بازدید 16227
۶

حرکات ورزشی مناسب برای لاغر شدن شکم

کد خبر: ۳۷۸۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۹ 14 February 2014
عضو انجمن جهانی آسیب‌های ورزشی گفت: باید مصرف هله هوله‌ها و نمک قطع شود و در مقابل آب، سبزیجات، میوه و لبنیات مصرف شود همچنین چهار نوع حرکت ورزشی نیز برای لاغر شدن شکم توصیه می‌شود.

به گزارش فارس، آرش شرافت وزیری در مورد راههای لاغری شکمی گفت: در ابتدا باید مصرف هله هوله ها قطع شود چون بسیاری از این خوراکی ها گـلیسـیرین و قند بالایی دارند.

راه دیگر دویدن است چرا که پیاده روی سریع یا دویدن باعث آب شدن چربی های شکمی می شود.

وی ادامه داد: طبق توصیه متخصصان تغذیه مصرف نمک و ادویه باید کاهش یابد چرا که باعث نفخ شکم می‌شود اما در مقابل پتاسیم بیشتر مصرف شود این ویتامین که در گوجه فرنگی، موز، ماهی، بادام و گیلاس یافت می شود ادرار آور است و اثر نفخ را از بین می برد.

عضو انجمن جهانی آسیبهای ورزشی گفت: آب به میزان کافی مصرف شود و مصرف میوه، سبزیجات و لبنیات نیز توصیه می شود اما در کنار این توصیه ها ۳ حرکت شکمی نیز وجود دارد.

حرکت اول دراز نشست استاندارد است. باید در حالی کـه زانــو ها خم شده بر روی زمین دراز کشیده شود کـف پاهـا صـاف و بــر روی زمین قرار می‌گیرد.

انگشتان دست در پشت یا طرفین سر گذاشته می شود. آرنج ها بـســمت طرفین باشد. بالا آمده و آرنج ها به زانو زده می شود سپس کتف و شانه پایین آمده تا به زمین بخورند.

شرافت وزیری گفت: حرکت بعدی دوچرخه است. حرکت بعدی نیز به پهلو خوابیدن و انجام حرکات ورزشی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۶
دراز و نشست حرکتی است که باعث تقویت عضلات شکم میشود و هیچگاه به تنهایی نمی تواند باعث سوزاندن چربی های شکمی شود؛ راه کاهش وزن از طریق سوزاندن چربی ها، داشتن رژیم غذایی مناسب و تمرینات هوازی مثل دویدن است.
پاسخ ها
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
منم از مربیم شنیدم که یکی از دلایل بزرگ شدن شکم اینه که عضلات شکم ضعیف یا به عبارتی شل می شن و دیگه توانایی به عقب جمع کردن توده ی شکمی رو ندارن
و اینه که شکم حالت افتاده پیدا می کنه و بزرگتر به نظر می رسه
دراز و نشست عضلات شکم رو تقویت می کنه و توده شکمی به داخل جمع می شه اما در آب کردن چربی چندان موثر نیست
ورزش های هوازی مثل دو و پیاده روی و دوچرخه برای سوزوندن چربی های اضافه ی بدن مفیده.
nader
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
خوشحالم از اینکه بسیاری از خوانندگان تابناک از خود نویسنده باسوادتر و باتجربه تر هستند! این به دیگر خوانندگان کمک میکنه تا حقایق رو بهتر درک کنند و دریابند.
سلام
بنده متخصص طب فیزیکی هستم وبه هیچ عنوان موافق ورزشِ دراز ونشست برای کاهش وزن یا هرنیّتی دیگر نیستم،چراکه این ورزش در هرمدلی که باشد،باعثِ فتقِ دیسکِ ستون فقرات کمری میشود.
لذا در صددِ تهیه جامعه آماری برای اثباتِ این موضوع به دولتمردان برای جلوگیری از گسترش این ورزش در مدارس هستم.
ورزش دراز ونشت برای لاغر کردن نیست وبیشتر بدرد عضله ای کردن شکم میخورد وان هم با این روشی که گفته شد بیشتربه مهره های گردن اسیب میرساند وبهتر است دستها روی سینه ویا کنار بدن باشد
سلام . از دو دیدگاه که دوستان گذاشتن هم بگذریم. کسانی مثل من که گودی کمر داریم عمرا اگه بتونیم دو تا دراز نشست به این روش انجام دهیم. مگر با دست باز و گرفتن یک حلقه در دست که برای بلند شدن کمک کنه که تأثیرش از بین میره.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس