بازدید 5110

مرقد امام (ره) با گلاب ناب شستشو داده شد

کد خبر: ۳۷۵۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۶ 31 January 2014
در آستانه آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی روز جمعه طی آیین ویژه ای توسط بسیجیان کاشانی با گلاب ناب قمصر شستشو و عطرآگین شد.

به گزارش ایرنا، رییس ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی کاشان در این آیین گفت: طبق سنوات گذشته این مراسم با حضور بیش از 150 نفر از بسیجیان، طلاب، دانشجویان، دانش آموزان و ورزشکاران شهرستان کاشان به نمایندگی از دیگر بسیجیان شهرستانهای سراسر کشور اجرا شد.

ˈحمید رضا زادهˈ با اشاره به اینکه بسیجیان کاشان همه ساله این توفیق را دارند تا در آغاز دهه فجر ضمن تجدید میثاق با آرمان های مقدس امام راحل، این مراسم معنوی و باشکوه را انجام دهند، افزود: بیش از چهارده سال است که افتخار عطر افشانی و شست و شوی مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) با گلاب ناب قمصر کاشان یک روز قبل از آغاز ایام دهه فجر توسط بسیجیان این شهر در قالب کاروان اعزامی و همراه با اجرای برنامه های معنوی با هماهنگی و هدایت مدیریت آستان انجام می شود.

وی تاکید کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب ˈامام خمینی (ره) همیشه زنده تاریخ استˈ و بسیجیان کاشانی به نمایندگی از همرزمان خود در سراسر کشور امروز با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید پیمان بستند تا آخرین قطره خون خود از ولایت فقیه که دستاورد نظام اسلامی است، دفاع کنند.

معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان اظهار کرد: به برکت وجود ولایت و تبعیت مردم از ولی فقیه تمامی توطئه های دشمنان نظام اسلامی یکی پس از دیگری خنثی و نقش بر آب می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار