بازدید 5669

قتل براي سرقت چک و خودرو

کد خبر: ۳۷۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۲ 20 January 2014
مرد جنايتکار که براي سرقت از نمايشگاه دوستش نقشه قتل او را طراحي و اجرا کرده بود پس از دستگيري به تشريح جنايت خود پرداخت.

به گزارش ابتکار، 19 دي ماه امسال عابران هنگام عبور از خيابان پروين اعتصامي مشهد با جسد مرد جواني روبرو شده و موضوع را به کارآگاهان پليس آگاهي اطلاع دادند.

در ادامه تيمي از کارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي در محل کشف جسد حاضر شده و با جسد مرد ناشناسي روبرو شدند که دست و پاهايش با طناب بسته شده بود. پزشک جنايي نيز پس از معاينه جسد اعلام کرد مقتول قبل از مرگ با قاتل درگير شده و علت اصلي مرگ وي خفگي مي‌باشد.

با انجام تحقيقات مقدماتي جسد به پزشکي قانوني منتقل شد و تيمي از کارآگاهان مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تجسس را براي شناسايي هويت مقتول و عامل جنايت آغاز کردند.

همزمان با آغاز تحقيقات خانواده مرد جواني به نام حسن با مراجعه به اداره آگاهي از ناپديد شدن مرموز پسر خود خبر دادند، با بررسي اين شکايت مشخص شد جسد کشف شده در خيابان پروين اعتصامي متعلق به حسن مي‌باشد که با کشف اين صحنه روند رسيدگي به پرونده وارد مرحله تازه اي شد و کارآگاهان در تحقيقات خود متوجه شدند مقتول آخرين بار همراه فردي به نام مجيد ديده شده است. حسن همچنين قبل از مرگ چند تماس تلفني با يکي از دوستانش به نام حميد داشت سپس ماموران اين دو نفر را دستگير و براي تحقيقات به اداره آگاهي منتقل کردند که حميد در بازجويي‌ها لب به اعتراف گشود و گفت: ساعت 11 شب 17 دي ماه مجيد با من تماس گرفت و درخواست کرد سريع به خانه اش بروم من هم خود را به آنجا رسانده و با پيکير نيمه جان حسن در حالي که دست و پايش با طناب بسته شده بود روبرو شدم. درباره علت اين کار پرسيدم که مدعي شد به دليل مسائل ناموسي دست و پاي حسن را بسته است. وي از من خواست چند ساعتي مراقب حسن باشم تا او براي انجام کاري از خانه خارج شود مي‌خواستم دست و پاي مقتول را باز کنم که مجيد مانع اين کار شد و درخواست کرد در اين باره هيچ حرفي به کسي نزنم.

سرهنگ حسن بيدمشکي رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي با اشاره به اين خبر گفت: کارآگاهان که مطمئن شده بودند قتل از سوي حميد رخ داده است به بازجويي از وي پرداختند که او پس از روبروشدن با دلايل پليس لب به اعتراف گشود و گفت: با انگيزه سرقت از گاوصندوق مقتول دست به اين کار زدم.

شب حادثه حسن را به خانه ام دعوت کرده و در حالي که او مشغول نوشيدن چاي بود از پشت سر با چوب به سرش ضربه اي وارد کردم بعد هم دست و پايش را بسته و از نمايشگاه او دو فقره چک که متعلق به خودم بود را به همراه چند سند و يک دستگاه خودرو 206 سرقت کردم.بعد از بازگشت به خانه غروب 18 دي ماه مقتول را با طناب خفه کرده و شبانه جسدش را در خيابان پروين اعتصامي رها کردم.

رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي اظهار داشت: سپس متهم صحنه اين جنايت را بازسازي کرد و با قرار قانوني روانه زندان شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی