بازدید 115141

برنده واقعی فیلتر WeChat و Viber چه کسانی هستند؟

سال پیش اعلام شد، بنا بر ‌آمارها در کشورمان، به طور متوسط روزانه شش تن با سلاح‌های سرد و عمدتاً با چاقو کشته می‌شوند که اتفاقاً بخشی از این چاقوها نیز چاقوهای معمولی است؛ اما آیا به این دلیل خرید و فروش یا نگهداری چاقو در ایران و دیگر کشورها، ممنوع شده است؟! ... باید توجه داشت با این سرعت رشد فناوری، دیر یا زود ابزارهای اینچنینی خواهد آمد که شاید مسدودسازی و فیلترشان نیز ممکن نباشد!
کد خبر: ۳۶۵۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۴ 20 December 2013
با فیلتر سرویس تلفن اینترنتی WeChat به عنوان یکی از تازه‌ترین ابزارهای ارتباط‌گیری اینترنتی، پیش از هر نقدی بر نوع توسعه فیلترینگ در فضای مجازی و فرصت‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی که تنوع‌یابی روزافزونش را با این روش‌ها نمی‌توان محدود ساخت، این پرسش بزرگ پیش روست که برنده اصلی این تصمیم در ‌کشور‌ چه کسانی یا به تعبیر دقیق‌تر‌ چه مجموعه‌هایی هستند؟

به گزارش «تابناک»، با گسترش شبکه اینترنت و دسترسی ارزان‌ترِ تلفن‌های هوشمند به اینترنت، ابزارهای نوینی‌ در قالب این تلفن‌ها‌ ظهور پیدا کرده که برخی از آن‌ها استفاده از تلفن به عنوان یک ابزار مکالمه از طریق سیگنال‌های گرانبها را دگرگون ساخته است؛ نسل تازه‌ای از نرم‌افزارهای میان قالب مسنجر و تلفن‌های اینترنتی که حتی ظرفیت مبدل شدن به شبکه‌های اجتماعی نیز برای برخی از آن‌ها قابل پیش‌بینی است و دنیای عظیم و عجیبی را می‌توانند پیش روی فعالان این عرصه‌ها قرار دهند.

‌«وی‌چت / WeChat»، «وایبر/ Viber» و «تانگو / Tango» نسل نو ابزارهای برقراری ارتباط در چهارچوب تلفن‌های همراه هوشمند است که فضای ارتباطات از طریق خطوط تلفن همراه را با تحول تازه‌ای روبه‌رو ساخته و میزان استفاده دارندگان تلفن همراه از سیگنال‌های مخابراتی را که بسیار گران تمام می‌شود، به شدت کاهش داده است. قیمت پایین اینترنت در قیاس با هزینه بالای هر پالس تلفن همراه، باعث شده استفاده از این ظرفیت توسط دارندگان تلفن همراه جدی گرفته شود.

برنده واقعی فیلتر WeChat و Viber چه کسانی هستند؟

با این حال، این ابزارهای ارتباطی اجتماعی که در دنیا به واسطه توجیه اقتصادی‌شان به سرعت در حال فراگیری است، در ایران عمر طولانی نیافت و به سرنوشت فیس‌بوک و توئیتر و‌ دیگر رسانه‌ها و ابزارهای ارتباطی اینچینین مبتلا می‌شود. در نخستین گام این «وی‌چت / WeChat» بود که با تصویب کمیته فیلترینگ که از قضا بیشتر اعضایش را دولتی‌ها تشکیل می‌دهند، فیلتر شد تا صورت مسأله به کلی پاک شود و استفاده از این ابزار‌ها نیز برای گروهی موکول به دور زدن فیلترینگ در ساختار تلفن همراه باشد که پیچیده‌تر از دور زدن فیلترینگ در رایانه‌های خانگی است.

در این میان، برخی رسانه‌ها درباره احتمال فیلتر «وایبر/ Viber» و «تانگو / Tango» و حتی ایسنتاگرام که ارتباطی نیز با تماس تلفنی ندارد و شبکه اجتماعی عکس محسوب می‌شود، نیز به دلایل مشکلات فرهنگی که می‌تواند در پی داشته باشد، گمانه زنی کرده‌اند؛ ابزارهایی که زمینه مکالمه و پیام صوتی و نوشتاری رایگان از راه تلفن همراه را فراهم می‌آوردند و روز به روز بر شمار این نرم‌افزارهای ارتباطی نیز افزوده می‌شد.

طبیعتاً با فراگیر شدن این ابزارهای ارزان قیمت، برقراری ارتباط که تنها هزینه اندک اینترنت را برای کاربر در پی دارد، میزان استفاده مردم از پالس‌های گرانبهای خطوط تلفن همراه به شکل گسترده‌ای کاسته می‌شود؛ امری که در ماه‌های اخیر مشهود بود و به سرعت نیز در حال توسعه نفر به نفر بود و طبیعتاً بخشی از هزینه‌های زندگی مردم و البته عدد بسیار بزرگی از درآمد اپراتورهای تلفن همراه را کاهش می‌داد.

برنده واقعی فیلتر WeChat و Viber چه کسانی هستند؟

تنها درباره نرم‌افزار «وی‌چت / WeChat» که گرفتار فیلتر شد، از عدد چندصدمیلیون میلیون کاربر در سراسر جهان سخن به میان می‌آید و به واسطه همکاری اقتصادی چهره‌هایی چون لیونل مسی برای تبلیغ این ابزار‌ها به سرعتی عجیب در حال گسترش است. اعداد مشابهی نیز درباره «وایبر/ Viber» که سرعت فراگیری‌اش به مراتب بیش از دیگر نرم‌افزارهای اینچنینی است، مطرح می‌شود و اگر همین سرعت رشد در دنیا ادامه داشته باشد، در آینده‌ای نزدیک، حجم مخاطبان این ابزار‌ها نیز ده رقمی خواهد شد.

نخستین بار این زهره طبیب‌زاده بود که در خصوص شبکه‌های اجتماعی جدید مانند «وی‌چت» و «تانگو» اظهار داشت: «یکی از عوارض و آثار منفی فضای مجازی، روابط نامناسب اخلاقی بین دختر و پسر است که این شبکه و نرم‌افزار‌های جدید مانند «وی‌چت» و «تانگو» آسیب‌های جبران‌ناپذیری برای نوجوانان و جوانان به همراه دارد. شبکه‌های اجتماعی جدید فیلتر نبوده و این خود مشکلی اساسی است؛ این شبکه‌ها جوانان را ترغیب به روابط نامشروع و غیر اخلاقی می‌کنند... ترویج بی‌بند و باری و عادی سازی خیانت از سوی چنین شبکه‌هایی رخ می‌دهد؛ حضور دختران و پسران نوجوان در «وی‌چت» باعث روابط شدید و وابستگی آن‌ها به فرد ناآشنا می‌شود که این امر آسیب جدی است، چرا که مشکلات عدید‌ه‌ای را به دنبال دارد...».

طرح چنین مباحثی از سوی این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، نخستین جرقه بود تا در پی آن، جریان رسانه‌ای مشخصی به راه بیفتد و در ادامه نیز برخی رسانه‌ها که اساساً نسبتی با این نگرانی‌ها ندارند، به دلایل دیگری همراه این جریان شوند و عملاً زمینه فیلتر این شبکه‌های اجتماعی یا به عبارت دقیق‌تر، ابزارهای ارتباط جمعی فراهم شود و در کمیته‌ای که اکثریت اعضایش را نمایندگان نهادهای مختلف دولتی تشکیل می‌دهند، فیلتر کلی «ویچت / WeChat» تصویب شود که به هر حال امید می‌رود با جمع بندی دقیق و در نظر گرفتن نفع و ضرر چنین تکنولوژی‌هایی بوده باشد.

برنده واقعی فیلتر WeChat و Viber چه کسانی هستند؟

آنچه مسلم است، این ابزارهای تازه نیز می‌تواند آسیب‌هایی در پی داشته باشد، کما اینکه همه ابزارهای بشری از ساده‌ترین آن‌ها نظیر چاقو تا ابزارهای مشابه آنلاین می‌توانند در خدمت بشریت باشند و یا آسیب‌هایی در پی داشته باشند. سال پیش اعلام شد بنا بر‌ آمار‌ها در کشورمان، به طور متوسط روزانه شش تن با سلاح‌های سرد و عمدتاً با چاقو کشته می‌شوند که اتفاقاً بخشی از این چاقو‌ها نیز چاقوهای معمولی است؛ اما آیا به این دلیل خرید و فروش یا نگهداری چاقو در ایران و دیگر کشور‌ها، ممنوع شده است؟!

بگذاریم مثال ملموس‌تری بزنیم؛ زمانی که یاهومسنجر در سال‌های نسبتاً دور همراه با اینترنت کم سرعت به ایران آمد، بسیاری خواستار فیلتر سرویس‌های یاهو بودند و دلیل لزوم تحقق این امر را نیز اتاق‌های چت بیان می‌کردند که مفاسدی در آن‌ها رخ می‌داد. مرور زمان و رشد سطح فرهنگی استفاده کنندگان اینترنت اما باعث شد تا این فضا‌ها مشتریان بسیار کمتری داشته باشند و عملاً برای بسیاری از کاربران به فراموشی سپرده شوند و این مسأله نیز تا حدود زیادی به هشدار‌ها در این باره و همچنین فرهنگ سازی باز‌می‌گشت.

درباره دیگر ابزارهای اینترنتی نیز طبیعتاً می‌توان چنین فضایی ترسیم کرد و مشخص است که اتفاقاتی نظیر Shake کردن که تا حدودی قابل قیاس با چت روم‌هاست، می‌تواند جزو آسیب‌های محدود شبکه عظیم اطلاع رسانی باشد، کما اینکه مزاحم تلفنی جزو آسیب‌های استفاده از تلفن ثابت در سال‌های دور بود که برایش چاره اندیشیده شد. حتی درباره سوءاستفاده و شنود این شبکه‌های آنلاین ارتباطی نیز مطالبی بیان شد که در این باره نیز می‌شد به مردم تأکید کرد که مکالمات حساسشان را با این شبکه‌ها انجام ندهند، چرا که چنین خطری درباره تمامی ابزارهای ارتباطی آنلاین ـ بلااستثنا‌ ـ وجود دارد.

در این زمینه نیز ‌ای کاش چاره اندیشی‌هایی شود و تکنولوژی‌های نوظهور ارتباطی که می‌تواند هزینه‌های کنونی را کاهش دهد، به صورت کلی ‌فیلتر‌ نشوند. آنچه مسلم است برنده واقعی فیلتر WeChat و Viber در کشورمان خواسته یا ناخواسته اپراتورهای تلفن همراه هستند که اتفاقاً بخشی از درآمدشان را بر هر پالس تلفن همراه می‌بایست به حساب دولت واریز کنند و اتفاقاً عدد بزرگی را شامل می‌شود.

با این حساب، بر خلاف اپراتور‌ها، مردم سودی از فیلتر این شبکه‌ها نمی‌برند؛ امری که امیدواریم در تصمیم‌گیری‌های اینچنینی، مورد توجه ویژه سایر دستگاه‌های دولتی و غیردولتی قرار گرفته و از این پس نیز قرار بگیرد و پیش از این‌ها نیز توجه داشت دیر یا زود ابزارهای اینچنینی خواهد آمد که شاید مسدودسازی و فیلترشان نیز ممکن نباشد!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹۳
در انتظار بررسی: ۹۳
انتشار یافته: ۷۶۳
این که همیشه کسی باشد که جای تو تصمیم میگیرد ، نه اینکه تورا کمک کند برای تصمیم بهتر اذیتم میکند !
اینطوری پیش بریم باید بفکر ارتباط با آتش و دود باشیم!!!
با تکنولوژی نمی توان مبارزه کرد ! ...
پاسخ ها
یک شهروند ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
WeChat آزاد باید گردد ...
WeChat آزاد باید گردد ...
WeChat آزاد باید گردد ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
ای کاش مسئولین نرخ مکالمات تلفن همراه را کاهش می دادند بعد این نرم افزارها رو فیلتر می کردند .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
فقط میشه افسوس خورد...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
با تکنولوژی نمی توان مبارزه کرد ولی الزاما هر تکنولوژی را هم نباید مصرف کرد
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
دوست عزیزی که میگی لزوماً از هر تکنولوژی نباید استفاده کرد؛ این من و شمای مصرف کننده ایم که می تونیم تعیین کنیم تکنولوژی خوب باشه یا بد
نمونه اش فیس بوک = ظریف
فیس بوک= صفحه ی لیو مسی!!!!!
چیزی که مسلمه فیلتر کردن راه کار نیست فقط صورت مسئله رو پاک کردنه
خانوما را رو از ورزشگاه ها فیلتر کردیم فساد کم شد؟!!
سمیع
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
الزامی در کار نبوده، هرکی نمیخواد استفاده نکنه، بقیه چه گناهی کردن؟ پش چون آمار تصادف بالاست از فردا رانندگی رو هم ممنوع کنن.
ناشناس
| United States |
۰۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
ناشناس 23:03 میشه بفرمایید کدومو تایید میکنید!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
آقای نباید مصرف کرد، خوب شما مصرف نکن عزیزم
قليدون
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
ناشناس عزيز موضوع بحث "هر تكنولوژي" نمي باشد بلكه تكنولوژي وسائل و برنامه هاي ارتباط فردي و جمعي است. ضمنا اگر سن شما مي رسد مخالفت با ويدئو را هم يباد بار يا از بزرگترها بپرس و نتيجه آن را به تكنولوژي جديد تعميم بده تا بهتر بتواني نظر بدهي و تصميم گيري كني
کورش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
اگه اینجوری پیش بریم، باید از خانه بیرون رفتن رو کلاً ممنوع کنیم و تازه شم نباید بذاریم زن تنها تو خونه کولر روشن کنه!!!
هر چی باشه کلماتی مثل فرهنگ سازی و آموزش و ... فقط باز گذاشتن راه های نفوذ دشمنان و شیاطین برای ورود به دل های پاک جوان های ماست!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
واقعا متاسفم. آقا يا خانم ناشناس محترم شما از اين تكنولوژي استفاده نكن. آخه تا كي بايد صورت مساله رو پاك كرد؟؟؟؟؟
ناشناس
| - |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
تشخیص مصرف کردن یا نکردن یک تکنولوژی بر خود شخص است نه دیگران
محمد رضا روشنی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
مثبت و منفی ها کاملا گویای نظر مردم است . تا کی باید خودتونو از مردم عاقل تر بدونیدو برامون تصمیم های اینجوری بگیرید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
کدوم بی جنبه ای به خانوم طیب زاده مسیج بد داده تو ویچت آخه
کیارش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
جناب ناشناس دوم ، دامه شوکت العالی : مصرف نکردن باید اختیاری و با شناخت فردی انجام بشه و در حد حریم اختیارات شخص تعریف بشه ،، نه اینکه با بزنو ببند ، فیلترو ، بگیر بیاره پلیسی بخوای فرهنگ مصرف نکردنو نهادینه کنی !!! و بعدم یه هوووووو از اونور بوم با مغز بیوفتی پایین ؟!؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
من پیشنهاد میکنم اینترنت و موبایل و کامپیوتر را هم فیلتر کنن و به خانم ها اجازه درس خواندن داده نشود
ناشناس
| United States |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
مهم این است که کسی حق ندارد برای دیگران تعیین تکلیف کند، باید و نباید ها را برای خودتان نگاه دارید و به دیگران تکلیف نکنید. برای شما مضر است، استفاده نکنید. در همین وی چت من بسیاری از دوستان هانم و آقای متدین را هم داشتم. متاسفانه هنوز بعضی امثال ناشناس ها، در بعد زمانی دوری قرار دارند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
نمیدونم یادتونه یا نه ! ولی یه زمانی میگن ویدئو هم ممنوع بود !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
یکی از آلوده ترین کشورها به انواع ویروسها همین ایران خودمونه چون از بس همه مردم در خونه ها و ادارات از نرم افزار آنتی فیلترینگ استفاده می کنند و از همین طریق هرچی ویروسه سریع در ایران پخش می شه. اصلاً دارم مطمئن می کنم یکی از موثرترین روشهای اشاعه دادن انواع بدافزارها در یک جامعه، ابتدا فیلترینگ سایتها و سپس سوق دادن مردم به استفاده از فیلترشکنهاست.
یک کارشناس نرم افزار و امنیت شبکه
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
آقای ناشناس، اتفاقا هرتکنولوژی را میتوان استفاده کرد ! زیرا هر تکنولوژی یک ابزار است و خوب یا بد بودن آن بستگی به نحوه استفاده از آن دارد. بنابراین باید با فرهنگسازی صحیح، از تمام تکنولوژیها به نحو احسن استفاده کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
بعنوان یک دانشجوی دکتری کامپیوتر می گم چقدر ساده اید دوستان. وایبر یه ابزار جاسوسیه نه تکنولوژی. خیلی راحت شماره تلفن می دید اون هم برای رضای خدا تماستون رو برقرار می کنه.... مجانی مجانی
ناشناس
| United States |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
یعنی اگر نرم افزار چت و پیام رسان فیلتر شود دیگر خدای ناکرده دختر و پسر نامحرم با هم ارتباطی ندارند؟؟؟...
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
مشکل کشور فیلتر کردن wechat بود که اونم با موفقیت کامل انجام شد ...!
زاگرسي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
ميترسم اجازه آتش روشن كردن رو هم ازمون بگيرند
چون ممكنه يك دختر و يك پسر روزي با دود به هم علامت بدن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
خب از واتس اپ استفاده کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
نمیشه بقیه رو مجبور کزد که مصرف نکند باید بهشون فهموند که از تکنولوژی هر چیزی که مفید هست رو استفاده کنن...
امید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
اصلا اینترنت را هم کلا فیلتر کنن خیالمون راحا بشه . با دود ارتباط بر قرار می کنیم.
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
قبول دارم که میشه استفاده های مثبتم ازش کرد (که تو ایران خیلی کمه) ولی خداییش باعث اتلاف وقت آدم میشه . وقتی که میشه خیلی کارای مفیدتر باهاش انجام داد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
با تکنولوژی نه میتوان مبارزه کرد نه میتوان مصرف نکرد
باید فرهنگ درست مصرف کردن را بوجود آورد.
و تا وقتی فرهنگ صحیح استفاده کردن نباشد بهتر است فعلا استفاده از آن ممنوع گردد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
اگه راست ميگيد بريد علم ياد بگيريد و كشور رو بي نياز كنيد99 درصد چت كردن ها يا جنسي است يا كار لغو و بيهوده كه هيچ فايده اي ندارد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
عزیزان توجه کنید نویسنده خیلی روان نوشته اینهایی که تکنولوژی رو فیلتر می کنن...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
پیشنهاد می دم در خونه هامون رو ببندیم و بیرون نیایم چون ممکنه تو کوچه یک صحنه بد ببینیم. مثلا یه معتاد که نشسته گوشه کوچه یا پارک داره مواد میکشه، یکی که داره زور گیری میکنه، یا دزدی، مغازه داری که دروغ میگه و سر مشتریش کلاه میگذاره. پیشنهاد میدم هممون کور و کر بشیم تا هیچ چیز بدی نشنویم و هیچ صحنه بدی نبینیم!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
تودوست ندارى مصرف نکن. هرکس صلاح ومصلحتش راخودش مى تواندتشخيص دهد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
شما استفاده نكن عزيز
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
فرهنگ ما ایراد دارد. باید خودمان را درست کنیم نه اینکه ....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
چرا هر تکنولوژی رو نباید مصرف کرد؟ چرا همش دنبال بعد منفی قضیه هستین؟ دگم بودن تا کی؟ ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
تو گر طبییب بودی سر خود دوا بکردی
خانم طبیب زاده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
هدایتش که میشه کرد
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
برا من که فیلتر نیست خداروشکر
آخه تا کی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
تاکی؟ تا وقتی که آن کار دیگر نکنیم.....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
کدوم کار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
به تشخیص شما هیچکس نباید مصرف کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
منظورش همون کاره...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
نمی شه گفت کدوم کار. همون کار مگه میشه ندونی
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
نمرات مثبت/منفی را ببین یه خورده خجالت بکش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
علی آقا ناشناسی که گفته آن کار دیگر ....بنده هستم. خودمون رو که نمیتونیم گول بزنیم همه میدونیم چه خجالت هایی تو فیس بوک و...علی رغم جنبه های مثبتش وجود داره
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
کشورهای اروپایی و آمریکایی مدام در حال تولید علم و تکنولوژیند...کامپیوتر.اینترنت.نرم افزار.سخت افزارو....اما ما در ایران بجای تشویق و درس گرفتن مدام محدودیت ایجاد میکنیم و همه کاراشون رو بد و جاسوسی و گند و مضر میدونیم.....حیف از ما...
وحیــــــــــــــــــــــــد
| United States |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
پس بهتره تلویزیون هم نبینی
ناشناس
| United Kingdom |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
همینه که هست
باید اینترنت را به صورت کامل قطع و از ورود گوشی هایی که امکان نصب نرم افزار روی آن ها وجود دارد به کشور جلوگیری کنیم.
بابا ذر چاد و کنگو و افغانستان هم فیس بوک استفاده میکنند
متاسفم
تکنولوزژی یعنی کار علمی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
خانم زینب ،با 5تا کلمه نمیشه در مورد خوب یا بد بودن فیلترینگ نظر داد.نمی دونم تابناک با چه تفکری این جور نظرات رو منتشر میکنه!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
آقای ناشناس : یادت نره تا همین چند سال پیش ویدیو ممنوع بود ولی الان دوستان خودشون ویدیو کلوپ زدن بیا و ببین !!!!...
ناشناس
| United Kingdom |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
مثل اینکه شما کلا نمی دونید تکنولوژی چیه، شما وقتی با تلفن همراهتون صحبت می کنید از تکنولوژی استفاده می کنید با اینکه کار علمی هم نمی کنید، لزوما که شما نباید سازنده باشید، شما بهتره دنبال مفهوم باشید تا معنای لغوی
علیرضا
| United States |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
آقای ناشناس لطفا در مقابل حضور تکنولوژی و اثرات خوب اون لطفا جبهه نگیر. افرادی امثال شما به گالیله میگفتن زمین گرد نیست در حالیکه زمین گرد بوده و هست و خواهد بود. تکنولوژی هم مثل آب روان راهش را از میان سنگ هم که شده باز میکند. ما مردم ایران زمین هم عقل داریم و هم خرد و از تابی جون عزیز هم مچکریم.....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
آقا یا خانوم ناشناس (اول - فعلا که همون یه دونه ست)
اینجا بخش نظرات مردمه نه بخش نظرات دلبخواه شما. شما اگه دوست نداری نخون. یا نهایتا یه منفی بده و رد شو. دوست داری اینجا هم فیلتر بشه؟؟؟
اصلا ناف ما رو با فیلترینگ بریدن. من هم مطمینم که تابناک اینو منتشر نمیکنه. (اینجوری نوشتم که اقلا برای اینکه خودشو ثابت کنه نظرمو منتشر کنه)
بعدش دوست عزیز آفرین که تعداد کلمات رو شمردید. آمار خیلی به درد بخوری بودش. به نظر شما با چندتا کلمه میشه در مورد خوب بودن یا بد بودن فیلترینگ نظر داد؟؟؟
ناشناس
| United States |
۰۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
ناشناس 19 2 برو افغانستان اونجا زندگی کن
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
آقا یا خانم ناشناس فیلترینگ اگه اثر مثبت داشت تا الان باید روی فیسبوک اثر میزاشت نه اینکه ایران جزو فعال ترین کشورها توی این شبکه باشه. مگه ایران توی کدوم قضیه ی فیلترینگ به نتایج مثبتی رسیده که الان میخاد برسه؟ ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
احتمالا تفکرش متاسفانه مخالف شماست!!
نادر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
عزیز دل برادر ، جناب ناشناس گرام : میگم چطوره یه پیشنهاد یا درخواستی به تابناک بدی افتخاری بشی مسئول فیلترینگ نکته نظرات کاربران و خوانندگانش !!! فکر کنم خیل عظیمی از معضلات و کمبودها و نارسایی های فضای نت ، و کلا مملکت با این اقدام شما حله حل بشه !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
ناشناس اول تو احتمالا از اونايي كه فك ميكني نايب خدا در زميني .....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
نمرات مثبت/منفی را ببین یه خورده خجالت بکش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
نخیر تکنولوژی یعنی ابزاری بسازیم که مردم از هر قشری بتوانند فعالیتهاشون رو راحتتر و با کیفیت تر انجام بدهند این فعالیتها میتوانند خیر و یا شر باشند این اختیاری است که خداوند به انسان داده تا خیر یا شر را انتخاب نماید ولی مسلما فعالیتهای خیر انسان و جامعه اش را به سعادت و آرامش میرساند. امیدواریم که همه انسانها خودشون بتوانند گناه و فساد رو از ذهنشون فیلتر کنند
ارزو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
نه خداوکیلی... چند درصد کار علمی توی وی چت انجام می شد؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
از هر چيزي ميتوان استفاده خوب يا بد كرد. نميشه خودروها رو به خاطر كشته شدن مردم جمع كرد.
يه طرح ديگه حالا كه نميشه با مشكل آلودگي هاي هواي تهران مبارزه كرد بايد هوا را در شهرمان نابود كنيم تا هواي ناپاك نداشته باشيم. :)
ناشناس
| Australia |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
تو چرا اینقدر هول شدی ناشناس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
با نظر دموکراسی منتشر میکند. ضمن اینکه میخواهد امثال شما درکی از تکنولوژی و دنیا پیدا کنید.
مشکل وی چت چه بود
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
حامد جان مشکلش این بود که نون بعضیها را آجر می کرد و مانع از دستیابی آنها به پولهای میلیاردی مفت می شد.
کوروش
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
مشکل فسادش بود که بعضی ها رو مجذوب کرده بود!!مشکلش بی بند و باری و پاشیدن هزاران خانواده بود.مشکلش....
ناشناس
| - |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
نامزد من ازین طریق با شخص دیگه آشنا شد که کلی دروغ هم گفته بود ، من آدم ساده ای بودم و تحصیلکرده ، اما اون آقا ازین پسرهای پولدار که عکسهای مختلف میزاشت و باشگاه بدنسازی میرفت...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
کوروش جان نظرت چیه همشون رو اعدام کنیم بخندیم هان؟
بی بندو بارن دیگه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
اگر قراره خانواده ها اینقدر سست و بی پایه باشن که اینجوری از بین برن، بهتر که بوجود نیان و چه بهتر که پاشیده بشن
ناشناس
| United States |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
آقای کورش اینها که گفتی مشکل وی چت نبود مشکلات فرهنگی ماست که از جای دیگه ناشی میشه نه از وی چت. یعنی خیال کردی با فیلترینگ وی چت اون مشکلات همه حل شدن و دیگه خیالمون راحت شد و باید کنار بشینیم؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
مشکل وی چت فسادش نیست مشکل بدفرهنگی ماهاست
همچنین وسایل و فن آوری هایی هس! تاکی می خوایم کتمان کنیم
بهتر نیس بجای قایم کردنش خودمون استفاده شو یاد بگیریم که فردا بچه هامون دزدکی نرن سراغ شه هزارتا مشکل
مثل الان ماها و والدین مون!
saeed
| United States |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
کوروش: پاشیدن هزاران خانواده با ویچت؟ حالت خوبه؟ وات د فاز ؟
علی
| United States |
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
دوست عزیز مشکل فساد !! هر چیزی مشکل فساد داره اما میخوام بدونم واقعا با فیلتر و بستن مشکل فساد یک جامعه حل میشه !! جامعه ای که با یک فرصت اینچنینی سریع به فساد دچار میشوند به نظر شما اشکال کجاست ؟ ...
ناشناس
| United States |
۰۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
چیه کوروش؟!! کی خیانت کرده؟!!! خخخخخخخخخخخ!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
جناب کوروش عزیز،
به مثالی که در ابتدای مقاله ذکر شده بود لطفا دقت کن. نباید بخاطر اینکه چون قتل با چاقو انجام میشه فواید استفاده از آن را نادیده بگیریم. یا مثلا بخاطر شراب انگور را حرام کنیم،بهترین راه حل فرهنگ سازی و آموزش درست و علمی به افراده نه راحت راه و پاک کردن صورت مساله ...
ایمان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
با وی چت می تونید به راحتی دوست پسر یا دوست دختر مناسب در عرض چند دقیقه پیدا کنید .
با این میگن وسیله ای آسان برای ارتباط نامشروع!
اگر کسی واقعا نرم افزار مکالمه رایگان می خواد، اسکایپ و وایبر و واتساپ و او وو هست ..
امير
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
آقاي "كوروش" خانواده‌اي كه بخواد با وي‌چت بپاشه، قبلش بايد با بلدوزر شخم زد و درشو گِل گرفت!
اون خانه از پایبست ویران است!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
کوروش جان چند ماه نیست که وی چت در ایران باب شده تو این مدت هزاران خانواده پاشید؟! خب خانواده ای که به الکی بپاشه همون بپاشه بهتره تا 5 تا بچه بیاره بعد بپاشه!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
این وی چت چیه؟ حالا که فیلتر شد، من خیلی علاقه مند شدم به استفاده ازش.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
متاسفم واست
کورش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
خودش به تنهایی عجب ام الفسادی بود این وی چت!!!
باید مثل VHS و BetaMax و CD و ... از پایه بزنن ریشه کنش کنن این ملعون راااا...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
کوروش, اگر خانواده هایی انقدر راحت با سایت اجتماعی و چت از هم می پاشن, مشکل از تکنولوژی نیست.
سپهر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
آقای کوروش خان ، اینایی که شما گفتی بیشتر مشکلِ ما است نه وی چت !!!!

تابناک بسیار قشنگ موضوع رو ترسیم کرد، یاهو مسنجر هم دقیقاً همین مراحل رو طی کرد ....
پاک کردن صورت مسئله چارۀ کار نیست
علی اران
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
اقا کورووش مشکل مملکت و خانواده هاش که بالاترین آمار طلاق را دارن اینا نیست. ما که همه چیزمون را فیلتر کرده اند. فیس بوک، اورکات، یوتیوب، سرچ ویدیو، حالا هم وایبر و ویچت و ... پس دیگه چرا اینقدر امار طلاق بالاس؟ مشکل فکر می کنم تفکر امثال شماست و اینکه به جای کار فرهنگی کار ضربتی مسدود کردن را دوست داریم.یا حق
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
کوروش حالا واقعا فکر میکنی با فیلترینگ مشکلش حل شد؟؟
هرچی مشکل فیسبوک رو با فیلترینگ حل کردن اینم حل می کنن. ...
بهزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
آقای کوروش شماها اشتباهی توی این قرن به دنیا اومدید . باید 400-500 سال قبل به دنیا میومدید . ...
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
کوروش خان چقدر زندگی متزلزلی دارید که با ویچت بهم میریزه ....یا استفاده نکردی وفقط شنیدی ویا اگه استفاده بد کردی اون مقصرشمایید نه همه
ناشناس
| Canada |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
آقای کوروش،اگه خانواده ها خوب تربیت بشن و قبل از اینکه اتفاقی بیافته توجیه بشن فسادی هم پیش نمیاد.اگه از خودت شروع کنی خوبه و اینکه در گیر اون فسادی که گفتی نمشی.
ناشناس
| United States |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
حیف اسمی که داری کوروش جان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
بابا اگه ترو به فساد می کشه استفاده نکن! پاشیده شدن هزاران خانواده؟؟؟؟ آدم گاهی می مونه بعضیا خدایی تخیلشون از ژول ورنم قوی تره!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
خانوادهی که با وی جت و اینترنت می پاشه اون دیگه مشکل از جایه دیگست... همه چیزو نمیشه رو مردم بست تا مردم زندگی کنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
آقای کوروش میخای کلا همه بشینن تو خونه در و دیوار و نگاه کنن تا فسادی بوجود نیاد و زندگی از هم نپاشه؟؟؟!!! یه ذره به فکر اصلاح افکار کجتون باشید بابا
رامین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
این دوست ناشناس و آقای کوروش انگاری یه جور مشکل دارند آخه شما که میگی هزاران خانواده رو از هم پاشیده (پاچیده) این آمار رو از کجا آوردی در ضمن خانواده ای که با یه نرم افزار بنیانش از هم بپاچه هرچی زودتر بنیانش کنده بشه بهتره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
کوروش رو خوب اومدی اقای غضنفر خان!
فرید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
کوروش جان یعنی قبل از آمدن ویچت هیچ بی بند و باری در کشور وجود نداشت؟ حالا هم با فیلتر ویچت مشکل بی بند و باری حل شده؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
کوروش جان، اگه کسی فرهنگ استفاده از چیزی رو نداره الزاما باعث نمیشه کل قضیه از بیخ بسته بشه. خیلی از آدما رو میشناسم که برای ارتباط با عزیزانشون از این سرویسها استفاده میکنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
اون خانواده ای ک با ویچت از هم بپاشه همون بهتر ک نباشه.این چه حرفیه اخه یکم تفکر هم خوبه برادر کوروش
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
مشکل تورم ، اختلاس ، اعتیاد ، سقوط ارزش ریال، گرانی مسکن .... اینها همه تقصیر وی چت بود، باور کن !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
هزاران خانواده؟!؟! چجوري شمردي شما؟ تو همين مطلب نوشته چاقو هم ميكشه هم ميوه پوست ميگيره. برنامه مشكل نداره آقاي كوروش. آدم سو استفاده گر همه جا همينه. بقيه مردم فقط چوب اين فيلترينگ رو ميخورند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
كوروش هنوز دوماه نشده كه اموده هزاران خانواده از هم پاشيده شد؟؟!! پس بهتر كه پاشيده شده
ناشناس
| - |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
شما مقدمه ی این مقاله در مورد چاقو رو نخوندین حتماً آقا کوروش. فکرش رو بکن چاقو رو ممنوع کنن. انصافاً مثبت منفی ها رو هم نگاه کن اگه مقاله رو کامل یا با دقت و تمرکز کامل نمیخونی
....
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
ببخشيد ها اما كسي كه مشكل اخلاقي دشته باشه بدن وي چت و ... كارش انجام مي ده.
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
خانواده ای که با ویچت از هم بپاشه مشکلش بزرگتر از این حرفهاست که با فیلترینگ بشه از فروپاشیش جلوگیری کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
اقای کوروش ... علت اینکه مردم روابط صحیح رو ول میکنن میرن دنبال روابط غلط چیه ؟...
سیما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
کوروش، خانواده ای که با وی چت بپوکه، خانواده نیست. ی مجسمه بند زده شده است. مگه موبایل و کافی شاپ و دیدار و .... همه تو ی ذره وی چت بودن؟...
ناشناس
| United Kingdom |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
کوروش سال 2014 یه نگاه به تقویم بنداز خوبه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
کوروش جان!!! شما بنیان خانوادتو سفت کن که با یه نرم افزار از هم نپاشه
خود شکن آینه شکستن خطاست برادر کوروش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
آقای کوروش حالا که وی چت جمع شد، چند روز دیگر امار بی بند و باری و از هم پاشیدن خانواده ها خیلی پایین می آید؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
خدا رو شكر فهميديم مشكلاتمون از كجا آب ميخوره كوروش عزيز
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
پاشیدن هزاران خانواده ؟ مرد حسابی کسی که دنبال خیانت باشه تو خیابون هم خیانت میکنه با اس ام اس خیانت میکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
با نظر علی موافقم
ناشناس
| Australia |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
کوروش تو این نتایج رو تنهایی گرفتی یا کمک گرفتی؟
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
طبق کدام تحقیق انجام شده شما چنین ادعاهایی می کنی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
هر چیزی استفاده خوب و بد دارد . باید علت واقعی را جستجو کرد. همانی که فسادهای مالی فراوان را ایجاد کرده است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
چه ربطی داره؟ عامل اصلی از هم پاشیدن خانواده ها چشم چرونیه! خب برید چشم ملت رو در بیارید دیگه! اینم شد استدلال؟
اینا که تو گفتی درست. اول فرهنگ جامعه رو درست کن بعدش اینارو آزاد کن
پاسخ ها
salar
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
شما نمیخواد واسه فرهنگ جامعه حرص بخوری ، شما فرهنگ استفاده از بعضی چیزا رو نمیدونی به ما چه ؟ برو فرهنگ خودتو درست کن بعد بیا راجب دیگران نظر بده ...
خیلی نا شناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
دوست عزیز حرفت کاملا متین...ولی به نظرت تو این کشور کسی دنبال فرهنگ سازی هست؟؟؟یا ترجیه میدیم راه ساده تر که پاک کردن صورت مساله هست رو انتخاب کنیم؟؟؟
من که فکر می کنم گزینه 2 درست تر باشه...
ناشناس
| United States |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
عزیز من فرهنگ جامعه با محدودیت های اینچنینی ارتقا پیدا نمیکنه بلکه به مرتب با ضعف فرهنگی بیشتری در استفاده از ابزار های نوین روبرو می شود چرا که محدودیت خودش باعث این میشه مردم یاد نگیرن چطور از این ابزار ها استفاده کنن. شاید در ابتدا به ندرت استفاده های نادرستی از این ابزار بشه اما وقتی استفاده آن همه گیر و عادی بشه فرهنگ استفاده صحیحش هم جا می افتد. مثل چیامک که در ابتدا تنها ابزار ارسال جوک بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
تو خودتو درست کن.در ضمن اگه از این ابزار خوشت نمی یاد استفاده نکن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
اصولا تلفن همراه فساد میاره . من میگم تا مردم فرهنگشون درست نشده کککلللااااا شرکتای مخابراتی رو تعطیل کنید !!!!!!!
ایران سر فراز
| United States |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
پس اول از خودت شروع کن چون خودتم تو همین جامعه ای
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
فرهنگ که چیز درست کردنی نیست . شما باید خودت فرهنگ داشته باشی
x
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
آقا یل خانم ناشناس قضیه مثل ماجرای ویدئو می مونه که ابتدا با اون مخالفت و بعد به استفاده از اون در جامعه تبلیغ شد پس اگه قرار با ایجور مسائل برخود شود از خودمون شروع کنیم با اجبار و ساانسور و فیلتر راه به جایی نمی بریم.
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
فرهنگ يعني اعتماد به شعور انسان
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
مگه فرهنگ جامعه چشه؟ هرروز خودمون به خودمون می گیم بی فرهنگ! اتفاقا بی فرهنگای ایرانی خیلی بهتر از بافرهنگای غربی هستن!
ناشناس
| United States |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
آقای علی، این لزوما فقط نظر شماست
رفیق
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
منم معتقدم هنوز فرهنگ استفاده از وسایل تو ایران وجود نداره چه ماشین چه ماهواره چه موبایل چه فیس بوک چه وی چت تو همه اینا داریم زیاده روی میکنیم،چون هیچ وقت هم سازندش خودمون نبودیم که احساس کنیم چیز شاقی نیست،با همه مخالفین آقای ناشناس هم صمیمانه مخالفم
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
دوست عزیز، چه کسی باید فرهنگ مردم را درست کنه؟ آیا غیر از خودمون کس دیگه می تونه اینکار رو بکنه؟ تکنولوژی سریع در حال پیشرفته و اصلا منتظر ما نمی مونه...
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
منظورت اینه که جامعه ما فرهنگ نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بهزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
منظور ایشون از فرهنگ سازی اینه که همه رو عقیم کنید و بعد همه چیز رو آزاد کنید .
حيدري
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
سطح فرهنگ ايراني ها را در مورد افرادي مثل مسي و... ديديم.
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
منظورش از فرهنگ، جنبه استفاده از تکنولوژیه. قضیه مسی و لیما رو که تو F.B که یادتونه!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
...اگر نتوانست یعنی ضعف داردو باید روشش را اصلاح کند نه اینکه خی بیاید و محدودیت اعمال بکند. ...
ناشناس
| United States |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
علی آقا احتمالا تا کجای غرب تشریف بردین که اینجوری حکم صادر می کنید؟ یکی از مصادیق بر فرهنگی همین بیانات جنابعالی است.
علیرضا
| United Kingdom |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
دوست عزیز اصولا کسی که دنبال فساد هست راحت پیداش هم میکنه این وی چت برای کسانی که در خارج از کشور و ایران هستن خیلی عالی بود با خانواده هاشون که از هم دورن, روزی چند بار تماس میگرفتن و دلتنگی ها کمتر میشد.شما چشماتو روی موارد مثبت باز کن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
اقا فرهنگ جامعه درست من نمیدونم چرا یه عده همش دنبال فرهنگ دیگرانن شما با فرهنگی برای ما کافیه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
اصلا کل اینترنت رو فیلتر کنن، اینجوری برای همیشه ریشه فساد برای از مملکت ما کنده میشه!!!!!!
ناشناس
| Australia |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
تو فرهنگ خودتو درست کن به جامعه کاری نداشته باش
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
فرهنگ چجوری ساخته میشه؟ تا وقتی استفاده نشه که فرهنگش جا نمیفته. داستان ممنوعیت ویدئو یادتون رفته؟؟ نوروخدا هرکس که کامنت میزاره یکم مطالعه داشته باشه
دوستان مخالف فیلترینگ،اصولا فساد خوبه یا نه؟
باور دارید که خیلی از استفاده کنندگان برخی از ابزارها و سایت های فیلتر شده ،باعث ایجاد فساد میشه؟اگه جواب اولی نه و دومی بله است،شما راه حلی برای کاهش فساد ایجاد شده از این راه (تا زمانی که فرهنگ سازی شود)ارایه بدهید تا جایگزین فیلترینگ شود.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
تو باور داری که نژاد بشر عامل اصلی فساد در کره زمین هست ؟! اگر جواب بلی است فعلا تا زمانی که راه حلی برای جلوگیری از افساد بشر در زمین پیدا بشه همه شون رو از بین ببرید تا بعد که یه راه حلی پیدا بشه !!! ( اینم منطق بعضی از آدم ها !!! )
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
دوست عزیز ناشناس ، شما باور دارید خیلی از وسایل صوتی و تصویری،باعث ایجاد فساد میشه؟
خب پس مثلا از فردا استفاده از اونها را باید ممنوع کرد ؟ این منطق درستی نیست.
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
اگه متن را خوب خونده بودید جوابتون داخلش هست. تابناک به خوبی اشاره کرده که خیلی از ابزارها از جمله چاقو می تونن به صورت بالقوه خطرناک باشند و زمینه فساد در آنها هست. پس طبق گفته شما باید استفاده از چاقو را نیز ممنوع کرد. اونوقت شما باید به شیوه عصر حجر میوه را پوست بکنی. میتونی؟
س ع
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
شما تصور می کنی بعد از فیلترشدن دیگه استفاده نمی کنن؟
فکر می کنی مشکل حل شد؟
ما متاسفانه ساده ترین راه رو انتخاب می کنیم، بدون اینکه به عواقبش پی ببریم.
از امروز بازار و.ی پ.ی ا.ن فروشی داغ تر میشه...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
پس خیابونها رو هم ببندید چون اونجا هم فساد رخ می ده!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
تو باور داری چاقو باعث کشتن ادم میشه؟؟؟
باور داری تصادفات رانندگی و ماشین یکی از مهمترین دلایل مرگ انسانها در ایرانه؟!؟!؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
واقعا من یکی خیلی قانع شدم دوست عزیز خسته نباشد!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
انسان خوب و انسان فاسد از اول تاریخ بوده و فساد هم از بین نمیره ولی این دلیل نمیشه که چون آتیش آدمو میسوزونه ازش استفاده نکنیم این راه حل برای انسان امروزی فاجعه هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
می خوای فساد واقعی روبه چشم خودت از نزدیک ببینی؟ ساعت 8-9 شب به بعد بیا ضلع شمالی میرداماد و ببین ماشینها چه کسانی رو سوار می کنن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
قدرت اختیار رو برا چی گذاشتن؟انتخاب خوب یا بد از منظر شما؟افسوس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
اگه من بخوام برم جهنم کیو باس ببینم آخه؟
کیو؟
ناشناس
| United States |
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
با توجه به مثبت منفی ها به شما دوست عزیز توصیه میشه برو غازت رو بچرون!
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
فکر می کنم مثال ناشناس اول
در جواب این دوستان بی منطق بهترین جواب باشه، آفرین
سپهر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
منطق شما افلاطون را به زانو در آورد ... !!!
محمد رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
اقا شما استفاده نکن که خدایی نکرده مبادا دچار فساد بشی . من از افرادی مثل شما در روز قیامت نمی گذرم که جوونی مارو از ما گرفت ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
پس تلفن هم باید نباشه و قطع بشه دیگه، چون میشه ازش بد استفاده کرد!!!!
بیدار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
طرز فکر شما می گه برای از بین بردن عین نجاست در کنار دریا باید دریا رو خشکاند ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
طبق فرمایش جنابعالی تلفن و موبایل نیز وسیله رواج فساد می باشند.بحث فیلترینگ این نرم افزارها فقط و فقط سود شرکت های مخابراتی و بس.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
شما بگو ماست بد یا خوبه
اصولا ماست هم حاصل فساد شیره
پنیر .... پنیر هم همین طور...
چه منطقی دار شما ایول بابا.....
يك استاد دانشگاه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
جناب ناشناس فساد خوب نيست و بنده هم قبل از اين فيلترينگ به فرزند خود سفارش كردم كه وي چت را از موبايلش حذف كند. ولي آقاياني كه اين همه حرص و جوش مي زنند براي اخلاق بچه هاي مردم براي يك بار هم كه شده عرضه به خرج داده و با حمايت از جوانان اين كشور كه در زمينه نرم افزاري در دنيا سرامد هستند برنامه هاي كاربردي ابتكاري و حداقل مشابه همين تانگو و غيره بسازند و با مديريت درست جلوي فساد آن را نيز بگيرند. همانطور كه در كشورهايي كه سازنده اين برنامه ها هستند هيچكس حق فعاليت غير قانوني ندارد و چون شماره تلفنش ثبت شده و در دست خودشان است به سرعت دستگير مي شود.....
کیوان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
اینا میوه رو رو شاخه گاز میزنن چاقو میخوان چیکار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
یعنی با استفاده نکردن از وی چت یا ... جوونی شما گرفته می شه؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
شما تو جامعه رفت و آمد دارید یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فقط همین برنامه باعث فساد در جوان های ما میشه بقول دوست عزیزم اول خودمون رو درست کنیم تا همچی رو فیلتر کنیم اگر آب بود شنا نکردیم کارمون درسته نه اینکه آب نباشه و شنا نکنیم
محمد
| Iraq |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
تا کی میخواهیم با جلوگیری یا فیلترینگ کار فرهنگی کنیم- Wechat نشد یه برنامه دیگه - بهتر نیست مثل کره شمالی اینترنت کلا قطع بشه تا ریشه همه فساد ها خشک بشه!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
البته چون صدای نا محرم می تواند موجب فساد شود، حرف زدن هم فیلتر شود؟!!
خداشاهده من یه چیزایی از این وی چت دیده بودم که نگو!!!
بهتر ک فیلتر شد اما ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
ميشه بفرمايد دقيقا چي ديديد؟
ناشناس
| Kuwait |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
انوقت شما اونجا چی کار می کردی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
خدا شاهده من یه چیزایی تو رساله و کتابهای پزشکی و ... دیدم که نگو
لطفا اینا رو هم فیلتر کنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
ما که ندیدیم ... شما حتما خیلی دنبالش بودی که دیدی .....
آآره داداا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
ندید بدید!
وحید
| Germany |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
خدا شاهده من هم چیزهایی از این بشر دوپا دیدم که نگو!!!
بهتره که نسل بشر منقرض بشه!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
عزیز دل برادر
در ادبیات فارسی داریم
آن چیز که در درجستن آنی...آنی
شما چیزهایی رو در وی چت دیدی که در چستجوی اونا بودی
کافر همه را به کیش خود پندارد

در ضمن... بخاطر یه بی نماز در مسجد رو نمی بندند
فکر می کنم اگه در ادبیات و مثلهای غنی از معرفت فارسی بگردی باهم مثلهایی پیدا می کنید که قانعتون کنه
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
حالا شما مشکل داری نمیتونی از تکنولوژی درست استفاده کنی مشکل بقیه چیه ؟!!!!!
حالا چی دیده بودی؟ ;)
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
ولی من کاملا استفاده صحیح می کردم.شما خودت رو اصلاح کن برادر.برو توبه کن
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
به همون خدایی که میگی منم از خود نسل بشر چیزهایی دیدم که نگو... بهتر که همه رو از بین ببریم... یک کتابهای دیدم که نگو... یک دوربینهای دیدم که چه عکسهای با هاشون گرفته شده... بازم بگم...؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
به منم بگو چی دیدی بین خودمون میمونه!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
ولی من ندیده بودم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
شما نرو!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
تا حالا فیلم جنایت سعادت آباد رو دیدی؟ باید چاقو رو هم ممنوع کنن؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
عزیز تو از وی چت ندیدی از کسی دیدی که اونو استفاده میکرده که اگه اینم فیلتزشه اون بکارش تو یه جای دگه ادامه می ده.
ناشناس
| United States |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
اونایی که شما دیدی تو جامعه هم هست، فقط کافیه چشمهامونو باز کنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
آره. باید به هم دید. تنها خوب نیست.
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
نمی دونم چرا ما چیز هایی که این دوستان می بینند رو نمی بینیم، البته نه که این که نباشه ولی مثل اینکه دقت اینها روی این مسائل خیلی زیاده
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
مشکل از خودته
تکنولوژی کاملابی آلایش عملیاتی می شه. این نحوه تفکر و استفاده شماست که ماهیت اون رو تغییر می ده.
قليدون
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
پس چرا من نديدم ؟؟؟؟؟
اين نشان مي دهد شما با چشم بصيرت از تكنولوژي استفاده مي كني!!!!!!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
شما خودتو اصلاح کن ، تا نبینی ;-)
حسین
| United Arab Emirates |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
خانواده ما (خصوصا همسرم) روزانه با پسرمان که در خارج دانشجوست با ویچت و وایبر تماس داشتیم. انگار که نزد مابود. همسرم مرتب برایش از مسائل دینی و تعهد و اینجور حرفها می گفت و لینکهای دینی برایش می فرستاد. الان چند روز است که ارتباطمان قطع است و یا چون از تلفن استفاده می کنیم سعی می کنیم که تماس حداقل باشد و به همان ؛حالت چطوره؟ و چی می کنی؟؛ بسنده شود. خوب این هم یک نوع استفاده از این شبکه‌های اجتماعی است که ما از آنها بهر می بردیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
رااااست ميگي؟؟؟؟
سعيد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
اقاي ناشناس...از شما نه كسي خواسته بري و نه از كسي بخواه كه بره...واللا ما كه قبوض تلفنمون شديدا پايين اومده بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
همیشه یک مشت آدم بی جنبه حرکاتی میکنن که...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
معلومه اون کاره ای
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
بیا یواشکی در گوش من بگو ک چیا دیدی؟؟؟!!!!! (چون ممکنه جاسوسی کنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
حالا چی دیدی که این همه وحشت زده شدی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
والا ما که چیزی ندیدیم.کسایی هم که می بینند بی شک دنبالشن که می بینند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
موافقم که فیلتر شد مردم جنبه استفاده نداشتن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
من مونده ام، اینا یی که موافق فیلترینگن، همشون ی چیزایی تو این نرم افزارا میبینن، نمیدونم ما استفاده کننده هاش چرا نمیبینیم آخه. کجاهاشه خب ما هم استفاده کنیم. خوبه واسه اینده ;)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
آره تو هم دیدی پس؟
میلاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
من که خیلی وقته تو وی چت بودم چیز ناجوری ندیدم/حتما شما خیلی دنبال چیزای ناجور هستین!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
شما خیلی...مرد حسابی برو خودتومسخره وسیاه کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
من یزدم و داداشم هم اصفهان.هردومون هم بنگاه ماشین داریم.از وی چت هم برا ارسال عکس ماشین استفاده میکردیم ولی الان.......
اون چیزایی هم ک شما دیدی چون دنبالش نبودم ندیدم
reza
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
shoma khodet moshkel dashti be baghiye nachasbon.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
تو چکار داشتی اون چیزاهاشو ببینی
این چیزها شو نگاه کن اصلا بد نیست
ناشناس
| Australia |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
با مداد و خودکار یه چیزای بدی نوشت که نگو
دانشجوی بی پول
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
من دانشجوی دور از خانواده، برای صحبت با خانواده ام و کاهش هزینه ها از وی چت استفاده میکردم. حیف که عمرش کوتاه بود. هنوز که وایبر هست، اما اگه همه فیلتر شن باید تو صف تلفن کارتی وایسم!
فیلتر کردن کار بسیار ساده ای است اما دوستان اگر نماینده ... مردم هستند به راحتی میتوانند با بستن یک قرار داد کوچک با یکی از دانشگاهها یه جایگزین مناسب برای این اپلیکیشنها پیدا کنند که مشکل فرهنگی نداشته باشد ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
خیلی ایده خوبیه باید سریع یک جایگزین ایرانی اش رو ارائه دهند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
والسلام
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
اون هم به نظر من ... به بن بست می خوره، اینهمه شبکه اجتماعی داخلی چی شد؟ یا بیت المال دارن هدر میرن یا تعطیل میشن!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
آره.
تجربه نشون داده وقتی جایگزین ایرونی بشه پیدا کرد بهتر جواب میده. چون نباید پول تو جیب خارجیه بره. مثلا یاره.... رو اسمشو عوض کرده فلان چیز میگه مهندسین (اصلا اصلشم ارزش طراحی نداشت چه برسه به اینکه پز بدی مهندس ایرونی و ...) ایرونی طراحی کردن. ...
این هم اگه از اول ایرونیه کپی میکرد الان فیلتر نبود داداش.
اگه از همون اول ایرانخودرو سایپای خودمونو جمع میکردیم میفرستادیمشون پی کارشون به بهانه اشتغال زایی تابو نمیکردیمش یه دونه BMW می اوردیم تو کشورمون الان زبون این زنه دراز نبود اینطور.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
واسه چی آخه؟! همه دنیا میتونن از همه تکنولوژی های بروز استفاده کنن، ما باید واسه خودمون بریم جداگانه بسازیم؟!! ما همیشه تافته جدا بافته ایم؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
برادر مشکل خوده این تکنولوژی هست وگر نه ملی کردن اینم مثل سایر چیزایی که ملی شد کاری نداره.!
آفرين اساسا محدوديت در تكنولوژى نه تنها كارساز نيست بلكه يك ولع كاذب را بدنبال خواهد داشت
تكنولوژى مثل سيله هيچ ادم ... سعى نميكنه جلوى سيلو نگيره معقول اينه كه سيل رو مهار وكنترل كرد نه .............ولى...
سلام
تابناک جان اگه نمیدونی بدون

ابزارهای رایگانی که در اختیار من و شماست بالغ بر 99 درصدش جاسوسیه

یه چیزهایی هست به اسم voice detect

یا face detect که صدا و تصویر شما رو هرجایی که باشه پیدا و ردگیری میکنه و امنیت شما و خانواده و دوستانتون رو به خطر میندازه

لطفا این نظر را برای عموم نمایش دهید تا بفهمند چی به چیه و تا حد امکان از ابزارهای رایگان مثل وی چت و... استفاده نکنند.هیچ چیزی بی دلیل فیلتر نمیشه!

به قول یکی از دوستان چیزی که پنیر مجانی میده تله موشه!

باتشکر
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
شما هم یه چیزی یاد گرفتی ابزار جاسوسی مگه مردم عادی چی دارن که بخواد ازشون جاسوسی بشه این ابزار جاسوسی برا منی که میخوام تو اونسر ایران همزمان هم مادرمو ببینم و هم صداشو بشنوم هیچ خظری نداره حالا جیب یه سری رو تهدید میکنه بحثش جداست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
واقعا برای شما متاسفم...
در تمامی کشورها این نرم افزار استفاده میشه و خیلی هم کاربر داره.هدف این برنامه ها کسب درامد از طریق تبلیغاته . شما که برنامه نویس نیستی.تویه ایران خیلی ها این برنامه رو باز کردن و کدهاشو خوندن .اگه چیزی که شما میگید توش وجود داشت سریعا اعلام میشد.جالب اینجاست تو این دنیا هیچکس جز شما ازین موضوع اطلاع نداره.
مثلا از شما جاسوسی کنن که چی بشه؟ :D
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
عزیزم کسی به کسی پنیر مجانی نداده تمام درآمد شبکه های اجتماعی از طریق تبلیغات هدفمند برای مشترکین هستش
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
با سلام،
مگر در چت چه می گوییم که بخواهند بدزدند. حرف های میزنید...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
خب نتیجه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
بله شما درست می فرماایید تمامی ابزار ها ، تکنولوژی ، داروها ، و همه آن چیزی که ما هیچ وقت نقشی در تولیدشان نداشته ایم و نخواهیم داشت و فقط مصرف کننده ایم همگی ابزارهای جاسوسیند بله ، اصلا همه دنیا میخوان از ما جاسوسی کنند !!!!!!!!!!!!!!!! تابناک اینو هم منتشر نمیکنی!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
عمو جان، شما چی دارید که ارزش جاسوسی کردن داشته باشد؟ اگه داری از همراه هوشمند یا اصلاً از همراه استفاده نکن چون اصولاً همراه قابل ردگیری است. ولی جلوی بقیه ملت را نگیر.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
دوست عزیز بارها این بحث جاسوسی مطرح شده و جوابی که هست اینکه اگه جاسوسی هم باشه که البته من اعتقاد به جاسوسی در اون سطح ندارم، این جاسوسی فقط برای عده خیلی خاصی از مردم به درد لونا میخوره واگرنه مردم عادی هیچ فایده ای برا کشورای دیگه نداره که جاسوسیشونو کنن.و این ابزار ها تنها باعث پایین اومدن هزینه مردم عادی میشه که بسیارم اثر گذاره....خواهشا چاپ کنید)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
عمو یزدان اگه نمی دونی بدون .

چیزای رایگان مثل هوا که تنفس می کنی 99 درصدش حاوی ابزارهای جاسوسیه.
سازمان سیا یه ابزارهایی ساخته که درون ملکول های هوا قرار میگیره و وارد شش میشه و می تونه امنیت خانواده و دوستان شما رو به خطر بندازه.
لطفا این نظر رو برای عموم به نمایش بذارید که بفهمند چی به چیه و همه چیزای رایگان خطرناکه !!!!!!!!!!!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
جهت مزید اطلاع وی چت متعلق به کشور دوست و برادر!!! چین است که حداقل فعلا نیازی به جاسوسی از ما ندارند . ضمنا هر جمع آوری اطلاعاتی لزوما جاسوسی نیست مثل اطلاعات مربوط به علاقه مندی مشتریان برای تحلیل بازار
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
سطح سواد شما پایین که این حرف رو میزنی .

همین و بس .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
خدایا ما با کیا شدیم 75 میلیون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
مثلا عکس ها یا محل زندگی شما چه بدرد میخوره ؟ شما مثل اینکه خودتو خیلی مهم فرض کردی
دانشجوی ارشد هوش مصنوعی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
دوست عزیز و بیسواد! چرا چرند میگی؟!voice detect و face detect به قول شما، کاربردهای هوش مصنوعی در پردازش تصدا و تصویر هستند و ربطی به امنیت ندارند.
عمو یزدان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
امیر خان مگه چن نفر مثل شما ازش استفاده سلامت میکنن؟

صدتا از دوستای دانشگاه خودم شبها با گرلفرندهاشون تو اسمونا سیر میکنن
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
شرط می بندم خودتم نمیدونی درباره چی حرف میزنی و یه چیزی شنیدی، خب البته اگه اینطور نیست میشه توضیح بدی در رابطه با این ویس دتکت و فیس دتکت، البته به طور رایج می دونم که تو دوربین ها و رکوردرها استفاده میشن، اما شما چه برداشتی از اینا کردی دیگه منتظریم بیاید توضیح بدید!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
ادوارد اسنودن گفت هرچیزی که در اینترنت باشه در دست امریکاست.پس نگین مال دوست و برادر چینه!
حجت
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
امیر خان تو یه جایی خوندم که:
اونقدر که فیس بوک باعث بی حجابی شد رضا خان نشد.
....
تنها
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
کدوم جاسوسی
برای منه دانشجو که هزینه هامو 70% پایین آورده از ده تا کتاب و جزوه جاسوسی کنه!!!!!
نزن این حرفو تورو خدا
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
همچین می گه جاسوسی می کنن از من و تو چی در میاد برادر ...؟؟؟؟
من و شما جز کار درس و قسط دادن و سگ دو واسه شکم سیری چی داریم
...
من
| United Kingdom |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
داداش گلم نیاز به جاسوسی با ویچت نیست اگر نیازی باشه با اندروید و ویندوز همون کارو می کنن.
99% درصد رو از کدوم تحقیق و مطالعه آوردی؟؟؟؟
محمد
| Germany |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
خدا وکیلی یه حرفی میزنی مغز آدم سوت میکشه!! فیلمه هالیوودی زیاد دیدی. بابا منه دانشجو با استادم صحبت میکنم کی میخواد بیاد امنیته منو به خطر بندازه !!! مگه من چیکاره ام؟!! اون کسی که به پست حساسی تو کشور رسیده خودش این چیزا رو میدونه و ازش استفاده نمیکنه!!! اگه واسه اون اشخاص اینکارو کردید که جونشون ب خطر نیوفته که دیگه واویلاست!! مردم عادی چیزی برای جاسوسی ندارن! مگه اینکه دوستان چینی بخوان جاسوسی جکهای کلیپسیه مردمو ببیند!!! نه تو رو خدا بر اساس چه منطقی همچین حرفی زدی؟!!!
asal
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
به نظر من اصولا چون تمام این وسایل با برق کار میکنند و این دستگاه های مفسده انگیز و جاسوس زا باید محو بشوند و ما وقت گشتن خونه به خونه ملت را نداریم ... پیشنهاد میکنم شبکه برق سراسری قطع گردد تا دست این اجانب کوتاه و دشمن ستیزان به آرامش برسند، ما هم بریم پی کار و زندگیمون ... هان؟
ناشناس
| United States |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
برادر من شما استفاده نکن...نه از موبایل نه از این نرم افزار ها نه از کامپیوتر از هیچی... شما خیلی معروف و سرشناس هستی،سی آی ای و هزار یک سازمان جاسوسی دیگه فقط و فقط میخواست از شما اطلاعات جمع کنه که نشد... بابا خواهش میکنم یه مقدار واقع گرا باش...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
اخه انیشتن من معمولی چیم برای حاسوسی حالبه آخه بعد حجم ارتباطات عظیم این ایزار ها رو اگه درک کنی می فهمی که عملا امکان پالایش انها نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
حرفت درسته تا حددی ولی خدایش بابا بی خیال توهم توطئه همه مونو گرفته
یعنی به نظر شما الانی که من و تو نظر می نویسیم نمی دونن که کی هستیم و کجاییم؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
بابا جان اون دختر پسری که با هم چت میکنن که فقط بابا مامانشون نباس خبردار شن. بقیش هم که ما راضی هستیم. یه نرم افزار bazar واسه اندروید ساختین که اون هم نصف و نیمه کپی خارجی هاست اولش رایگان بود الان کار به جایی رسید که فقط میتونیم بزبز قندی رو رایگان ازش دانلود کنیم. اون هم بصورت trial.
بقیش پولیه. تو چی فکر کردی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
فیلم پلیسی زیاد میبینی عمو.حواست باشه ترورت نکنن.هههه
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
اونوقت يعني همين تلفن همراه جنابعالي نميتونه شنود بشه؟ بابا تو خيلي از مرحله پرتي.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
چیه ما بدرد اونا میخوره که بخوان جاسوسی کنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
تابناک جان لطفا این رو هم چاپ کن:
الان فقط ما عقل کل هستیم که فهمیدیم ابزار جاسوسیه و باید فیلتر بشه؟ لابد کشورهای پیشرفته و فوق پیشرفته نمیفهمن که این ابزار جاسوسیه؟!
شماها برای اینجور کارا 2 تا بهانه دارین که برای همه چیز استفاده میکنین که کارهاتون رو توجیه کنین!
علی شیرازی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
اخ جون جاسوس بازی ..خیلی با حاله
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
عمو يزدان اينها همش حرفه .البته ببخشيدا .اگه اونطوري كه شما ميگين باشه ...از كجا معلوم خود شما جاسوس نباشين(مثلا ميگما) من بدون طرفداري از هر حذبي ميگم ....من به مردم فكر ميكنم.متاسفانه نميدونم نمايندگاني كه ما انتخاب كرديم چيكار ميكنن او تو؟!
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
وزير مملكت داره از فيس بوك استفاده مي كنه بايد بيشتر نگران جاسوسي و اين حرفا باشه حالا بعضيا مي شن كاسه داغتر از آش!!!
بیدار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
نه اینکه همه ملت ایران جاسوس اجنبین و فقط شما سالمی که نمی خوای از این ابزارها استفاده کنی نه !!!
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
دوست عزیز،
حرف شما درسته و اینکه امنیت اطلاعات و مخاطبان روزبروز تهدید میشه اما شما همین گوگل رو هم نگاه کنی میبینی متناسب با جستجوهای قبلی شما و علایق شما که به شکلی بهش گفتید(از طریق جستجو ، ایمیل ، یوتیوب و ....) پس گوگل هم بده! من با جاسوسی به اون شکل موافق نیستم گوگل داره زندگی آینده مجازی ما رو رهبری میکنه ایناهم شیوشه!
...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
عمو یزدان توجیح خنده داری بود.برادر من اخه چرا چیزی ک علمشو نداری راجب بهش نظر میدی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
كره زمين 7 ميليارد آدم داره. از اين جماعت نصفشون روزي 10 تا پيام رد و بدل كنن ميشه 45 ميليارد پيام. اونوقت كدوم ديوانه اي مياد اين 45 ميليارد پيام رو بخونه واسه جاسوسي؟ زشته تو قرن 21 از اين حرفها بزني
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
....عمو آخه تو چی داری که ازت جاسوسی کنن؟
آخه عکس من یا امثاله من یا حرف های ما به چه درد جاسوسی میخوره؟
چرا با این افکار می خواین جامعه رو گول بزنین؟
چرا جامعه رو درگیره ... مثل خودتون می کنین؟....
ناشناس
| United States |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
بیان از منو جاسوسی کنن خوشحالم میشم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
هر کسی خودش فهم داره . میدونه که فلان نرم افزار براش سود داره یا خیر . کسی هم که فکر میکنه مشکلی داره که احتمالا براش دردسری پیش میاد خوب میتونه استفاده نکنه . برای بعضی ها که میخوان مکالمه ارزان قیمت داشته باشن هم خوب استفاده کنن. منظور اینه که هرکسی باید نیتزهای خودشو بدونه....
میلاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
عمو یزدان عزیز، حرف شما کاملاً متین ولی من و شما چه شخصیت مهمی هستیم که بخوان جاسوسی کنن؟! خوب معلومه که میکنن!! وقتی من و شما میتونیم از امکانات رایگانش استفاده کنیم و با متوجه بودنمون نگذاریم سوء استفاده کنن، استفاده از اینگونه نرم افزار ها خیلی هم خوبه!
اسجیآ
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
جناب دانشجوی ارشد هوش مصنوعی !!!

لطفا ً وقتی از چیزی اطلاع نداری نظر نده !

کامنت بالا کاملا ً درسته !!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
اگه نمی دونی بدون اگه بنا به جاسوسی باشه که تمام سیستم های عامل دنیا وظیفه دارند که اطلاعات کاربران خودشون رو برای NSA بفرستند اعم از اثر انگشتی که ثبت می کنید تا توسط لپ تاپ در ویندوز لاگین کنید یا تصویری که توسط وبکم های شما بدون اطلاع شما ضبط و در اولین فرصت به سرورهای NSA فرستاده میشه پس نتیجه میگیریم که کلا تکنولوژی رو ببوسیم بذاریم کنار. از جاسوسی دولت مردان و افرادی که دستی در کار دارند باید بترسند نه مردم عادی. مثلا اطلاعات یک شخص عادی رو می خواند جاسوسی کنن به چه نتیجه ای برسن. به قول طرف میگفتن خودمون عکس پرسنلی درست حسابی براشون می فرستادیم نه این عکس های عجق وجقی که تو شبکه های اجتماعی میذاریم
برنامه نویس
| United States |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
Voice Detect و Face Detect کاملا یکی از مباحث علمی کامپیوتر هستند که همین Unlock کردن گوشی های موبایل و تشخیص لبخند دوربینهای دیجیتال از اون استفاده میکنند حالا این ها هم شدن ابزار جاسوسی؟؟؟ با این حساب شما تو خیابون هم نباید راه بری چون ممکنه از طریق دوربین مغازه سر کوچتون هم ازتون جاسوسی بشه ...
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
...عزیز من شما میدونی چه حجم داده ای میشه اگه بخواد جاسوسی کنه ؟ چه هزینه هنگفتی داره واسش ؟ اصن صرف میکنه این همه داده رو انالیز کنه که چهارتا مطلب به دست بیاره ؟ ....
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
عمو یزدان عزیز خب به شما چه که دوستانتون با چه کسی میرن تو آسمونا؟ شما استفاده نکن عادت کردیم تو حریم خصوصی دیگران دخالت کنیم.
ضمنا شما یه چیزی از جاسوسی شنیدی. برادر من اگر قرار به جاسوسی باشه همون گوشی 1100 عهد بوق حتی اگه خاموش هم باشه قابلیت شنود و ردگیری رو حتی با تجهیزات داخلی داراست. شما اگر نگران جاسوسی هستی باید با تکنولوژی خداحافظی کنی. چون حتی کیبرد یا موس کامپیوتر شما هم میتونه به راحتی قابلیت جاسوسی داشته باشه. پس ...نگو برادر...
تابناک نمایش بده لطفا.
ناصر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
یکی بیاد از من جاسوسی کنه لطفا!!؟؟
ناشناس
| United States |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
دانشجوی عزیز هوش مصنوعی اونم از نوع کارشناسی ارشد، دوست عزیز شما تاحالا اسم اشلون رو نشنیدی؟
اشلون سیستم هوشمند بررسی مکالمات تلفنی آمریکاست که با هوش مصنوعی خود مکالمات را شنود و در صورت استفاده از کلمات از قبل تعریف شده، مکالمه را ضبظ و گزارش می کند.
یا سیستم تشخیص چهره آنلاین در انگلستان
یا همین سیستمهای داخلی خودمون که اسم نمی برم.

به این میگن هوش مصنوعی نه گلابی مصنوعی.

لطفا به استادهایتان سلام برسانید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
عمو جان وي چت سازندش كشور چينه اخه چي بايد از من جاسوسي كنه اول فكر كن بعد حرف بزن كسي
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
پسرم نکته ی خیلی خوبی بود پس توصیه بت میکنم دیگه به نت ایران متصل نشو که شخضیتت پامال میشه...
عصبانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
آره خوب ، از لینوکس و فایرفاکس هم استفاده نکنیم چون رایگانه پس نرم افزار جاسوسی هستن، چرا چرت می گی عمووو؟....
ناشناس
| Germany |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
من حاضرم از خدمات رایگان استفاده کنم و عکس و صدام ضبط بشه و بررسی بشه. خوب مگر کار خلافی دارم میکنم؟
مهسا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
در پاسخ به کامنت عمو یزدان عزیز
گیرم که با گرلفرندهاشون صحبت کنند، به من و شما چه ربطی داره؟
همین جوری هم خیلی ها با تلفن باهمدیگه صحبت میکنند، همدیگه رو میبیند و ....
تو این دوره زمونه نمیشه انتظار داشت همه امکانات و زیرساختها رو بخاطر احتمال استفاده نادرست از بین برد. حالا تصمیم گیری در مورد درستی یا نادرستیش به کنار! باید به هوش جمعی مردم احترام گذاشت و بهشون حق انتخاب داد.
اخی چرا
من پول ندارم به مخابرا ت بدهم
تاسف تاسف
دقیقا همون موقعی که گفتند فیلتر شده گفتم حالا مخابرات بره حالش رو ببره. چون کلی سود پیامکیش کم شده بود.
از طرف سهامداران مخابرات :‌ مسوولین مچکریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
عزیزم مخابرات یه شرکت مجزا از همراه اول و ایرانسل و ... می باشد
همانطور که عصر عصر جدیده افکارمون هم باید جدید باشه این چه فوایدی داره که جلو شبکه های اجتماعی بگیریم هر کی دوس داشته باشه میره و هر کی نخواد نمیره تازه اگه فیلتر هم بشه راهی برای غلبه باهاش وجود داره به قول مایکل فاکالت اگه جلو یه چیزی بطور جد بخواهیم بگیریم بیشتر شیوع پیدا میکنه....
به نظر من کلا باید موبایل و کامپیوتر و تبلت در کشور ممنوع بشوند چون موجب ترویج رابطه دختر و پسر می شوند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
وسط خیابان هم دیوار بکشن و مردا اینور زنا اونور
ناشناس
| Australia |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
دسته های عزاداری هم همینطور پسر دخترا عم رو میبینن اونجاها .پارک ها و سینما هام بسته بشه بد نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
بهتره تلفن هم ممنوع بشه !
دوستان من تلگرامم کار نمیکنه ؟ اینم فیلتر شده ؟
به زودی فیلتر شکن هایی میاد که به راحتی دسترسی به این برنامه ها را میسر می سازه. همینطور که برای فیس و بوک و تویتر اومد. این نوع رفتار مسئولین کشور ما فقط باعث حریص تر شدن مردم نسبت به استفاده از این برنامه ها می شه. واقعا چرا همیشه ما باید بعد منفی قضیه رو ببنیم. ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
و همچنین ابزارهای فیلتری که اونا رو فیلتر کنه. این جنگیه که بوده و خواهد بود و پیروزی نداره
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
همین الان هم به وفور پیدا می شه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
همینو بگو!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
همین الآنش هم هست.
عصبانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
شوخی با نمکی بود
می خوای تا بریم توی یک دیگ مسی و درو کامل ببندیم که هوا هم نیاد تو هان؟ چطوره؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
حتما که یه روزی میاد ای خدا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
دقیقا " حالا از فردا هر کی هم نمی دونست میره سراغ وی چت
بی بندو باری ؟!!!! این حرفا چیه پس یهو گوشو چشم مردمو ببندیم تا خطر به کلی برطرف شه آدم باید فکرش بی بندو بار نباشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
خدا وکیلی،فکر چند درصدمون بی بنذوباره؟؟؟/
باسلام
برنده واقعی این فیلترینگ جدید فقط و فقط اپراتورهای تلفن همراه میباشند،کافی است به حجم پیامکهای ردو بدل شده در ماههای اخیر امسال و سال ماقبل دسترسی داشته بلاشید و مقایسه ای انجام دهید، مکالمات تلفنی پیشکش!...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
در صورتی که با ویچت یک مگ هم برای من زیاد بود !
حرومه بعضیا !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
موافقمممممممممممم!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
اونهایی که این کامنت ها رو dislike میکنن همونهایی هستند که واسه مسی فحش میفرستند. اصلا عقده دارن اینا.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
علی جان خسته نباشی واقعآ خیلی زحمت کشیدی تا ب این مهم رسیدی نه؟!!!!!!!!!!! بهتره ی بار دیگه مطلب رو بخونی(نه باید صد بار از روش مشق بنویسی)
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
یقینا و 100 % درصد.

آخه شب یلدا و عید نوروز نزدیکه .بلاخره باید عیدی به مردم داد .
برندگان واقعی فروشندگان وی پی ان هستند!
به قول وزیر فرهنگ چند سال دیگه باید به این حرکت ها و فیلتر کردن ها بخندیم. تکنولوژِی با چنان سرعتی پیشرفت میکنه که ...
با فیلتریگ این مشکلات حل نمی شه و حل نخواهد شد ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
آقا فرزین شما راهکار بده...یعنی هیچ فسادی در جامعه نداریم...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
ناشناس 19:13 کسی نگفته در جامعه فساد نیس ولی راهکارش فیلترینگ نیس ببینم اینکه ما در فساد اداری در کشورمون جز کشورهای پیشرو! هستیم راهکارش اینه که ادارات رو تعطیل کنیم یا اینکه سالانه افراد بسیاری در کشورمون بر اثر چاقو کشته می شن شاید خیلی بیشتر از کشورهایی که سلاح گرم آزاده باید چاقو رو ممنوع کنیم عزیزم هرچیزی می شه ازش استفاده خوب و بد کرد بایستی فرهنگ سازی کرد
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
ناشناس جان البته كه در جامعه فساد هم داريم. نمونه اش مغز .... امثال شما است كه جامعه را فقط مرداب مي بينند.
ارین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
دقیقا با پیچ گوشتی هم میشه ادم کشت
لابد اینم باید جمع کنن از کشور!!
واقعا کههه
از فیلتر شدن وی چت بسیار خوشحال شدم چون واقعا وی چت خانواده ها را از بین می برد و نوعی ... پیامی ایجاد می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
خوب شما استفاده نکن ....چرا برای دیگران تصمیم میگیری؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
اون خانواده ای که با ویچت قراره از بین بره همون به که از بین بره
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
میشه بفرمائید وی چت چطوری خانواده ها رو از بین میبره؟ با این حساب باید تا بحال چند صد هزار خانواده ایرانی از هم پاشیده شده باشند...
حجت
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
آقا رضا، صداش فردا در میاد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
فیلتر شدنش کار تو بود ای ناقولا!!!!!!!!!!!!!!!
Sady
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
وقتی Wechat نبود چی داشت خانواده ها رو از هم میپاشید که این همه آمار تلاق بالاست؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
اگر تو و خانواده تو مشکل فرهنگی دارند برو ...که هنوز به خانواده ات اطمینان نداری .
... که خانواده ات را عامل فساد فکر میکنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
قضیه جاخالی چیه آخه؟
ناشناس
| United States |
۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
مهدی کیا تو خانوادت خیانت کردن بیچاره؟!! عجب خانواده ای که با وی چت نابود میشه! اون خانواده رو بده خروس قندی بگیر جاش!
ناشناس
| France |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
تلاق نه مجيد جان طلاق
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
اون خانواده ای که با ویچت قراره از بین بره همون به که از بین بره
سروش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
میشه بفرمایید . این آمارو از کجا بیرون کشیدید !!!! واقعا که ازون اون ور بوم افتادید بخدا
ناشناس
| United States |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
عوام، عوام، عوام. بدبختی ما همین عوام هستند که بدون تحلیل مسائل اخلاقی را به چیزهای بی ربط، ربط می دهند. اون خانواده که با ویچت بپاشه، بهتر که بپاشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
بگو خوب خخخخخخخخخخخ
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
آقا مهدی عزیزم تو مواظب خانواده خودت باش که از هم نپاشه. نزار بچه هات برن بیرون چون اونجا هم فساد هست....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
شما که خدای نکرده خانواده ات از بین نرفته!؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
گویا این ویچت بد بلایی سر خانواده شما آورده مهدی جان!!!
بهتر نیست خانوادتو درست کنی جای اینکه برای سراغ فیلتر کردن اینترنت؟؟؟؟
بنده خدا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
اقا خیلی چیزا هم مفید اند هم مضر.پس چرا ما فقط نیمه ی خالی لیوان رو نگاه میکنیم اصلا این توهین محسوب میشه به ما ایرانیا یعنی ما ظرفیت استفاده از تکنولوژی رو نداریم تمام.......
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
چه خانواده سستی که با یه وی چت از بین بره . اون خانواده احتمالا با یه عشوه یا چشمک تو خیابون ویران میشه و مفسد فلعرض
key1
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
بابا این ویچت واسه خودش فارسی1 بوده ما خبر نداشتیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
خودت رو با مامقایسه نکنplz
ناشناس
| Australia |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
عجب خانواده مستحکمی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
خاک بر سر بنیان سست اون خانواده‌ای که با وی‌چت از بین می‌رفت.
همون بهتر که بره ...
عيبي نداره اونم مثل فيس بوك اون عده ي خاص كه بخواهند مي توانند استفاده مي كنند فقط اميد وارم به اين وسيله ديگه ابرو ريزي نكنن و با مسي چت نكنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
خانواده ای که اینقدر بی بنیانه که با وی چت از بین میره٬ باید بره!
آفرین تابناک جان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
AGHA TO KI HASTY KE BEKHAN AMNIYATI BAHAT BARKHORD KONAN AKHEEE
برنده واقعی اینجا فروشندگان فیلتر شکن ها هستند.هر موقع فیلتر کردن فیس بوک موفق بود این هم موفق خواهد شد
مخابرات برنده واقعی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
این پرچم کجاس؟
امید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
جزایر کومور
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
جمهوری دومینیکن
سودشرکت های مخابراتی زیادمیشه
صدآفرین
با این کارها نمیشه جلوی تکنولوژی رو گرفت.دیشب ویچت فیلتر شد امروز دیدم دوستم داره با ویچتش کارمیکنه.گفتم چجوری ؟گفت فیلتر شکن نصب کردم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
خوشبختانه مردم همیشه از مسئولین جلوتر بودن. ...
ناشناس
| Australia |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
دمش گرم
خدا کند برق را نیز قطع کنند تا همه مردم سر غروب به رختخواب بروند و دیگر به پارتی های شبانه و ماهواره نگاه کردن و توی شهر جولان دادن نپردازند.
هی برگردیم به سال 60 !
آخه تا کی انتظار دارین یارو نره کشورهای دیگه زندگی کنه،یکی به من بگه تا کی!
تابناک عزیز حرف شما درسته ولی واقعا مشکل آفرین هم هست و من به شخصه تو کار نرم افزار هستم می بینم از مجرد و متاهل خیلی درگیر شدن و واقعا نمی دونم آخرش چی می شه
ناشناس محترم شما لطفاً اون چیزایی که دیدی رو دیگه نبین.
مگه می شه کسی تمام عمر داخل یک فضای بسته زندگی کنه و به واسطه عدم مواجهه با گناه، اسمش رو انسان صالح گذاشت.
ضمناً از هر چیزی میشه هم استفاده درست کرد و هم نادرست. ...
پدر منم استفاده میکنه...(قابلیت واکی تاکی که بدون هزینه میشه صحبت کرد) الانم فیلتر شکن نصب کرد داره استفاده میکنه...سرعتشم بیشتر شده!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
چشمت روشن :))
با تکنولوژی نمیشه مبارزه کرد چون راه مقابله با اون هست از فردا ببینید چگونه بازار وی پی ان گرم میشه و زمینه فساد بزرگتری را فراهم میکنه
آقا میمونی که فرستادیم فضا کجاست خوبه حالش؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
دمت گرم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
=Dسلام داره خدمتون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
قربونیش کردن رفت. مگه نمیدونستی؟
کیوان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
اونم با فیلتر شکن داره با ویچت شیک میکنه
خب اگه به مسده بودن خود تلفن همراه هم باعث فساد و خیانت و خیلی چیزای دیگه میشه میخواید پیام کوتاه رم از سیستمتون حذف کنید البته چون پول خوبی توشه بیخیال فساد...
همین کامنتا نشون میده که کم نیستن اونایی که نسبت به هر چیزی بدبینن و فقط جنبه منفی این امکاناتو میبینن! تا همین چند سال پیش بود که استفاده از ویدئو هم ممنوع شده بود ولی الآن کسی بهش کاری نداره. اگه مسئولین راست میگن بیان سیگار رو ممنوع کنن که جز ضرر چیزی نداره!!!! ولی نه تنها آزاده بلکه کارخونه سیگارم داریم!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
چون ازش مالیات می گیرند سیگاری که به بدن آسیب میرساند "مجاز" است .
در صورتی که هزاران برابرش رو باید خرج درمان کنند .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
بابا سیگار که خودش فیلتر داره جون من بیخیالش شین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
واقعا بخدا . هر روزه شاهد گسترش مواد مخدر و دخانیات هستیم چیزی که تا حد فاجعه باری مضر و خطرناک هست ولی همچین تکنولوژی که برای مردم مفید میتونه باشه....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
واقعا ضرر کدومش بیشتره؟
دروغ گویی و لاپوشانی نمی خواد دست از سر ما برداره...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
احسنت
مسئله فساد در جامعه ما یک مسئله فرهنگی است که با بگیر و ببند حل نمیشه و برعکس مخفیانه ادامه پیدا میکنه .
یه نظرسنجی بزارین ببینیم مردم مخالفن یا موافق والا ما که در کارای تجاری ازش استفاده میکردیم
تابناک عزیز حرف شما درسته ولی واقعا مشکل آفرین هم هست و من به شخصه تو کار نرم افزار هستم می بینم از مجرد و متاهل خیلی درگیر شدن و واقعا نمی دونم آخرش چی می شه
ما از فیلتر همه چیز راضی هستیم....تازه خیلی چیزا رو هم خودمون فیلتر میکنیم که تقاضا داریم برای اینکه گول نخوریم اونارو هم کلا فیلتر کنن...با تشکر
تابناک جون ! یه نظرسنجی بذار با این عنوان:

آیا با فیلتر کردن ابزارهای ارتباطی نوین مانند وی چت , فیسبوک و ... موافقید ؟
وی چت بدتراست یا کارت هدیه و اختلاس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
بد بد بد..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
مسلما وی چت!!!!
بلال
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
میدونی فناوری شده مایه دردسر .چون که زود میفهمن مردم کی هدیه داده کی گرفته.و چون این کار باعث ریا میشه . پس خوب نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 .....!
تابی زمین کرویه یامسطح؟
فقط می گم براتون متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
برا کی متاسفی ناشناس جان؟ برا خودتون یا خودشون یا خودمون یا...؟؟؟ لطفا شفاف سازی کن
کاش مردم بیشتر با مضرات این مسائل آشنا بودند.
و کاش یه جوری فایده ی ارزانی ارتباط و احیانا فوائد دیگر را به صورت مناسب مثلا توسط دانشگاههای داخل فراهم میکردیم.
این رسانه ها هم زمینه را برای برخی کارهایی که باید پرهیز کرد فراهم میکنند، و هم به این سمت تحریک میکنند و هل میدهند.
خانم ها تحریک میشن که عکسشونو بگذارن، هی زنها و مردها واسه هم نظر میدن و تو رودرباسی و ... یه حرفایی میزنن و اونجا میمونه و همه میبینن (از جمله همسرها) و مردها با خانمهای دیگر گفتگوهایی میکنند و باز میمونه و میبینند بقیه و ...
باید نسبت به بعضی مسائل "لا تقربوا" بود یعنی نزدیک نشد و اجتناب و دوری کرد.
سردی روابط خانوادگی، فریب، خیانت، ...
چی بگم دیگه
خدا کمکون کنه-
میدونم منتشر نمیکنی اما...
امیدوارم نفس کشیدن رو هم فیلتر کنن راحت شم من یکی که خسته شدم
انسان آزاد است و تا جایی که به دیگری آسیبی یا کاری نداشته باشد مشکلی ندارد،خدا با اون عظمتش به انسان قدرت اختیار داد.
چگونه یک عده به این نتیجه رسیدند که مناسب نیست؟ پشتوانه علمیشون چیه؟
...
چرا بقیه باید دسترسیشون به این برنامه ها بسته بشه بدلیل اینکه بعضی ها استفاده ی نامناسب از اون میکنند ؛ اون افرادی که دنبال استفاده ی نا مناسب از این برنامه بودند همین الان هم میتونند با سایفون به راحتی به کارشون ادامه بدند .. هیچ فرقی هم براشون نمیکنه ..
ما به جای اینکه بیاییم فرهنگ سازی کنیم، با تکنولوژی جلو برویم و کارهای دینی و اخلاقی را ترویج نماییم فقط یک کار را یاد گرفته ایم، ممنوع کردن، فیلتر کردن، جدا کردن، بیرون کردن و از این دست کارها.
والله باید با تکنولوژی جلو رفت و همان طور که می بینیم فناوری با چه سرعتی پیش می رود کارهای فرهنگی را هم باید با همان سرعت به جلو ببریم نه اینکه بخواهیم به فناوری با سرعت کارهای فرهنگی خودمان اجازه ی پیشرفت بدهیم.
خودمان وی چت میسازیم
وی چت و واتس آپ برای من یکی که خیلی به دردم خورد. تابستان گذشته با برادرم موقع برگشتن از شمال تو تهران همدیگه رو گم کردیم ( دو تا ماشین داشتیم ) اونا از یه خیابان دیگه رفتن وما از یه خیابان دیگه ای و برادرم اولین بار بود که تو تهران رانندگی می کرد وخیابانهای تهران رو خوب نمی شناخت ومن از طریق واتس آپ تونستم آدرس محلی که پارک کرده بودند را پیداکنم و اگه این نرم افزار نبود فکر کنم پیدا کردن همدیگه خیلی سخت بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
با همین یه کار آتش جهنم رو برای خودت خریدی دوست من. زود برو توبه کن زود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
اين بود انشاي تو؟!!
زبان یاد میگرفتم
جالب اینجاست که دقیقا 2 روز قبل فیلتر ویچت بطور خودجوش اخبار 20:30 درباره بدی های ویچت مستند ساخته بود. تنها دلیل فیلتر شدنش کم شدن سود پیامک مخابرات بود همین و بس....
بابا جان یه فکری هم به حال ما که خارج از کشور زندگی میکنیم بکنید چه طوری با خانواده مون ارتباط برقرار کنیم آخه. اسکایپ و اووو که کار نمیکنه. مسنجر هم قربونش برم بعضی وقتا با مصیبت. گوگل تاک هم که .... جدیدا این ویچت رو پیدا کرده بودم و فقط با صرف هزینه برای اینترنت میتونستم با خانواده ام تماس بگیرم و صحبت کنم که اونم دستشون درد نکنه فیلتر شد.
برای جلوگیری از فساد جوانان بهتره بجای هزینه میلیاردی فیلتر ، هزینه برای ضمینه ازدواج و یک زندگی سالم رو فراهم کنید
نمیشه مبارزه کرد باتکنولوژی
خیلی هم خوب شد که فیلتر شده بود
فیسبوک خالی شده بود :)
خدا را شكر ميكنم كه شيشه و آجر و لوله و.... قبلا وارد ايران شده وگرنه معلوم نبود بايد چه گروه هاي كارشناسي براي مسائل و مشكلات آنها تشكيل ميشد ....;)))
واقعا مقاله ی خوبی بود. مرسی از شما
براي من اين قضيه جالب كه ويچت به عنوان ابزار جنگ نرم مطرح شده، نكته جالب اينه كه ويچت يه نرم افزار چينيه نود درصد كاربرانش چيني هستن، اينجا توي انگليس تعداد اروپايي هاي مه ويچت دارن خيلي خيلي كمه، يكي از دوستان چيني من وقتي شماره منو گرفت فهميد من ويچت دارم خيلي شگفت زده بود كه يه غير چيني ويچت داشته باشه!
بحث خيلي ساده تر از اين حرفاست، پشت سر اين قضيه اپراتورهاي تلفن همراه هستن كه خيلي ضرر ميكنن با اين نرم افزارها. تو دنيا هم بعضي اپراتورهاي تلفن همراه نرم افزارهايي مثل وايبر رو ميبندن تا مشترياشون با خط خودشون صحبت كنن تا مجاني مثلا تا جايي كه يادم مياد تو دبي اينطوريه ولي تو انگليس من اينو نديدم، من ودا دارم كه همه چي روش بازه و اين غول مخابراتي دنيا هراسي نداره از اينكه بخوان با خطش مجاني صحبت كنتد با اينترنتش.
در هر حال ما كه كلي خدا رو بخاطر اين نرم افزارها شكر ميكنيم وگرنه بايد براي صحبت با عزيزانمون در وطن كلي هزينه ميكرديم.
مثلا فیسبوک و یو تیوب و بقیه چیزارو فیلتر کردین چی شد؟ غیر از این شد که همه رفتن سراغ خرید فیلترشکن و وی پی ان؟
...
ادم میخواد یه حرکتی بکنه باید همه جوانبشو نیگا کنه...
من جرب المجرب حلت به الندامه
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
برادر میشه معنی کنی این نوشتتو
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
رضا جان! اینی که نوشتی یعنی چی!لطفا همین پایین معنیش کنید.
با تشکر.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
معنیش؟
مترجم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
ترجمه :
هر کس انسان کارآزموده ای (باتجربه) را بیازماید ، پشیمان می شود .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
آقا رضا احیانا منظورتون این بود که "آزموده را آزمودن خطاست"؟
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
این که گفتی یعنی چه؟
ناشناس
| Canada |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
برادر جان حالا چه اصراری به عربی نوشتن هست. معادل فارسیش هست به خدا!
alef
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
اذیت شدیا .... اقا شما فارسی بلد نیستی؟؟؟؟؟
متین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
دوستان آقا رضا یه مصرع از شعر حافظ رو نوشته اند.
هرچند کازمودم از وی نبود سودم - من جرب المجرب حلت به الندامه واقعا هم همینطوره، میگه: جز قلب تیره هیچ نشد حاصل و هنوز -باطل درین خیال که اکسیر میکنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
آقا اين يك شعر از حافظ شيرازيست و در مقم مثل گفته ميشود ربطي به فارسي دانستن ندترد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
بابا با کلاس . . .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
عزیزان، شما شب یلدایی برین یه فال حافظ بگیرین شاید این شعر زیبا که این مصرع بسیار زیبا توش هست براتون اومد و فهمیدید که این آقای رضا فارسی بلده اما ترجیح داده این شاه مصرع حضرت حافظ رو بیاره.
خدا وکیلی این عزیزانی که مخالف فیلترینگ این نرم افزار هستن بشینن جند دقیقه از روی احساس فکر کنن بعدش دو دقیقه عقل رو قاضی کنن ببینین آیا آزاد شدن رابطه های پنهانی درسته؟ این آزاد سازی که دیگه فرهنگ سازی نمی خواد. می دونم خیلی ها میگن فقط رابطه نیست و مثال چاقو رو میزنن. این دلایلی هم که تابناک آورد ( با کمال احترام) آسمون ریسمون بافیه. یاهو چون روش های جدید ارتباطی اومد کم طرفدار شد نه بخاطر عادت مردم. چاقو هم کلا کهنه شده دیگه اصلا هم قابل قیاس نیست.
این نرم افزارها (چه هدف مند باشن چه نباشن) فقط و فقط رابطه ها رو افزایش میده. اونم روابط ناسالم اجتماعی. یکم به اصالت هامون رجوع کنید یکم به فرهنگمون برگردید ببینید میشه یه زن شوهر دار چون احساس افسردگی داره بتونه راحت با یه مرد غریبه شبها همصحبت شه؟ دور از چشم همسر...( برای پسر عموم تو شیک اتفاق افتاد) . دوست دختر و پسر که بماند. لطفا نگید فرهنگش رو نداریم!! اتفاقا داریم. فرهنگ ما اجازه ایجاد زمینه این نوع رفتار های غلط رو نمیپذیره. مگر اینکه بخوایم فرهنگمون رو عوض کنیم و بشیم مثل اونا.... که قصه درازی دارد
تمام گوشی هایی که فیلتر شکن دارن وی چت فعاله
فیسبوک مگه فیلتر نشد روز به روز داره کاربراش بیشتر میشه...
لطفا نظر سنجی کنید و نتایج را بطور رسمی (همراه با روش نظر سنجی و ..) به مقامات اعلام و همچنین منتشر کنید . متشکرم
توی این مملکت، مردم باید چشمهاشون رو روی همه چی ببندند تا مسئولین ما رو مستقیم تحویل دربان بهشت بدهند!
واقعا قضیه اجبار و اختیار کم کم داره میره زیر سوال
به نظر من کلا باید مشکل رو از ریشه حل کرد. مثلا دانشگاه ها رو هم بست! چون تو این فضا هم ممکن هست یک پسر و دختر باهم ارتباط بگیرند و منجر به جاهایی بشه که بده!
این که نشد استدلال!
مسئولان عزیز عادت کردند که بجای مدیریت و حل مشکل، صورت مسئله رو پاک کنند. فکر میکنند تا کی میتونند اینطوری رفتار کنند.
واقعا متاسفم!
بزرگترین مشکل مملکتمون همین wechat بود که به حول و قوه الهی و همکاری مسئولین وظیفه شناس برطرف شد!!!!!
از این به بعد ایران گل و بلبل میشه!!!!!!!
اینم از دولت تدبیرو امید!!! وقعا که! با کمباین افتادین تو تکنولوژی!!!
خواهر من و دوستاش به این مخلوق بشر اعتیاد دارن من قبلا بهش فیلترشکن داده بودم داره استفاده میکنه خیالتون راحت الباقی هم فیلتر رو به هر طریق ممکن رد میکنند واستفاده میکنند من نمیخام اقدام خودم رو توجیه کنم ولی این قضیه تبدیل به عادت شده و عملا فیلتر کردن اینها تنها سبب کمی دردسر میشه. کسی بخاد دسترسی پیدا کنه به مقصودش میرسه یه مثلی دارم من میگم میخان با فیلتر کاری کنن ما به مقصودمون نرسیم خبر ندارن ما با چاه و تونل زدنم هست یه طوری خودمون رو میرسونیم من موافق استفاده نادرست از تکنولوژی نیستم همشون میتونن مشکل زا باشن به خصوص اگه درست ازش استفاده نشه. قدیما توی خوابگاه دانشجویی رادیو دو موج رو میگرفتن الان همه اینترنت دارن اینم همینه 5 سال بعد انقدر تکنولوژی پیشرفت میکنه که از طریق ماهواره ملت به اینترنت دسترسی پیدا میکنند اون موقع میخاین چی کار کنید. به نظرم باید یه پژوهش درست انجام بشه و دنبال راه کار باشید وگرنه این اقدامات مسکن هم نیستند چه برسه به راه حل
من در عسلویه کار میکم و در ماه 2 الی 3 هفته از خانوادم دور هستم. وشبها با استفاده از تانگو میتونم همسرم و پسرم رو ببینم تا یکم دلتنگیمون کمتر شه و دوری آسونتر.جدا از اون از شر قبض های موبایل سرسام آور هم خلاص شدم.
حالا یکی به من بگه آخه این کجاش مشکل داره. ...
در جواب دوستمون که گفتند فساد خوبه یا بد ! من از شما سوال میپرسم قتل خوبه یا بد؟میدونی که با چاقوی خونگی هم میشه آدم کشت حالا ما بگیم چون بعضی فرهنگ استفاده از چاقو ندارن پس باید چاقو ممنوع بشه تا فرهنگ سازی بشه !؟
اصلا مشکل اساسی اونجا پیش اومد که اجازه دادیم تلفن وارد کشور بشه
اگه همون روز اول همه این تکنولوژیها رو رد میکردیم اینطوری نمیشد.
اصلا چه معنی داره مردم عوام به این چیزا دسترسی پیدا کنن؟
مگه دود و چاپار چه ایرادی داشت؟
یا کبوتر های نامه بر
تازه کلی هم از راه پرورش کبوتر اشتغال زایی میشد
خطر wechat از facebook هم بیشتره . امیدوارم که هیچ وقت رفع فیلتر نشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
خطر شما حتی از ویچت هم بیشتره!
من تلفن همراهم رو خاموش کردم
فیلترش کردم
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
بزودی باید خودت رو هم فیلتر کنی تا خیال همه راحت بشه!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
بهترین کاره اگه همه فقط یک روز خاموش کنیم
اخه برای جوانان چه سرگرمی درست کردین اخه یه جوان ایرانی چه تفریحی داره که این کارهارو هم میکنید
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
همه چیزو که نباید ابزار سرگرمی دونست
من خودم با وی چت در تماس بودم و هیچوقت سرگرمی برام نبود.همین تفکر تفریح و جنگولک بازی امثال شما مارو هم محروم کرد
پس خود تلفن و موبایل هم میتونه موجب ارتباط با دوست دختر/پسر باشه باید فیلترش کنن دیگه!
فکر کنم این واکنش دولت در پاسخ به عمل کسانی است که به صفحه لیونل مسی حمله بردند
دستش درد نکنه ک فیلتر شد
البته نرم افزار wechat با امکاناتی مثل shake و nearby people با نرم افزارهای از این دست متفاوت بود و شاید عامل فیلتر شدن آن نیز همین بوده است.
بنظر میرسد whatsapp در هر زمینه بجز تماس ویدیویی و موارد ذکر شده برتر و نرم افزار سالمتری بنظر می رسد
همچنین نرم افزار های مشابه مثل viber و line که از امکانات تماس صوتی و تصویری نیز برخوردارند.
وقتی فهمیدم وی چت فیلتر شد انگار دنیا روی سرم خراب شد چون نود درصد اوقات فراغتمو به خوبی پر
میکرد
فیلتر کردن و سانسور کردن در واقع پاک کردن صورت مساله است
برنده واقعی فیلترینگ رسانه های اجتماعی، سرویسهای جاسوسی بیگانه هستند.
این کار عملا ایجاب مردم کشور به استفاده از فیلتر شکن برای ساده ترین امور است.
در نتیجه اجانب به راحتی کل ترافیک کشور و خصوصی ترین مسائل مردم را از طریق ارائه فیلتر شکن رایگان بدست گرفته و به اهدافشان میرسند.
اقایان کمیته فیلترینگ باید مستحضر باشند که رسانه هایی مانند فیسبوک و وی چت اگر آزاد و قانونی باشند، کافیست تا با شرکتهای ارائه کننده بر سر برخی مسائل توافق کنند. مردم هم نشان داده اند که بصورت خودجوش مقابل برخی حرکات می ایستند و فضای نت را میتوانند پاکسازی کنند. نمونه آن در ایجاد صفحه معرفی اراذل و اوباش اینترنتی و بلاک کردن اکانت انها از طریق ریپورت در فیسبوک میباشد.
ادامه فیلترینگ شدیدا در تضاد با امنیت ملی و آب ریختن در آسیاب بیگانه است.
تا فرصت باقی است، امنیت نیم بند فضای سایبری را پاس بداریم در غیر اینصورت هزینه های گزافی بابت بسیاری چیزها خواهیم داد.
زیرزمینی شدن رسانه های اجتماعی، آنها را مستعد گسترش عفونت میکند.
علاوه بر نکات طرح شده؛ با فیلتر کردن وی چت مسلما هجوم دوباره به فیسبوک آغاز می شود !!
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
شده آقا جان . شده
به جای فرهنگ سازی صورت مسله رو پاک می کنند که تاثیری نداره
عزیزم در "چت" هم بیم اعمال فساده میرود !
آنقدر مردم رو محروم کنید تا ...
کاملا مقاله خوب و صحیحی است. در تمام دمیا پیام کوتاه یک سرویس رایگان است ولی در ایران یک پیام فارسی حداقل 16 برات اب میخوره نامردی و سرگردنه بگیری نیست؟
به نظر من کبریت ازهمۀ اینها خطرناکتره چون باعث آتش سوزی می شه
خطر داره دست نزنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
منطقت تو حلقم ...
کلاس چندی بابا ؟
ویچت یه نرم افزار سرگرم کننده بود عالی بود به نظربنده نباید فیلتر بشه
ایکاش اپراتورهای تلفن همراه به قول خود عمل کنند تا مردم مطمئن شوند آنها دلشان به حال مردم میسوزد هنوز ودیعه چهارصد و پنجاه هزارتومانی تلفن همراه را به مردم برنگرداندند آنها زمانی دلشان به حال مردم میسوزد که برایشان هزینه ای نداشته باشد وگرنه حاضرند ...
متاسفم فقط همین
مدتی بود هزینه تلفنم به شدت کم شده بود. اکثر دوستانم از ویچت استفاده مناسب میکردند. چرا همه باید قربانی عده کمی که استفاده غیراخلاقی دارند بشن؟
کنترل بیهوده مثل مباحث فیلم ویدیو ، ماهواره ، شطرنج ، فیس بوک و.... راه حل بلا ستفاه ای است که سالهاست بیهوده اونوتجربه کردیم و هر بار هم شکست خوردیم ...
پس تلفن ثابت و همراه را هم فیلتر کنید خیال همتون راحت بشه
خیلی کار خوبیه فیلتر کردن وی چت از مسئولینی که به فکر جامعه هستن متشکریم؛فیس بوک هم باید فیلتر بشه؛راه حلش فقط ایجاد شبکه های اجتماعی داخلی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
عجب .فیس بوک فیلتر نیست شما کجا سکونت دارید ؟
این که اکثر کسایی که از ویچت بدگفتن و منفی گرفتن اصلا چیزه عجیبی نیست و این نشون دهنده این نیست غاطبه مردم از ویچت استفاده میکنن و ازش راضی هستن
مسلما همونایی که ویچت داشتن و کلا با اینجور چیزا مشکل ندارن منفی دادن
شاید این نظر منم منفی زیاد بگیره البته به شرط انتشار!!! اما من فقط حرفم اینه که اسلام ارتباط بین زن و مرد و فقط در حد ضرورت میدونه اونایی که با این جور فناوری های جدید مشکل ندارن در واقع این نظر اسلام و قبول ندارن
خیلی گفتن باید فرهنگ سازی بشه اما واقعا فرهنگ استفاده درست از این جور فناوری ها چیه
یا کی باید فرهنگ سازی کنه
پاسخ ها
فرید
| United States |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
پس کلا تلفن هم قطع کنید آخه خیلی زن و مرد باهم حرف میزنن توش.
دوست عزیز. شما چرا نمیری عربستان اونجا بهتره واسه زندگی شما
سلام
بنده دانشجو هستم و به همراه همسرم در شهری غیر از شهر خودمان زندگی میکنیم. زمانی که از این برنامه ها استفاده نمیکردیم هرماه بیش از 150هزار تومان هزینه تلفن هامون میشد چرا که تو این شهر تنها بودیم و همش با خانواده در تماس بودیم. اما از روزی که از این برنامه ها استفاده میکنیم هزینه تلفن هامون به زیر 5 هزار تومان رسیده، هیچ استفاده دیگری هم جز ارتباط با خانواده ازطریق این برنامه ها نداریم....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
مشکل اصلی همین 145 هزار تومان هست. دقت نکردید برادر من
شروین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
خوب برادر من واسه همین فیاتر شد تا شما از گوشی تلفن منزل یا همراه تماس بگیری که نون .... آجر نشه...آره
میلاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
سلام محمدجان اینکار اشتباهه
ممکنه اسرائیل جاسوسی کنه خانوادتونو پیدا کنه بعد یه شام و ناهار بره خونتون!!!!!
آخه من موندم از من میخوان دقیقا چی رو جاسوسی کنن؟! حالا مثلا منو بشناسن به چه دردشون میخوره؟!!!!!!!!!!
واقعا طرز فکر بعضیا مستقیما از عصر حجر منتقل شده!
معلمی برای انتخاب مبصر کلاس اقدام به برگزاری انتخابات کرد
شاگردان عزیز شما آزاد هستید در هر نوع ورقی به هر رنگی به هر شکلی با هر نوع مداد , خودکار , خودنویس , به هر زبانی
نام این شاگرد خاص را به عنوان مبصر اعلام نمایید
تو ایران انتخاب شبکه مکالمه هم همینطور شده
ای ول.....
کلا توی ایران استفاده از همه چیز بیش از حد است.استفاده باید به اندازه و همیشگی و همیشه در دسترس باشد.هم مردم مقصرند که نمونه اش فیس بوک,,هم فیلترکنندگان که کارشون همیشه نتیجه عکس میده!
بهتره برقه از كشور قطع بشه مشكل اينترنت و ماهواه حله !
بیایند از اروپا یاد بگیرند . ببینند شرکت هایی مانند O2
, Metero ,vodaphohچگونه کسب درآمد می کنند ...
هیچ فسادی بالاتر از دزدی و دروغگویی نی ست که ریشه همه فسادهای اخلاقی است،کسی نیست آیا یه فکری به حالشون کنه ؟!!!!!!
امیدوارم بزودی رفع فیلتر بشه واقعا کمکی خوبی بود به مردم
ببينيد وي چت انقد ها هم بد نيست
میدونید همه این ها خوب هستند... منتهی قبلش باید فرهنگش برای مردم می آمد...
ممگه قرار نبود پهنای باند اینتر نت زیادتر بشه چی شد مگه کم فروشی اینتر نت را کسی جوابگو هس مگه کسی مبارزه با گرونفروشی را جدی میکیره حالا با ویچت چیکار دارین با این کارها نمیشه چیزی را درست کرد یک جانباز
آقا نيروگاه ها رو خاموش كنيم و كلا برق رو قطع كنيم و ديگه اين همه انرژي صرف نيروگاه نكنيم كه برق توليد كنيم كه مردم تي وي يا كامپيوتر يا موبايل يا اينترنت داشته باشند و بعد براهتي بدون فساد مردم زندگي در سايه .... ولش كن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
اره واقعا موافقم باهاتون برق به کل قطع کنن این همه فساد تو جامعه رخ نمیده.:)مسولین دیگه راحت میخوابن چون فساد تو جامعه نیست
تو كه جنبه نداري چرا ميگي كامنت بزاريد به مزاجت جور نيومد واقعا مناسفم واست
تا کی به خاطر چند درصدی که از ابزار درست استفاده نمی کنند باید در محدودیت قرار بگیریم. خب هر کی درست استفاده نمیکنه رو محدود کنید.
من به عنوان یک یوزر به شدت در کارم از این دو تا نرم افزار استفاده می کردم. واقعا متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
بهنام جان فارسی را پاس بدارید لطفا.. یوزر یعنی چ؟؟؟! شایدم میخوای بگی من هم انگلیسی بعله!
Wechat و Viber چیست؟
نسل جدید ویودئو های قدیمی هستند که داخل کیسه و بقچه نان جابجا می شدند!!!!!
wechat فلتر بشه یکی دیگه میاد. اونهایی که میگن فرهنگ سازی. فرهنگ سازی شد دیگه وقتی تلفن اومد برای ارتباط اومد حالا با آمدن اینترنت ابزارهای انتقال صدا هم اینترنتی شد یعنی همون تلفن.
همه دارن استفاده میکنن وقتی اینترنت با قیمت کمتر درمیاد چرا پول بیخود بدیم مخابرات. ...
اونهایی هم که میگن جاسوسی هست. بابا این مال شرکت برادر شما چین هست.
برید ببینید که چه شرکت بزرگیه. ...
آخه چرا وایبر دیگه؟
پاسخ ها
اصلان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
چون راحت میشد تماس صوتی و تکس فرستاد و شما دیگه زنگ نمیزدی شارژ بخری
...
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
آخه چی بگم...وایبر که فیلتر نیس...
ناشناس
| United States |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
چون پـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــول توش نیست!
سلام
فیلتر شدن یا نشدن وی چت هیچ تاثیری نداره چون از همین امروز جایگزین وی چت اومده مثل v.... و..... اینقدر زیاده که برای من حداقل فیلتر شدن وی چت مهم نیست...
من اصلا به نقش همراه اول و ایرانسل در فیلترینگ نرم افزارهای تماس مجانی فکر نمیکنم!
پاسخ ها
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
من زیاد فکر میکنم
وقتی رفتین یک سفارت مثلاً اروپایی و بهتون ویزا ندادند می تواند علتش این باشد که یک آدم لیست سیاهی در لایه سوم دوستانتان یا دفتر تلفن دوست دوستتان بوده است که روحتان هم ازش خبر ندارد. اما آنقدری هست که ریسک ویزا دادن به شما را زیاد کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
قرص سبز رو دوباره شروع کن....
sajad
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
فیلم زیاد میبینی پسرم ؟!؟!
یه خورده از دنیا فانتزی بیاین بیرون تروخدااااااااااا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
معلومه تا حالا از 100 متری هیچ سفارتی رد نشدیا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
فک کردی همین مکالمات معمولی و لیست کسانی که باهاشون ارتباط دارید و لایه های بعدی دوستانتون رو شنود نمیکنند؟؟؟
برو بابا دلت خوشه!
تابناک جون هرکی دوس داری بچاپ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
عزیزم ما نه پولشو دارین بریم اروپا و انقدر آدم عادی هستیم که لایه صدم دفتر تلفنمون حتی یه کارمند دولتی هم اسمش نیست چون خانوادگی پارتی نداریم ولمون کن بابا ببین دلایل کار چقدر قویه...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
شما با قوانین خارج کشور آشنایی ندارید. داشتن شماره تلفن دلیل بر همکاری و یا ارتباط نیست مگر اینکه مدرک محکمی باشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
مشكل اصليش اون پاسپورت خوش رنگته ...
ببخشید کی به خانوم طبیب زاده گفته مبصر اینترنت باشن؟
اخه تا کی باید عقب افتاده باشیم تا هر چیز جدیدی وارد دنیا میشه مارو مثل بچه ها میترسونن آی جیزه.بخدا این راهش نیست مثلا ویدیو تا وارد ایران شد آی نگاه نکنید خوب نیست ماهواره اومد نگاه نکنید الا هم ظهور این چنین برنانه ها سریع فیلترینگ را انتخاب میکنن.خوب زحمت بکشید فرهنگ سازی کنید...
خیلی خنده داره ....ما از وی چت برای ارتباط با فامیل - دوستان هم صنف خودمون - و دوستان قدیمی و صمیمی استفاده میکردیم...............
پاسخ ها
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
دقیقا حرف دلم را زدی
بله ایران بعد از اینهمه تحریم چندین هزار سانتریفیوژ داره و فیس بوکم بعد از اینهمه فیلتر هر روز به تعداد کاربرای ایرانیش اضافه میشه تا جایی که الان میبینیم تعداد ایرانیهای عضو فیس بوک به بیشتر از 10 میلیون رسیده و وی چتم فرقی با اینا نداره فقط اینکار آقایون باعث میشه ایرانیهای عضو این شبکه ها روی گوشهاشونم فیلتر شکن بریزن و دسترسی به فیسبوک با گوشیهم فراهم بشه و افزایش بیشتر کاربرای ایرانی عضو این شبکه های اجتماعی !!!
بهتر است جای این کار فرهنگ سازی بشه.
چون این فیلترهارا می شود دور زد.
سلام

چند سال قبل در زمان حیات دانشمند بزرگوار ،مرجع تقلید؛ حضرت آیت اله مرعشی نجفی ، خدمت این مرد بزرگ رسیدیم.بنده در یکی از شهر های توریستی گیلان زندگی می کنم.خدمت ایشان عرض کردم که خوشا به حال شما (جمع صمیمی و دیدار خصوصی بود)پرسیدند چرا؟
گفتم که بنده در یکی از شهر های شمال ایران هستم با توجه به شرایط فرهنگی این شهر و .... حفظ دین و ایمانم در آنجا سخت است.قم خیلی بهتره.اینجا زمینه گناه نیست.
آیت اله مرعشی فرمودند : هنر اصلی آن است که شما در همان شهر سالم زندگی کنید .ما بند گان خداهستیم و باید در دنیای خدا زندگی گنیم.چه بسا کسانی در همین شهر به قول خودشان مومن و پاکند که در شرایط شما و شهر شما قرار بگیرند ، دینشان را از دست بدهند.شما جای خدا باشید کدام را بیشتر می پسندید؟

مسولین عزیز : چرا تمام مردم را عوام فرض می کنید . چرا برای مردم تصمیم میگیرید. مگر شما جای خدا نشسته اید. اینها جاسوسند. انحراف اخلاقی دارند ؟
شما بهترش را (حداقل هم سطحش را )به ما بده ؛ ما به بیگانه و جاسوس و... رو نیاوریم.کو؟
آقا من که تو shake به هر کی پیام میدادم جواب نمیداد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
90 درصد فقط به خاطر shake استفاده می کردن
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
:D خدا روزیتو جای دیگه بده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
:)))))
نازی!!!
:)))))
...
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
اون دیگه شانس تو بوده خخخ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
بیشتر تلاش کن باید محکم تر تکون بدی موبایلو :))
تو میتونی!!
با سلام
به نظر من فیلتر کردن این ابزار ها کار بسیار خوبی است.
این کار به معنی فیلتر کردن تکنولوژی نیست. این ابزار ها مثل چاقو نیستند در دست یک قصاب، بلکه مثل این است که یک ظرف بزرگ اسید را بدهید دست یک کودک. این ابزار ها مبنای غیر خدایی دارند. یکی از امکانات این ابزار این است که با توجه به موقعیت جغرافیایی شما دوستانی به شما پیشنهاد می کند. یعنی کمک بسیار به دوستی های پنهانی. برادران و خواهران، دوستی پنهانی از نظر قرآن نهی شده است.
مثلا آیه 5 سوره مائده (ترجمه مکارم شیرازی):
امروز چیزهای پاکیزه برای شما حلال شده؛ و (همچنین) طعام اهل کتاب، برای شما حلال است؛ و طعام شما برای آنها حلال؛ و (نیز) زنان پاکدامن از مسلمانان، و زنان پاکدامن از اهل کتاب، حلالند؛ هنگامی که مهر آنها را بپردازید و پاکدامن باشید؛ نه زناکار، و نه دوست پنهانی و نامشروع گیرید. و کسی که انکار کند آنچه را باید به آن ایمان بیاورد، اعمال او تباه می‌گردد؛ و در سرای دیگر، از زیانکاران خواهد بود.
و یا آیه 25 سوره نسا (ترجمه مکارم شیرازی):
و آنها که توانایی ازدواج با زنان (آزاد) پاکدامن باایمان را ندارند، می‌توانند با زنان پاکدامن از بردگان باایمانی که در اختیار دارید ازدواج کنند -خدا به ایمان شما آگاه‌تر است؛ و همگی اعضای یک پیکرید- آنها را با اجازه صاحبان آنان تزویج نمایید، و مهرشان را به خودشان بدهید؛ به شرط آنکه پاکدامن باشند، نه بطور آشکار مرتکب زنا شوند، و نه دوست پنهانی بگیرند. و در صورتی که «محصنه» باشند و مرتکب عمل منافی عفت شوند، نصف مجازات زنان آزاد را خواهند داشت. این (اجازه ازدواج با کنیزان) برای کسانی از شماست که بترسند (از نظر غریزه جنسی) به زحمت بیفتند؛ و (با این حال نیز) خودداری (از ازدواج با آنان) برای شما بهتر است. و خداوند، آمرزنده و مهربان است.

برادران و خواهران این ابزار ها کمک به ایجاد دوستی پنهان می کنند.
بله با فیلترینگ مشکلات ما حل نمی شود بلکه با ایمان به خدا، کمک خواستن از او و دوری از شیطان مشکلات ما حل می شود.
تكليف ما كه با رابطهاي تجاريمون تو كشورهاي ديگه خصوصا چين مرتب و بدون هزينه درارتباط بوديم چي ميشه؟
منو جون به جون هم بکنن دیگه پیامک نمی زنم! ده ها شبکه اجتماعی هست که تا بخوان فیلترش کنن سالها زمان میبره!
من متوجه نمیشم که مسئولین به این توجه ندارن که نمیشه با پیشرفت تکنولوژی مبارزه کرد؟ و با این کار مردم عادت به قانون گریزی میکنن؟ پس مثلا الان ما باید 800 هزار نفری که از پیج دکتر ظریف بازدید میکنن رو بگیریم بندازیم زندان! چون دارن فیلترینگ رو دور میزنن!! خوب اینجوری میشه که مردم هیچ ابایی از قانون شکنی ندارند! چون رنجیده خاطر هستن! الان ویچت رو فیلتر شد. یعنی دیگه تموم؟ یعنی هیچ شرکتی نرم افزار جدیدی نمیسازه؟!! پس هر روز باید شاهد فیلتر شدن برنامه های جدید باشیم!! دوستان .... والا به خدا تکنولوژی دکمه Stop نداره! الان با فیلتر شکن مردم وصل میشن! یه حالت ساده مثال بزنم! کسی که از فیلترینگ رد بشه از چراغ قرمز هم رد میشه!! چون دیگه اعتماد نداره چون حس قانون پذیریش از بین رفته!! نمیدونم تابناک عزیز این کامنت منو انتشار میده یا نه..... به امید روزی که بجای اینکه با زور جلوی مردمو از انجام ناهنجاری بگیریم.. با فرهنگ سازی مناسب ناهنجاری ها رو اصلاح کنیم.
ما که به این سن رسیدیم خیری از فیس بوک و النم از ویچت نبردیم فردا مثل ایمیل ایرانی یه ویچت ایرانی با کیفیت خیلی بالا درمیاریم و در این زمینه هم مثل باقی مسائل خودکفا میشیم و کلی همایشو هزینه گل و شیرنی میزاریم رو دست رفقا!!!!!!
من موندم کل مشکلات مملکت رو تو این نرم افزارها می بینن.اگه راست میگین بقیه مشکلات رو حل کنین بعد بیان سراغ وی چت .اصلا نیاین ما خودمون می زاریمش کنار.کارخونه سیگار مملکت رو هم فیلتر کنین اگه راست میگین.سیستم سود وام بانک رو هم درست کنین ما وی چت و میزاریم کنار.رشد اقتصادی رو ببرین بالا ما وی چت و میزاریم .تورم رو به دو درصد برسونین ما وی چت و میزاریم .....اگه هم نشد کلا اینترنت رو قطع کنین همه ی مشکلات حل میشه!!
...با اینکه بنده از این خدمات استفاده نمیکنم ولی فیلتر کردن کاملا کاملا کاملا غلطه.
اتومبیل هر روز چند خانواده را از بین می برد بهتر است خرید و فروش ان و سایت ان فیلتر شود چون هنوز مردم فرهنگ استفاده ندارند؟
شما ها فرزند همین مردم هستید مردم هم یاد میگیرن چطور از پس شما بر بیان
نگید که چرا آلودگی هوا زیاده:
چرا مثبت قضیه رو نمیبینید:من دانشجو و دوستانمان برای رد و بدل کردن جزواتمون ازین نرم افزار استفاده میکردیم بجای اینکه حضورا راه بیفتیم تو خیابونها..... این یه موردش بود تازه،همون بهتر در حال توسعه بمونیم.اصلا چرا جلوی ماشین حسابو نگرفتن از همون چرتکه استفاده میکردیم
زمانی بود که در یاهومسنجر رومهای خصوصی و شهربه شهرمی شد ساخت که بسته شد و وقتی رفتم دنبالش دیدم که بدلیل افزایش جرمهای مربوطه و بنابر درخواست کشورها این اتفاق افتاده .خودم از اونهایی بودم که داشتم ازدواجی رو بنا بر این چت برای خودم پایه ریزی میکردم و خداروشکر میکنم که نشد.ویچت هم با اون امکاناتی که داشت دیریازود مورد هجوم کشورها قرارمیگرفت و مجبور بود سرویس های جستجوی محلیشو ببنده . اما وایبر و امثال اون که مبتنی بر شماره تلفن هستند فرق دارند . ... از طریق این برنامه ها با فرهنگ مردم کشورهای دیگه دارم آشنا میشم سطح آموزش زبانم رو دارم وسیع میکنم ...
هميشه يه برنده واقعى پشت سر ممنوعيت ها و محدوديت ها ست ، ماهواره ممنوعه ولي مثل نقل و نبات وارد كشور ميشه سودش نصيب كي ميشه؟
وي چت هم همينه
moteasefam.
ما كه داشتيم مثه ادم ازش استفاده ميكرديم....
خداخیر بده به مسؤلین این نرم افزار جز بی بند و باری و فساد هیچی دیگه ندارد کسانی که ادعای آزادی ارتباطات میکنن لطفا به اسم دختر وارد این نرم افزار شوند تا بفهمند این برنامه جز زیان هیچی ندارد
نرم افزار وایبر نقش بسزایی در ارتباط ایرانیان با بستگانشان در خارج از کشور داره و در مقابل هزینه تماس تلفنی، بدون هزینه و حتی کیفیتش هم بهتر هست.
آشکار است که فیلتر کردن این نرم افزار در راستای کمک به مخابرات خواهد بود. چون وایبر فقط تماس با افراد موجود در دفترچه تلفن گوشی رو امکان پذیر میکنه و به هیچ وجه برنامه چت یا اشتراک عکس نیست. از این جهت هیچ اثر مخرب فرهنگی نمی تونه داشته باشه.
به زبان ساده تر امکانی رو که از طرف مخابرات بسیار گران هست، به رایگان در اختیار افراد دارای گوشی هوشمند قرار میده.
مشکل اصلی امثال ویچت آموزش هایی است که از طریق این ابزار به گروه نوجوانان بدون نظارت خانواده ها داده میشه که با توجه به وجود آدمایی با اهداف مخرب این ابزار برای جامعه فرزندان بسیار خطرناکه
در مورد مثال خرید و فروش چاقو ، راستی آقا یا خانم نویسنده مقاله ! اگه شما یه چاقوی تیز رو دست بچه دو سالت ببینی با نگرانی و به سرعت اونو ازش میگیری یا راس راس وای میسی و نگاش میکنی ؟؟؟
اگه منطق خودتو قبول داشته باشی که باید بگی انشااله بچه ام می خواد باهاش پوست خیار بگیره بنابر این جای نگرانی نیست ! نه ؟...
اما تو ! تابناک ما که هرچی نوشتیم به گوشه ای پرت کردی ..
اگه راست میگی و دنبال روشنگری هستی اینو منتشر کن؟
ای کاش ما ایرانیان یکم فرهنگ استفاده از امکانات رو ببریم بالا
اخه چرا مردم رو همه به یه چشم میبینید ؟!
....
من یه دانشجوی ارشد هستم . و اتفاقا از ویچت استفاده بسیار مناسبی میکردم ... ما یه گروه درست کرده بودیم که توش بحث های علمی با دوستانمون میکردیم و روی برخی مشکلات علمی و تئوریکی حرف میزیدم و خیلی مفید بود!
حالا اگه با موبایل میخواستیم حرف بزینم میدونید چقدر پولش میشد ؟ .....
واقعا کار ازین مهمتر نبود!!!!! چقدر کار مهمی انجام دادین تشکر من فردا میرم 1100 می خرم
مشكل كار جاي ديگه است نه وي چت و....مشكل بيكاري،بالا رفتن سن ازدواج و...كه باعث فساد ميشه ...فساد 3000 ميليارد اختلاسه...ريشه هاي فسادو بخشكونيد كه از جاي ديگه اي آب ميخورن...
چت در زبان انگلیسی به معنای گفت و گوی دوستانه، درددل و مکالمه است. فیلتر کردن وی چت، جدای از مشکلاتی که برای بسیاری از افراد به وجود می آورد - به خصوص کسانی که عزیزانی را در خارج از کشور دارند و می توانند به رایگان با آنها در تماس باشند - از نقطه نظر نشانه شناسی نیز حائز اهمیت است.امروز امکانی فیلتر شده و دسترسی به آن محدود شده است که نماد گفت و گو و مکالمه است. این که چرا این افزار مسدود شده است و این که چرا مجاز نیستیم و نباید با یکدیگر گفت و گو کنیم، پرسش بزرگی است که مسئولان مرتبط با این ماجرا موظف به پاسخگویی درباره آن هستند. اما به راستی زمانی که کانالی برای ارتباط، گفت و گو، مکالمه، انتقال افکار و اخبار، مسدود می شود و استفاده از آن مطابق قانون جرم محسوب می شود، چگونه انتظار داریم جامعه مشکلات و مسائل خود را با گفت و گو و دیالوگ حل و فصل کند؟! چگونه انتظار داریم زمانی که مشکلی بروز می کند، به جای توسل به خشونت و چاقو و چاقو کشی، با یکدیگر گفت و گو کنیم و از این طریق مشکل را مرتفع سازیم؟! ... بسیاری از ما ایرانی ها امروزه به صورت بالفعل مجرمیم و باید مجازات شویم. توجه کنیم به آماری که وزیر محترم ارشاد از استفاده کنندگان از ماهواره در تهران داده اند. بدین ترتیب حدود هفتاد درصد تهرانی ها در طول شبانه روز به واسطه استفاده از ماهواره مرتکب جرم قانونی می شوند! و از امروز استفاده کنندگان از وی چت را نیز باید به دایره وسیع مجرمان افزود
آقایان... از واژه "چت" نترسید و آن را به مثابه واژه "گوجه فرنگی" ... قلمداد نکنید! چت، معنایی ساده، پیش پا افتاده و اصولا غیر مبتذل دارد. چت کردن یک عمل انسانی و پذیرفته شده در تمام جوامع است. گیریم وی چت را مسدود کردید، آیا موفق به تعطیل کردن میلیون ها تلفن همراه و سامانه پیامک آن نیز هستید؟!
بالاخره نفرين اهلي فيسوك كار خودش رو كرد
اصولا طريقه ي استفاده از هرچيزي در آدمهاي مختلف فرق ميكنه، مثلا عده اي ميگن فسادو فلانو بهمان! اول كه كسيو زور نكردن بياد اين تو، دوم شما اگه ناراحتي نيا...
تابی جون ... دیگه ملت دلشون به چی خوش باشه . بازم دم شما گرم که این چیزارو مینویسین.
به آقایون و خانم هایی که میگن مشکل فرهنگی داره پیشنهاد میکنم یه طرح ببرن تو مجلس و استفاده از تمام مکانهای عمومی رو ممنوع کنن.مثلا پارکها. پاساژها و مترو.
هر چی باشه مهمترین مکانهای ترویج بی بندوباری و فساد اخلاقی از اونجا شروع میشه.
آزمودن تکنولوژی های جدید هست که با خودش فرهنگ هم میاره، 10 سال بعد اینا آزاد میشن بعد اون موقع از نظر فرهنگی از دنیا عقبیم، چرا نمی ذارید با دنیا تجربه کنیم، و با ساختن فرهنگی بهتر به دنیا فرهنگ صادر کنیم؟
اقایان تابناک
شما که بهتر از ما باید بدانید پشت پرده موضع گیریهای نماینده مجلس چیست ؟ ...
....اونی که میگه وی چت خانواده رو بهم میزنه وو این چیزا تو حتما خودت یه مشکلی داشتی از قدیم گفتن کرم از خود درخته.وی چت با فیلتر شکن باز نمیشه به هیچ عنوان....
من ایران نیستم ولی اینجا همه وی چت و از اون بهترشو دارن هیچ خبری هم از فساد نیست.همه دنبال کارند.پلیس کمه ،گدا کمه، بچه های کار توخیابون اصلا نیستند ،معتاد مفنگی ندیدم تا الان ، آرایش خانمها خیلی معمولیه،نمیدونم شایذ اصلا آرایش نیست، چرا اینجا فساد درست نمیکنه؟
دوستان بیایید قبول کنیم که خودمون مقصریم.اکثر ما ایرانیها برای جلب توجه دیگران حاظریم هر کاری(چه خوب چه بد) رو انجام بدیم.منم نمیدونم را کار درست برخورد با تکنولوژی چیه.
دوست عزیزی که فرمودن این نرم افزارها ابزار جاسوسی هستن باید عرض کنم مهمترین نرم افزار سیستم عامل یک دستگاه هست اندروید یا IOS یا ویندوز ساخت کجاست ؟ گوشی های شما یکی از این سیستم علملهارو داره ! خوب اگه قرار به جاسوسی باشه که سیستم عاملتون از همه خطرناکتر هست باید اونو پاک کنی ! اندروید و ویندوز و مک رو باید از بین ببرید چون خونتونو روی زمین دشمن بنا کردید پس کلا قید همه چیزو باید بزنید کامپیوترتون هم نباید روشن کنید چون ویندوز روشه پردازنده اش هم ساخت...
بیاییم یکم حقیقت بین تر باشیم
نرم افزار جایگزین زیاده یکی دیگه ......
با فیلتر کردن نمیشه کاری کرد.
خود من هزینه هام نصف شده
دیگه هم حاضر به مکالمه با تلفن نیستم فقط وقتی مجبور باشم
بنام خدا:باعرض سلام دوستان بزرگوار حق بديد با تكنولوژى نميشه مقابله كرد،درسته بعضى افراد متاسفانه فرهنگ اسلامى و ايرانى خودشونو زير پاگذاشتن ولى عزيزان بزرگوار نميشه بخاطراشتباه چندنفر همه را درگير مسئله اى كنيم كه مناسب حاله فضاى داخلى كشورعزيزمون ايران بشه.;-)
درود به شرفشون که فیلتر کردن.... من خودم زندگیم بخاطر ویچت در حال فروپاشیه... وقتیکه نامزدم از صبح تا شب سرش تو گوشیشه و داره با یه مشت نامحرم میلاسه، چه فایده ای جز ترویج فساد از این تکنولوژی میبره؟ پس واقعا جامعه قبل از مواجه شدن با تکنولويی باید فرهنگشو داشته باشه...
چه خوب بود اگه قبلش نظر مردم رو هم خواسته بودند !
من که نظری ندارم ولی تا حالا دقت کردین هدف این چتروم ها چی بوده؟نه سودی براشون داره نه هیچی اون همه خرج میکنن سرور های قدرتمند میخرن فقط بخاطر چی؟فقط بخاطر این که چت کنیم؟شما خودتون پول داشتین برای کسی مجانی کار میکردن که هیچ سودی نداشته باشه؟دستای پشت پرده در میونه
والا نرم افزار line هم برای من فیلتره!
نرم افزار voxer که دیگه چیزی نداره! فقط چته و صوت! انهم فیلتره، اینترنتمم مخابراته!
به نظر من بیان رو در وایسی رو با مردم بزارن کنار! کلا اینترنت رو جمع کنند، اینترانت ملی بدن!
همین ویچت میدونید چه پدری از مخابرات و ایرانسل و همراه اول در آورد؟ دیگه کی اس ام اس معمولی میداد؟ من کلا در هفته یک اس ام اس میدادم انم به برنامه ۹۰ بود
تعداد این اپ ها زیاده و اگه یدونش رو فیلتر کنن مردم میرن سراغ یکی دیگه.
پس نتیجه میگیریم تا چندی دیگر اپراتورها به کل اینترنت رو از خدماتشون حذف میکنن.
من wechat نمیدونم چیه! اما جون مادرتون این viber رو فیلتر نکنید..تنها راه ارتباطی من با خانوادم و فعلا زنم که هنوز نیومده پیشم همین viber ه...باهاش عکس میدم تماس اینترنتی میگیرم! ویدئو میگیرم باهاش...آخه برای چی این ارتباط رو میخوان قطع کنن!!!! معنیش چیه! آخه؟!؟!؟؟!؟!
من خودم شدیدا با فیلترینگ مخالفم. مخصوصا فیسبوک. ولی مشکل ویچت این بود که در دست قشر بدون ظرفیت جامعه افتاده بود و بیشتر مورد استفاده یا سو استفاده اونا بود.
کوچکترین مثالی که بخوام بزنم این بود که من دیگه ستپخت مامانم رو دوست نداشتم. چون بیشتر وقتش و حواسش تو ویچت بود. از اون طرف خواهرم که با مامانم صحبت و بقیه بصورت گروهی صحبت می کردن چون تو شهرهای مختلفی بودن همین مشکل رو با شوهرش داشت. کلا زن های خونه دار خونه دایشون رو کنار گذاشته بودن. زنهای مغازه دار مغازه داریشونو. منشی ها کار اصلیشونو و ....
وگرنه من هو با فیلترینگ شدیدا مخالفم
و طبق معمول ما ایرانیا فقط نگاه میکنیم!!!
این خانوم که اظهار نظر کرده حتما خودش سر سوزنی بلد نیست از این امکانات استفاده کنه.جای صحبت کردن بره یاد بگیره
اگه مشکل جاسوسی بود که الان کل دنیا دارن جاسوسی می کنن.....جاسوسی مرکل صدر اعظم آلمان که خاطرتون هست! ایشون هم در امان نبودن! به نظرم نمیشه جلوی نفوذ تکنولوژی رو گرفت.
اینترنت رو کامل قطع کنین همه رو راحت کنیند
واقعا جالبه که فرهنگ وجامعه و خانواده های ما بخواد بایه اپلیکیشن 20مگابایتی از هم بپاشه بعد یه سری میگن ما فرهنگ غنی داریم آخه تویی که با یه اپلیکیشن به فساد کشیده میشی خانوادتم از هم میپاشه مقدساتتم نابود میشه اجتماعتم بحران زده میشه بعد یکی باید بیاد فیلترش کنه تا نجاتت بده خب جامعه رو رها کن برو تو بیابون نه تکنولوژی ببین نه فساد .
خیلیا از این تکنولوژی دارن استفاده میکنن هم مسلمونن هم مفسد نیستن ونشدن هم خانواده مستحکمی دارن ایراد از برنامه نیست ایراد از بنیان سست افکار ظاهری که باطن پوچ داره وبا کوچکترین حرکتی به فساد ونابودی میره . با این نوع زندگی شما باید خودتونم فیلترکنین
اقا به نظرمن خودموبایل چیز خوبی نیست چون بالا خره ممکن است خدایی ناکرده یک پسر با یک دختر صحبت کند که خود فاجعه ای بسیار بزرگ است البته وقتی فکرش را بکنیم باید خیابانها را نیز جدا کنیم و قسمت اقایان را از قسمت خانمها جدا کنیم تا مبادا خدایی ناکرده این دو جنس نامتناجنس هم دیگر را ببینند البته در اخر هم باید یک فکری برای تلویزیون کرد این جعبه جادوی را کرد
روحاني لطفا استعفا بده
تلفن همراه در انتشار پیامک های بی محتوا واقعاً سهم عمده ای داره و مسئولین باید فکری جدی برای اون بکنند!!!
آقا این حرفا رو ول کنید مطابق مطالب توی ویکیپیدیا viber توسط یک تیم برنامه نویسی اسراییلی کار میشه. و گرنه هیچ آدم عاقلی اینهمه هزینه نمی کنه برای رضای خدا این امکانات رو به ما بده.
از فکر چاقو بیاین بیرون
اولا چیزی که تو اینترنت ریخته فیلتتتر شکن و وییی پی ان برای موبایله...
ثانیا چیزی که تو اینترنت ریخته نرم افزارای چت جایگزین ویچته!
شما هی برا خودت بنویس تابناک جان هی بگووو هی بنویس ... رسانه ای که قدرت نداشته باشه گفتن اینا توش هیچ معنی ای نداره ...
مطمعن باشید ویچت هم دور زده میشه...به هیچ وجه نمیشه با تکنولوژی مبارزه کرد و قطعا" و شک نکنید به زودی نرم افزارهایی میان که به هیچ وجه نمیشه فیلترشون کرد و حتی الان که دیگه دارن رو اینترنت کار میکنن که هیچ جای دنیا نشه فیلترش کرد..
خواهش میکنم یه بارم این نظر ما رو منتشر کن تابناک جان..ممنون
مگه الان فیسبوک فیلتر نیست ولی هممون توش عضو هستیم . اینم مثل اون . ما دیگه ضد ضربه شدیم داداش :D :D :D
به نظر من واقعا خوب شد که فیلتر شد..واقعا خانه خراب کن بود وی چت
دوره شما هم تموم میشه ویه روز عکس سیاه و سفیدتون رو میزنن تو کتبها و مینویسن کجاها چه ... که ....شرق زده ها.
چاقو هم استفاده خوب داره وهم بد پس بیام مزایا و معایب(بدون غرض) آن را به جامعه برشماریم تا فرهنگ ارتباطات عاقلانه و منطقی و درخور جامعه متمدن ایجاد شود
این وسیله ارتباط ارزان جمعی ما ایرانیان هم داشته باشیم البته با قانون ومقررات خاص که با اسودگی خاطر ارتباط داشته باشند
من یک سوال از مسولین محترم کمیته فیلترینگ دارم؟؟ این همه محدودیت ها و فیلتر کردن ها چه تاثیری بر استفاده مردم از شبکه های اجتماعی و یا حتی ماهواره داشته؟؟؟؟ کم شده؟؟؟؟ نخیر بلکه حریصتر شدن و راههای دور زدنشو یاد گرفتن و روز به روز داره استفاده ازشون بیشتر و بیشتر میشه...پس این راهش نیست عزیزان من....بجای این همه تمرکز کردن بر فیلترینگ یخوردم تمرکزتون رو بزارید رو فرهنگسازی استفاده درست از این شبکه ها
راه فرارداره.وباکلک میشه داخلش بری
آیا فساد تنها فساد جنسی است؟ آیا دزدیدن نرم افزارها ، کرک کردن آنها و آماده کردن سایتهایی جهت دانلود انها فساد نیست؟ چطور سایتهایی که اجناس تقلبی را با چند برابر قیمت مدام تبلیغ می کنند و بچه های ما را با انواع حیله مانند "شما برنده فلان شدید" را ترغیب به خرید می کنند، آیا این سایتها فاسد نیستند؟ آیا سایتهایی مدام انواع خرافات را در میان جوانان رواج می دهند فاسد نیستند؟ آیا سایتهایی که آثار هنرمندان را بصورت رایگان عرضه می کنند فاسد نیستند؟ جالبا اینکه شرکتهای وابسته با این سایتها اغلب مجوز ار اداره فرهنگ و ارشاد را دارند! در کشور ما انگار تنها فساد جنسی فساد است! دزدی را دیگر فساد نمی دانیم! رشوه گرفتن که یک امر عادی در همه اداره های دولتی شده است را فساد نمی دانیم! واقعا که چه بلایی بر سر فرهنگ ایرانی آمده است، که ایچنین بی منطق شده است؟ بهتر سرمان را از زیر برف در بیاوریم. باور کنید فساد دزوی،رشوه گرفتن و دروغ بسیار بیش از فساد ارتباط دختر و پسر است.
هم جلوگیری از رشد تکنولوژی منسوخ هست و هم عدم استفاده درست از آن.
مثال چاقو قیاس درستی نیست زیرا قتل با چاقو انگیزه بیرونی را می طلبد اما استفاده از تکنولوژی اینچنینی انگیزه اش فرق می کند. و مانند گاز منواکسید کربن عمل می کند ...
از هر وسیله ای می توان درست یا صحیح استفاده نمود. حذف صورت مسئله در دنیای امروز غیر منطقی است.
در عصر انجار اطلاعات با تکنولوژی نمی شود برخورد سلبی کرد.
((با توسعه شبکه اینترنت و دسترسی ارزان‌ترِ تلفن‌های هوشمند به اینترنت))
کجای اینترنت ایران ارزونه ،دقیقاً بر عکس باید میگفتی نویسنده محترم.
من موافق فيلترينگ نيستم، ولي قياس تكنولوژي هاي مدرن با چاقو كار آدمهاي بيسواده، همين امر كل مقاله شما رو زير سوال ميبره.
شما استفاده نکن اگه جنبه استفادشو نداری. این ابزار منو دوستانم رو کنار هم نگه داشته بود. هم محلی ها ، هم کلاسی ها ... فاصله هارو از میان برده بود. چرا باید همرو فاسد خطاب کنیم . تا کی با دید منفی باید به قضایا نگاه کرد. بسه دیگه . به خدا خسته شدیم .. پیرمون کردین . معلومه شمایی که برای ما جوانان تصمیم میگیرین مارو درک نمیکنید . ما الان اگه بخوایم مثل دیروز با دوستانمان در تماس باشیم باید هزینه هنگفتی رو تو جیب ایرانسل و همراه اول بریزیم . مگه من چقدر درآمد دارم ؟ پس مجبور میشم از دوستام و همکلاسی هام فاصله بگیرم
مگه مشکل فیسبوک با فیلتر شکن حل شد که میخان اینو حل کنن؟
قابل توجه اون کسایی که میگن داشت نظام خونواده رو از هم میپاشید. اصلا حرف شما درست. باشه. قبوله. ولی با فیلتر کردن دیگه همه چی درست میشه؟ الان نظام خونواده از هم نمیپاشه؟ الان دیگه کسی ویچت وصل نمیشه؟ بهت قول میدم اتفاقی که واسه ویچت میفته شبیه فیس بوک میشه....
مردم ايران تافته جدا بافته اند هرچيزي كه مردم دنيا از آن استفاده ميگنند براي ايرانيان حرام است
کی میخواهید متوجه بشید با فیلتر کردن به جایی نمیرسید ؟ اتفاقا همین شرایطی که شماها ترویج بی بندوباری میدونید ...
مخابرات بايد جشن بگيره بابت فيلتر وايبر و...
برنده واقعی فیلتر WeChat و Viber چه کسانی هستند؟
جواب : مخابرات
آقا من خودم wechat عضو بودم واسه همین چیزاش اومدم بیرون .هرچیزی جنبشو میخاد. ...
پاسخ ها
محمد رضا روشنی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
خدارو شکر خودتو شناختی و کشیدی کنار. کاش همه مثل تو بودن
ویچت هم خیلی خوب بود من با فامیل ام برای ارتباط از ویچت استفاده میکردم هر چی که خوبه زیاده روی هم زیان داره ویچت بهنظرمن نباید فیلتر میشد آدم از هرچی که منع بشه بیشتر به طرفش کشانده مبشه
يك وسيله اي كه خيلي فساد توش هست و تابحال هيچ كس بهش فكري نكرده كه خيلي خانواده و ... را تحت تاثير قرار ميده ماشينه .. اگه به آمار نگاه كنيد مي بينيد كه چقدر خانم و دختر جوان با اين وسيله دزديده مي شوند. و مورد تجاوز قرار ميگيرند. به نظر من بايد اين وسيله حذف بشه و يا ماشين هايي با سرعت پايين طراحي بشه كه نشه افراد رو باهاش دزديد. تا كسي مورد تجاوز قرار نگيره و يا كشته نشه ... حتي با اينكار تصادف هم معني اش كمرنگ ميشه حالا چرا ماشين حذف نميشه به خاطر اين همه خطراتش اما وي چت ميشه... علتش رو بايد پيدا كرد....ميشه به اين نتيجههه رسيد كه عموما ارتباط خطرناكه نه !!!!!!!!! هركسي با عقلي كه خدا بهش داده مسئول كارهاش است با اين كارها انسان بودن هم زير سئوال ميره (تابناك هيچ وقت نظر من نشون ندادي يادت باشه)
شکی نیست که خیلیها برای پایین آوردن هزینه ها و یا ارتباط با دوستان و آشنایان در خارج از کشور از این نرم افزارها استفاده میکردند ولی متاسفانه حجم زیادی از افراد جامعه را جوانان تشکیل میدهند که همه میدانند در این جامعه بسته در معرض چه خطراتی هستند. به نظر من اگر واقعا کسانی که این سرویسها را فیلتر میکنند به دنبال رفاه جامعه هستند باید حداقل همزمان با این کارهایی که به نفع اپراتورها است پروژه های مشابه ملی را شروع کنند تا مردم از این امکانات بهره مند باشند.
...
فقط تاسف می خوریم...
ولی روزی شما تاسف خواهید خورد
خداوند حفظ کنه فیلترشکنو
پاسخ ها
صدف
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
آقا مام هر چی shake میکردیم واسمون چینی و هندی پیدا می کرد!! :دی
من یک متخصص کامپیوترم و حداقل 10 سال در زمنیه امنیت کار کرده ام. من فقط در مورد بحث جاسوسی این را می گم. ببنید اگر آمریکا و ... بخواهند از طریق اینترنت جاسوسی کنند هیچ روشی برای جلوگیری از آن وجود ندارد چون اساس اینترنت این است (من حداقل در 5 پروژه اینترنتی تحقیق داشته ام) ولی این ابزارها می توانند این روند را بسیار بسیار ساده کنند و بیشتر اهداف ها از این تکنولوژی ها تجاری است که البته تجارت با سیاست گره خورده است. به هر حال از چندین سال قیل این مدعیان به سمت بازی برد برد رفته اند و این شما هستید که نباید بازنده باشید وگرنه هدف آنها بازنده کردن ما نیست هدف سود متقابل است. آنها هزینه می کنند و از اطلاعات ما حداقل در بحث مثلا بازاریابی سود می برند. ما هزینه نمی کنیم و استفاده می کنیم! خوب چه مشکلی داره! استفاده می کنیم حالا اطلاعات هم بهشون می دهیم. ولی برای من که یک استفاده کننده عادی هستم هیچ تاثیری نداره. هر جا نیاز بود که کسی به اطلاعات دسترسی نداشته باشه آن را باید کلا از هر شبکه ای خارج کنم. بحث بعد در مورد پراوسی است وقتی طرف می اد عکس ... تو فیسبوک می گذتره یعنی برای من مهم نیست که من را با این قیافه ببینه خوب اینجا مشکل از تکنولوژی است اگر مشکلی باشه!!؟!! از خود شخص است نه تکنولوژی. **** به هر حال تکنولوژی که مثل چاقو هست مفید یا مضر ! ولی این که فیلتر می شود به دو چیز برمی گردد 1) مشکل ما ایرانی ها که فقط ادعای فرهنگ 2500 ساله داریم که بیشتر ادعاست و 2) خود ما این فیلترینگ را می خواهیم!!! ... از خود ماست !!! ... (قسمت های پایانی نظر شخصی من بود امیدوارم به کسی توهین نشده باشد)
پیشنهاد می کنم کارخانه های چاقوسازی را هم تعطیل کنند چون بعضی افراد با بعضی از این چاقوها آدم می کشند.
عزیزان این....را کنا بگذارید
بنده شخصاً در سه گروه از ویچت عضو هستم که همه آنها هم مذهبی هستند وبعضی از ...کشور در آن حضور فرهنگی فعال دارند.باور بفرمایید نکاتی رابرخورد می کنیم که پای هیچ ... نمی شنویم.
بهتر است بجای فیلترینگ این ابزارها از افراد با نفوذ فرهنگی بخواهند که درآن عضو شوند وفضا را متاثر از حضور مثبت خود نمایند.
نمیدونم چرا توی این مملکت، یه عده هستن که فکر می کنن فقط خودشون می فهمن و فقط سلیقه خودشون باید اعمال بشه....
پسر من يكي از افراديه كه از وي چت استفاده ميكه ديشب مي خنديد و ميگفت با فيلتر شكن موبايلم ازش استفاده مي كنم.وقتي ميشه به اين راحتي فيلترينگ رو دور زد آخه چه كاريه دولت اين كارو ميكنه و ...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
متاسفانه با پررنگ كردن جوانب منفي ابزارهاي اينترنتي و تكنولوژي،جلب توجه و تمايل به سمت آن از طرف كاربران(عمدتا" نوجوان) بيشتر مي شود. فيلتر كردن راه صحيح نيست چرا كه قطعا" فيلتر شكن براي ان به زودي به بازار خواهد آمد و كاربران دوباره استفاده خواهند نمود همانند:فيس بوك و يا تجهيزات ماهواره اي. ...
من به شخصه بخاطر قديمي بودن موبايلم از وي چت استفاده نمي كردم ولي با شنيدنش خيلي ناراحت شدم چرا بايد ما اينقدر از تكنولوژي عقب باشيم ...
با خودرو هم می شه مقصد رسید هم می شه ادم کشت, حالا بیایم برای این که می شه ادم کشت خودرو از خیابان جمع کرد!؟ ببیند "we chat","facebook" چه خوبی هایی دارن بعد فیلتر کنن. کسی که می خواد به این برنامه ها دسترسی داشته باشه خرجش یه VPN که خیلی هم اسونه. کاری نکنیم که فردا به کاره امروزمان بخدند.
از دولت انتظار این کار رو نداشتیم مایه تاسفه
پاسخ ها
hasan
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
ظاهرا دولت مخالف این فیلترینگ بوذه
مشکل فساد نبود مشکل جاسوسی نرم افزار ویچت بود
در ضمن هم گام بودن با تکنولوژی یا end user بودن متفاوت هست
با چاقو هم میشه آدم کشت هم میشه میوه پوست کند حالا چون میشه باهاش قتل کرد چاقو رو باید جمع کنن؟
فیلتر یعنی شماها شعورتون نمی رسه فقط ما می فهمیم چی براتون خوبه چی بد!
چرا تلفن راه ممنوع نمی کنن احتمالش هست دو نامرحم باهم صحبت کنن وچند خانواده از بین بره
ویچت مشکله کلی نداشت.مشکلش بچه ها و ادم بزرگایی بودن که...مشکل فرهنگ بود.اما به جای فیلتر کردن و بیشتر محدود کردن و بیشتر... افراد میشد یه اطلاعیه برای تمام ملت فرستاد که حاویه استفاده ی درست از این و بقیه ی شبکه های اجتماعی باشه.
مگه فرهنگ سازی چیه؟؟؟
خوب همین کاراست.توو 20.30 امد یه چی نشون داد واقعا خوب بود اگه اون پدر و مادر ها میتونستن بچه هاشون رو کنترل کنن.
ویچت و امساله من که برای کمتر کردن هزینه ها بود نه چیزی دیگه
با این حساب اقایان، موبایل و تلفن ثابت هم باید فیلتر شود.
منتظر باشید
بایدخودمونواصلاح کنیم هیچ ربطی به وی چت نداره کارازریشه خرابه اون کسی که توفرودگاه فرانسه وایمیسه نمازمیخونه مسلمانه واقی هست دردین اجباری نیست
با اينكار جوانان را از خودمان دور ميكنيم!!!!!
سلام

چه عجب ما تو یه سایت داخلی یه مطلب غیر مغرضانه خوندیم. خیلی خوب نوشتین ممنون....
واقعا متاسفم . اون بد بختی که اسمارت فون خریده که از این تکنولو‍‍ژی استفاده کنه چه گناهی کرده ؟‌ راه حل دوستان گویا پاک کردن صورت مساله به جای حل مساله است. همه یک گوشی ۳۳۱۰ بخریم بیخیال تکنولوژی شیم . نه اونم نمی تونیم بخریم . چرا ؟ چون ممکنه یکی باهاش حرف رکیک بزنه.
خوشا به حال مردمان عصر حجر و ما قبل تمدن كه آلات و ابزار فساد را نداشتند و همگي رستگار شدند
من که بدون کوچکترین مشکلی دارم استفاده می کنم
هنوز یک هفته نیست که وزیر ارشاد(آقای جنتی) درمورد ماهواره گفت:ماقبلا ویدیو راجمع کردیم الان به اون کار می خندیم 5 سال دیگه به جمع آوری ماهواره هم می خندیم وصحبت از رفع فیلتر فیسبوک بود ؟؟؟؟!!!!! حالا کمیته فیلترینگ که اعضاء ش رو اکثرا دولتیها !؟!؟ (دولت اعتدال)تشکیل میدن وی چت رو فیلتر میکنه؟!؟!؟! ...
سلام
من واقعا از فیلتر ویچت متاسفم فقط کم مونده دوروز دیگه گوشی موبایل برای افراد مجرد هم ممنوع کنن اخه ممکنه دختر وپسرای مجرد باهم ارتباط پیدا کنن.
خانم طبیب زاده باید همین سخنان گهر بار رو در باره موبایل و تلفن ثابت داخل منازل و خیابان هم بفرمایند. چرا که برای تلفن های خیابانی تنها با خرید یک کارت تلفن 2000 تومنی دختر و پسر میتونن مدت قابل توجهی با هم رابطه نامشروع داشته باشند!
خوب البته همه استفاده بد نميكردن اما درصد قابل توجهي هم استفاده هاي بدي داشتن!
البته با فيلترينگش موافق نيستم اما دوست عزيزي كه فرموديد كه خانواده اي كه قراره با وي چت بپاشه بذار بپاشه!!!
خانواده از تمام اينا بالاتره!!!
اگه بذارن كه خانواده اي به خاطر ويچت و فيس و اينا بپاشه اونوقت خانواده هاي زيادي ميپاشه از هم!!!!
خيلي ها دارن به خاطر خانواده و بچه هاشون و وجهه عمومي زندگيشون فقط تحمل ميكنن!!!
خيليها هم خبر ندارن!!!!
بعضيها هم زندگيشون پاشيده از هم و اشك همراه هميشكي بچه هاشونه!!!
نه به خاطر رشد فرهنگ نیست که مشتریان یاهو مسنجر کم شده بلکه بخاطر دسترسی آسان در همه جا و همه وقت وی چت هست که یاهو مسنجر مشتریان خودش رو از دست داده
من تا امروز صبح مخالف فیلتر شدنش بودم
اما الان دیدم یه دزد بی سروپا سابقه دار/بی خانواده و هر چی بگم کمه این نرم افزار و نصب کرده.
اگر فضای اقتصادی آنقدر خوب باشد که بتوان سریع ازدواج کرد دیگه این حرف ها پیش نمیاد ما تا 30 سالگی با این وضع نمیتونم ازدواج کنیم. تفریحی هم که تو ایران نداریم. یه چت برامون بود که اونم......
من به شخصه استفاده نمی کردم ولی واقعا متاسفم با فیلتر کردند مشکل فساد حل میشه اگه با فیلتر کردند مشکل حل میشه پس الان تو کشور نباید فسادی باشه این راهش نیست
دوستان بجای ویچت از نرم افزار بومی
http://www.dialogapk.com/
استفاده کنیم
http://resalaat.ir/NewsDetail.aspx?itemid=4922
با توجه به استفاده بی رویه کاربران ایرانی و حجم بسیار بالای رد و بدل شدن اطلاعات در این نوع تکنولوژی در ایران پس بی تردید مخابرات ضرر کرده!
آقاي روحاني پادر مياني كنيد حل شه ما به شما اميد داشتيما
به اين ميگن تقواي ضعف. همون تقوايي كه ميگه اگه ميخاي چشمت گناه نكنه كورش كن يا اگه ميخاي دستت گناه نكنه دستت رو قطع كن....
یک زمانی نه چندان دور در مقابل تهاجم ایستادگی می کردیم مقاومت می نمودیم با تدبیر و پشتکار پشت دشمن متجاوز را به خاک می مالیدیم
اما اکنون راه فرار از واقعیت را پیش می گیریم از جلوی تهاجم کنار نمی کشیم با این امید که تهاجم به ما نخورد
یک زمانی دور تر در مقابل هجوم شیاطین انبیاء و اولیاء و ائمه ما را به مجهز شدن به سلاح تقوا توصیه می نمودند و با ورود به دایره تقوا در صف اول مبارزه مستقیم چشم در چشم مبارزه می نمودند
اما حال بسال ... دارید با حذف صورت مسئله می خواهید به مبارزه بروید
آقایان خانم ها به جای ساخت محتوای نسل روز پسند و ترویج تفوا در قالب امروزی به حذف فقط ارتباط فکر شما رسید شاید این ساده ترین راه باشد اما تنها راه نه
چه می شد اگر به خود زحمت داده با فرهنگ سازی و تولید محتوای سالم در همان بستر و با همان ابزار به جنگ نرم دشمن بر علیه خودش آتش می گشودید
نه این حرکت شما فقط و فقط یک چیز را به یاد می اندازد ....
من کارشناس آی تی شرکتمون هستم. با بقیه همکارای آی تی مون تو شرکت با wechat صحبت میکردیم. چون همه شرکت wifi داریم. عین واکی تاکی دستمون بود
فکر میکنی مردم توی ویچت چی دارن که بگن؟ ... برو مطالب و مومنت های ویچت رو بخون ببین جوون ها چقد خسته و نا امید شدن.ببین بیکاری و جامعه بی هدف ما چی به سر این جوون ها آورده.آقایونی که مخابرات رو ارث پدری خودتون میدونید نمیخواد به فکر مردم باشین.برین جیب هاتون رو پر کنید...
فقط 10% از استفاده کنندان ویچت استفاده ناصحیح میکردن
اما ماها چی.چه گناهی کردیم
احمد 15 ساله کرج
من يه روزايي ازدهنم حرفاي بدي بيرون مياد.. بايد فيلتربشه؟؟؟؟
به نظر من وی چت خیلی هم خوشمزه است
مسئله فقط نرخ تعرفه نیست .. مسئله شنود و امکان ردیابی هست....
دوستان اين نرم افزارها هيچ مشكلي ندارن،، ..,. من يكسال از همينا استفاده ميكنم و به طرز چشم گيري هزينه مكالمه ام پايين اومده بود،،...
تابناک ممنون. خوب ریشه یابی کردی....
واقعا متاسفم برای کسانی که میگن وی چت باعث فساد میشه .ما باید فرهنگ و دید خودمونو به مسائل درست کنیم باید فرهنگمونو بالا ببریم با فیلتر کردن چیزی درست نمیشه انواع فیلتر شکن هست که میشه بازش کرد.
فيلتر كردن يعني پاك كردن صورت مساله نه حل خود مساله، و نميتوان جلوي استفاده از تكنولوژي رو گرفت زماني كه تلفن ثابت اومد چه مزاحمتهايي كه ايجاد نميشد اما آيا براي مبارزه با مزاحمتها بايد استفاده از تلفن رو قدغن ميكرديم قطعا جواب منفي هست استفاده نابجا همواره وجود دارد از حلالترين چيزها هم ميشود استفاده نامشروع كرد در خود اين وي چت يا شبكه هاي اجتماعي مانند ميس بوك هزاران هزار كار خوب هم انجام ميشود چرا بايد آنها را ناديده بگيريم
دوستان نميشه،جلوي،پيشرفت تکنولوژي رو گرفت،ب،هرحال اين ي ابزار ارتباطي خوب بود،ومطمئن باشيد.کساني ک بخواند،بي بند وبار باشند،بدون وي چتم،ميتونند،ي نفر مثل من هزينه هاش بافيلتر چندين برابر ميشه.به اميد بهتر انديشيدن...
عصر حجره انگار
viber دقیقا مشکلش چی بود؟؟؟ من نصف SMSهامو با viber میدادم. چرا ما هنوز نفهمیدیم هر چیزیو میشه هم ازش خوب استفاده کرد هم بد.الان که فیلتر میکنید همه فکر میکنن چی بوده بیشتر به سمتش کشیده میشن!مثلا الان که facebook و twitter و youtube رو فیلتر کردید دیگه کسی استفاده نمیکنه؟؟؟واقعا که جای تاسف داره!
اشکالی نداره هدف اصلی از این کارها کارآفرینی است.یه عده فیلتر می کنند و عده ای دیگر فیلتر شکن تولید می کنند و مردم با تمام فراز و نشیب ها به زندگی شان ادامه می دهند:)همیشه راحتترین راه بهترین راه نیست!
اگر وی چت برای جلوگیری از فساد بین دختر و پسر فیلتر شده فایده ای نداره چون به هر حال هنوز تردد توی خیابون فیلتر نشده و همدیگرو میتونن اونجا ببینن و اگر هم قراره فسادی باشه پخش میشه تو کل خیابونا به جای یه جای خاص. ...
واقعا مایه تاسفه
تاسف می‌خورم واسه خودم
ما ایرانی هستیم و تجربه نشون داده همیشه راه دیگه ای هم هس و یا پیدا میشه!!
بلهه
علاءالدین !!!
بسیار کار خوب و بجایی بود. همین ابزارهای فساد هستش که جوانها رو به خودش مشغول می کنه و باعث میشه عوض اینکه جوان بره دنبال کار، صبح تا شب سرگرم این آلات لغو و لعب باشه و رژیم منهوس صهیونیستی به اهداف کثیف خودش برسه
یه راه بهتر برای مبارزه با بی بند و باری هست. اونم اینکه تمام موبایل های هوشمند رو ممنوع کنن فقط 1100 استفاده بشه
متاسفانه اکثر ما نمیدونیم که از این تکنولوژی کجا و چه موقع استفاده کنیم.متاسفانه از اون موقع که ویچت اومده اکثر دانشجوها سر کلاس مشغول پیام فرستادن به همدیگه هستن....
من فکر کنم تابناک تا حالا از ویچت استفاده نکرده که اینجوری نوشته.اونایی که مخالف فیلترینگ ویچت هستند تنها یک دلی میتونه داشته باشه اونم اینه که خوشگذرونیشون فیلتر شده! چقدر از خانواده ها باید ضربه بخورن?اگه به ارتباط ارزان هست که نرم افزار هایی مثل واتس اپ خیلی مشروع تر هستند.پس الکی جو ندید
شما اینترنت و رایگان کنید بعد برامون تصمیم بگیرید وقتی داریم پولشو میدم شما حق ندارید برامون تصمیم بگیرید مثل اینکه از یکی یه خانه خریداری کنیم بعد که پولشو کامل میدیم اون طرف بیاد بگه توی خونتو باید اینطوری بچینی در صورتی که به اون دیگه ربطی نداره
اصولا وقتی میشه فرهنگ استفاده از یه فناوری رو توی جامعه رواج داد که اون تکنولوژی موجود باشه نه اینکه اونو از دسترس خارج کرد بعد بگیم تا فرهنگ استفادش تو جامعه نیاد از دسترس خارجه!!! فرض کنید مثل اینه که اون اوایل اجازه نمیدادن هیچ گوشی موبایلی وارد ایران بشه به این دلیل که فرهنگ استفاده از اون تو ایران وجود نداره!!!
در مورد جایگزینی نسخه وطنی به جای ویچت و وایبر و ... هم باید بگم که در این شرایط با جایگزینی اون چه مشکلی حل میشه؟ آیا در نسخه وطنی همه مکالمات و نوشته هارو باید کنترل و در صورت لزوم سانسور کرد؟ آ...
با وجود فیلترشکن ، فیلترینگ خیلی مسخره است.فقط یکسری دارند الکی حقوق میگیرند.
بامحدودکردن این برنامه ها وسیستمها پس باید منتظر بود که بزودی زود ریشه فسادهای اجتماعی واخلاقی ریشه کن بشود ؟؟؟!!!! ...
تابناک خواهشا این نظر رو تایید کن میخوام ببینم سیستمم مشکل نداشته باشه، هرچی نظر میدم میدی به این باقالی فروش سر کوچه!!!!!!!
کلا شبکه های اجتماعی فساد رو رواج میدن این تو همه جای دنیا هست ولی راه حلش فیلترینگ نیست...فرهنگ سازیه...من نمیدونم کی دولت میخواد فرهنگ سازی کنه...
فقط میشه افسوس خورد.
ما خودمون داریم خودمونو محدود میکنیم....!!!
خیلی خوب بود ولی اگر فرهنگشو داشتیم....
متاسفانه خیلی باعث نگرانی بود ...
خیلی خیلی خوب شد که قطع شد ... هر چند به نفع جیب بود و لی شدیدا به ضرر اخلاق و عفت بود ....
الحمدلله
هرکس عقیده ای داره
اصولا این تکنولوژی نیست که باعث فساد میشه بلکه این انسانه که باعث میشه
روابط هر فرد بستگی به خود فرد داره وخودش تصمیم میگیره وهیچ دخالتی نباید از طرف هیچکسی انجام بگیره تا جایی که باعث آزار دیگران نشه!!!!
من بعنوان عضو کوچکی از جامعه دارم نظرم را بیان میکنم فردی با تحصیلات لیسانس و از دیار شهر کوچکی به اسم مهر شاید شاید ادم هایی که در کلان شهر ها زندگی میکنن و تصمیمات کلان میگیرن از من قدرت درک و تجزیه و تحلیلشان بهتر باشه ولی من هم نظر خودم میگم
چت کردن گناه است یا جرم ؟؟؟
اگر گناه است به کدامین دلیل ؟
اگر جرم است چرا و به چه دلیل ؟...
موقع فیلترینگ به سرعت نور کار میکنن اما وقتی صحبت از بالا بردن سرعت اینترنت میشه میگن تا سال دیگه تا سال دیگه تا سال دیگه.... و این داستان ادامه دارد

چت، معنایی ساده، پیش پا افتاده و اصولا غیر مبتذل دارد. چت کردن یک عمل انسانی و پذیرفته شده در تمام جوامع است.

هیچ چیز مطلقی در جهان وجود ندارد تنها مطلق هستی پرودگار است که ذاتش پاک و جز خوبی نیست بقیه مخلوقات او به جز فرشته ها و فرستگانش ، از جانداران گرفته تا اشیا هم صفات خوب دارن هم بد .....
ببه نظرم باید برق رو قطع کنندب
اقا من کار تجاری می کنم و با این نرم افزار هر روز با چین و ترکیه و امارات مکالمه دارم و عکس کالا هامو رد وبدل می کنم که با امکانات فعلی مخابرات اصلا نمی سه و برای الفن روزانه هم باید روزی 100 هزار تومان خرج کنم
شما که هر روز دارید برای کار و کسب و تجارت مانع تراشی می کنید در کنار قانون ها و بخشنامه های بازدارنده دیگتون چرا ادعا ها و شعار های تو خالی رو می دید...
تا کی میخاند فساد اخلاقی خودمون و بندازیم گردن اینترنت و تکنولوژی!
واقعیت و اول باید قبول کرد ، بعدش با برنامه فرهنگ سازی کرد
واقعیت اینه که تو هیچ جای دنیا اینترنت، ماهواره، فساد نیست!
...
اوباما گفت : تفنگ نمیتونه آدم رو بکشه! این آدماند که همو میکشند.
يه پىچ رو هر چقدر سفت كني موقع باز كردن همون قدر بايد زور بزني حالا شماها هي مارو بپيچونيد...
بهترین راهش اینه که فرهنگ سازی بشه هرچیزی اگه درست استفاده بشه میتونه مفید باشه
متن خوبی توسط تابناک نوشته شده که جای تشکر دارد.خیلی زود نرم افزارها به نحوی برنامه نویسی می شود که هیچگونه امکان فیلترینگ ندارد و ...
چند سال دیگه به فیلتر شدن این سایتها میخندیم همینطور که الان به ممنوعیت ویدیو در چند سال پیش میخندیم ، جلوی پیشرفت تکنولوژی رو نمیشه گرفت ،باید فرهنگ استفاده از هر چیزی رو به افراد یاد بدیم
به امید خدا فردا، پس فردا کامپیوتر - تلویزیون - رادیو - ماشین - تلفن و ... رو به علت فساد آوری جمع یا فیلتر می کنن.
آها راستی آتاری رو یادم رفت
تابناک خودتو نزن به اون راه اینی که ابزار ارتباطی رو با چاقو تشبیه کردی یک قیاس غیر واقعی است تویی که ادعا داری که فرهنگ استفاده از یاهو مسنجر کم کم ایجاد شد و فضای اون بهتر شد کی رو داری گول می زنی اتاق های چت یاهو در روزهای اول از نظر جرائمی که در داخل اونها انجام می شد ( روابط غیر اخلاقی ) و حرفهایی که زده می شد تا روزی که از سوی خود یاهو جمع شد اصلا قابل قیاس نبود من که بعد از چند سال که به اتاق های اون سر زدم از بعضی خواسته ها و حرفهایی که بین افراد حاضر در رومها زده می شد شوکه و شگفت زده شدم شما چه جوری ادعا می کنی که بعدا فرهنگ بهتر شد دست اینهایی که وی چت و امثال اون رو فیلتر کردن درد نکنه شما هم بی خود جلز ولز نکن فرهنگ قالب استفاده کنندگان از این ابزار برای ارتباط های خوب و مفید نیست و نخواهد بود و لطمات اون به اجتماع خیلی وسیع و مخربتر از یاهو مسنجر بود ... نمی شه که با توجیه از خودتون سلب مسئولیت کنید شما هم بی خودی خودت رو بی طرف نشون نده موزیانه داری آب به آسیاب دشمن می ریزی و ماهی خودت رو صید می کنی
من با ویچت در خارج از کشور تونسته بودم هر روز با خوانوادم در تماس باشم بدون هزینه .دوباره باید کلی هزینه کنم برای تماس گرون و بی کیفیت..هیف..
به نظر من فیلتر شدن این برنامه ها جز ضرر برای اپراتور هانیست به عنوان مثال من برای اینکه اینترنت گوشیم دائم وصل باشه ماهی 10 هزار تومن برا اینترنتم جدا می ذاشتم البته باز تماس تلفنی هم در کنارش داشتم یعنی بیشتر برا سرگرمی بود...
این همه فیلتر فیلتر و بازهم فیلتر .آیا با این کارها به قول خودتون مردم با فرهنگ میشن؟
شاید فیلترینگ بصورت موقت برخی مشکلات رو حل کنه؛ اما این رو هم در نظر بگیرید، هرچی فیلتر بیشتر بشه استفاده مردم از فیلتر شکن ها هم بیشتر میشه و در نتیجه نتیجه صد در صد معکوس میشه!
من نیاز زیادی به فیس بوک و یوتیوب و غیره نداشتم، ولی بخاطر وی چت حاضرم هزینه ماهیانه برای پروکسی انجام بدم! وقتی هم فیلترشکن دارم از بقیه سایت های فیلتر شده استفاده می کنم دیگه...
نرم افزار ویچت بیشتر ارتباط بین کسانی رو میسر میکرد که شماره همدیگر رو داشته باشند.مثل اعضای خانواده و اقوام و دوستان. مثل فیسبوک نیست که هر اسمی رو برنی براتون بیاره و شروع کنید به برقراری ارتباط....
لطفا استفاده از چاقو را هم ممنوع کنید
چون میشه باهاش یکی را کشت
اینجوری بریم باید کفتر هوا کنیم نامه برامون ببره
به نظر من اين تحليل تابناك با اين جواب بنده به كلي رد است .
ميدانيد چرا شراب حرام است؟؟؟؟خدا ميفرمايد:شراب فوايد و بدي هايي دارد اما چون بدي هاي ان بيشتر از خوبي ان است پس حرام است.اما چاقو:همه ميدانند چاقو فوايدش بيشتر از مضراتش است.
اما وي چت:يك نفر ميتواند ادعا كند كه اين كار بيشتر فايده دارد تا ضرر؟؟؟ بيشتر فرهنگ سازي ميكند تا فساد؟؟؟ بيشتر علم انسان را زياد ميكند تا دانستني هاي جنسي؟؟؟
منتظرم يك نفر بتواند حرفم را نقض كند
من نمي دانم اين چه روشي است كه دولت مردان. ما دارند و سعي مي كنند با كارهاي كه انجام مي دهند مردم رو به سوي روش هاي غير قانوني سوق بدهند و وقتي رفتار قانون شكنانه در جامعه عرف شد ديگر نميتوان از مردم انتظار داشت در كليه كارها قانون را رعايت نمايند و نتيجه آن وجود ميليون ها پرونده در دادگستري ها مي باشد.
وای... دیشب دیدم هر چقد تلاش میکنم اکانت بسازم نمیشه ):
من با فیلتر کردن شبکه های اجنماعی موافق نیستم چون این کار فقط صورت مسئله را پاک میکنه
ولی ی خواهشی از همه دارم، اگر وسیله های هوشمند استفاده می کنید که به اینترنت وصل می شود مثل لپ تاپ ، تلفن همراه و...
در اون اطلاعات خصوصی بایگانی نکنید مثل عکس و فیلم خانوادگی و یا اطلاعات حساب بانکی یا هر اطلاعات خصوصی دیگر
زیرا به محض اینکه به اینترنت وصل می شوید ی نسخه کپی از اطلاعات شما به سرورهای جاسوسی فرستاده می شود
- این مطلب در گوشی های (هو آوی) در سطح بسیار بیشتری وجود دارد
خدایش جعفر قلی نظرت حرف نداره

شما فیلتر کنید چینی ها نرم افزار بسازند

شرکت رایتل مکالمه تصویری اورد گفتند حرام است .
موبایل ها رو هم جمع کنن چون موجب رواج ارتباط دختر وپسر ها میشه ...
هههههههه بابا من دیگه چه قدر به کارای شما بخندم........
مشکل جامعه ما حل شد بچه ها برید این فسادای اخلاقی و اقتصادیو... جمع کنید که دار کشوروو داغون میکنه
خودتونو تا کی میخواید گول بزنید اخهههه
مردم ترخدا چشم و گوشتونو بیشتر باز کنید
هیچ تفریحی نداریم...اینو داشتیم که ازمون گرفتنش...
چی بگم والا؟؟؟؟
با درود فراوان دوستان نمیشه با تکنولوژی روز جنگید این سرویس ها که با نام voip شناخته می شوند وهزینه استفاده از سرویس های مخابراتی کاهش می دهند هزینه استفاده از انتن های مخابراتی bts دقیقه ای 80 تومان هست در حالی که هزینه صدا در اینترنت یا voip دقیق ای 2 تومان هست و سپاسگذارم که دوستان و سایت تابناک به این موضوع اشاره نمودند
همه کسانی که من باهاشون در ارتباط بودم دارن بدون مشکل استفاده می کنن ازش، فقط به بهانه این فیلتر چقدر از خانواده ها توجیه شدن کخ بچه های بعضا کم سن وسال از فیلترشکن استفاده کنن
با این کار فساد رو تو جامعه دارید گسترش می دید از ما گفتن بود.
از همان لحظه که وی چت فیلتر شد با فیلتر شکن رایگان ....وارد شدم و الانم استفاده میکنم.فقط با یه کلیک زدن اضافی،همه چیز درست میشه.دوستان وی چتی میدونن دیگه کدوم فیلتر شکن و میگم.
اینا که مدعی ان مزدم ایران فرهنگ و تمدن چندین هزار ساله دارن چطور که حالا نمیتونن برای جوونا فرهنگ سازی کنن و میان صورت مساله را پاک می کنن آخه مگه میشه آفتاب را زیر گیره پنهان کرد این راه جلو گیری از فساد نیست اگر تو جامعه و با مردم بودین می فهمیدین چه کس و چه چیزایی را باید فیلتر کنین واقعا متاسفم
چکدوم نرف افزارو جایگزین کنیم حالا؟؟؟؟
برتریش به یاهو مسنجر چی بود؟
سلام به تمامی دوستان نظرات تمامی دوستان رو خواندم هر کس نظری داره و به نوبه خود قابل احترام هست. تعریف من از ویچت و ابزار های این چنینی این گونه هست که مثل چاغو هست اگر از چاقو درست استفاده شه مثلا در کار های آشپز خانه چقدر مفید هست ما روزانه چقدر از این چاقو استفاده می کنیم و چقدر مفیده و اگر درست هم استفاده نشه میشه باهاش یه انسان رو از بین برد ابزاری چون ویچت همین گونه هست و اگر واقعا نیاز به فرهنگ سازی داره وقتی که چنین ابزارهای مسدود شده باشند چگونه باید این فرهنگ در کشور ما جا بیفته خود من به شخصه با همکارهای خودم در رشته شغلیم با همکارهای دیگم مشورت و تبادل اطلاعات کردم که واقعا در کارم پیشرفت کردم به امید روزی که واقعا در کشور ما فرهنگ سازی بشه و واقعا راجب چنین ابزارهای تصمیمات درت تری گرفته شه
متاسفم همین...!
عملا دولت با فيلتر كردن هر آنچه استفاده عمومي دارد مردم را ترغيب به قانون شكني و استفاده از فيلتر شكن هايي ميكند كه خود بستر امن اينترنت را از بين ميبرد و مشكلات امنيتي را به دنبال مي آورد ....
سیگار نه تنها ضررش از اینها بیشتره که شرعن حرامه چون فقط ضرره ولی ممنوع نمیشه چون توش سود داره . یک درامد حرام برای دولت.پس خیر و شر ما واسشون مهم نیست .....
من یه پیشنهاد دارم برای خانم زهره طبیب‌زاده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی: اصلا بیایید خانمهارو بفرستیم به ونوس،مردارو هم به مریخ ما کلا مشکلات حل بشه، پیشنهادخوبیه ها روش تحقیقاتی از روش خودت بکن
برای اولین بار اگر از گوگل استفاده می کنید بهتر است با فیلترشکن جستجو یا بارگزاری کنید تا اس اس ال روی کامیپتر شما نصب بشه تا از شنود اطلاعات تان جلوگیری کرده باشید .
به قول ابطحي ارتباطات سيل است. جلوي سيل را نميشود گرفت
ظرفى كه با يك تلنگر كوچك بشكنه مكان امنى براى نگاه داشتن دل نيست ،گناه تكنولوژى نيست دنبال مقصر نگرديم
به نظر من فیلتر فقط کارو بدتر میکنه !!!
بعدش دنباله فیلتر شکن میگردن و به فساد میکشه آخرش !!!
!!! اطلا هرچی که محدود بشه مردم بیشتر حریص میشن !!!
يه روزي ويدو هم جرمداشت
کاشکی هزینه اینترنتش مجانی بود آدم دلش نمی سوخت.
...
استفاده از وی چت کاهش هزینه رو داشت به جای قبض های 300-200 هزار تومنی، حالا فقط مخابرات برنده واقعی است........
باید روشهای ارزان زندگی کردن را توسعه دهید و فقط فکر پر کردن جیب و کیسه و حسابهای بانکی خارج کشورتان نباشید.
اگر نمیتوانید کاری کنید استعفا دهید.....
اگر این خبر به گوش صاحبان نرم افزار برسه با یک آپدیت کردن مشکلش را حل می کنند
تازه متوجه شده بودم که چنین سیستمی است و میشود ساعتها بدون هزینه مخابرات صحبت کرد.
ولی سریع متوجه شدید و مسدودش کردید. ....
...شرایط برای ازدواج فراهم نیست تکنولوزی هم که جای خود دارد پس چه راهی باید رفت ؟ برای ازدواج چه اموزشی داده میشود اگرشیطان نبود عمل ازدواج را از چه کسی یاد می گرفتیم پس عقل راه گشا است که چاقو رادر کجا استفاده کنیم نه فیلتر
اگر با فیلتر کردن این جور نرم افزارها پولدارا پولدار تر میشن ما چه حق اعتراضی داریم؟؟؟؟؟؟؟
اصن میدونی چیه .......................بیخیال خودمون کردیم که ............که که که ......
ای خدا
ببينيد وي چت انقد ها هم بد نيست
اقا خدا خیرشان بدهد که فیلتر کردند . چون مجبور شدم فیلتر شکن نصب کنم و خیلی از سایت هایی رو که قبلا نمی تونستم برم الان آنها را هم میرم. انشاالله عمرشان زیاد بشه.
کلا برق رو قطع کنن تا همه راحت شن.
به نظرم باید آسیبئشناسی بشه و برا ملت توضیح بدن که این امکاناتی که این کشورهای خارجی به ما میدن درعوضش چی ازمون میگیرند و با فیلتر کردن کار درست بشو نیست، یعنی باید برا جوون توضیح بدن که مثلا: شما که از این وسیله استفاده میکنی در عوضش کل اطلاعاتت رو میگیرن، یه سری چیزای شخصی و خصوصی تو میگیرن، یادمه یه اساتید متخصص رو این زمینه برامون توضیح میداد که یه نرم افزاری هست (اسمشو الان یادم نیست) که به محض اینکه استفاده میکنی، کل اطلاعات گوشیت رو برمیداره و کل شماره های مخاطبینت رو متونه برداره و...
آیا میارزه یا نه؟ اگر میارزه که برو استفاده کن، اگه نه خب نرو!
وایبر چ ربطی به فساد داره آخه.من فقط کانتکت گوشیم هستن.با خواهرم اینا کار دارم ...
اگه پروژه اینترانت ملی کاملاً عملیاتی بشود و در کنار آن، یک نرم افزار ارتباطی بومی برای برقراری تماس، ارسال اسمس و ویدئو از طریق این شبکه وجود داشته باشد، هم مردم ذینفع می شوند و هم نگرانی جاسوسی از ایرانی ها به حداقل می رسد.

البته طبیعی است که اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل به شدت با این مسئله مخالف باشند، اما آنها نیز باید بدانند که عصر ارتباطات گران سپری شده است و باید راهکارهای ارزانتر در اختیار همه مردم خصوصاً اقشار جوان و کم درآمد قرار دهند.
مشکل ما ایرانیا اینه که از عقلمون درست استفاده نمی کنیم اگه ی کم فکر کنیم میفهمیم غربی ها میخوان به بهانه تکنولوژی ما رو هم مثل خودشون کنند
بچه ها خدایی ش هم کار ندارم من خودم از روز اول با we chatو بقیه بودم هستم..اما خیلی اشغال این برنامه ...
فیلتر کنی یکی دیگه میاد. آخرش برنده مردمند.
از دولت بابت فیلتر این نرم افزار که باعث شده بود ذهن دانش آموزان در درس و مشق فاصله بگیره و به سمت کارهای غیر ضروری کشیده بشه تشکر می کنم. امیدوارم سایر ابزارهای ارتباطی نیز به زودی فیلتر و مسدود شود.
سلام
با اینکه من وی چت نداشتم ولی تو دست بقیه بچه ها دیدم..خداییش خوب برنامه ای هست..وقتی شنیدم فیلتر شده اعصابم ریخت به هم...هرچند برنامه هایی مثل وایبرو اسکایپ و..هستند...
میگما کسی نمیدونه دوشاخه این اینترنت و تکنولوژی کجاست؟ بریم بکشیمش بیرون شاید بنیاد خانواده ها محکمتر بشه...
yber برای یک شخص یهودی هست که سالهای سال با ارتش اسراییل کار میکرده.بنابراین شک ندارم که حتما ابزار جاسوسی و شنود هم هست.
جهان سوم به چه کشورهایی گفته میشود؟
...اگه فیسبوک بده فیلتر شده چرا بعضی از وزیرا اونجا پیج دارن؟ واقعا با خودتون چندچندین؟...
برای من خیلی جالبه که براشون تجربه نمیشه این چیزا. اگه واقعا فکر امنیت اطلاعات مردمید که الان ملت حجوم میبرن به سمت وی پی ان که برای امنیت ملت خطرناک تره. اگه فکر اخلاقید خب اینو فیلتر کردید ماهواره رو پارازیت انداختید ... تا کی میخواید ادامه بدید؟ اگه فکر جیب مخابراتید که کار درستی کردید چون با وایبر و ویچت قطعا اگه نمیخواست سیاستاشو عوض کنه ورشکسته میشد
جالب بودو منطقی مرسی تابناک
فیس بوک هم فیلتر شد آیا فایده داشت؟
بازم دیدین یه مشت بی فرهنگ ریختن تو فیس بوک مسی و چه کردن؟
پس بدونین اونایی که میترسین از همچین امکاناتی استفاده کنن راهشو بلدن
فیلتر شکن داشتن که کاری نداره...
خیلی جالبه. این همه کار علیه مردم انجام میدید، حالال یه چیزی هم که هزینه هارو کاهش میده، فیلتر میکنید؟!؟!؟ مثلا فیسبوک فیلتر شده هیچ کس نمیره فیس بوک؟؟؟...
با چاقو میشه آدم کشت، لطفا فیلتر کنید
با طناب میشه آدم کشت، لطفا فیلتر کنید
با ماهیتابه میشه آدم کشت، لطفا فیلتر کنید
با لنگه کفش میشه آدم کشت، لطفا فیلتر کنید
با سوزن میشه آدم کشت، لطفا فیلتر کنید
با هسته ذغال اخته میشه آدم کشت، لطفا فیلتر کنید
با دست میشه آدم کشت، لطفا فیلتر کنید

لطفا حیات انسانی را کلا فیلتر کنید مشکلات مرتفع شود.
خانم زهره طبیب‌زاده محترم.

جهت اطلاع، اینها هم روابط دختر و پسر رو ترویج می کند:

تماس تلفنی
پیامک
نامه
ایمیل
کلاس درس
خیابان
کافی شاپ
بنر و بی ام و
و ...

لطفا سریعا فیلتر کنید.
هزار تا راه وجود داره وجود داره که میشه فیلترشو بشکنی
مشکل فساد تکنولوژی نیست . بی فرهنگی و فقرو بیکاری و اعتیاده اگر خانواده ای میخواهد با تکنولوژی و اینترنت از هم بپاشه پس همون بهتر که بپاشه ...
ما ازاين همسايه ها هم كمتريم ؟ ما كه با تمدني آن چناني خودمونو در مقابل دنيا به نمايش ميگذاريم باعث شرمندگيه افسوس افسوس ،آسمان به تو مي نگرم (با تشكربه تابناك عزيز)
سلام
راسش من نمیخواستم نظری بدم ولی وقتی داشتم نظرات ارسال شده رو میخوندم نتونستم جلو خودم رو بگیرم ازبس خیلی ببخشید ولی بعضی ها حرفای چرت به معنای واقعی کلمه میزنن !
اولا شمایی که میگی یک چیزایی تو ویچت دیدی که همون بهتر که فیلتر شد و میگی ویچت عامله فساده و ...
بخدا تو این مدتی که من به شخصه داشتم از ویچت استفاده میکردم هیچ چیزی ندیدم که غیر اخلاقی باشه !
با همکلاسی ها و خانواده فقط درارتباط بودیم و بس .
شما چی دیدی و چجوری از این برنامه استفاده میکردی و با چه فکر و خیالایی میرفتی طرفش رو با حرفایی که زدی همه متوجه شدن ولی واقعا زشته ... برای شما و امثاله شما فقط باید گریه کرد که انقدر منحرفید که از همچین برنامه ای هم میخواستید استفاده نادرست کنید . شما بجای اینکه بیایید تو دنیای مجازی و نظر بدی اول برو فرهنگ استفاده از دنیای مجازی رو یاد بگیر و بعد بیا واردش بشو نظر بده ... برو اول اخلاقه نادرستت رو درست کن .
حالا بجز شما و امثاله شما که استفاده غیر اخلاقی از این برنامه میکردی و دنباله اینجور چیزا بودی ، افرادی هم بودن که زندگی کسالت بارشون تو این جامعه رو حداقل با ارتباط داشتن با دوستان و خانوادشون یکمی بهتر میکردن و از تنهاییشون در میومدن و ...
__________

با فیلتر کردن هیچجوره نمیتونن جلو کسایی که میخوان استفاده نادرست بکنن رو بگیرن
کلی برنامه و ... واسه پیچوندن فیلترینگ در اختیار دارن
با این کارشون فقط به کسایی که استفاده درست میکنن آسیب میرسونن و جیب های خودشون رو پر پول تر میکنن و جیب مارو خالی تر ... نمونش پوله تلفن های همراه اول رو که کلی داد و بیداد مردم رو هم راه انداخت رو درنظر بگیرید ... همون مکالمات و مدت زمان استفاده قدیم مشترکین بود ولی هزینه هاشون 5 تا 6 برابر شده . خب مشخصه که مردم واسه پایین تر آوردن هزینشون طرفه همچین برنامه هایی که امکانات بیشتری با هزینه کمتری داره جذب میشن .
______
اون فساد جنسی که در نظر شما و فیلتر کننده هاست باید بدونن کار خیلی وقته از کار گذشته و با فیلتر کردن و تفکیک جنسیتی نمیتونن درستش کنن و تازه بدترش میکنن چون کنجکاوی و جذابیت اینجوری واسه افرادی که زمینه فساد رو دارن بیشتر میشه !
... فیس بوک هم که خیلی وقته فیلتره ولی چرا جلوی چیزی گرفته نمیشد و وضع هی بدتر میشه ؟
چون راه اشتباهی رو در نظر گرفتن
فیلتر و تفکیک جنسیتی و محدود کردن افراد هیچ سودی رو نداره و کار رو بدتر میکنه
باید راه فرهنگ سازی درست رو یاد بگیرن و بهش عمل کنن
________
یک نمونه از چیزایی که باعث ایجاد فساد میش اینه :
هزینه تشکیل خانواده وحشتناک بالاست و کار پیدا کردن هم که یا به کل پیدا نمیشه یا هزینه خوده فرد رو هم نمیتونه ازش دربیاره پس در نتیجه سن ازدواج به کل میره بالا و یا اصلا انجام نمیشه .
ا ز اونجایی هم که تمایله جنس مخالف به هم رو هیچجوره نمیشه جلوش رو گرفت پس در نتیجه وقتی شرایط تشکیل خانواده نیست آماره فساد میره بالا
از طرفی بعضی ها شرایطش رو دارن ولی از بس یک جو و افکار نادرست رو در جامعه حاکم کردن افکار خانواده ها به کل اشتباه شده و ازدواج رو فقط تو سن های بالای 30 سال درست میدونن که اینخودش باز باعث ایجاد فساد میشه و باید برای خانواده ها فرهنگسازی بشه
از طرفی هیچ آموزش درست و صحیحی تو مراکز آموزشی و رسانه های ملیمون وجود نداره واسه آگاهی ارتباط ها اگرم باشه خیلی ساده و پوچ و گنگ هستش .

این تازه یک نمونه خلاصه بود که توضیح کاملی دربارش ندادم ولی خواستم بگم راه درست فیلترینگ نیست !
____________

بعضی ها گفتن خانوادها از هم میپاشه !
آخه آدمه حسابی خانواده ای که قراره اینجوری از هم بپاشه لطف کنه زودتر بپاشه که حوصله طولانی شدنش رو نداریم ...
_____________
انقدر حرف دارم بزنم که میشه به اندازه دوتا شاهنامه ولی فعلا بیخیال
شرمنده زیاد حرف زدم ولی خیلی اعصابم بهم میریزه وقتی همچین چیزهایی رو میبینم و میشنوم که بعضی ها بدونه اینکه فکرشون رو به کار بندازن فقط حرف میزنن و یا عمل میکنن ....
__________

اصن 1 وضعی !
__________
بخشی از حرف رو هم که دیگران گفتن و کاملا درسته ( منظورم حرف های مخالفین فیلترینگ هستش )
__________

ادمین لطفا نظر رو تایید کن !
با اين وضعيت دور نيست كه تلفن ثابتم فيلتر كنن واقعا افسوس بايد خورد
ما كه فقط با فاميلا و دوستانمون ارتباط داشتيم و يكي از معدود سرگرمي هاي ما بود،
كلا مسىولين ما عادت كردن كه صورت مساله رو پاك كنن،
آقا عجب حالی کردم . دم اونی که فیلترش کرده گرم. دولت این همه هزینه نمیکنه برا جوون های ایرانی که صب تا شب یا تو فیس بوک باشند یا وی چت.
مردم فریب ده ...
افسوس
تا کی ما باید با دور زدن فیلترینگ روزمون رو شب کنیم فکر کردید حالا دیگه تموم؟
بیایید منصفانه فکر کنیم هر چیزی یه ظرفیتی میخواد...
نرم افزارهای we chat, viber, oovoo , tango و بسیاری از نرم افزارهای ارتباطی دیگه محصول کمپانی های اسراییلی هستند و اصلا امنیت ندارند. فقط کافیه یه سرچ ساده بکنید. هدف این نرم افزارها صرفا جاسوسیه.
اگه بحث فساد باشه كه اينترنت بيشتر خطر داره پس كلا اينترنت رو هم قطع كنيد تا مردم ايران دچار گناه نشن
فروشندگان فیلتر شکن
"یکی از عوارض و آثار منفی فضای مجازی، روابط نامناسب اخلاقی بین دختر و پسر است"
خب پس تلفن و موبایل رو هم جمع کنید دانشکاه رو هم درش تخته کنید
مشکل این است که تکنولوژی می اید ولی فرهنگ استفاده نه ما که هر چی از وی چت شنیدیم کثافت کاری بود و بس
البته یه چیز هم هست تو اروپا اگر این وی چت هست جوان صبح تا شب کلی کار می کنه زحمت می کشه تازه اخر هفته اگر وقت کرد به سایت های اجتماعی بره تو کشور ما....
بهتر بود نظرات مسئولین مرتبط در این زمینه تهیه و منشر می شد تا بشه بهتر قضاوت کرد یک طرفه نباید به قاضی رفت ..
راهکار فقط و فقط تسهیل ازدواج جوانان هست که جلوی همه فسادها رو میگیره ولی هیشکی به فکر ازدواج جوانان نیست - فقط و فقط شعار داده میشه ولی از عمل خبری نیست که نیست .....
به نظر من دولت ملت رو از یک مهلکه فرهنگی نجات داد
بازنده داره ولی برنده نداره
به نظرت این فیلترینگ چندتا لایک داره؟ ها چندتا!!!!1
یه سوال
چرا همه سنگ وی چت رو به سینه میزنند

ولی برای فیسبوک و توییتر و ماهواره و ....سکوت و یا حتی تایید میکنند
نکنه چون وی چت مال بردران غیور چینی هستش همه نگران شدید؟؟؟؟؟
بسیار عجیب است واقعا فکر میکنم گاهی وقتا خوابم...
اگه فکر میکنین با فیلترشدن جلو تکنولوژی را میشه گرفت سخت در اشتباهین با عوض کردن تنظیمات ان به یه کشور دیگه قابل دسترسیه
جلوی فناوری رو نمیشه گرفت، حتما در اینده نسلی از ارتباطات خواهد بود که به صورت شخصی میشه استفاده کرد،مثل رادیو که فیلترش ممکن نباشه، پس باید افراد در مورد خطرات فناوری توجیح بشن
فیلترشدن هیچ دردی رو دوا نمیکنه فیلتر شکن هست قابل توجه بعضیا
ما هنوز با دنیای واقعی فاصله زیادی دازیم
سلام دوستان نظرتون راجب به اینکه یک برنامه ایرانی مانند wechat داشته باشیم چیست؟ راستش فکر در ساخت و و راه اندازی چنین سرویسی اونم با پرتکل Https دارم تا امنیت بسیار بالایی رو در بر داشته باشه و یک روش برای فشرده سازی متن ها که سرعت و میزان طول داده های ارسال رو بسیار کم میکنه یعنی میشه گفت 100 کارکتر فارسی بدون تکرار رو به طول 60 کارکتر ارسال میکنه. ممنون میشم نظرتون رو جامع بیان کنید با تشکر
ویدیو رو یادتون نمییاد توی پتو پیچیدنا ... هی هی ..هی الان چی تو هر خونه چند تا ویدیو هست کسی سراغشون میره
خیلی زشته براتون فیلتر کردن خودتون را فیلتر میکردید بهتر بود
اینایی که میگن از وی چت برای ارتباط با اقوام استفاده می‌کنیم، همون‌هایی هستن که میرن تایلند برای دیدن مناظر طبیعی!
حیف شد فیلترش کردن ....
برای من که کلی از خانوادم دور بودم مفید بود تا با هزینه کمتر بتونم ببینمشون به نظرم این ماجرا بو میده ...
وی چت خیلی رفاقت هارو خراب کرده
...

كار خودشون رو ميكنن ما هم بايد فقط كامنت بديم .!!
خخ
دوستان لطفا بجای نظر الکی دادن یکم سطح سوادتونو زیاد کنید. بجای به جون هم پریدن متحد باشین. هرکس دوست نداره استفاده نکنه. این نشد یکی دیگه. ...
باید هر چه قیممون میگه گوش کنیم چون اراده ای از خودمون نداریم
یه جواب قانع کننده برای فیلترشدن ویچت بیارین اخه
كشور ما يك جمهوري هست بهتر يك نظر سنجي اينترنتي تو همين سايت خودتون بگذاريد بعد ببينيد حرف مردم چيه و حرف آقايون چيه ؟
اگر دولت دلش واقعا برای فرهنگ مردم می سوزد و حسن نیت دارد و البته با سود مردم مخالفتی ندارد و از طرفی هم طمعی به درامد زایی برای مخابرات و اپراتورهای همراه ندارد ..
به یک پیشنهاد تمکین کند:
و ان ایجاد یک نرم افزار ملی و قوی جایگزین برای همه این نرم افزار های بیگانه و جاسوس!
مملتکه داریم؟
سی و اندی ساله فرهنگ سازی مذهبی میکنیم بی دینی و بی اخلاقی کل مملکت را گرفته حالا می خواهیم با تکنولوژی ساخت غرب جلوی تکنولوژی ساخت غرب را بگیریم خیلی باحالیم همه چیزمون باحاله از جمله بیلبورد زادولدمون
افسوس كه فيلتر شد افسوس
+++++++++

یعنی چی هی ربطش میدین به "دولت" ؟؟

+++++++++

یاد گرفتین تو هر شرایطی اعتراض کنید؟؟

+++++++++
متاسفانه من هر كامنتي كه ميذارم نمايش داده نميشه، فكر كنم منم فيلتر كردن.
لطفا یه سری به سازنده های به طور مثال تانگو بزنید و متوجه شوید چه کسانی بر توسعه این گونه نرم افزارهای ارتباطی تاکید دارند!!!!
شاید اشتباه ما آدم ها اینه که همیشه از منظر خودمون به مسائل نگاه می کنیم، دنیای امروز دنیای اطلاعات و ارتباطاته و تا کی می تونیم جلوی ورود و آزادی استفاده از تکنولوژی رو بگیریم نرم افزارها و تکنولوژی های جدید ظهور می کنن. دوستی نوشته بود همسرش از طریق وی چت بهش خیانت کرده، من به دوست عزیزم پیشنهاد می کنم دنبال ریشه یابی مشکلات توی زندگیش باشه و بیایم از هم پاچیدن زندگی ها رو و روابط نا مشروع رو گردن وی چت و تکنولوژی نندازیم. مولانا می گه کسی که چاقو دستشه می تونه فاصد یا فاسد باشه انتخاب با خودشه و این ما هستیم که به چاقو هویت می دیم.
اونایی که میگن وی چت و ... جاسوسین،پس از اینترنت استفاده نکنین چون ممکنه ازتون جاسوسی بشه،تازه مایکروسافت و گوگل که بیشتر مردم از سیستم عامل هاشون استفاده میکنن اسرائیلی ترند!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل