بازدید 58109

آقای قهرمان! معرفت هم از صفات پهلوانی است!+فیلم

قهرمان المپیکی پرتاب دیسک ایرانی، در مصاحبه با یکی از رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور گفته که پس از المپیک لندن، «هیچ» امکاناتی در اختیار او قرار نگرفته و «هیچ» کدام از وعده‌های داده شده به او محقق نشده است.
کد خبر: ۳۶۶۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲ 22 December 2013
آقای قهرمان! معرفت هم چیز خوبی است!بار دیگر اعتراض‌های احسان حدادی، خبر‌ساز شد و این ‌بار گفت‌وگوی اعتراض‌آمیز او با بی‌بی‌سی فارسی، موجب شد تا عده‌ای به او انتقاد کنند و شیوه او را نپسندند. حدادی که پیش از این، یک بار از همراهی تیم ملی انصراف داده بود، این بار نیز محقق نشدن وعده‌ها را بهانه اعتراضات خود قرار داد و در گفت‌وگو‌ با بی‌بی‌سی فارسی آنها را بیان داشت.

به گزارش «تابناک»، رسیدگی به وضعیت ستاره‌ها و قهرمان‌‌های ملی، همواره یکی از موضوعات محل اعتراض ورزشکاران کشورمان بوده و کم ندیدیم که قهرمان‌های المپیکی و جهانی از نابسامانی وضعیت خود بنالند و محقق نشدن وعده‌ها را دست‌آویز اعتراضات خود قرار دهند؛ اما برخی بر این باورند که این موضوع، ‌گاه به‌ دستاویز همیشگی برای همیشه معترض بودن برخی از این چهره‌ها ‌تبدیل می‌شود.

اتفاقی که در این هفته برای احسان حدادی افتاد و گفت‌وگوی یک طرفه او با بی‌بی‌سی فارسی، اعتراضات فراوانی را به دنبال خود آورد.

بنا بر این گزارش، حدادی بر این باور است، ‌پس از آنکه در المپیک لندن مدال نقره کسب کرده در ایران برای او «هیچ» کاری نشده است.

او همچنین گفت، در این مدت «هیچ» امکاناتی از سوی مسئولان در اختیار او قرار نگرفته و به قول‌هایشان وفا نکرده‌اند و ‌دروغ‌های بسیاری به او گفته‌اند‌».
 
در این باره باید گفت، شاید شرایط پس از ‌‌قهرمانی در المپیک برای احسان حدادی مانند دیگر قهرمان‌های ما، آنچنان که مطلوب آنهاست، فراهم نبوده، اما این گونه یکسویه هم ماجرا را روایت کردن و قضاوت کاملا یک‌طرفه هم کمال بی‌انصافی است.

به هر حال، همه می‌دانیم که زیر‌ساخت‌هایی ورزشی در کشور ما چندان توسعه یافته نیست و بسیاری از قهرمانان ما با پشتوانه استعداد و توانایی شخصی خود و نیز به کمک‌‌ دیگر امکانات، موفق به کسب موفقیت‌های درخور ورزشی شدند، ولی هیچ گاه ‌این گونه نبوده که ساختار ورزش ایران «هیچ» امکاناتی در اختیار قهرمانان نگذارده باشد و به «هیچ» کدام از وعده‌هایش عمل نکرده باشد.

همه آنهایی که گفت‌وگوی حدادی را در بی‌بی‌سی فارسی دیده‌اند، از سخنان یک‌طرفه آقای قهرمان کمی رنجیده شدند؛ جایی که قهرمان المپیک ایران با خیا‌لی آسوده‌‌ گفت: «من دلیلی نمی‌بینم که دیگه بخوام برای ایران مسابقه بدم»


دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۲۳۳
انتشار یافته: ۳۴۳
خودشو با قهرمانهاي آمريكا مقايسه مي كنه خوبه همه شرايط رو با هم مقايسه كنيم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
پس ما نسبت به امریکا عقب تریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
وقتی در کشورش رسانه آزادی نباشه که صداشو به مردم برسونه چاره ای نداره.
درویش
| United States |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
واقعا باید بعد از 35 سال ، هنوز زیر ساخت ورزش اینطوری باشه. یک نفر جواب بده زیر ساخت چه چیزی تو این کشور درسته؟ خواهش میکنم جواب بدید
خواهش میکنم...
نیما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
به جای هجمه به ایشان باید از خود پرسید آیا بی توجهی مسولان نسبت به افرادی از این دست آیا جایی برای انگیزه در آنان باقی می گذارد...انصاف هم چیز خوبیست
علی یکتا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
من مصاحبه اش رو دیدم. خوبه یکمی منصف باشیم. حتی دولت کوبا هم برای مدال آوران امکانات ویژه ای در نظر میگیره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
حقش خیلی بیشتر از اینهاست ، مدال نقره المپیک کم مدالی نیست ، 20:30 میگه شما که خیلی ازت تقدیر شد! ، تازه حقش خیلی بیشتر از این چیزهاست ، این مقدار پول که هیچی نیست در مقابل کاری که حدادی کرد شما مبلغ بازیکنان فوتبال رو نگاه کنید ...
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
اگر بگیم جنس آمریکایی با جنس ایرانی قابل مقایسه نیست درسته ولی قهرمان ایرانی با آمریکایی فرق نمیکنه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
شکوه کردن به دشمن یه اشتباه ضربه زننده به ابروی ایرانه و منت گذاشتنش برای مسابقه دادن برای ایران یه نشونه ی بی انصاف بودنشه.اگه امکانات در اختیار ایشون نبوده پس حتما در کشور انگلیس به این آمادگی رسیدن و نقره المپیک بردن
مهرشیا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
دوستانی که برنامه را ندیده اند بدونن که حدادی با بی بی سی مصاحبه نکرد بلکه یک فیلم داشت بی بی سی نشون میداد که اسمش بود زندگی یک قهرمان
حسین
| United States |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
راست میگی قهرمان ایرانی باید یا گشنه بمونه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
این بیچاره باید مربی یک نفره داشته باشه تیم ملی نیست که میلیاردها خرجش کنن بعدم...200 تا سکه احمدی نژاد به کجاش می رسه؟؟؟اگه اینطوره پس چرا غیر از سوریان که میلیاردها با لطف دولت و فراری هایی که اورد سود کرد نوروزیو کمیل قاسمی و بقیه همه می نالند؟؟؟
نادر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
کمترین حق ایشان بود که مسئولین به وعده های خود عمل می کردند . وقتی صدای انسان به جایی نرسد مصاحبه هم می کند . صرف مصاحبه به بی بی سی نباید او را متهم کرد . عمر و جوانیش را برای آن مدال داده است .
خب راست میگه دیگه. بعدش هم مصاحبه با رسانه ها در تمام جهان یک امر طبیعی است فقط در مملکت ماست که جاسوسی حساب می شود.
(تابناک انتشار بده)خوب حق داره چرا باید وقتی واسه یه فوتبالیست میلیارها تومن پول مفت داده بشه اما به اینا نه؟؟
منم جای ایشون بودم همین کارو میکردم
همیشه حق اینا خورده میشه
واشه فوتبال ساحلی که قهرمان جهان شد چی کار کردن؟؟
واسه والیبال چطور؟؟
«من دلیلی نمی‌بینم که دیگه بخوام برای ایران مسابقه بدم»
ما هم دلیلی نمی بینیم رگ غیرتتان را برای ایران و ایرانیان نشان دهید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
تكبر از رفتار ايشان هميشه مشهود بود
تنها دره شهری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
آقای حدادی برای مملکت افتخار آفریدند دستش درد نکند لیکن مرام پهلوانی خیلی بیشتر از این مدالها وسکه ها می ارزد میبایست با مسئولین محترم درددل وگلگی میکردند یا نظرش را توی سایتهای ورزشی خودمان بیان و یا مصاحبه میکردند نه با بی بی سی که یک کلاغ چل کلاغ میکند .
پیام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
حرف درستی زده
john
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
صحبت حدادی از رگ غیرت و معرفت و این حرفا گذشته....
حدادی کاملاً غرب زده شده و خیانتهایی که BBC و کشورش به ایران داشتند و فراموش کرده که حاضر شده باهاش مصاحبه کنه....
جدایی از حرفای بی ربطی که زده، اصل مصاحبش با شبکه ی معاند کشور و نظام غلط اندر غلط بود...
واسش متأسفم....
ما بی قهرمانی رو به داشتن اینجور قهرمان ها ترجیح می دیم...
زاگييييييي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
(همه آنهایی که گفت‌وگوی حدادی را در بی‌بی‌سی فارسی دیده‌اند، از سخنان یک‌طرفه آقای قهرمان کمی رنجیده شدند)
من جزء همه نيستم
از زبان خودت بنويس تابناك عزيز
میهن پرست
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
جناب تنها از اون حرفهای عجیب غریب زدید.
درددل به مسئولین؟؟میشه بگید نتیجه ی درددل سامان طهماسبی با مسئولین چی بود؟؟طهماسبی حتی به احمدی نژاد نامه هم نوشت تا بهش شغلی بدن برای امرار معاش اما چه نتیجه ای گرفت؟؟
با شکم گرسنه چطور دارید حرف از مرام و معرفت پهلوانی میزنید؟؟
خودتون اگه در فقر مطلق باشید و بهتون پیشنهاد کار با حقوق خوب در کشور دیگه بشه چکار میکنید؟؟
جالبه که این کشتی گیر کردستانی ماهیانه پنج میلیون تومان حقوق دریافت می کند و در صورتی که در رقابت‌های جهانی و گزینشی المپیک در صاحب مدال طلا شود، جایزه یک میلیون دلاری را دریافت خواهد کرد.

طهماسبی در حالی ماهیانه از آذربایجانی‌ها پنج میلیون تومان حقوق دریافت می کند که حقوق کشتی گیران ایرانی روزانه ۲۰ هزار تومان در هرمرحله اردوی ۱۴ روزه است و جایزه قهرمانی آنها در رقابت‌های جهانی نیز در خوش‌بینانه ترین حالت به ۵۰ میلیون تومان نمی رسد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
تو شرایط فعلی همه مردم دارن ناراحتی تحمل می کنن، اینکه یکی مثل حدادی بره با رسانه بیگانه از ایران بدی بگه باید گفت: بی معرفت. یاد آقا تختی بخیر. الگو بود. تو بیایی فقط وزنه می ندازی محتوی چی داری داداش؟
علیی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
حداقل 3 بار دیده شد که ایشان داره سکه میگیره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
صفا جون تو هنوز کوچولویی چیزی نمی دونی بهتره بری لالا کنی عزیزم
شناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
منم تو این مملکت از خیلی بی عدالتی ها ناراضییم اما این دلیل نمیشه اتو دست دشمن این مملکت بدم.
واقعيت هميشه تلخه تا جايي كه شما هم مدال نقره آقاي حداداي را برنز اعلام مي كنيد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
پس لطفا بابت قهرمانی منت سر ایران نذاره که حالا علیرغم دریافت سکه و قرارداد با پرسپولیس و ... به خاطر دریافت کم نمیخواد برای ایران بازی کنه واقعا غیرت ایرانی کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جناب حدادی نیازی نیست برای ایران وزنه بزنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
وزنه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
وزنه نمیزنه . اصلا وزنه بردار نیست . بهتر نیست در مورد کسی که نمیشناسیم اظهار نظر نکنیم
بابک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
آخه شما که هنوز نمیدونی رشته ای ورزشی حدادی چیه نظر ندی ازت کم میشه؟!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
تو ميري جاش بزني؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
این یه نوع بیماریه که در مورد همه چیز باید نظر بدیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
تابناک! ببین مخاطبانت کیا هستن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
بابا منظورش پرتاب وزنه هست دیگه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
ببخشید حواسم نبود اصلاح میکنم
؛جناب حدادی نیازی نیست برای ایران وزنه بزنی دیسک پرتاب کنی؛
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
دوست عزیز، پول را که گرفتی لااقل با کیفیتتر کامنت بگذار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
به نظر منم وزنه نزنه بهتره
بجاش بره پرتاب ديسك
راستي ناشناس جونم ورزش رو با كدام ز مينويسند؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
کی از تو نظر خواست؟
علیی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
سایت سیاسی محل بذله گویی نیست وو این از بی تدبیری تابناک هست که نظرات جدی انتقادی را سانسور میکنه و گاهی جفنگیات را انعکاس میده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
شما هم نیاز نیست حرق بزنی
وقتی رسانه داخلی صداش رو نمی رسونه - چه اشکالی داره !!!!!!
پس چي بگه كه شما خوشتون بياد؟
بگه همه چي عاليه ؟
اگه با شبكه ديگه مصاحبه ميكرد اينقدر از دستش ناراحت ميشديد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
بعضی ها مثل شما عقده ای منتظرن تا یکی یه چیزی بگه و شما عقده چند سالتون باز شه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
بابا ولشکنید یک فرصت طلایی پیدا کرده برای پناهنده شدن و زندگی بهتر ، شما بودید چیکار می کردید
کاشکی ذکر می کرديد که اين مصاحبه مال گذشه است و اين قهرمان با وجود تمامی بی معرفتی های معمول برای ورزشکاران همچنان در مسابقات با پرچم ايران شرکت کردند و در مدال طلا کسب کردند.
همیشه پاک کردن صورت مساله و استدلال اينکه اکثريت معترض به خلف وعده هستند، بهترين راه حل نيست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
منم با ایشون موافقم. آقای حدادی واسه ایران مسابقه می ده کسی به فکرش نیست. چرا واقعا دقت نمی کنید که حق داشته؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
ایشان حق ندارند مشکلات داخلی را با نامحرمان در میان بگذارند
ایشان مدال نقره المپیک را دارند نه برنز.
من حق رو به احسان حدادی می دهم .تا کی باید ورزشکارها چوب ندانم کاری و ضعفف مدیریت رو بخورند وقتی المپیک هست مسابقات جهانی هست وعده و وعید فراون میشه بعد هم که ورزشکار قهرمان میشه مسئولین صف میکشند با این عزیزان عکس یادگاری بگیرند وقت عملی شدن وعده ها که میشه یک نفر از این مسئولین رو هم نمیشه پیدا کرد. بالاخره ورزشکار داره از جوانی و زندگیش مایه میذاره تا کسب مدال و عنوان کنه برای کشور باید در مقابل احساس کنه که بهش احترام میذارند براش اهمیت قایل هستند .
چرا میخواهید همه چیز را پنهان کنید باید با واقعیات روبرو شد. اقای حدادی اگر هم مصاحبه کرده از فشاری هست که خود ما به او وارد میکنیم اگر به او وعده ای داده شده باید عمل شود و ضمنا بدانید که اگر انسان وطن فروشی بود ثانیه ای در ایران نمیماند چون میدانم که خارج از ایران مقدار درامد او از ورزش چند ده برابر است
غیرت ایرانی باید در خون ادم باشه نه روی زبانش و گرنه خیلی ها بودن که گفتن ایرانین و به ایران پشت کردن.
درسته پول می تونه خیلی از مشکلات ادمی رو بر طرف کنه
اما ایا ایران رو وطن رو می شه با پول عوض کرد؟
اقای حدادی مراقب باش توی مسابقه وطن بازنده میدان نباشی!!!
این نوع حرف زدن ها نوعی وطن فروشی است ......
کاشکی ذکر می کرديد که اين مصاحبه مال گذشه است و اين قهرمان با وجود تمامی بی معرفتی های معمول برای ورزشکاران همچنان در مسابقات با پرچم ايران شرکت کردند و در مدال طلا کسب کردند.
همیشه پاک کردن صورت مساله و استدلال اينکه اکثريت معترض به خلف وعده هستند، بهترين راه حل نيست.
تابناك عزيز، احسان حدادي موفق به كسب مدال نقره شده نه برنز!!!! لطفاً به جاي ايراد گرفتن از اين قهرمان كمي هم منصف باش.
بنده خدا حقيقت رو گفته لابد باد تقيه مي كرد و مي گفتت گل و بلبل هست همه چيز..از جيب خودش هزينه مي كنه بنده خدا....حقيقت رو بايد گفت حتي اگه تلخ باشد
خوب راست گفته، هر چی به میل شما خوش نیاد اینطوری برچسب می زنید ...
سوریان و نوروزیم مدال میارن هیچ توقعی ندارن ایشون فکر کرده کار نکرد انجام داده.اگه دنبال پولی داداش اشتباه اومدی راتو بکش برو که اینجا جای ایرانی وطن پرست نه اجنبی پرست
پس صد تا سکه رو که داشتن بهت میدادن چی بود !!! نکنه خودت نبودی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
هی 100 تا 100 سکه میگید انگار نصفه ایران رو بهش دادید! میشه 200 میلیون تومن. یه عمر زحمت کشیده با پول خودش 100 تا سکه؟! یه فوتبالیست دوزاری تو لیگ ایران ماهی 100 تا سکه میگیره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
واقعا" فکر میکنی با 100 تا سکه (که نمیشه حتی باهاش ی خونه 45 متری تو جنوب شهر بخری)پول زیادیه واسه ی قهرمان در حد به قول معروف المپیک؟؟؟
نه جونم،کشور ما با این همه ثروت باید خیلی بیشتر از اینها بهشون پاداش داد
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
آقا 100تا سکه میگیم می شه 90 میلیون اینجور ورزشکارا مثل ما که نباید آبدوغ خیار بخورند باید رژیم غذایی خاص و مواد گران قیمت مصرف کنند حالا پول محل تمرین، مربی،تجهیزات، هزینه سفر به نظرت 90 میلیون شد یا بگم باز از کجا بیاره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
100 میلیون نه 200 میلیون. اونوقت یه فوتبالیست داغون یک میلیارد میگیره. حالا بازم بنویس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
آخ آخ راس گفتی کل پول وزارت ورزش رو داده بودن به این!
کاملا با احسان حدادی موافقم، حرفش حق بوده و بی معرفت مسئولای ایران بودن نه احسان
کارلوس کی روش که یک خارجی است دیدید با بازیکنان بزرگی که به تیم ملی ایران پشت کردند چه رفتار حرفه ایی نشان داد و برای همیشه آنها را از تیم ملی کنار گذاشت. دستش درد نکنه که درس خوبی به همه داد
راست گفته بنده خدا حق داره با این همه بدبختیکه تو زندگی مرم دارن بیاد مفتی واسه تیم ملی دیسک پرتاب کنه
بره جایی بازی کنه که قدرشو بدونن
انشااله که جمله آخری از سرعصبانیت بوده وگرنه بعید است زاده کورش آریایی نخواهد نام بزرگ ایران زمین را به یدک بکشد
حیف از عنوان قهرمان ملی برای این اقا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
راست میگوید منم باشم میرم جای که قدرمو بدونم چرا باید واقعا مسابقه بده
نادر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
حق داره خوبم حق داره آقای ناشناس
فرزاد
| United States |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
خجالت بکش مرد حسابی!
بنده خدا خودش تمرین می کنه، خودش برای خودش مربی میگیره، مدال هم برامون آورده، باز هم هیچ امکاناتی بهش نمیدن!
حالا که حرف میزنه مشکلات رو میگه شد آدم بده؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
واقعا هم حیف ! بهتره بری جائی که فکر میکنی امکانات بیشتر بهت میدن وقتی با رسانه دشمن این کشور مصاحبه میکنی یعنی این که معرفت و وطن دوستی حالیت نیست !!
Hadi
| France |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
حیف ایران و ایرانی که از دست این مسئولین بی عرضه و بی مسئولیت مانند عباسی و سعیدلو و علی آبادی و ... که هیجوقت پی به تعهدات خود در شغل هایشان نبردند و ورزش ایران را باین روز انداختند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
حیف از این قهرمان که با اینچنین تفکری روبه روست
پیام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
حیف از درک و فهم و قضاوت شما آقا
دانشجوی تهرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
احتمالاً این عنوان برازنده شماست
ما فقط بلیدیم هارت و پورت کنیم
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
جناب ناشناس شما باشی چه میکنی؟ چند لحظه تصور کن که چندین سال مداوم به هزینه شخصی خودت تمرین کنی، به هزینه شخصی خودت مربی خارجی بگیری، به هزینه شخصی خودت حتی اردوی خارجی بری و کلی هم افتخار آفرینی کنی واسه مملکتت و بعد هیچ کس اهمیتی بهت نده.
مرد و مردونه با خودت رو راست باش...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
بازحمت خودش و خرج خودش شده قهرمان مقایسهکنید با فوتبال بی در وپیکر که مایه شرمندگی ایرانه همیشه ، اینقدر هم منابع بیت المال رو به هدر می ده
ناشناس
| - |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
اگر پول و امكانات ندارن اين همه پولي كه تو فوتبال خرج مي شه چيه ؟ توي اين مملكت هر وقت اقايوت دلشون بخواد پول هست هر وقت بخواد نيست قهرمان اينجا بمونه چي كار دلخوش به يه اسم قهرمان ملي فقط !
این حرفها کجایش اشکال دارد مگر ایشان غیر از واقعیت چیزی گفته اند البته این خرف تنها ایشان نیست همه قهرمانان چنین شرایطی دارند کاش به رگ غیرت بعضی ها بخورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
هرموقع بی تعصبی این آقا به رگ غیرت شما برخورد به رگ غیرت بعضی ها هم خواهد خورد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
کاش همه دید و فکرشون مثل شما بود درود بر شما
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
تعصب و غیرت یعنی طلب حق کردن نه تو سری خوردن و ساکت بودن . وقتی اون بعضیها حق این قهرمانان رو بدن به یه مشت مثلأ بازیکن فوتبال و کل رشته های افتخار آفرین ما رو سلاخی کنن سکوت خیانت و بی تعصبی و بی غیرتی نه بیان حقیت جناب ناشناس متعصب .
بی معرفت !!!!!
حیف اون سکه ها که گرفتی .........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
جاي اين مقاله هاي آبكي امكانات خوب فراهم كنيد تا قهرمانان هم نتيجه بگيرند. همه مي دونيم كه قهرمانان كشورهاي ديگه چه پاداش هايي مي گيرند. با چوب پهلواني و معرفت‘ نه قهرمانان رو تنبيه كنيم و نه ارزش اين كلمه ها رو با مقاله هاي آبكيمون . پايين بياريم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
10 برابر اینا رو تو خارج بهش میدن پس حرف بیخود نزن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
حیف اون همه زحمت که این بنده خدا برای این ملکت کشده . اگر برای هر کشوری بازی می کرد 100 برابر بهش می دادند . فعلا ممکلت ما لیاقت این جور ورزش کارای خوب نداره بخاطر امثال شما
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
اوووووووووووون همه سکه!!!!!! آخه تو میدونی اگه این آقا تو اروپا یا هر جای دیگه ای بود صد برابر این سکه ها رو تا حالا گرفته بود عمو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
فرهاد داری مهمل می بافی
ناشناس
| - |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
برای اطلاع. اون سکه ها هزینه ی یک ماه تمرین و مسابقه ورزشکاری در این سطح هم نمیشه . خجالت بکش
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
بی معرفت ؟
تو که خیلی با معرفتی برا بابای خودتم یه مجانی کار میکنی ؟
همه با هم دوست باشید عزیزان
پاسخ ها
ارما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
بااااااااااااااااااشه
حق دارد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
کدوم حق عزیز من در شرایطی که مملکت وضعیت آشفته ای داره این داره جوش جیب خودشو میزنه ، یادش رفته از طریق همین مملکت معروف شده و به نصبت دیگر تیم های ورزشی غیر فوتبال انصافا کمم گیرش نمیاد حالا این که برای انتخاب مربی بهش لطف میکنن با خرج بیت المال میفرستنش واسه 2 هفته آمریکا چند ماه میمونه بعد میاد طلبکار میشه که پول همه زمان اقامتش رو از جیب مردم بدن به خودش مربوطه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
کاملا موافقم.اینهمه پول در فوتبال خرج شد به کجا رسیدیم.حالا که می خوان برا یک المپیکی خرج کنن، هزارتا بهانه میارن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
کاملا حق داره
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
کدام حق؟
جناب حدادی یه آدم خوش کیف و پولداره و عشقش اینه همیشه این کشور و اون کشور باشه
ایشون بیشتر از حقش میخواد
درضمن اینجا ایرانه وباید ایشونو با مردم ایران امکانات اینجا سنجید نه اروپا
بهرحال عضو تیم ملی ایران بودن لیاقت میخاد
حق با حدادی هستش.

هی پول میدن واسه فوتبال به هیچ جا نرسیدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
حق داشته باشه هم باید بدونه بی بی سی جای وطن فروش هاست !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
پس از این به بعد شما با خبرگزاری فارس هماهنگ کن با ایشون مصاحبه کنه!
من اگه جاي ايشون بودم اينكارو نميكردم
ولي بهش حق ميدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
من اگر جای ایشون بودم که تا الان ملیتم رو عوض کرده بودم.
خوب نظرش رو گفته .شما از کجا میدونین دروغ میگه ...همه ورزشکارا ( به استثنا فوتبالی های غرور آفرین ) شاکی هستند .
چرا شما از طرف همه اونهائی که برنامه رو دیدین نظر میدین؟ مگه وکالت همه رو گرفتین؟ اتفاقا من که برنامه رو دیدم حرفهای ایشان کاملا معقول و بجا بود. اگر وضعیت فسادهای مالی مسئولین رو که هر روز میشنویم اونهم با رقهمهای نجومی و خرجهای بیخودی دولت و کمکهای سخاوتمندانه به اینجا و اونجا از جیب مردم در نظر بگیرید معلوم میشه که چه خبره.
هر دم از این باغ بری میرسد.
من که احسان از خیلی نزدیک میشناسم میدونم که این صحبت ها فقط بر اثر فشارهای زیادیه که به خاطر بدقولی ها و بد اخلاقی های برخی آقایون به او تحمیل شده و مطمئنا هیچوقت از هیچ تلاشی برای به احتزاز درآوردن پرچم ایران مضایقه نخواهد کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
ما که نمیشناسیم هم میدونیم
ببخشید دیگه...ظاهرا آقای قهرمان بدهکار دولتم شد!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
اشتباهی منفی زدم
بنده خدا راست ميگه ديگه
همين الان اگر بره امارات يا اذربايجان خداوكيلي چقدر بهش ميدن....
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
همه چی پول نیست
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
بره افغانستان یا عراق چقد بهش میدن؟
اینجا ایرانه
چرا شما يكطرفه به قاضي رفتيد. "همه آنهایی که گفت‌وگوی حدادی را در بی‌بی‌سی فارسی دیده‌اند، از سخنان یک‌طرفه آقای قهرمان کمی رنجیده شدند" من هم ديدم و نرنجيدم. حق داره بنده خدا. ضمنا وقتي واقعيت وجود داره انتظار داريد دروغ بگه.
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
داداش اصل مصاحبه ایشان با اون شبکه ایراد داره درضمن جناب حدادی کاملا یکطرفه به قاضی رفت و نیز میتونست با شبکه ها و سایتای خودمون مصاحبه کنه
به جای حمله به قهرمانان به کسانی که پا رو یه حق و حقوق این بچه ها می ذارند حمله کنید
اگر شما احسان حدادی را به دلیل صرفا مصاحبه با بی بی سی روباه صفت مواخذه کنید دقیقا همان کاری را کرده اید که بی بی سی میخواسته یعنی طرد یک قهرمان ملی و سوزاندن یک ایرانی که برای کشورش افتخار کسب کرده.
کاش یک دهم پولی را که اقای زنجانی از بیت المال به جیب خود رستاد را به امثال این قهرمانان ملی می دادند که با زحمت خود نام خود را پرآوازه کردند.
ا.صحبت کردن با یک رسانه یک امر شخصی است.
2.آقای حدادی دور از انصافه این چندساله به قهرمانان ورزشی خوب توجه شده است.
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
عزیزم درصورتیکه موضوع شخصی باشه صحبت کردنش شخصی میشه. ایشان یک شخصیت حقوقی دارن یعنی به یه جامعه تعلق دارن پس حق ندارن هرجور دلشون میخاد رفتار کنن
حق رو باید به حدادی داد! شما هم برای این گفتین بی معرفت، چون رفته پیش بی بی سی فارسی چاقالیتونو کرده، وگرنه با معرفت تر از ایشون پیدا نمی شه
خوب به وعده های خود عمل کنید تا این مسائل پیش نیاد
لمتقولون مالا تفعلون
این بنده خدا چندین بار اعتراض کرده چرا کسی به حرفش وقعی نمی گذاره
باید بره تو اونجا که بی معرفت بشه
حق پهلـــــوانان ایــران زمیــــــن بیشتر از20سکه ی طلاست...مانندسایرکشورها جوایزشونو اهداکنید
رستم ملیتش را نمی فروشد
احسان حدادي عزيز شما هم اگر مدالتو به ريئس جمهور وقت پيشكش كرده بودي الان اوضاعت خوب بود تو ورزشكار خوبي هستي ولي از فكرت خوب استفاده نكردي و گرنه الان شرايطت اينجور نبود
حق با حدادی هستش
پاسخ ها
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
پس جای جوانمردی و غیرت ملی کجاست همه چیز که پول نیست . درسته مسئولین ورزش بی توجهی میکنن ولی این راهش نیست
ترابه خداوقتی کسی زحمت کشیده وبایدهمه وقت وانرزیش صرف کسب مدال شود چرانباید به حقش برسد
من کاملا حق رو به حدادی میدم ، قدر نشناسی مسئولین بارها و بارها اثبات شده
این مقاله هم کاملا یکطرفه و غرض ورزانه نوشته شده
دمش هم گرم. حقیت تلخه.
اگر بنا را براین بگذاریم که ایشان حق داشته و هیچ کس حمایت از ایشان نکرده است جدا ازاین که مسئولین باید پاسخگو باشند اما این نوع حرکت از طرف ایشان ان هم در شبکه ای که ماهیتش برای همه مشخص است و یکطرفه به دادگاه رفتن و اساس کشور را زیر سئول بردن از ایشان بعید بوده و قابل پسند نیست امیدوارم مشکل ایشان نیز حل شود ولی مرام پهلوانی را باید از تختی و خادم و معلولین و جانبازان ورزشکار اموخت
همه آنهایی که گفت‌وگوی حدادی را در بی‌بی‌سی فارسی دیده‌اند، از سخنان یک‌طرفه آقای قهرمان کمی رنجیده شدند؛ همه سنج داری داداش!
دست فوتبال را از جیب بیت المال کوتاه کنید تاورزش ایران شکوفا شودکشتی فرنگی قهرمان المپیک لندن شد به اندازه یک فوتبالیست نیمکت نشین تقدیر نشد.
برو از همون بي بي سي بگير مدالتم نخواستيم
اصلا حدادی دروغ گفته! چرا قهرمانهای کشتی سر از اذربایجان در آوردن ،چرا آقای مهماندوست که ایرانو قهرمان چهان کرد سر از تایوان در اورد وچرا ... ؟
خوب این آقایانی کهچیزی توی چنته ندارند بیخود قول میدهند متاسفانه اینقدر توی این مملکت وعده و وعیدهای مسئولان بی کفایت رو شنیدیم که این ورزشکار حق داره اعتراض کنه
دروغ نگید گفت به تعدادی از وعده ها عمل نکرده اند نه همه
انگلیسیها راببین حتی اون بدبخترینش عزتش را نمی فروشد.توبرای دلت وایران قهرمان شدی.بهت بگم من یکی که برای قهرمان شدنت دعا کردم دعامو پس میگیرم.راه باز جاده دراز برو به پولت برس شاید انگلیس یه چیزی بهت داد
صدتا مثل احسان حدادی اومدن و رفتن ، فقط ایرانه که مونده.ما هم دلیلی نمی بینم شمارو قهرمان و پهلوان خطاب کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
Zاحتمالاً شما پاتم به توپ پلاستیکی نخورده
ورزشکار حرفه ایه مرام و معرفت کدومه!؟
خواسته هاش اجابت نشده حق هم میگه اونهم تو همچین رشته ای که ممکنه هر نیم قرن یکبار یک پدیده در کشور ما رو کنه.
هیچ جای دنیا سیستم ورزش قهرمانیشون رو بر پایه مرام و معرفت و خلاصه هیاتی نمیچینند. بلکه اصل و مبنا تفکر حرفه ایه.
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
جناب تفکر حرفه ای
اینا ایرانه و هنوز خصلتای نیک ایرانی و اسلامی درش زنده س
برا ایرانی هنوز مردانگی و مرام ایرانی داشتن معنی داره
اینجا هنوز هیات زنده س
ما خدامحوریم نه انسان محور که خودمونو اصل فرض کنیم و برا رسیدن به خواسته هامون به بهانه تفکر حرفه ای و... ارزشای جمعی , الهی وانسانی رو بفروشیم و یکجانبه به قاضی بریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
تو ایران مرام و معرفت مهم تره، شما تو آمریکا در مورد ایران اظهار نظر نکن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
خیلی حرفه ای حرف میزنی نکنه خود احسان حدادی هستی
ببینم اگه یکی حق شما رو نده چکار میکنید؟
یه روز حقوقتون عقب بیفته عالم رو با خبر می کنید
خوبه آدمی یکمی هم منصف باشه. احمدی نژاد با همه نکات منفی که داشت سر قولش وایستاد و سکه ها رو به ورزشکارها داد اونم سرموقع . آدم هرچقدر هم که تو تیم ملی کشورش بهش سخت بگذره بهتره بیاد داخل کشور مطرح کنه چه لزومی داره بره با اونور آبی ها مصاحبه کنه آقایون اون موقع که دارن جایزه میگیرن جیکشون در نمیاد . تا بوی پول به مشامشون میخوره سری دم تکون میدن
شما بگید برای این قهرمان چه کردید
شما بگید صفات پهلوانی چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
نه نه تو بگو
مبلغ بسیار عظیمی که از بیت المال بی جهت صرف فوتبال می شود همه ورزشکاران را به طمع انداخته است. با خصوصی سازی واقعی فوتبال همه این پول ها حذف و وضعیت در همه ورزشهای ایران بهبود می یابد
ایشون هم مثل بقیه قهرمانان ملی از جوانیش برای سربلندی مملکت و ملتش گذشته و شایسته بهترینهاست.
در کوچکترین و بی نام و نشانترین کشورها، همچین قهرمانانی را به بهترین شکلها قدردانی می کنند.
ما با اینهمه ادعای تمدن و فرهنگ و انواع عناوین که بدنبال خودمون می کِشیم برای قهرمانان ملیمون چه میکنیم؟
هرچند!!!! مگر ما در حق شهدایی که از زندگیشون برای عزت این خاک گذشتند چه کردیم که حالا برای قهرمانان ورزشی و علمی و غیره انتظار داشته باشیم!!!

البته انشاالله اجر همه زحمتکشان واقعی برای سربلندی ایران عزیز نزد پروردگار قادر متعال محفوظ هست.
حق با حسان حدادی است و من مطمئنم خیلی از مردم ایران با او موافقند و اگر می توانستند آن ها هم زبان به اعتراض می گشودند در همین حد شایدم بدتر.تعداد مثبت منفی ها هم اینو نشون می ده
تو ورزش قهرمانی یه ورزشکار عمر و سلامتی و .... خیلی چیزهای دیگش رو می زاره. و در تمام کشورهای توسعه یافته و حتی در حال توسعه مثل آذربایجان و ترکیه و کشورهای اروپای شرقی قهرمانهای ورزشی اونها دغدغه نون ندارند. ولی تو این کشور با این همه درآمد و ثروت خیلی از ورزشکارها با پول شخصی خودشون حتی به بعضی از مسابقات اعزام می شن.البته غیر از فوتبال.
دوستان به جای بی غیرت خوندن قهرمان کشورشون خودشونو جای اون بزارن تا ببینن چه حالی بهشون دست میده!!!
خیلی از این قهرمانان اگه به تیم های ملی کشورهای دیگه می رفتن هم از نظر مادی و هم از نظر موقعیت و احترام اجتماعی خیلی با حالا فرق می کردند.
خب راست گفته بنده خدا، چیکار کردیم برای قهرمانامون ، فقط به فوتبالیستا پول میدیم یعنی سرمایه هامونو الکی هدر میدیم!
اتفاقا اصلا هم رنجیده نشدیم از حامد حدادی. کلّی هم دلمون واسه حدادی و البته خودمون سوخت با این وضع مملکت داری و مثلا مدیریت ورزشی! هرچی بگه حق داره. فوتبالییا سلامت باشن!
خیلی مغرور شده احسان خان.خب واسه ایران مسابقه نده اینقدر پهلوان با اخلاق هست که تو انگشت کوچیکشون هم نمیشی.
چرا عادت کرده ایم تا اگر کسی مجیز مسئولان را نگوید بگوئیم خلاف کرده ؟ اگر دولت احمدی نژاد به موقع به وعده های خود عمل می کرد امثال احسان حدادی برای احقاق حقشان دست به مصاحبه با بیگانه نمی زدند .
جای اون نیستید که ببینید خرج از جیب ولی موقع مسابقه فرزند ایران افتخار ملی و دلاوران و نام اوران
خوشحال میشن که پرچمی رو این جوونا با رنج و مشقت بلند کردن
یه کم حق بدیم بهشون
من برنامه بی بی سی را دیدم و حرفهای زده شده را نیز کاملا قبول دارم. ای کاش وزارت ورزش برای این عزیزان که نام ایران و پرچم ایران را در کشورها بیگانه افراشته می کنند ارزش قائل شده و به آنها بها می دادند.
همه كه تختي نميشن
شما چطور فهمیدین با بی بی سی صحبت کرده مگه ماهواره قدغن نیست !!!!!
حیف اون زحمتی که حدادی برای این مسولین کشید. واقعا برای تابناک متاسفم از این قضاوت یکطرفه اش
بنظر شما اگر دروغ و خلاف واقعیت میگفت منش پهلوانی بود؟
خوب کاري کرده چون اگه با رسانه هاي داخلي حرف مي زد پخش نمي شد
خب نمیشه که از هر طرف به افراد فشار بیاد ؛ هیچ تریبونی هم وجود نداره ؛ طرف اگر بره حرف بزنه میگن وطن فروش , شما متوجه نیستید که صدای ما در این کشور به گوش کسی نمیرسه؟
اتفاقاً آنها که این برنامه را دیده اند، می دانند که این قهرمان از امکاناتی که برایش داده شده بود و جوایزی که دریافت کرده بود هم گفت. اما گلایه ایشان از عدم پشتیبانی کافی از یک مدال آور المپیکی بود.
متاسفانه همیشه هزینه های ساخته شدن نخبه ها رو کشور پرداخت کرده اما روزی که روز بهره بردن از این دوستان میشه، متاسفانه با بی مهری و کم توجهی با نیاز ها و آرمانهای این عزیزان برخورد میشه و برای این دوستان راهی جز مهاجرت به جایی که ارزش کافی رو برایشان قایل باشند نمیمونه.
وقتی پشت سرهم پول میریزن تو حلق فوتبال معلومه بقیه ناراحت میشن.
تازه خوبه حالا یه مصاحبه کرده و مثل بعضی از المپیکی ها از فشار زیاد نرفته برای کشور های خارجی مسابقه بده.
مگه شما بي بي سي فارسي نگاه مي كنين؟!!!
شما هم اگه جاي ايشون بودي شايد خيلي بدتر از اين برخورد مي‌كردي!

آخه وقتي طرف مي‌بينه كه هنوز گرفتار و درگير رفع نيازهاي اوليه‌ زندگي‌ خودش هست،
وقتي مي‌بينه بايد شرمنده خانواده‌اش باشه،
وقتي مي‌بينه كه حتي وعده‌هاي كوچيك مسئولين نه در زمينه امكانات ورزشي نه رفاهي تأمين نمي‌شه هيچ بلكه ارزش و احترام و... لازم رو هم نمي‌گيره!
از طرفي هم 100تا كشور ديگه هستند كه 100ها برابر از هر لحاظ براي اون ارزش و اعتبار قائل هستند!!!!!!

خداوكيلي بگو شما بودي چي كار مي‌كردي؟!
همه كه مثل بعضي از ورزشكاران و قهرمانان، توانايي چند منظوره كار كردن و بيزينس و... ندارند كه!
همین چند روز پیش بود در برنامه هر روز ورزش شیکه 6 ایشان گفت که خیلی از وعده ها عملی شده ولی حالا خلاف میفرمایند ضمنا این قهرمانی ها در مقابل قهرمانان بی نام ونشان وبی مدعی که سالها در بستر بیماری که از ایثارگری این عزیزان همچون حدادی ها قهرمان میشوند چندان مهم نیست
آفرین آقای حدادی- آفرین به غیریتت - دیگه مسابقه نده
متاسفم که در این کشور برای همچنین کسانی هزینه می کنیم
کی باید جواب بیت المال را بدهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
منم برای شما متاسفم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
از این به بعد برای خودتون هزینه کنید آقای عزیز!!!
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
تو این کشور هیچ هزینه برای ین آقا نشد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
اگر برای این بنده خدا هزینه میکردند که اینقدر شاکی نبود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
واقعا جای تاسف داره ؟ وقتی بچه پولدار ظرفیت نداشته باشه میشه این ؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
کدوم هزینه ، بیشتر از این حرفها از جیبش گذاشته تا به اینجا برسه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
خیلی قدر نشناسی ... مدال المپیک گرفت بدون اینکه براش هزینه کنن بعدش تازه دوییدن سکه دادن ... بیت المال و برو تو بیمه تامین اجتماعی دنبالش بگرد تا ببینی کجاها رفته
ورزشکار حرفه ای می خایم اونوقت باهاش غیرحرفه ای برخورد می کنیم! بابا این بنده های خدا هم زندگی دارن، زندگی هم خرج داره! همه که مثل فلان وزیر نیستن که یه نامه بزنه به مدیرعامل فلان سازمان و یکصد میلیون وام رو مثل آب خوردن بگیره! همون قدر که از ورزشکارا انتظار داریم واسه میهن شون مایه بذارن ما هم باید به انتظارات اونا که غیر منطقی هم نیست پاسخ معرفت آمیز بدیم. حداقل وعده ندیم بعد بزنیم زیرش!
از حضرت علی (ع) نقل شده که فرمود: هر کسی که خویشانش او را ضایع کنند (قدر او را ندانند) بیگانگان پذیرایش می شوند.
باز خوبه این بابا صداش به یه جایی میرسه اون نخبه هایی که بهترین روز های عمرشون رو برای علم گذاشتند و صداشون به هیچ جا نمیرسه چی کار کنند
از احسان حدادی بعید بود
حداقل گلایه هاش همینجا میگفت نه اونور اب!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
به کی بگه ، گوش شنوا یافتی خریداریم ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
نه اینکه نگفت!!!
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
این ور اصلا گذاشتن حرف بزنه ؟
چرا از خلف وعده مسولين حرف نمي زنيد اين حرف اكثر ورزشكاران غير از فوتبال است
از احسان حدادی بعید بود
حداقل گلایه هاش همینجا میگفت نه اونور اب!
از احسان حدادی بعید بود
حداقل گلایه هاش همینجا میگفت نه اونور اب!
شما اجازه بدیدازرسانه شماانتقادکنه دل پری داشته اقای پهلوان حق باایشان است
احسان حدادی این اعتراضات رو تو ایران هم کرده بود.کسی جدی نگرفت.من فکر می کنم حق با اونه مگه ما چند تا قهرمان پرتاب دیسک داریم؟ قهرمان المپیک خودش باید بره دنبال مربی؟ فقط پول رو میدن به فوتبالیا چون پول تو جیب خودشون هم میره.الان هم تنها چیزی که موجب ناراحتی عدهای شده اینه که چرا مصاحبه با بی بی سی انجام شده نه رفتن حدادی
تا كي بايد معرفت به خرج داد ، و هيچ حقوقي نگرفت . تا كي بايد سنگ ايران رو به سينه زد چون مسئولينش مسئول نيستند و مسئوليت پذيري نميدانند . به نظر من المپيك بعدي طابعيت انگليس رو بگير و براي اونها مدال بيار . ورزش ايران لياقت نداره . اگر داشت قدرتو ميدونست
یک دکتر تاپ حق داره برای منافع خودش بره خارج
یک مدال آور المپیاد ریاضی و یا فیزیک حق داره بره خارج و پیشرفت کنه
یک هنرپیشه تاپ ؛ حق داره بره ؛ اون ور آب و...
یک تاجر حق داره سرمایشو ببره مثلا ترکیه و یا...

چرا به این بابا رسیده همه شاکیند

یا راضیش کنید و یا به تصمیمش احترام بگذارید

مثلا وقتی ترکیه به رضازاده پیشنهاد دادند و ایشان رد کرد همه بتش کردند اما وقتی رفت توی دار و دسته محمود ؛ به گندش کشیدند

من که میگم باید به فکر خودش باشه
ما که بدلیل حجم بالای پارازیت نمیتونیم جائی بگیریم
1- شما خواهران و برادران تابناکی از کدام طریق به این شبکه ها دسترسی دارید؟
2- با توجه به اعلام نظر ها معلوم میشود که خیلی ها علاقه به رسانه بی بی سی و کسب خبر از آن دارند
قهرمان کسی است که دست و پا را داده بدون ادعا ولی شما
پاسخ ها
مراد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
عزیز من مگه دوره رستم و سهرابه؟ تو تمام زمینه ها قهرمان و اکو نیاز داریم. چرا سریع میچسبونیدش به جنگ؟ آقا اگه اینجوریه از دولت خواهشمندیم هر 10 تا 15 سالی یه جنگ 6 ماهه راه بندازن تا قهرمانی در تداوم باشه.
دوست عزیز، درست ستون اصلی مملکت ما خون شهداست اما یادت نره اگه پیشرفت رو به ساخت یک قصر مجلل تشبیه کنیم هر راهرو و اطاقی چندین ستون و دیوار اصلی دارد و چندین ستون و دیوار فرعی.
150 سکه میشه حدود 140 میلیون تومان. حدادی با این پول میتونه یه آپارتمان 30 متری تو تهران بخره بسه شه مگه نه با وجدان ها؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
نکنه انتظار داری بخاطر یک نقره المپیک نصف تهران رو به نامش بزنن ؟؟!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
گفته امکانات ندادید، نه پول
خیلی کار خوبی کرده... مسئولین به هوش باشن...تا کی میخان از مردم مایه بزارن...من بودم زودتر میرفتم ...خیلی تحملش زیاد بوده...
همیشه دوستت داریم حدادی...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
ما هم تو را دوست داریم ناشناس
جماعت چرا منفي فكر ميكنن ،خوب امكانات ندادن بره پز بده كه فلان امكاناتو داشتم و .....يون پنير ميخوره تمرين ميكنه مگه 1وعده غذاي درست حسابي ميخورن كه بياد و تعريف كنه ،در ضمن اگر تعريف كنه نسل بعدي كه بخواد قهرمان هم بشه رو به كل نابود ميكنه
من موافق جمله"دلیلی نمیبینم دیگه برای ایران مسابقه بدم " اما همیشه باید این مسائل رو ریشه ای دید و نظر داد.
حق با حدادی نیست، تیم ملی حرمت دارد،عضو تیم ملی بودن افتخار است.
عصاره یک ملت بودن افتخار است، دینی است بر گرده عصاره زیرا برای ستاره شدن او برای رسانیدنش به قله افتخار همه یک ملت دخیل بوده اند. از کشاورز،آموزگار،کارگر ،اندیشمند،رزمنده و نظامی ،آنان تلاش کرده اند تا جوان رعنایی چون حدادی افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشته باشد.
بله آقای قهرمان، معرفت هم از صفات پهلوانی است.
مگر می شود والدین را در زمانیکه دیگر یارای خدمت به فرزند را ندارند رها کرد؟، مگر می شود مام وطن را به زر و زیور فروخت؟
قهرمان واقعی اصالت خود را، ریشه خود را به امکانات بهتر نمی فروشد، که اگر فروخت دیگر قهرمان نیست، تنها نامی چهار پنج ساله خواهد بود که به همان سرعت آمدنش از یاد ها خواهد رفت.
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
ایشان نه مام وطن را به زر فروخته و نه اصالت خود را به امکانات بهتر . ایشان "حق" دارندکه مسائلی را که بارها در کشور فریاد زده شده اما کسی به آنها گوش نمیدهد از رسانه ها بیان کند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
رضا جان دوباره متن بالا را بخوان
چرا حیف چرا نه حیف که انقدر خرج فوتبالیست های می کنند که تا الان برنز هم نگرفته اند و چقدرهم زد و بند در ان هست
حق داره.... وقتی امکانات بهش نمی دن ، مگه مجبوره که بیاد وزنه پرتاب کنه ... دمت گرم داش احسان
حدادی حرف هزاران ایرانی زد که در همه عرصه زحمت میکشند اما کم مهری و بی مهری میشوند....حق تلخ است.این صرفا شامل ورزش بود
کاملا حق با حدادیست.
لطفا کمی منصف باشیم.
کسی که تک و تنها به اندازه یک تیم ملی 30 نفره فوتبال افتخار کسب میکنه و حتی به اندازه یک دهم یک سال یک بازیکن فوتبال براش ارزش قائل نمیشند خیلی لطف میکنه که هنوز هم داره برای کشورش ورزش میکنه
خداییش خیلی رو دارید.
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
خیلی زیاد
احسان جان! BBC با ما نیست... بهتره مشکلات رو در جمع خودمون مطرح کنیم و به راه حل برسیم.
پاسخ ها
دانشجوی تهرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
این جمع خودمون کجاست تا منم بیام و مشکلاتم رو بگم؟!
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
مشکلات ده ها بار در جمع خودمون بیان شده اند . اما پساخ مسئولین همیشه این بوده که : انشاالله ...
باید دید واقعیت تلخه یا این که به دلیل بیتوجهی رسانه های داخلی گفته شدنش از یک رسانه ی خارجی
کار خوبی کرد اون ورزشکار حرفه ای هست تصمیم درستی گرفت دمش گرم
راست میگه خوب.
یک طرفه نباید قضاوت کرد.حتی اگر نظر ایشون هم اغراق باشه چیزی از سوء مدیریت ورزش کشور کم نمی کنه
مرد بهداد سلیمی هست که مشکلات رو تو تلویزیون خودمون اعلام می کنه.
افرادي با مدارج دانشگاهي امكاناتي كه در اختيار اين قهرمان محترم با مدرك ديپلم نا كامل قرار گرفته در رويا ميپرورانند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
یعنی چی برادر من دو موضوع از دو طیف مختلف رو با هم مقایسه نکن قهرمانی این آقا در المپیک چه ربطی به مدرک دانشگاهی داره
دانشجوی تهرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
من شک دارم شما تحصیلات دانشگاهی داشته باشی
آخه چی رو با چی مقایسه می کنی؟!
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
"امکاناتی" در اختیار این قهرماند ارزشمند قرار نگرفت و ایشون با توانایی خودش به موفقست رسید
من برنامه بی بی سی را دیدم و حرفهای زده شده را نیز کاملا قبول دارم. ای کاش وزارت ورزش برای این عزیزان که نام ایران و پرچم ایران را در کشورها بیگانه افراشته می کنند ارزش قائل شده و به آنها بها می دادند.
2-3 ساله با رسانه هاي داخلي درد و دل كرد ،هيچكس به گوش نگرفت .حالا كه با خارجيها حقيقت را گفت بدتان آمد؟
ما مردمان سپاسگذاري نيستيم.
قهرمان متشكريم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
عجب!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
قهرمان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جناب تابناک شما داری حاشیه سازی میکنی
اینکه ایشون با بی بی سی فارسی مصاحبه کرده به نظر من خیلی چیز مهمی نیست
توی رسانه ملی خودمون هم دیدیم آقای سلیمی و باقری چطور از خجالت هم در اومدند
و همچنین روزنامه ها و نشریات هر روز پر است از انتقاد و بد و بیراه گفتن اهالی ورزش به هم.
این عدههای که به آقای حدادی انتقاد دارند
چرا شرایط رو مهیا نمیکنند
واینکه ایشون میگه واسه ایران در مسابقات شرکت نمیکنه
اولا که نگفت واسه کشوری دیگه ای شرکت میکنه
دوما دارنده مدال نقره المپیک با پرچم ایران توی مسابقات شرکت کنه و آخر بشه بهتر ه یا به خاطر عدم آمادگی شرکت نکنه.
آقا جان به ستوه اومده. میفهمی ینی چی؟ عمری تو گوش اینو اون داد زد مگه تاثیری داشت؟ حالا که رفته با رادیو بی بی سی مصاحبه کرده رگ وطن پرستی گردنتون ورقلمبیده؟ از طرفی، گفتن حرفایی مثل این " ما میدانیم ساختار ورزش ما مشکل دارد" مسخره ست. پس این مشکل چرا تو فوتبال وجود نداره؟ ینی چی آخه؟ خفه خون بگیره خوبه؟ آقا جان تا زنده هست به دادش برسید. بعد از مردنش گرانترین قبر بهشت زهرا هم به دردش نمیخوره.
یادش بخیر زمان دولت خدمت گذار همه ی ورزشکارها راضی بودن ولی حالا دولت تدبیر و امید .....وایییششش
وقتی کسی بر نفس اماره غالب نباشه قهرمان نیست ما نه تنها در ایران بلکه تو دنیا قهرمان نداریم اگه میگند برا دلخوشیه قهرمانهای واقعی مردند ولی نام وشخصیتشون زنده است ولی این قبیل افراد تا چند صباح دیگه جولان میدهند وبعد برای همیشه از اذهان محو می گردند
از گفتن واقعیتها نترسیم از خفقان بترسیم اگر راستش را بگویم یه یعد دیگر فکر نمی کنیم
اي كاش قدري بصيرت داشت و دشمن شناس باعث تاسف است كه شخصيت خودمان را زير سوال ببريم-راستي بي بي سي حالا براي آقاي حدادي سبزي خرد ميكند يا قصدش عزت ملي را زير سوال بردن است
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
عزت ملی آنگاه زیر سوال رفت که مسئولین کشور خودمان در برابر هزاران ظلمی که میشود سکوت کردهاند . عزت ملی با درد دل یک جوان ظلم دیده زیر سوالنمیرود
اگه همین دولت برات خرج نمی کرد و هزینه مربی و تغذیه و درمان و ...نمیداد آیا خودت میتونستی دیسک را پنج متر پرتاب کنی؟
پاسخ ها
مراد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
کجای کاری عمو؟ هزینه ها رو خودش داده. اسپانسر داشت که اونم خودش جور کرد.
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
ما را به خیر دولت ها امید نیست . دولت اگر کمک میکرد سالانه شاهد فرار هزاران نخبه در زمینه های گوناگون از کشور نبودیم
باسلام خدمت همه دوستان...فقط چرا هرکسی که اظهارنظرمیکنه باید مواخذه بشه....اونهایی که کنار ایستادن و برای قهرمانها هیچ کاری نمیکنن و در هیچ کجای دنیا که هیچ تو مملکت خودمان هم پاسخگو نیستند چرا مواخذه نمیشن
احسان مرد ...من بچه محلش بودم و شرایط پیشرفتشو می دیدم...
همیشه دوست داشتم یه نفر مثل حدادی پیدا بشه که مجیز مسئولان رو الکی نگه.
دمش گرم . کارش درسته. من جای حدادی بودم میرفتم برای قطر دیسک پرتاب میکردم
مدال برده یا نبرده ی این آقا پیشکش خودش. ایشون لیاقت ایرانی بودن نداره چه برسه به بودن در تیم ملی.
نمی خواهم به گلایه های حدادی خرده بگیرم یا حق به او ندهم ولی آن سوی سکه اینقدر از این قهرمانان گمنام داریم که در حال حاضر وبااین بضاعت بیشتر از این سهم این قهرمان جلیل القدر نمیشود
ایشون عشق اش به ایران را بارها نشان داده است از جمله همین مصاحبه با یک رسانه ایرانی و منظورش وضعیت فعلی ورزش ایران بوده.

وضعیت نابه سامان ورزش ایران در این چندساله داستانیه که همه ازش خبر دارند حتی تو همین تابناک هم چندبار بهش پرداخته شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
حرف را پیش نامحرم بردن عشق به وطنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چطور به اين نتيجه رسيديد كه همه انهايي كه ديدند رنجيدند ؟نظرات خود را به كل جامعه تعميم ندهيد تماميت خواهان
به هر حال یه قهرمان انتظاراتی داره.وقتی نگاه به یه فوتبالیستایه ایرانی میکنه که چه پولایی میگیرنو هیچ جایگاهیم تو فوتبال جهان ندارن بایدم شاکی بشه
دراین کشور برای غیرت یک تکه رنان هم نمیی دهند
بنده خدا حق و حقوقاتش رو میخواد
عزیزانی که به ایشان خورده میگیرید ، کسی که به شما قول بده و به قولش عمل نکنه وشمارو مدام سرکار بزاره ، بازم همین حرفا رو میزنید ؟!
شما کاری میکنید حقوق نمیگیرید
خواهشا جوگیرنشید ویکم واقع بین باشید
روحانی مچکرییم
در یکی از برنامه های تلویزیونی سیما ایشان میگفت 1.5 تا 2میلیارد تومان لازمه که همین یک نفر بتونه مدال بیاره .ایا یک مدال ارزش این مبلغ را دارد؟ بهتر نیست این مبالغ ومبالغ مشابه صرف بچه های ایرانی بشه تا فقط بتونن در شهر وروستا ورزش کنند
این مسئله رو خاطر نشان کنم جوایزی که ایران برای مدال آوران المپیک لندن در نظر گرفته و تحویل ورزشکاران داده جزو 5 کشور بالای دنیا بوده که جوایزشون زیاد بوده و اگه آقا احسان در این مورد شکایت داشته یه کمی کم لطفی کرده
اينكه از موقعي كه ما يادمونه با مربي خارجي تو كمپ هاي كشورهاي ديگه تمرين ميكنه...فكر نمي كنم كسي غير از حدادي اين امكانات رو داشته باشه.
این حرفا را اونجا زده یه ویزتیی یه اقامتی جور کنه
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
دروغ بستن به انسانها بدترین گناهه
من اصلا کاری به نحوه حمایت مسئولان ورزشی از ایشان ندارم اما احسان حدادی هم کمی پرمدعا و مغرور می باشند.
تا کی میخوایم شعار بدیم و آرمان گرا باشیم؟ معرفت برا آدم نون و آب میشه؟ این طرف ورزش شغلشه مگه بدون در آمد میشه زندگی کرد؟ حتما باید دسته گدایی دراز کنه بگین با معرفته؟واقعا خوبه آدم خودشو بتونه جای دیگران بزاره.
كاش تنهادردامكانات ونبودبعضي حمايتها فقط توعرصه ورزش بوداحسان جان حالاحلاكارداريم
من هم بودم این حرفو میگفتم
به نظر من کارش خیلی هم خوب بوده برای مسولینی که قدر قهرمانانشون رو ندونن باید هم این کار رو کرد .
درود خدا بر حدادی قهرمان
حق با آقای احسان حدادی است آبی
حق با آقای احسان حدادی نیسن قرمز
منظورتون اینه که دروغ بگه ، مگه دروغ گناه کبیره نیست . حالا چون با بی بی سی مصاحبه کرده باید بگه همه چی آرومه من چقدر خوشحالم .. واقعا که
از همون اول من از این ورزشکار احسان حدادی بدم میومد ! رشته ورزشیش هم خیلی مزخرفه ! بره و مسابقه نده ! برای ما مهم نیست ! ما رشته هایی مثل والیبال فوتبال بسکتبال داریم و با این ورزش ها لذت می بریم
این همه استاد فرهیخته و نخبه داریم دریغ از کوچکترین حمایت، اونوقت هرکی یه مدال آورد کل مملکت رو یجا میخواد، پس تکلیف جانبازا و بقیه زحمت کشای مملکت روشنه دیگه. نه جانم مشکل اینه ما ایرانیها تا بهمون میگن آفرین میگیم کو پول؟ دست همه ورزشکارا درد نکنه خداییش با همه این قهر و اشوه و ناز بازم وضع همه ورزشکارا از اساتید دانشگاه خیلی بهتره. خوبه یکم انصاف داشته باشیم. حدادی بعد 2 سال تمرین یه مدال میاره جایزه ناقابلش 140 سکه طلا بود، کدم مخترع, محقق آدم تحصیلکرده و نخبه که علمش ممکنه گره کار میلیونها نفر رو باز کنه خداییش یه همچین پولهایی می گیرن. وقتی ورزش دولتی نباید خیلی توقع زیاد داشته باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
شما کاملا درست میگی. ولی ایشون هم راست میگه...
3 سال به تلوزیون ملی گفت یک دفعه پخش نشد حالا یه بار رفت مصاحبه کرد همه فهمیدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
شرط میبندم تو حالا تلویزیون ندیدی
خيلي پر مدعا و ياوه گو است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
مدال المپیک میدونی چیه ؟؟ نون نیستا 20 سال زحمته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
شما هم اولین نفر بودی که برای اولین بار برای ایران تو تاریخ المپیک در یک رشته مدال میگرفتی ادعات خیلی بیشتر بود قدر نشناس
حدادی مچکریم
به نظر من يه اراده اي تو كشور وجود داره كه هر چي نخبه تو هر رشته اي هست رو دلزده كنه و فراري بده
اين از دوران اسكندر مقدوني شروع شده و بعضي مسئولين ناخاسته دارن همون راه رو ادامه ميدن تا جلو ژيشرفت اين مملكت تو هر زمينه اي گرفته بشه
...ساختار ورزش ایران «هیچ» امکاناتی در اختیار قهرمانان نگذارده باشد...

ای کاش به جای کلمه "هیچ " در جمله بالا از امکانات در اختیار قرار گرفته برای قهرمانان سخن به میان اوریم تا موضوع برای همه مشخص بشه
کلمه هیچ از ادامس خروس شروع میشه تا کار و مسکن و...
حرف حق را باید شنید. حتی اگر از طریق BBC یا هر جای دیگه باشه...
چرا مصاحبه ای که تقریبا نزدیک 6 ماه پیش گرفته شده و بعد از آن احسان عزیز بارها در همین رسانه ای داخلی گفته از روی عصبانیت این حرفا رو زده باید دوباره در بوق و کرناش کرد اینه حرمت یک قهرمان
نکته اول اینکه این مصاحبه مال قبله و احسان برگشته به تیم ملی،نکته مهمتر هم این که عادت پاک کردن صورت مساله که تا بحال میان مسئولان عرف بود،با این کامنت ها،معلومه به جامعه هم نفوذ کرده،آیا تنها راه حل مساله احسان پاک کردن صورت مساله است؟و اینکه بگوییم نامرده (چون ورزشیه،از واژه نامرد استفاده میکنیم،سیاسی بود،میگفتیم خائن)و اونو طرد کنیم و به خودمون تلقین کنیم نه احسانی وجود داشته نه مساله و مشکلاتی؟!چرا مسائل نباید ریشه یابی و شاید حل شوند؟
مسئولا جوابگو باشند
من هیچ به واقعی بودن یا بزرگ کردن مشکل کاری ندارم آقای حدادی یک قهرمانی شکی هم ندارم . ولی این موضوع من ایرانی رو ناراحت کرد که حرفت به خود ما بزن میگشتی خیلی راه بود یکیش همین تابناک این که رفتی به یک رسانه بیگانه گفتی خیلی ها رو ناراحت کرد . اگرم دوست نداری واسه ایران بازی کنی میله خودته قهرمان زیاد داره ایران
وقتی از اون احمدی نژاد 200تا200تا سکه میگرفت خوب نیشش باز بود. حیف این پولا
ما که دیدیم همچین چیزی نگفته.گفته به خیلی از وعده ها عمل نرکدن.بعدشم راست میگه بنده خدا .دکتر و ماساژور طرف رو تو المپیک نبردن .طرف هرجلسه ماساژش 150 دلاره.دوزار نمیدن بهش.
من يه سوالي از اين اقاي به اصطلاح قهرمان دارم تو اگه جاي يه كدوم از اين جانبازهاي شيميايي ما بودي كه اونطور هنوز تو بستر بيماري به خاطر من و تو دارن زجر ميكشن چه كار ميكر دي؟ بيمعرفتي هم حدي داره
در کشور ما اصولا سعی میشود با لغات پهلوان و معرفت روی هم اشتباهات سرپوش بگذارند. معملومه وقتی ایشون میزن به مسابقات الماس و حمایت ها را میبینند و هیچی جز 200 300 سکه دریافت نمی کنند دلخور می شوند.
من یکبار از دهان ایشون در رسانه ملی شنیدم که وزنه ها را در زمین خاکی پرتاب و خودشون میاوردند .
حدادی مدال آور المپیکه .... میلیارد ها تومن ارزش خرج می کنند تا مدال بیاورند واقعا مسولین از دلش در بیاورند ....
حرف حق را باید شنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
حرف حق را باید شنید...من هم قبول دارم. اما از دشمنانمون؟؟!!! بی بی سی فارسی هیچ وقت دوست ما نبوده و نیست ونخواهد بود!! وگرنه چه کسی قبول دتره که باید به قهرمان ملی وجهنی مت نباید رسیدگی کنیم؟ هیچکس! هر حرفی جایی داره !
نمک خور نمکدون شکن
دوستاني كه منفي مي نويسيد :ورزشكاران حرفه اي بايد در زمان ورزش كار ديگري انجام ندهند ، پس به نظر شما هزينه هاي زندگي شخصي حال و آينده خود را ازكجا تامين كنند آيا شما كه منفي مينويسيد حاضريد به خاطر لذت و افتخاري كه بابت مدال اين قهرمانان نصيبتان مي شود يك ماه از درآمدتان را به ابن عزيزان پرداخت نمائيد ؟
اقای مجری ... یک قهرمان 10 برابر اون سکه هایی که جنابعالی میگی باید خرج خودش کنه تا برای المپیک آماده بشه
حق دارد
بجای اینکه اینقدر توی سر حدادی بزنید بهتره کلاهتونو قاضی کنید ، چرا از 8 سال پیش اینقدر فرار ورزشکارا و قهرمانانمون زیاد شده؟ غیر از اینه که از وعده های دروغین مسئولین خسته شدن؟ چرا هر قهرمان و تیم قهرمانی رو که توی تلويزيون دعوت میکنند بجای مصاحبه باید در حال التماس کردن به مسئولین فدراسیون مربوطه اش باشه برای دادن پاداشی که قولشو دادن؟ فوتبال ساحلی باز ناراضی ، کشتی گیر ناراضی ، وزنه بردار ناراضی ، دو میدانی کار ناراضی. آخه تا کی؟ چرا باید بهترین مربی تکواندو مان مربی تیم تایلند باشه؟ چرا باید کشتی گیرمون که قهرمان جهان بوده تابعیت کشور آذربايجان رو یگیره؟ اینها نتیجه بی اعتنایی دولت و فدراسیونه.
اگه مدالاشونو ببرن دم قصابی بخاطرش بهشون نیم کیلو آشغال گوشت هم نمیدن.
تابناک جون اولا توضیح بده اینایی که میگن شما نوشتی برنز از کجا میگن ؟ تو که نوشتی نقره (نکنه بعدا که اعتراض کردن بدون عذر خواهی و یواشکی اصلاح کردی ؟ ) دوما حدادی و جوانان برومند این مرز و بوم مسلما ته دلشان و وجوشون برای ایران و ایرانی بودن افتخار میکنن و جوانی که با داشتن همین کمبود ها میره و مدال نقره المپیک رو میاره خوب نمیشه گفت بی غیرت بوده
یکم منصفانه بنگریم
وقتی ایشون در اعزام به المپیک خودش تنهایی تمرین کرد و مربی بالا سرش نبود و فقط تلفنی از کیم بوخونسف راهنمایی میگرفت و وقتی پرچم کشورمون رو بین سه پرچم دیدیم چه حسی داشتیم ؟
ایشون با پرسپولیس قرارداد بسته بود ولی باشگاه نصف بیشتر چک هاش برگشت خورد
الان ماهی حدود سه تومن میگره ولی خورد و خوراک و حتی حقوق ماساژور رو هم خودش میده درحالی که نفر اول همون المپیک سالی سه میلیارد میگره
ایشون البته بدون توجه به این ها بازم برا ایران پرتاب میکنه و لی یکم اولا به روز باشیم و اخبار رو در حدود زمانی خودش مطرح کنیم دوما به امشال این جووونا که خود ساخته هستند و برای کشور افتخار میارن اعتماد کنیم و اهمیت بدیم
چون با یه شبکه خارجی مصاحبه کرده و مشکلاتمون رو گفته شده کافر بی دین وطن فروش ؟
اونم نمیگفت از روز روشن هم روشنتره که مشکلات داریم
وقتی رئیس جمهور ی مملکت میاد و پشت تریبون و حتی شبکه داخلی که در کل جهان پخش میشه از مشکلات و یا خرابکاری های دولت های قبلی حرف میزنه و یا یکی میاد و پشت تریبون مجلس بگم بگم میکنه و میگه آن چیزی رو که نباید بگه اونوقت به هیچ جای ما بر نمیخوره ولی وقتی یه جووون شایسته میاد و میگه که از من حمایت کنید تا زیر پرچم ایران باشم اونوقت میشه بی انصاف و یا وطن فروش ؟
حق با حدادی است.
کلی تو این مملکت دزدی میشه میگن که نباید صداش در بیاد اونوقت به یک قهرمان حقش رو هم نمی دن.
آخه اینطوری بهانه به دست دشمن میده. چرا چنین قهرمانی نباید تکبر داشته باشه! مگه ما چند تا از این قهرمانهای خودساخته داخل کشور داریم! آگاهی خیلی کمه متاسفانه! اگه توی ورزش ما زیرساختها ضعیفه چرا توی فوتبال برای یک سال توی لیگ به این ضعیفی 1میلیارد ناقابل! میگیرن. یعنی یک احسان حدادی به اندازه یکی از این فوتبالیستهاهم نیست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
آخه عزیزم اگه صدا و سیمای خودمان آزاد بود و اون می تونست مشکلش رو بگه دیگه دشمن بهونه نداشت.بهونه رو خودمون می دیم دست دشمن که فکر می کنیم هر بدبختی که بخواد راع به بدبختیش صحبت کنه تریبون دشمنه پس محرم دل ایمن مردم کی باید باشه.
حدادي هرچي ميگه درسته، اگه كاري براش شده چرا يكي از مسىولين نمياد بگه ما براش اينكارا رو كرديم،همين كه همه ساكتن نشون از حقانيت حدادي ميده
ببخشید قرار نیست که چون قهرمان است همه چیز را زیر سبیلی رد کند سیستم اداری کشور کاملا فشل است و ایشان هم پس از پیگیری های فراوان که نتیجه ای نداشته به این مرحله رسیده اند. دلیلی ندارد ما همه را به زور چماق از دنیا بیزار کنیم شخص بایستی خودش پذیرا باشد ولی ایشان هم برای این کشور زحمت کشیده اند. ماها فقط یاد گرفته ایم که قهرمانانمان را هو کنیم و اگر تا سینه در مقابل همه خم نشوند مغرور بپنداریم در حالی دلیلی ندارد یک قهرمان همواره توسری خور باشه که خوشمان بیاد. م.ف
ما که به غیر از بهانه جویی هیچ چیز دیگری از ایشان ندیده ایم.
ده بار دیگه هم المپیک شرکت کنه طلا نمیاره.
هردم ازین باغ بری میرسد!!!
ولا حق داره.چقد با سيلي صورتشو سرخ كنه وقتي بعضيا ميليارد ميليارد ميدزدن و كسي جيكش در نمياد اين آقا كه با جون كندن به اينجا رسيده و حالا داره با چشم خودش به باد رفتن همه چيزايي كه براش زحمت كشيده و با سختي بدستشون آورده رو مي بينه خوب زورش مياد
توی اظهار نظر ایشان دو تا بحث هست یکی اینکه چرا مسئولان ورزشی کشورمان طوری اقدام می کنند که نتیجه امر اینچنین بشود آیا نباید به نحوی کار کنیم و مسئولیتهای خودمان را انجام بدهیم که جایی برای چنین گلایه ها و شکایتهایی باقی بماند ایشان اولین بار نیست که اعتراض و گلایه می کنند منتها این دفعه از تریبونی صحبت کرده اند که چندان در خور و شایسته نبوده اما بحث دوم اینکه مدال آوری برای کشور به حرفه تبدیل شده و ممر درآمد و کسب و کار شده لذا آنقدر موضوع پهلوان و پهلوانی را مطرح نکنین شاید در این برهه از زمان در دنیا تعداد پهلوانان به اندازه یک نصف بند انگشت هم پیدا نشه اما مسئولان حالا آنقدر موضوع را می پیچیند تا قضیه را از سر خودشان باز کنند و همه تقصیر ها را گردن حدادی بندازند
من هنوز ندیدم مصاحبه رو ولی چندتا چیز هست که آقایونی که بهشون برخورده باید توجه کنند:
1-اونایی که ناراحت شدن که ایشون با بی بی سی مصاحبه کرده بنظرم خیلی کارشون جای ایراد داره بی بی سی مثل همه ی خبر گزاری ها یه مصاحبه کرده و حالا چون بعضی ها با این شبکه یا ماهیتش مشکل دارن دلیل نمیشه که شبکه ی بدیه!! درضمن یادتون باشه کهن زمان انقلاب خیلی از اعلامیه ها رو مردم از طریق رادیو بی بی سی متوجهش میشدن-پس نمیشه که اون موقع خوب بوده باشه حالا یکباره نجس شده-
2- دوستان عزیز شما اگر ورزشکار حرفه ای در حد المپیک بودین متوجه می شدین که برای امرار معاش هیچ راهی ندارین و فقط از این راه نون می خورین پس در ازای اینکه این عزیزان برای کشور افتخار آفرینی می کنن باید ازشون تشکر کرد کدوم یکی از شما حاضره با ماهی مثلا 100 هزار تومن برای کشور کار کنید؟بخدا یکنفر حاضر نیست
البته بهتره که این مسایل رو با بزرگان وزارت ورزش در میون می گذاشت اگه باز جوای بگرفت می تونس به دکتر روحانی بگه بعد اگه رفع مشکل نشد اوونوقت اینکار رو می کرد-البته نمی دونم شاید تا اینجا ها رفته باشه-
حق با آقای حدادیه. مطمئن باشید یکطرفه به قاضی نفته و قبل از رسانه ای کردن مشکلاتش به مسئولین چندین بار شرایطش رو اعلام کرده، اما اینقدر بهش بی توجه بودن که مجبور به این کار شده.
اگه بی غیرت بود یا حس وطن پرستی نداشت چرا باید از جیب خودش مربی استخدام میکرد، تمرین میکرد و به خودش سخت میگرفت... مثل خیلی های دیگه بی خیالی طی میکرد و واسش مهم نبود پرچم ایران رو به احتزاز در بیاره یا نره ؟!
پس با غیرت بوده که تا حالا این شرایط رو تحمل کرده و افتخار آفرین بوده !
من كاملا حق رو به احسان حدادي مي دم ولي به نظر خودم انتخاب اين روش انتقاد و اعتراض در شان يه ورزشكار قهرمان نبود. 
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
روشش درسته چون صداوسیمای جمهوری اسلامی کارش فقط سانسور مشکلات مردمه.در حقیقت چاره ای نداشته.
همه اونایی که به رگ غیرتشون برخورده بهتره برن تو پارک یه مسافت صد متری رو بدوندتا بفهمند قهرمان المپیک شدن یعنی چه تازه هزینه مربی رو هم از جیب مبارک پرداخت کنند
يا رب مباد آنكه گدا معتبر شود
قضاوت نکنید ، انقدر براتون سخته
نظرشو گفته
مگه دشمنمونه که اینجوری درباره اش صجبت می کنید
دل این همه آدمو شاد کرده بازم میکنه دستشم درد نکنه
با انکار کردن، دروغ، تخریب و ... چیزی درست نمی شود
خجالت بکشید و دست از توهین کردن بردارید
من حق را به آقای حدادی میدم. اینهمه تلاش کرد نایب قهرمان المپیک شد. امتیازاتش رو علی آبادی گرفت .
حق داره.مرتضوی و امثالهم بیت المال حراج میکنند ولی این بیچاره به حقش نمیرسه
اقایونی که حرف حق حدادی ناراحتتون کرده یا گزارشگر محترم 2 ماه حقوق نگیرید چی میشه زندگیتون؟من برنامه رو دیدم همه حرفاش درست بود . زندگیشو واسه این مملکت گذاشته حداقل حقشو می خواد که بازم واسه همین مملکت افتخار بیاره . همین پولهای پاداش تامین اجتماعی رو بدید به همین ورزشکار چی میشه مگه؟ تا کی مردم رو با این حرفا گول میزنید ؟ تابناک بعیده از تو
میشه بپرسم چرا به عنوان یک کشور ثروتمند باید همیشه ورزشکارامون بنالند؟
سلام خوبه نقره گرفته اینقدر منت میذاره برای مردم اگه طلا میگرفت که ادعای خدایی میکرد.. درود برشرف حسین رضازاده که مملکتش رو نفروخت اما این ورزشکارنما انتظار داره حلوا حلواش کنن متاسفم برای این کسانیکه مملکت امام وشهدا رو براحتی میفروشند. درود بر غیرت جوانانی که بی منت رفتن میدان جنگ ومدال شهامت گرفتن نه مثل این بچه های تتیش مامانی
وقتی با یک قهرمان اینگونهبرخورد می شود نباید انتظار بیش از این را داشت . باید قبول کرد کوتاهی از جانب مسئولان بوده .
سلام.
ایشون اول برگرده 24 ماه دوره ی ضرورت سربازی را پشت سر بذاره؛ بعدش دیگه بره هرجایی که خواست! توی سربازی هم سرگروهبان با کسی شوخی نداره! گفته باشم!!!
دیروز قهرمانان علمی امروز قهرمانان ورزشی و فردا خدا به دادمان برسد بهتر نیست به جای سرزنش به فکر چاره باشیم به جای کوبیدن این و آن جلوی پول های سرگردانی را بگیریم که در داخل و خارج صرف چیز های بی مصرف میشود از 3000میلیارد ها بگیر تا دستمزد های بی قانون تامین اجتماعی
فکر کنم نویسنده جوابش رو گرفت .آخه این قهرمان باید در دلش رو کجا بگه تو صدا و سیمای که کارش فقط سانسور مشکلاته؟ مجبوره بره اونجا مصاحبه بکنه. اونایی که مشکلشون رو میگن همه دلسوز و دوستدار مملکتشون هستند و صدا و سیما باید اونا رو انعکاس بده نترس ضرغامی نترس!
جمع کنید بابا، طرف این همه سال از جیب خودش خرج کرده و بدون هیچ کمکی برا مملکتش جون کنده هیچ کس یادش نبوده، مرام و پهلوونی رو شماهایی که منتظرید طرف یه سوتی بده همه چیزیش رو ببرید زیر سوال می‌خواید بهش یاد بدید. بابا واقعیت‌ چیز دیگه‌ایه. مرام و پهلوونی رو طرف قبلا نشون داده، البته ادعایی هم در این مورد نداشته، خیلی‌از ورزشکارهایی هم که ادعای مرام و پهلوونی دارن قبلا خودشون رو نشون دادن. آقا زندگی سخته طرف نمی‌تونه تمام زنگیش رو صرف کنه که برای امثال شما غرغروهای بی معرفت مدال بیاره و از جیب خودش بده و صداش هم در نیاد!!!!.
من میگم راست گفته چرا باید حمید سوریان مجوز ورود فراری 8 میلیاردی را داشته باشد و یه نفر نداشته باشد کجای این کار عدالته.
یک کارت هدیه .... تمام شد جانم.........
مشکل شما اینه که با بی بی سی حرف زده وگرنه بنده خدا دروغ که نگفته. ولی خداییش صدا و سیمای خودمون حاضر بود این انتقاداتو پخش کنه!!!
تابناک نسبتا عزیز مارو از همه فاکتور بگیر.دشتش درد نکنه.اقایون و خانومای منطقی لطف کنن نظراتشونو نسبت به شرایطی که دوست دارن ورزشکاراشون اونحوری باشن ندن.منطق یعنی حرفاشو بشنوی عمل کنی کاری که مسیولین ما انجام نمیدن.ایشالا به حق همون بالایی تک تک ورزشکارا برن از این خراب شده.که ریا و تزویر جز اصول فندانسیونه این مملکت شده.
اونقدر پول تو کشور حیف و میل شده که کار از این حرفها گذشته.. اقای ورزشکار شما اگه رو به اقای مرتضوی میزدین امکان داشت که نیازهای شما رو بهتر از دولت برآورده کنن.چون ایشون تنها کسی هستن که میدونن چقدر پول بی حساب کتاب تو مملکت ما هست.میتونه طوری خرجش کنه که کسی نفهمه.......
ورزش حرفه ای هزینه داره فقط به غیرت و معرفت نیست.
نابناک جان تو خودت معلومه چند چند هستی با خودت؟؟؟؟؟؟؟؟؟خدا وکیلی..چرا خوب ناحق میگی امثال زنجانی ومرتضویی میلییارد ها بخورن و این ادم که افتخار کشوره وضعیتش بد باشه مگه چی کمتر از اون دایی و قلعه نویی داره.هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ما ایرانی از بس زدن تو سرمون اعتراض هم بکنیم ربطش به همه چی می دیم...........نکنید این کارهارو به خدا این ادم هم انسانه ببین چیکارش کردند که اینجوری شده..نگید که ادم بدی که خنده اوره....به همین شما که از تریبون به ناحق استفاده می کنید دوماه پول ندند عالم ادم رو می ریزی بهم.........ازده کلیو چند خواهشا از زبون من یکی حرف نزن............میدونم که پخش نمیکنی ولی بشین یکم فکر کن و وجدانتو بذار قاضی.................
مرام پهلوانی را برید یاد امثالی مثل سعید مرتضوی بدید که هم راحت ادم کشت هم پول مردم را حاتم بخشی کرد
بابا یکی برا خودش پول جیب میزنه شما چرا خودتونو میکشین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منم جای احسان حدادی بودم همینکارو میکردم!
حیف که این آقا تو المپیک مدال گرفت.

اصلا این آقا توایران میاد؟سالی 2بار اگه دیگه خیلی باد.تازه پولم می خواهد...
داش احسان نگو به اقایون بر میخوره بگو امریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه تحریمها اثر ندارد ... هر چیز دیگه ای که اقایون خوششون میاد تابی وجود داشته باش چاپ کن هر چند بعید مید.نم
معرفت اتوبانی دوطرفه هست. اونایی که قول دادن و بهش عمل نکردن بی معرفتند نه این قهرمان.
حدادی عزیز،قهرمان و مدال آور المپیک دوستت داریم.
حدادی دمت گرم خیلی دوست داریم مردم قدر تو رو میدونند
این آقا حتی اصالت فرموش کرده وقتی هم ولایتیاش براش پلاکارت زدن گف من متولد تهرانم
ورزشكار أني مانند حدادي و رودكي و سليمي مايه بي هويتي و بي اصالتي هستند بجز نق زدن و ايراد گرفتن و وارد شدن به مسائل بي اخلاقي چيزي ديگه بلدند ي سر برين سفره خونه جردن فساد كامل اين پهلوانان رو ميبينيد
اخبار 20:30
بی منطق ترین بخش خبریه که تو عمرم دیدم
یک جور هم با زرق و برق حرف میزنن که شده مسخره همه لا مسب لااقل یکم هم به این فکر کن 50% مخاطبات به اصل خبر دسترسی دارند برای کی خبر میگی؟
فکر کردی دوران تیرکمون سنگیه مردم چشم و گوش بسته باشن
ایشان تشریف ببرن امریکا بهتره
ضمنا مسئولین بگن چه مقدار به این اقای قهرمان پول و مجوز داده
یعنی فقط به خاطر پول مسابقه میداد که حالا که ازش تقدیر نشده(پول ندادن بهش) دیگه نمی خاد واسه ایران مسابقه بده؟؟؟؟ فقط به خاطر پول؟؟؟
نباید اعدامش کرد تا عبرت نشه
بی غیرتی هم حدی داره آقا احسان
چیکار کنه بیاد تو صدا و سیما مصاحبه کنه تا دو سوم حرف هاش سانسور بشه ؟
به نظر من که همه باید با هم انصراف بدم که به حقشون برسن
یه دست صدا نداره
با این شایعات اخیری که پشت سرش هست که دیگه کل کاشته قهرمان وطنمون!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی