بازدید 74585
۳

آرایش مجریان ممنوع شد!

حساسیت این شبکه که خود در حوزه های سیاسی فرهنگی به نوعی مروج ارزش های غربی و فعال در جنگ نرم است در قبال کودکان مسئله ای قابل تامل و آموزنده است
کد خبر: ۳۷۸۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۲ 14 February 2014
آیا رسانه ملی به دنبال درانداختن طرحی نو است و می خواهد کمی روش های گذشته خود را اصلاح کند یا به دنبال مصوبه هایی برای اجرا نشدن است؟

به گزارش تبیان، مصوبه ای از سازمان صداو سیما و برای مجریان زن آن نیست بلکه مصوبه ای است که بی بی سی آن را صادر کرده است.

اداره خدمات شبکه تلویزیونی بی بی سی در دستورالعمل جدید خود، استفاده از آرایش تند برای تمامی مجریان زن برنامه‌های کودکان و خردسالان را ممنوع کرده است و آنها از این پس نمی‌توانند لباس‌های زننده بر تن کنند.

میلیسیا هاردینگ مدیر اجرایی بی بی سی، این دستورالعمل را گامی در جهت "حمایت از بینندگان خردسال و بازداشتن آنان از مشاهده صحنه‌های نامناسب و شنیدن واژگان ناهنجار و ارائه الگویی مناسب تر از زن" دانسته است.

وی همچنین با اشاره به چشم انداز آینده شبکه کودکان بی بی سی، تاکید کرده که جلسات ویژه ای برای بررسی واژگان مورد استفاده در برنامه های کودکان و خردسالان در حال برگزاری است.

حساسیت این شبکه که خود در حوزه های سیاسی فرهنگی به نوعی مروج ارزش های غربی و فعال در جنگ نرم است در قبال کودکان مسئله ای قابل تامل و آموزنده است موضوعی که باید مسئولین ذی ربط در داخل کشور نیز روی آن حساسیت بیشتری به خرج دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵۷
انتشار یافته: ۳
غربي ها دارن به اين نتيجه ميرسن که اين وضع جنسي تو جامعشون ضررها شديدي ميرسونه.و دارن کم کم اصلاح ميکنن چيزي که اسلام خيلي.وقت پيش گفته.بوده.

اما اينجا بعضي زنان ما افتخار ميکنن بي حجابي و اين رو نشون.از تمدن ميدونن...
نه دیگه نشد تابی جون، اگه صدا و سیما هم این کازو انجام بده اونوقت یه عده تو داخل کشور شعار روشنفکریشون!!!!! و.... گل میکنه
مگه ارایش هم میکردند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل