بازدید 5616
۲

دستگيري سارقان نوجوان پرايد مدل85

کد خبر: ۳۷۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۹ 20 January 2014
سرکلانترهشتم پليس پايتخت از دستگيري اعضاي باند سارقان نوجوان خودرو و لوازم آن خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در ساعت 2:20 بامداد روز بيست و سوم دي ماه امسال واحد گشت موتورسوار کلانتري 108 نواب در حين گشت‌زني به راننده يک دستگاه خودروي پرايد مظنون مي‌شود که به قصد احراز هويت، اين خودرو را متوقف مي‌کند که با حضور مامور در کنار خودرو، اين متهم به صورت پياده اقدام به فرار مي‌کند.

 وي با بيان اينکه ماموران پس از دستگيري اين فرد و انتقال وي به کلانتري، دريافتند که اين متهم 33 ساله «پيمان» نام دارد که از سارقان حرفه‌اي خودرو و لوازم آن است، گفت: بررسي‌ها نشان داد که يک خودروي پرايد نيز به تازگي از محدوده کلانتري 119 مهرآباد جنوبي سرقت شده بود.

سرکلانتر هشتم پليس پايتخت با بيان اينکه اين فرد در اعترافات خود عنوان کرد که به تازگي از زندان آزاد شده و براي تامين مخارج اعتيادش، با فردي به نام «نادر» اقدام به سرقت خودرو علي‌الخصوص خودروي پرايد زير مدل 85 مي‌کند، گفت: متهم در اعترافاتش عنوان داشت که پس از ربودن خودرو، آن را به محل‌هاي خلوت و حاشيه‌اي منتقل و پس از ربودن لوازم با ارزش خودرو از جمله ضبط، باند، زاپاس و ... آن را به صورت رها شده، در کنار خيابان‌ها مي‌گذاشتند.

بستو با بيان اينکه با راهنمايي متهم، همدستان و مالخري که در ازاي فروش اموال مسروقه، مواد مخدر در اختيار آنها قرار مي‌داد، شناسايي شدند گفت: در يک عمليات هماهنگ و برنامه‌ريزي شده، شش نفر از اعضاي باند به نام‌هاي «مهران»، «سيامک»، «شهرام»، «شهروز»، «نادر» و «آرش» که همگي آنان بين 18-16 سال سن داشتند، دستگير شدند.

وي با بيان اينکه در بازرسي از مخفي‌گاه اين افراد مقداري مواد مخدر و ترازوي مخصوص توزين کشف و ضبط شد، گفت: همگي متهمان با پرونده متشکله در اختيار کارآگاهان پايگاه هشتم پليس آگاهي قرار گرفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
اگر این سارقان از الان کنترل نشوند فردا میشوند ارازل و اوباش میشوند زورگیر ، خف گیر ، بهتر است اگر لازم است فرهنگ سازی شود نسبت به اینچنین معظلات از این سن شروع کنند . اگر سابقه دارند قطع انگشت دست ولی اگر سابقه ندارند حداقل 3 سال حبس بهشون بدهند .
چند هفته پیش چند تا نوجوان با چاقو و اسلحه به سوپر مارکت نزدیک خانه ی ما حمله کرده بودند. من تعجبم این ها در آینده چه کارهایی می خواهند بکنند. در 16 سالگی با سرقت مسلحانه و سرقت خودرو شروع کرده اند.
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی