بازدید 41956

آقای مختاباد، دقیقاً کدام مداح کشتی خرید و فروش‌ کرد؟!

‌ای کاش مختاباد دست‌کم صراحتاً مشخص می‌کرد، ضمیر مخاطب این اتهامات کدام مداح یا مداحان است تا هم زمینه پاسخگویی توسط این مداحان فراهم می‌شد و هم کل مداحان با چنین اتهامی با یک چوب‌ رانده نمی‌شدند. شاید بد نباشد در چنین مقاطعی که عصبانیت بر انسان غلبه می‌کند، با کظم غیظ پاسخ داد تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد و عده‌ای دیگر مورد ظلم قرار نگیرند.
کد خبر: ۳۷۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۲ 27 January 2014
کشمکش یک گروه با عضو شورای شهر پایتخت، منجر به پاسخ‌هایی شد که در نهایت در اتفاقی غیرمنصفانه ترکش‌هایش مداحان اهل بیت را گرفت و اتهاماتی متوجه آنان شد؛ اما آیا این اتهامات ‌اثبات کردنی است یا تنها طرح اتهاماتی کور در واکنش به اتهامات کوری است که متوجه مختاباد شده است؟

به گزارش «تابناک»، پس از برگزاری کنسرت استاد عبدالحسین مختاباد خواننده پیشکسوت موسیقی سنتی کشورمان در برج میلاد، گروهی با نام «جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی» در نامه‌ای سرگشاده به احمد مسجد جامعی، رئیس شورای شهر تهران نوشته بودند: «... چندی است که عکس جناب مختاباد یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران برای تبلیغ کنسرت موسیقی در برج میلاد در سطح بسیار گسترده در سطح شهر تهران توزیع شده است. لازم است به منظور شفاف سازی نسبت به نحوه تأمین هزینه و امکانات این کنسرت گزارشی مبسوط به مردم تهران ارائه شود‌» که ‌این اظهارات با واکنش مختاباد همراه شد.

البته بخش‌هایی از این گفت‌و‌گو، منطقی و پاسخ به اتهاماتی بود که متوجه این خواننده و عضو شورای شهر تهران شده بود و بخش‌هایی از آن، از اخلاق به دور بود و به نوعی مستنکری در پاسخ به مستنکری دیگر بود که حتی در صورت درستی اتهامات مطرح، ‌چندان امری قابل هضم نیست، چه رسد به آنکه اتهامات مطرح ‌توسط مختاباد قابل تأیید نباشد و حکم تهمت متقابل را پیدا کند.

مختاباد در بخش‌هایی از توضحیاتش در این زمینه گفته است: «مجری این کنسرت شرکت خصوصی «آوای هنر» است که بیشتر ‌کنسرت‌های پاپ و سنتی توسط این شرکت برگزار می‌شود و این تبلیغات و برگزاری این کنسرت‌ها، کار عادی این شرکت است... این کنسرت همچنین پنج اسپانسر بخش خصوصی شامل renuzit، Crystal، head & shoulders crest و سن ایچ داشت که اسامی و تبلیغات آن‌ها در بروشورهای کنسرت و همچنین فضای محیطی کنسرت آمده بود که به همراهی آن‌ها افتخار می‌کنم و به همه آن‌ها که هیچ وابستگی به دولت و شهرداری ندارند...».

آقای مختاباد، دقیقاً کدام مداح کشتی خرید و فروش  کرد؟!

وی گفته بود: «... اجاره سالن برج میلاد به‌‌ همان قیمتی که از هنرمندان دیگر گرفته می‌شود از بنده هم گرفته می‌شود و چون برگزار کننده این کنسرت آوای هنر بود و نه من، این هزینه از سوی این شرکت خصوصی و از محل درآمد کنسرت پرداخت می‌شود و باید توجه داشت شرکت آوای هنر با برج میلاد طرف قرارداد است و سالانه ده‌ها کنسرت در این سالن برگزار می‌کند... حدود ۱۸۰۰ نفر بلیت کنسرتم را خریداری کردند که مجموع پول این بلیت‌ها ۱۰۰ میلیون تومان شده است. به عنوان یک خواننده هزینه‌ای حدود ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان بابت اجرا دریافت می‌کنم... همانطور هم که پیش و حین برنامه اعلام شد، بخشی از دستمزد خودم را هدیه کرده‌ام به بنیاد خیریه اوتیسم که بچه‌های نازنین مبتلا به این بیماری را حمایت می‌کنند...‌».

اما بخش قابل نقد این گفت‌و‌گو آنجاست که این خواننده می‌گوید: «... دوستانی که این حرف‌ها را می‌زنند تشریف ببرند و از برخی از آقایان مداح که بنر‌ها و تبلیغات آن‌ها در اقصی نقاط شهر نصب می‌شود و بنا به گفته‌ها شرکت‌های خصوصی، دارند و صادرات و واردات انجام می‌دهند و در کار خرید و فروش کشتی هستند، بپرسند که این پول‌ها را از کجا آورده‌اند و هزینه این تبلیغات وسیع آن‌ها چگونه تأمین می‌شود‌...»!

عضو شورای شهر تهران ضمن توصیه به اینکه ‌جمعیت‌ها سراغ مداحان بروند، با بیان اینکه هیات‌های مذهبی در ماه محرم امسال ۶ میلیارد تومان از شهرداری تهران دریافت کرده‌اند، اظهار داشت: «کمد کار من از درخواست‌های همین حامیان عدالت که برای برگزاری هیأت‌های مذهبی خود در ماه محرم از ۸۰ تا ۱۲۰میلیون تومان هزینه طلب کرده‌اند، پر است! کسانی که برای هر شب عزاداری ۳۰ میلیون تومان هزینه دریافت می‌کنند، با این پول چه کاری می‌کنند، آیا عزاداری برای امام حسین (ع) پول می‌خواهد؟»

البته اینکه بدون استناد، اتهاماتی متوجه استاد مختاباد شود، قطعاً قابل پذیرش نیست و باید گروهی را که اتهامات مذکور را آن هم در قالب «نامه سرگشاده» مطرح کرده‌اند، ‌موآخذه کرد که حتی اگر سوء ذهنی داشته‌اند، چرا در قالب‌های معمول و غیرعمومی مطرح نکرده و خواستار شفاف سازی نشده‌اند تا خود، متهم به سیاسی کاری نشوند؟ اما سوای این رفتار، واکنش غیرمنطقی است که از استاد مختاباد بعید بود و انتظار می‌رفت به‌‌ همان توضیحات مرتبط با اتفاقات کنسرت بسنده شود و در پاسخ، به مداحان اهل بیت (آن هم به صورت عام) تعریض نشود.

بی‌گمان طرح این اتهامات ‌توسط مختاباد نیز محل توجیه ندارد، به ویژه مخاطب مشخصی برای اتهامات مطرح نشده و در شرایطی که به تازگی هجمه‌ نسبت به داوران کاهش یافته، حمله‌ای دیگر علیه کل روضه خوانان اهل بیت تلقی می‌شود و ‌ای کاش مختاباد حداقل صراحتاً مشخص می‌کرد، ضمیر مخاطب این اتهامات کدام مداح یا مداحان است تا هم زمینه پاسخگویی توسط این مداحان فراهم می‌شد و هم کل مداحان با چنین اتهام زنی با یک چوب، رانده نمی‌شدند. شاید بد نباشد در چنین مقاطعی که عصبانیت بر انسان غلبه می‌کند، با کظم غیظ ‌پاسخ داد تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد و عده‌ای دیگر مورد ظلم قرار نگیرند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۳
در انتظار بررسی: ۵۸۸
انتشار یافته: ۹۶
خدایی عذاداری برای امام حسین کسی نبایدحرف پول بزنه
باید هدیه بدند برکتش با خود امام حسین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
دوست عزیز! شما حاضری برکتش رو از امام حسین بگیری و هزینه برنج هیات امام حسین رو بدی؟ خوب نیست که به صورت کلی اتهام زنی بشه و ذهنیت عامه نسبت به یک قشر خاص خراب بشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
وقتی خواننده بره شورای شهر ....
سخویدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
این اقای مختاباد که توضیح کامل راجع به کنسرت داد...حالا اقایان مداح پاسخ بدهند که اتهام از انان برطرف شود
درود بر مختاباد عزیز!
حالا چرا تو ناراحت شدی تابناککککککککککک
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
اگر ناراحت نمی شد جای تعجب داشت مثل اینکه متوجه نیستید. الو الو الو
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
بهرحال از تابناک بیشتر از این انتظاری نیست
ربطش به مداحی و اینا چی بود؟ بعدشم این وسال اونام یه سوال بوده نه توهین و افترا
فک کنم اینجاست که میگن قیاس مع الفارق این به اون چه ربطی داشت رو من نفهمیدم بعدشم اینایی که سوال کرده بودن مگه گفته بودن نمایندگان مداح ها هستن که اینطوری میگن!
با اینکه این هزینه کردها درست نیست اما ربطش رو بگن بفهمیم به این سوالی که پرسیده شده بود چیه
رسم شده هرکسی که فرافکنی میکند خودش هم متعلق به همان دارودسته ای است که از ان انتقاد میکند
پاسخ ها
reza
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
این بیچاره که ریزه درامد و تا حدی هم نحوه خرج کردنش هم گفت ،
حرفهای سیاسی میزنی؟...
هی وای من
وقتی جمع می بنده و همه رو با یک چشم میبینه نگیم تو دادگاه ، فردا روز چطور از این همه مداح اهل بیت (ع) میخواد حلالیت بگیره؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
مثکه خبر نداری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
عزيز، گفته "برخي از مداحان" متنو با دقت بخونيد...
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
از تو کمدش در می اره
کیوان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
تو فقط یه بار بگرد کلمه "همه" رو تو جملات مختاباد فقط یه بار پیدا میکنی اونم راجع به اسپانسر هاشه. پس تویی که باید از ایشان حلالیت بگیری.
از اینکه نسبت جزء به کل داده شود اشتباه است ، ولی به حاشیه بردن افراد بی حاشیه کار یک سری از افراد جهت آلوده کردن آب و ... است
جناب مختاباد! یعنی میفرمایید عزاداری پول نمیخواهد؟ خصوصا وقتی هیئات مذهبی میتوانند کانونی برای جمع شدن جوانان و آگاهی آنها با معارف اسلامی شود و اهرم دفاعی باشد در برابر حملات وهابیت. برا امام حسین علیه السلام پول خرج نکنیم برا کی بکنیم؟؟؟ مگر نه این است که محرم وصفر ایت که اسلام را زنده نگه داشته است؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
نگرفتی چی شد ،گویا منظور ایشون این بوده که بعضی مداحای معروف شبی 30 میلیون پول میگیرن میرن واسه عزاداری مداحی میکنن .این اونوقت چ ربطی داره به نگه داشتن اسلام!با این پولای میلیونی گرفتن مداحا اسلام زنده می مونه یا آسیب میبینه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
نفست از جای گرم بلند میشه!!!!!!!!
مراد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
برادر بزرگوار
هیئت هزینه داره ولی مداح می تواند برای امام حسین عزاداری کنه و پول نگیره
hadi
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
یعنی قشنگ از اول دوباره متن و بشین بخون ....
آقای مختاباد واقعا به چیزی که گفتی اعتقاد داری یا از سر عصبانیت یه چیزی گفتی. واقعا که.............
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
منفی ها رو نگاه کن جناب!
نویسنده از کجا مطمئن است که این موضوعات ناشی از عصبانیت و یا تهمت است اجازه دهید مخاطب نتیجه گیری کند. اگر در هیئت ها فقط چای و شربت بدهند که توقع میلیونی نباید داشته باشند. چرا شهروندان باید این هزینه ها را بدهند هرکسی بانی آن است باید برای رضای خدا خرج کند نه از جایی انتطار تامین آن را داشته باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
شما که پول نمیدی خودتو ناراحت نکن. اونی هم که خرج میکنه حسابش با شما نیست و از شما هم طلب نداره. شهرداری هم اگر کمک میکنه چون ردیف بودجه ای براش داره. پس تا اطلاع درست نداری اظهار نظر نکن.
کیوان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
فراموش نکن ردیف بودجه از کجا تامین میشه.
بهتره این جوامع دانشجویی تو کارای دیگه هم نظر بدن مثل فساد اقتصادی!
چهار نفرمداح اهل بیت شده اند خار چشم یک مشت ادم ... که چشمهای ... اینهمه فساد و تباهی رو نمیبینند و از درک عمل انان عاجز. از قدیم گفته اند اب که سر بالا بره قورباغه هم ابو عطا میخونه. اصلا معلوم نیست این شورای شهر یا شورای ...
پاسخ ها
محمد
| United States |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
بیخیال داش اکبر کوتاه بیا...
امان از تند روی افراطی عده ای که فقط با تند روی های خود فضای جامعه را به قهقرا می کشانند مختاباد هنر مند است و قابل احترام و مداحان واقعی که جز سید و سالار شهیدان و امامان معصوم چیزی در سر ندارند سلام خدا بر تمام کسانی که عمر و جان و مال خودشان را در رسای سالار شهیدان صرف میکنند و به دور از از حزب و سیاست و بازی های سیاسی افراطی هستند
تابناک پس نظر من چی شد؟ خیلی بی انصافی .بذارش
واقعا چه خبره تو این مملکت ؟؟ همه با هم درگیرن... !!این همه بی انصافی ، تهمت ، هجمه و .... چرا روز به روز کوچتر می شیم .........؟؟؟؟؟
بریدی و نبریدم ............ کشیدی و نکشیدم........... ؟!
ایجاد حریم برای هیچکس به مصلحت جامعه نیست و در تحقق عدل مولی و شایسته کشور امام زمانی نمی باشد می خواد این قشر مداح باشند یا هنرمند یا سیاستمدار . ولی به جای مردم و تشکل که معمولا جهت دار هستند وظیفه کنترل و نظارت مسئول دارد
شما نگران نباش مردم خودشون خيلي خوب ميدونن منظور آقاي مختاباد كيا هستن.
ای بابا ایشون منظورشون مداحان بوده نه ذاکرین با اخلاص ائمه.
پاسخ ها
شنونده
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
ایول دمت گرم درسته موافقم
چون قافیه تنگ آید ، شاعر به جفنگ آید
یکی نیست از ایشان بپرسد که حالا یک سوال در مورد تبلیغات شما جهت شفاف سازی پرسیداند. آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است. حالا چه کار داری به عزا داری ابا عبدالله ؟ این همه چای و نوشیدنی و غذا پول نمی خواهد؟ داربست زدن پول نمی خواهد؟ پارچه سیاه پول نمی خواهد؟ کاش این آقایان که به یک جایی می رسند یکم از زبانشان مراقبت بکنند.
پاسخ ها
کیوان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
پول چای و نوشیدنی و پارچه هیچ ربطی به پولی که بابت مدح گرفته میشه نداره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
داربست استنلس استیل هم بزنی 80 میلیون نمیشه
خودت نمیدونی فکر میکنی بقیه هم نمیدونند؟
پاسخ ها
گرشاسب
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
اينو به كي گفتي ؟
اگر هم اتهامات آقای مختاباد درست باشه یک سئوال باقی میمونه و فقط هم مربوط به آقای مختاباد نمیشه و یک امر کلی است.
و اما سئوال: چرا فقط وقتی پا رو دم مون میزارن از این حرف ها میزنیم. آقای مختاباد اگر کار این مداحان خلاف قانونه و از بیت المال سوء استفاده میشه چرا قبلا راچع به این موضوع سکوت کردین و اگر اینطور نیست پس چرا اتهام زنی رو به جای پاسخگویی انتخاب فرمودید.
پاسخ ها
کیوان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
با اینکه با این مقاله مخالفم ولی این موضوع رو خوب اومدی. به نظر من انتقاد بجائیه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
گر دانی و بپرسی سوالت خطاست ...
خوب برای ایشون الکی گیر دادند اون هم راهنمایی کرده .
بر فرض که آقایون مداح خرید و فروش کشتی میکنند... کدومشون عضو شورای شهر هستند؟ ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
چه ربطی داشت؟!
به نظرم بايد در انتخابهايمان بيشتر دقت كنيم.
من خودم هیاتی هستم ولی واقعا برخی از این به اصظلاح پاکت ها قابل تامل است
كاملا درست گفته.دمش هم گرم!
شما چرا تحمل نکردید؟!!!!!!!!!
چشم اون افرادی که این آقای سنتی خون را برای حل مشکلات شهر تهران انتخاب کردند روشن. حمله به مداحان از کجا شروع شد وتا کجا ادامه خواهد داشت منتظر نفر بعدی هستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
اتفاقا امروز فهميدم كه انتخاب درستي كردم ....
زنده باذ مختاباد
مختاباد که همه مداحان را نگفته انهایی را گفته که شرکت دارند و خرید و فروش می کنند که ا ین مداحان مشخص هستند.
بگم، بگم، میگم ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
آن مردي كه بگم بگم ميگفت رفت
بطور کلی راست گفته
اخه شورای شهر جای هنرمندی مثل استاد مختاباد است !! حالا رفتی ولی درافتادن با خانواده مداحها چراا ؟ تو رو خدا راهی شو بکنجی تا مثل رفیق اصفهانیت خانه نشینت نکردن .
خداییش این حق گفته:«آیا عزاداری برای امام حسین (ع) پول می‌خواهد؟»
ایشان گفته "برخی از آقایان مداح"
خط دوم پاراگراف چهارم از آخر
مگه تابناک خودش تو خبرهاش این جرات رو داره که از کسی اسم ببره که از ایشون توقع دارید.من هر خبری رو که از تابناک خوندم ب.ز م.ر م.ا ......
اول از خودت شروع کن
به خدا قسم اشتباهه که هر دسته ای رو با یک دید محاکمه کنیم چه مداح چه کسی که سنتی میخونه ...
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
شما هم كه هر دو قشر رو خواننده كردي؟!
مشکل همینه که تکواندو کار و کشتی گیر و مداح میان شورای شهر میشن و برای شهر 15 میلیونی تصمیم میگیرند، لذا این حرف این اقا هیچ هم بعید نیست. آخه بررسی کنید ببینید توی شورا چند تا دکترای عمران و شهرسازی و ترافیک و هواشناسی و ... وجود دارند تا متخصص باشند و درد مردم رو بفهمند
بتاز آقای مختاباد شما هم بتاز
بچاپ تابناک عزیزم بچاپ
نمیدونم چرا هرکی میخواد کاراشو توجیه کنه به دستگاه امام حسین گیرمیده!!!!
حق با اقای مختاباده،فک نمیکنم همچین شخصیتی بی هوا بخواد حرفی بزنه.
ین حرف آقای مختاباد یک اتهام است و به همه مداحان توهین کرده اگر راست می گوید افشاگری کند تا مردم فرد مورد نظر را بشناسند یا به قوه قضاییه گزارش کند نه اینکه فرافکنی کند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
مثل اینکه شما خوابید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
مردم می شناسند!
درود بر اين هنرمند.
تازمانیکه بدلیل عدم وجود شایسته سالاری اداره امثال شورای شهر بدست افرادیکه علیرغم آزمودگی های لازم در حرفه خود لااقل در پست شورای شهر فاقد کارائی هستند وضع به همین منوال است هنرمند وورزشکار محترم ولی توجه داشته باشید اینان در جایگاه خود به مراتب مفید تر ودر عرصه های سیاسی بدلیل عدم پختگی لازم چقدر عوامانه تر انجام وظیفه مینمایند
آقای مختاباد شما هم به برکت امام حسین در این مملکت نفس می کشید و زندگی می کنید و عضو شورا هم شدید. ضمنا امام حسین به این پولها نیازی ندارد مردم داوطلبانه صدها برابر این پول نذر امام حسین می کنند. هزار و سیصد سال است که عزای امام حسین علیرغم خواست حاکمان توسط مردم اداره شده و بعد از این هم به خواست خدا اداره می شود. بروید هوای تار و تنبور خودتان را داشته باشد...
تابناک!؟
این چیه نوشتی؟! :
استاد عبدالحسین مختاباد خواننده پیشکسوت موسیقی سنتی کشورمان

ایشان استاد پیشکسوت هستن!؟
پاسخ ها
کیوان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
پ نه پ! تو پیشکسوتی!
آخه شمای خوننده وقتی میری توی شوراشهر جو میگیرتت چرا حرف میزنی.خرج دستگاه امام حسین مردم میدن نه امسالی مثل شما جناب مختاباد.مردم برای امام حسین جون میدن پول که چیزی نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
امثال نه امسال! تو بخون کس دیگه که دیکته اش بهتره تایپ کنه!
در ضمن کسی با پول دادن مردم مخالف نیست. پاکتهای دریافتی توسط برخی مدعیان جای سواله.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
اقا مهدی! این خوننده!! فارغ التحصیل جامعه شناسی از دانشگاه تهران و دکترای موسیقی از انگلستان هستند و استاد دانشگاه هم هستند ...
اگر قرار بر انتقاد باشد یکی باید به ایشان که هیچ تخصصی در امور شهری ندارد انتقاد کند چرا وارد عرصه ای شده که اطلاعی از آن ندارد و اگر از وی در خصوص طرح تفضیلی یا طرح هادی قدیم یا کمیسیون های ماده صد ،‌77 ، طرح و برنامه و دهها مورد دیگر که کاملا تخصصی است سوال کند چندتا جواب درست درمان می دهد که حالا گیرداده مداحان کشتی خرید و فروش می کنند ؟
رضای خدایی من از خیلی از این مداحان خوشم نمیاد...ولی خود شما هم همچین آش دهن سوزی نیستید که با استفاده از قدرت آبروی عده ای دیگر را دسمایه ی محبوبیت خود کرده اید
بماند...
پاسخ ها
از شاگردان سابق استاد مختاباد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
ایشان فارغ التحصیل جامعه شناسی از دانشگاه تهران و دکترای موسیقی از انگلستان و استاد دانشگاه هستند وقتی مطلع نیستید سکوت اختیارکنید نه اینکه با تعصب فقط کامنت بگذارید..
من نمی بخشمت
پاسخ ها
جلال
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
نبخش!!
ایشون در مورد برخی مداحان صحبت کرده نه شما، مگه اینکه شما هم جزو اون دسته باشین!!!
آقای مختاباد کمی سعه صدر به خرج بده حالا دیگه یه مسئول هستی !!!
چند نکته مهم : بهتر است این جمعیت دانشجویی حامی عدالت به خیلی از این فسادهای بزرگی که در طول این سالها رخ داد اعتراض کنند و آقای مختاباد ، همه مداحان را جمع بستن کار درستی نسیت زیرا خیلی از آنها به خاطر رضای خدا و امامان (ع) کار می کنند و هیچ وقت هم ادعای نداشتند و بینش و درک تاریخی درست از رویدادهای تاریخ اسلام و بخصوص شیعه داشتند ولی در مقابل خیلی دیگر ار آن ها چشم را بر روی حقیقت بستند و درک درستی از تاریخ شیعه ندارند و کلی آسیب به فرهنگ عاشورایی زدند...
دانشجو ی حامی عدالت !!!!دولت عدالت محور عاقبتش اون شد .دورد بر اقای مختاباد که ریز درامد وهزینه رو اورده دیگران هم این شفافیت داشته باشن
وقتی که در توجیه کار خود کم می آورد آیا بهتر نبود شفاف سازی می کردند و کدام مداح در یک شب 30 میلیون توان در آمد دارد حرف گفتن آسان ولی اثبات آن سخت و دشوار است چرا ! آقای ... در توجیه عمل خود از محرم استفاده کرده اید
تابناك كامنت هايي رو كه گذاشتي هدفمند و در جهت تاييد متن اومده. كمي هم آزاد انديش باش برادر
ای کاش مداح مداحی می کرد . خواننده خوانندگی می کردم . سیاستمدار کاری سیاسیس می کرد . خلا صه به یاد شعر دوران کودکی هر کسی کار خودش آتیش به انبار خودش . آقای مختاباد شما لطفا خوانندگی کنید!!!!!!!!!!!!!!!
مملكته داريم
خوانننده ميره شوراي شهر
كشتي گير و مجري خبر نماينده مجلس ميشن
البته مداح هم نبايد به خاطر امام حسين پول زياد بگيره چون تمام لذت مداحي از بين ميره
آقای تابناک؛
لطفا پیگیری کنید و اگه ممکنه مدارک رو از آقای مختاباد بخوابین. اگه درخواست و سندی هست، بذارین رو سایت...
فقط اگه بود مردونه......
اگم نبود هرچی تو گفتی....
البته به نظر من هم می خواسته تلافی کنه و قیاس خوبی نکرده اما نمی شه منکر اینم شد که بسیاری از مداحان پولهای سنگین میگیرن و عده ای هم خوشبختانه واسه رضای ارباب کار می کنن و ای کاش این افراد حداقل حرمت نگه دارن و عزای امام حسینو مادیش نکنن
من کوچک هکه مداحان کشور هستم خدا عنایت کرده بیش از 30 سال است ناله یا حسین میزنم و تا کنون برای یک ریال جایی نرفته ام ارزش مداحی برای اهلبیت علیه السلام قابل ارزش گزاری نیست مگر ارزش آن را خود اهلبیت علیه السلام بفرمایند هر هدیه ای هم چه مادی چه معنوی به بنده داده اند به دیده منت پذیرفته ام اما شغلم این نیست آقای مختاباد باید جوابگو باشد و حتما ذاکران و مداحان عزیز اقدام لازم را خواهند کرد و از جایگاه مداحی دفاع خواهند نمود خدا عاقبت هکه را ختم به خیر کند
اگر جناب مختاباد حد اقل یک بار به یکی از هیات های تهران سری میزد بعید میدونم همچین اظهار نظری را می کرد. واقعا بعیده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر