوب بسیاری هستند که عاقلند و این شرایط را می پذیرند.
کار پاکان را قیاس از خود مگیر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
خیانت چه ازطرف زن وچه مرد قابل توجیه نیست وهیچ فرقی باهم نداره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
آقای علی اگه هنوز مجردی وداری به حداکثر حقت برای داشتن همسر فکر میکنی.پس خیلی خیلی مشکل داری.شایدم به دوران بچگیت برمیگرده.نه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
علی آقا راست میگه دیگه، اینجور موقع ها وقتی مقتول مرد و قاتل یه زن خانما میگن مقصر مرد بوده چون زنشو دوست نداشته یا میزدش، دوباره وقتی هم مقتول زنه دوباره مرد رو مقصر میدونن، هر چی هم بگین خود دختره هم مقصر بوده چون رابطه نامشروع برقرار کرده و با تهدیداتش برا خودش شر درست کرده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
بهتر نیس خانما بیخیال ما آقایون بشن، هم برا خودشون بهتره هم برا ما.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
7:22 عزیز من با فکر چند همسری که دارم به خود زنها لطف میکنم.البته اگر شما از بچگی خاطره بدی از مردان دارید بحثش جداست که اینگونه مرد ستیزی می کنید
شاینا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
علی آقا این خانم هم می خواسته ازدواج کنه و از اون آقا می خواسته که از حداکثر حق قانونی خودش برای انتخاب همسر استفاده کنه.
در مورد قتل باید به دستور صریح قران منبی بر اعدام مراجعه شود. در مواردی نظیر تجاوز به عنف قانون باید از اعدام به بردگی همیشگی مرکتب و یا حبس ابد تغییر پیدا کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
مخالفم. شاید قتل ر و بشه بخشید. منشورم بعضی قتل ها که ناخواسته هستند. ولی تجاوز رو به هیچ وجه نباید بخشی. تجاوز فقط اعدام اعدام اعدام
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
مجید جان مرتکب نه مرکتب
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
بردگی همیشه گی؟!!!!
این مردک را اعدام کنید تا درس عبرتی برای دیگران شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
چشم........@
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
نمیشه بقیه را اعدام کنند تا درس عبرتی برای این مردک باشه؟
در فاسد بودن این دختر هم نباید شک کرد دختره ....خوب کرد کشتش
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
شاید قصد ازدواج داشته.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
فاسد اوني يه كه به اين راحتي تهمت ميزنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
پشت سر میت حرف نزن. تهمت به میت که نمیتونه از خودش دفاع کنه انسانی نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
دیوانه
امید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
خجالت بکش بی وجدان . چرا پشت سر مرده حرف میزنی ؟؟؟؟؟ اون خانوم بد بخت از کجا میدونسته که اون مردک عوضی متاهل بوده؟ برا همین بهش وابسته شده بوده . می فهمی وابستگی چیه؟ شما که تا دوست دختر یا دوست پسراتون ولتون میکنن خودتون رو خراب می کنین حق قضاوت وندارین .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
نه بابا از کجا فهمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
برو بابا!
«اذکروا امواتکم بالخیر» « مردگان خود را به خوبی یاد کنید»
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
دختر قصد ازدواج داشته،نگرفتی؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
بی ادب
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
خوب کرد کشتش؟! واسه چی؟ متاسفم واسه طرز فکرت.
یه بنده خدایی هست میره با زنا دوست میشه تا تجربه برای زندگی خودش جمع کنه!و ادعای بد بودن خیانتوهم داره.مردا عجیبن
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
اون زنی که توی فیسبوک با 15 نفر دوسته چی؟زنها عجیب ترن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
عجیبی به زن و مرد بودن نیست جنس بشر همینه. از اول خلقت تا آخرش تمایل زن و مرد به همدیگه بوده و خواهد بود
fotoshap
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
بد نبود.
وقتی زنها برای کشتن شوهرشون آدم اجیر می کنن مردا هم از این کارا میکنن.حالا چرا به زنها بر خورده؟
پاسخ ها
من
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
زنی و مردی رو بزارید کنار بابا انسانیت کجاست؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
در هر دو جنس از بین رفته حاجی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
بیشتر این چیزا بخاطر سخت بودن طلاقه. در این مورد خاص صحبت نمی کنم ولی خیلی از افرادی که همسرشون رو کشتن تو دادگاه خانواده پرونده داشتن، چه زن چه مرد. ولی پرونده شون تو هزار توی دادگاه اسیر بوده.امیدوارم هیچوقت به چنین روزی نیوفتید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
بله ناشناس 13:29 ما هم همین آرزو رو برای شما داریم
مهشید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
علی آقا اتویی؟ کلک ناشناس هم بیای از کامنتت معلومه ها ...!!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
مهشید خانم یعنی این همه فکر شبیه من هست؟:)
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
مهشید خانم از کجا معلومه؟ناشناسهه بوی منو میده؟:))
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
یعنی کم مونده اینجا شماره ردو بدل بشه...والا دیگه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
آره خیلی همه خودمونی شدن مخصوصا این علی آقا گل محفل شده!! راستی علی آقا شما برو یه زنو بگیر باقیشو بسپار به خدا
هر دو مقصر هستند ولی بین بد و بدتر باید بد را انتخاب کرد دختری که متوجه این دروغ بزرگ شده بهتر که طرف را ترک کنه به آینده بهتری فکر کنه نه که مدام تهدید کنه و این رابطه اشتباه را ادامه بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
والا ما هم همینو می گیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
دقیقا. در اینجا مقتول دچار واکنش احساسی شده و برای خود ایجاد خطر کرده است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
شما از كجا ميدونيد قاتل داره راست ميگه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ناشناس 12:08 برا تفریح که نکشته.حتما کاری کرده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
تا تو موقعیت یه آدم نباشید نمی تونید اونو قضاوت کنید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
بابا دخترا احساساتیند بفهمید همه که اراده شما را ندارند که
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
درسته اصلا باید همچین ادمای تخس و کنه ای را کشت تا درس عبرت بقیه تخسها بشه
کاری که نادرست باشه آخر عاقبت خوبی نداره چه زن چه مرد
چرامابعضی وقتاازخودبی خودمیشیم چرایه لحظه فک نمیکنیم این دنیا باتمام فراوانی وبزرگیش پایان یافتنییه همین ........
خوایا از خلق این انسان کثیف تر از ؟ چه قصدی داشتی ؟تو که این همه پرنده داشتی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
(خوایا از خلق این انسان کثیف تر از) این العان یعنی چی ؟؟؟ سواد من که قد نمیده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
منظورش خدایا بوده
انسان کثیف تر از هز چیزی
این داستان واسه سال گذشته است .تابناک جان اشتباه نکردی در ثبت تاریخ؟
مرد متاهل باید حس پدر فرزندی داشته باشد معلومه خیلی بی غیرت بوده است باید اعدام شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
زن متاهل خائن چطور؟نباید اعدام شود؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
دعوا نکنید. همه باید اعدام بشند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
آخه چرا همه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
می شه بگی کجای این زن متاهل بوده؟!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
کلا میگم.خبرهای قبل رو بخون تا پیدا کنی زنان متاهل خائن رو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ناشناس 14:01 اگر همه اعدام بشوند دیگه هیچکس به اون یکی خیانت نمیکنه. بساط این تابناک هم جمع میشه چهارتا خبر بهتر میذاره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
اصلا من میگم همه رو اعدام کنیم که دیگه همه مشکلا حل بشه. اینم یه راهکاره.
.
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
موافقم!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
منم موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
درود بر شما صبا جان. بسیار منطقی
پاینده باشید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
درست ترین نظری که خوندم:)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ولی من مخالفم. کسانی که با نظر صبا موافقید از نظرتون دفاع کنید.
babaye saba
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
صبا دختر گلم مشقاتو می نویسی یا بازم داری تابناک میخونی گلم؟؟؟!!!!
ابو بشرا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ای فلکم هیچکسم هیچکس. هیچکسم بی
نفسم در قفس . خالقم از هیچ مرا آفرید . هیچ به عنوان فلان شد پدید . دوره دوران چو پر از هیچ شد . دور زد آن هیچ و همان هیچ شد . بار الها تو نپیچی به هیچ . هیچ چه دارد که بپیچی به هیچ؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
صبا این چه حرفی که میزنی !شرم باد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
یعنی یه رب خندیدیم دسته جمعی ...خیلی باحالی
من
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
صبا جان مجردی؟متاهلی ؟ خائنی ؟ دیوونه ای؟ اخه این چه کاریه ،؛یک ربع سر کار بودم>
من خودم متاهلم .خدا نكنه ادم تو تصميم انجام شده واقع قرار بگيره.اينجا گفتنش راحته اما بتوني از عهدش بر بياي واقعا سخته.واقعا ....چون خودم درگير موضوعي هستم .فقط از خدا كمك مي خوام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ناقلا، چه موضوعی؟؟؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
این موضوعات خیلی سخت و پیچیده س و متاسفانه تا آدم خودش درگیر نشه درک نمی کنه. امیدوارم آدمایی که اینجا اینقدر راحت قضاوت کردن و نظر دادن خودشون به اینجور ماجراها کشیده نشن. چون این مسئله به راحتی آب خوردن می تونه کسی رو که هیچوقت فکرشو هم نمی کرده اسیر کنه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
دوست عزیز مثل مرد اون نفر دوم را هم اگر به گردنت حق داره بیار تو زنگیت وچیزی را که خدا برات حلال کرده از ترس همسرت نگذار تورا به گناه بندازه
مهشید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ای کلک........نگفته بودی !!!!
ولی از شوخی گذشته واقعا برات دعا میکنم مشکلت حل شه اما از من بشنو هیچ چیزی بهتر از صداقت نیست حتی اگه پات لغزیده اگه صداقت داشته باشی و پای جبران اشتباهت وایستی خییییلی نتیجه بهتری میگیری تا لاپوشونیه و انتقام و این حرفا.... خلاصه هیچی بهتر از روراستی نیست عزیز برادر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
قاتل بعدی اینجاست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
من با نظر مهشید موافقم فقط نمیدونم مهشید از کجا فهمید تو مردی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
اصلا اینجا صداقت جایز نیست. افشای خیانت بزرگترین ظلم در حق همسرتونه.
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
نکشیش
قاتل ميميرد ولى تكليف همسر اين مرد با بجه هاى دوقلويش جه ميشود واز طرفى مرك ان ان دختر كه زندكيش را بر بايه هاى دروغ واغفال مردى زن وبجه دار بنا كرده در عنفوان جوانى به خاك سبرده ميشود انهم در سن سى سالكى جه كسى باسخ كو است انوقت ميكوييد جوانان جرا ازدواج نمي كنند جون همه جى بر بايه هاى بى اعتمادى بنا شده است زن و مرد ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
داش دکمه پ و چ و گ و آ کیبورد شما کارنمیکنه ؟؟ خب درستش کن عزیزم هنگ کردم تا کامنتت رو تموم کنم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
مگه میشه یک خانم بعد از دو سال رابطه متوجه نشه که طرف زن داشته؟؟
خانمها تیزتر از این حرفها هستند
این قضیه یه جاش مشکل داره یا این خانم واقعا 30 سالش نبوده و16 سالش بوده . در هر صورت این مردک را باید هر چه سریعتر ازاد کرد زندگی بیرون از زندان دیگر برای یک آدم خائن و قاتل به مراتب بدتر از 100 بار اعدام است ....اگر میخواهید کسی عبرت بگیرد این مرد را آزاد کنید تا فروپاشی زندگیش را حداقل برای 10 نفر توضیح بدهد تا شاید حداقل دوستانش عبرت بگیرند... این مدل زندگی روزی صد بار مردن است اگر طرف ادم با درکی است و اگر چنین درکی ندارد که زجر بکشد به درک واصلش کنید
پرستو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
به نظرم با موبایل نظر گذاشته ناشناس جان
هر زمان اندک خطائی به ذهنم خطور می کند به ارزش خانواده و جایگاه بسیار بسیار بسیار با ارزش آن فکر می کنم.اینکه چقدر زحمت کشیدیم تا پایه های محکم این زندگی را با فرزند و ارزش اجتماعی خودمان استحکام بخشیم. برای ذره ای لذت بیشتر ،به شرافت انسانی انسان سوگند که ارزش ندارد.بیائید از مسیر ارزش های انسانی فاصله نگیریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
آفرین. الحق که مرد هستی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
آره امیر مرده.
سوگند
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
کاش همه افکارشما را داشتند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
زنهای ما هم باید به جای ادعا همچین تفکری داشته باشند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
از کجا فهمیدی ارزش ندارد امیر جان شما قسر در رفتی بقیه چی؟!!
هر دو اشتباه کردن.اشتباه بزرگتر رو مرده کرده که بخاطر آبروش یه انسان رو کشته.قتل نفس گناه کوچکی نیست.حالا به زنش هم میگفت.اونم میزد زیرش و بعد از چند روز دعوا مرافه همه چی فراموش میشد دیگه قتل برا چی بود؟
پاسخ ها
شناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
تجربه اش را داشتین نه؟؟؟
خدا بیامرزتش ولی متاسفانه بعضی دخترا میفتن دنبال مرد های متاهل و تا اتفاق بدی نیفته دست از سرشون بر نمیدارن نمیگن که ممکنه پس فردا سر خودشونم بیاد من نمونشو دیدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
اتفاقاً در اکثر موارد این مردای متاهل هستن که با 100 تا دروغ و نیرنگ و در نهایت ننه من غریبم بازی درآوردن و از بی مهری زنهاشون گفتن دخترای بیچاره رو گول می زنن و وقتی احساس اون دختر بدبخت درگیر شد 100 تا گربه رقصونی باهاش درمیارن و نهایتا ولش می کنن. اگه کسی با خواهر خودتون اینکار رو بکنه کیو مقصر می دونید؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ناشناس 13:37 نه که خانمهایی که با مردای متاهل رابطه دارن خیلی رات میگن!!!!اگه کسی با برادرتون اینکارو کنه کیو مقصر میدونی
مرده میخواسته تنوع داشته باشه رفته با رضایت دختره صیغه کرده با تفاهم پولش را هم داده دیگه دختره نبایست باج می گرفت اون هم نباید می کشتش نهایت میرفت به زنش میگفت اقا هم می گفت که به خاطر زنش حاضر به ادامه رابطه نبوده و فقط برای چند ماه با هم بودن به عنوان موقت تمام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
دوستم! اونوقت فکر میکنی زن اون آقا هم یک دستمریزاد و خسته نباشی کامل به شوهرش میگفت و درخانه را روش باز میکرد؟ نه عزیزم تازه اول آتو گیری و جهنم کردن اون خونه میشد اول مچ بگیری خانم و التماس کردن آقا .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
آفرین به این عقل و شعور و کمالات! ماشالا باید رتق و فتق امور دنیا رو به شما سپرد!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
پولش رو هم داده؟!!!!!!!!!!این که میشه زنای شرعی دیگه!!!!!!!!!!!براتون متاسفم!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
7:36 از یک متخصص بپرسید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
ایول. وهمه چی به خوبی و خوشی تموم میشد. بعضیا خیلی خبره هستن و تجربیات گرانقدرشون رو در اختیار ما هم میذارن که استفاده کنیم. متاسفم واسه طرز فکری که دارید.
چرا میکشند؟ 1ذره فکر کنید میفهمید که آبروی آدم بره خیلی بهتر از قتل یک انسانه !
به خاطر ابرو،به خاطر ابرو ، به خاطر.....
باید این تابو ها را از جامعه پاک کرد اگر این اقا که حالا به خاطر یک ارتباط که می توانست در مسیر درست شکل بگیرد پای قصاص است این امکان را داشت که به همسر قانونی اش می گفت :من کس دیگری را دوست دارم برای رسیدن به خواسته ام باید یکی از این سه کار را بکنم:
1-ترا طلاق دهم و با او ازدواج کنم
2- با او ازدواج کنم ترا هم نگه دارم
3- یکی از شما دو نفر را بکشم و حذف فیزیکی کنم
یقینا همسر این اقا به وضع فعلی رای نمی داد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
چرا راه چهارم رو نگفتی؟
4- خودم را بکشم و شما دو زن را از شر خودم خلاص کنم!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ناشناس 14:45
5-شما دوتا را بکشم و سومی را بگیرم چطوره؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
نه دیگه اینجوری میشی قاتل 2 نفر میری بالای چوبه دار جانم! خودت رو بکشی بهتره. قاتل خودت باشی دیگه اولیای دم نداری که قصاص بشی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ناشناس 19:32 کاری نداره میگه همدیگه رو کشتن
پوآرو
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
پس من این وسط چی کاره ام؟ میام سه سوت کشف میکنم این نظری جانمان قاتله!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
نظری جان گزینه چهار قتل مرد توسط زنش را فراموش کردی بعد داستان اونوری میشد الان کامنت میذاشتی که این خانم نباید شوهرش رو میکشته باید جدا میشده
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
به خاطر چند همسری که حق مرد است نباید قتل کرد.باید زنان به شوهرانشان رسیدگی گنند تا مرد در خانه سیر شود.البته اگر هوسران نباشد
خدا آخر عاقبت همه مارو ختم به خیر کنه
اعدامش کنید.
پاسخ ها
پوآرو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
می کنند جانم. الکی که نیست. قتل نفس است. آنهم عمدی! طناب دار ردخور نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
پوارو جان اینجا تو چکاره ای ؟
پوآرو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
خب معلومه اخوی . دنبال سرنخ هستم که ببینم تو اینجا چکار میکنی :)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
پوارو جان سرنخاتم به درد خودت می خوره.:)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
پوارو جان برو بخواب از وقت خوابت گذشته خخخخ
پوآرو
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
بذا سیبیلم رو مرتب کنم بعد میرم. یواش تر دعوا کنید . یکی دیگه با دختره رابطه داشته یکی دیگه کشته شماها سر چی دعوا راه انداختید!
البته دختر خانمه موقعی که فهمیده طرف متاهل هست باید خودش را کنار می کشید که عاقبتش اینطوری نشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
اول جای اون خانم قرار بگیرید با احساساتی که دو سال درگیر بوده و دروغهای رنگ و وارنگی که دلشو بهشون خوش کرده، بعد قضاوتش کنید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
ناشناس13:39 اون خانم نباید تلاش میکرد زندگی زن دیگری رو خراب کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
کلاً نباید توقع بوجود آید. نقد. نه نسیه.
نمیدونم چی بگم مردمقصرهست ماوقتی به مردای متاهل میگیم واسه چی دنبال رابطه ای میگه چه ربطی داره اون زنم ولی توعشقمی من تورومیخام شمابگیدیعنی چی؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
خب تو مقصری که باهاش ادامه میدی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
اگه نمیدونی چی بگی چرا میگی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
خوب به نظرت کسی که میاد به تو میگه عشقمی واقعا عاشقته؟ اینا کلمه عشق رو به لجن کشیدن.
بابا بی خیال . معلومه که هر دو طرف اشتباه کردند . چون رابطع غیر شرعی عاقبت خوبی نداره . چه متاهل باشی چه نباشی .
پاسخ ها
حاج حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
سیدجون رابطع نیست . رابطه است
از وقتی پای شبکه های فراسی زبان که خیانت را به خانواده ها ام.زش می دهند جنایات و خیانت های زن و مردهای همسر دار در ایران زیاد شده است. افراد سعی می کنن با استفاده از اشتباهی بزرگتر اشتباه قبلیشان را جبران کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
بله، قبل ازینکه ماهواره بیاد تقصیر ویدیو بود، قیل از ویدیو تقضیر سینما ، قبل سینما تقصیر رادیو، قبل رادیو رو دیگه یادم نمیاد تقصیر چی بوده.. ولی برادر من تا بوده بوده و باور کن ربطی به این چیزا نداره.
همه این معضلات با احیای فرهنگ چند همسری از میان برداشته میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
احیای فرهنگ هوس رانی!!!!!! لطفا نگید شرع خدا چون خداا گفته اگـــــــــــــــــــــــــــــــــر میتونید عدالت رو برقرار کنید در آیه بعدش هم اومده که همانا در این امر ناتوان هستید!
ناشناس
| Singapore |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
صحیح می فرمایند .. حلال خدا را حرام نکنید تا حرام خدا را حلال نکنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
راستی هیچ فکر کردید چرا بیشتر ائمه ما چند همسر بودند؟به نظر من هم این مشکل با در میان گذاشتن این امر با همسر اول و راضی نمودن او برای انتخاب زن دوم قابل حل بود باز هم در این مورد فکر کنید حلال خدارا حرام نکنید وبه رفتار پیشگامان دینمان توجه کنید نه فقط به سرزنش اجتماع
مهشید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
میخوای مثل یه سری قبایل بدوی فرهنگ چند شوهری رو احیا کنیم تا کلا همه چی حل شه بره پی کارش؟ هان ؟ میخوای؟ خوبه؟
رها
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
قایان به این سوال جواب نمیدهد
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
مهشید خانم این قانونها مال الانه همین الانش هست.بدوی کجا بود؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
مهشید خانم فرهنگ چند همسری مختص مردان است.آنکه شما میگویید مال قبایل بدوی است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
نظرتون در مورد چند همسری خانمها چیه؟ به نظر من که خیلی عادلانه است....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
مهشید جان من با نظرت موافقم..خیلی هم خوبه ..
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
20:09 عزیز نه امکان پذیر نیست چون این مرد است که میتواند بر تقسیم احساسش بین زنها مدیریت کند.در ضمن این قانونی است که هر مردی میتواند ار آن بهره گیرد.اگر میبینید گروهی بهره نمیگیرند از بزرگواریشان است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
فرهنگ!!! چند همسری. چه فرهنگی! جناب داریم تو قرن 21 زندگی میکنیم. تو فرهنگی که شما میگی همه چیز میشه مال ثروتمندا که میتونن. فقط عقده رو افزایش میدیم و جامعه رو به قهقرا میبریم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
خانم های عزیز ناراحت نشوند خداوندی که به تمام احساسات و ابعاد وجودی انسان آگاه است این راه را با توجه تمام خصوصیات ذهنی زن و مرد قرار داده آیا در این موارد ناخواسته به این شکل بهترین راه استفاده از این فرصتی که خدا در اختیار انسان گذاشته نیست ؟خودتان را جای اون دختر بیچاه بگذارید که به فرض با تمام وجود عاشق اون مرد شده باشد
هر دو طرف مورد دار بودند مشکل داشته اند. این جور اتفاقات برای آدمهای متدین و سالم چرا نمیفته؟ دختری که دوستی خیابانی بکند و تن به رابطه نا مشروع بدهد عاقبتش همین می شود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
برای متدینین هم میوفته ولی به قتل نمیرسه شاید بهتر بتونند مدیریت کنند مثل عقد موقت یا همسر دوم
متاسفانه نبود تفریح در جامعه ما مردان و زنان رو به سمت و سوی شهوت رانی سوق داده و فکر میکنند می توانند به هر زندگی دست اندازی کنند مرد و زن هم نداره. در حال حاضر مردم بدلیل تورم و شرایط سخت معیارهای فرهنگی و اخلاقیشون خیلی کم رنگ شده باور بفرمایید من با وجود داشتن همسر و بچه وقتی از خانه بیرون میرم احساس خوبی ندارم دور از جان شما همه انگار مثل گرگ در کمین هستند فقط کافیه خدا رو در نظر نداشته باشی و دیندار نباشی همه بدبختی ها امثال این اتفاق سرت میاد اینه که میخوام به همه دوستان بگم یک کم بیشتر فکر کنید و ببینید آیا این راهی که قدم در آن گذاشته اید به نفع خود و خانواده تان است؟ به خانواده دیگر یا شخص دیگری ضرر نمی زند؟ آیا با کرامت انسانی خودم هم میزان است؟ آیا کس دیگری این کار را انجام بده شما شماتتش می کنید؟ آیا به عنوان یک انسان این کار در شان انسان خوبی چون شما هست؟ باور کنید باور کنید با هرکسی که دارید زندگی می کنید حتی اگر آدم بدی باشه خود خدا بهترین شرایط رو براتون رقم می زنه و بدونید آدمی که این طرز فکر رو داشته باشه ممکنه سختی بکشه ولی روح پاکی داره و آرامشش با هیچ چیز وصف شدنی نیست. برای همه شما آرزوی آرامش و خویشتنداری دارم.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
آفرین به این خانوم فهمیده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
مهیا جان من هم دقیقا حس شما رو دارم وکاملا با شما موافقم..البته امیدوارم خدا یه جایی دلش برام بسوزه و به همسرم کمی قدرشناسی و اخلاق عطا کنه..
اعدامش کنید
پاسخ ها
مهشید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
همون تو جا مونده بودی نظر بدی..... نگفته بودی مونده بودیم این قاتل رو چیکار کنیم خدا خیرت بده
سلام به همه دوستان عزيز .
راستش خيلي از نظرات رو خوندم . بعضي ها از اون مردي كه كه اين كار رو كرده بد گفتن و بعضي هم از اون دختر جوان . به نظر من بايد دو نكته رو بيشتر بهش توجه كرد .
اول اينكه هيچ چيزي از هيچ كسي دور نيست . ماهايي كه پشت سر اين افراد صحبت ميكنيم ا.. اعلم كه فردا چي سرمون مياد . به خدا اينگونه مسايل به يك لحظه و يك نگاه و ... بنده . نه اينكه كشتن يك دختر جوان عيبي نيست بلكه نهايت قصاوت هست اما عاشق شدن و به طبع اون كور شدن هست و تصميمات اينچنيني كه از هيچكس دور نيست . همه كسايي كه فكر مي كردن اتفاقي نميافته بودن كه گير اينگونه مسايل افتادن
دوم اينكه خدا نكنه كه زماني برسه كه بجاي اينكه خدا دستمون رو بگيره ، رسوامون كنه . همه انسانها بدون استثناء لحظاتي داشتن كه ميشده به بد گونه اي رسوا بشن و شهره خاص و عام ولي وقتي اتفاقي نميافته توي نظرشون همه چيز خوب بوده و براي تعداد كمي كه رسوايي پيش مياد اينجور ميشه .
يك نگاه به اطراف و جوانان و ... كافيه تا ببينيم اگه خدا پرده ها رو كنار بزنه ، همه ما براي خودمون داستان رسوايي اي داريم .
پس بهتره خيلي از اينكه كي مقصر بوده صحبت نكنيم و ببينيم چه بايد كرد . نه عاشقي جرمه و نه عاضق شدن اونها اشتباه بوده . خدا هم به خاطر شناخت انسانهاست كه ازدواج متعدد رو براي آقايون گذاشته ولي قتل و اينگونه مسايل جرم خودشو داره .
دوستدار شما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
درست میگی حالا زنها هی حقوق ما رو نادیده بگیرن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
بخش بیشتر حرفات رو قبول دارم. اما ازدواج متعدد تو جامعه ما یعنی پولدارها ده تا ده تا، ندارها یک نفر رو هم نمیتونن داشته باشن. فقط مشکلات چند برابر میشه و اخلاق لگد مال. باید به مقتضیات زمان هم توجه کرد و همینطوری نظر نداد.
قرآن کریم: و هر که از یاد من(خدا) رویگردان شود زندگی برایش تلخ میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
چه عجب یه آیه نوشته شد که تعداد منفی هایی که بهش میدن بیشتر از مثبت هاش نباشه!!!
خیلی بیکارین برین دنبال زندگیتون آمو
پاسخ ها
باقالی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
زندگیمون همینه دیگه بوآ
این آقای قاتل یک سال به دور از چشم همسر وفادارش لحظه لحظه های زندگی را با زنی دیگر سپری می کرده تا به خوشبختی کاذب برسد...غافل از آن که خوشبختی همان لحظه هایی بوده که در کنار همسرش می گذرانده...براش متاسفم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
آخه از کجا میدونی؟خود شما زنها وقتی خیانت میکنید میگید شوهره کم گذاشته.شایدم زنه کم گذاشته.
حرفای من فقط یه احتمال بود که بیشتر دقت کنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
از کجا معلوم همسرش وفا دار بوده؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
از کجا معلوم وفادار نبوده؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
21:32 نمیشه با قاطعیت گفت جنسیتی نظر ندیم
اميدوارم ديگه شاهد اين مسائل نباشيم
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
خدا به آدمها عقل وشعور داده خوشی وتفریح حق همه مرد وزن هست اما هر چیزی جا مکان موقیعت حدومرزداره عزیزان
دخترخانمها باید بدونن وقتی مردی به اونها ابراز علاقه میکن در جواب باید بگن رسما پامیشی میای خواستگاری اگه اون مرد واقعا قصدش ازدواج که میاد خواستگاری و به خوشی تموم میشه یانه اگه قصدش سوء استفاده است که راهشو میکشه میره این چنین اتفاقی هم پیش نمیاد محض اطلاع اونایی که میخوان بگن پس کی باید همو بشناسیم دوره نامزدی واسه همین شناخت
قصد دفاع یا رد نظراتتون رو ندارم ولی توجه داشته باشید که این اتهاماتی که دارید به مقتوله نسبت میدید و براش حکم صادر می کنید تنها از زبان قاتل شنیده شده و راهی برای اثبات اون حرفها وجود ندارد. چند درصد فرض کنید که مقتوله خانم عفیفی بوده باشه، اونوقت چطور در محضر خدا پاسخگو خواهید بود؟؟؟؟؟؟....
تو تلوزیون همیشه افراد خیانت کار به اسم های پرویز و کورش و جمشید و رستم وسیاوش و ... ولی در روزنامه ها می بینیم اسم جنایتکاران خلاف اسم های اصیل ایرانی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
وا.........
ناشناس
| Denmark |
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
متاسفانه کسی اینجا نظرت رُ نمیفمه .. ولی مرسی که به این نکته اشاره کردی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
ببخشید تو همین سریال آوای باران اسم آدم بده نادر و شکیب بود.
آدم خوبه کیانوش.همه چی نسبیه.
تو این که اون مرد ابله مرتکب قتل شده و مجرم هست شکی نیست اما رفتار اون خانوم در ارتباط با مرد نا محرم و تهدید وی به افشای اسرار و تشویق وی به پایان دادان به زندگی زناشوی هم قابل بخشش نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
کلا هیچ چیز قابل بخشش نیست. باید همه بزنند همدیگه رو بکشند
نمی دانم دخترا چرا به زور میخوان با مردی که به دلبخواهی دوست شدند یا حتی فریب خوردند،به هر قیمتی ازدواج کنند.هر روز با این جور مسایل سر و کار دارم.آخه ازدواج برای دخترا شده سراب! مردا اول به زیبایی نگاه می کنند بعد چیزای دیگه.دلم به حال دخترا میسوزه.اونم دختری که سی سال از عمرش گذشته و ازدواج نکرده.نمیدان راهکار این ظلم جبری به زنها چیه؟ دخترای دم بخت و از بخت برگشته هم به هر دری و به هر راهی میخوان ازدواج کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
درست میگی ولی مهربانتر بگو نا با تحقیر
حالا باید فهمید چرا اسلام اینقدر در مورد روابط با نامحرم و ازدواج و ... حساس هست، شاید کمی تأمل کنیم...
چقد تابناك مخاطب كارشناس داره اي ول
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
چاکریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
ان هم چه با فرهنگ !!!!!!!!!!!!!!!!
اين مردك تحت تاثير سريالهاي شبكه ٣قرار گرفت رواني شد دست به چنين كار عجيب زده
پاسخ ها
عجب
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
مگه داریم.........؟! کدومشون انوقت؟
پدر عشق بسوزه بسوزه بسوزه...
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
که شدم به خاطرش با نمره بیست رفوزه! رفوزه!رفوزه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
کدوم عشق ....کدوم عشق .....کدوم عشق....
هوس بود....هوس بود.........هوس بود....
مهتاب جان کی حاضره خار به کف پای عشق بره جوک میگیا........
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
عشق!! عجب عشقی!!! اسم عشقو به گند نکشید لطفا
بیچاره زن وبچه اون مرد که بی گناه و از همه جادبی بر زندگیشو از هم پاشید وگرنه اون مرد و زن هر دو کثیف بودند ولیاقت هر چه سرشان آمده را دارند
منطق هموطنای عزیزم تو حلقم !!!!!!!!
پاسخ ها
باقالی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
نکن این کارو ...سردیت میکنه منطق هموطنات رو غسیان میکنی داداش
بر فرض که بقول یه عده احساسات دختره درگیر شده بود،چطور اونقدر خودخواهه که حاضر بخاطر خودش زندگیه یه زن و دوتا بچه رو خراب کنه..اصلا چه تضمینی هس که مرد بعد اون سراغه کسی دیگه نره؟کار اون مرد بدترین کار بوده و اصلا جای دفاع نداره و باید مجازات بشه اما قبول کنید اون دختر هم کمی مقصره.
ما هميشه دوس داريم كاراي خلاف خودمونو پنهان كنيم بايداون مرده اگه زندگي شو دوس داشت بايد حقيقت رو به زنش مي گفت نه اينكه اون زن بدبخت رو مي كشت تا دو تا خونواده رو بدبخت كنه اون جوري لااقل يه آدم كشته نمي شد در ضمن قابل توجه آقايون و خانوما بايد در روابطشون با غريبه ها خيلي محتاط باشن (اينو بايد پدر ومادرا به بچه ها ياد بدن كاملا واقع بينانه )روابط بين همكار و همكار . مشتري .و...
خبر خوبی نبود اما خدا وکیلی نظرات خیلی باحال تر از خبره ...من که کلی خندیدم اول صبحی ...
مردهاهمیشه خائنن وجالبتراینکه فکرمیکنند حق دارند علی رغم داشتن زن وفرزند هوسرانی کنند خیالشان که اززندگیشان راحت میشودتنوع طلب میشوند .حق مردهازنهای هوسران است تاهرگزآرامش خاطرپیدانکنند.اگراین مرداززنش راضی نبود برایش مهم نبودقضیه فاش شودتازه افتخارم میکرد که رفتم بایه دخترآشناشدم ببین توکه زنی ودوتابچه هم زاییدی . واقعا دردنیای کثیفی زندگی میکنیم ونمیتوانیم به کسی پشت کنیم تابرمیگردی خنجری به پشتت فرومیکنند که قلبت روپاره پاره میکنه خطاب به مردهای خائن میگم بروید خداروشکرکنیدکه مازنهابه خاطربچه هایمان شماراتحمل میکنیم والا مثل آشغال اززندگیمون پرتتون میکردیم بیرون یه تف هم توروتون مینداختیم .
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
اشتباه نکنید اگر مردان می توانند چند همسر داشته باشند به خاطر حقوق قانونیشان است نه هوسرانی.البته سوای هوسرانان امیدوارم زنان به همسرشان برسند تا آنان به همسر خود قناعت کنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
یک زن ایرانی عزیز همین تفکر شما که زنها را از گناه عاری میدانید آمار زنان خائن را افزایش داده است.از این دعاها در حق آنها نیز می کنید؟
یک مرد ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
(یک زن ایرانی) تو نمیتونی نماینده منصف و فهمیده ای برای زنای ایرانی باشی، چون خیلی تند میری کمی هم انصاف داشته باش و از عقلت کمک بگیر، تو فقط حرف دلت رو زدی که ناشی از عقده های درونیته، چون همانطور که زنهای نجیب و پاکدامن که به خانوادشون عشق و محبت دارن تو ایران داریم، مشابهش مردهای با غیرت، دلسوز و فداکار و وفادار هم داریم و نباید همه رو با یک سنگ محک سنجید، برا خودت بهتره طرز تفکرت رو اصلاح کنی.!!!
خداوند درقرآن درمورد جرایم که صحبت مکنه همیشه لفظ مذکر رامقدم بر لفظ مونث بکارمی برد(مثل السارق والسارقه ولی استثنا فقط درمورد زنا لفظ مونث مقدم بر مذکر می آورد مثل الزانیه والزانی این موضوع برای اهل تفکر واهل تعقل جای تامل دارد .
پاسخ ها
همان ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
دوست عزیز
سوره مبارکه نور که در مورد احکام زنا صحبت کرده تاکیدش بر نحوه اثبات زنای زن و مجازات تهمت زدن به اوست. وقتی موضوع صحبت، زن است منطقا به عنوان مبتدای جمله می آید.
کمااینکه در بحث نگاه به نامحرم در آیه 30 و 31 همان سوره نیز اول به مرد توصیه به حفظ حیا و فروبستن چشم از نامحرم شده و بعد به زن توصیه شده.
باز هم تحلیل های ابکی و پاک کردن صورت مسله و گناه جنایت ها را بگردن شبکه های ماهواره ای انداختن و سرانجام پیشنهاد اعدام و قصاص !!!!!!!ا با این فرمول کذایی وجدان درد همه ارام میشود و صورت مسله نیز پاک میگردد بدون اینکه ریشه یابی صحیحی از معضلات اجتماعی صورت گرفته و اسیب شناسی و برنامه ریزی و راهکار پیشگرانه بعمل اید
بیشتر کسانیکه از این شبکه ها ی مستهجن و خانواده برانداز طرفداری میکنند سست عنصر و هر هری هستند.من دیدم که میگم اینو
تعجب میکنم بیشتر آقایون دم از احکام شرعی برای ازدواج های مجدد میزنند , تو خیابان ها چشم ناپاک به ناموس دیگران دارند , از مسیر صداقت و تعهد خیلی فاصله دارند ولی هیچ وقت راضی نمیشند زن اول خودشون را طلاق بدهند . خوب اگر خوشبختی در زن اول و بچه ها هست چرا راه اشتباه میرند یا اگر راه رفته درسته چرا زن اول را طلاق نمیدند ؟ من فکر میکنم مردها به نوعی مشکل روانی دارند !!!
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
احساساتی نشوید.مردها حقوقی دارند که این هم از جمله آنهاست بسیار با بیماری روانی تفاوت دارد.
فکر کنم دخترانی که در فیسبوک با افراد زیادی رابطه دارند بیمارترند
حقوق مردها!!!
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
بذار این مردها انقدر از حقوقشان! استفاده کنند تا جانشان از ....شان درآید
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
20:37 عزیز اگر شما هم مهریه بگیرید جانتان از ... در میاید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
لطفا جمع نبندید. بسیاری از خانوم ها هم هستن که علی رغم داشتن تمکن مالی، بازم میرن با کسایی رابطه برقرار میکنن که همین دیدگاههای متعصبانه به زنها رو دارن. نمونه اش دخترهایی که با مردان متاهل رابطه برقرار میکنن. در مقابل مردان شریفی هم هستن که با تعهد و صداقت به روابط خانوادگیشون پایبندن. پس جمع نبندید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
علی حقوقی که تو میگی، واسه جامعه ای نیست که بیشتر پسران مجردش حتی توان ازدواج کردن ندارن چه برسه به همسر دوم. این حقوقی که شما میگی فقط شامل حال یه عده خاص میشه که توانایی مالی دارن. و البته نظم جامعه رو بهم میزنه
در اینکه این آقا هوسران ومقصر بوده هیچ شکی نیست اما بهتر نیست دخترخانمها کمی برای خودشان ارزش قائل بشن و با وعده ازدواج آقایی که توی خیابان آشناشده و هیچ شناختی از خانواده و وضعیت تاهل آقا ندارند دوست نشن و زمانیکه متوجه شد این آقا دارای زن وبچه است کنار میرفت وباید می فهمید مردی که با وجود زن وبچه خیانت کرده پس اگر با این خانم ازدواج میکرد این سناریو را تکرار میکردخانمی که حاضر است کانون خانواده یک زن ودوبچه را خراب کند نه عاقل بوده نه عاشق بوده ونه انسان ونه از تعهدات اخلاقی برخوردار بوده
پاسخ ها
مرد بی تعصب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
به نظر من اولین نکته ای که باید روشن شود این است که آیا ازدواج مجدد یک مرد ولو پنهانی "خیانت" محسوب میشود؟؟
البته انجام کارهای این فرد مورد نظر منظورم نیست بلکه اگر یک مرد بدون اطلاع همسرش با یک خانم دیگر ازدواج کرده باشد و آن خانم هم با رضایت اینکار را کرده باشد ولی هر دو زندگی با رضایت درحال گذر باشد چه اشکالی دارد؟
لطفا خانمهای ضد مرد پاسخ دهند (البته از بکاربردن کلمات شعاری و توهین آمیز خودداری شود)
واقعا اين از حيوان كمتر لياقت زندگي ندارد لا اقل شرعي ازدواج مي كرد بعد طلاقش ميداد از مردن كه بد تر نبود
هرچی سرمون بیاد از ضعف ایمانه اگر همه درانحام کارهاشون به خدا وقوانینش توحه کنن هیچ مشکلی پیش نمیاد .درسته؟
حضرت علی ع میفرماید "پاداش مجاهدی که درراه خدا کشته می شود از پاکدامن بیشتر نیست نزدیک است پاکدامن فرشته ای از فرشتگان الهی گردد این فرمایش نشان میدهد پاکدامنی کار بسیار مشکل بلکه مشکلترین کار است که این همه انجامش با ارزش وعدم پاکدامنی باعث جنایاتی که از ازل انسان قابیل تا کنون مرتکب شد می شود که تمامی ناپاکیها محکوم به پشیمانی است پس ای انسان آینده نگری عامل اصلی پاکدامن ماندن وروی مرز پاکدامنی مرزبانی کردن است
متاسفانه ماایرانی ها راهی که قانون وشرع جلوی پایمان گذاشته نمیریم وازراه خلاف مرتکب جنایات دیگه ای می شویم اگه این مردعرضه داشت خیلی راحت بادختره ازدواج می کرد ومرتکب قتل نمی شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
بله چه عرضه ای! این بنده خدا هم روی برخورد با همسرش رو نداشته، چون واقعا جامعه ی ما ازدواج دوم رو بد میدونه. این فرهنگ ماست. و خیلی هم خوبه.
حسن در اعترافات خود به كارآگاهان گفت: از فروردين ماه سال 1390 با مقتول آشنا شدم. ابتدا ارتباط ما محدود به تماس هاي تلفني بود اما پس از گذشت مدتي اين ارتباط هر روز بيشتر و بيشتر شد و اين در حالي بود كه من به مقتول گفته بودم، كه قصد ازدواج با وي را داشته، در حالي كه خودم پيش از آن ازدواج كرده بودم.
یعنی به اعظم نگفته بود زن داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دختره احمق ول كن نبوده
پاسخ ها
باقالی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
آره بابا کنه بوده اساسی
چرا هرچی جنایت تو ایران رخ میده مقصرش شبکه های خارجی هستند بابا برید مشکلات اجتماعی خودتون رو درست کنید
میخواسته خانمش متوجه نشه الان خانومش باید اعدامشو ببینه
چرا یه مرد اینقدر نگرانه که همسرش بفهمه ؟
مگه یه خانوم چه قدرتی داره؟
کی این قدرتو به خانوما داده؟
همیشه قدرت زیاد باعث جنایت و فساد میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
اگه قضیه برعکس بود چی؟ مثلا زنی که به شوهرش خیانت میکنه از چی میترسه که از شوهرش پنهان میکنه؟ مگه یه مرد چه قدرتی داره؟ کی این قدرتو به مردا داده؟ همیشه قدرت زیاد باعث جنایت و فساد میشه!!! درسته؟ نه عزیزم اشتباهه.
مدیریت محترم سایت تابناک
با سلام و تشکر از بقیه اخباری که منتشر می نمائید
لطفا از اینگونه اخبار که مخصوص صفحه حوادث روزنامه های کم طرفدار است و به منظور کسب بازدیدکننده بیشتر منتشر می شوند استفاده ننموده و شان و کلاس یک سایت خبری حرفه ای و سیاسی را حفظ کنید. در غیر این صورت من یکی دیگر بازدیدکننده سایت خوبتان نخواهم بود.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
تابناک سایت کاملی است اگر این خبر را دوست ندارید باز نکنید
قاتل باید مجازات شه و مقتول هم به سهم خودش تقصیرکاره، کاری به این قضیه ندارم ولی اونایی که میگن داشتن همسر دوم برای مرد خیانت به زنشه بدونن هم قانون و هم شرع اجازه داده(هر چند که این دوره زمونه از عهده یکیش هم نمیشه بر بیای) اونوقت خانمها میگن این مال 1400 سال پیشه ولی چیزای دیگش رو که به نفعشونه میگن خوبه چون اسلام و پیغمبر گفته.!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
کاملا درسته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
خیانت ، خیانته. همه چیز با قانون حل نمیشه، یعنی اصلا قانون مال این نیست که تمام روابط انسانها رو تعریف کنه. قانون حدود رو مشخص میکنه. گرفتن زن دوم تو عرف جامعه ما خیانته. اینو کسی نمیتونه منکر بشه.
عاقبت هوسرانی نابودی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
به جای اینکه قانع باشند به خانواده خودشون. طمع به نامحرمان می کنند و هوسرانی می کنند و می شود آنچه نباید بشود. یه وقت می بینه آدم بالای داره.
مردان ایرانی اخیرا خیلی خیانتکار شدن.من یه مرد هستم وساکن تهران.ولی شاهد هستم که چقدر دارن به زن و خانواده خود خیانت می کنند.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
نه که زنها خیلی سالمن.همین خبرات تاناک رو بخون
اگه فرهنگ باشه ده شبکه ماهواره ای هم بیاد کاری نمیکنه
اخه مردک ... فوقش به زنت میگفت مگه چه اتفاقی می افتاد چند روز قهر میکرد دیگه لازم نبود بکشیش که اخه من به تو چی بگم؟
پاسخ ها
باقالی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
هیچ چی نگو بابا ...خونت رو کثیف نکن الان فشارت میره بالا
فقط اعدام
من نمیدونم شما بحث چی میکنید کلا خود اینکار اشتباست.باید یا از زنش جدا میشد یا اونو بعنوان زن دوم میگرفت.آدم باید هرکاری میکنه پاش وایسه.همین.
بی شوهری بد دردیه! مسئولین به فکر چاره باشن.
آقا من خودم دخترم....کرم از دختره بوده..کم نیستن تو جامعه که میدونن یه مرد متاهله باز خراب میشن سرش!!از 20 یاله تا 45 سالشو دیدم که میگم
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
آفرین بر شما که بر خلاف فمنیست ها عیبهای زنان را هم میبینید.شما فهمیده اید
چقدر خانومش شانس داشته که خدا اینطور رسواش کرده......آن دومی هم حقش بوده خدا نیامرزه زنانی رو که رو خانه ی دیگری...زندگی را تدارک میبینن....اعدام حق این مرد خیانتکار است...روزی زن وبچه اش با خداست...
پاسخ ها
الهه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
ابناک از همدلی هایت قدر دانی میکنم وقابل احترامی که نظرات دیگران را احترام میگذاری. باتشکر
حد زنای محصن(مرد متأهل) سنگسار است و مجازات قتل قصاص
یکبار دیگر از سایت محترم تابناک به خاطر احترام به همه مخاطبانش کمال تشکر رو دارم.
یکبار دیگر از سایت محترم تابناک به خاطر احترام به همه مخاطبانش کمال تشکر رو دارم.
من که با هر کی رفیق شدم تا حالا گفتم متاهلم دیگه زنگ نزده ، خوب باید چه کار کنم الان؟
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
کارتان بسیار زشت است.همسرتان از همه برای شما بهتر است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
از بی غیرتی بعضی ها هست که متاهلند و هنوز چشم به نامحرم دارند.
مرگ بر آمریکا
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
بفرما!معلومه كه دختري اگه بدونه طرف زن داره باهاش رابطه برقرار نميكنه. مطمئن باشين اين مردك هم نگفته بود كه زن داره و....
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
سارا منم افراد زیادی دیدم که میدونن طرف زن داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
باز هم به شما که صادقانه میگین رفیق..........تمومه آريالایون که از اسلم زن دوم و 40 تا صیغشو بلدن......
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
14:20 قبول دارم اما برای روز مبادا این رو هم باید بلد بود.
من از تمام مرداي عالم متنفرم اعم از پدر.برادرو.............
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
اما من از تمام زنان متنفر نیستم و گروههایی از آنان که ادعاهای واهی تساوی در همه چیز را ندارند بسیار قبول دارم.
شما دوست عزیز نیز احتمالا بر خلاف میل پدر و برادر کاری انجام داده اید و از آنها دلخورید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
مرد ها هم از تو متنفرند.خبر نداری
از 3000 میلیارد چه خبر؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
هیچی خوردن یه آب هم روش
من میخواستم نظر بدم اسمم علی لطفا منو با اون علی معروف اشتباه نگیرین
هر دو مقصرن پسره بیشتر چون ادم کشته به راحتی
جامعه مقصرن خانواده مقصره همه مقصریم...
پاسخ ها
باقالی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
به نظرم تو همون علی اصلیه هستی داری موضع ات رو تغییر میدی
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
باقلی جون علی اصلیه منم.اشتباه نگیر ولی با دوستمون موافقم
در جامعه اي كه به يك دختر هر چقدر هم كه در زمينه شغلي و تحصيلي و حتي وضعيت مالي پيشرفت كند در صورت شوهر نكردن توهين ميشود و القاب زشتي مانند ترشيده! به او داده ميشود طبيعي است كه دختر بدبخت براي ازدواج با هر جانوري كه نام مرد را يدك ميكشد خودش را به چنين لجني ميكشاند و در نهايت جان و آبرويش را هم از دست ميدهد. اين بيچاره هم بدشانس بوده ميتوانست مثل خيلي دخترهاي ديگر در همين آشنايي خياباني همسري پيدا كند يا حداقل اينقدر خشو شانس باشد كه قبل از عاشق شدن دست آن جانور برايش رو شود و بفهمد كه طرف زن و بچه دارد يا نه حداقل اينقدر خوش شانس مي بود كه با اين فلاكت نميمرد...

بياييد با هم مهربانتر باشيم و مشكلات ديگران را مشكلات خود بدانيم حتي اگر آن مشكل ترشيده شدن دختر همسايه يا فاميلمان باشد! ارگ نميتوانيم به او كمكي بگنيم و كسي را به او معرفي كنيم حداقل نمك روي زخمش نپاشيم و هر روز با سئوالهاي بيمورد كه شوهر نيافتي؟... آزارش ندهيم
سلام به همه دوستان عزيز .
راستش خيلي از نظرات رو خوندم . بعضي ها از اون مردي كه كه اين كار رو كرده بد گفتن و بعضي هم از اون دختر جوان . به نظر من بايد دو نكته رو بيشتر بهش توجه كرد .
اول اينكه هيچ چيزي از هيچ كسي دور نيست . ماهايي كه پشت سر اين افراد صحبت ميكنيم ا.. اعلم كه فردا چي سرمون مياد . به خدا اينگونه مسايل به يك لحظه و يك نگاه و ... بنده . نه اينكه كشتن يك دختر جوان عيبي نيست بلكه نهايت قصاوت هست اما عاشق شدن و به طبع اون كور شدن هست و تصميمات اينچنيني كه از هيچكس دور نيست . همه كسايي كه فكر مي كردن اتفاقي نميافته بودن كه گير اينگونه مسايل افتادن
دوم اينكه خدا نكنه كه زماني برسه كه بجاي اينكه خدا دستمون رو بگيره ، رسوامون كنه . همه انسانها بدون استثناء لحظاتي داشتن كه ميشده به بد گونه اي رسوا بشن و شهره خاص و عام ولي وقتي اتفاقي نميافته توي نظرشون همه چيز خوب بوده و براي تعداد كمي كه رسوايي پيش مياد اينجور ميشه .
يك نگاه به اطراف و جوانان و ... كافيه تا ببينيم اگه خدا پرده ها رو كنار بزنه ، همه ما براي خودمون داستان رسوايي اي داريم .
پس بهتره خيلي از اينكه كي مقصر بوده صحبت نكنيم و ببينيم چه بايد كرد . نه عاشقي جرمه و نه عاضق شدن اونها اشتباه بوده . خدا هم به خاطر شناخت انسانهاست كه ازدواج متعدد رو براي آقايون گذاشته ولي قتل و اينگونه مسايل جرم خودشو داره .
دوستدار شما
پاسخ ها
صادقپور
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
خیلی لذت بردم از نظرت امیدوارم کسی هم پیدا بشه که به فکر دوقلوها و مادرشون باشه
تا وسطهاي نظرات رو خوندم ولي نديدم كسي از اون دوقلوها حرفي زده باشه ...حالا فرض كه هم مرده هم زنش مقصر بودن ..گناه اون دوتا طفل معصوم چيه ؟ چقدر بالا و پايين داره دنيا ... فقط دعا كنيم خدا لحظه اي ما رو به خودمون وانگذاره كه اين اعمال نه سن ميشناسه نه تحصيلات نه جنسيت نه سطح اجتماعي ... البته نميگم اين عوامل ربطي نداره ولي براي همه ي مايي كه داريم اينجا نظر ميديم ممكنه اتفاق بيفته ...خدايا خودت كمك كن..آمين
من خودم یه زنم نظر من اینه که جامعه امروز ما روکلا خانمهای بی حجاب خراب کردن البته خداروشکر شوهرم انسان متدین وباخدایی هستش حجاب چیزی است که به کل فراموش شده
پاسخ ها
باقالی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
حالا مطمئنی بعدا از این انسان متدین و باخدا چندتا هوو برات در نیاد؟؟؟/
صادقپور
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
این مسایل تو همه دنیا هست ربطی به حجاب هم نداره که فقط تو دو تا کشوره
از قدیم گفته اند گناه مال کسی است که کشته میشه
اسلام عزیز این اجازه را داده که مرد چند زن داشته باشه. به نظر من خیانتی صورت نگرفته و فقط این مرد جسارت ازدواج با این خانم را نداشته. این مرد باید به زن اولش با صراحت می گفت که می خواد دوباره ازدواج کنه
از بس خندیدم از این نظرات دلم درد گرفت خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

مفتی داریم می خندیم تابی جون مرسییییییییییییییییییییییییییی
پاسخ ها
باقالی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
بفرما. بازم بگو تفریح نداریم
كارش درست بوده و اميدوارم درس عبرتي بشه براي زنها ودخترهاي ساده دل كه تا الان هزاران بار اين مدل قتلها رو تو روزنامه و تلوزيون مشاهده ميكنند ولي باز دم به تله ميدهند و عبرت نميگيرند.
هان ای دل عبرت بین از دیده عبر کن هان
ایوان مداین را آئینه عبرت دان
دوستان ما رفتیم از همه حلالیت میطلبیم به دل نگیرید
پاسخ ها
باقالی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
کجا داداش؟ دور هم بودیم... تازه سر شبه
باقالی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
حالا تو کدوم علی هستی داری میری؟
شايد محرم بودن
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
نه. صفر بودن.
تابناک جون یه چند تا خبر جدید تو این ژانر بذار کلیک خور سایتت میزنه رو دست گوگل
با سلام به نظرم تقصیر زن اون آقا بوده چون اگه نبود این اتفاقات هم نمیافتاد اون دختر خانم الان زنده بود دو تا بچه یتیم نمیشدو و ... پس باید زنش رو اعدام کنن
ماهواره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میگید نه !1!!!!!!!!!! صبر کنید!!!!!!!!!!!!!!!!
عاقبت آويزان شدن به چيزي كه استحكام ندارد اين است.
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
بی ادب.
من به اين دليل از مردا متنفرم که من يک دختر کارمند تمامي حقوقم بايد صرف خرج خانواده بشه و برادر وپدر فکر مي کنن که وظيفه منه واقعا که نون بيار خانواده باشم.من اينقدر خسته از کار به خونه برميگردم که عشق وعاشقي يادم رفته .قابل توجه شخص ناشناسي که ميگه مردا ازت متنفرن ! بايد بگم که اينقدر خوشگل وجذاب هستم که مردا ارزوشونه من يک نگاه چپ بهشون بندازم ولي از آنجايي که خيري از مردان محرم خودم نديدم ،تره هم واسه بقيه مردا خرد نميکنم و ازشون متنفرم.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
خواهر گلم خدا رو شکر که شما از نعمت زیبایی بهره مندید.مردان خوب هم هستند شاید اطرافتون نباشند.امیدوارم برادر و پدرتون هم به خودشون بیان
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
آره. مردای خوب هم هستند. نمونه اش همین علی آقا! الآن غیرمستقیم از شما خواستگاری کرده.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
محمد بلا نگیری!!!مردم از خنده.دارم ارشادش میکنم خواستگاری کجاست:)
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
اوا ! موش بخورتت علی !
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
محمد کافیه!جدی باشیم:))
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
باشه. جدی میشم.
:|
خوب. چند تا سکه براش ببندم؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
مگه مزایده هست؟
عدد آووگادرو:))))))))
قاتل باید مجازات شه و مقتول هم به سهم خودش تقصیرکاره، کاری به این قضیه ندارم ولی اونایی که میگن داشتن همسر دوم برای مرد خیانت به زنشه بدونن هم قانون و هم شرع اجازه داده(هر چند که این دوره زمونه از عهده یکیش هم نمیشه بر بیای) اونوقت خانمها میگن این مال 1400 سال پیشه ولی چیزای دیگش رو که به نفعشونه میگن خوبه چون اسلام و پیغمبر گفته.!!!
100 بار و 1000بار اعدام کردند تاثیر نداشت کار از جای دیگه ای خراب است
ناراحت شدم، خیلی.
پاسخ ها
باقالی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
بمیرم برات
دخترهای جامعه خیلی سخت می گیرند. حالا یک رفت و آمدی شده بود، دیگه چرا اینقدر سخت می گیرند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هميشه بعد غلط اضافه كردن پاي اعدام وسطه آقايون مراقب باشيد.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
ایشان اشتباه کرده ولی دو زن داشتن عواقبی نداره
یکی از طرفداران پر و پا قرص زنان و دختران بلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
میگم هر جا زن باشه بلا هم اونجاس! هی بگو نه.خوب با هم دوست بودید نوش جونتون دیگه تهدید کردن و خودتو به کشتن دادن و یکی بالای دار فرستادن چرا ؟
در اینکه عده ای اعم از زن و مرد بدون فکر و تامل دست به کاری میزنند که کاملا اشتباهه شکی نیست، ولی من هم مقتوله و هم خانم این آقا رو که عاقل و بالغ بودند مقصر میدونم مگه ممکنه یه خانم متوجه نشه که یه آقا متاهله یا مجرد در حالیکه هر روز باهاش در ارتباطه یا خانم این آقا چطور ممکنه نفهمه همسرش با کسی در ارتباطه چون همه رفتارها تغییر میکنه و براحتی فرد خودشو لو میده باور کنید من خودم با دقت در رفتار عده ای در جمع دوستان و فامیل متوجه شدم طرف داره به همسرش خیانت میکنه و در نهایت هم مسئله رو شده حالا چه رسد به زن خود شخص یا دوست دخترش که هفته اول باید متوجه بشند .....
درجواب باقالی بگم من دانشجوم شوهرم هم استاد دانشگاست بعدشم پسر عمو م هستش من دیدم که میگم هوو هم عمرا چون به خاطر صداقتش متانتش ایمانش نمازش زنش شدم من میگم اگه خانما حجاب داشته باشن مگه مردا مرض دارن کشیده بشن طرفشون البته بی حجابی از کمبود محبته میخوان اونجوری جلب توجه کنن در کل خاک توسر ادمای هوس باز که چسبیدن به دنیا
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
اگر زنان ما این خانم را الگو قرار دهند مشکلات حل میشود.زنان ما لجبازن
سیرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
شما که جواب باقالی را دادی. میشه در جواب من هم یه چیزی بگی؟ آخه خیلی عقده دارم یکی جوابمو بده!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
این ایده اشتباهه، چون تمایل رو نادیده میگیره. کسی که تو قلبش مرض هست مریضه و باید درمان بشه.
باقالی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
سیرابی یه چیز بندازی ملت سه سوت میان جواب میدن. تو ساکتی هیچ کی هم جوابتو نمیداه
درجواب باقالی بگم من دانشجوم شوهرم هم استاد دانشگاست بعدشم پسر عمو م هستش من دیدم که میگم هوو هم عمرا چون به خاطر صداقتش متانتش ایمانش نمازش زنش شدم من میگم اگه خانما حجاب داشته باشن مگه مردا مرض دارن کشیده بشن طرفشون البته بی حجابی از کمبود محبته میخوان اونجوری جلب توجه کنن در کل خاک توسر ادمای هوس باز که چسبیدن به دنیا
خدا خیرشون بده زن و مردهایی که با هر مشکلی که دارن چشم ناپاک ندارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
انسان واقعی کمیابه دوست من
من خودم تجربه این خانم رو داشتم. بعد مدتی فهمیدم آقا زن و بچه داره من با زنش صحبت کردم و بهش گفتم نمیدونستم و کلا قطع رابطه کردم. اما اون آقا دست بردار نیست و هنوز بعد یکسال باز مزاحمم میشه. زنشم میدونه اما نمیتونه با دوتا بچه طلاق بگیره بره خونه باباش. در این مورد هم ما نمیدونیم موضوع چی بوده. شاید واقعا دختره نمیخواسته ادامه بده! چرا با وجود دوتا بچه بخواد زنش بشه.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
خوب مورد شما احتمالا بر عکسه.
ممکنه تو این مورد شما مرده کشته شه
باقالی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
علی مگه تو حلالیت نطلبیدی ؟؟ قرار شد بری که. باز اینجایی چرا؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
باقالی اومدم جواب بد جنسی ها رو بدم
میخوام یه چیزی بگم که هممو هم باور داریم به خدا نه مقصر مردها هستن نه زنها مقصر زمانه است من خودم زن و بچه دارم به خدا پر پر میزنم دو سه تا زن دیگه هم داشتهباشم اصلا نمیدونم چمون شده/ دی دی
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
طنز جالبی بود
ناشناس
| Australia |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
با نور ایمان دم ودستتگاهت را غلاف کن
به نظر من باید اعدام بشه تا مردها دست از پنهان کاری بر دارند
زلیخا مرد از این حسرت که یوسف گشت زندانی _چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی _دوستان ما در یک چرخه منظم در طبیعت زندگی می کنیم و هر کسی برخلاف این چرخه منظم حرکت کند دیر یا زود از گردونه خارج خواهد شد
نه بابا
خدایا به زنان ما عفت و به مردان ما غیرت و مردانگی و به مسئولین ما چاره اندیشی عطا بفرما !
خدایا عاقبت همه ما را ختم به خیر گردان! آمین یا رب العالمین
به نظر من ابتدا چوب نیمه سوخته شافت شود سبس به مدت 10 ثانیه بالای طناب دار وسبس بایین اورده شود واین زمان هرروز 10 ثانیه اضافه شود تا جان ملعون در اید بعد از مردن او را از کوه برت کنید وسبس جسدش را اتش بزنید. تا عبرت دیگران شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
واقعا داری این ها رو جدی می گی
حالا خوبه هممون مثل همیم.
باسلام به عقیده من باید خانواده مقتول هم مجازاد شوند چرا وقتی برای او خواستگارمی آمد سنگ اندازی میکردند وشوهرش ندادند و در نهایت چرا جلو دخترشان را نگرفته اند وچرا چرا چرا ...
نظر جدیدی ندارم فقط بگم یک دنیاست و یک تابناک . پرسنل عزیز ندیده دیوونه تونم. دستتون درد نکنه واقعا
با اعدام . مشكل حل نمشه فقط صورت مسئله پاك ميشه
خطا کار کسی است که متاهل بوده و از ابتدا دروغ گفته است
یس
بابا جمع کنید این بحثو....اونقدر کشش دادین آبرومون رفت....
امان از دست عشقهای خیابانی البته غیر خیابانی هم بدتر شده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی