بازدید 6986

دومین سقوط زمستانه بازار بورس رقم خورد

کد خبر: ۳۷۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹ 15 January 2014
شاخص بورس تهران در آخرین روز معاملاتی هفته دومین افت زمستانه خود را در هفته جاری تجربه کرد و با ریزش بیش از هزار واحدی به کانال 85 هزار واحد سقوط کرد.
 
به گزارش ایسنا، شاخص بورس تهران که در معاملات روز یکشنبه و در اولین و بزرگترین افت تاریخی خود بیش از دو هزار و 300 واحد ریزش کرده و به کانال 85 هزار واحد برگشته بود، امروز نیز برای دومین بار، افت بزرگ خود را تجربه کرد و با کاهش بیش از هزار واحدی مواجه شد.
 
به این ترتیب روند نزولی بورس که از روز گذشته آغاز شده بود موجب شد تا در معاملات آخرین روز هفته دماسنج بازار سرمایه 1182 واحد (تا لحظه تنظیم خبر) افت کرده و برای دومین بار در هفته جاری به کانال 85 هزار واحدی برگردد.
 
با کاهش قیمت صنایع مختلف بورسی در بازار امروز که تحت تاثیر حاکم شدن جو بی اعتمادی در سرمایه گذاران ناشی از افزایش قیمت خوراک شرکت‌های پتروشیمی و بهره مالکانه معادن ایجاد شده است، دماسنج بازار سرمایه 1.3 درصد افت کرد و به کانال 85 هزار و 920 واحد رسید.
 
بر این اساس به دلیل حاکم شدن جو هیجانی در بازار، سهامداران به فروش سهام خود هجوم برده و صف‌های فروش سنگین برای نمادهای بورسی تشکیل دادند به طوری که در بازار امروز شرکت‌های مپنا، سرمایه گذاری امید، بانک پاسارگاد، پالایشگاه بندرعباس، ملی مس، پالایشگاه اصفهان، بانک صادرات، تاپیکو، مخابرات، غدیر، بانک ملت، چادرملو و بانک تجارت بیشترین تاثیر منفی را در کاهش شاخص بورس گذاشتند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی