بازدید 10918
جمشید مشایخی:

غیبت بانوان در ورزشگاه ها توهین به مردهاست

کد خبر: ۳۷۵۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۲ 01 February 2014
پیشکوست بازیگری گفت: اینکه بانوان در مسابقات ورزشی حضور ندارند به ما مردها توهین است.

به گزارش خبرگزاری فارس، جمشید مشایخی در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال اظهار داشت: خاک پای همه شما هستیم. سرتان را در نمی‌آورم 2 نکته را می‌گویم اول اینکه بافرهنگ‌ترین مردم جهان ملت ایران هستند. ما فارادی مانند سعدی و حافظ را داشته‌ایم آنها انسانیت و ادب را یاد داده‌اند.

وی ادامه داد: این توهین به ما مردها است که وقتی مسابقه است بانوان حضور ندارند. معنی ناموس را متوجه نمی‌شویم. برای بانوان ارزش قائل هستیم. پس از این صحبت‌های مشایخی حضار برای او دست زدند.

مشایخی خطاب به سفیر آرژانتین یادآور شد: ایرانی‌ها عاشق هستیم. ملت بی‌ادبی نیستیم اگر سخنی گفته شده ایرانی نبوده. ایرانی به دنبال جنگ نیست. هیچ وقت به کشور دیگری حمله نکرده‌ایم. ما عاشق مسی هستیم پهلوانی داشتیم چون تختی. من مسی را از دور می‌بوسم.

پس از این صحبت‌ها خیابانی گفت به افتخار مسی دست بزنید.

پیش از اینکه مشایخی در مراسم صحبت کند کلیپی پخش شد که خود او در آن صحبت می‌کرد.

همچنین خیابانی اظهار داشت: جوانان کم فکر کاری کردند که مردی از عرصه هنر به پا خواست و خودش اقدام به عذرخواهی از مسی کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۶۰
انتشار یافته: ۲۲
عیب نداره آقای مشایخی. اگر این مورد توهین به من محسوب میشه، پس تا دلتون میخواید نوهین کنید.
توهین به خانم هاست،نه اقایون!!!!
هر چی جنبه می خواد
ما خیلی بافرهنگیم
مثل روز آزادی سینما
من یه پیشنهاد دارم :برای تنبیه تیم هایی که بخاطر تخلفات تماشاگرانش تنبیه میشن،بجای برگزاری بدون تماشاگر،فقط اجازه حضور بانوان در ورزشگاه داده بشه.
زنها درمملكت ماجايي براي ورزش راندارند پسرها درپياده رووخيابانهاودرهرجا ميتوانند ورزش كنندولي دخترها نميتوانندلذالازم است دولت محترم به اين امرتدبيري اساسي بينديشد ومحلهاي رابصورت ارزان ورايگان دراختيار خانمهاقراردهد
بازی کردن ورزشکاران دخترایرانی دارای حجاب استاندارد در مقابل تماشاچیان مرد اشکال ندارد ، فقط به شرطی که محل بازی در خارج از کشور باشد ( مردان ایرانی هم به شرطی که در آن لحظه !!!! در خارج ایران باشند ، می توانند بازی را بیننده باشند ) ؛
یادتون باشه که تحت هیچ شرایطی " سیما " فیلم بازی ورزشکاران دخترایرانی را پخش نخواهد کرد ؛
چه زمانی که تیم خارجی با مشکل نه- حجابی روبروست و چه زمانی که 2 تیم محجبۀ ایرانی در داخل کشور بازی می کنند !!!؛
به امید حضور بانوان در استادیوم ها
اقای مشایخی عزیز خودمان را چطور گول بزنیم و قبول کنیم که با اینهمه ناهنجاریها ، با فرهنگ ترین مردم دنیاییم؟هر کس را هم گول بزنیم خودمان را نمیتوانیممممممممممم
با تمام ارزشی که برای اقای مشایخی قائل هستم باید بگویم که ورزشگاهای ما در حال حاضر به هیچ عنوان محل مناسبی برای اقایان هم نیست چه برسد به خانمها
سلام اینکه مردهای ایران باغیرتندوپهلوانانی غیور همچئن پوریاها وتختی هاداریم سخنی استکه برتارک جهان میدرخشد ولی ازیاد نباید برد که آنچه باعث شده که بانوان ما به ورزشگاههانروند عفت آنها ست وهمچنین باید متوجهباشیم که مساله دین وفتاوای مراجع تقلید هم هست.
کاملا موافقم!
یعنی با این کار ما به دنیا نشان می دهیم که مردهای ما چقدر کم ظرفیتند!
در ضمن خود حضور خانم ها در ورزشگاهها ضامن رعایت ادب و احترام است، همیشه رعایت حدود و اخلاقیات در اماکن مختلط بیشتر است.
آفرين بر استاد
جناب استاد مشايخي عزيز و بزرگوار
حرف شما در مورد توهين بودن اين عمل به مردان كاملا صحيح است اما آيا همه مرداني كه به ورزشگاه ميروند شخصيتي مشابه شخصيت والاي حضرتعالي دارند؟
این عزیز شخصیت بسیار محترمی هستند و نظرشان هم محترم.
اما لازم است که با خودمان تعارف نداشته باشیم ، جو ورزشگاه های ما سرشار از توهین های ناموسی هست ، نه غزل های سعدی و حافظ. چه خوشمان بیاید و چه نیاید.
استاد بزرگ جناب آقای جمشید مشایخی با نهایت احترام برای شما باید بگم بودیم بودیم و داشتیم داشتیم مهم نیس.مهم اینه که ازون همه داشته امروز هیچی نداریم.الان چی هستیم؟؟؟؟شما توی فحاشی غیر قابل انکار جوانان این مرز پر گهر در ورزشگاه ها فرهنگ می بینید؟؟شما توی شکار بی حد و حصر حیوانات وحشی فرهنگ می بینید؟؟؟شما توی تخریب بی رویه محیط زیست به دست تک به تک مردم این جامعه جقد فرهنگ می بینید؟؟؟مردم حتی حاضر نیستن زباله های 13 بدر خودشون رو جمع کنن.برای یه ویلا حاضرن یه جنگل رو نابود کنن.برای ساعتی خوش بودن ریشه یه درخت رو خشک میکنن.همین 2 روز قبل.روز سلام سینما.شما چقدر فرهنگ دیدید؟؟؟اصلا کاری ندارم که این هجوم مردم طبیعی بوده یا نشان از بی فرهنگی.اگر طبیعی فرضش کنیم تلی از زباله ها و صندلی و شیشه های شکسته هم طبیعی بوده یا نشان از بی فرهنگی؟؟؟
به شدت مخالفم که زن ها رو به ورزشگاه راه ندیم.بخاظر بی فرهنگی عده ای از مردها.کاش یه بار برای زنان ارزش قائل می شدیم و بجای محدود کردنشون به نشانه اعتراض به رفتار نامناسب تماشاگران مرد از ورود تمام مردان به ورزشگاه جلوگیری می کردیم و فقط به زنان اجازه ورود می دادیم.شاید یه حرکت نمادین باشه اما شایدم عده ای سر عقل بیان.
استاد ما فقط یاد گرفتیم به گذشتمون ببالیم.نمیدونم آیندگان ما هم انقد به ما می بالن؟؟؟
آخه مردم ما فرهنگ ندارن
ماایرانیها همیشه دنباله رو هستیم کافیست یکی بگه بزن اون موقع ما میکشیم بعدفکر میکنیم چه کار بدی کردیم.
"غیبت بانوان در ورزشگاه ها توهین به مردهاست" ... جانا سخن از زبان ما می گویی.
حضور دختران و بانوان در نمایشگاه حرمت انسانی را بیشتر می کند از فحش ها ی رکیک جلوگیری می کند پسرها خواهران ومادران خود را همراه خوشان می آورند. نمی دانم این تفکرات ممنوعیت از کجا می آید وتا باید ادامه پیدا کند. چرا کج سلیقگی خود را به حساب دین می گذاریم.
اگر بیان استادیوم و فحش بشنوند و...خوبه؟
حضور"خانم ها"برای تماشای بازی"مردان"!!!
خیلی واجبه؟؟؟
انصافا وضعیت ورزشگاهامون به لحاظ فرهنگی خوب نیست منظورم فحشو این حرفاست . با این وضعیت فضا فضای بانوان محترم نیست .کاشکی فحش دادن تو ورزشگاهامون مثل نقل و نبات نبود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی