بازدید 7223
رئیس مجلس شورای اسلامی؛

۹ دی نشان داد که ملت ایران، فرزند راستین رهبری هستند

در ‌۳۴ سال پس از انقلاب، ملت ایران غربی‌ها را در میدان‌های گوناگون آزموده ‌و نسبت به عیار صداقت آن‌ها در دلسوزی‌های روباه‌صفتانه ارزیابی ‌درستی ‌دارد و قاعدتا آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز در حرکت جهنده مردم در ۹ دی پاسخ ملت ایران را شنیدند و مطمئن باشید که امروز هم آن تحریم خشمگینانه ملت را همواره می‌شنوید.
کد خبر: ۳۶۷۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۳ 30 December 2013
استعفای نمایندگانصبح امروز، علی لاریجانی لاریجانی در نطق پیش از دستور خود و در سالروز ۹ دی با اشاره به رویدادهای آن زمان و نقش مردم اظهار داشت: در دوره شکوهمند انقلاب اسلامی با یک ارزیابی کلان، می‌توان دریافت که نقش ولایت فقیه در پیمودن صراط درست نظام به ویژه موضوعات استراتژیک بی‌بدیل بوده است، چه در زمان امام (قدس‌سره) و چه در زمان رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (دامت‌برکاته) بنابراین افزایش توان ملی کشور و نقش‌آفرینی نظام در مسائل مهم منطقه ـ که اکثرا بی‌نظیر است ـ نتیجه راهبری ولایت فقیه بوده که البته سهم بی‌تدبیری‌های دولت‌ها را در مسائل اقتصادی ‌گاه در نظام‌های دموکراتیک بروز پیدا می‌کند، نمی‌توان نادیده گرفت.

به گزارش «تابناک»، نماینده قم با اشاره به رخدادهای سال ۸۸ ادامه داد: موضوع رخدادهای سال ۸۸ را باید در چنین متنی‌ بررسی کرد که در حرکت نوین ـ که در ‌تاریخ اسلامی بدیع بود ـ و در سه دهه اخیر، ثمرات آن سبب ناامیدی دشمنان اسلام و قدرتمند شدن نظام اسلامی شده را یکباره نادیده گرفت و صرفا به بهانه یک انتخابات، ماجراجویی به راه انداخت که به اعتبار یک نظام پرقدرت لطمه وارد کرد و به همین دلیل آمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی با گفتار‌ها و رفتارهای سرخوشانه به موضع‌گیری و بل‌بله‌گویی، پرگویی و تحقیر ملت ما پرداختند.
وی تصریح کرد: این حرکت به نوعی ظرفیت‌سوزی سال‌ها تلاش ملت ما بود که با زبانگاه نافذ رهبری و ایستادگی ملت علاج شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ایران در چند برهه چنین نقش ستودنی و غیرتمندانه‌ای از خود نشان داد و برای همگان مکشوف شد که با ملتی غیور و آگاه روبه‌رو هستند. ابتدا در پیروزی انقلاب اسلامی با وجود همه دسایس خارجی و توطئه‌ها‌ ‌حتی کودتا و بحران‌سازی‌ها و تفرقه‌افکنی داخلی با پیروی از ولایت امام (قدس‌سره) و حضور جدی در صحنه ساختار نظام دیکتاتوری را برچیدند و در جنگ تحمیلی نیز با حضور غیرتمندانه و مجاهدانه در جبهه‌ها در مقابل صف شرق و غرب و بدصفتان منطقه‌ای ایستادگی و سرافرازی ملت را تضمین کردند.

لاریجانی ادامه داد: همچنین در ماجرای مخالفت لیبرال‌ها و بنی‌صدر در لایحه قصاص با یک سخن امام (ره) که مخالفت با لایحه قصاص را در حد ارتداد اعلام کردند، به خیابان‌ها ریختند و صحنه را تغییر دادند و همین حرکت مردمی به فرار بنی‌صدر منجر شد.

وی افزود: همچنین در ۲۳ تیر با حضور یکپارچه خود حرکت توطئه‌آمیز بداندیشان داخلی و خارجی را در ماجرای ۱۸ تیر عقیم کردند و در ۹ دی ماه بود که پس از ماه‌ها مسأله‌سازی داخلی و خارجی پس از توهین آشکار در عاشورا حمایت رسانه‌ای کردند. بسیاری از غربی‌ها در رسانه‌های خود زبان به موعظه ایران گشودند؛ غافل از اینکه ملت ایران این ضرب‌المثل فرانسوی‌ها را به خوبی به یاد دارند که اگر روباه موعظه می‌کند مواظب غازهای خود باشید.

وی ادامه داد: ملت ایران غربی‌ها را در ‌۳۴ سال پس از انقلاب، ملت ایران غربی‌ها را در میدان‌های گوناگون آزموده ‌و نسبت به عیار صداقت آن‌ها در دلسوزی‌های روباه‌صفتانه ارزیابی ‌درستی ‌دارد و قاعدتا آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز در حرکت جهنده مردم در ۹ دی پاسخ ملت ایران را شنیدند و مطمئن باشید که امروز هم آن تحریم خشمگینانه ملت را همواره می‌شنوید.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: از رسول‌الله نقل است که خداوند فرمود: «هر کس که ولی‌ از اولیا و دوستداران من را مورد اهانت قرار دهد، در حقیقت برای جنگ با من کمین کرده است‌».

عاشورای حسینی ملت ایران با حضور در صحنه، پیام ایستادگی و مقاومت ملت را به جهانیان و حتی حزب خوردگان ‌رساندند و نشان دادند که ملت ایران، ملتی با شرف، با وفا و معتقد به اسلام و محب اهل بیت و دلداده انقلاب و ولایت فقیه است و به هیچ کس اجازه نمی‌دهد با مبانی اصیل و ارزش‌های آن بازی کند؛ بنابراین، ۹ دی ظهور شکوفایی اراده ملت در مقابل کج‌اندیشی و انحراف و سبکسری استکباری بود.

لاریجانی تصریح کرد: ۹ دی نشان داد که ملت ایران، فرزندان راستین رهبری هستند که فرمود رهروان واقعی حسین هستند؛ بی‌تابی نسبت به بی‌غیرتی عده‌ای نسبت به ارزش‌های عاشورایی، یکی از مناظر بی‌پروایی آن دوره،‌نوع موضع‌گیری‌های رئیس‌جمهور و کنگره و وزیر خارجه آمریکا و سردمداران رژیم صهیونیستی نسبت به شرایط فتنه در ایران بود؛ آن‌ها با ناشی‌گری بودجه مصوب و از آن حمایت سیاسی کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی