بازدید 18541
۸

جراح انگلیسی روی کبد بیمار خود یادگاری نوشت!

کد خبر: ۳۶۶۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۳ 25 December 2013
یک جراح انگلیسی در اقدامی عجیب حروف اول اسم خود را بر روی کبد بیماری که آن را جراحی کرده بود، حک کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از منابع محلی، این اتفاق در بیمارستان مشهور ˈملکه الیزابتˈ شهر بیرمنگهام واقع در مرکز انگلیس روی داده و جراح مورد نظر که مشخصات وی اعلام نشده هم اکنون از کار معلق شده است.

تلویزیون اسکای نیوز سه شنبه شب در این باره گفت: یکی از همکاران این جراح، مدتی بعد که عمل روتین دیگری را بر روی بیمار مذکور انجام می داد، متوجه حک شدن حروف اختصاری اسم همکار خود بر روی کبد بیمار شد.

این تلویزیون انگلیسی افزود: جراح معلق شده ظاهرا با استفاده از اشعه گاز آرگون که برای بستن رگ ها استفاده می شود، حروف اول اسم خود را بر روی کبد بیمار حک کرده است. متخصصان می گویند این کار معمولا خطرناک نیست ولی اثر سوختگی را بر روی سطح کبد برجای می ماند.

یک سخنگوی سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس در شهر بیرمنگهام در این باره گفت: پس از انجام تحقیقات داخلی درباره اتهامات مطرح شده علیه یک جراح بیمارستان ملکه الیزابت، حکم تعلیق وی صادر شد.

ˈجویس رابینˈ از سازمان غیردولتی حمایت از بیماران نیز در واکنش به این خبر گفت: بیمار یک انسان است و ما در این جا درباره یک بیمار صحبت می کنیم نه امضای (یادگاری) بر روی کتاب.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۸
قديميترين يادگاري نوشتن ها بر در و پيكر تخت جمشيد مربوط به انگليسي هاست
این اتفاق و صدها اتفاق دیگر نشانه ای است از مریضی های روحی بشر امروزی ! بشر امروز به علوم دست یافته، جراحی های بزرگ انجام می دهد اما به قول قرآن کریم «فی قلوب مرض » بشری که همه کار می تواند بکند دچار مریضی روح است . از این مریضی های قلبی به خداوند پناه میبریم
پاسخ ها
محمد معصوم زاده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
به اینجا که می رسه میگن بشر امروزی . اما اگه یه ایرانی کار بد بکنه می گن ایرانیه دیگه
انگلیسی های مغرور و خودخواه جد اندر جد علاقه دیرینه ای به یاگاری نوشتن دارند حالا می خواهد نوشتن روی کبد بخت برگشته یک بیمار باشد یا روی سنگ های تخت جمشید که از قبیل سرجان ملکم خان انگلیسی این کار پلشت را انجام داده اند.
تو ایران دختره پاشو از دست میده یا کودک به خاطر سهل انگاری میمیره دکتر رو جریمه میکنن بر می گرده سر کار، تو خارج ی یادگاری نوشته ضرر هم نداره واسه یارو، تعلیقش کردن؛ باید بیان از ما یاد بگیرن
حالا اگر ایران بود، پزشک محترم مسئله ذو مخفی میکرد و همه چی تموم میشد.
حالا ما ایرانیها هم دست کمی نداریم و چه بسا بدتریم . به اماکن تاریخی مراجعه کنید تا ببینید .
جراحی را میشناسم که به گفته خودش برای تامین هزینه ساخت آپارتمانش تمامی بیمارانی را که از در مطب وارد میشدن جراحی میکرده!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار