بازدید 11358

سایت علی مطهری رفع فیلتر شد

کد خبر: ۳۷۲۶۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۱ 20 January 2014
سایت شخصی دکتر علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که پس از انتقاد وی به رییس قوه قضاییه فیلتر شده بود، پس از حدود سه هفته رفع فیلتر شد.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، این سایت فردای نطق مطهری فیلتر شده بود و در داخل کشور فقط با فیلتر شکن قابل مشاهده بود اما هم اکنون در دسترس است. نطق ها و مصاحبه های مطهری تنها مطالبی است که در این سایت شخصی منتشر می شود.

مطهری روز 8 دی ماه در نطقی میان دستوری در مجلس، به راه حل خاتمه ی مساله ی 88، طرح برخی مسایل مذهبی در روزنامه ها، مذاکرات هسته ای، حجاب استاندارد و حاشیه ی سفر هیات اروپایی پرداخته بود و ضمن آن گفته بود: جای تاسف است که پس از گذشت چهار سال از آن ماجرا هنوز مسئله فتنه حل نشده و  ورد زبانهاست. بهتر است رئیس محترم قوه قضائیه به جای شعار دادن در باره فتنه، به حل آن بپردازد و حل آن مستلزم وجود یک قوه قضائیه مستقل است نه قوه ای که از این نهاد و آن دفتر و از دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی تاثیر بپذیرد. قوه قضائیه مستقل قوه ای است که بتواند همه مقامات کشور را بدون استثنا در موارد لازم به دادگاه بکشاند و حکم عادلانه صادر کند. این در حالی است که قوه قضائیه ما پس از گذشت بیش از چهار سال هنوز نتوانسته است تکلیف معاون اول رئیس جمهور سابق را در پرونده بیمه ایران مشخص کند.

به دنبال اعلام جرم دادستانی علیه مطهری به خاطر این نطق، مطهری در پاسخی نوشت: انتظار داشتیم رئیس قوه قضائیه تحمل انتقاد را داشته باشد؛ اگر نماینده مجلس نتواند این مقدار هم حرف بزند پس مجلس را تعطیل کنند.

بر اساس این گزارش، هنوز سایت آقای مطهری از سوی برخی سرویس دهندگان اینترنت فیلتر است اما در بیشتر آنها قابل دسترسی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار