بازدید 116207
شاید گره کور این ماجرای عجیب با دستان شما باز شود!

تلاش یک خانواده برای یافتن فرزند گم شده پس از سی سال + ویدئو

با کشفی که آزمایش دی‌ان‌ای حاصل می‌کند، معما‌ها یکی پس از دیگری حل می‌شوند تا پرونده پس از این همه سال، ‌تغییر عنوان داده و «سرقت نوزاد» نام بگیرد؛ اما بناگاه قاضی رسیدگی کننده به پرونده در زمان حال، آن را مشمول گذر زمان تشخیص داده و مختومه اعلامش می‌کند؛ بی‌آنکه به قدر لحظه‌ای به خود تردید راه دهد که مگر می‌شود...؟!
کد خبر: ۳۷۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۷ 25 February 2014
پیگیری یک خانواده پس از سی سال به مرحله‌ای رسیده که شاید خودشان هم انتظارش را نداشته‌اند؛ اما عجیب اینکه هر چه پیشرفت حاصل شده، موانع بزرگتری بر سر راه قرار گرفته‌ تا جایی که در حساس‌ترین مرحله رسیدگی قضایی، نظر قاضی بر بستن پرونده قرار گرفته و... .

به گزارش «تابناک»، پیگیری‌های چند ده ساله پدر و مادری که به دنبال یافتن نوزاد گم شده خود از هیچ تلاشی کوتاهی نکرده‌اند، موجب شکل‌گیری فیلمی شده که ‌نکات عجیبی دارد؛ فیلمی که به تازگی در برخی سایت‌های اشتراک ویدئو مثل یوتیوپ بارگذاری شده و حکایتی در آن روایت می‌شود که در تهران، پایتخت کشورمان رخ داده، ولی کمتر کسی از آن با خبر شده است.

آنچه قرار است برای شما حکایت کنیم، شرح ماجرای دردناکی است که نمی‌دانیم برای چند خانواده دیگر هم تکرار شده و به سکوت و فراموشی پیوند خورده است؛ اما عجیب‌تر آنکه در این نمونه پیگیری شده هم به رغم افشای واقعیاتی تلخ، به تعلیقی منجر شده که قاضی رسیدگی کننده به پرونده به آن تحمیل کرده است، وگرنه همه ارکان ماجرا برای پیگیری، به نظر تمام و کمال مهیاست.

ماجرا از دی ماه سال ۶۳ و در بیمارستان سجاد تهران آغاز می‌شود؛ جایی که مادر بارداری برای وضع حمل به این بیمارستان می‌رود و در زایمانی طبیعی، نوزاد سالمی به دنیا می‌آورد که گویا به چشم برخی پزشکان و دست‌اندرکاران بیمارستان، طعمه‌ای دندان گیر دیده می‌شده است.

وقت آن رسیده بود که اقوام مطلع شوند و پدر پله‌های بیمارستان را با جعبه شیرینی بالا و پایین برود، ولی نگهداری مادر در یک طبقه و مراقبت از نوزاد در طبقه‌ای دیگر، پیام شومی داشته که آن زمان از درک ایشان دور بوده است؛ جدا کردن مادر و نوزاد از یکدیگر به بهانه مراقبت از نوزاد که معنای آن امروز آشکار می‌شود.

گواهی ولادت حکایت از آن دارد که نوزادی در کمال ‌سلامت متولد شده، ولی تشخیص پزشک بر آن بوده که چند روز در بیمارستان بماند و مادر، بدون آنکه به نوزاد شیر داده باشد، مرخص شود.


سه روز به ملاقات پدر از نوزاد می‌گذرد تا اینکه روز چهارم، وقتی هاشمی، پدر نوزاد برای ترخیص فرزندش مراجعه می‌کند، اثری از پسرش در بخش نمی‌یابد. پرس‌وجو از پرستاران خبر دردناکی به همراه دارد؛ خبری که پزشک این گونه شرح داده: «فرزند شما عقب مانده ذهنی و قلبی بوده و فوت شده است؛ اگر زنده می‌ماند، گرفتار می‌شدید. این اتفاق به نفع شما بوده و نگران فرزندان بعدی خود نباشید [که آن‌ها هم با نقص متولد شوند]‌».

بدین ترتیب نه جسد نوزاد را به پدر نشان می‌دهند و نه سندی دال بر عقب مانده بودنش ارائه می‌دهند و به صرف سخنان تلخ دکتر، ماجرا باورپذیر می‌شود؛ والدین به سخنان پزشکان اطمینان کرده و با چنان حسن نظری برخورد می‌کنند که بعد‌ها مایه پشیمانی‌شان می‌شود.

اما مگر می‌شود فرزند سالم را بعد از سه روز با برچسب «بیمار بود»، مرده فرض کرد و هیچ ابهامی نداشت؟ بدین ترتیب گوشه‌ای از ذهن پدر و مادر به این پرسش‌ها مشغول بود تا اینکه بعد‌ها با خواندن خبر دزدی برخی نوزادان در بعضی بیمارستان‌های تهران، ابهامات دیگر هم بر پرسش‌های قبلی افزوده شد؛ مثل این ابهام که چرا بیمارستان برای نگهداری و مراقبت از نوزاد بیمار به مدت سه روز، وجهی از ایشان نخواسته است؟

یازده سال از آن خبر تلخ گذشته بود که دل مشغولی‌ها به این ماجرا و سوالات متعدد شکل گرفته، عزم پدر و مادر را جزم کرده و پرونده‌ای گشود که متهمان جدی‌‌ هم به خود می‌دید؛ اما پیگیری قضایی به سادگی از کنار ایشان گذشت و نتوانست نقش چندان کارآمدی در رمز‌گشایی ماجرا داشته باشد.

وقتی آشکار شد که اطلاعات ثبت شده در بایگانی بیمارستان، مدرکی مبنی بر فوت نوزاد را شامل نمی‌شود، ظنی متوجه برخی از دست اندرکاران بیمارستان شد که شکایت قضایی را کلید زد.

پیرو آن، استعلام از بهشت زهرا به اعلامیه فوتی رسید که پر بود از ابهام؛ تاریخ آن هشت روز پس از زمانی بود که خبر فوت را به پدر داده بودند و البته تاریخ فوت نوزاد هم در آن درج نشده بود. جدای آن، اثری از نام پدر و مادر و جنسیت نوزاد فوت شده هم در آن نبود و جز یک امضا، جای ‌امضاهایِ لازم دیگر در آن خالی مانده بود.

اعلامیه فوت پر است از ابهام اما یکی از ابهامات بزرگ آن، درج نام خانوادگی نوزاد است؛ حال آنکه نوزاد را به نام مادر و پدر می‌شناسند و این قسمت ها در این اعلامیه خالی مانده است.
اعلامیه فوت پر است از ابهام اما یکی از ابهامات بزرگ آن، درج نام خانوادگی نوزاد است؛ حال آنکه نوزاد را به نام مادر و پدر می‌شناسند و این قسمت ها در این اعلامیه خالی مانده است.

بر پایه این اعلامیه، محل دفن پیکر نوزاد جایی بود که مدارک بهشت زهرا، حکایت از اختصاص آن به نوزاد متوفی دیگری داشت که البته آن نوزاد هم در بیمارستان سجاد به دنیا آمده و جان باخته بود؛ به نظر برخی ابهام ماجرا روشن شده بود، ولی رأی دادگاه، بر برائت بیمارستان از اتهام وارده قرار گرفت و تنها بر پیچیدگی‌های ماجرا افزود.

با شکایت بردن پدر نوزاد به دادستان کل کشور، اعتراض دادستان رقم خورد و موجب شد پای وزارت بهداشت وقت به ماجرا باز شود؛ هرچند سرانجام اتفاق خاصی رقم نخورد، الا اینکه آشکار شد که نواقص زیادی متوجه پرونده تشکیل شده برای نوزاد در بیمارستان است و البته در مدارک و اوراق پرونده، جای امضای پزشک معالج هم خالی مانده است.

زمان به پیگیری طولانیِ قضایی می‌گذرد تا اینکه در سال ۷۴، پدر نوزاد تقاضای نبش قبر را تسلیم مقامات قضایی کرده و با مخالفت همراه می‌شود. این تقاضا بار دیگر در سال ۸۷ و بعد از پیگیری‌های دیگری تکرار شده و سرانجام با موافقت قاضی همراه می‌شود. گویا وقت آن رسیده که پس از دریافت مجوز شرعی، این اقدام از یکی از مراجع، نبش قبر شده و بخش دیگری از اسرار این پرونده رمزگشایی شود.

مدارک بهشت زهرا حکایت از آن داشت که باید باقی مانده اجساد دو نوزاد در قبر یافت شود اما نبش قبر چیز دیگری نشان داد؛ تنها یک نوزاد در آن محل دفن شده بود که آن هم نوزاد گم شده نبود. این را تیم آزمایشگاهی حاضر در محل نبش قبر با استفاده از اندازه استخوان‌های یافت شده ثابت می‌کند اما حیف که آن زمان آزمایشگاه قادر به رمزگشایی ژنتیکی نبود.

پیشرفت آزمایشگاه با دقت متصدیان در نگهداری از نمونه‌های برداشته شده از نبش قبر پس از چند سال، این مشکل را هم از سر راه برداشت تا بالاخره به تازگی ثابت شود که نوزاد دفن شده در آن قبر، نوزاد گم شده این پدر و مادر رنج کشیده نیست؛ هرچند بهتر است به جای نوزاد گم شده، از پسری سخن بگوییم که نمی‌دانیم چگونه و کجا بزرگ شده اما اگر اتفاق خاصی رخ نداده باشد، اکنون باید مردی سی ساله باشد.


با این کشف، معما‌ها یکی پس از دیگری حل می‌شوند تا پرونده پس از این همه سال تغییر عنوان داده و «سرقت نوزاد» نام بگیرد؛ اما بناگاه قاضی رسیدگی کننده به پرونده در زمان حال، آن را مشمول گذر زمان تشخیص داده و مختومه اعلامش می‌کند؛ بی‌آنکه به قدر لحظه‌ای به خود تردید راه دهد که مگر می‌شود از کنار چنین داستان طولانی مدت و حل نشده‌ای به سادگی گذشت و فراموش کرد ‌چه رنجی بر شاکیان این پرونده گذشته است؟

اگر بدانیم ‌یکی از پزشکان درگیر در ماجرا که در ایران ساکن است در احضار به پلیس آگاهی گفته: «ممکن است نوزاد جا به جا شده باشد اما از آن بی‌اطلاعم و تنها خبر فوت را داده‌ام‌» و علاوه بر آن بشنویم که خانواده نوزاد گم شده بعد از عبور سخت از شوک خبری که نیمه جانشان کرده بود، صاحب فرزندان سالمی شده‌اند، همه چیز به این پرسش ختم می‌شود که چرا دستگاه قضا پیگیری پرونده را‌‌ رها کرده و حاضر نیست به آن رسیدگی کند؟!

نهایت تلاش یک خانواده برای یافتن فرزند گم شده پس از سی سال + ویدئواز هاشمی، پدری که پس از حدود بیست سال پیگیری ماجرا، راه یافتن فرزندش را در گفت‌وگو با مسئولان و مردم به کمک فیلمی دیده که برای بارگذاری روی سایت‌های اشتراک‌گذاری فیلم تهیه شده، می‌پرسیم که هدف اصلی‌اش از این پیگیری‌ها چیست و توقع داریم که محاکمه عاملان این سرقت را انگیزه نخست خود معرفی کند، ولی پاسخی می‌دهد که برایمان هم عجیب است و هم جالب:

‌«می‌خواهم فرزندم را پیدا کنم؛ اگر این اتفاق بیفتد، شکایتی ندارم. تنها می‌خواهم فرزندم را بار دیگر ببینم و به همین انگیزه تلاش دارم از رسانه‌ها کمک بگیرم تا رد و نشانی از او پیدا کنم. شنیده‌ام که در آن روزگار جنگ، برخی باند‌ها در بعضی بیمارستان‌ها امثال پسر من را می‌دزدیده‌اند و اغلب به کسانی می‌فروختند که ساکن ایران نبودند. شاید پسرم امروز هر جایی از جهان سکونت داشته باشد؛ شاید ازدواج کرده ‌و فرزند هم داشته باشد اما دوست دارم ببینمش و به او بگویم که برای یافتنش به هر دری زده‌ام».

دانلود

امید داریم که انتشار شرح رنج رفته بر این پدرومادر به روایت متن و فیلم، کمکی هرچند کوچک در این راستا باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۶
در انتظار بررسی: ۱۵۵
انتشار یافته: ۱۶۳
اميدوارم موفق باشد. اما اين آقاي قاضي و ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
این جور پرونده ای که قاضی بدون مطالعه پرونده آن را مخنومه می کنه سر من هم آمده و تمام زندگی من را از روی کوتاهی و اجرا نکردن عدالت نابود کردن از هیچکدامشمان نمی گذارم واگذارشان می کنم به روز قیمت
رضا
| Netherlands |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
خواب دیدی خیره
یاسر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
آقای قاضی قتل و آدم ربایی و... مرور زمان شامل حالش نمیشه ولی اگر داستان چیز دیگه هست که ما نمیدونیم شاید بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
هیچ کسی منفی نداده؟

این فقط یه معجزه میتونه باشه
بهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
منم یه پدر هستم.یک دختر دارم.قبل از اینکه دخترم بدنیا بیاد هیچ حس پدری نسبت به اون نداشتم.اما وقتی برای اولین بار دیدمش اونوقت درک کردم پدر و حس پدری چیه..بیشتر این حس به تو دست میده که اون بچه پارهای از تن تو هست.و جز تو و مادرش هیچ سر پناهی نداره.دخترمو بعد 3 روز بردن خونه مادر زنم.منم خونه تنها موندم داشتم زار زار گریه میکردم که خدایا اخه این چه طور محبتیه که 3 روز از بدنیا اومدنش نگزشته یه روز هم از جداییش دوام ندارم. مرگ اولاد چیزه دیگه اما گم شدنش تا اخر عمر دنیارو برای والدین زندان میکنه.

بیایید به جای اینهمه حرف و حدیث از خدا بخواهیم تا فرزند این پدر و مادر رو براش برگردونه.خداوند قادر است پس دعایشان کنید تا اجابت شود.
جواد
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
سلام منهم چندسال پیش در سن ۲۷سالگی فهمیدم مادرو پدرم کسانه دیگری هستن به گفته مادرم منو از پرورشگاه برداشتن درست وقتی که فقط۲یا۳هفته بیشتر عمرنداشتم واین کاردکترمرندی مسعول ان
زمان شیرخوارگاه مشهد بوده واین لطفو درحق زن ومردی کنه که سالها بچه دارنمیشدن ولی داستانی این مابین از عمه و عمو وخاله هام شنیدم در پرسو جوهام همه میگفتن رفتار پدرو مادرت مشکوک بود ودرست بعد از درگذشت مادرمامانت تورو آوردن وهربار یک داستانی میگفتن به ما من خیلی دقیق شدم واین داستان مشترکو در آوردم که مادراصلیم در بیمارستان وسرزا مرده و دکتر به پدرواقعیم گفته بچه ومادر باهم مردن و منو که زنده بودن به این زن و مرد سپرده و کارهای به سرپرستی گرفته شدنم از شیرخوارگاهو خودش درست کرده و پدر واقعیم و خانواده واقعیم چندسال بعد بعدازتحقیق متوجه میشن و میان سراغ پدرم ولی مدرکی دستشون نبوده اونزمان دی ان ای هم نبوده و بعد مدتی نا امید از همه چی میشم و عموم میگفت پدرت یا برادرتو ازدور میومدن میدیدنتومیرفتن وبرای اینکه توضربه نخوری ازین ماجرا جلو نمیو مدن حالا که بعد از سی سال فهمیدم خودم دنبالشونم نمیدونم چطور پیداشون کنم ه
قوه قضاییه است دیگه!!!!! حالا بگین ..........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
1 گوگل + برای این نظر.
ناشناس
| Germany |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
چی میگی آقا بنده سال 88 بودکه 40 میلیون تومن ازم بالا کشیدن و بعد از گذشت تقریبا 5 سال هنوز هیچ دادگاهی پاسخگوی من نیست ، این بابا حالا حالاها باید بدوه دنبالش.
این پدر می تواند از دست قاضی در دادگاه قضات شکایت کند که چرا چنین پرونده ای را مختومه اعلام کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
از قاضی به قاضی شکایت کردن ، آتش را با آتش خاموش کردن است برادر من !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
تا حالا رفتی که میگی؟ یه بار برو بگو من از یه قاضی شکایت دارم، می فهمی!
امیدوارم زودتر پیدا شود و واقعا برای قوه قضاییه متاسفم متاسفم متاسفم
قبل از محاکمه عوامل بیمارستان به اتهمام سرقت نوزاد باید چند قاضی درگیر این پرونده که هر کدام .....
امیدوارم که هرچه سریعتر این پدر و مادر رنج کشیده به فرزندشون برسن واقعا 30سال دور از فرزند بودن خیلی سخت و دردناکه
آخه چی بگم؟ از کی بگم؟ پرونده های قضایی که که اینقدر رسیدگی بهشون طول می کشه که بعضا میشه نوش دارو بعد از مرگ سهراب. از وضع خراب بیمارستان ها که با وجود 250 تختخواب بودنش دکتر نداشت یه سوزن از پای بچه ام دربیاره و من رفتم به یه مرکز پرستاری و در عرض یک ربع سوزن رو درآورد! آخه کی قراره همه چیز سرجاش قرار بگیره؟
لعنت به این دکتر وهرکسی که دست اندرکار این فجایع است .
iهمه کسانیکه در این ماجرا دخالت داشتند با ید دستگیر شوند و اون قاضی که حکم برائت برای مسئولین بیمارستان بدون اینکه حرفهای یک پدر و مادر دلسوخته گوش بده صادر کرده باید در دیوان عدالت جواب پس بده .... ای خدا این فقط یکی از ...................
هرگز کسی نشنیده که پزشک یا بیمارستان یا سیستم پزشکی و بهداشتی مجرم شناخته شده باشد. و اینها ........
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
من شنیدم
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
ببخشید اشتباهی منفی زدم.هزار بار مثبت
ای داد بی داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
من تازه پدر شدم
بخدا بچم مریض که میشه درد می کشه تمام وجودم تکه تکه میشه
اونوقت یک زوج از شب و روز بزرگ شدن جگرگوشه شون سی سال بی خبر باشند
من که نمی تونم تحمل بیارم باید پدر و مادر بچه گم شده یک فکر دیگه ای بکنند
من بچه ام در یکی از بیمارستان های تهران در سال هشتاد و چهار فوت شد و جنازه اش رو هم هیچوقت ندیدم. الان با خوندن این خبر حالم بد شد و یه شک افتادم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
براي برادر دوقلوي ما هم اين اتفاق در سال 59 افتاد. ما هم هيچوقت نه جنازه رو ديديم نه محل دفن رو.........رفتي رو اعصابمون تابناك
برهان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
من برام قابل درک نیست. مگه میشه بچه آدم فوت کنه و پیگیر گرفتن جسدش نشه؟؟!! مگه دود شده رفته هوا؟؟ بهانه بیمارستان برای عدم تحویل جسد چی میتونه باشه؟ پدر مادر چطوری راضی شدن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
ما پدرمون جبهه بود. مادرمون هم تحت مراقبت هاي ويژه بود. بنده هم 4 ساله بودم !! اون موقع هم ظاهرا بيمارستان به دايي مون گفته بود كه نوزادان فوتي رو معدوم ميكنن (يه همچين چيزايي)... الان قابل درك تر هست يا بيشتر توضيح بدم ؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
برادر من هم در سال 63 بعد از 20 روز اعلام کردند که فوت شده بدون نشان دادن هیچ جسدی و یا محل دفنی. حال منم بد شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
حتما باید پیگیری میکردید سال74 نوزاد منم توی بیمارستان فوت کرد ولی جنازشو بهمون تحویل دادند
پزشکی که سوگندسقراط راخوانده واین چنین آدم فروشی می کندازگرگهایی که کودکی رادربیابان نجات داده اند درنده تروبسیارمخوفتراست آن پزشک آیا به راحتی روزگارراسپری میکند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
و متاسفانه از این جور پزشکها در کشورمون کم نیستند. شکایت از آنها هم ظاهرا راه به جایی نمی برد.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
پول دارن بابا پوووووووووووووووووول
یوسف گمگشته بازآید به کنعان غم مخور کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور
ای دل غمدیده حالت به شود دل بد مکن وین سر شوریده بازآید به سامان غم مخور
گر بهار عمر باشد باز بر تخت چمن چتر گل در سر کشی ای مرغ خوشخوان غم مخور
دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت دائما یک سان نباشد حال دوران غم مخور
هان مشو نومید چون واقف نه‌ای از سر غیب باشد اندر پرده بازی‌های پنهان غم مخور
ای دل ار سیل فنا بنیاد هستی برکند چون تو را نوح است کشتیبان ز طوفان غم مخور
در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم سرزنش‌ها گر کند خار مغیلان غم مخور
گر چه منزل بس خطرناک است و مقصد بس بعید هیچ راهی نیست کان را نیست پایان غم مخور
حال ما در فرقت جانان و ابرام رقیب جمله می‌داند خدای حال گردان غم مخور
حافظا در کنج فقر و خلوت شب‌های تار تا بود وردت دعا و درس قرآن غم مخور
واقعا متاسفم برا همه کسانی که این پرونده رو سرسرس میگیرن وبه راحتی از دنبال کردن آن میگذرند....چرا باید قوه قضائیه خیلی راحت ازکنار آون بگذره ومختومه ش کنه....امیدوارم تلاش این خانواده موفقیت آمیز باشه وروی اونایی که خلاف کردن سیاه بشه
ضمن ابراز تاسف از اين ماجرا.
خواهشمنداست برابر شرايط حادي كه در بعضي از زايشگاه هااز جمله در زايشگاه... .... كه با بي موالاتي هرچه تمامتر نسبت زايمان زنان بي رحمي مينمايند توجه ويژه عنايت شود.
فرزند يازده ساله بنده اگر چه صحيح وسالم است و پادر 12 سالگي مي گذارد و.... .ولي بي توجهي ماماها و دانشجويان و تعدادي از پزشكان موجبات آنچنان ترس و مريضي روحي ايي براي همسرم بوجود آورده اند كه .............
اي كاش مسولان ديد دقيقتري به اين قضايا بكنند... همين بچه هايي كه پشت چهار راهها.. پشت چراغ وليعصر.. فال و خرده ريز ميفروشند يا شيشه ماشينها رو پاك ميكنند و حداقل ساماندهي كنند. اكثر اينها بچه هاي دزديده شده هستند.
برای همه متاسفم
از وزارت بهداشت از پزشکان با وجدان که در مطلبی که قبلا در تابناک منتشر شد ادعای حیثیت و وجدان داشتند . از پرستاران بیمارستان و خلاصه هر کسی که رد پایی در این ماجرا دارد
واقعا خدا عقبت ما را به خیر کند الان شک کردم که آیا واقعا در کنار پدر و مادر واقعی خودم زندگی می کنم یا خیر
مگه میشه راجع به قوه قضائیه هم حرفی زد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
ای ول گل گفتی
غلامرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
انصافاً ازحق نباید گذشت ونسبت به قضاتی که یک عمر با شرافت کار کرده اند و جز رضای پروردگار هیچ چیز رو مدّ نظر قرار نداده اند باید قدر دان بود وخداوند را شاکر بود. ولی متاسفانه قضاوت بد معدود افرادی مانند کف روی آب در منظر و مرعای همه است.
فقط اعدام
این یکی رو بخدا ا زته دل می گم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
امیدوارم شما پدر یاشید و بدانید که اعدام کم است، مادری که 9 ماه به انتطار لبخند و گریه بچه اش شب و روز و شمرده و بعد از 3 روز گفتن اوتوتو ،بجه تیست ،باید این حیوان های انسان نما رو له کرد ،مادری که بزرگ شدن بجشو ندیده ،لعنت خدا بر ......
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
من به عنوان یک مخالف اعدام میگم فقط اعدام چون ... نمی بینم که از حقش دفاع کنم.
واقعا متاسفم از اين همه كوتاهي مسئولان به اصطلاح قانونمند.
خدا بهتون صبر بده
باید بر علیه این قاضی یک کمپینگ رسانه را انداخت و به پای میز محاکمه کشاندش تا درس عبرتی برای دیگر قضات بی تقوا باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
هرکی موافقه حداقل یه مثبت بزنه
اي کاش دولت و مجلس براي اين موضوع حساس و عاطفي بخشي را در دستگاه دولتي کشور ميگنجاندند ... الان يکي از اقوام بنده به نام رحيم شهيدي نام پدر ابراهيم سالهاست از شهر خود زنجان به تهران رفته ولي برنگشته است ...
پنجاه سال انتظار خانواده و تلاش براي يافتن وي به هيچ جا نرسيد و مادرش بعد از سي سال انتظار در حسرت ديدن تنها پسرش جان باخت ... اي کاش مسؤولان يک ستاد ويژه يا سامانه اي براي اين موضوع خاص گمشده ها درست ميکردند تا افراد و خانواده ها اطلاعات لازم را در آن ثبت ميکردند ... البته هر چند ميدانيم متأسفانه آنچه البته به جايي نرسد فرياد است!
افرین ب این اراده
پدر ب معنای واقعی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
آفرين ...آفرين
امیدوارم پای هیچ کس به قوه قضاییه نیفته.....
به عنوان یک مادر ، برای مادر این خانواده اشک ریختم ..
خداوند از سر تقصیر و گناهی که مسئولین خاطی بیمارستان و قاضی .... پرونده نمی گذرد.
امیدوارم که فرزند این خانواده پیدا بشه . از خدا میخوام که هر کجا هست روزگاری خوبی داشته باشه ...
یاد کتاب قلعه حیوانات افتادم. شاید بی ربط باشه ولی توصیه میکنم بخونیدش...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
برادر یا خواهر من بی ربط نیست ...
تا جایی که در حساس ترین مرحله رسیدگی قضایی، نظر قاضی بر بستن پرونده قرار گرفته و... .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با سلام .من هم خیلی متاسف شدم .اما پدر و مادر هم مقصر هستند.اولا اینکه نباید بچه رو تنها میزاشتن .دوما اینکه حالا بر فرض مثال فوت شده باید خودشون جنازه رو تحویل میگرفتن و همون موقع آزمایشهای لازم رو انجام میدادن .سوما اینکه روزی که متوجه موضوع شده بودند نباید ول کن قضیه میشدند که پرونده مختومه بشه .دعا میکنم که هر چه زودتر بچشون پیدا بشه .انشاالله.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
پس این وسط فقط دزد بی نوا بی گناه بود!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
حر شما درست اما اون موقع پدر ومادر بچه جوون بودن و کم تجربه
دوما"ساده بودن و بی ریا که حرف پزشک به اصطلاح محرمو باور کردن
ای کاش بعداز دیدن این تصاویر وماجراهای درناک اونهایی که این کار رو کردن که احتمالاً هم آخرهای عمر مبارکشونه برای آرامش خودشون هم که شده اعتراف کنن
چرا وقتی اشتباهی میکنیم عذرخواهی وطلب بخشش حتی بعداز سالها برای ما اینقدر سخته . . .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
عمر اونا اصلااااا هم مبارک نبوده
فقط بعنوان یک مادر میتونم دعا کنم که خداوند بلند مرتبه یکبار دیگر معجزه کند و دل این پدر و مادر با پیدا کردن فرزندشان شاد شود.
ولی نمیدانم باعث و بانیان این قضیه در قیامت چگونه در پیشگاه خداوند جواگو خواهند بود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
از ته دل برای این بچه و پدر مادرش دعا می کنم بهم برسند
امان از دست بعضي از قضات ......
جهان شانس اورد که مدیریتش دست ما نیفتاد!
با تمام وجود آرزو می کنم پسرتون رو پیدا کنید و عجیب رفتار قوه قضایه ماست
چگونه می تونم نوشته های پشت عکسها رو ببینم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
موست رو رو عکس ببر و اونجا نگه دار
اولا که اون آدم های بی رحم که این کارو کردند که نمیدونم چطوری میخوان در محضر خدا برای ظلمی که به این پدر و مادر کردند جواب بدن ولی برای این پدر و مادر آرزو میکنک زودتر فرزندشون رو پیدا کنند به لطف خدا انشا الله
ای قاضی تو که کاشف هر راضی پس چرا ...
شایدم الان داره تو یه جای این مملکت خدمت میکنه ;)
یوسف کم گشته باز آید به کنعان غم مخور
کلبه احزان شود روزی کلستان غم مخور
باسلام خدمت تمامي هموطنان عزيز
نمي دانم از كجا سخن آغاز كنم ولي چندروز پيش در يك فيلم كه توسسط يك دوربين مدار بسته ديدم واقعا حالم بد شد يك دعوا(جنگ ) خياباني بدون كوچكترين رحم به كجا چنين شتابان وقتي اين جملات را مي نويسم خيلي ناراحت هستم تا كجا از كنار كوچكترين اعمال خلاف قانون خواهيم گذشت و آيا وقت آن نرسيده است كه كمي به فكر اين جامعه اي كه در آن زندگي مي كنيم باشيم والي والي . وقتي در يك جعبه يك ميوه مي گنده تمامي ميوه ها مي گنده .......
اما به ناگهان قاضی رسیدگی کننده به پرونده در زمان حال، آن را مشمول گذر زمان تشخیص داده و مختومه اعلامش می‌کند؛ بی آنکه به قدر لحظه‌ای به خود تردید راه دهد
دقيقا اين متن خود تابناك عزيز است فقط اين را مي گويم اميدوارم براي خود قاضي اين اتفاق بيافتد تا بفهمد گذر زمان مهر پدر و مادر را كه تشنه ديدن فرزندشان است از بين نمي برد
دل آدم آتیش میگیره برای این پدر و مادر
امان
فقط توکل به خدا داشته باش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
آخه یعنی چی هر مصیبتی را به توکل به خدا ازتباط می دهید
خدا که نگفته بشینید تا گواهی فوت نوزادتون را بدهند دستتون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
منظورش اینه خدا بزرگه.ایشالا که این پزشکا و قاضی یه روز خوش نبینن
ایکاش همان قاضی هم می گفت که پرونده جنایت و خیانت چگونه مشمول زمان میشود و به استناد کدام ماده قانونی مختومه اعلام میشود
باسلام وآرزوی دیدارآن پدرومادرعزیزبافرزندگرامیشان. من متولد دی ماه ۶۳ هستم. واقعامتاثرشدم ازاین خبر. خواهش میکنم ضمن تشکیل تیم قوی شامل یک وکیل ارشد، آزمایشگاه (ترجیحا آزمایشگاه ...)،نماینده مجلس، ودیداربا ریس قوه قضاییه ضمن رسانه ای کردن(تلویزیون وروزنامه) سریعاپرونده راپیگیری کنید.خواهش میکنم ناامید نشید.
پاسخ ها
مهیا
| Netherlands |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
کاملا موافقم تیم ویزه و قوی باید تشکیل داد.
واقعا دردآوره ! مگر میشه پزشکان بی اطلاع باشند ؟!‌ قوه قضائیه رسیدگی کنید
هرچه بگندد نمکش می زنند
وای به روزی که بگندد نمک
....
درسال63 مردم ایران,از پیروجوان وزن ومرد نظامی وغیرنظامی درجبهه ها وپشت جبهه از زمین ودریا و آسمان مشغول نبردبا دشمن متجاوز ودفاع از کشور ومردم بودند . متاسفانه عده کمی پزشک وکادر درمانی بچه دزد بعنوان ستون پنجم دشمن عمل میکردند. شایسته است که این بچه دزد ها به اتهام خیانت به میهن و همکاری با دشمن متخاصم دردادگاه صحرایی محاکمه و به اشد مجازات محکوم شوند.
متاسفم براي قاضي اين برونده خدارا چه ميكني اي قاضي اي بدر ومادر خدا بهتون صبر بده
تاسف تاسف تاسف ....
انظار سخت است انشاالله که هر چه زودتر پیدایش کند .
تابی جون می ترسم به جای اینکه مشکل حل بشه خودتو فیلتر کنن !!!!!!
بازرسی کل کشور می تواند به موضوع ورود کند
خوب پرونده پیچیده بوده و قاضی هم حوصله اش را نداشته مختومه اش کرده در خوش بینانه ترین حالت که پیشنهادات دیگری بهش نشده باشد یک سوال دیگه اگر فرزند خودش بود هم حاضر بود همچین رایی بدهد حتما این رای میشود وحدت رویه و دیگه گذشت زمان میتواند حق اشخاص را از بین ببرد. این قانون وحدت رویه خودش ظلم بزرگی است یعنی اگر یک قاضی اشتباه کرد این اشتبا ه بشود راه و رسم برای بقیه
سلام
اول باید قاضی آخری را در ملا عام پس از اعتراف کامل (از رشوه های دریافتی) اعدام اعدام اعدام شود وبه همین ترتیب تا به پزشک مربوطه به امید برقراری عدالت کامل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
دلت خوشه ها.قاضی بیاد اعتراف کنه؟؟؟؟
تعداد پرونده های بسته شده مهمه، نه نتیجه آنها. کار کمتر، خروجی بیشتر، مسئولین خوشحالتر!! (:
آخه انصافه سی سال انتظار گم شدن فرزندش روخانواده اش بکشه ودرمملکت اسلامی کسی به دادش نرسه .......................................
خدایا انصافتو شکر
من هم یه پرونده دارم در استان گیلان. زمینی که 34 ساله تصرف عدوانی شده و همه جور حکمی هم داره اما کسی گوشش بدهکار نیست. فقط اطلاله دادرسی و ... اگه هم زیادی حرف بزنیم می شه تشویش اذهان عمومی و ...افترا و .... بسوزیم و بسازیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
ما هم
وای از ان روز که بگندد نمک....
من خواهري دارم آمريكا حدود 48 سال است كه موفق به ديد آن نشدم حتي تماسي هم با lمانداشته .
ايشان 3 ساله بود كه به اتفاق عموي بنده كه پزشك بود رفته ولي ايشان در امريكا فوت كرد (عموي بنده )
فقط مي دونم ايالت كاليفرنيا شهر فرزنو است خواهشمندم كمك به مادرم كنيد.
درويش نكن ناله زشمشير اطبا ، كه اين قوم ازكشته ستانند غرامت،،،
لعنت بر مال دنیا که باعث و بانی همچین اتفاغات شرم اوری است ، مال دنیا رو نمیتونی با قطره ای از اشک مادر عوض کنی .دوستت دارم مادر .
و ارزوی پیدا شدن فرزند این خانواده.خدایا خودت کمکشون کن
من هم پرونداى داشتم درحل اختلاف قاسم اباد مشهد که حکم قطعى درمرکز قضاىى بلوار شفا صادر وقتى رفتم به شعبه صادر کننده رفتم وگفتم شمامدارک گوياى حقيقت واستشهاد محلى را مطالعه کردين چطوراين راى صادر شده
جواب داد والله اعلم يعنىى حق پايمال کردن به همين راحتى است
هر چه بگندد نمکش می‌زنند... ما هم در قوه قضایه پرونده‌ای داریم که از سال 85 تا به حال به هیچ جا نرسیده است. کلاهبردار محترم هم به راحتی و امنیت زندگی می‌کند و ده خانواده را به روز سیاه نشاند.
بیمارستان سجاد در قبل از انقلاب بیمارستان ساواک بوده. بعید نیست بعضی از عناصر ساواک تا سالهای بعد از انقلاب هم به صورت مخفیانه در اون باقی مونده باشن و چنین جنایت هایی رو مرتکب شده باشن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
دیگه چرت تر و مزخرف تر از این نبود بگی .
اشکم در اومد این مطلب رو خوندم
اون کسایی که اینکارو کردن الان وجدانشون راحته؟ اگه آره پس اینا آدم نیستن ، روزگار حق همه رو میزاره کف دستشون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
عزیزم توی بعضی از آدم ها دنبال وجدان و این چیزا نگرد . ندارن آقا ندارننننننننن
مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس
دستگاه قضایی ما نیاز به یک بازنگری جدی دارد، متاسفانه مردم در سیستم قضایی با مشکلات زیادی روبرو هستند ولی هیچ یک از مسئولین اصلی قضایی پاسخگو نیستند.
ما شاهدیم که در بسیاری از نشستهای خبری، مواضع سیاسی مسئولین قضایی خیلی پررنگ تر از مسائل حقوقی و کاری مطرح می شود.
سخنگوی دستگاه در بسیاری از گفتگوهای خود با خبرنگاران به مواضع سیاسی و فرهنگی اشاره دارد و هیچ مسائل کاری و گرفتاری مردم با این دستگاه مورد نقد قرار نمی گیرد.
دقیقا در آذر 63 پسر من بدنیا آمد و بعد از (20روز گفتند فرزند شما بدلیل مشکل ریوی مرد ما هم بدون دیدن جسد رضایت دادیم تمام این 29 سال من به این مساله فکر میکنم که نکنه دروغ گفته باشن.
بهترين كاري كه اين پدر و مادر مي تونستند همين انتشار خبر در رسانه هاي مجازي است . تجربه نشان داده كه اين گونه اطلاع رساني ها كمك بزرگي به حل مشكل است. موفق باشيد و بيشتر در اين راه بكوشيد
این آقا خیلی کار خوبی کرد که در اینترنت گزارش داده. حالا قوه قضاییه باید پیگیری کند تا ثابت کند حقوق بشر در کشور ما رعایت میشود
باید از همه ی بچه هایی که توی اون هفته در اون بیمارستان به دنیا اومدن آزمایش دی ان ای گرفت . هیچ کار سختی نیست چون همه ی اون بچه ها الان دیگه به اندازه کافی بزرگ شدن که این اجازه رو بدن . احتمالا یه آدم پولدار بچه اش مرده پول داده بچه یکی دیگه رو بهش بدن تا مادر بچه آزرده خاطر نشه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
اونوقت هزينه اين آزمايشا رو تو ميدي !!!!!
اون قاضی رو باید خلع لباس کرد! یعمی چی که پرونده رو مختومه کرده وقتی پرونده شاکی داره!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
آخه .. مگه قاضی لباس داره
جواب معما در پرونده های بازه زمانی سه ماهه همان بیمارستان است. کاراگاه پوارو باید بیاید پیدا کند
من بااشک موضوع رو خوندم برای من یادآوری خاطره ای شد سال 77در شهر همدان دانشجوی ارشد بودم همسرم زایمان زودرس داشتش در شهر غریب دور از پدر ،مادر ،فامیل دوغنچه نشکفته رو پس از 3روز تلاش برای زندگی فوت شدند بیمارستان اعلام کردش شهرداری مقدمات دفن رو انجام میده ولی من نپذیرفتم خودم براشون مزار خریدم دفن کردم درحالیکه همسرم مریض تو خونه بودش من، تنهابودم ازبیمارستان تحویل گرفتم ....وقتی داخل قبرمی گذاشتن فقط من بودم دونفر کارگر قبرستان... که سنگینی کوه ها برشانه های من بود...
پاسخ ها
*
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
خیلی سخته من رو هم گریه انداختین خدا بهتون صبر بده واقعا سخته اما خوب کاری کردین که خودتون اقدام کرردین الان عذاب وجدان ندارین تسلیت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
خيلي سخت بود..
واقعا باعث آبروریزی است که کادر پزشکی از کم سوادی این مرد استفاده کرده و به او دروغ گفته.
40سال است به اينوروآنورميزنم هيچ مقامي نيست كه نشاني خواهران وبرادران مرابدهدكه با آنهادرتماس باشم
پیشنهاد من بهش اینه که یه اعلام عمومی بده ودرخواست همکاری از مردم و بخواد اونایی که تو اون تاریخ توی اون بیمارستان به دنیا اومدن باهاش همکاری کنن.شاید یه بنده خدایی از نظر رفتارهای زنتیکی به خودش شک داشته باشه و بیاد پیداشون کنه
ممکن است داستان باشد. عقب ماندگی که با معاینه اولیه مشخص نمی شود.
سلام
من بدر اين نوزاد هستم از همدردي شما خيلي متشكرم
پاسخ ها
هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
از صمیم قلب آرزو می کنیم گمگشته خود را پیدا کنید یوسف گمگشته باز آید به کنعان غم مخور
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
من یه سوال دارم - می خواهم بدونم شما فرهنگی یا اهل هنر نیستند ؟ لطفا بهم جواب بدین
امکان نداره قاضی مسلمان که باید عدل علی ع را اجرا نماید، یک همچین بی عدالتی در حق این مسلمانان مظلوم روا داشته باشد، ان شا الله جدم حق شما رو از اون کسی که به شما بی عدالتی روا داشته بگیره.
درسال88 پدرم پدرسن58سالگی پس از سکته قلبی با آمبولانس به بیمارستان ...برده شد طبق گفته راننده آمبولانس پدرم نجات پیدا کرده بود ولی دربیمارستان پس از شوک به آی سی یو بردهشد و ضربان داشت ولی یک دفعه گفتند ایشان فوت شده اند بعد دکتر آمد شاید تمام این وقایع در بیمارستان 5 قیقه هم طول نکشید وایشان را به سرد خانه بردند هیچ پرونده ای به ما نشان داده نشد انقدر دراین بیمارستان که متاسفانه در نزدیکی منزل ما هم است مراحل اداری فوت انسان سریع اتفاق می افتد که باورتان نمیشود ولی اگر مریض باشید و به ا رژانس همین بیمارستان بروید حداقل نیم ساعت طول میکشد تا دکتر یا پرستار به شما رسیدگی کند که اول صورتحساب را به شما میدهند مااهالی محل هیچ وقت به این بیمارستان نمیرویم
اگر یه قاضی تصمیمش کاملا عادلانه باشه روز حساب باید جواب بده!
چه برسه به اینکه ....
امیدوارم این خانواده مشکلش حل بشه
من یه سوال دارم - می خواهم بدونم این اقا فرهنگی یا اهل هنر نیستند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
اصلا قصد شوخی ندارم و کاملا سوالم جدیه
مادر كودك 3.5 ساله هستم كه از زماني كه بچه دار شدم يكي از كابوسهام گم كردن و جدايي از فرزندم بوده .چشم به راه بودن خيلي سخته ولي سخت تر تحمل بي عدالتي .
....
اما
پدر و مادر عزيرز نااميد نشيد ،اميدوارم چشمتون به ديدار فرزند روشن بشه.
سال قبل من یک مشکلی داشتم که یک قاضی بدون هیچ چشم داشتی خیلی خوب رسیدگی کرد،از دست قاضی هایی مثل قاضی پرونده فوق باید فقط به خداپناه برد
واقعا متاسفام
واقعا متاسفم
بر اساس ماده 105 قانون مجازات اسلامی، رسیدگی کیفری به جرایم پس از گذشت مدت زمان خاصی شامل مرور زمان میشود و دیگر نمیتوان متهمین پرونده را محاکمه و زندانی کرد. قاضی هم به همین دلیل پرونده ای که به عنوان سرقت نوزاد تشکیل شده را مختومه کرده.
اما پدر آن نوزاد میتواند برای پیدا کردن فرزندش در دادگاه حقوقی پرونده تشکیل دهد و آنها هر نوع همکاری مثل دستور نبش قبر و آزمایش و ... که لازم باشد را با وی خواهند داشت زیرا مساله اثبات بنوت و فرزندی از مسایل امور حسبی است و ربطی به جنبه کیفری که شامل مرور زمان شده است ندارد.
با اين قانون يزيد كه قاتل امام حسين (ع) قبل از 1400 سال نبايد مجازات كرد بخاطر مرور زمان
من هم در گیر با پرونده ای بودم به عنوان شاکی. جالب بود قاضی جواب سلام منو نمیداد ولی با متهم که برادرش وکیل یود کلی چاق سلامتی میکرد
بامن هم اينجوري برخوركردند اينكار من متهم ودكتر شاكي تازة او ادعا كرد كه من از باج خواستم ببين اين جه آدمي بعد از سي سال هنوز وجدانش بيدار نشدة
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
چرا بهم جواب نمیدین ؟ حتما دلیلی دارم واسه سوالم - بخدا من کاملا جدی هستم - لطفا
سلام اقاي هاشمي
من امروز واسه شما چند بار پيام گذاشتم اما پاسخي ندادين ، من حرفهام رو كاملا جدي زدم ، اما دليل اين كه نخواستم همه چيز رو مستقيم بهتون بگـم اين بود كه اين موضوع ساده اي نيست و من هم أصلا دوست ندارم به شما چيزي رو بگـم كه أصلا در موردش مطمئن نيستم و فقط يه حدسِ و ممكنه اصلا حقيقت نداشته باشه ، اما فكر كردم بعضي چيزا رو بايد بگـم اما لطفا اميدوار نشين . ممنون
١٢ سال قبل دختر عمه ام در يكي از بيمارستان هاي تهران نوزاد دختر به دنيا آورد . ولي هر گز نوزادش را نديد. اما وقتي سراغ نوزادش را گرفتند گفتند او مرده. جالب اين جا است چرا مردم حق ندارند وقتي نوزاد شان زنده يا مرده تولد ويا هم تو بيمارستان ميميرند ببينند. چرا نوزاد مرده را به پدر و مادرش نشون نميدند.
برادر من هم که قبل از من به دنیا اومده بود در بیمارستانی در تهران بستری شد به علت این که قبل از موعد به دنیا اومد پدرم هر روز به ملاقاتش میرفت البته روز اخر گفتن نوزاد حالش خوب است و مشگلی ندارد میتوانی نوزاد را ببری پدر هم از منزلمان که در قم بود لباسهایش را برداشت و رفت بیمارستان تا نوزاد را تحویل بگیرد ولی به او گفتن که نوزاد مرده و جسد هم به او تحویل ندادن زمان شاه بود به قول خودشون همه بچه ها را یکجادفن میکردن و داخل چاهی می انداختن این موضوع برای حدودا ۴۰ساله پیشه
مادر من هم در سال 1350 تو بیمارستان خانواده ارتش یه پسری به دنیا اورد که گویا کاملا سالم بوده ولی به یک باره خبر فوتش رو دادن. مادر هنوز که هنوزه میگه بچش سالم بوده و دزدیده شده. فک کنم برادرم زندس
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
عزیزم رفته رفته مظطرب میشم .راستش اکر میخواهید شماره منو داشته باشید 09149558524 مسعود عرض کردم به خاطر کارهای حساس تا قبل مدرسه تهران بودم بابرادر ارتشیم بعد از انقلاب قبولی داشکاه 10سال در بیمارستانهای لبافافی نژاد بیمارستان 505 ارتس نزاجا خدمت کرد به علت وخامت خال مادرم کارم را ول کردم امدم .غرض اسممو ومشخصاتمو عوض کردم امیر عزیر اکه به سایتت سر زدی خبری دیدی میتوانی برای تسکین روحیم که خراب شده است یک تماس بزاری با ذتشکر کفتم اوایل میدونستم کسی جواب نمیدا د از پدر ومادر اصلیم متنفر بودم الان فکر این بارب یعنی میشود .روحم درونم راحت میشود هویت را پیدا کردن انسان را از عذاب روحی نجات میدهد من چی کشیده ام که مرک برام چیزی نیست پادرت ببین چی میکشه بشنوه کفتم کسی نداند چون حدسه چقدر افتاده دوری فرزند خیلی سخته حتما پدر شده ای امیر گل با تشکر مسعود راستش بلند ترکه سفید خوشتیپ وخوشچهره عذابه منم اینارو دارم به جزءمحبت یک چیزی بکم سنم زیاد شده مثل اینکه طلسم شده ام بیوه حتی تهرانی خواستکاری میرم جواب مثبت نمیده مهریه 1000000یک میللیون تومان بیشتر خوبه میکند در محضر میکیرند به همین خاط ازدواج نمیکنم علت اصل نداشتن پدر ومادر وخواهره منتظر تماست هستم .
۳۲سالمه
خانواده ام را گم کردم
هنوز هم کسی پاسخ گو نیست.........نمیدونم چطور گم شدم اما میدونمخدا بزرگه هم واسه این خانواده هم برای من
پاسخ ها
فاضل هاشمي (پدر )
| United Arab Emirates |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
ميتوني عكستان براي من بفرستيد براي به ان ادرس كه ميبينيد fiadhilhashimi@yahoo.com
با سلام.چطوری میشه یه گمشده رو خارج ازکشور پیدا آیا سایتی برا این کارها هست
پاسخ ها
فاضل هاشمي (پدر )
| United Arab Emirates |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
ايا در ايران همجنين سايت
وجود دارد در خارج ساتهاي زيادي وجود دارد ولي خيلي سخته
منم دو ساله دو برادرم برای کار به شهر خسروشاه رفته بودند اما یه شبه به طرز عجیبی ناپدید شدند هر چقدر به قاضی پرونده می گویم به این افراد مشکوکم قاضی می گوید مدرک بیار دیگه نمی دونم چطوری به این قاضی محترم بگویم چه مدرکی بالاتر از این که دوساله چشم مادری و دختر شش ساله به در که فرزندش وبابای نواش بیایید لطفا کمکمان کنید
سلام بنده بیست سالمه و دختر هستم بیست سال فرزند خوانده ی یک خوانواده ای بودم اما ایشان با بنده سازش نداشته و اقدام به بیرون کردن من کرده اند و حتی بنده نامزد هم دارم ولی به علت فقر نمیتواند بنده را زیر یک سقف ببرد پدر و مادر خوانده ی بنده فرهنگی بوده و از لحاظ مالی کم نذاشته اند ولی از لحاظ عاطفی هیچ محبتی ندارند من در این چند سال دچار افسردگی شدید شده و اقدام به ازدواج کردم که همان گونه که عرض کردم نا موفق بوده و هنوز عقد کرده در خانه پدر خوانده باقی مانده ام خواهشمندم کمکم کنید ایا میشود یک امین موقت دیگر پیدا شود حتی اگر از لحاظ مالی هم کمک نکند بگذارد کمی محبت خوانواده را احساس کنم؟خواهش میکنم راهی پیش پایم بگذارید زیرا این ها در صدد بیرونانداختن من هستند و میگویند خسته شدبم دبگر بچه نمیخواهیم اخر این انصاف است؟توروخدا کمکم کنید تا بلکه یه خیر پیدا شود بنده را به فرزندی بپذیرد
بنده هم خواهر یا برادری داشتم حدود بیست و چند سال پیش دقیقا به همان شکلی که اقای هاشمی اعلام کردند مفقود شد جالبی ماجرا این بود که پرستار بیمارستان اکبر ابادی فرح سابق از خود من پرسید چند فرزند هستید پدرت چه کاره است و ایا خانه برای خودتان است و بنده روی سادگی و صداقت جواب دادم در ان زمان کلاس دوم راهنمایی بودم هیچ وقت یادم نمی رود هر روز یک حرف میزدند یک روز میگفتند زردی دارد یک روزمیگفتند در موقع تولد زمین خورده یک روزمیگفتند سالم است ولی هیچ وقت مادرم کودک خود را ندید و هنوز چشم به راه است وقتی صحبتی پیش می اید ناراحت می شود فکر کنم اگر ازمایش دی ان ای در ایران حتمی شود ابروی برای بعضی از دکتران نمی ماند .خدایا هیچ خانوادهای را در انتظار مگذار
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
سلام چند سال پیش بوده یه شماره بزارین
سلام من ۳۰ سال دارم البته به گفته شناسنامه اما یکی میگه من متولد ۶۴ هستم من رو در بیمارستان تحویل دادن و پدر و مادر فعلیم نزدیک به ۲۵ سال بچه دار نشده بودن اما من حدود ۱۴ سال که فهمیدم و مدارک ناقصی هم پیدا کردم که دادگاه من رو تحویل داده اما دیگه مدارکی در دادگاه وجود نداره فقط میخواستم بدونم آقای هاشمی کجایی هستن چون لحجه جنوبی دارن و در فیلم شماره تماسی ازشون نیست به دلم افتاد شاید ربطی داشته باشم ممنون میشم بهم اطلاع بدین ممنون
سلام
من یقین دارم که دکترش هم تقلبی بوده
پاسخ ها
ابراهیمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
برای ماهم شرایطی مشابه همین اتفاق افتاده اما راهی برای پیدا کردن نوزاد وجود نداره
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
آقای ابراهیمی این نوزاد شما کدوم شهر بوده
منم دختری هستم که در همدان متولد شدم هیچگاه پدر مادر واقعی خودمو ندیدم
باسلام داداش منم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌درنوزاد گم شده خیلی دوست دارم ببینمش این آرزوی پدر ومادرن پیرم هست ببینمش پدرم باعث گم شدنش شدهبه خاطر تنبیه مامانم شما میتونید راهنمایی کنید چه جوری پیداش کنم مژدگانی داده میشه به کسی که پیداش کنه ممنون
امیدوارم هر چه زود تر خانواتان را پیدا کنید
من سال69 دوقلو بدنیا اوردم دختر وپسر
بعد سه روز گفتن دختر فوت شد چون زود بدنیا اومدن تو دستگاه بودن بعدده روز گفتن پسر هم فوت شد گفتم جنازه بچهام رو بهم بدین برای دفن
گفتن توگور دسته جمعی نوزادان دفن شدن
بعد چند سال از اطلاعات بهشت زهرا پیگیر جای بچهام شدم تو سیستم بهشت زهرا از یکی از بچهام. گفتن دفن شد اونم جنسیت رو ثبت نکردن اون بچه دیگه خبری نیست هیج جا هم جواب منو نمیدن نمیدونم باید گجا برم برای پیگیری
دایی ما هم سال ۵۲ سه سال داشته که بردنش بیمارستان امام رضا مشهد و به مادرش گفتن برو استراحت کن و وقتی برگشته گفتن بچت مرد و چالش کردیم، حتی قبری هم نشون ندادند
سلام منم اون سالها گم شدم الان یک روستا در کرمانشاه زندگی میکنم ولی هیچی از سرنوشت خودم نمیدانم خانواده الانم هیچی با نمیدانم یا نمیگن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها