بازدید 25200
فرمانده‌هوافضای‌سپاه:

دیپلمات ها نگران نباشند؛با قدرت مذاکره شان را ادامه دهند

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در مورد هدیه یک پهپاد به روسیه توضیح داد: روس‌ها فناوری تولید پهپاد ندارند، چرا که پس از فروپاشی شوروی سابق، تصور می‌کردند آمریکا دیگر تهدید نیست و با آنها کاری ندارد و به همین خاطر در فناوری‌های نظامی با تاخیر مواجه شدند و سپاه نیز به نمایندگی از ملت ایران نماد توانمندی ملتمان را به آنها هدیه داد.
کد خبر: ۳۷۶۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۰ 07 February 2014
مسئولان کشور در فرایندی عقلایی و حساب شده هر کدام در جایگاه و موقعیت خویش،نقشی را برای تامین منافع ملی کشور در پیش گرفته  اند. دولت و مسولان اجرایی با برنامه ریزی برای مذاکرات سخت و سخت تر با طرف های غربی تحت رهنمود های رهبر انقلاب، خود را آماده می کنند و از آن سو مسئولان دفاعی کشور هم به دیپلمات های اطمینان خاطر می دهند که با قوت و اقتدار حامی آنان هستند و تهدیدات موجود را آنان پاسخ خواهند داد. 

به گزارش «تابناک»، پس از اجرای برنامه اقدام مشترک بین ایران و 1+5،تهدیدات مقامات آمریکایی علیه ایران بالا گرفته است.تهدیداتی که البته به اعتقاد بسیاری از کارشناسان و از جمله وزیر خارجه ایران برای مصارف داخلی است.اما این دلیل نمی شود که مقامات مرتبط در ایران،به این تهدیدات واکنش نشان ندهند. واکنش هایی که در امتداد مذاکرات نفس گیر دیپلمات های کشورمان،تامین کننده منفع ملی ایرانیان و حافظ امنیت ملی کشور است. 

در همین ارتباط و در جهت کمک به دیپلمات های ایرانی ،فرمانده نیروی هوا فضای سپاه  به میدام آمده است و از دیپلمات ها خواسته به تهدیدات آمریکایی ها توجه نکنند و همچنان با قدرت و از موضع اقتدار مذاکرات خود را ادامه دهند و پاسخ گویی به تهدیدات را به نیروهای دفاعی کشور بسپارند.

سردار حاجی زاده در مصاحبه ای با اشاره به تهدیدهای معاون وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر روی میز بودن گزینه نظامی گفته است: روحیه استکباری آمریکا چیز جدیدی نیست و قبل از شروع مذاکرات مقام معظم رهبری این مسئله را پیش بینی و یادآوری کردند و فرمودند مشکل آمریکایی ها بحث هسته ای ما نیست بلکه پس از مسئله هسته ای به سراغ محدودسازی موشک های بالستیک و یا پهپادهای ما خواهند رفت.

وی با بیان اینکه آمریکایی بدنبال ایجاد رعب و هراس به منظور کسب امتیاز هستند، ادامه داد: آمریکایی ها هیچ گاه در برابر کشورهای قدرتمند مستقیما وارد عمل نمی شوند و تنها کشورهای را مورد تهاجم قرار می دهند که یا از درون متلاشی شده باشد و یا به طور کامل توان دفاعی خود را از دست داده باشد؛ همانطور که در مورد لیبی دیدیم که وقتی آمریکا وارد معرکه شد که این کشور توانایی دفاعی خود را از دست داده بود.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه مسائل دفاعی و امنیت ملی کشور به هیچ وجه قابل مذاکره نیست، اظهار داشت: هیچ فردی مطلقا حق ورود به این نوع مسائل را ندارد و به نمایندگی از سپاه و نیروهای مسلح اعلام می کنم که قوه مجریه و مقننه وظیفه خود را به طور کامل انجام دهند و نگران مسائل دفاعی نباشند.

وی با تاکید بر اینکه نباید کسی نگران رجز خوانی های آمریکایی ها باشد، تصریح کرد: تامین امنیت کشور بر عهده نیروهای مسلح و بسیج است و مسئولان با خیالی آسوده و از موضع قدرت مذاکرات را به پیش ببرند چرا که آمریکایی ها امروز ضعیف تر از آن هستند که بخواهند جمهوری اسلامی ایران را تهدید کنند.

"توانمندی دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی آمریکایی‌ها را عاجز کرده و مسئولان اجرایی کشور نباید نگران تهدیدهای آنها باشند چرا که دولت آمریکا امروز ضعیف تر از آن است که ایران را تهدید کند."

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اشراف اطلاعاتی سپاه بر تحرکات آمریکایی در مناطق هم مرز ایران، گفت: آمریکایی ها در اطراف کشورمان هر جایی که باشند آنها را رصد می کنیم و این رصد و پیگیری تنها در دریا نیست بلکه در هر عرصه ای آنها را زیر نظر داریم.

سردار حاجی زاده با اشاره به اینکه هیچ کس تصور نمی کرد در جنگ 33 روزه حزب الله بتواند چهارمین ارتش جهان را شکست دهد، خاطر نشان کرد: حزب الله و سپاه ظروفی مرتبطند و این خود پیام لازم را برای آنها دارد، لذا آمریکایی ها در برابر ما ضعیف هستند؛ این شعار نیست بلکه تجربه و عملکرد سپاه در گذشته نیز این را اثبات کرده است.

وی با اشاره به توانمندی جمهوری اسلامی در عرصه ساخت پهپاد گفت: کشور ما جزو 3 و یا 4 کشوری است که توانسته به توانمندی تولید پهپاد دست یابد و از جمله کشورهایی هستیم که همه مراحل تولید پهپاد از صفر تا صد آن را به صورت بومی تولید کرده ایم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در مورد هدیه یک پهپاد به روسیه توضیح داد: روس‌ها فناوری تولید پهپاد ندارند، چرا که پس از فروپاشی شوروی سابق، تصور می‌کردند آمریکا دیگر تهدید نیست و با آنها کاری ندارد و به همین خاطر در فناوری‌های نظامی با تاخیر مواجه شدند و سپاه نیز به نمایندگی از ملت ایران نماد توانمندی ملتمان را به آنها هدیه داد و فرمانده نیروی هوایی روسیه نیز در مصاحبه خود اشاره کرد که سپاه جلوتر از زمان حرکت می کند.

سردار حاجی زاده در مورد توانمندی موشکی کشور تصریح کرد: ما همه توانمندی خود را مدیون رهنمودهای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) هستیم که بحث از خودکفایی را مطرح کردند و همواره متخصصان و کارشناسان این حوزه را تشویق به ادامه حرکت کردند و امروز اگر خودکفا هستیم بخاطر تبعیت نیروهای انقلابی از رهنمودهای حضرت امام (ره) و حضرت آقا می باشد.

وی افزود: فناوری موشکی، فناوری فوق‌العاده پیچیده ای است و روز اولی که به موشک دست یافتیم بسیاری از تکنولوژی های مورد نیاز تولید بومی موشک را نداشتیم ولی این موانع را یک به یک رفع کردیم و باید از نقش شهید تهرانی مقدم ها و رزمندگان گمنامی که در عرصه علمی – دفاعی در حال فعالیت هستند یاد کنیم چرا که با تلاش های آنهاست که امروز می توانیم با افتخار بگوییم یک نیروی دفاعی کاملا بومی داریم.

سردار حاجی زاده ادامه داد: همانطور که رئیس جمهور آمریکا گفت اگر آنها می‌توانستند حتی پیچ و مهره‌های تاسیسات هسته‌ای و دفاعی ایران را نیز از بین می‌بردند ولی بومی سازی این صنایع اجازه مدیریت را از آنها گرفته است.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در پایان اظهار داشت: امروز متناسب با نیازهای خود تسلیحات را طراحی می کنیم؛ امروز نیاز کشور بر اساس موشک‌های با برد دو هزار کیلومتر است و علاوه بر این، موشک های متنوع کوتاه برد، میان برد و دور برد را در اختیار داریم که بر اساس نیازهای کشور و در داخل طراحی و تولید شده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱۱۵
انتشار یافته: ۷۳
خدا شما را حفظ کند. متشکریم سردار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
منفي براي چي؟
ایول"جلوی این امریکایی ها نباید وا داد "چون هر چی منطقی تر باشی اونا پرروتر میشن
خدایش لذت بردم اینطوری مسولین باید پشت همدیگه رو بگیرند . خیلی عالی و زیبا است.
دست شما وتمام کسانی که برای عزت و سربلندی ایران تلاش میکنند را می بوسیم
مرگ بر امپریالیسم
دمت گرم سردار. خدا قوت.
درود بر تمام کسانی که به طناب الهی چنگ زدند و درود بر سپاهیان انقلاب اسلامی علم پیشرفت انتها نداره تا میتونید بر علم عمل خود بیفزاید
سلام درود برشما دلاورمردان صحنه های رزم وپیکارکه خواب راازچشم دشمنانمان گرفته اید
احسنت به سردار حاجی زاده وکلیه نیروهای مسلح ایران اسلامی اعم ار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دلیرمردان ارتش ونیروهای هوا فضا وکلیه عزیزانی که دردفاع ازاین مرز وبوم تلاش مینمایند وهمچنین دلاوران قرارگاه خاتم الانبیائ وفرزندان موشکی ایران وبسیجیان عزیز و .....
درود بر رزمندگان اسلام
مرحبا فرمانده دلاور
درود بر شرف و غیرت شما برادران سپاهی فداکار ما بسیجیان تا آخرین قطره خون آماده دفاع از کیان ایران اسلامی عزیزمان هستیم و در روز 22 بهمن به آمریکای لعنتی نشان خواهیم داد که دیگه از این غلطهای اضافه نکند
از نيروهاي مسلح كه با اقتدار از مرزهاي آبي و خاكي اين مملكت چه در خود مرزها و چه در آبهاي سراسر دنيا، از زمين و هوا دفاع ميكنند تشكر ميكنيم
ای وللا بابا دمتون گرم
ماشالله آفرین سپاه اقتدار ایرانه
انشاالله در مورد روسها اشتباه نکرده باشید .
افرین بر تو فرمانده
مرحبا
خداقوت دلاور
خدا شما دلاور مردان را برای مردم غیور ایران نگهدارد.آمین
چرا فکر میکنید رژیم اشغالگر چهارمین ارتش جهان را دارد؟ مگر نه اینکه نیروی پیاده عنصر اصلی و تعیین کننده در هر جنگ است؟این رژیم از این نظر نیروی زمینی و پیاده و نیز از نظر نیروی با انگیزه در شرایط اسفباری است. مطمئن باشید با در نظر گرفتن این فاکتور و بقیه مولفه های موثر در امنیت ملی اسرائیل در وضع تشتت داخلی به سر میبرد اختلافات بین مهاجرین از شرق و غرب به این سرزمین و... ارتش این کیان در رتبه پنجاهم جهان باید ارزیابی شود.
سردار کسی به توانمندی سپاه و ارتش و بسیج ایرانی شک نداره ولی نباید به روس ها هدیه می دادین خودتون بهتر می دونین روس ها از امریکایی ها بدنترند به قول قدیمی ها سگ زرد برادر شغال ولی بهرحال ایران و ایرانی از ارتش و سپاه ایران مطمئنه ممنون از حرفاتون
درود بر شما سردار،با گفتگو میتونیماز منافع از منافع ملی کشور دفاع کنیم
درودخداوندبرشماوشهداى عزىز
ما جونمونو واسه کشورمون میدیم. اما نمیذاریم حتی یه سنگریزه ش دست اجنبی بیفته. این آرزو رو باید به گور ببرن. مث شارونِ احمق.
شما مایه ی افتخار و سریلندی ما هستید. به عنوان یک مهندس تمام افتخارم اینه که روزی برای نیروهای کشورم در ساخت تجهیزات مورد نیازشون شرکت داشته باشم.
آفرین به شرف شما
تا وقتي خداوند بزرگ را داريم وكمك ومددش هست ،واقعا از ته قلب خوشحالم واز خدا ميخواهم اون روزي بياد كه تمام اروپاييان وشرق وغرب
محتاج دانش نظامي وپزشكي وغيره بشن
بنده ایشان را به عنوان یک انسان وارسته و وفادار به کشور و ملت ایران امی شناسم و واقعا می ستایم و از صمیم قلب برای ایشان و همکاران عزیزشان آرزوی سربلندی دارم. امثال چنین افرادی را باید قدر بدانیم.تابناک منتشر کن خواهشا
ازصمیم قلب لذت بردم هم ازاقتداروهوش چنین فرماندهی الحق که یک ایرونی باهوش وشجاع هستی که بدون توجه به افراطیون سخن میگویی
دست شما وتمام کسانی که برای عزت و سربلندی ایران تلاش میکنند را می بوسیم
رهسپاریم باولایت تاشهادت
فقط به فکرایران باشید
درود بر سردار که بجای سنگ اندازی بر سر راه تیم مذاکره کننده برایشان قوت قلب دادی.آفرین بر طرز تفکرت.
این یعنی اتحاد و اتفاق مسئولانه.یعنی تقسیم کار منطقی براساس تخصص.از هر دو گروه عزیزان دیپلمات وسربازان سرافراز نظام ممنونیم.
علی یارتان باذ
زنده باشی سرباز
نیروهای مسلح در دل میلیونها ایرانی جای دارند.دست و بازوی خادمین وطن را بوسه میزنیم.
قطع بشه دستی که بخواد کوچکترین آسیبی به ابن مملکت برسونه. انشالله.
با اطلاعات دقیقی که در مورد سلا حهای موجود در کشور عزیزمان ایران دارم. برایم کاملا قابل درک است که چرا امریکایها تا به حال (گزینه نظامی روی میز )در حد حرف روی میز دارند.وگرنه قبل افغانستان و قبل از عراق به سراغ ما می آمدن
اگر سپاه همانطور که فرمودند به مسائل دفاعی و صنایع دفاع بپردازند ومردان سیاست باقدرت به مذاکره ادامه دهند و بخش اقتصاد نیز به دست احاد مردم بدون تبعیض وانحصار اداره گردد انگاه حماسه سیاسی واقتصادی در کشور عزیزمان ایران رقم خواهد خورد.
بدون تردید اتحاد مسئولین ودرک درست از جایگاه یکدیگر عامل بسیار مهمی برای پیروزی در برابر دشمن خواهد بود
از مسايل سياسي و داخلي كة بكذريم , در هر كشوري نيروي نظامي باعث افتخار و غرور مردم است،من كه با خواندن اين متن لذت بردم، اميدوارم هميشه از سخنان نظاميان همين طور لذت ببرم، جانم فداي وطنم...
سلام و سپاس سردار. خدا سایه شما را از سر ملت ایران کم نکند. این ملت شریف و بزرگ همانطور که اهل جنگ و کینه توزی نبوده و نیستند به هیچ قدرتی هم اجازه زیاده خواهی نخواهند داد. امید که مسوولین نیز همیشه همدل و هم صدا، با اعتدال گام بردارند و زیر سایه رهبری به توفیقات بیشتر دست یابند.
سلام مذاکره واقعا با پنج ابر قدرت جهان کار بسیار دشواری است .که شما سردار عزیز این را به خوبی درک میکنیو وپشت اقای ظریف هستید خدا پشت وپناهتان
دورد خدا برشما جان برکفان مرزهای شرف وغیرت وسلام برشهدای دفاع مقدس که این افتخارات از برکت خون این عزیزان است
سردار اسلام : درود بر شجاعت صداقت دين و وطن پرستي تو. مطمئن باش موقع احساس خطر براي كشور ملت چون سرباز در ركاب چونان توئي تا پاي جان خواهند ايستاد .
قوه مجریه و مقننه وظیفه خود را به طور کامل انجام دهند و نگران مسائل دفاعی نباشند.
این جمله واقعا قشنگ بود
به امید روزی که ایران بتواند در تمام تجهیزاد نظامی پیشرفت کند و بتواند به تمام کشورها صادر کند
خدا قوت مالکان اشتر
با سلام -یک سوال-چرا ما به روسها بهپاد هدیه میدیم ولی اونا به ما اس 300 نمیفروشند؟
زنده باد سردار وهمه رزمندگان آماده اگه همه به پشت گرمی دیپلماتهای کشورمون بلند بشیم پوزه بدخواهان ایران به خاک مالیده خواهد شد
به امید خدا
درود بر شما عزیزان جان بر کف.خدا قوت سردار فداکار
خیلی ممنون سردار اگه همه مسوولین مثل شما باشند امریکا که هیچ کل دنیا هم نمیتونن کاری بکنن ایول سردار
جواب های هوی است این منطق قلدر مابانه آمریکائیها باید با مشت آهنین پاسخ داده بشه که فراموش نکنند اینجا ایرانه نه لیبی و افغانستان ما هراسی از هیبت پوشالی شما نداریم و انشااله پوزتان را به خاک میمالیم .
ایول دستتون درد نکنه
یکی این منفی ها رو تفسیر کنه
سپاس سردار . باعث مسرت و سربلندی و شادی است که اینگونه یکپارچه در مسئولیت کشور عمل می نماید و موجبات برانگیخته شدن خیرت عامه ملت می شوید درود به شما ...
درود سردار
اما ایکاش اینکار را نمی کردید چون روسیه به خاطر دلخور نکردن رژیم غاصب صهیونیستی از دادن موشکهای اس 300 به ایران خوداری کرده
عالی بود این نوع حمایت.مراتب رضایت مردم از اینگونه شیوه صحبت رو باید به ایشون اعلام کرد.مسئول باید اینجوری با درایت باشه.
روس ها تکنولوژی نظامی خودشان را با کلی منت به ما می دهند. چرا هدیه داده ایم؟!
زنده باد ایران و ایرانی
بهتر از این نمی شد در یک گفتار متین روبروی دشمن زجز خوانی کرده و نمایندگان دیپلماسی کشور را حمایت کرد.
دستت بوسیدنی است سردار.
درمقابل زور منطق کار ساز نیست باید بنیه نظامی مان را از این که هست قوی تر کنیم وباحفظ وحدت ویکدلی وبا تبعیت از رهنمود های مقام معظم رهبری در حفظ وحراست از دست آوردهای انقلاب یک لحظه غفلت نکنیم
با درود به روان پاک شهدا و تشکر از سردار حاجی زاده و سایر سرداران بزرگ اسلام که با برخورد منطقی و تعامل با سیاستهای خارجی دولت قدرت ایران اسلامی را نیز به استکبار جهانی میکشند تا مسئولان نیز در عرصه جهانی با اتکائ به حمایت داخلی با قدرت از عزت و شرف ملت دفاع کنند
احسن بر شما که لرزه بر اندام دشمن می اندازید
مرگ بر امریکای جنایتکار بی منطق
سردار متشکرم این اصل کشور داری است همه پشت هم همه دست در دست هم
دفاع از مذاکره کنندگان کار خوبی است.
ماشاء الله سردار
ایران سربلند . ایرانی سرفراز و شما موفق و موید
کسی میدونه یارانه رو کی میدن؟
زنده باد سپاه قدرتمند اسلام عزیز
آفرین،اتحاد مسئولین لذت بخش است
امیدوارم این امریکاییها هم بفهمند دیگر وقت زورگویی و تهدید نیست، و عقل نداشته را به کار بیندازند!!
سردار عزتتان پايدار باد متشكريم كه از تيم هسته اي حمايت مي كنيد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم