بازدید 18932

روحانی استعفای نجفی را پذیرفت

کد خبر: ۳۷۵۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰ 30 January 2014
حسن روحانی با پذیرش استعفای محمدعلی نجفی از ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری وی را به عنوان مشاور رییس جمهوری و دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی منصوب کرد.

به گزارش ایرنا در حکم رییس جمهوری خطاب به نجفی که امروز (پنجشنبه) منتشر شد، آمده است: توفیق همکاری با اندیشمندی پرتلاش چون جنابعالی برای دولت تدبیر و امید فرصتی ارزشمند بود. بسیار علاقمند بودم که این همکاری همچنان ادامه داشته باشد و لذا علیرغم تقاضاهای مکرر شما در هفته های گذشته، بر ادامه همکاری پای فشردم ولی در برابر اصرار جنابعالی و به دلیل حفظ سلامت جسمی شما، با درخواست استعفایتان موافقت می شود.

بدینوسیله ضمن آرزوی سلامتی، مراتب تقدیر خویش را از زحمات و تلاش های بی دریغ و ارزنده جنابعالی در طول دوره مسئولیت معاونت رییس جمهوری و ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ابراز می نمایم.

امید است همچون گذشته با اتکاء به ایمان، دانش و تجربیات ارزشمندتان منشا خدمات موثری بوده و همواره از الطاف الهی بهره مند و در جهت اعتلای آرمان های انقلاب اسلامی و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

بدینوسیله جنابعالی را به عنوان مشاور رییس جمهور و دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی منصوب می نمایم تا همچنان در کنار دولت تدبیر و امید منشا خدمات ارزشمند باشید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر