بازدید 6213

آدم‌ربایی ساختگی برای اخاذی از همسر

کد خبر: ۳۶۹۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۴ 07 January 2014
مردی که به قصد اخاذی از همسرش، نقشه ربودن خود را طراحی کرده بود، همراه همدستش از سوی پلیس آگاهی طرقبه شاندیز در استان خراسان رضوی دستگیر شد.

به گزارش جام جم، سرهنگ عباس صارمی ساداتی فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز در این باره گفت: چند روز پیش مرد جوانی با ارائه شکایتی در پاسگاه انتظامی حصار گلستان عنوان کرد شوهر خواهرزاده اش با وی تماس گرفته و گفته در میدان شهدا چهار نفر با حمله به وی، او را به خارج از شهر منتقل و در یک اتاقک زندانی کرده اند.

وی افزود: با شروع تحقیقات، همسر گروگان نیز با حضور در پلیس آگاهی، عنوان کرد شوهرش پیامکی ارسال و عنوان کرده آدم ربا ها برای آزادی او 50 میلیون تومان پول می خواهند و اگر این مبلغ تهیه نشود، او را به قتل می رسانند.

فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز یادآور شد: در ادامه تحقیقات ماموران متوجه شدند بعد از ارسال این پیامک، آدم ربا ها دیگر تماسی نگرفته اند، به این ترتیب احتمال آدم ربایی ساختگی، قوت گرفت.

در ادامه مشخص شد، فرد ربوده شده در باغ ویلایی یکی از روستاهای حومه طرقبه نگهداری می شود.

وی خاطرنشان کرد: ماموران با هماهنگی قضایی وارد این خانه شدند و مرد ربوده شده را در حالی پیدا کردند که خبری از آدم ربا ها نبود، اما او مدعی بود چهار مرد وی را ربوده و به این مکان منتقل کرده اند.

اعتراف به آدم ربایی ساختگی

صارمی ساداتی افزود: در پی اظهارات ضد و نقیض، متهم در ادامه تحقیقات اعتراف کرد ماجرای آدم ربایی ساختگی است.

متهم درباره انگیزه اش گفت: مدتی بود با همسرم اختلاف پیدا کرده بودم و همین موضوع باعث کدورت اعضای فامیل و کم شدن محبوبیتم میان اعضای خانواده و اقواممان شده بود، پس دنبال فرصتی بودم تا به اختلاف با همسرم پایان دهم.

وی یادآور شد: در ادامه تحقیق مشخص شد، متهم چند روز پیش از حادثه با زن جوانی آشنا می شود و با بازگویی ماجرای زندگی اش برای این زن، به پیشنهاد او چند روزی به باغ ویلایی یکی از اقوامش در روستا می رود و همان جا تصمیم می گیرد با این نقشه از همسرش اخاذی کند. در ادامه ماجرا را به دایی همسرش اطلاع می دهد و سپس با ارسال پیامک به همسرش، از او برای نجات از دست آدم ربا ها پول می خواهد.

فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز خاطرنشان کرد: در پی اعتراف متهم، زنی که در اجرای نقشه آدم ربایی ساختگی با او همدست شده بود نیز در مشهد شناسایی و دستگیر شد. این متهم نیز در بازجویی به جرمش اعتراف کرد.

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر