بازدید 5846

گاز گرفتگي در مجلس ختم

کد خبر: ۳۷۶۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۲ 08 February 2014
مسوول روابط عمومي مرکز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشکي استان آذربايجان شرقي گفت: بر اثر تصاعد گاز مونوکسيد کربن در يک مجلس ختم زنانه در بخش ليلان ملکان، 20 نفر مسموم شدند.

به گزارش مردم سالاری، حبيب حسينقلي زاده افزود: اين حادثه در ساعت 14 بعد ازظهر روز پنجشنبه به اتاق فرمان 115 استان گزارش شد که با اعزام تکنسين هاي اورژانس، 10 زن در محل سرپايي درمان و 10 زن ديگر به بيمارستان ملکان و عجب شير منتقل شدند.

وي با اشاره به اينکه با افزايش سرماي هوا، موارد ناشي از مسموميت با گاز مونوکسيد کربن افزايش مي‌يابد، گفت: علت اين حادثه را نقص فني در دودکش بخاري عنوان کرده‌اند که براي جلوگيري از مسموميت با گاز مونوکسيد کربن بايد از افراد آشنا با وسايل گرمايشي براي وصل کردن بخاري استفاده کرد و از سالم بودن دودکش آن اطمينان حاصل کرد.

حسينقلي زاده يادآور شد: مردم بايد در نصب بخاري‌ها دقت کنند، چرا که مسموميت با گاز مونوکسيدکربن غيرقابل حس و لمس، بي‌ بو و بي‌رنگ است و مردم به راحتي تسليم و قرباني آن مي‌شوند.

 مسوول روابط عمومي مرکز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشکي استان با بيان اينکه مسموميت با گاز مونوکسيد کربن علايمي شبيه به سرماخوردگي دارد و فرد را دچار آب ريزش بيني، سردرد و سوزش چشم مي‌کند، خاطرنشان کرد: مردم بايد دقت کنند که اگر در يک زمان چند نفر در داخل يک محيط بسته دچار اين علائم شوند به احتمال زياد در خطر گاز مونوکسيد کربن قرار دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم