بازدید 20944
۸

علت مسمومیت گسترده مردم شهر پردیس

کد خبر: ۳۷۱۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۱ 16 January 2014
اورژانس کشور اعلام کرد: حادثه شکستگی لوله آب شهر پردیس و آلودگی آب ناشی از آن هیچ بیمار اورژانسی و بدحالی نداشت و تعدادی از شهرندان که دچار مسمومیت و ناراحتی شده بودند خودشان به بیمارستان شفای پردیس مراجعه کرده، درمان شدند.

آرزو دهقانی، مدیر روابط عمومی اورژانس کشور در گفت و گو با فارس گفت: حادثه شکستگی لوله آب در شهر پردیس به این علت که شکستگی لوله آب شرب در کنار لوله فاضلاب بوده موحب انتقال آلودگی به آب شرب این شهر شده که بر اثر این حادثه عده‌ای از مردم این شهر دچار مسمومیت شدند.

وی گفت: با وجود این هیچ یک از شهروندان پردیس بدحال نشدند و نیازی به حضور اورژانس در این حادثه نبود به همین علت نیروهای اورژانس در این مسئله ورودی نداشتند.

دهقانی افزود: برخی شهروندان پردیس خودشان بعد از احساس مسمومیت به بیمارستان شفای پردیس مراجعه کردند و درمان شدند اما آمار هزار نفری مسمومان این شهر مورد تأیید اورژانس نیست. البته آمار دقیق را بیمارستان این شهر در اختیار دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۹
انتشار یافته: ۸
خب خدا رو شکر.چیزی نبوده.فاضلاب رفته بوده تو لوله آب آشامیدنی!!!!
لوله فاضلاب نزدیک آب شرب ! عجب طراحانی داره شرکت فاضلاب !
معمولا آب در لوله ها با فشار در جریان است و فاضلاب با شیب زمین در حرکت. شکستگی لوله آب باعث ورود آب به سیستم فاضلاب میشود نه برعکس.
""به این علت که شکستگی لوله آب شرب در کنار لوله فاضلاب بوده موحب انتقال آلودگی به آب شرب این شهر شده"""
مگه هر دو لوله با هم شکستن؟ حالا گیریم هر دو لوله با هم شکسته باشند، آب خروجی که آلوده شده است، چگونه دوباره وارد لوله شده و به سمت مصرف کننده رفته است!!!!!!!!!
ترا خدا یکی به داد مردم اصفهان با این آلودگی شدید هوا برسد. ما چه گناهی کردیم که باید در معرض این آلودگی شدید قرارداشته باشیم و هیچ کس به داد ما نرسد.
تلوزیون که نشون داد 2000 نفر اومدند اورژانس همشون هم رو تخت بیمارستان افتاده بودند! تازه این یعنی چی که " برخی احساس مسمومیت کردند"؟ یعنی طرف اسهال گرفته بالا اورده بعدا" معلوم شده که فقط یه احساس بوده؟!! چه حس قشنگی!
نمیدونم چرا همیشه دی ماه لوله میشکنه!!! پارسال هم همینطور شد، تو این دو روز اگه میومدی میتونستی صف طولانی بیماران رو ببینید. یعنی نمیشه لوله آب شرب رو از فاضلاب دورتر کرد، هر وقت لوله میشکنه باید همه مسموم بشند ؟!!
فاضلاب خوردن خودشون هم خوب شدن؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار