بازدید 7243
۱

شگرد مرد تبهکار برای سرقت 720 ميليونی

کد خبر: ۳۶۸۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹ 04 January 2014
مرد تبهکار با جعل مدارک حسابدار يک شرکت خصوصي، 720 ميليون تومان از حسابش برداشت کرد.

به گزارش مردم سالاری، حسابدار يک شرکت خصوصي با مراجعه به دادسراي ناحيه 3 تهران و طرح شکايتي در خصوص برداشت غيرمجاز از حساب بانکي‌اش اعلام کرد : فردي با جعل هويت بنده و با استفاده از اسناد و مدارک شناسايي مجعول اقدام به برداشت مبلغ 720 ميليون تومان از حساب من کرده است .

با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع «جعل» و به دستور شعبه دوم بازپرسي دادسراي ناحيه 3 تهران ، پرونده جهت رسيدگي تخصصي در اختيار اداره سيزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت .

اظهارات مالباخته

شاکي پرونده پس از حضور در اداره سيزدهم و ارائه توضيح در خصوص اين موضوع که حساب بانکي‌اش متعلق به شرکت است ، در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : سالهاست که اينجانب داراي حساب بانکي نزد بانک ... شعبه آفريقا هستم تا اينکه چندي پيش متوجه شدم که مبلغ 720 ميليون تومان از حساب بنده برداشت شده است و اين درحاليست که بنده هيچ اطلاعي از اين موضوع نداشتم .

تحقيقات پليسي

با توجه به اظهارات شاکي پرونده‌، بلافاصله تحقيقات پليسي آغاز و کارآگاهان اطلاع پيدا کردند که فردي با جعل هويت متعلق به شاکي پرونده اقدام به افتتاح حساب بانکي در يکي از شهرستان‌هاي استان اصفهان کرده است .

در ادامه رسيدگي به پرونده ، کارآگاهان اداره سيزدهم با اخذ نيابت قضايي به استان اصفهان اعزام و با مراجعه به شعبه بانکي محل افتتاح حساب اطلاع پيدا کردند که فردي با استفاده از اسناد و مدارک شناسايي مجعول و با جعل هويت شاکي پرونده اقدام به افتتاح حساب در يکي از شهرستان‌هاي استان اصفهان کرده و بلافاصله پس از انتقال وجه به حساب اصفهان ، با مراجعه به «بازار زرگرها» و «ميدان امام» در شهر اصفهان اقدام به خريد سکه طلا و جواهرات کرده است.

سرهنگ کارآگاه محمدرضا ذاکر استقامتي ، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي تهران بزرگ‌، در ادامه اعلام اين خبر اعلام کرد : « با بررسي اسناد و مدارک شناسايي ارائه شده جهت افتتاح حساب در استان اصفهان‌، تصوير افتتاح کننده حساب شناسايي و در ادامه بررسي تصاوير بدست آمده از طلافروشي‌هاي شهر اصفهان مشخص شد که همين شخص اقدام به خريد سکه و طلا از طلافروشي هاي سطح شهر اصفهان کرده است ».

سرهنگ محمدرضا ذاکر استقامتي با اعلام خبر انتشار تصوير بدست آمده از متهم پرونده گفت : «با توجه به شناسايي تصوير متهم و به منظور شناسايي هويت اين شخص‌، دستور انتشار تصوير وي از سوي مقام محترم قضايي صادر شده؛ لذا از کليه شهروندان محترم که موفق به شناسايي تصوير متهم شدند درخواست مي‌شود تا هرگونه اطلاعات در خصوص هويت‌، محل سکونت و يا محل‌هاي تردد اين شخص را از طريق شماره تماس‌هاي 51055513 و 51055434 در اختيار کاراگاهان اداره سيزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند».

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پارتی بازی شده تصویرش کو؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی