بازدید 29018

متهم: راز جنايت را در گوشي همسرم پيدا کنيد

کد خبر: ۳۶۸۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۱ 04 January 2014
جوان که به قتل همسرش متهم شده است قبل از فرار از صحنه جرم به مادرش گفت: اگر پليس آمد بگوييد راز جنايت در گوشي تلفن همسرم پيدا مي شود!

به گزارش خراسان، عقربه هاي ساعت به دوازده شب جمعه گذشته نزديک مي شد که مشاجره اي بين زوجي در منزل مسکوني شان در گرفت. آن شب نزديکان زوج جوان نيز مهمان خانه آن ها بودند. درحالي که مشاجره لفظي بين آنها شدت گرفته بود يکي از مهمانان فرزند کوچک آنها را بيرون برد. در اين هنگام جوان ۳۰ساله که از شدت عصبانيت فرياد مي کشيد در يک لحظه روسري همسرش را به دور گردن او پيچيد و محکم گره زد. لحظاتي بعد پيکر بي جان زن ۲۵ساله روي زمين افتاد و هنگامي که مادر او دوباره داخل اتاق آمد با «صحنه مرگ» روبه رو شد. مرد که ديگر چاره اي جز فرار نداشت با سرعت لباس هايش  را پوشيد و قبل از آن که از محل جرم بگريزد خطاب به مادرش گفت: اگر پليس آمد بگوييد راز جنايت در گوشي همسرم پيدا مي شود! او درحالي که اين جمله را بر زبان مي راند دو فرزند کوچکش را تنها گذاشت و به مقصد نامعلومي گريخت.

اين گزارش حاکي است: دقايقي بعد وقتي ماموران کلانتري شهيد رجايي در پي تماس تلفني با پليس ۱۱۰ به محل وقوع قتل واقع در خيابان حر ۱۳ رفتند با جسد بي جان زن ۲۵ساله روبه رو شدند. آنان با حفظ صحنه جنايت، مراتب را به قاضي «موحدي راد» (قاضي ويژه قتل عمد) اطلاع دادند و بدين ترتيب با حضور شبانه مقام قضايي، تحقيقات در اين باره آغاز شد. جراحت سطحي که روي پيشاني مقتول وجود داشت حاکي از آن بود که متهم قبل از آن که او را با روسري خفه کند ضربه اي با شيء  سخت به پيشاني او وارد کرده بود. بررسي هاي بيشتر نشان داد که متهم به موادمخدر اعتياد دارد و از طريق جمع آوري ضايعات مخارج اعتياد و زندگي اش را تامين مي کرده است.

بنابراين گزارش، وقتي مادر جوان مذکور ماجراي «گوشي تلفن» را به قاضي ويژه قتل عمد گفت پدر مقتول که در محل حضور داشت عنوان کرد: اين ها تهمت است! اما وقتي گوشي تلفن همراه و پيامک هاي آن مورد بررسي قرار گرفت مشخص شد که پيام هايي عاشقانه از اين گوشي رد و بدل شده است به همين خاطر قاضي «موحدي راد» دستور دستگيري فردي را که شماره تلفن وي در گوشي مقتول وجود داشت صادر کرد.

این گزارش حاکي است: روزگذشته ماموران انتظامي جواني را که پيام هايي بين او و مقتول رد و بدل شده بود دستگير کردند. تحقيقات پليس درباره اين پرونده جنايي در حالي ادامه دارد که با توجه به سرنخ هاي موجود احتمال مي رود متهم به قتل فراري به زودي در چنگ قانون گرفتار شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۹
متاسفانه ارتباط های نامشروع بین زن های متاهل بسیار رواج پیدا کرده و بنیان خیلی از خانواده ها را به نابودی کشانده است . هرچند که اعتیاد یکی از این دلایل می باشد اما در موارد دیگر حتی مشاهده می شود که مرد هیچ عیب و نقصی نداشته اما این پدیده شوم تکرار می شود .
چرا هنوز عده ای به خطا فکر می کنند که قانون و اخلاق اجازه قتل زوج خائن را به آنها می دهد؟! در قانون ما چیزی به عنوان طلاق وحود دارد که هم اخلاقی تر است و هم با استفاده از آن شخص بالای دار نمی رود و فرزندانشان بی سرپرست نمی مانند.
اس ام اس ها رو قطع کنید خرید فروش گوشی رو هم ممنوع کنید طبق قوانین مصادیق مجرمانه
سزای خیانت مرگ است
یعنی به خاطر چند تا پیامک باید همسرش رو میکشت؟
خب میتونست باهاش زندگی نکنه!!!
خیانت خیانت خیانت این شده زندگیه جوونا اگه نمیتونی طلاق بگیر چرا زندگیشو سیاه میکنی پای لذت خودت؟ تو که مردی اونم عدام به خدا انصاف نیست
اگر زن خیانتکار بوده راهش قتل نیست ! گوشی رو برمیداشت می برد کلانتری میگفت طرف رو دستگیر کنید بعد زن رو طلاق میداد ! باتوجه به خیانت زن دادگاه زودتر حکم به طلاق می داد!
حالا اگر رابطه نامشروع ثابت بشه حكمش چيه؟

اگه حكمش قتل است كه .....
دمش گرم. زن هوسباز را باید کشت
و البته مرد هوسباز را هم باید زنده در آتش انداخت
به این میگن غیرت ایرانی
بازم هیچ توجیهی برای کشتن وجود نداشت... حتما قاتل جنایتکاره و باید محاکمه بشه.
خیانت,سوءظن ,اعتیاد ,بیکاری...خانواده ها با چه مسایلی دارند دست و پنجه نرم میکنند.
چقدر کشتن ادم ها برای عده ای اسان شده ان هم وابستگان!
چقدر کنترل کردن خشم سخت شده خدا به همه ما کمک کنه.
دستش درد نکنه، حقش بوده.
بهترین کار رو کرد
خیانت تنها چیزی هست که نمی شه باهاش کنار اومد
الکی موضع نگیرید
حودتون جای اون مرد بذارید
اگه غیرت دارید..
خیانت
خیانت
خیانت
آخه چـــــــرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرتیکه...خب می رفتی زنت رو طلاق میدادی حالا باید بری بالای چوبه دار و مزه مرگ رو بچشی و به جهنم بری
احتمالا خانومه خیانت کرده . شوهرش باید او را طلاق می داد یا اینکه به دادگاه شکایت می کرد ولی حق کشتن اورا نداشت اگر افراد خودشان بخواهند قانون را اجرا کنند نصف جمعیت کشور نصف دیگر جمعیت را می کشند.
اميدوارم اينجور مسائل واسه هيچكس اتفاق نيوفته
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل