بازدید 11833
۵
توضیح وزارت علوم درباره یک خبر؛

جذب هیات علمی به صورت بورس لغو نشده است

کد خبر: ۳۷۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۲ 29 January 2014
در پی درج خبری با عنوان «واکنش تأمل برانگیز وزارت علوم برای رفع تخلفات دولت گذشته»، روابط عمومی این وزارت خانه در توضیحاتی که در اختیار «تابناک» قرار داد، لغو بورس جذب هیات علمی را رد و اعلام کرد که فراخوان جداگانه‌ای به امر اختصاص یافته است.

متن توضیحات روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بدین شرح است:

با سلام واحترام؛

تا كنون، فراخوان جذب اعضاي هيأت علمي دو بار در سال، در ماه‌هاي شهريور و بهمن انجام مي‌شده است كه در دو فراخوان مذكور، انواع اعلام نيازها از راتبه (بورس)، استخدام پيماني و طرح سربازي توسط دانشگاهها داده مي‌شده است؛ ليكن، بر اساس ابلاغيه هيأت عالي جذب در تاريخ 92/8/13، دو فراخوان بهمن ماه و شهريور ماه به سه فراخوان افزايش يافته و فراخوان راتبه (بورس) به طور منفک از دو فراخوان ديگر و به صورت متمركز، هر سال در ارديبهشت ماه توسط هيأت مركزي اعلام و برگزار خواهد شد.

با سپاس از توجه آن رسانه محترم به مسائل آموزش عالي، روابط عمومي اعلام مي‌كند با كمال احترام پاسخگوي هرگونه ابهام در اين زمينه است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵
چه فرقی می کنه؟!
بازم باید یه پارتی درست حسابی داشته باشی تا بتونی بورس یه دانشگاه بشی. من که دیگه خسته شدم از درس خوندن بدون نتیجه!!
سخنان درخشان ریاست دانشگاه پیام نور که فرموده بودند ما از دانشگاه های معتبر جذب می کنیم واقعا تعمل بر انگیز است. آقای دکتر کمی دید خود را افزایش دهید و و نگاهی به دنیای امروز اندازید. در دانشگاه های معتبر جهان بر اساس رزومه و توانایی علمی افراد را جذب می کنند نه صرفا نام دانشگاه آنها!!! بهتر است کمی با تفکر بیشتر به فکر توسعه دانشگاه خود باشید در غیر اینصورت با این تفکر بلایی بدتر بر سر دانشگاه پیام نور خواهید اورد.
حیف اون مقاله طولانی شما !!!
من دانشجوی سال آخر دکتری هستم. عین 4 سال رو دنبال بورس دویدم و بالاخره موفق شدم در ترم 8 حکمم رو بگیرم.
اون اوایل که دنبال بورس بودم، یک کارشناس تو وزارت علوم به من گفت که می خوان بورس رو وردارن. الان تو این فرآخوان به صورت آزمایشی! حذف کردن. و از دوره های بعد دیگه کامل حذف میشه.
شما فکرش رو بکنید، حداقل باید 22 سال باید درس بخونید تا بتونید استخدام بشید. شوخیش هم اصلا قشنگ نیست.
حدود 3000 نفر بدون آزمون در حال تحصیل در مقطع دکتری هستند .برای اینکه حق کسی ضایع نشود لطفا توسط وزارت علوم از این افراد امتحان گرفته شود چرا که اغلب آنها بدون صلاحیت علمی و نا حق وارد مقطع دکتری شده اند
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی