بازدید 27127

قاتل ساناز اتهام قتل را گردن نگرفت

کد خبر: ۳۷۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۹ 18 January 2014
نیما نصیری، جوان ۳۴ ساله‌ای که همسر ایرانی‌اش را در شهر هوتن ایالت میشیگان به قتل رسانده بود در جلسه دادگاه اتهامش را رد کرد.

به گزارش همشهری، این مرد که از طریق فیسبوک با ساناز آشنا شده و او را فریفته بود، در جریان بازجویی‌های پلیسی اعتراف کرده بود که چندین‌بار با گرفتن موهای ساناز، سر او را به زمین کوبیده بود. نیما که از سوی دادگاه به ضرب و شتم و قتل درجه 2متهم شده، درصورت گناهکار شناخته شدن باید بیشتر سال‌های عمرش را در زندان بگذراند.

دادگاه شهر کوچک هوتن در شمالی‌ترین نقطه ایالت میشیگان، روز چهارشنبه محل رسیدگی به پرونده‌ای بود که طی روزهای گذشته جنجال زیادی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به پا کرده بود؛ پرونده قتلی که قربانی آن دختر 27ساله‌ای به نام ساناز نظامی، دانشجوی دکتری رشته محیط‌زیست در دانشگاه شهر هوتن بود.

این پرونده از آنجا جنجالی شد که ساناز به‌دنبال ضرب و شتم شدید شوهرش بیهوش و پس از 3روز کما دچار مرگ مغزی شد. خانواده‌اش که هزاران کیلومتر آن‌طرف‌تر و در تهران زندگی می‌کردند، رضایت دادند که اعضای بدن دخترشان به بیماران نیازمند اهدا شود.

با رضایت آنها که از طریق وب‌کم با بیمارستان مارکت در میشیگان در تماس بوده و دخترشان را در بخش مراقبت‌های ویژه می‌دیدند، 5تیم پزشکی از 4 ایالت بزرگ آمریکا دست به‌کار شدند و به این ترتیب اعضای بدن ساناز به 7بیمار اهدا و او در قبرستانی نزدیک بیمارستان به خاک سپرده شد.پس از مرگ ساناز، شوهر 34ساله او به اتهام قتل درجه 2 دستگیر شد و با وثیقه 5 میلیون دلاری به زندان افتاد.

هفته گذشته، او 2روز پی‌درپی به دادگاه منتقل شد اما در هر دو جلسه دادگاه ساکت بود و چیزی نمی‌گفت. حتی وکیل تسخیری نیما نیز درباره وضعیت پرونده سکوت کرد و اعضای خانواده‌اش تلاشی برای استخدام وکیلی خصوصی نکردند و به پلیس گفتند که دیگر هیچ رابطه‌ای با نیما ندارند.

جلسه نخست دادگاه به تفهیم اتهام مرد جنایتکار اختصاص داشت و در جلسه دوم که روز چهارشنبه برگزار شد، این مرد می‌بایست از خودش دفاع می‌کرد. او اما وقتی از زندان به دادگاه منتقل شد و مقابل قاضی قرار گرفت، اتهامش را رد کرد و گفت که آن را قبول ندارد. با رد اتهام از سوی وی، حالا باید منتظر ماند تا پرونده از دادگاه شهر هوتن به دادگاه عالی میشیگان فرستاده شود و مرد جنایتکار در مقابل هیأت منصفه دادگاه عالی از خودش دفاع کند. گفته می‌شود این روند ممکن است تا صدور رأی دادگاه یک سال زمان ببرد.

سؤال‌های بی‌جواب

محاکمه نیما نصیری در حالی ادامه دارد که هنوز برای خانواده ساناز سؤال‌های زیادی بدون جواب باقی مانده است؛ اینکه چرا ساناز از طریق فیسبوک فریب نیما را خورد و تن به ازدواج با او داده بود. به گفته خانواده ساناز، او نیاز به ازدواج با نیما برای سفر به آمریکا نداشت چرا که پیش از آن از سوی دانشگاه میشیگان پذیرش شده بود و می‌توانست با ویزای دانشجویی به این کشور سفر کند.پدر ساناز می‌گوید: نمی‌دانم دخترم چطور عاشق این پسر شد. حتی دانشگاه اوتاوا هم ساناز را پذیرفته بود و هیچ نیازی نداشت برای ادامه تحصیل در خارج از کشور با این پسر ازدواج کند. من مخالفتی با رفتنش نداشتم. بارها گفتم خودت برو. این همه دانشجوی تنها خارج از ایران زندگی می‌کنند، تو هم مثل آنها ولی نمی‌دانم واقعا ساناز چرا با نیما ازدواج کرد.

کتک‌های سریالی

ساناز پیش از این هم توسط شوهرش کتک خورده بود؛ درست همان روزی که برای ازدواج با نیما به آنکارا رفته بود. ساناز و نیما که پس از آشنایی در فیس بوک با هم قرار ازدواج گذاشته بودند راهی آنکارا شدند تا عقد کنند چرا که نیما حاضر نشده بود برای ازدواج به ایران بیاید. او متولد کالیفرنیا و بزرگ شده لس‌آنجلس بوده و تا حالا به ایران سفر نکرده بود.

پس از عقد آنها در ترکیه زمانی که در هتلی در آنکارا بودند، نیما با حمله به ساناز او را کتک زده بود؛ تا جایی که خانواده ساناز به پلیس شکایت کردند اما نیما به پای آنها افتاد و عذرخواهی کرد. با این حال خانواده ساناز اصرار داشتند که دخترشان این ازدواج را به‌هم بزند اما ساناز به اصرارش ادامه داد و نیما را بخشید.

پدر ساناز که در طول یک سال، هم همسرش و هم دخترش را از دست داده و حال خوبی ندارد، می‌گوید: خانواده نیما گفته بودند که پسرشان از هر لحاظ سالم و قابل اعتماد است. بارها از آنها پرسیدم که آیا او سلامت روحی و اخلاقی دارد؟ و آنها هم تأیید کردند که بله دارد و پسر بسیار آرامی است.

حالا این پسر آرام سردخترم را به زمین کوبیده و موجب مرگ وی شده است. من از همان فرودگاه که نیما را دیدم از او خوشم نیامد. نه تحصیلات عالیه، نه شغل درست و حسابی، نه حتی ظاهری که باعث شود دخترم به آن دل ببندد. حتی خواهر ساناز و داماد ما بارها گفتند که این پسر به درد تو نمی‌خورد.

بعد از کتک خوردن ساناز هم مطمئن شدم که از نظراخلاقی این پسر مسئله‌دار است. کاش ساناز همانجا به حرف من گوش می‌کرد و با او ازدواج نمی‌کرد. امیدوارم حداقل دختران دیگر با خواندن داستان ساناز عبرت بگیرند و به راه اشتباه نروند و بدانند پدر و مادرها خیر و صلاح آنها را می‌خواهند. بدانند خارج از ایران حلوا خیرات نمی‌کنند. حتی اگر یک نفر هم از راه اشتباه بازگردد و به جای عشق کورکورانه، با منطق تصمیم بگیرد، فکر می‎کنم مرگ ساناز بیهوده نبوده است. ساناز ارزش زندگی‌کردن را داشت و می‌توانست خیلی مفیدتر از اینها باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۵۷
چه روزی می رسد که مسئولان دست شبکه جاسوسی صهیونیستی فیس بوک را از میهن اسلامیمان کاملاً کوتاه کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
موز به دقیقه چه ربطی داره آخه؟
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
تو استفاده نکن یا حداقل اگه استفاد میکنی درست استفاده کن - ظاهرا شروع این همه ارتباط رو تو خیابون ها نمیبینی - پس خیابونا رو هم جمع کنن نظرت چیه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
چه ربطي داره؟ مگه مي شه روفت توي 10000 سال قبل زندگي كرد؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
تو تصادفات این همه آدم میمیرن باید ماشین ها رو جم کرد؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
یک روزی هم باید مسولان تکنولوژی غربی خودرو را از کشورمان کاملا محو کنند تا دیگر شاهد اینهمه تلفات در تصادفات نباشیم!!!!
ساناز از نظر سواد تحصیل کرده بود ولی از نظر اجتماعی ضعیف .
دختره باهوش کی از طریق آشنایی با فیس بوک ازدواج میکند .
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
احتمالا اکثر زندگیش را فقط به درس خواندن گذرونده و از کسب مهارتهای زندگی غافل شده
لیلی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
روش آشنایی مهم نیست... شاید میرفت امریکا و تو خیابون یا دانشگاه با این آقا آشنا میشد
شاید این مرد با مافیای معامله ی اعضای انسان کار می کتد و به بهانه های گوناگوت،دختران و یا پسران را فریب می دهند و به انجا می کشانند. هالیود فیلمی هم در باره ی این باند ساخته بود که دخترا کوچک را می دزدیدند و بزرگ می کردند و پس از سو استفاده ی جنسی از انان، ان ها را به باندی،که در این فیلم نام ژاپنی داشت می فروختند و انها ان دختر را می کشتند و اعضای تنش را می فروختند. نمی دانم،شاید. ای کاش نهاد های مربوطه در این مورد ،پژوهشی بکنند. ای کاش دولت هم پول اوردن ساناز را به ایران، می داد که این گونه تنها و بیکس و دور از خانواده،به خاکرسپرده نشود. ژیرا هزینه ی اوردن مرده از امریکا به ایران گران می شود و خیلی از خانواده نمی توانند عزیز خود را بیاورتد. البته کتدر بیمارستان بودند ولی خوب، خانواده و دوست چیز دیگری است. خدا بیامرزدش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
دوست عزیز اهدای عضو به صورت رسمی و در بیمارستان رسمی انجام شده. خانواده هم درجریان بوده اند. فیلم کمتر ببین.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
عجب شم داستان پردازي قوي اي داري .
ناشناس
| United Kingdom |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
آقای ناشناس دو ساعت و ده دقیقه کامل فیلم را تعریف کن..
آن چه در آينه جوان بيند / پير در خشت خام آن بيند.......جوانان عزيز كه گاهي به غرور دانش ومدرنيته ،خود وخانواده هارا گرفتار مي كنيد اندكي آهسته تر نظرات بزرگتر هارا ارزش قائل شويد مطمئناًرضاي خدا هم در حرمت بزرگترهاست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
ای کاش دختر خانم های عزیز موقع ازدواج نه احساسی بلکه عاقلانه تصمیم بگیرندو احساسات ارزشمند خودرا پس ازازدواج خرج کنند
به پدر ساناز تسلیت می گویم و باید بگویم پدر ساناز انسان بسیار فهیمی است. ای کاش واقعا جوانان ما قدر چنین پدرانی را بدانند و به حرف آنها گوش دهند تا به سرنوشت هایی مشابه ساناز دچار نشوند.
پاسخ ها
هیراد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
میخوام بدونم اینکه یک پدر فرزند تحصیلکردشو تحویل یک هیولا بده که ببره 10000 کیلومتر اون ور کره زمین بکشتش کجاش فهمه؟ میشه یکی توضیح بده؟
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
جناب هیراد میخاستی با زنجیر ببندتش؟؟
همین دوماه قبل دختری ایرانی در دبی خودکشی کرد!در حالیکه بگفته پدرش که باید درشهرستانمشغول تحصیل در دانشگاه میبود!پدرش هیچ اطلاعی از سفر به دبی نداشت.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
انشاالله پدر شدی می فهمی. می فهمی که پدر و مادر تا یک جایی می توانند در تصمیم گیری های فرزندانشان دخالت کنند. وقتی دختر یا پسر به سنی رسید که بیشتر تصمیمات زندگی اش را خودش گرفت و استقلال در زندگی و رأی و نظر به دست آورد، دیگر پدر و مادر نمی توانند به او تحکم کنند و به زور عقیده خودشان را به فرزندشان تحمیل نمایند.
به هر ترتیب و به هر دلیل و به جهت کوتاهی هر کسی که این اتفاق افتاده، من به پدر ساناز تسلیت می گویم. امید که عبرت دیگران شود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
آقاي هيراد اگر متن را دوباره بخواني مي فهمي كه پدر و حتي خواهر و شوهر خواهر ساناز مرحوم تمام تلاش خود را براي جلوگيري از اين ازدواج صرف كرده اند اما متاسفانه مرحوم نپذيرفته است.
این اظهارات نمی تواند کوتاهی پدر ساناز را در این خصوص را توجیه کند. مطمئناً در بین اقوام و نزدیکان افرادی وجود داشته اند که بتوانند ساناز را قانع کرده و مانع این ازدواج شوم شوند. در هر صورت مقصر واقعی این پدر می باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
پس آیا قاتل هم تقصیری داشته یا خیر؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
40/30/ يا 20 سال پيش اقوام مي توانستند موثر باشند ، براي برخي جوانان خودراي امروزي متاسفانه هيچ كليدي كارگر نيست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
هيراد واقعا براي شما متاسفم! و دلم براي كسي كه همسر و فرزند شماست يا قراره بشه ميسوزه!
طرز فكرت مال عصر حجره!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
آقاي هيراد - فكر ميكنم پدر نيستي چون واقعا نفهميده و نسنجيده نظر ميدهي .كدام پدر به بدبختي فرزندش راضي ميشه .درضمن اين اتفاق ممكنه براي هركسي به هرجور بيافته .پس سرزنش كردن كار بسيار ناپسنديست .
مرتیکه کوتوله حتما می خواسته زورآزمایی کنه ... بیاین اینم آمریکا مهد تمدن و آزادی ... مردک رو گرفتن اونم داره اونجا حال می کنه .... موندم خدا بیامرز جذب چیه این شده!!! با این قیافه و هیکل بد قوارش ... آدم کوچولوی ظالم
اگه گردن نگرفته پس چطوری بهش میگید قاتل؟
میشه مظنون
شوهر ساناز هم حتما ماهواره را دیده بوده است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
اونم فارسی وان رو!!! از اون بدتر، عضو فیس بوک هم بوده!!!!
کاش ما پدر و مادرها کمی اطلاعات لازم برای چگونه برخورد کردن با جنس مخالف را به فرزندانمان بدهیم تا اینقدر خام و بی اطلاع و بی تجربه نباشند.
یکی از علل اصلی این مشکلات"تعصبات زیادی و بی جای ما پدر ومادر هاست که اجازه نمی دهیم فرزندانمان حتی با
جنس مخالف از اقوام روابط خیلی عادی ودر حد سلام وعلیک داشته باشند تا یاد بگیرند که چگونه در آینده برای زندگیشان تصمیم بگیرند و نکنند اشتباهی که جبران نا پذیر باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
حرفتون كاملا درسته
مشكل همينجاست
وقتی تصویر پرسنل بیمارستان رو دیدم که جسد ساناز رو آوردن قبرستان خیلی دلم براش سوخت که اینقدر غریبانه می خوان خاکش کنن
متاسفانه دختر خانم هایی که فقط درس میخونن , خانواده هم فقط ناز دخترشون رو میکشن از لحاظ روابط اجتماعی و زندگی اجتماعی خیلی خیلی ضعیف هستن .... دختر خانم تا دکترا تحصیل میکنه با پول بیت المال , ممکنه فردا شوهر دیپلمش با یک داد بگه دیگه حق نداری بری سر کار !!!! خوب اینهمه خرج بیت المال چی شد ؟ بهتره که دختر خانم ها به فکر آموختن هنرهای خانه داری و مهم تر از اون تربیت کردن افراد سالم باشن ... من خودم یه صاحب کار دارم که چون دکترای حقوق داره بدون هیچ امتحان و گزینش و آزمون ورودی بهش یه پست مهم و حساس دادن , حتی مدتی کنار رییس جمهور قبل بود ... اما همش زندگیش تو کتابخونه و دانشگاه و اتاقش بوده و هیچ اطلاعی از بازار , خرید و فروش , دو کلمه حرف حساب , مواجهه با مشکلات , مواجهه با ارباب رجوع دیوونه و غیره نداشت .
مسئولین رسیدگی کنن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
چرا آقایون انقدر از تحصیلات خانمها و اجتماعی بودنشون هراس دارن؟خوبه بیشینیم تو خونه رخت بشوریم و گلدوزی کنیم و قابلمه بسابیم تا شما حال کنی و خوشحال باشی؟خوبه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
چه ربطی به آموختن هنرهای خانه داری داره آخه؟ حتما اگه خانه داریش خوب بود الان زنده بود...؟؟؟؟!! درضمن دخترخانم ها فقط آشپزی و خونه داری کنن کافیه دیگه،ها...؟!
دختر خیر ایرانی که جان هفت آمریکایی را نجات داد
http://ngo-ostanemarkazi.blogfa.com/
فقط اعدام .
در همین ایران ما
ببینید از چه خانواده هایی که همه چیز تکمیل هستند به ظاهر فرزندانی روانی که برای هیچکس ارزش انسانی قائل نیستند پا به عرصه گذاشته اند
آمار در ایران نداریم وگرنه معلوم می شد هر سال چند نفر از دست شوهرانشان به حالت کما می روند یا می میرند !
خانواده ما سالها قبل از راه افتادن شبکه بقول یکی از نوشته ها صهیونیستی با ازدواجی شبیه به این، یکی از عزیزانش را از دست داد. دختر جوانی که با هزاران امید و آرزو در ترکیه به عقد جوانی ایرانی در آمد و راهی امریکا شد. پس از فقط دو ماه تحت شرایطی ،که هیچوقت برایمان روشن نشد، دست بخودکشی زد و در 25 سالگی از این دنیا رفت. مقصر نه فیس بوک بو و نه این و آن. فقط خانواده ای که براحتی به ازدواج دخترشان با فردی که توسط دیگران معرفی شده بود تن در دادند. به این امید واهی که او بزودی تبعه آمریکا شده و ترتیب رفتن بقیه اعضا خانواده به آمریکا را فراهم خواهد کرد. ندانم کاری ها و اشتباهاتمان را بعهده بگیریم و فیس بوک و اینترنت را تنها عامل این چنین فجایعی ندانیم.
ای کاش نیما ایران بود پوستش می کندن قاتل به همه چیز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
آره، نه که اینجا چون پوست همه قاتل ها رو کندن دیگه نه قتلی داریم نه هیچ جنایتی، پوست این یکی رو هم که بکنیم ایشالله دنیا گلستون می شه!
تیپ و قیافه نیما گویای احوالاتش بود. نمیدونم ساناز چطوری حاضر شده بود با پسری که از لحاظ قد تا کمرش بود ازدواج کنه.
امیدوارم قاتل به سزای عملش برسه و انتقام این دختر معصوم گرفته بشه.
پاسخ ها
میترا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
تو آمریکا که اگه مرد حتی تو حرف زنش رو تهدید کنه زن می تونه با مراجعه به پلیس کاری بکنه که اون مرد حق عبور از 5 کیلومتری خونه اش رو هم نداشته باشه. پس چرا این دختر به پلیس مراجعه نکرد؟
این اخلاق بد زن ایرانی رو با خودش برد آمریکا که چی؟ دم نزنی که جونتو بگیرند؟؟؟؟؟
در مورد این دختر نمیگویم اما چرا وقتی مردی زنی را به قتل می رساند همه میگویند دختر معصوم را کشته، اما وقتی مرد به دست زنش به قتل می رسد عده ای موضع می گیرند که حتما آن مرد سزاوار بوده

واقعا شاهد پایمالی حقوق مردان در جامعه هستیم متاسفانه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
خوب حتما بوده دیگه!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
احسنت... کاملن به جا و صحیح گفتی علی جان
تو ترکیه تو هتل و روز عقد پسره حمله کرده و دختره رو زده! جل الخالق! ساناز باز گفته: میخوامش!
اخر عاقبت این جور اصرار ها معمولا خوب نیست!
عاقبت عشق کور کورانه و بدون تحقیق و گوش به حرف بزرگترها ندادن همین است
خانواده نیما گفته بودند که پسرشان از هر لحاظ سالم و قابل اعتماد است. بارها از آنها پرسیدم که آیا او سلامت روحی و اخلاقی دارد؟ و آنها هم تأیید کردند که بله دارد و پسر بسیار آرامی است.
قضیه به روباه میگن شاهدت کیه میگه دمم
کم نیستن آدمایی (دختر یا پسر) که اینطوری رفتار میکنن و اجازه میدن طرفشون هر جور آسیبی رو بهشون بزنن. مظلوم باشد. انگار مظلوم بودن معصومیته! یک دختر 27 ساله "باید" بتونه خودشو جمع کنه. باید از خودش دفاع کنه. باید از حقوقش دفاع کنه. نباید اجازه بده هر کسی ، حتی اعضای خانواده حتی بچه هاش بهش صدمه بزنن. ولی متاسفانه این ضعف هست. تو همه جای جامعه. باید خانواده ها اینو بدونن. به فرزنداتشون یاد یدن که مظلوم بودن ارزش محسوب نمیشه. وگرنه باز هم شاهد اینجور اتفاقا هستیم. دخترانی که از شوهر کتک میخورند. دخترانی که در محل کار بهشون ظلم میشه. دخترانی که از سوپری محله هم آسیب میبینند.
چرا اون موقع که معلم مریوانی عکس خودش و دانش آموز بیمارش رو که سرشونو تراشیدن تو فیس بوک میزاره رو نمی گین باید بدونیم چطوری از فیس بوک میشه استفاده مفید کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
آقا اصلا به فیس بوک چه ربطی داره؟ اینا هرچی می شه می گن اعدام، ماهواره، فیس بوک، چون هیچکدوم نمی خوایم مسئولیت اشتباهات خودمونو بپذیریم.......
خدا لعنت کنه کسانی رو که ماهواره و فیس بوک و ... رو باب کردن بین جوونا
به نظر من حرفای این خانواده یه دروغه بزرگ توش داره.دارن سعی میکنن آبروی سانازو حفظ کنن.این داستانی که تعریف کردن محاله.این داستان مشکل روانی شدید سانازو نشون میده..کسی که با این همه سواد و خانواده ی خوب و قد و قیافه ی خوب و روابط اجتماعی خوب بره با اصرار زن یه کوتوله ی زشت بیسواد که کتکشم زده بشه بعدم بره امریکا اون عوضی شکنجش بده جوری که با قد 172 وزنش از 53 بشه 40 اینم هیچی به پلیس نگه واقعا علایم سادیسمه اینا.یعنی زورش به یکی نصف خودش نمیرسیده؟شاید تهدیدش میکرده که یه بلای دیگه ای سرش میاره
یا خانواده دارن دروغ میگن واسه حفظ ابروی ساناز یا شایدم حفظ آبروی مقصر اصلی
یا این مرحوم مشکل حاد روانی داشته
خبر ناراحت کننده ای است اما در نهایت مقصر خود این دختر خانم جوان بوده که گوله همچین دیوانه ای رو خورده و باهاش ازدواج کرده(فقط با یه آشنایی ساده ی اینترنتی!!!) روحش شاد باشه.خدا بیامرزتش
آخه خدا رحمتت کنه..ولی این کوتوله ی آمازونی کاملا از قیافش مشخصه روانیه چطور بهش اعتماد کرد آخهههههههههه. خدا رحمتت کنه ساناز جان:(
مشکل این بوده که ساناز اعتمادبه نفس نداشته ولی این موجود عجیب و غریب کوتوله اعتماد به نفس بالایی داشته،
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی