بازدید 4424

علم الهدی: 9دی توطئه را در نطفه خفه کرد

کد خبر: ۳۶۷۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۹ 27 December 2013
امام جمعه مشهد گفت: در حماسه 9 دی مردم برای دین به میدان آمدند و در این عرصه روح دین حاکم بود.

به گزارش مهر، آیت‌الله احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد مقدس با اشاره به حماسه 9 دی اظهار کرد: امتیاز حماسه 9 دی این است که مردم برای دین شان وارد عرصه شده‌اند.
 
امام جمعه مشهد بیان کرد: مردم ما همیشه در عرصه‌های مختلف انقلاب حضور داشته اند، اما حماسه 9 دی یک زیبایی خاصی داشت و این زیبایی به خاطر این بود که مردم فقط برای دینشان به میدان آمده اند و در این راهپیمایی روح دین حاکم بود.
 
آیت الله علم الهدی افزود: مردم برای هیچ جناح، شخصیت و هیچ گروه سیاسی به میدان نیامده‌اند.
 
وی گفت: مردم برای مقام معظم رهبری که ندانه وصل و اتصال این نظام به دین است به میدان آمدند.
 
امام جمعه مشهد تصریح کرد: این فتنه اول به بهانه تقلب در انتخابات راه افتاد مردم فکر کردند حرکت، حرکت سیاسی است اما پس از این اینها در قالب حرکت سیاسی، شعار جمهوری ایرانی و نه غزه و لبنان سر دادند.
 
آیت الله علم الهدی افزود: بعد از این برخی از مردم بدبین شده اند، که تقابل مقابله با نظام است و نه تقابل سیاسی و بعد از آن قضیه بدتر شد آنها علیه نظام امام و رهبری شعار سر دادند و عواطف مردم جریجه دار شد اما وقتی در روز عاشورا جنگ ابا عبدالله را به راه انداختند مردم متوجه شدند این حرکت مقابله با دین است و این جا بود که مردم با همه قدرت وارد عرصه شدند و این حاکمیت روح دینی بود که مردم را به عرصه آورد.
 
وی تصریح کرد: مرکز تجمع مردم در تهران میدان انقلاب در نظر گرفته شد، که مکان نسبتا کوچکی است اما مردم حضور بسیار گسترده داشتند و یکپارچه به میدان آمدند چون حاکمیت روح دینی بر آنها حاکم شده بود.
 
امام جمعه مشهد با اشاره به سخن مقام معظم رهبری افزود: اینکه ایشان فرمودند راهمپیمایی 9 دی شبیه راهپیماییهای قبل از انقلاب در سال 57 بود به خاطر حاکمیت روح دینی بود که مردم داشتند.
 
آیت الله علم الهدی با طرح این پرسش که اگر 9 دی سال 88 نبود و مردم به میدان نمی آمذدند چه می شد گفت: نقشه آمریکا و انگلیس همان نقشه‌ای بود که برای سوریه کشیدند یعنی اینکه عده ای مزدور را وارد کشور کنند و این صحنه های فجیع سر بریدن بچه ها مقابل پدر و مادرشان در کشور ما پیاده کنند، این 9 دی بود که جلوی این نقشه ها گرفت و در نطفه خفه کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل